Bez kategorii
Like

Co to jest „polityka”?

12/07/2007
384 Wyświetlenia
0 Komentarze
55 minut czytania
no-cover

Ja, jak słuszmie zauważył p.Marek Borowski, „nie mieszczę się w głównym nurcie polskiej polityki”. Nie mieszczę się — bo nie jestem d***kratą. Co więcej: ja się d***kracją się po prostu brzydzę. Zanim zapoznałem się z polityką w wydaniu d***kratycznym uczyłem się polityki na licznych przykładach historycznych. Normalna polityka polega na tym, że człowiek otrzymuje od Króla, od L**u czy od innego Tyrana posiadającego Władzę Najwyższą — jakąś Władzę. Jeśli sądowniczą — to człowiek sądzi wedle Prawa i własnego sumienia; jesli Ustawodawczą — to konstruuje jak najlepsze projekty ustaw; jeśli wykonawczą — to wykonuje Prawo i Ustawy. Jak się to Władcy nie podoba — to Władca polityka odwołuje. Polityk grzecznie mówi „Do widzenia!”, Władca mu grzecznie dziękuje. Kropka. Z polityką praktyczną […]

0


Ja, jak słuszmie zauważył p.Marek
Borowski, „nie mieszczę się w głównym nurcie polskiej
polityki”. Nie mieszczę się — bo nie jestem d***kratą.

Co więcej: ja się d***kracją się
po prostu brzydzę.

Zanim zapoznałem się z polityką w
wydaniu d***kratycznym uczyłem się polityki na licznych przykładach
historycznych. Normalna polityka polega na tym, że człowiek
otrzymuje od Króla, od L**u czy od innego Tyrana posiadającego
Władzę Najwyższą — jakąś Władzę. Jeśli sądowniczą — to
człowiek sądzi wedle Prawa i własnego sumienia; jesli Ustawodawczą
— to konstruuje jak najlepsze projekty ustaw; jeśli wykonawczą —
to wykonuje Prawo i Ustawy.

Jak się to Władcy nie podoba — to
Władca polityka odwołuje. Polityk grzecznie mówi „Do
widzenia!”, Władca mu grzecznie dziękuje.

Kropka.

Z polityką praktyczną zapoznałem się
pod koniec lat 70.tych, gdy zetknąłem się z działaczami
„SOLIDARNOŚCI”. W ich rozumieniu „polityka” polega na tym,
że mamy haki na Kowalskiego — a Kowalski ma materiały
kompromitujące Wiśniewskiego; więc, jeśli powiemy Wisniewskiemu,
że możemy go skompromitować, to on wtedy….

i tak dalej.

Ten sposób „politykowania”
był mi zresztą znany — bo dokładnie tak wyglądały rozgrywki
polityczne wewnątrz frakcyj PZPR. Traktowałem to jednak jako
patologię. Tymczasem tak właśnie wygląda w d***kracji każda
polityka.

I to, co Państwo widzicie w wykonaniu
obecnych polityków — to właśnie TO. Z tym, że Jarosław
Kaczyński jest w tych rozgrywkach MISTRZEM.

Proszę o tym pamiętać. I proszę nie
mieć o to do Niego pretensyj. Kiedyś Władzę zdobywało się
szpadą, armatą, czasem: toporem kata — dziś dzięki walkom w
błocie. Więc On walczy w tej konkurencji, jaka obowiązuje w
d***kracji.

A ja nie zajmę się walką w błocie.
Ja chcę walki w błocie, jako metodę, zlikwidować.

Problem w tym, że Mistrzowie Walk w
Błocie wcale nie chcą, by zmienić te konkurencję na inną! Bo w
innej mogą się nie okazać mistrzami.

Ale to wszystko między nami. Program partii, a hasła wyborcze – to są różne kwestie. O hasłach wyborczych decyduje Rada Główna UPR. Ja mogę tu tylko coś sugerować. I zawsze mogę się mylić. W sprawach taktycznych głos powinni mieć ci, ktorzy są na codzień bliżej wyborców…

Komentarze:

drugi

~xxx
2007-07-12 23:48

milion dla UPR www.upr.org.pl

~===
2007-07-12 23:51

milion dla każdego – tak jest lepiej….

~WałenSA
2007-07-12 23:53

a przynajmniej dla mnie….

~adaj na winko. …2007-07-12 23:54

Panie Korwin – UPR jest partią ideologiczną (jak PPS, KPP, …
… itp.), a tego typu partie nie rządzą w żadnym kraju. Rządzą ci, którzy akceptują niektóre rozwiązania z prawa, inne z lewa i harmonijnie łączą je, dostosowując …

~SDPL
2007-07-13 00:39

"potrzeby społeczne"  Zawiało prochami wuja Adolfa…

~Jan Jęczmyk
2007-07-13 00:44

Panie JKM, czy mógłby pan kiedyś napisać w przystępny …
… sposób, jak doszło do kryzysu gospodarczego 1929 ?

~TROLL
2007-07-13 01:46

Jak dobrze mi wiadomo, przez ingerencje rządu w któryś …
… rynek towarowy. Na pewno nie był to efekt działania rynku 🙂

~kliper
2007-07-13 08:16

A dlaczego mysla koledzy, ze na wolnym rynku nie ma …
… krzysow.  Kryzys z akcjami kolei sie przypomina z konca 19 wieku. Zreszta "internet bubble" tez raczej nie pekl ze wzgledu na ingerencje panstwowa…

~prezydentczadu@…2007-07-13 15:50

heh panie Januszu – "demokracja jest najgorszym systeme …
… ale jeszce nic lepszego nie wymyslono" jak słusznie mawiał W Churchil…

~WWW.ANTYKACZY.B…2007-07-13 18:32

To świadczy tylko o głupocie Churchilla. Jakiem cudem …
… facet z jajami – konserwatysta, żyjący w Zjednoczonym Królestwie mógł popierać demokrację ?

~Neocon
2007-07-13 20:12

konkurs na hasła wyborcze DEMOKRACJA = SOCJALIZM

~szu
2007-07-13 08:24

"W sprawach taktycznych głos powinni mieć ci, ktorzy są na …
… codzień bliżej wyborców…" – oby Pan był tego tym razem bardziej świadomy, nim na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat, gdzie właśnie przez bezmyślne hasełka …

~inec79
2007-07-13 09:16

Ja osobiście na czas najbliższej kampanii proponowałbym …
… UPRowi skupienie się jedynie na haśle "NIE chcesz oddawać w podatkach państwu 83% swojej pensji? To nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko zagłosować na UPR, …

~inec79
2007-07-13 09:30

Ło to, to! A ja nawet moje łowiecki mogę do spota …
… wyborczego pożyczyć, coby można było na nich pokazać, jak władza strzyże podatników. Hej!

