Bez kategorii
Like

Rozważania o Sprawiedliwości. Nic o Prawie!!

13/07/2007
452 Wyświetlenia
0 Komentarze
79 minut czytania
no-cover

Zacznę od tego, że w sobotę tradycyjnie wpisu nie będzie – ale za to ogłoszę mały, wszelako bardzo poważny, konkurs. A teraz do spraw bieżących. Przede wszystkim odpowiem na często powtarzane pytanie: „Dlaczego tak mało piszę o wolnej gospodarce?„. Odpowiedź może Państwa zdziwi, bo brzmi ona: „O tym, że 6 × 4 = 24, piszę jeszcze mniej!„. Po prostu trudno po raz tysięczny pisać o rzeczach oczywistych. Jeśli wolna gospodarka sprawdziła się w przypadku produkcji koperku czy wiertarek, to tłumaczenie, że sprawdzi się tak samo w oświacie, cukrownictwie czy medycynie – jest cokolwiek nudne. Należy wziąć moje artykuły na tamte tematy, i mutatis mutandis przepisać. Po kiego Diabła mam to robić sam? Gdy jakaś pierwsza naiwna pyta: „Ale czy po […]

0


Zacznę od tego, że w sobotę tradycyjnie wpisu nie będzie – ale za to ogłoszę mały, wszelako bardzo poważny, konkurs.

A teraz do spraw bieżących. Przede wszystkim odpowiem na często powtarzane pytanie: „Dlaczego tak mało piszę o wolnej gospodarce?„. Odpowiedź może Państwa zdziwi, bo brzmi ona: „O tym, że 6 × 4 = 24, piszę jeszcze mniej!„.

Po prostu trudno po raz tysięczny pisać o rzeczach oczywistych. Jeśli wolna gospodarka sprawdziła się w przypadku produkcji koperku czy wiertarek, to tłumaczenie, że sprawdzi się tak samo w oświacie, cukrownictwie czy medycynie – jest cokolwiek nudne. Należy wziąć moje artykuły na tamte tematy, i mutatis mutandis przepisać.

Po kiego Diabła mam to robić sam?

Gdy jakaś pierwsza naiwna pyta: „Ale czy po wprowadzeniu lecznictwa czysto prywatnego ktoś przypadkiem nie umrze?” należy owieczce odpowiedzieć: „Po pierwsze: kiedyś lecznictwa państwowego nie było – i ludzkość jakoś to przetrwała… A po drugie: od wprowadzenia samochodów ginie rocznie kilka tysięcy ludzi – czy mamy zakazać ruchu samochodowego? A po trzecie: nawet bez samochodów ludzie umierają – np. z powodu spadających na głowę cegieł C’est la vie!„.
I życie takim powinno być! Ryzyko jest DOBRE!

Tu musimy, niestety, odejść od ekonomii jako działu nauki – i przejść w sferę Wartości. Bo gdy mówimy o wolnej gospodarce, to trzeba spytać: „Po co mamy ją wprowadzać?” I tu trzeba podać jakieś uzasadnienie.

Liberałowie bezideowi typu PO (o liberałach ideowo lewicowych z PD nie piszę…) mówią, że wolna gospodarka zapewnia dobrobyt. Jednak dobrobyt nie jest celem samym w sobie. Oczywiście: bardzo dobrze, że ludzie zapatrzeni w Dobrobyt jak w Boga będą nas popierali – ale w dyskusjach z Lewicą nie da się uniknąć sfery wartości.

Otóż gospodarka wolnorynkowa jest dobra nie dlatego, że daje dobrobyt, lecz dlatego, że jest Sprawiedliwa. A to, co jest sprawiedliwe, daje rozliczne korzyści (w tym i dobrobyt) właśnie dlatego, że jest sprawiedliwe (co już kiedyś wyjaśniłem). Dobrobyt jest jednak niejako produktem ubocznym! Nie celem!

Innymi słowy: gdy Lewica mówi: „Być może kapitalizm daje pieniądze, ale za to socjalizm jest ustrojem sprawiedliwości społecznej” to nie wolno odpowiadać jak ci z PO: „No, to trudno: niech będzie niesprawiedliwie, byle było zamożnie!” – bo w ten sposób debatę się z góry przegrało! Trzeba odpowiadać; „Nie! Socjalizm nie tylko nie daje pieniędzy ani rozwoju – ale nie daje ich bo jest niesprawiedliwy. Danie nierobowi za nic nie robienie pieniędzy zabranych siłą człowiekowi ciężko pracującemu – jest niesprawiedliwością!

A praktyczne i aktualne rozważania na ten temat znajdziecie Państwo w moim felietonie pod adresem:

http://www.temi.pl/

Jeszcze słów parę o aktualiach. Moje ostatnie przepowiednie potwierdzają się. Potwierdza się też to, co pisałem zawsze: Jarosław Kaczyński, Mistrz Taktyki, ma kłopoty ze strategią. Nie wiem, czy atak na WCzc.Andrzeja Leppera nie był tym drobnym błędem, który obnaży słabość pozycji strategicznej…

W każdym razie mam prośbę o opinię: w nieuniknionej (moim) konfrontacji LPR-PiS – co powinna zrobić UPR?

Komentarze:

mozna jechac do Irlandii ale jest alternatywa : milion dla …
… UPR www.upr.org.pl

~======
2007-07-13 23:56

Pozdrawiam wszystkich! – drugi;D

~…
2007-07-14 00:00

+++ http://www.Michalkiewicz.pl +++

~===============…2007-07-14 00:01

A czy nie dałoby się zrobić rozłamu w PO? Chodzi o …
… wywołanie walk frakcyjnych wewnątrz tego bezpłciowego molocha.

~Liberał z UPR
2007-07-14 00:04

jak bezpłciowy to nie ma rzeczywistych konfliktów, …
… obupłciowy byłby naturalnie skłonny do kryzysów i nie trzeba by było pomagać, wręcz zostawić w spokoju;D

~Józef K
2007-07-14 00:06

Trzeba konkurować, rywalizować – jak na prawdziwych samców …
… przystało. Konkurs, to konkurs, a wyścig szczurów to jedna z najwspanialszych rzeczy pod słońcem 🙂

~TROLL
2007-07-14 00:40

hahaha sprawiedliwosc nie  znam  zadnej  sprawiedliwosci …
… jesli  nie  ma  rownosci ludzkosc zna  te  prawde od  tysiecy  lat   Ziemia jest w stanie zaspokoić potrzeby wszystkich ludzi, nigdy  jednak nie  będzie  w …

~[]
2007-07-14 09:24

"…w nieuniknionej (moim) konfrontacji LPR-PiS – co …
… powinna zrobić UPR?" – bynajmniej się nie wtrącać, albowiem poparcie którejkolwiek ze stron, będzie automatycznie niepotrzebnym paleniem mostów po stronie …

~inec79
2007-07-14 10:57

Czy Polacy podczas wyborów będą pamiętać, że tylko UPR …
… może zapewnić wolność gospodarczą w Polsce? Mam nadzieję – internet jest coraz bardziej dostępny, a to właśnie wolna sieć przyczynia się do wzrostu zainteresowania …

~Raab
2007-07-14 11:32

miejmy nadzieję

~i2U
2007-07-14 11:36

+++

~R_R
2007-07-14 11:39

x=4333581 czytających y=50495 komentujących x/y=85,82

~licznik
2007-07-14 12:46

Chcesz uwolnić swój portfel? Zagłosuj na UPR. Nic dodać, …
… nic ująć.

~trt
2007-07-14 20:31

Żadnej współpracy z oszołomami pokroju LPR czy PiS!

~D.D
2007-07-14 20:36

Centroprawicowcy PiSu i narodowcy LPRu, to niestety w …
… obecnym parlamencie jedynie potencjalni sojusznicy prawicowego UPRu i nie należy o tym ani na chwilę zapominać, tym bardziej w sytuacji, kiedy tamtejsi …

~inec79
2007-07-14 22:52

No chyba, że Giertych frajersko połączy się z Lepperem, to …
… wówczas LPRem automatycznie za sprawą z SO, utraci już swoje miejsce po prawej stronie sceny politycznej i na placu antylewackiego boju pozostanie już tylko …

~inec79
2007-07-14 23:11

Człowiek powinien być równy wobec prawa, powinien też być …
… równy dla państwa, które nie powinno inaczej traktować zamożnego i biednego (i na przykład z wszystkich te same podatki). Niestety muszę Ci powiedzieć, że …

~zalun
2007-07-14 11:22

JKM nie ma za grosz umiejętności w kwestii marketingu …
… politycznego. Ja uważam, że właśnie mówiąc o wolności gospodarczej może przyciągnąć największą liczbę "błądzących". Mi się JKM i UPR kojarzą głównie z wolnością …

~tux
2007-07-14 11:35

popieram

~Bee
2007-07-14 11:36

@@@@@@@@@@ http://www.upr.org.pl/main/milion.php @@@@@@@@@@

~R_R
2007-07-14 11:40

Czy Polacy nie rozumieją, że tylko UPR jest partią …
… wolności gospodarczej? PO pewnie wygra w najbliższych wyborach, więc zobaczymy, jacy z nich ekonomiczni liberałowie.

