Marcin Gall
Marcin Gall http://www.dyskryminacja-berlin.de/

Międzynarodowe Stowarzyszenie Przeciw Dyskryminacji Dzieci w Niemczech t.z.

46 publikacje
1 komentarze
 

2 komentarz

  1. Obraz niemieckiego brodatego pisarza, który “pisze książkę” jako samo przez się zrozumiałego autorytetu nie tylko z powodu posiadania siwej brody sugerującej przynależność do narodu intelektualistów czyli Niemców – bajarzy i myślicieli (Dichter und Denker), ale również z powodu wykonywanego zawodu predestynuje go do użycia w programie TVP, tak jak gdyby nie było Polaków na przykład polskich, które o Jugendamcie coś rzeczowego opublikowały i są w trakcie pisania książki. Facit: Niemiec, Rosjanin, czy tez jakikolwiek inny narodowościowo “piszący książkę” jest bardziej wiarygodny dla TVP niż Polak. Niemiecka agentura wpływu w TVP nie jest już nawet ukrywana.

    Jürgen Onko Stange to zawodowy bezrobotny z własnego wyboru z wykształcenia kucharz i pracownik biurowy – pracownik wypożyczalni rowerów kandydat partii Lewej (die Linke) uważający, że bezrobotni powinni posiadać swoich podobnie aktywnych zawodowo przedstawicieli w Bundestagu.
    Jego nie do znalezienia w Internecie książki, są według jego własnej oceny rzeczowe (Sachbücher), wiec pisane zapewne o tym na czym się autor zna – wie co pisze.
    http://www.demokratische-sozialisten-rlp.de/fileadmin/lv/bilder/–2011/docs/stange.pdf

    0
  2. https://3obieg.pl/tvp-sekielski-nie-jest-polska-tuba-propagandowa

    TVP – (Sekielski) nie jest polską tubą propagandową

    Program Sekielskiego o Jugendamcie Po prostu 12.11.2012 21:25 – krótkie refleksje.

    Można się domyślać słabej oglądalności z powodu wiadomego – relacja na początku programu z marszu 11 listopada – podobno dlatego przypuszczalnie wycięli część materiału filmowego?

    Dlatego właśnie w skrócie i szczęśliwie dla wszystkich Niemców – we współpracy z ekipą pana redaktora Sekielskiego był przedstawiony przedstawiciel międzynarodowego stowarzyszenia, pan Marcin Gall i nagranie z panem mecenasem Stefanem Nowakiem, którzy o udokumentowanym, politycznie motywowanym, systemowym wynaradawianiu i dyskryminacji Polaków w Niemczech nie mówili, tylko przedstawili własną, czyli niemiecką wersję działalności Jugendamtu.

    To zostało zaplanowane i zrealizowane – według niemieckiej relacji tak: “Ten pan który nagrywał przyjechał jeszcze raz do berlina i nagrał z panem Nowakiem, ponieważ to są nasze sparwy ( mojego stowarzyszenia i mecenasa Nowaka)” Czy to nie są więc nasze, polskie sprawy? Czy materiał filmowy z Berlina zginął, został uszkodzony, czy tez miał być nagrany tak żeby wszystko pasowało do niemieckiego konceptu programu i dlatego pominięto nagranie polskiego stanowiska, jakie reprezentuje Adwokat Stefan Hambura i Stowarzyszenie Polskie RPDD? Czy nie jest to marginalizacja Polaków? Kto odpowie na te pytania?

    Od czasów Bismarcka pogarsza się sytuacja wynaradawiania polskich dzieci w Niemczech – wtedy był opór – obecnie wynaradawia się polskie dzieci przy kolaboracji polskiego rządu, MSZ – w tym dyskryminacyjnym antypolskim procederze. Problem jest coraz większy, nie tylko dla osób z polskim obywatelstwem: 21 i 28 min programu. To jest niemiecka tradycja – rabunku dzieci i majątku ich rodziców – przy bezprecedensowej współpracy z polskojęzycznymi urzędnikami z polskich konsulatów.

    TVP1 przedstawia sytuację z punktu widzenia polskojęzycznych Niemców, traktując przedstawionych przez nich Polaków jako przyczynek do programu – z pominięciem stanowiska Stowarzyszenia Polskiego Rodzice przeciw Dyskryminacji Dzieci – RPDDPL – Oraz z pominięciem stanowiska dyskryminowanych dzieci – choć powinno ich być od 1945 roku około 200 tysięcy. Teraz szuka się “nowych” pojedynczych przypadków pomijając już wynarodowione systemowo, wyobcowane z ich rodzin polskie dzieci.

    Trudno wiec byłoby podejrzewać redakcje programu o jednostronność, ponieważ pominięto tylko stowarzyszenie polskie.

    Dodatkowo w zajawce programu na Facebooku pod poniższym linkiem pojawia się informacja o Brunonie K. rzekomym terroryście, zamiast o Jugendamcie. Tym sposobem emisja programu wraz z oprawą zmieściła się całkowicie w znanych każdemu polskich normach dziennikarstwa.

    Stad nasuwa się następne pytanie: Czy TVP nie jest już czasem niemiecką tubą propagandową?
    https://3obieg.pl/tvp-sekielski-nie-jest-polska-tuba-propagandowa

    0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
319217