~Kazek Mlycorz
2007-07-13 11:38

Dlaczego JKM prawie w ogóle nie pisze na tym blogu o …
… wolnej gospodarce? Szkoda. Uważam, że najpopularniejszy blog na Onecie może być wykorzystany w dużo lepszy sposób.

~Valdek
2007-07-13 12:08

popieram – za dużo o sprawach społecznych, które mogą …
… zniechęcić tych niezdecydowanych – a to właśnie oni mogą wzmocnić naszą wolnościową społeczność

~Sameo
2007-07-13 12:10

x=4318696 czytających y=50256 komentujących x/y=85,93

~licznik
2007-07-13 16:35

Dal zachęty i równowagi najpierw ty udowodnij,że nie …
… jesteś wielbłądem.

~tonite
2007-07-13 18:26

Sorki.to miało być do upierdliwca od polonica.net

~tonite
2007-07-13 18:28

…  heh panie Januszu – "demokracja jest najgorszym …
… systeme ale jeszce nic lepszego nie wymyslono" jak słusznie mawiał W Churchil… POZDRAWIAM

~WWW.ANTYKACZY.B…2007-07-13 18:34

…  heh panie Januszu – "demokracja jest najgorszym …
… systeme ale jeszce nic lepszego nie wymyslono" jak słusznie mawiał W Churchil… POZDRAWIAM

~WWW.ANTYKACZY.B…2007-07-13 18:39

Churchill mówił tylko że demokracja jest najgorszym …
… ustrojem. Resztę mu dopisano.

~Knut
2007-07-13 18:53

To nie jest blog gospodarczy! Blog gospodarczy jest gdzie …
… indziej. Poszukaj se:P

~A taki se
2007-07-13 20:13

Eee, beznadzieja. Do nikogo to niedotrze i na nikim nie …
… zrobi wrażenia. Brakuje ostatniego mocnego elementu lub można by zmienić równanie i wprowadzić tam kilka stałych. Ale póki co proponuję: DEMOKRACJA + SOCJALIZM = …

~karolek
2007-07-13 11:06

Panie Januszu, więcej o gospodarce, gdyż – moim zdaniem – …
… tylko w tej kwestii może Pan zyskać znaczną część nowych wyborców. Niezdecydowani z pewnością wolą posłuchać o swoich portfelach, a nie o wadach demokracji.

~R5G
2007-07-13 11:55

hasło wyborcze: Dyktatura większości czy wolność dla …
… każdego?

~Witek
2007-07-13 23:38

Tutaj jest odpowiedź na Twoje pytanie. Co prawda nie JKM, …
… ale zawsze. http://republikan.blog.onet.pl/

~Zef
2007-07-13 12:50

Podobno duża część ludzi ma świadomość, że takowy kryzys …
… zaistniał, ale tylko ok. 2% ma pojęcie o co w tym wszystkim tak naprawdę chodziło. Grunt to potrafić zobrazować całą sytuację na dość konkretnym przykładzie –  …

~Marshall
2007-07-13 13:54

Opisał to Milton Friedman w "Wolnym Wyborze". Ogólnie …
… chodziło o nieudolną politykę monetarną.

~ponury grabarz
2007-07-13 18:31

Z chęcią dołączam się do tej prośby.

~Migwi
2007-07-13 20:10

Warto także wyjaśnić, w jaki sposób rząd wpuszcza …
… dodrukowane pieniądze w obieg, bo szary obywatel nie ma o tym pojęcia. Ludziom wydaje się, że po prostu państwo daje podwyżki.

~Neocon
2007-07-13 20:14

Czyli dajemy dziecku cukierki, aż mu zęby wylecą. …
… Akceptujemy potrzeby dziecka 🙂

~tomcio
2007-07-13 01:04

Czy Polacy podczas wyborów będą pamiętać, że tylko UPR …
… może zapewnić wolność gospodarczą w Polsce? Mam nadzieję – internet jest coraz bardziej dostępny, a to właśnie wolna sieć przyczynia się do wzrostu zainteresowania …

~Raab
2007-07-13 12:02

UPR wcale nie musi rządzić , najważniejszą sprawą jest …
… żeby zwyciężyła główna idea UPR czyli prawdziwy wolny rynek czyli gdzie państwo będzie zabierać  w formie podatków nie 50 procent PKB , ale kilka jedynie , a czy …

~Jarek
2007-07-13 12:41

Co to sa aktualne potrzeby spoleczne?

~4
2007-07-13 19:41

PANIE JANUSZU, PROSZĘ O USTOSUNKOWANIE SIE DO KWESTII …
… ODZYSKIWANIA MIENIA PRZEZ NIEMCOW OD POLAKOW. CZY RZECZYWISCIE SPRAWA TEGO MIENIA TO JEST WYNIK POLSKIEGO NIEDBALSTWA, CZY NIEDOPILNOWANIA PRZE RP INTERESÓW …

~Razor
2007-07-13 02:11

de

~de
2007-07-13 13:47

Popierdywanki dziadka dla małolatów ciąg dalszy.

~Edward
2007-07-13 15:58

gierek siedz spokojnie w kotle bo kaze drewek podrzucic

sprutygolf
2007-07-13 16:47

jesteś głupii wąsaczu zasranyyy ;?

~Asiunia
2007-07-13 22:03

bardzo "konstruktywny" glos-dziękujemy pani

~nn
2007-07-13 22:29

Wielkie Socjalistyczne Wywłaszczenie Wielki Kryzys 1929 …
… roku nie był porażką wolnego rynku, ale początkiem końca wolnego rynku. W 1929 roku w USA doszło do gigantycznego kryzysu gospodarczego na skalę wcześniej nie …

~republikan.blog…2007-07-13 01:21

to właśnie kiedyś czytałem

~kliper
2007-07-13 08:19

moj ojciec mi opowiadal takie autentyczne zdarzenie …
… dwukrotnie stalin a ukraina w latach trzydziestych z glodu jedli smazyli ludzi. drugie w obozie Hjalmar Bartels Dora rusek zmarl wycinali narzady wewnetrzne serduszka …

~ssowiec.
2009-05-18 15:06

Panie Krowin moze sie Pan niemiesci w glownym nurcie …
… polityki ale napewno Pan sie miesci w nurcie maniakow, bezmozgowcow, mieszaczy, manipulatorow w celu zdobycia popularnosci. Oczywiscie ma Pan na swoja glupote maly …

~wniebowziety
2007-07-13 03:11

WARTO PRZECZYTAĆ:Pan Janusz mówi o wolności i prawie do …
… owoców własnych działań. Jeśli uważasz, że to bezmózgowie, to wybacz, ale mieścisz się w głównym nurcie faszyzujących maniaków socjału.  Dla nie rozumiejących …

~kliper
2007-07-13 08:39

oj,chlopie-wystrzeliłeś w czlowieka(w samą glowę) 4 …
… magazynki amunicji-,,ale należalo się;-)

~kaszub
2007-07-13 14:55

..oraz: idiota – lewicowiec!:))

sprutygolf
2007-07-13 16:57

Nareszcie jakaś konkretna polemika.