~Ro.J
2007-07-14 11:42

pozostaje nadzieja, ze ci rozczarowani zainteresuja sie …
… oferta UPR

~M-Kowalski
2007-07-14 11:43

upr.org.pl/main/milion.php

~R_R
2007-07-14 11:44

Nie ma najmniejszych szans na to, aby Partia Obłudy …
… wygrała kolejne wybory, bowiem tak społeczeństwa jeszcze nie zmanierowała, jak podają to w swoich dezinformacyjnych sondażach merdia – bez cienia wątpliwości, to …

~inec79
2007-07-14 16:18

PiS to nieudacznicy i socjaliści, LPR – ośmieszający się …
… na każdym kroku nacjonaliści i socjaliści (nie podobają im się na przykład inwestycje zagraniczne). W cholerę z takimi partnerami, UPR ma działać samodzielnie, …

~KoKo
2007-07-14 20:33

Jeśli wejdzie do sejmu, w naszych realiach, nie będzie …
… mogła sama rządzić, aby mieć wpływ na rządzenie musi wejść w koalicje z tymi, którzy rząd będą tworzyć. Teraz Panie Januszu neutralność, to dobra taktyka. Nie …

~ Ewa
2007-07-14 23:24

Tak w ogóle to ja uwielbiam konkursy;D Konkurs na blogu, …
… może wygram kolację sam na sam z panem Mikke?;D

~Józef K
2007-07-14 00:07

UPR powinno starać się zdobyć realną władzę tylko na …
… poziomie samorządow. Jeśli chodzi o wybory do sejmu to tylko samodzielnie. W konflikcie między grypą (PiS) a żółtaczką (LPR) jednak życzliwiej traktować PiS, bo PiS …

~Koralgol
2007-07-14 20:48

www.liberalis.blog.onet.pl

~www.liberalis.b…2007-07-14 14:08

Poprzeć LPR

~stary zbuk
2007-07-14 00:00

LPR już dawno jest przegrana, mimo ostatnio zauważalnego …
… puszczania oka do kons-liberalnego elektoratu (Radek Parda w SuperStacji znienacka zaczął wygłaszać peany na rzecz nieingerencji państwa w gospodarkę i życie …

~Kel`Thuz
2007-07-14 00:07

Proszę, tylko nie współpraca z LPR. To byłaby śmierć UPR, …
… jedynej nadziei na wolność gospodarczą. UPR nie potrzebuje innych partii!

~Samar
2007-07-14 20:34

Jak Uzdrowic Polske..Dopisujcie:   1. Pan Rydzyk zlozy …
… publiczna obietnice ze zacznie wierzyc w Boga.    2. Pan Kaczynski przeprosi Pana Rydzyka, podleczy stany maniakalne i zajmie sie budowa kraju.    3. Pan Giertych …

~arystokrata
2007-07-14 00:29

A logo PiS’u znajdzie się na bolidzie F1 Roberta …
… Kubickiego, by wszyscy ludzie wiedzieli kto rządzi w Polsce. .

~Luaks
2007-07-14 02:15

Jak Uzdrowic Polske..Dopisujcie:   1. Pan Rydzyk zlozy …
… publiczna obietnice ze zacznie wierzyc w Boga.    2. Pan Kaczynski przeprosi Pana Rydzyka, podleczy stany maniakalne i zajmie sie budowa kraju.    3. Pan Giertych …

~arystokrata
2007-07-14 00:29

Kto to jest Mierzejewski ? Same gupoty piszesz kolego.

~fvdfv
2007-07-14 01:01

UPR powinna sie jak najszybciej rozwiazac dla dobra …
… panstwa i jego obywateli. W innym przypadku moze sie polaczyc z kilkoma bananowo-szczatkowymi ugrupowaniami jak sama UPR i stworzyc nowego Frankensteina.

~arystokratyczny
2007-07-14 05:30

UPR powinna sie jak najszybciej rozwiazac dla dobra …
… panstwa i jego obywateli. W innym przypadku moze sie polaczyc z kilkoma bananowo-szczatkowymi ugrupowaniami jak sama UPR i stworzyc nowego Frankensteina.

~arystokratyczny
2007-07-14 05:30

JKM w Kielcach 19 lipca, na auli WSU na Wesołej! …
… Oczywiście będę i ja! szczegóły: www.akademiapolityczna.pl

~Kel`Thuz
2007-07-14 00:01

UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH!

~arsenal
2007-07-14 00:31

Jesteś copywriterem w… "Spółdzielni Społem"?

~Bolek – agent
2007-07-14 02:16

jesteś idiotą.

~kot w butach
2007-07-14 12:32

Interesująca analiza sytuacji w Iraku, USA oraz …
… prawdopodobne senariusze rozwoju sytuacji na geopolitycznej mapie świata: Webster Tarpley’s Speech in San Diego, 7/8/07 CZ. 1 …

~creator3d
2007-07-14 00:02

Panie Januszu, my wiemy że gospodarka wolnorynkowa jest …
… wydajniejsza i to jest oczywiste. Pisząc, że chcemy o tym czytac mamy raczej na myśli różne ciekawostki związane z gospodarką – informacje i spostrzeżenia, o …

~Michał
2007-07-14 00:03

A po co w ogóle wprowadzać wolny rynek, czy wolną …
… gospodarkę? To jest coś, czego się nie 'wprowadza’, tylko należy *wyprowadzić* wszelkie państwowe regulacje gospodarcze i będzie wolny rynek.

~cham
2007-07-14 00:03

Marudzisz chamie!;). Cel ten sam a metodę jak zwał tak …
… zwał.

sprutygolf
2007-07-14 14:08

To może w celu uniknięcia ciągłego powtarzania wreszcie …
… zrobić wyszukiwarkę (Gantro ma) albo pogrupować wpisy (na jakimś innym blogu widziałem)

~nobody
2007-07-14 00:04

jkm to sarkofag jak SLD.

~FARAON
2007-07-14 00:04

Popierać słuszne postulaty, złe piętnować,wychodzić z …
… własną inicjatywą. Koalicji -NIE.

~Patryk
2007-07-14 00:07

moim zdaniem poprzeć LPR. Skupić się na dobrych pomysłach …
… gospodarczych Ligii

Profesor_Shadoko
2007-07-14 00:07

czyli poprzeć zakaz handlu w niedziele?

~delatour
2007-07-14 12:01

:)))) tacy to wlasnie wolnorynkowcy:)

sprutygolf
2007-07-14 14:10

STAĆ Z BOKU !!! Zarówno jedna, jak i druga partia, to …
… czysta lewica – socjalizm, brak poszanowania dla własności prywatnej, ingerencja Państwa w rodzinę, reżymowa edukacja… Długo by wyliczać. Najgorsze, co UPR może …

~ponury grabarz
2007-07-14 00:08

A jak podniosą próg dla samodzielnych partii do 7%?

~Bolek – agent
2007-07-14 02:18

"Brak poszanowania dla wlasnosci prywatnej", Co za glupoty …
… czlowieku piszesz.Czy nie jest moja prywatna sprawa czy sie powiesze,czy wyskobie.Moge isc do sklepu,ktory sobie wyboire tak? a zyc jak mnie sie podoba to juz …

~Ewa
2007-07-14 04:20

powiesić sie możesz ale skrobanie jak to ładnie nazwałaś …
… to już ingerencja w drugie osobne życie, co prawda w tobie ale jednak osobne, to nie jest pryszcz żebyś sobie mogła od tak wycisnąć, pomyśl troche..

~kajman
2007-07-14 06:44

aborcja jest zła i szkodliwa i tu sie wszyscy zgadzają. Co …
… do ingerencji w inne życie to i pryszcz żyje i rak żyje i pies żyje. Pytani jest czy płód jest człowiekiem. Jedni mówią że nie inni że tak i z tego wyciągają …

~qrek
2007-07-14 09:07

Otóż to. Tyle pierdzenia i prymitywnej gry na emocjach …
… ("wolność wyboru", "ochrona życia", itp.), a nikt nie interesuje się sednem sprawy.

~x
2007-07-14 19:21

ja też tak uważam

~kot w butach
2007-07-14 12:34

Ewentualnie UPRzejmie zaprosić J Rokirę

~sympatyk
2007-07-14 14:00

koalicja z LPR to też nieciekawy pomysł.

~sympatyk
2007-07-14 14:59

Szkoda tylko, że Pana rozważania aksjologiczne (słuszne …
… przecież) ograniczają się do wymiaru indywidualnego. Człowieka zaś stwarza wspólnota, w której żyje : państwo tworzy naród, naród tworzy człowieka. Z uwagi na …

Skarliner
2007-07-14 00:08

Umyslowych Popaprancow Rzad..UPR

~abc
2007-07-14 00:40

…kolejny copywriter z sieci "Społem".

~Luaks
2007-07-14 02:19

Umyslowych Popaprancow Rzad..UPR

~abc
2007-07-14 00:40

Sam jestes popaprancem i pusty  jak program lewicy

~Kwasoodporny
2007-07-14 12:52

Cywilizacja Białego Człowieka może przetrwa! Dzisiaj (tj. …
… w sobotę) w serwisach informacyjnych przedstawiano materiał na temat kobiety, która urodziła będąc pijaną. W całej tej sprawie najistotniejsze jest to, że …

~Przemysław
2007-07-14 00:09

Błąd! Zakładasz, że ustawodawcy i sądy będą zachowywać …
… zasady logiki przy tworzeniu i interpretacji prawa. Niestety, powszechne dwójmyślenie panujące w obecnych czasach sprawia, że nikt nie będzie widział nic dziwnego …

~x
2007-07-14 01:21

Michał Moore w CNN: (47 mln ludzi w US&A …
… nieubezpuieczonych) rocznie ginie z tego powodu 18.000 ludzi wg tego lewicowca. To raczej nieprawda, że z tego powodu, raczej zwykle z własnej winy, starości, głupoty etc.A Pan …

~Rid?ler
2007-07-14 00:10

18000 tyś to raczej mało. Biorąc pod uwagę że w USA umiera …
… rocznie 3mln ludzi (liczba z głowy nie wiem czy nie wiecej) W wypadkach samochodowych umiera pewnie podobna ilość, więc powinni postulować wprowadzenie …

~546546
2007-07-14 09:12

Przez błędy lekarskie w US&A umiera rocznie podobno dużo …
… ponad 100 tys ludzi…

~Rid?ler
2007-07-14 09:34

Odpowiedź na pytanie. UPR może poprzeć tego, kto …
… zrealizuje choć część jej programu – np. przywróci karę śmierci.

