Bez kategorii
Like

Jak nie stracić na bankructwie biura podróży

09/08/2012
518 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

MasterCard przypomina, że płacąc kartą za wakacje nie stracimy pieniędzy w przypadku bankructwa biura podróży dzięki usłudze chargeback.

0


 

„MasterCard czuje się zaniepokojony praktykami biur podróży, utrudniającymi swoim klientom dokonywanie płatności kartami płatniczymi i kredytowymi za usługi turystyczne – czytamy w dzisiejszym oświadczeniu MasterCard.

 

Zakup kartą daje gwarancję tego, że klient nie straci pieniędzy w przypadku bankructwa biura podróży, bądź problemów z jego wypłacalnością. Jest to możliwe dzięki usłudze chargeback, czyli obciążenia zwrotnego, w wyniku którego następuje zwrot pieniędzy z konta sprzedawcy (towaru czy usług) na konto posiadacza karty bez poniesienia przez niego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

 

Co najważniejsze – chargeback dotyczy wszystkich transakcji dokonanych kartą debetową oraz kredytową poprzez internet, telefon oraz terminal.

 

Usługa chargeback to wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i zabezpieczenie ich interesów, bowiem jedynie przy zakupie usługi turystycznej kartą płatniczą bądź kredytową, klient może otrzymać zwrot płatności.

 

 

Źródło: MasterCard

0

Va Banque

Wiadomości z banków i o bankach, dla klientów i pracowników, entuzjastów i sceptyków. Ubezpieczenia od A do Z. Gospodarka, finanse i giełda.

324 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758