~chemik
2007-07-13 13:16

W niebo wziety 'wniebowzięty’ to Ty raczej nie bedziesz bo …
… nawet nie wiesz, że Bog jest sprawiedliwy… Ale wiesz tak ostatecznie to w rekach Boga wiec módl się a może jednak… 😉

~Ja
2007-07-13 19:24

pan Korwin jest błyskotliwym człowiekiem, i bardzo …
… inteligentnym manipulatorem. Tylko,że życie to dużo więcej, niż poker polityczny,czy towarzyski bridż.

~Janka fr.
2007-07-14 13:07

Panie Krowin moze sie Pan niemiesci w glownym nurcie …
… polityki ale napewno Pan sie miesci w nurcie maniakow, bezmozgowcow, mieszaczy, manipulatorow w celu zdobycia popularnosci. Oczywiscie ma Pan na swoja glupote maly …

~wniebowziety
2007-07-13 03:11

Jakie to szczęście, że są jeszcze tacy światli ludzie jak …
… Kwaśniewski, Giertych, Lepper, Kaczyński czy Ikonowicz. Dzięki nim nie jesteśmy skazani na Korwina-Mikke, Polska rośnie w siłę a ludziom żyje się dostatniej.

~ponury grabarz
2007-07-13 22:10

raczej :"dostaje się żytniej",,choć wy-grabarze to chyba …
… jakiś karbid pijecie

~kaszub
2007-07-13 22:31

I tak: anarchia- protesty i blokady; biurokracja- służby …
… publiczne; brak zasad- luz; Cyganie-Romowie; Czary, magia- medycyna naturalna; dekadencja- oryginalność artystyczna; demoralizowanie dzieci- wychowanie …

~prof. Michała W…2007-07-13 08:40

Genialne i smutne. Proszę o wiekszą formę bo próbka …
… przednia. I niech pan uważa na siebie.

~marian
2007-07-14 14:39

ja

~uy
2007-07-13 22:06

tez jestem wysoko!:)))

sprutygolf
2007-07-12 23:50

co z tego jak jesteś mały 🙂

~Hihigh
2007-07-13 15:48

tylko nie kaczor tylko nie kaczor!;)

sprutygolf
2007-07-13 16:55

Pozdrawiam. van Gogh

~?
2007-07-12 23:50

Jarek Król!

~król jarek
2007-07-12 23:51

JKM JKM – fajnie

~nie?
2007-07-12 23:52

www.upr.org.pl

~klikac juz!
2007-07-12 23:51

ja już od dawna mam tę witrynę w zakładkach

~Joomla
2007-07-13 12:03

Czy wszyscy, którzy czytają ten blog i pragną wolności …
… gospodarczej w Polsce wpłacili kilka groszy na konto UPR w ramach nowej akcji? Mam nadzieję, że tak. Ja mam zlecenie stałe – na rzecz wolności ekonomicznej, jak …

~Inter_nauta
2007-07-13 12:06

Dzieki… za odpuszczenie likwidacji demokracji!;))

sprutygolf
2007-07-12 23:52

I tak: anarchia- protesty i blokady; biurokracja- służby …
… publiczne; brak zasad- luz; Cyganie-Romowie; Czary, magia- medycyna naturalna; dekadencja- oryginalność artystyczna; demoralizowanie dzieci- wychowanie …

~prof. Michała W…2007-07-13 08:42

w pierwszej piątce!

~b.b.
2007-07-12 23:52

żartujesz….

~aha
2007-07-12 23:53

Enigmatyczne ostatnio te wpisy, ale jesli JKM wlasnie …
… podrozuje, to JKM chyba nie sypia i nie wypoczywa…

~Sz
2007-07-12 23:57

pan janusz to prawdziwy cyborg, pozdrawiam

~terminator d***…2007-07-13 02:03

Czy pan JKM lub ktoś z "wolnorynkowych kręgów" starał się …
… kiedykolwiek o koncesję, żeby mieć własną TV?

~Hetman_słoniowy
2007-07-13 00:00

’A dead Iraqi is just another dead Iraqi… You know, so …
… what?’  Interviews with US veterans show for the first time the pattern of brutality in Iraq http://news.independent.co.uk/world/americas/article2758829.ece …

~creator3d
2007-07-13 00:01

aj dont anderstend mister………..

~What’s up?
2007-07-13 00:05

Może i dobrze. Będziesz spokojniej spał kiedy nie …
… przeczytasz o tym jak konwój rozjeżdża na miazgę dziesięcio-letniego chłopca i jego trzy osiołki i nawet nie zwalnia… mają rozkaz nie zwalniać… Żołnierz otwiera …

~creator3d
2007-07-13 00:37

"Są tylko dwie rzeczy, za które powinniśmy walczyć – …
… pierwsza z nich to obrona naszych domów, a druga to Deklaracja Praw wojna z każdego innego powodu jest oszustwem. Nie ma niczego nadzwyczajnego w tym worku z …

~creator3d
2007-07-13 00:52

Opowiadanie dla dziewczynek co wierzą w dobre duszki. …
… Świat nie jest biało – czarny. Nie ma tak, że możemy sobie wybrać białe. Wszędzie jest pełno g… Ale już wole być "okupowany" przez amerykańskie koncerny jak RFN …

~tomcio
2007-07-13 00:58

Bardzo nieudane porównanie. "Mess-O-Potamia" to dlaeko nie …
… Europa i tam ludzie nie będą tolerować okupacji przez ludzi o zupełnie innej kulturze i wyznaniu. Francuzi mogli sobie tolerować Hitlera, Niemcy tolerować …

~creator3d
2007-07-13 08:21

Interesująca analiza obecnej sytuacji w USA, na Bliskim …
… Wschodzie oraz możliwe scenariusze na przyszłość. POLECAM! Webster Tarpley’s Wykład w San Diego, 7/8/07 CZ.1 …

~creator3d
2007-07-13 22:15

mało nas dzisiaj. Musi nas byc więcej!!!!!!!!!!!!! Jak …
… mawiali Monty Pythoni……….