~Jacenty
2007-07-14 00:10

A czy to najważniejszy punkt programu? Wole niskie podatki …
… i brak takiej kary niż to co jest i karę śmierci. A tak w ogóle jestem jej przeciwny.

~Józef K
2007-07-14 00:36

Najważniejszym punktem w programie UPR jest RADYKALNA …
… obniżka podatków. Jakim prawem rząd zabiera nam większość naszych pieniędzy???

~UPRany
2007-07-14 04:19

W każdym razie mam prośbę o opinię: w nieuniknionej (moim) …
… konfrontacji LPR-PiS – co powinna zrobić UPR? Chyba uznajemy to za prowokację… UPR to "samotny jeździec" i powinna robić to, co zwykle: być ponad NIMI.

~MaciejR
2007-07-14 00:11

JKM DA NAM dobrobyt tak jak medialni żydzi w mediach. …
… Atakują wszystkich kto nie jest żydem.Bobrobyt JKM.

~Lid
2007-07-14 00:12

LiD? Hmmm? Czy to czasem nie ta partia, która chciała …
… składkę rentową przeznaczyć na podniesienie płac lekarzy? (bo jak sama nazwa wskazuje, składka rentowa idzie na płace lekarzy) ???

~Bolek – agent
2007-07-14 02:22

Chacha, dobre! /chlebak jak sama nazwa wskazuje sluzy do …
… noszenia granatow!;)/

sprutygolf
2007-07-14 12:55

Nie da, tylko pozwoli abyś sam go sobie wypracował. …
… Dotychczasowe rządy okradają średnią warstwę społeczną, która schodzi na dno, wspierają armię nierobów i pozwalają na lawirowanie na granicy prawa cwaniaczkom, …

~ Ewa
2007-07-14 23:46

Jak to co powinna robić UPR? ROBIĆ SWOJE!!! I w ogóle się …
… w tamte rozgrywki nie mieszać. Jak najdalej od wąchania się z tamtymi – przy najbliższej okazji postarają się UPR wykołować. Umacniać pozycję w internecie, …

~jacek
2007-07-14 00:12

A w nieuniknionej  konfrontacji PPS-PPR – co powinna …
… zrobić UPR?

~Rid?ler
2007-07-14 00:13

A nie mówiłem. LPR robi LiS (z socjalistami). PiS …
… wyślizgał UPR na Podlasiu, co sam na blogu przyznał JKM, do tego Eurokonstytucja. Jesteś ze mną lub jesteś moim wrogiem….

~Rid?ler
2007-07-14 11:47

mimo to jestem za koalicja z PIS

sprutygolf
2007-07-14 14:13

SPUSCIC ICH  Z SZAMBEM

~k wasoodporny
2007-07-14 12:56

Pozostac soba? Powtarzac w kolko kilka podstawowych prawd …
… wolnego rynku? Moze wreszcie, kiedys ten skrawek ziemii bedzie normalny.

~Sz.
2007-07-14 00:18

Gdyie dwóch się bije , 3-eci korzysta ,  tylko że tym …
… 3-cim chce być SLD i LiD.

~DJ GTW
2007-07-14 00:19

też się boję wskrzeszenia lewicy,oni jak lenin wiecznie …
… żywi i zwarci do boju  brrrrrrr

~kataro
2007-07-14 06:20

Nie boj sie, w kazdej minimum organizacji musi byc ideas …
… czlek, red-evil, oraz waga czlek.

~DJ GTW
2007-07-14 09:14

"Gdy zapewniona jest wolność wszystkich, wtedy cel państwa …
… został osiągnięty. […] Możliwość dysponowania o sobie każdej jednostki określa się jako właściwy cel wspólnoty. […] Jednakże pozbawiona treści wolność …

~Dawid, MacDada
2007-07-14 00:23

Jedno jest pewne.. wszyscy kiedyś umrzemy. I nawet "jedyny …
… wspaniały ustrój" nic na to nie poradził. Jak się wierzy w Boga to się ma trochę dystansu do życia.

~konserwatystka
2007-07-14 00:23

Róbcie swoje i sie nie mieszacie. Jak telewizje zastapi …
… internet (nieregulowany) to kazdy zacznie miec swoje zdanie.

~dejf
2007-07-14 00:25

Panie Januszu, moim zdaniem UPR powinna wykorzystać szansę …
… i spróbować zaistnieć w mediach właśnie jako paria wolnorynkowa. Niedawno wspomniał Pan o tym że ludzi o poglądach wolnorynkowych jest w Polsce 15% a ludzi …

~Cedric
2007-07-14 00:27

UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA …
… PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA …

~arsenal
2007-07-14 00:34

słuchaj rozumiem że kulturalna rozmowa nie jest twoją …
… domeną, ale to co robisz podchodzi pod spammerstwo i bycie dzieckiem neo, Poza tym twoja wypowiedź jest fałszywa, w UPR, o ile mi wiadomo, nie ma członka który …

~Cedric
2007-07-14 00:51

LPR  "nie ma czlonka"  i  jaj tez nie ma; mieszanie …
… pseo-racji ekonomicznych z nienawiscia do wszystkiego co demokratyczne pomimo startow w wyborach prezydenckich to modus vivendi populistyki stosowanej "Pana Profesora"

~nu ni
2007-07-14 05:20

w przeciwieństwie do ciebie znam też inne znaczenia słowa …
… członek niż te które odnoszą się do prącia, ale widać nie wszystkim jest to dane

~Cedric
2007-07-14 06:11

poza tym nauczyć się czytać, wyraźnie piszę że UPR ma …
… zrobić wszystko żeby przedstawić swój plan gospodarczy. Poza tym jeżeli uważasz, że niecheć do demokracji jako do złego systemu sprawowania rządów jest …

~Cedric
2007-07-14 06:13

UPR powinna sie jak najszybciej rozwiazac dla dobra …
… panstwa i jego obywateli. W innym przypadku moze sie polaczyc z kilkoma bananowo-szczatkowymi ugrupowaniami jak sama UPR i stworzyc nowego Frankensteina.

~arystokrata
2007-07-14 05:29

Pewnie dla twojego dobra i twoich kompanów partyjnych. …
… Taki z ciebie arystokrata jak ze mnie kołchozowa przodownica. Pozwól, ze obywatele sami zadecydują, co jest dla nich dobre.

~ ewa
2007-07-14 23:51

UPR powinna sie jak najszybciej rozwiazac dla dobra …
… panstwa i jego obywateli. W innym przypadku moze sie polaczyc z kilkoma bananowo-szczatkowymi ugrupowaniami jak sama UPR i stworzyc nowego Frankensteina.

~arystokrata
2007-07-14 05:29

masz tu bocianie gnazdo na zywo, poogladaj sobie …
… http://www.vattenfall.pl/www/vf_pl/vf_pl/199544vatte/263011dziax/727678gniaz/index.jsp?WT.ac=advertise

~zaba
2007-07-14 00:55

UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA …
… PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH! POPIERAJCIE BOCIANY! UPR UNIA …

~arsenal
2007-07-14 00:34

Słuchaj, masz talent! Nie zmarnuj go. Idź do jakiegoś …
… sklepu spożywczego i zaproponuj im zrobienie kampanii reklamowej. Zacznij od czegoś małego – polecam sklep Pani Mreńcowej w Bulowicach.  Parę prostych rymów ułożysz …

~fan_talentów
2007-07-14 02:29

Jak Uzdrowic Polske..Dopisujcie:   1. Pan Rydzyk zlozy …
… publiczna obietnice ze zacznie wierzyc w Boga.    2. Pan Kaczynski przeprosi Pana Rydzyka, podleczy stany maniakalne i zajmie sie budowa kraju.    3. Pan Giertych …

~arystokrata
2007-07-14 00:29

UPR UNIA PIERDZACYCH ROPUCH!

~arsenal
2007-07-14 00:31

ale wymyśliłeś! genialne! długo nad tym myślałeś?