~piton
2007-07-13 00:04

Przed wyborami inaczej sie mowi a po wyborach robi sie …
… swoje. Moze zatem Panie Januszu przesunac sie jeszcze bardziej w strone populizmu i zbratac sie z o.R. Wtedy wybory ma Pan szanse wygrac, a po wyborach zrobi Pan …

~Polak
2007-07-13 00:05

Tak i do tego jedyny cel polskich politykierów to władza …
… dla samej władzy plus stłołki żadnej wizji nic tylko trwanie oraz wymyślanie ustaw jak okraść jakąś grupę społeczną napełnić sobie kieszenie a przy okazji …

~borygo
2007-07-13 00:07

Przypominaja sie mi piekne czasy kiedy to na polkach byl …
… TYLKO OCET.  Taka sytuacje mamy teraz w POLITYCE. Wszystkie partie to produkt TEJ SAMEJ ROZLEWNI, tyle ze z roznymi ETYKIETKAMI. Jednak tak samo geba mi sie …

~happy man
2007-07-13 00:09

No to w takim razie czemu pan kandyduje w demokratycznych …
… wyborach, zgodnie z tym co pan mówi, to trzeba raczej wziąć do reki dobry karabin i w koncu zrobić porządek. A propos walki w błocie, szlauch z zimną wodą …

~mat
2007-07-13 00:11

~mmg
2007-07-13 00:11

Kurwin zaloz Koalicje z Borowskim – Bermanem. Ty i on  to …
… zydzi. Ty i on jako bolszewicy nienawidzicie demokracji.  Tu i on nienawidzicie Polski.  Moski blizniaki.

~Sarmata
2007-07-13 00:11

I tak: anarchia- protesty i blokady; biurokracja- służby …
… publiczne; brak zasad- luz; Cyganie-Romowie; Czary, magia- medycyna naturalna; dekadencja- oryginalność artystyczna; demoralizowanie dzieci- wychowanie …

~prof. Michała W…2007-07-13 08:41

Sramata spadaj do swego klozetu.

~moderator
2007-07-13 09:40

szambo powoli wyplywa-to i on jeszcze zabulgocze …
… wyniesiony falą.

~kaszub
2007-07-13 15:00

adasf

~morganmortimerg…2007-07-13 00:12

Kurwin z karabinem ? Zartujesz. Nigdy w wojsku nie byl. …
… Zwolniony z obowiazku sluzby wojskowej jako niepelnosprawny umyslowo.

~Zolnierz
2007-07-13 00:13

to ja Leonard3! przepraszam, ale momentami nie wiem kim …
… jestem. leki za słabe czy cóś…?

~Leonard3
2007-07-13 15:42

eee Sarmata fajnie się tak napinać zza klawiatury?  …
… Wypisuj pierdoły na blogu Marcinkiewicza bo tu jest za wysoki poziom dla ciebie.

~XYZ
2007-07-13 00:19

właśnie!!! metody walki w błocie należy zostawić …
… specjalistom (i nie podkładać im nogi w trakcie walki jak wielokrotnie raczył Pan czynić)

~delatour
2007-07-13 00:22

Szanowny Panie Januszu! Pierwszą rzeczą każdego człowieka …
… jest chociaż z grubsza znać swoje miejsce i swoją wartość. Już jakiś czas temu dostrzegłem, że stawia się Pan co najmniej na równi z Wałęsą. Teraz ro samo z …

~Andrzej Matusze…2007-07-13 00:32

Myli się Pan! Pierwszą rzeczą jest robić to, do czego się …
… jest zobowiązanym. W szkole – się uczyć, w pracy pracować, w domu – być głową, a z podjętych zobowiązań – wywiązywać się należycie! Nikt nie jest w stanie "znać …

~Leonard Skorynk…2007-07-13 07:06

Brawo Panie Januszu! Pozdro.:)

~:)
2007-07-13 00:37

to klaka rodziny Kurwina

~zdziwiony
2007-07-13 00:50

to mówiłem ja Leonard3. w zeszłym tygodniu nie mówiłem bo …
… byłem chory, mam zwolnienie… łubu-dudu…

~Leonard3
2007-07-13 15:46

sdgsdgsdG

~fdghsdg
2007-07-13 00:43

xyz, idz sie przespac w synagodze. Co tu bedziesz nam …
… pierdzial mozgiem

~Sarmata
2007-07-13 00:43

YouTube —> "Ron Paul", "Ron Paul Revolution"

~UPRany
2007-07-13 00:44

Jak chce zrobi kase to musi pisać jak tvn. On nie jest …
… żadnym przyszłośćiowym kandydatem. Może tylko Pisac pisac i pisać Walesa mialby wieksze szanse.

~TOM
2007-07-13 00:45

Fi*uty polskie, wszyscy pod skrzydla Kurwina szalenca

~rozbawiony
2007-07-13 00:45

ten sie smieje kto sie smieje ostatni

~nicdodać
2007-07-13 01:07

on zaraz utonie w swoim własnym lajnie

~nn
2007-07-13 15:02

dgdsg

~drhdrh
2007-07-13 00:55

sdgsdg

~sdgsdg
2007-07-13 00:55

JKM zawsze z Tobą na dobre i złe !!!

~zawszezupr
2007-07-13 01:05

No tak, mistrzem to On jest – odwrotnego blefu.

~Rid?ler
2007-07-13 02:37

Czy mógłby Pan to wreszcie skomentowac. Ja nie jestem …
… żadnym prowokatorem a raczej Pana sympatykiem, znalazłem poprostu tą informację na stronie: polonica.net i chciałbym wiedzieć co z tego jest prawdą a co kłamstwem. …

~niecierpliwy
2007-07-13 02:40

nie rżnij głupa bo cały czas piszesz to samo tylko pod …
… innym nickiem  wiadomo kim jesteś

~realista
2007-07-13 22:49

nie rżnij głupa bo cały czas piszesz to samo tylko pod …
… innym nickiem  wiadomo kim jesteś

~realista
2007-07-13 22:49

POLITYKA TO LEGALNA PROSTYTUCJA A PAN JEST JEJ PIMPEM!

~jasio
2007-07-13 03:04

Panie Krowin moze sie Pan niemiesci w glownym nurcie …
… polityki ale napewno Pan sie miesci w nurcie maniakow, bezmozgowcow, mieszaczy, manipulatorow w celu zdobycia popularnosci. Oczywiscie ma Pan na swoja glupote maly …

~urzeczony
2007-07-13 03:11

Panie Krowin moze sie Pan niemiesci w glownym nurcie …
… polityki ale napewno Pan sie miesci w nurcie maniakow, bezmozgowcow, mieszaczy, manipulatorow w celu zdobycia popularnosci. Oczywiscie ma Pan na swoja glupote maly …

~urzeczony
2007-07-13 03:11

bardzo obiektywna argumentacja, idz rzygac gdzie indziej …
… geniuszu

~sprzątaczka
2007-07-13 03:57

już to słyszelismy.Dodrze,że jestes zadowolony ze swojego …
… mózgu.A teraz wygladź sobie dłonią wszystkie cztery bruzdy i zajmij sie czymś pożytecznym

~nn
2007-07-13 15:05

kolejny dobry artykul, ktory rzuca troche swiatla na ten …
… caly cyrk, popieram i pozdrawiam Panie Januszu 🙂

~przemek
2007-07-13 03:13

Czy zwolennicy UPR mają szansę zdobyć władzę w konwencji …
… demokratycznej? Wszak dla dobra idiotów (którzy mają wpojoną wolę politycznej samozagłady) należy siłą zapędzić do kojca, bo sami sobie krzywdę robią i po …

~q
2007-07-13 03:33

A już się bałem, że UPR pójdzie do wyborów z hasłem "Precz …
… z demokracją..