~jan
2007-07-14 12:04

SLD  SOJUSZ LEWYCH DOCHODOW

~Kwasoodporny
2007-07-14 12:45

Co do pytania odnośnie konfrontacji to wydaje mi się że …
… panowie prezydent i premier postanowili, że Giertychowi pozwolą przeprowadzać bez większych zastrzeżeń wszystkie pomysły i że pewnikiem pan Giertych sam sie w ten …

~Józef K
2007-07-14 00:31

JKM nielogiczy! Temi.pl 15.09.04: Kobiety są nauczone …
… słuchać się mężczyzn i mają wpojony szacunek dla Władzy – a mężczyźni a to władzę wyśmieją, a to się zbuntują… .A kiedy indziej mówił o polskich politykach, …

~Rid?ler
2007-07-14 00:33

Bo ludzie tych klaunów nie uważają nawet za władzę… …
… Powszechna demopropaganda sprawia, że sami czują się władzą, której wredni podwładni w sejmie nie słuchają…

~x
2007-07-14 01:24

W konflikcie Pis-LPR Unia Polityki Realnej powinna dalej …
… prezentować swój program i jak zawsze piętnować absurdy w argumentacji, myśleniu i programach ludzi pseudo-prawicy, chwaląc jednocześnie to, co zdarzy się …

~THRASHER
2007-07-14 00:36

Sprawa wygląda tak, że wszystko zależy od płaszczyzny, na …
… której dochodzi do starcia pomiędzy partiami. Tu nie widać żadnej niszy dla UPR.

~TROLL
2007-07-14 00:48

Olać PiS i LPR i zbratać się z PO. Skoro możliwa była …
… koalicja PiSu z Samoobroną to możliwe też będzie wspólne działanie UPR z PO! W ewentualnej koalicji będziecie popierać ich wolnorynkowe pomysły, a blokowac …

~AG
2007-07-14 01:04

To się nie uda, gdyż motłoch nadal ma głęboko zakodowany …
… dychotomiczny podział "mohery" kontra PO&LiD. Cały sęk w tym, że władze PO nie chcą ryzykować utraty wizerunku i zapewne będą wykonywać jakieś gesty w kierunku …

~liberał
2007-07-14 01:35

PO i wizerunek he he  wizerunek D.Tuska-najlepszego …
… kandydata Niemiec na prezydenta Polski?

~AW
2007-07-14 01:39

1 poseł UPR zablokuje 111 posłów PO 🙂

~maciej
2007-07-17 00:19

W TVN24 podali, ze UPR dogadala sie z LPR przeciwko PIS

~senderbell
2007-07-14 00:43

Dogadują się w kwestii uniokonstytucji, bo mają podobne …
… zdanie. Tu nie chodzi o walkę z PiS (J.Kaczyński) doskonale o tym wie, tylko o zjednoczenie wysiłków.

~TROLL
2007-07-14 00:51

No jak by to  była (UPR-Samobrona-LPR) w koalicji to …
… władze UPR powinny zgłosić się do psychiatry ,albo powiesić się. A ja głosowałbym na PO

~sympatyk
2007-07-14 01:39

W TVN24??? PRZYZNALI ŻE ISTNIEJE COŚ TAKIEGO JAK UPR???

~szczena mi opadła
2007-07-14 03:39

UPR Panie Krowin powinna dostac rozwolnienia i pojsc do …
… toalety bo tam jest jej miejsce.

~bosowostrogach
2007-07-14 00:44

Jeśli sejm nazwiemy 'kiblem’, to rzeczywiście masz rację ;]

~pstryk
2007-07-14 12:34

UPR Panie Krowin powinna dostac rozwolnienia i pojsc do …
… toalety bo tam jest jej miejsce.

~bosowostrogach
2007-07-14 00:44

MOJA OPINIA Pytał Pan o opinię w sprawie konfrontacji …
… PiS-LPR więc jej udzielam. Co powinien zrobic UPR? Jedyna rozsądna odpowiedź brzmi: NIC !!! Niech się gryzą i zabijają. Jak mówi mądre polskie porzekadło: gdzie …

~Arti
2007-07-14 00:45

nie czytalem komentarzy, wiec nie wiem, czy sie nie …
… powtarzam,  w zaden sposob nie nalezy zmieniac programu (poza jego rozwijaniem), nie nalezy wchodzic w zadna koalicje, jedyne co mozna, to propagowanie programu jak …

~sabda
2007-07-14 00:46

W TVN24 już podali, że LPR z SO i UPR (!?) montują …
… koalicję przeciwko PiS

~???
2007-07-14 01:03

Opnia ? Stać z boku i mieszać się w momencie …
… rozstrzygającym zawsze w stronę silniejszego czyli PIS. > LPR i Samoobrona zniknie ze sceny. > Poparcie PIS jest znacznie większe niż sondażownie pokazują.  Z LPRem nie …

~Heniek
2007-07-14 01:04

UPR powinna konsekwentnie robić swoje , żadne sojusze, …
… alianse i inne takie wariactwa. Sojusze powodują napływ ludzi , co tu dużo szukać , typu pPitera, pCzarnecki, słowem ludzi traktujących UPR jako trampolinę do …

~mat
2007-07-14 01:16

Co powinna zrobić UPR? – A z kim mamy szansę na blok? …
… ("blokowanie" list)

~4d4m
2007-07-14 01:18

IMHO atak na Leppera nie był żadnym błędem, tylko …
… mistrzowską kontrą na kolejną "aferę" z o. Rydzykiem w roli głównej… Tak to zapewne było pomyślane. Jakie będą konsekwencje polityczne – zobaczymy. Możliwe że nikt w …

~x
2007-07-14 01:22

Panie Januszu, jak najdalej od LPR!!!!!!!!! Faszyzm, …
… nienawiść, antysemityzm – nie chcę, żeby UPR była utożsamiana z tymi terminami.

~chudzinka
2007-07-14 01:28

I tak będzie :). Faszystowska europropaganda będzie …
… oczerniać każdego kto się jej sprzeciwi. Od LPR trzymałbym się z dala z innych powodów – socjalistyczne zapędy tej partii to jeden, drugi to skojarzenie z "Młodzieżą …

~x
2007-07-14 02:13

W sprawie konfrontacji: nie trzymac z zadna z tych 2 …
… partii!!!! Lepiej isc dalej swoim torem i robic swoje. A oni niech sie nawzajem powygryzaja!

~raalos
2007-07-14 01:35

UPR poparło Leppera i LPR. Czy to prawda?

~jot
2007-07-14 01:36

hehe czyli jutrzejszy Dziennik poda prawdę :]

~hehehehehehe
2007-07-14 01:39

UPR nie powinna sie brudzic ukladami ani z LPR ani z …
… PiS-em, ktore sie pobrodzil przez uklady z Samoobrona i PiS-em.  UPR potrzebuje bogatego sponsora, zeby wygrac wybory. Tylko raz wystarczy.  Ale musicie zrobic cos …

~Lysy
2007-07-14 01:49

UPR nic ma robic bo kto nie ma glosow ten (jak ryby) sie …
… nie liczy

~opinia
2007-07-14 01:54

może poprzeć PiS, poprzeć LPR albo nikogo nie poprzeć. Bez …
… znaczenia. Równie dobrze można zadać pytanie: co powinien zrobić Wawrzyciec Prusky w nieuchronnym sporze PiS i LPR? Wawrzyniec Prusky też ma popularnego bloga

~aksolotl
2007-07-14 02:08

Panie Januszu, ja po weekendzie zebrałbym wszystkie opinie …
… komentujących nt. "Co powinna zrobić UPR" i wybrał tą najrzadziej wymienianą. Dla mnie kryterium stanowi poparcie wśród ludu: im więcej ludzi coś wybrało tym …

~Bolek – agent
2007-07-14 02:24

Panie Korwin-Mikke mam pytanie dotyczące wolnego rynku. Do …
… jakiego stopnia prawo, czy państwo ma regulować przepisy dotyczące bezpieczeństwa. Zapewne odpowie Pan że "Jeśli nie regulacje, to brak regulacji", ale jednak …

~dfor
2007-07-14 02:48

Odnośnie spełniania przez urządzenia różnych norm, …
… podobnie jak obowiązkowego OC dla kierowców – to sam mam wątpliwości. Jestam zwolennikiem wolnego rynku, ale wprowadzanie przepisów przez państwo – …

~Maciej
2007-07-14 11:11

Nalezy sie przygotowac do wyborow jako ugrupowanie …
… niezalezne – zadnych blokow! zadnych sojuszy! to potem, lepsze wstepne 7% (co obecnie po latach Panstwa pracy jest pewne) – i potem gra – niz od poczatku ideowa …

~Tomasz Kaczorow…2007-07-14 02:50

Co powinna robić UPR? Nic nie robić. Obserwować. PIS-u UPR …
… nie interesuje, a LPR jest trędowata /zaraźliwa/. Zatem ani taktyka ani Sprawiedliwość nie podpowiadają aby cokolwiek tu robić. Dla Polaków, co prawda, lepsze …

~Jerzy D.
2007-07-14 02:50

UPR nic nie powinna robic.

~zamiejscowy
2007-07-14 03:21

czyli najlepiej poddać sie eutanazji?