~rem
2007-07-13 05:11

Drogi Panie Korwin, wiem jak Panu ciezko zdobyc wyrazna  …
… popularnosc. Mam doskonala rade. Domy dla umoslowo chorych pekaja juz w szwach. To jest najlepszy mozliwy jeszcze  nieodkryty jeszcze elektorat ktory pomogl by …

~zdenek kapitali…2007-07-13 05:38

Drogi Panie Korwin, wiem jak Panu ciezko zdobyc wyrazna  …
… popularnosc. Mam doskonala rade. Domy dla umoslowo chorych pekaja juz w szwach. To jest najlepszy mozliwy jeszcze  nieodkryty jeszcze elektorat ktory pomogl by …

~zdenek kapitali…2007-07-13 05:38

Ale prymitywna rada.

~Ptak
2007-07-13 06:25

Dam lepszą: Most Viewed : (Today) : News & Politics

~bAbcia
2007-07-13 09:07

oj,"wysilił"sie kolega-teraz głowa będzie boleć ze 2 dni

~nn
2007-07-13 15:08

zauważyłem że rzadko kiedy przeciwnicy JKM używają …
… sensownych kotrargumentów na jego wpisy…90% to bluzgi nic nie wnoszące do dyskusji..utwierdza mnie to tylko w przekonaniu że racja jest po stronie p.JKM…

~racja!
2007-07-13 06:58

Delikacik, brzydzi się… Panie Mikke, ludzie robią wiele …
… rzeczy obrzydliwych, acz koniecznych. I to nie tylko ci, co to im się nie chciało nosić teczki, więc teraz dźwigają woreczki. Taki lekarz grzebie się w …

~Tajemniczy_don_…2007-07-13 07:01

sam pan sie zaplątał we własne nogi:ludzie robią wiele …
… rzeczy….niekoniecznych,Polecam panu taki wiersz A.Waligórskiego(był na odwrocie "NCzas" o naukowcu co zaglądał wiele lat żółwiowi pod ogon). A w ogóle to jako …

~kaszub
2007-07-13 15:16

miało być "za coś"

~kaszub
2007-07-13 19:26

pan żyd borowski stwierdził też w tv biznes że podatki są …
… super bo to nie jest characz tylko składka na nasze wspólne dobro :] kiedy w koncu przyjdzie porządna władza i zacznie strzelać lub budować łagry dla takich …

~pawelak kamil
2007-07-13 07:19

"WŁADZY RAZ ZDOBYTEJ NIE ODDAĆ NIGDY." RAZ SIĘ BĘDĄ …
… NAZYWAĆ komuchami A INNYM RAZEM nep-komuniakami A INNYM RAZEM obrońcami socjalistycznej ojczyzny A INNYM RAZEM socjaluchami, feministami, ekologami, tęczowcami, …

~dr H.
2007-07-13 07:23

Jaruś ma podobno latające nano-mikro-phony z kamerami …
… widzącymi przez ściany do śledzenia Andrzejka i nie tylko. Jest więc kilkanaście lat do tyłu bo nie ma nano-robotów, które dokonują samoinstalacji w obserowanym …

~Stefan K.
2007-07-13 07:34

www.nanotechnology.com Czy te wynalazki ze strony …
… www.nanotechnology.com osłabią czy wzmocnią socjalizm ? Oto jest pytanie ! Bardzo ciekawe.

~W.S.
2007-07-13 07:50

Ma Pan rację, zwolenników demokracji jest coraz mniej.

~slacker
2007-07-13 08:00

Prędzej mogę pogodzić się z wynalazkiem demokracji niż z …
… powoływaniem się na opinie komuchów o Panu.

~yale
2007-07-13 08:01

W latach 70-tych nie było jeszcze Solidarności.

~geo
2007-07-13 08:01

Solidarni i równi spoczywaja na laurach. Nekropolii. Choć …
… nie każdemu było dane. Jedni przeszli przez komin, inni przeze mnie…

~100sik
2007-07-13 09:56

Prawdziwy polityk jest gotów zabić przeciwnika a Pan ma …
… opory przed stosowaniem "haków"

~ziggy
2007-07-13 08:18

Reformy polityczne w zarysie (konspekt). Sądownictwo jest …
… w ogóle niewydolne, poza tym zbrodnie szczególnie wielkie i masowe są nawet niedostrzegane przez owo sądownictwo, np. niewolnicy III Rzeszy, muszą domagać się …

~Leledrag
2007-07-13 08:27

Rządy Pośrednie. Jak rządzi neokolonializm, w sposób …
… pośredni przy pomocy swoich kreatur, wypromowywują jakiegoś 'x’ którego poglądy obiektywnie im służą na kogoś wielkiego ~ wybitnego w danej społeczności, poprzez …

~Leledrag
2007-07-13 08:30

I tak: anarchia- protesty i blokady; biurokracja- służby …
… publiczne; brak zasad- luz; Cyganie-Romowie; Czary, magia- medycyna naturalna; dekadencja- oryginalność artystyczna; demoralizowanie dzieci- wychowanie …

~prof. Michała W…2007-07-13 08:41

Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych czy ostentacyjne …
… rozkradanie majątku państwowego przez podokrągłostołową mafię z Magdalenki. Celem prywatyzacji w Polsce jest upodobnienie gospodarki polskiej do gospodarek …

~Leledrag
2007-07-13 08:44

Panie Januszu mam "gospodarcze" pytanie :-). Od jakiegoś …
… czasu zastanawiam się nad taką sprawą: jeśli mamy w pełni wolny rynek państwo nie ingeruje w sfere gospodarczą i nagle dochodzi do załamania gospodarki kryzys …

~student prawa UJ
2007-07-13 08:46

Gdy nie ma w gospodarce socyalizmu, to nie dochodzi nagle …
… do załamania gospodarki. Bo niby skąd ?