~dyr_rycyk
2007-07-14 09:17

LPR wyrosło z UPR co nie oznacza że UPR musi dziś wyrastać …
… z LPR sprawa jest prosta, a po drugie to w najnowszym sondażu wirtualnej Polski UPR ma 1 punkt procenotowy więcej od LPRu (http://sondaz.wp.pl/) poza tym, jest …

~ziomek-elektronik
2007-07-14 03:43

na pytanie co powinno zrobić UPR – rozwiązać się bo po co …
… komukolwiek partia, która i tak nie wejdzie do parlamentu? albo lepiej, przeniknąć do PiSu tam jest wasze miejsce

~ziomek-elektronik
2007-07-14 03:44

Pan napisał: "Po pierwsze: kiedyś lecznictwa państwowego …
… nie było – i ludzkość jakoś to przetrwała… A po drugie: od wprowadzenia samochodów ginie rocznie kilka tysięcy ludzi – czy mamy zakazać ruchu samochodowego? A …

~ziomek-elektronik
2007-07-14 03:56

Chory, zawał? Taki ktoś ma boski (katolicki przede …
… wszystkim) nakaz umrzeć. Zapoznałem się z prawdziwym lecznictwem św. Matki Teresy z Kalkuty. Za takie przekręty, co robiła w Indiach (księgowość ołówek i gumka, ba! …

~100sik
2007-07-14 08:54

co powinna zrobić UPR? Ja to powiem szczerze, że UPR …
… powinno popełnić polityczne samobójstwo, nikogo poza niejakim Januszem Korwinem Mikejem (nie wiem jak to się odmienia) z tej partii, ani bym po twarzy nie rozpoznał, …

~ziomek-elektronik
2007-07-14 04:16

Szanowny Panie Januszu, jedyną szansą na zaistnienie UPRu …
… to podporządkowanie się regułom demokracji. Może Pan twierdzić, że 60% procent społeczeństwa jest przeciw demokracji ale to nic nie znaczy, ludzie robią co im …

~Marcin Jakubowski
2007-07-14 04:49

Moim zdaniem UPR powinna stać z boku. Tak naprawdę oni …
… wszyscy to socjaliści pobożni lub robiących się na pobożnych. LPR wejdzie (czy już weszła) w sojusz z Samoobroną. To ją kompromituje, acz zdaję sobie sprawę że nie …

~elhaz
2007-07-14 04:59

To co zwykle: zachować umiar i wstrzemięźliwość. Nie …
… będziemy bronić socjalizmu jak niepodległości. Faktem jest, że w LPR są autentyczni patrioci, dzieci pokolenia Kolumbów, dla których hasło "Bóg, Honor, Ojczyzna" – …

~odp
2007-07-14 06:24

Co powinna zrobić UPR? Powinna zaproponować połączenie się …
… z LPR, PiS i UPR. Na PO nie ma co liczyć, przynajmniej w całości.

~PPP
2007-07-14 06:36

PiS – Populizm i Socjalizm?!?!  Never. Niet. Nein. No. …
… Nie. Ni. Ne.

~anty PiS
2007-07-14 08:13

niech się czerwoni gryzą!!! co mi za róźnica – Kaczynski, …
… Rydzyk czy inny Lepper- gdy oni są u władzy?zabierają jednako moje pieniądze!

~ravał
2007-07-14 07:15

Rozwiązać się.

~lalek
2007-07-14 08:05

a ty się lepiej nie rozwiązuj! w kaftanie bezpieczniej

~delatour
2007-07-14 12:07

Owego czasu zapytał Lis: Co z tą, kurfa Polską?!?!

~lisek chytRusek
2007-07-14 08:11

I RP IV-ta potencja rozbiorowa wspaniale rozpisała i …
… klepnęła (ratyfikacja) w ustawach Sejmu i Senatu – vide skład tego gremium! Teraz te same "korzenie Europy" stacjonujące w Polsce nie chcą się dzielić z nikim. …

~100sik
2007-07-14 09:08

O ile UPR zmieni zdanie w sprawie UBeckich emerytur i …
… zbliży się  do zdania LPR to powinna moim zdaniem pierać bratnią partię.W przeciwnym wypadku obojętność jest najlepszym rozwiązaniem.

~a-z
2007-07-14 08:18

Zawsze Pan pisze, że "dziś X, wpisu nie ma", a wszyscy …
… widzimy, że wpis jest. Straszliwie mnie razi taka sprzecznosć. Może Pan przedstawic co Panem kieruje w takim postępowaniu?

~sharnik
2007-07-14 08:43

Zależy co rozumiesz przez słowo "wpis". Pan Janusz …
… najwyraźniej ma na myśli kompletny felieton.

~x
2007-07-14 19:38

Najpierw założenia: 1. LPR jest znaną partią i  nie …
… kojarzy się pozytywnie. Koalicja z tą partią to wzięcie na siebie dużego negatywnego elektoratu.  2. UPR jeśli by nawet weszło do parlamentu to nie będzie odgrywało …

~AK komendant
2007-07-14 08:59

ProwoKAcja?

~obynie
2007-07-14 09:31

Nie jest to prowokacja lecz jedyna rozsądna droga

~AK komendant
2007-07-15 23:33

Pyt: W nieuniknionej (moim) konfrontacji LPR-PiS – co …
… powinna zrobić UPR? Odp: UPR powinna wygrać wybory, a następnie wchłonąć odpowiednich ludzi z LPR.

~Tomasz
2007-07-14 09:02

Jak to co ma robić UPR? Nie bawić się w obrażanie się na …
… siebie i zewrzeć szyki. Jest jeszcze gdzieś Ziemkiewicz, Bartyzel i wielu innych, tyle, że jakoś nie za bardzo wspierają UPR… Ta partia ma przecież potencjał, …

~Aha!
2007-07-14 09:04

Rząd USA,za strajk transportowców 2006,zastosował bardzo …
… wysokie kary pieniężne w stosunku do związków zawodowych.Ja to wiem,wiedzą o tym emigranci i już rezydenci USA,co niektórzy.Ale miał podstawy,a mianowicie …

~Były lekarz….
2007-07-14 09:20

Na 14 lipca: …
… http://goscniedzielny.wiara.pl/index.php?grupa=6&art=1184229458&dzi=1104793630&katg= " Kto pierwszy robił mydło z ludzi i spodnie z ludzkiej skóry? Wodzowie rewolucji francuskiej. Ci sami, którzy mieli …

~Gdynia konserwa…2007-07-14 09:32

Wg. mnie UPR powinna zrobić tak samo jak na Podlasiu, …
… stanąć razem z PiS-em. Przydałoby się trochę rozsądku na Wiejskiej. Innego wyjścia ja osobiście nie widzę. Pozdrawiam

~mate333
2007-07-14 09:33

I przejąć w oczch ludzi rolę "przystawek" Chory pomysł

~sympatyk
2007-07-14 14:29

Rząd USA,za strajk transportowców 2006,zastosował bardzo …
… wysokie kary pieniężne w stosunku do związków zawodowych.Ja to wiem,wiedzą o tym emigranci i już rezydenci USA,co niektórzy.Ale miał podstawy,a mianowicie …

~bAbcia
2007-07-14 09:35

UPR POWINNA WEJSC JAK NAJSZYBCIEJ DO PARLAMENTU,ZOSTAC …
… PARTIA SAMO RZADZACA,I WPROWADZIC WOLNY RYNEK,WSZYSTKICH NIEROBOW,BANDYTOW,OSZUSTOW I ZLODZIEI POZOSTAWIC BEZ GROSZA PRZY D…E!SPRYWATYZOWAC JAK NAJSZYBCIEJ LUB …

~ZOZO
2007-07-14 09:45

MOHERÓW OSTATECZNIE BY MOŻNA POZOSTAWIĆ ISTOTNIEJSZE SĄ …
… TZW.ŁŻE ELITY.

~a-z
2007-07-14 10:03

Generalnie to sie z tym zgadzam, ale jak chcesz to …
… zrealizowac w praktyce?

~Maciej
2007-07-14 11:17

powinniśmy… poprzeć LPR :] dlaczego? bo LPR mimo wielu …
… swoich wad ma więcej z Nami wspólnego, poza tym jest bardziej gospodarczo liberalne niż PiS, a konserwatywne życiowo (czasem nawet do przesady). Dodatkowo to LPR …

~pawelak kamil
2007-07-14 10:10

http://www.fridtjof.yoyo.pl/

~Fridtjof Amundsen
2007-07-14 10:10

Fridtjof to by Nansen prowoku!;)

sprutygolf
2007-07-14 12:44

W Polsce obowiązuje od lat jedno hasło wyborcze: "KTO …
… PIEPRZY TEN LEPSZY!!!" Kto się do niego nie stosuje ten przegrywa….

~nicknolte
2007-07-14 10:27

Webmaster UPRu odwalił fuszerkę.Sonda działa po skasowaniu …
… ciasteczek.

~niuniek
2007-07-14 10:27

Odpowiedź: http://tiny.pl/fzlk

~tonite
2007-07-14 10:30

Sarkozy w bazie okrętów podwodnych z rakietami …
… atomowymi:"..musicie być przygotowani na wydarzenia, co do których nie chcielibyśmy, aby kiedykolwiek nastąpiły". On wie coś o czym my nie wiemy?    ~tonite 2007-07-13 …

~tonite
2007-07-14 10:45

A to zmienia postać rzeczy….

~bAbcia
2007-07-14 10:51

Powinien Pan się zastanowić nad współpracą z Panem M. …
… Jurkiem. Pan M. Jurek może liczyć na poparcie elektoratu tradycjonalistycznego i kontrrewolucyjnego bo jest ostatnim prawdziwym konserwatystą mantalnie jak i …

apfelmann@vp.pl
2007-07-14 10:45

Asymilacja,czy integracja drogi p.apfelmanie.Tu problem,a …
… właściwie mentalności w XXI wieku Polaków. Kompleksy,kiepska samoocena własnej wartości,a własciwie potencjału,jaki w narodzie drzemie.Brak zdecydowania,jawnoś …

~bAbcia
2007-07-14 11:08

UPR nie powinno w takiej sytuacji nic robic. Nie wtracac …
… sie. Nasz glos nic nie zmieni, a obydwa ugrupowania maja cale mnostwo wrogow i krytykow, ktorzy poparcia udzielonego jednej ze stron nie zapomna i nie wybacza. …

~SokoleOko
2007-07-14 10:53

Opinia – nie mieszać się w wewnętrzne sprawy Lewicy, robić …
… swoje

norbiwar
2007-07-14 10:54

Zważając na połącznie się LPR z SO oraz na socjalizm PiS …
… należy je kontruktywnie krytykować odbierając głosy PO i LiD. Ewentualnie można rozważyć poparcie PR Marka Jurka.

~rc
2007-07-14 10:55

Odnosnie stwierdzenia, ze socjalizm nie jest systemem …
… "sprawiedliwosci spolecznej". Otoz nie moge oprzec sie wrazeniu, ze jezeli przed jakims rzeczownikiem przypisujemy przymiotnik to tylko w tym celu by calkowicie …

~Maciej
2007-07-14 11:00

Witam! chciałam wyrazić swoje zdanie na temat sprawy …
… PiS-LPR: moim zdaniem UPR powinna związać się bliżej z LPR i już. Tak będzie dla wszystkich lepiej.A znam wielu zwolenników LPru którzy są jednocześnie wielkimi …

~ja i tak bede z…2007-07-14 11:01

Michnik dal Kurwinowi zadanie dywresji na polskiej prawicy …
… czyli zniszczenie LPR .   Czemu rzniesz glupa Kurwin?

~Poinformowany
2007-07-14 11:01

Ankieta to pic na wode.   Michnik dal Kurwinowi zadanie …
… "zagospodarowania" skrajnie prawicowych oszolomow i oslabienia LPR.

~anty-kurwin
2007-07-14 11:05

Michnik, Berman(Borowski) i Mikke to ta sama sitwa …
… antypolska.

~Katolik Polski
2007-07-14 11:10

o katolikach w Polsce tyż mam wyrobione zdanie,zakłamania …
… i obłudy Ci u nich nie brak.a to wszystko poprzez celibat wbrew naturze,nie bardzo mnie sie to widzi,a własciwie o te dzieciaki niechciane ne rzadko nie kochane …

~bAbcia
2007-07-14 11:16

o katolikach w Polsce tyż mam wyrobione zdanie,zakłamania …
… i obłudy Ci u nich nie brak.a to wszystko poprzez celibat wbrew naturze,nie bardzo mnie sie to widzi,a własciwie o te dzieciaki niechciane ne rzadko nie kochane …

~bAbcia
2007-07-14 11:17

Kurwin ciezko pracuje dla zwyciestwa lewicy …
… etniczno-pedalsko-laickiej w Polsce.   Kurwin – posluszny pacholek Senhedrynu

~anty-anarchista
2007-07-14 11:16

to mówiłem: Leonard 3. chwilowo na przepustce z wiadomego …
… szpitala

~Leonard 3
2007-07-14 12:10

Przykro to mówić panie Korwin, ale w odpowiedzi na pańskie …
… pytanie: co powinno zrobić UPR przy konfrontacji LPR i PiS –  przede wszystkim – ZAISTNIEĆ. Brzydko mówiąc, zająć się "punktowaniem" przeciwników. Nie próbować …

~Kidziors
2007-07-14 11:16

Myślę, że UPR powinna połączyć się z innymi partiami …
… prawicowymi skoro lewica się zjednoczyła i jeszcze wzięła na dokładkę demokratów.pl. Sądzę, iż koalicja Ruch Patriotyczny-UPR-Partia Marka Jurka-LPR-ROP byłaby …

~Roky
2007-07-14 11:18

Co do komentarza "babci" o katolikach to odpowiadam jako …
… katolik, że nie w nas katolikach jest problem tylko w ludziach takich jak "babcia", którzy prowokują i zachowują się jak ludzie bez żadnych zasad.

~Roky
2007-07-14 11:24

Daj spoko Roky,ile masz lat,wąsy pewnie masz.Zasady.Ciężko …
… mi  było z moimi zasadami.Dobrze,że watrobę mam jeszcze zdrową.za flachę w tamtych latach nic dzięki Bogu , nie załatwiałam.

~bAbcia
2007-07-14 12:55

Wytargowac ile sie da w swietle jupiterów (o ile potrakują …
… UPR jak Partnera – "tonący brzytwy się trzyma" więc może..) i poprzeć PiS!!! Wg mnie sa nieudolni ale najmniej nieprzywoici. A co najważniejsze – straja się …

~Wesoły Romek
2007-07-14 11:30

W przypadku takiej konfrontacji koalicja rządząca może …
… rozpaść się na dobre, co zaowocuje wyborami które PiS ( niestety) przegra. Sondarze przedwyborcze wskażą jako zwycięscę przyszłą koalicję PO + LiD lub ewentualnie …

~Youcan
2007-07-14 11:35

Pięcioprocentowe poparcie daje 30 mandatów a to spora …
… grupka.sondaz.wp.pl

~tonite
2007-07-14 11:42

co powinna zrobić UPR? jak nie wiadomo co robić, lepiej …
… nic nie robić

~delatour
2007-07-14 11:59

No pewnikiem ,ten kto nic nie robi, błedów nie popełni.ale …
… czy błąd to grzech?

~bAbcia
2007-07-14 12:50

…….myślą,mową,uczynkiem,i zaniedbaniem-podobno …
… zaniedbanie największym jest przewinieniem sądząc z tego stopniowania.

~kaszub
2007-07-14 19:22

Są 2 możliwości rozsądne i trzecia taka sobie:  1. stać z …
… boku obserwując rozwój sytuacji,  2. poprzeć PIS w nadziei startu wraz z nimi z jednego bloku,  3. poprzeć LPR. Punkt pierwszy wygląda całkiem roztropnie i …

sprutygolf
2007-07-14 12:37

Myślę, że można spróbować dogadać się z LPR-em i w razie …
… nowych wyborów, iść razem do wyborów(wprowadzając przy okazji posła, może dwóch :D). Liga i UPR oddzielnie prawdopodobnie nie znajdą się w Sejmie, więc może …

~eeee
2007-07-14 12:45

Przyłączyć się do PiS!!!!!!!!!!!!! Lepper to agent …
… Rosyjski który ma na celu wygrać wybory i oddać państwo Polskie w ręce Rosji. Więc UPR nie powinna przyłączyć się do LiS. PO? Oni kombinują z SLD a SLD ma ten sam cel …

~spolegliwy fred
2007-07-14 12:57

Woszczerowicz – dziecko demokracji. Kto oglądał jego …
… konferencję prasową? Prowadziła posłanka H. expertka od podrabianych przepustek!;) O dziwo ci państwo są parlamentarzystami. Mówią łamaną polszczyzną i …

sprutygolf
2007-07-14 13:08

Co powinna zrobić UPR? Odciąć się od obydwu z tych …
… socjalistycznych upgrupowań? Błagam, niech UPR nie startuje w bloku z PiS (ani LPR) bo wtedy utraci mój głos. Nie mógłbym dopuścić by mój głos poszedł na ludzi którzy …

~tharkang
2007-07-14 13:08

tharkang masz rację, ale ja mam jedno ale. Otóż… od 15 …
… lat nie mam swego przedstawiciela w parlamencie. A co potrafi zdziałać mała grupka zdeterminowanych posłów doskonale pamiętam! Posłów UPR było tylko trzech! A …

sprutygolf
2007-07-14 13:15

mysli-w-przestrzeni.blog.onet.pl

~Agata
2007-07-14 13:11

Pozdrawiam ciepło.

~bAbcia
2007-07-14 13:38

upr powinna sie trzymac z dala, sami mozemy zbudowac …
… zaplecze, czekac tylko na odpowiedni moment i srodki na kampanie od jakiegos sponsora< Ciesze sie ze Pan JKM porusza watki wiary w swoich wpisach, teraz to mozna …

~makler
2007-07-14 13:25

Jak wsciekle anty-katolicka  UPR i Belzebub Kurwin moze …
… marzyc o stworzeniu koalicji z katolicka prawica.  Precz szatanie Kurwinie- -Belzebubie , polacz sie z Senyszyn i Bermanem-Borowskim

~Apage Satanes
2007-07-14 13:34

UPR powinna przedstawić się jako alternatywę. W koalicje …
… wchodzić dopiero gdy będzie na silniejszej pozycji od innych koalicjantów. Wykorzystać moment gdy wszystkie partie ostatniej koalicji tracą poparcie i starać się …

~k.d
2007-07-14 13:34

Czy Syf  UPieRdliwy to alternatywa dla Adidasa …
… Bermana-Borowskiego?  Te choroby weneryczne najczesciej wystepuja razem.

~Wenerolog
2007-07-14 13:38

"w nieuniknionej (moim) konfrontacji LPR-PiS – co powinna …
… zrobić UPR? " – moim skromnym zdaniem jeżeli jest to początek konfrontacji to UPR powinno spokojnie stać z boku i się przyglądać, oczywiscie robiąc dalej to co …

~strateg
2007-07-14 13:38

"w nieuniknionej (moim) konfrontacji LPR-PiS – co powinna …
… zrobić UPR? " – moim skromnym zdaniem jeżeli jest to początek konfrontacji to UPR powinno spokojnie stać z boku i się przyglądać, oczywiscie robiąc dalej to co …

~strateg
2007-07-14 13:38

alez z Ciebie strateg.Piszaczal swoje dzieło,choćciężko mu …
… to idzie,ale drze do przodu,reszta już patrzy na ręce.Co masz do nich.Nie kończą wstydu oszczędzą.