~Stefan K.
2007-07-13 09:16

Bajki opowiadasz, oczywiście, że może dojść, zależnie od …
… stopnia rozwoju gospodarki może to mieć różne nasilenie i przebieg, ale prawda jest taka, że wolny rynek nie jest całkowicie efektywny w przypadku niektórych …

~blue
2007-07-13 13:54

W wolnym kraju armia jest na tyle silna, by przetrwać …
… nawet kilkuletni kryzys gospodarczy bez utraty wartości bojowej.Jedynie kryzysy polityczne wpływają znacząco na jakość armii w krótkim czasie.My mamy permanentny …

~tonite
2007-07-13 18:11

Panie Januszu! Demokracja, pomimo oczywistych wad – chocby …
… takich, ze glos menela znaczy tyle co moj – ma jednak ta niebagatelna zalete, ze jezeli ktos chcialby wprowadzic cos absolutnie sprzecznego z wola ludu, to lud …

~SokoleOko
2007-07-13 09:42

No to proponuję np. małą ankietę:  Czy jest pan/pani za …
… tym, żeby:   – finansować z pieniędzy publicznych partie polityczne   – dostać do ręki całą wypłatę i samemu zatroszczyć się o emeryturę   – płacić podatek za …

~podatnik
2007-07-13 10:07

Jasne :). Ale zobacz – malo kto glosuje na partie, ktora …
… chce to zniesc :). Ot – glupota. Ale sprobuj wprowadzic na przyklad zakaz wyjezdzania za granice – ludzie sie zbuntuja i takiego czegos nigdy partii/rzadzacemu …

~SokoleOko
2007-07-13 10:24

Hm, a jak to było z wyjazdami za granicę z jakieś 50-40 …
… lat temu? Proszę zrozumieć, że 'wola ludu’ działa tylko w momencie wyborów. Gdy wyobry zakończone to już po ptokach. Niby jeszcze zostają tak zwane wolne media, …

~podatnik
2007-07-13 15:40

Niestety… mamy przyklad Korei Polnocnej, w ktorej …
… niestety zakazy wyjazdu wprowadzono, srube finansowa dokrecono jak sie tylko da i o ile mi wiadomo ludzie tam nie maja lekkiego zycia. A jednak jakos towarzysza Kima …

~SokoleOko
2007-07-13 15:53

To Korea jest monarchią absolutną, czy totalitaryzmem …
… absolutnym? Skoro ludzie się tam nie buntują, to chyba nie jest im jeszcze tak źle. Ale przyznaję rację, trzeba by się kiedyś temu przyjrzeć z poprawką na to, że …

~podatnik
2007-07-13 16:16

A nie mogłaby po prostu istnieć Rada w partii rządzącej, …
… która wybierałaby swojego przedstawiciela do pełnienia rządów? Poza tym konstytucja i sześcioletni okres legislacji (o czym jest mowa w programie UPR) …

~.
2007-07-13 17:36

A nie mogłaby po prostu istnieć Rada w partii rządzącej, …
… która wybierałaby swojego przedstawiciela do pełnienia rządów? Poza tym konstytucja i sześcioletni okres legislacji (o czym jest mowa w programie UPR) …

~.
2007-07-13 17:37

Przecież już dawno wszedł Pan na ten Woodstock? Bo …
… przecież gdzie indziej ludzie usłyszą "nie chcę tu być"? My, ludzie, jesteśmy od przekształcania rzeczywistości, a nie stwarzania czegoś z niczego, zwykle …

~wojtek
2007-07-13 10:13

Właśnie! Większość tzw. polityków prywatnie mówi pro …
… prawicowo a jak zostają wybrani to robią socjalizm demokratyczny, czy pan się z tym spotkał ?

~tmj
2007-07-13 10:24

Niestety nie większość, ale mniejszość. Mniejszość ulega …
… większości w poczynaniach praktycznych rządu. W telewizorze też mówią kompromisowo, a prywatnie mogą sobie wrzucić głos do uryny raz na 4 i 5 lat. Jeśli nawet …

~polski pan
2007-07-13 10:48

czesc swietnego masz bloga wejdz na mojego: …      … …
… www.motory-auta.blog.onet.pl i skomentuj dziex:)

~adek
2007-07-13 10:35

Szanowny JKM, z korwinem w kartuszu! Na początek śmiem …
… zauważyć, że wypowiedź nie mieści się w krzywej dzwonowej Gaussa. Jest jednak szczera, co DEKAMAFIS (neologizm mojego autorstwa o mezaliansie ołtarza i tronu w …

~100sik
2007-07-13 10:35

100sik-u,najbardziej odkrywcze myśli bywają jasne i …
… klarowne.Nie męczy Cię ta karkołomna żonglerka słowno-intelektualna?Ciężko uchwycić jakieś przesłanie z Twoich wpisów

~zyga-kowal
2007-07-13 19:35

Czy współczujemy Syzyfowi? Jego zadanie jest przecież  …
… nierealne. A jednak się…kręci. Czy też naśmiewamy się z Syzyfa, Galileusza…?  Pozdrawiam wstępujących na górę. Może Kaliope?

~100sik
2007-07-13 20:31

a jednak smiało iść,,dolino ma,i światła moc,kędy …
… czarnokręgu duchbójcza siła-nie!!nie!!!!zaczekaj,przecież jeszcze,,a może?-czy ktoś mnie wspomni?- O! Diagonistazjo! nie,jednak wyszedł i nie powrocił.

~zyga-kowal
2007-07-13 22:51

Już od dawna widać, że w Polsce nie ma prawdziwej władzy, …
… a tylko wymiana przy korycie, którego kolejne ekipy nie śmią tknąć. Jeśli nawet z niego nie korzystają (Bliźniacy), to dają korzystać innym – ciągle tym samym …

~wróg klasowy
2007-07-13 10:43

God, save JKM!

~Praga Town
2007-07-13 10:51

Konstytucja jakoś nie określa polskiej Racji Stanu, bo …
… jest napisana diablim ogonem. Jakiś bełkot o społecznej gospodarce rynkowej i demokratycznym państwie prawa. Jakim fuksem załapało się tam potępienie komunizmu?

~Bwana Kubwa
2007-07-13 10:56

Ja też nie lubie demokracji i chyba Lud już też nie. Nie …
… było by fajne HASŁO na następne wybory>   KORWIN-MIKKE na KRÓLA lub  Ratujcie Króla nam albo coś itd. ???

~Robert Kreft
2007-07-13 11:05

Mam dla pana JKM’a propozycje.A mianowicie wykorzystać …
… piosenke "Lady Pank"-"Strach sie bać" mówi o tym jaka obrzydliwa jest demokracja. Bodajże SDPL w ostatnich wyborach wykorzystało piosenke niejakiego "Mezo".Takie …

~Elear
2007-07-13 11:27

pomysł ciekawy z handlowego punktu widzenia(bo prywatnie …
… mnie trochę"wstrzącha";-)brrr).Piosenka jest średnia ale bardzo znana.Jest to jakiś fundament(choć "Lady Pank" juz się chyba stacza całkiem)

~nn
2007-07-13 19:42

"Normalna polityka polega na tym, że człowiek otrzymuje od …
… Króla, od L**u czy od innego Tyrana posiadającego Władzę Najwyższą – jakąś Władzę." – Jeśli od L**u to chyba właśnie jest demokracja?