~bAbcia
2007-07-14 13:44

A możesz wytłumaczyć: O CO CI CHODZIŁO? Bo niestety nie …
… zrozumiałem Twojej wypowiedzi. Kto ma kończyć? Kto drze do przodu? Kto piszaczal i co to znaczy? A może po prostu nie zrozumiałeś/aś mojej wypowiedzi, ze UPR …

~strateg
2007-07-14 17:22

Tacyt Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

~bAbcia
2007-07-14 22:50

UPR powinna siedziec jak dotad w swoim szambie i nie …
… zasmradzac sceny politycznej.    Europa zesrala by sie ze smiechu widzac Kurwina w Sejmie.  Kurwin do kabaretu.   Ha,ha,ha,ha,ha,ha

~anty-kurwin
2007-07-14 13:42

Kurwin do kabaretu.  Nie zasmradzaj sceny politycznej.

~dezodorant
2007-07-14 13:44

UPR powinna z uśmiechem patrzeć na to, co się dzieje i …
… zacierać ręce… gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta. Obawiam się jednak, że tym "trzecim" jest tu bardziej Platforma niż UPR. Ale to kwestia czasu. Jak ktoś …

~Matt de Med
2007-07-14 13:45

Zwolennikom sojuszu z PO polecam obejrzenie Nocnej Zmiany.

sprutygolf
2007-07-14 23:15

PO polacone jest pepowina z rozowymi hienami.  A hieny to …
… ohydne zwierzeta.

~Lew
2007-07-14 13:48

Panie Januszu! Niejednokrotnie słyszałem słowa krytyki pod …
… adresem UPR za blokowanie list – o ile jeszcze dawało się wytłumaczyć czemu z PiSem, o tyle Samoobrony za Chiny Ludowe już nie. Tak więc wydaje mi się, że …

~Dariusz Wieczor…2007-07-14 13:50

Chcecie zniszczyc Europe?    Pokazcie im plakat z morda …
… Kurwina. Europa bedzie sie smiala az do us*ranej smierci

~europejczyk
2007-07-14 13:51

Czy wiecie skad herb "Kurwin" u Mikkego?  Jego dziadek …
… Szmul mial taki szyld na swej Koszernej Karczmie " U Szmula Kurwina".

~Szlomo
2007-07-14 13:55

Co powinna zrobić UPR? Już odpowiadam. Powinna …
… zmobilizować się na wybory. Jeśli nie te "wcześniejsze", które zapowiadają politycy koalicji i opozycji (w końcu zgodnie), to te planowe, za 2 lata. Prawda jest taka, że …

~Damian Nieroda
2007-07-14 14:01

Dobrze Damianku,ze Ty masz wąsy,gołowasy nie maja głosu.A …
… ty przystojniak jesteś,jak moi chłopcy.I nie głupi.Więcej takich…….Do odważnych świat należy.

~bAbcia
2007-07-14 14:13

Panie Januszu! Nieodmiennie od dłuższego czasu pańskie …
… teorie można skwitować jednym wyrazem: bełkot. Wykażę tyko jeden nonsens pańskiego dowodzenia (czywiście w pańskim demagogicznym stylu).Pyta pan dlaczego prawa …

~okigda1
2007-07-14 14:15

No i tak toto tak… długo i głupio! Wybacz okigda. Twoje …
… argumenty nie są wprawdzie argumentami, ale by Ci nie było przykro informuję, że są to niezłe sofizmaty. Np. porównujesz rzeczy których porównać się nie da, …

sprutygolf
2007-07-14 15:05

Zacny sprutygolfie! Technikę dowodzenia przyjąłem od pana …
… Janusza, który to jest niedoscigłym mistrzem w tej dziedzinie. Po prostu staram sie nieudolnie nasladować. Co do mojej czerwoności to kulą w płot. Byłem zawsze …

~okigda1
2007-07-14 20:31

Słyszałem,że autostrady i stadiony na Euro 2012 zbudować …
… nam mają Chińczycy………..

~sympatyk
2007-07-14 20:47

oki…gda!;)))

sprutygolf
2007-07-14 22:28

Zacny sprutygolfie! Technikę dowodzenia przyjąłem od pana …
… Janusza, który to jest niedoscigłym mistrzem w tej dziedzinie. Po prostu staram sie nieudolnie nasladować. Co do mojej czerwoności to kulą w płot. Byłem zawsze …

~okigda1
2007-07-14 20:31

Miejsca pracy byłyby  dla wszystkich( może niekoniecznie w …
… tradycyjnych branżach gospodarki) , tylko gospodarki wysoko rozwiniętych państw praktycznie zatrzymały się w rozwoju i przestały je tworzyć ,

~Jarek
2007-07-14 17:12

A  powodem zatrzymania rozwoju państw zachodnich był …
… socjalizm

~Jarek
2007-07-14 17:30

Wielkie kapitały m które zasilają konta koropracji , biorą …
… się w większości z przymusowych ubezpieczeń  a to socjaliści raczej popierają przymus  ubezpieczeń ,

~Jarek
2007-07-14 17:25

Te wielkie kapitały , które zasilają konta Gatesów biorą …
… się np. z deficytu budżetowgo , który tak socjaliści lubią , uważając go za receptę na rozwój gospodarki, cytuje za podręcznikiem Ekonomii Milewskiego , jest to …

~Jarek
2007-07-14 17:29

Panie Januszu! Nieodmiennie od dłuższego czasu pańskie …
… teorie można skwitować jednym wyrazem: bełkot. Wykażę tyko jeden nonsens pańskiego dowodzenia (czywiście w pańskim demagogicznym stylu).Pyta pan dlaczego prawa …

~okigda1
2007-07-14 14:15

plan gospodarki prawie idealny, troche mniej …
… filozofowania  a wyborców przybędzie 🙂

~Marcin
2007-07-14 14:31

Ja radzę zaczekać do wyborów bo może PIS albo PO rozpadną …
… i powstanie jakaś względnie przyzwoita partia prawicowa z poparciem po wyżej progu wyborczego. Wtedy można by wejść z nią w koalicję albo przemycić paru …

~Tytus Pulo
2007-07-14 14:33

co powinna UPR zrobic? PROSTE!! poprzec tych co wygrali!!!

~coni
2007-07-14 15:24

Co powinna zrobic UPR? Rozpetac kampanie na rzecz JOW na …
… fali kompletnego upadku obecnej "polskiej" polityki..

~Ox
2007-07-14 15:45

Upr co to za partia jest Niebylo jej nigdzie na listach. W …
… gazetach sie nie wspomina. A zagranicznych nie czytam. Czy to nie buldożer z przed kilkunastu lat czasami. Jeśli tak to go zasypać.

~wyborca
2007-07-14 16:16

A co to jest na listach. I których!! Te, które mamy …
… przyjemność oglądać podlegają dwom zabiegom. Po pierwsze, jeżeli zbliżają się do grnicy bezpieczeństwa, to je filtrujemy (np. filtrem górnoprzepustowy), PO DRUGIE : i …

cetix_ht@op.pl
2007-07-14 17:35

UPR U.DUPIĆ P.OLSKIEGO R.OBOTNIKA

~koder
2007-07-14 16:02

Blog śiwetny!! Ale i troche Matołów tu zagląda! Nie to że …
… w ogóle Matołów , ale głównie Matoów gospodarczych!  Pozdrowienia

~Gosp
2007-07-14 16:03

Niedenerwoj sie kolego.Oni chca zbudowa gospodarkę na …
… eutanazji.A dochodami z pochówków chca budować autostrady.Gospodarka po mysli JKM.

~skl
2007-07-14 16:22

W przypadku konfrontacji LPR z PiS, o której Pan wspomina, …
… UPR winna stać z boku i robić swoje. UPR to partia wyrazista, mająca swój stały program nie zmieniający się jak u innych. Dla mnie osobiście, który od lat …

~psot66
2007-07-14 16:23

"zabierzemy Wam najmniej" hasło wyborcze. Wybory – to …
… wolny rynek wygrywa ten, kto trafia w gusta kupujących. Na tym rynku należy kupic dla siebie obszar, w którym działamy. Twoje pieniądze są Twoimi, decyduj jak je …

cetix_ht@op.pl
2007-07-14 17:11

Uważa Pan, że wolna gospodarka sprawdza się nie tylko w …
… przypadku produkcji koperku czy wiertarek, ale również w oświacie, cukrownictwie czy medycynie. Zgoda. I tak samo sprawdzi się w wojsku, policji, sądach – żadnych …

~Ucio
2007-07-14 17:22

Idąc twoją logiką w drugą stronę można się zapytać , jak …
… można zostawić obywatelom bez nadzoru urzędników  tak ważne sprawy, jak higiena( jak ktoś nie  umył  zębów to grozi mu przecież próćhnica czy państwo to zostawić …

~Jarek
2007-07-14 18:13

Nie wiem, co to ma wspólnego z moją logiką. Z tego co ja …
… napisałem wynika, że państwo nie powinno w te wszystkie sprawy, o których piszesz, wtrącać, ani w żadne inne.

~Ucio
2007-07-15 10:44

Panie Januszu jestem  od zarania (tzn. od 1989) bacznym …
… obsewatorem i cichym (jednak chyba głośnym) sympatykiem (to mało), wyznawcą byłoby lepiej, prezentowanej (po arcymistrzowsku) doktryny życia (doktryny …

cetix_ht@op.pl
2007-07-14 17:27

UPR powinna przeczekac. Nie wydawac teraz zadnych …
… oswiadczen. Nie komentowac. W  odpowiednim momecie, zwolac konferencje prasowa i wypowiedziec sie na ten temat. Oczywiscie na konferencji prasowej nie powinno zabraknac …

~annao
2007-07-14 17:31

Panie Januszu, niech Pan odciągnie LPR od lewych, stworzy …
… z nimi blok wyborczy i (po odcięciu lewych) narodowo-kapitalistyczną koalicję, która dla Narodu i Kraju może wiele. co Pan na to? to jedyna alternatywa – tak …

~sgsman
2007-07-14 17:37

A propos sprawnego działania…. podporządkowanego …
… osiągnięcia celu. Należy (za przykładem Uljanowicza idąc) opanować i wykorzystywać te instrumenty, które decydują o zdobyciu pierwszej linii. Tak, tak pierwszej (nie z …

cetix_ht@op.pl
2007-07-14 17:45

Wasze pieniądze są Wasze. Smi zapłaćcie podatki i inne …
… para i coś tam. Zobaczymy kogo wybierzecie

cetix_ht@op.pl
2007-07-14 17:49

A ja wbrew opiniom większości nie uważam, że UPR powinna …
… stać z boku, ale właśnie powinna wejść w sojusz z PiS  – byłoby to przede wszystkim z korzyścia dla Polski, a chyba to jest najważniejsze, czyż nie ?

~Małgośka
2007-07-14 18:17

Z korzyscia dla PiSu, niekoniecznie dla Polski. Wszystkie …
… partie dzialaja dla Polski tylko kazda partia "inna Polske" widzi.

~annao
2007-07-14 20:35

Rzecz jasna UPR moze tez wystartowac samodzielnie i …
… kolejny raz wywalczyc bohatersko 1,84% glosow… Brawo Gosia!:)

sprutygolf
2007-07-14 23:01

chyba masz rację-wtedy nie odpadna ci-malo …
… odwazni-wahajacy się,i wespół(przy wspolnym starcie)może jeszcze kilka procent się ruszy z tych co nie angazują sie wcale.Nadto wielu ludziom otworzą się oczy gdy przeczytają …

~kaszub
2007-07-14 23:37

Jak UPR połączy się z LPR albo chociaż wystartują wspólnie …
… w wyborach to UPR straci mój głos. Z LPR są tacy liberałowie jak z Kwaśniewskiego abstynet!!!

~kuba
2007-07-14 18:30

wejdź na niewiadomoco13.blog.onet.pl polecam ten blog

lalocsxscxsc
2007-07-14 18:43

sprawdz to

~pebzor
2007-07-14 18:57

UPR powinna zaatakować PIS od strony gospodarki np. …
… sporządzając i ogłaszając raport na temat rzeczywistych wydatków na biurokrację. A Giertych ? No cóż w głębi duszy jest chyba jednak liberałem gospodarczym.

~Kas
2007-07-14 19:03

Co nie widzisz ee Zydzi w mediach cały czs atakują. JKM …
… zawiele nie pomoże.Naiwny.

~lukasz
2007-07-14 19:49

ranking polityków

~nn
2007-07-14 19:35

Panie Januszu Jednak mogło być to całkiem niezłe zagranie …
… ze strony JK w stosunku do Samoobrony. Może mieć Pan racje co do JK .. on wie co robi, czasem błądzi jednakże jego gra jest widoczna dla ludzi myślących. A u …

~__Jo
2007-07-14 19:37

Efektem jego działań jest to że Leppera nie ma w rządzie …
… co jest raczej pozytywne :). Wygląda na to że sejmowa maszynka Jarosława będzie działać do końca kadencji i dyskusja o wyborach jest przedwczesna. Nie wiadomo …

~sympatyk
2007-07-14 19:45

Trzeba tłumaczyć polskim głupolom że podatki to dotykają …
… ale najbardziej tych biednych nie bogatych !!!!!. Co do LPR to niech się wykańcza łącząc z SO. Co mi do katolickich socjalistów opierających się na słuchaczach …

~borygo
2007-07-14 19:58

Prosze o komentarz Panie Januszu slów Pana B. Piechy ( …
… Gosc niedzielny nr 25, s 31)&#8211; Nie ma wolnego rynku w ochronie zdrowia &#8211; to jest dogmat! Jeżeli ktoś twierdzi inaczej, jest niedouczony. Nawet w …

~Lukasz
2007-07-14 20:05

Na pewno UPR nie powinno wchodzić w żadne układy z LPR. …
… Partia ta szuka obecnie na gwałt "nowych twarzy", czyli głównie różnych soc-demo-nacjonal-populistów z ZChN (vide Goryszewski). Roman Giertych niedługo odejdzie w …

~Artur Sobiela
2007-07-14 20:47

Słyszałem ,że stadiony, drogi może i hotele na Euro 2012 …
… zbudują nam Chińczycy………..

~sympatyk
2007-07-14 20:50

Po wielu latach Bóg spojrzał znów na ziemie i stwierdził, …
… że się bardzo źle dzieje. Ludzie byli zepsuci i skłonni do przemocy, wiec postanowił znów zesłać potop i zniszczyć ludzkość. Ale przedtem zawołał Noego i …

~batzord 😉
2007-07-14 21:11

bardzo fajne, dzieki!:))

sprutygolf
2007-07-14 22:12

APLAUZ!!!

~tonite
2007-07-14 22:15

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

~kaszub
2007-07-14 23:43

Niech pan napisze dlaczego musi istnieć państwo, czyli …
… monopol na przemoc. Taka polemika z anarchokapitalistami …

~MacReady
2007-07-14 21:38

Sprawiedliwość społeczna- niesprawiedliwość, …
… niesprawiedliwość społeczna- sprawiedliwość.  Wrażliwość społeczna- niewrażliwość niewrażliwość społeczna- wrażliwość

~Rid?ler
2007-07-14 21:54

W POLSCE POTRZEBNA JEST JAK NAJSZYBCIEJ PARTIA NA WZOR …
… REPUBLIKANOW W AMERYCE ERY R. REAGANA,ORAZ WIELKIEJ BRYTANI ERY M.TATCHER.SKONCZYC ZE ZWIAZKAMI ZAWODOWYMI I WSZELAKIMI STEROWANYMI PRZEZ POSTKOMUNISTOW ORAZ …

~CARLITO
2007-07-14 22:54

Przeciez wlasnie jestesmy na blogu lidera takiej partii!:))

sprutygolf
2007-07-14 23:06

Niestety, onet  cenzor wycial informacje o blandze w dn. …
… 13.07.07 w  rosyjskiej Ambasadzie w Berlinie, oraz ostatniej decyzji cara Putina o zawieszeniu traktatu o CFE, tj. broni konwencjonalnej. Pora na UPR uzbroic …

~DJ GTW
2007-07-14 23:31

W konfrontacji LPR-PiS, UPR powinna postawić na PiS. To …
… socjaliści, ale ich rządy dobitnie pokazały, że władza razwiedczyków w Polsce jest bardzo silna. Bez znacznego osłabienia komunistycznej nomenklatury nie ma mowy …

~mex
2007-07-15 00:16

Panie Januszu, oto moja opinia: w konfrontacji dwóch …
… partii lewicowych należy zająć jedyne słuszne stanowisko i bronić wartości prawicowych… A co do argumentu "ludzkość jakoś nie wymarła", to przepraszam, ale …

~Wojciech_BP
2007-07-15 11:58

Trzeba by było zastosować jeden z dwóch scenariuszy: 1. …
… Iść z PO do wyborów.  2. Wejść w koalicję z LiS-em, po to, żeby zdobyć rozgłos, zdobyć dominację nad przystawkami i wejść do Sejmu.,

~Genialny Strateg
2007-07-15 17:38

Panie Januszu , błagam, pisałem o tym wielokrotnie! …
… Poparcie PiS oznacza utratę twarzy przez UPR. Nie można bowiem jednocześnie walczyć z socjalizmem i go popierać. Będzie to dla wielu sympatyków UPR oznaczało utratę …

~Marek Kokot
2007-07-15 17:55

Panie Januszu – Młynarski powtarza to od ćwierćwiecza: …
… RÓBMY SWOJE!

~kaem
2007-07-15 23:03

Tak! Libertarianizm, wolnorynkowość, kapitalizm… …
… Trafniej jest powiedzić: sprawiedliwość w sferze społecznej. Podatki, cła, koncesje, mgławica polątancych przepisów, wymaganie 13 zgód na piśmie i 5 zatwierdzonych …

~Drakenas Aks
2007-07-15 23:18

to moze zamiast nowych artykulow o gospodarce w sobote i …
… niedziele kopie starych jako szabasowe swieto naprawde – niektorzy przecieraja oczy ze zdumienia, ze mogloby nie byc MENu albo brak ministerstwa transportu itp …

~KKK
2007-07-16 11:24

Zgadzam się z tym, że dobrobyt nie jest najważniejszy. …
… Dla mnie jako liberała najważniejsza jest wolność, a jej skutki takie jak wzrost gospodarczy są drugorzędne.Natomiast zdziwiony jestem, że podobny pogląd wyraża …

~Tomasz Sapiento…2007-07-17 14:59

Nie tylko w obliczu kofrontacji PiS – ktokolwiek, ale przy …
… każdej (no, może prawie każdej) okazji UPR powinna zaistnieć. Jej problem polega na tym, że w głowach większości tzw. elektoratu w ogóle nie istnieje, a jeśli …

~DJ Parówa
2007-07-20 18:24

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758