~maksiu
2007-07-13 11:40

no wlasnie, nie zdziwilo Was ile razy Lepper wychodzi niby …
… z koalicji to jednak nie wychodzi to musi byc duzy hak na pana Leppera, moze byl szkolony przez WSI w dawnych czasach i teraz zal mu byloby sie rozstac z 200ha …

~KKK
2007-07-13 11:44

Nie podałeś odpowiedzi: S/KKK

~100sik
2007-07-13 11:52

podobno ktoś  parę lat temu zapłacił jego długi powstałe …
… po"gospodarowaniu".Mówiło sie o jakimś banku(?) czy stowarzyszeniu(?) z Anglii.

~nn
2007-07-13 15:23

Nabrał cech "drogiego Bronisława" – nie wiadomo czy …
… wchodzi czy wychodzi.Jak to socjalista.

~tonite
2007-07-13 18:18

wolność gospodarcza to UPR i mam nadzieję, że Polacy będą …
… o tym pamiętać przy urnie

~PSP
2007-07-13 11:58

to taka sama ideologia jak moja.

~Sam On
2007-07-13 11:59

~u
2007-07-13 12:33

Panie Korwinie Można gardzić d***kracją, mówić że jest się …
… ponad to i nic więcej już w życiu  nie osiągnąć. Można też inaczej – nauczyć się jej reguł, być lepszym od przeciwników i wygrać. Można grać według aktualnych …

~Palestrina2005
2007-07-13 12:37

Takie coś na wzór Chin, tylko start z innego pułapu?… …
… Pomysł niezły, ale nie do zrealizowania w Polsce. Polak i Chińczyk mają całkiem inaczej poukładane w głowie.

~Witek Czarnecki
2007-07-13 12:45

Thatcher nie zdołała zreformować gospodarki – niestety. …
… Owszem, co nie co sprywatyzowała, ale podatki obniżyła tylko nieznacznie.

~Marshall
2007-07-13 13:57

Kaczyński- mistrz zaszachowany. Andzrej K. okazał się …
… byłym oficerem UOP, teraz zapewne agentem jakiejś służby. Powstaje pytanie, czy Kaczyński wymyślił tę prowokację, zaś ktoś kto go nie lupi przekazał informację …

~abe
2007-07-13 12:51

Prawdziwego wolnego rynku nie będzie prędko z powodu …
… członkowstwo w Unii Europejskiej zafundowało nam coś w rodzaju kroplówki , mimo że wszystkich fudnuszy nie wykorzystujemy to umacnianie się złotego świadczy że …

~Jarek
2007-07-13 13:05

Ciemnota polskiego narodu polega także na tym, że nie …
… czyta niczego na tamat polityki i ekonomii, a głosuje! 90% Polaków będzie popierać wyższe pensje dla pielęgniarek, a nie zastanowi się przez chwilę nad …

~kapitalista-wawa
2007-07-13 13:09

To prawda – ludzie nie czytają i co gorsza – czerpią …
… wiedzę głównie z TV, która jest najbardziej zmanipulowana. Drugie jest radio, dalej czasopisma i internet.

~Marshall
2007-07-13 13:59

i biorąc pod uwagę jakiego rodzaju pracą zajmuje się  …
… większość emigrantów jest to ochłap dość nędzny

~Jarek
2007-07-13 13:11

mamy chyba obecnie coś w rodzaju powtórki z epoki Gierka( …
… oczywiście że w szczegółach ta sytuacja się różni kiedy władzom wydawało się że wpompowując miliardy dolarów w chory system i pokazując ludziom trochę …

~Jarek
2007-07-13 13:20

dokładnie tak.Tylko prawa natury są nieubłagane-po …
… krótkiej euforii w wyniku wychylenia kilku głębszych nieuchronnie przychodzi kac.

~zyga-kowal
2007-07-13 19:53

Prawdopodobnie ten socjalistyczno-demokratyczny b*rdel …
… kosztuje nas ponad połowę wydatków budżetowych. Gdyby nie było dotacji do komercji, np. do rolników, górników, to już by nas odciążyło. Pracujemy w połowie na …

~BETON
2007-07-13 13:20

rowerzysci beda musieli miec obowiazkowo kaski no nie moge …
… ciekawe czy bedzie obowiazek noszenia butow bo mozna sie skaleczyc http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?article_id=1611961 a moze beda sprawdzac …

~KKK
2007-07-13 14:19

Dlaczego Najwyższego Czasu! nie ma w egazetach jeszcze? …
… http://www.egazety.pl Po co szwendac się po kioskach i mozolnie szukać skoro można kupić w internecie?

~Operator
2007-07-13 14:22

Co uważa Pan nt. spekulacji kapitałowych ? Czy są one …
… winne wielkiemu kryzysowi lat 20 ?

~Spekulant
2007-07-13 14:45

Drogi JKM. Z przerażeniem czytam, iż o tym i owym …
… "decyduje" rada programowa UPR. Jeśli UPR chce zaistnieć i odegrać istotną rolę, MUSI być partią wodzowską. Bez tego ani rusz. Wystarczy jeden dobrze przeszkolony i …

~kamil.skalny@wp…2007-07-13 14:47

Dobry wpis! 🙂

~qwerty
2007-07-13 15:15

Spoko UPieRdliwcy.  Jak z podpuszczenia Kaczek , Benedykt …
… zwolni Rydzyka to wywieziemy za tydzien Lecha i Jarka na taczkach. Mozemy wtedy wprowadzic Anarchie.  Ha,ha,ha,ha,ha

~Radio Maryja
2007-07-13 15:23

Wprowadzisz swojego wielblada nieczesanego, bedzie …
… ciciolina DODA rulez.

~DJ GTW
2007-07-13 15:42

Jezeli Jarek i Lech okaza sie agentami Wisenthala i wbija …
… Rydzykowi noz w plecy to ich wywieziemy na taczkach i bedzie monarchia-anarchia.   Ha,ha,ha,ha,ha,ha

~Radio Maryja
2007-07-13 15:28

Żydowska Organizacja Poskramiania Aryjczyków?

~blogoczytacz
2007-07-13 15:44

Aryjski System Samoobrony?

~100sik
2007-07-13 20:37

Panie Januszu, napisz Pan coś o siermiędze czasów PRL, bo …
… nie idzie wytłumaczyć tego młodzieży, która przecież także głosuje. Oni myślą, że jak nie ma rządzić PiS, to oczywiście "opozycja" czyli LiD !! Można sobie …

~HELP! HELP!
2007-07-13 15:30

Po jakiego grzyba atomowego Sobala zaprasza …
… Napierdalskiego? Czy ta zaraza nie ma swoich stacji?

~zniesmaczon
2007-07-13 15:32

Im większa wiedza i świadomość polityczna tym większa …
… nienawiść do demokracji. Ale tylko u ludzi umoralnionych.

~blogoczytacz
2007-07-13 15:36

http://www.potyczki.pl/ Szerzmy tam ko-liberalizm 🙂

~NAPISZ O UPR
2007-07-13 15:38

UPR przejmie ster!

~VOTE UPR
2007-07-13 15:42

W telewizji państwowej ciągle nie ma obiecywanego od …
… kilkunastu lat pluralizmu. Teraz wybory? Znów z ichnią klaką?

~Rozbrat napada
2007-07-13 15:40

kaczynscy to pajace a nie mistrzowie polityki, kabarety …
… odstawiaja swoja polityka. tylko odsona sie od wladzy to ktos im na pewno przypier……li

~zdenerwowany
2007-07-13 15:46

+++ http://www.Michalkiewicz.pl +++

~=================
2007-07-13 16:33

tak, trudno się nie zgodzić. lecz czy w polityce nie jest …
… ważna właśnie skuteczność?

~immanuelle can’t
2007-07-13 17:58

TAK w polityce b wazna jest skutecznosc…

~WWW.ANTYKACZY.B…2007-07-13 18:33

Demokracja i socjalizm.To i tak za dobrze i za …
… sprawiedliwie jak na srednia statystyczna spoleczenstwa.

~cocietoobchodzi
2007-07-13 18:53

idiotyzm:/

~:/
2007-07-13 19:51

ę, ą? Demokracja a nie d***kracja prowadzi, bo niestety …
… problem jest z tym królem który kogoś ma wyznaczyć? Któż ma nim być  Vous? , Moi? Poza tym czy demokracja, czy król jak pan wie,a udaje, że nie wszystko wygląda …

~vate
2007-07-13 20:30

Sarkozy w bazie okrętów podwodnych z rakietami …
… atomowymi:"..musicie być przygotowani na wydarzenia, co do których nie chcielibyśmy, aby kiedykolwiek nastąpiły". On wie coś o czym my nie wiemy?

~tonite
2007-07-13 21:41

http://www.fridtjof.yoyo.pl/

~Fridtjof Amundsen
2007-07-13 21:45

Panie Januszu zna pan doskonale powiedzenie,ze jeszcze nie …
… wymyslono nic lepszego nad d…kracje.Jest ono co prawda wyswiechtane jak stare dzinsy,ale lepsze takie,niz gola d..a.Niech wiec pozostana w szafie.Istotne …

~albedo 13
2007-07-13 22:05

sarkozy bedzie walczyl z islamem do ostatniego francuza

~francuz radioak…2007-07-13 22:13

cenzor onetu s*ra ze strachu przed zydami

~filozydek
2007-07-13 22:16

"ja się d***kracją się po prostu brzydzę" Tak z innej …
… beczki: kononizm celowy czy to przypadek?

~Major
2007-07-13 22:58

Czy Pan JKM pisze to co myśli, czy też, to co wydaje Jemu …
… się, że przyniesie sukces polityczny, finansowy lub medialny? Jeśli nie lubi demokracji dlaczego babrze się w tym g…? Gdyby tak naprawdę był wrogiem …

~MM
2007-07-13 23:10

W takim  razie czy p.Kaczyński steruje ABW, czy ABW …
… steruje premierem. I jeżeli p.Kaczyński tak zna się na polityce dlaczego nie jest zwolenikiem wolnego rynku nie wexmie i nie wprowadzi go? Albo czemu nie ma aspiracji …

~Patryk
2007-07-13 23:31

Będzie sterował,bo większość Go wybrała,czy sprosta to …
… pytanie… Jak nie da rady,to po Nim będzie mądrzejszy i sprytniejszy, mam taką nadzieję,choć to matka głupich.

~bAbcia
2007-07-14 11:44

Andrzej Lepper wyrzucony z rządu za sprawą spisku Al …
… – Kaidy!!! http://zemsta38.blog.interia.pl/

~Talib
2007-07-13 23:31

Na 14 lipca: "… Kto pierwszy robił mydło z ludzi i …
… spodnie z ludzkiej skóry? Wodzowie rewolucji francuskiej. Ci sami, którzy mieli usta pełne okrągłych zdań o wolności, równości i braterstwie ludzi. A jednak 14 lipca …

~Konserwa z Gdyni
2007-07-14 09:29

Dlaczego zajmujesz się  francuskimi sprawami,pomyśl o …
… Plakach,a raczej o tych,którzy naszą religię przyjęli,czy widziałś u nich przypadek dziecka porzuconego?w smietniku? Zaznaczam ,że nie jestem z tych,ani z …

~bAbcia
2007-07-14 11:39

Panie Korwin, w kalendarzu z NCZ.stoi dziś święto Wielkiej …
… Rewolucji Francuskiej.14 lipca 1789-zdobycie Bastylii, gdyby ktoś niedouczony historycznie nie wiedział.Ja z tej okazji życzę; zawsze przyjaznej nam Francji i …

~Janka fr.
2007-07-14 13:17

Nie wiadomo czy przyjaznej bo prezydent francji odgrazal …
… sie ze uzyje bomby atomowej – przeciwko? Za to w rosyjskim konsulacie w Berlinie hleja goscie VIPowi i prominenci pod kawior.

~DJ GTW
2007-07-14 15:29

chlali 13-tego za stan wojenny w prlu z czerwonym wowka, …
… spicel ksywka burmistrza Berlina. Za to car oglasza dzisiaj zawieszenie traktatu CFE o silach konwencjonalnych.

~nastrowje
2007-07-14 17:49

Kto mi odpowie – przy poprzednim wejściu widziałem ileś …
… swoich komentarzy, teraz wszystkiwe wyrzuciło. Co prawda, jestem informatykiem, ale tutaj poruszam się jak słoń w składzie z porcelaną. U Was działa cenzura?

cetix_ht@op.pl
2007-07-14 18:14

Panie Januszu, ktoś z zewnatrz cenzuruje pańskiego …
… bloga????. Dlaczego nie widzę (5-6) moich komentarzy postów? HT

cetix_ht@op.pl
2007-07-14 18:33

nie lubie konserwatystow.

~czukcza z jozef…2007-07-15 10:30

Nie zgadzam się ze stwierdzeniem jakoby Jarosław Kaczyński …
… był mistrzem w opisanej przez Pana "polityce". Owszem, pomysły – jak na taką politykę – czasem ma nawet dobre, jednak kiedy idzie je zrealizować premier …

~Kacper Strykowski
2007-07-16 11:22

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758