Bez kategorii
Like

Śmierć inż.Stańczaka, gen.Polko – i Donald Tusk

07/02/2009
450 Wyświetlenia
0 Komentarze
73 minut czytania
no-cover

W dawnych dobrych czasach, gdy ktoś bezzasadnie zagroził życiu, zdrowiu, a nawet interesom poddanego JKM, to brytyjskie kanonierki ruszały i ogniem z dział wymuszały na wrednych typach przyzwoite postępowanie. I dlatego Zjednoczone Królestwo rządziło połową świata: bo ludzie wiedzieli, że z poddanymi JKM żartów nie ma. Dziś, po wieści o zamordowaniu przez talibów śp.Piotra Stańczaka, czytam na: http://www.tvn24.pl/0,1585195,0,1,polko-premier-popelnil-blad,wiadomosc.html że p.gen.Roman Polko, d-ca GROMu, „zwrócił uwagę, że od samego początku popełniono błędy. Na przykład kiedy tuż po porwaniu pojawiły się głosy, by w ogóle nie negocjować z terrorystami, ale wysłać na miejsce GROM. – Z pewnością to był błąd – ocenił polski dowódca”. Otóż to nie był błąd. Tak właśnie należało postąpić. Rząd Pakistanu akurat prowadzi walki w Waziristanie z plemionami […]

0


W dawnych dobrych czasach, gdy ktoś
bezzasadnie zagroził życiu, zdrowiu, a nawet interesom poddanego
JKM, to brytyjskie kanonierki ruszały i ogniem z dział wymuszały na
wrednych typach przyzwoite postępowanie. I dlatego Zjednoczone
Królestwo rządziło połową świata: bo ludzie wiedzieli, że
z poddanymi JKM żartów nie ma.

Dziś, po wieści o zamordowaniu przez
talibów śp.Piotra Stańczaka, czytam na:

http://www.tvn24.pl/0,1585195,0,1,polko-premier-popelnil-blad,wiadomosc.html

że p.gen.Roman Polko, d-ca
GROMu, „zwrócił uwagę, że od samego początku popełniono
błędy. Na przykład kiedy tuż po porwaniu pojawiły się głosy,
by w ogóle nie negocjować z terrorystami, ale wysłać na
miejsce GROM. – Z pewnością to był błąd – ocenił polski
dowódca
”.

Otóż to nie był błąd.

Tak właśnie należało postąpić.
Rząd Pakistanu akurat prowadzi walki w Waziristanie z plemionami nie
uznającymi jego władzy i wspierającymi talibów. Z pewnością
zgodziłby sie, by GROM uderzył na terrorystów – i zapewnił
mu wsparcie informacyjne i logistyczne.

Nie ważne przy tym, ile by to
kosztowało.

Podejrzewam, że jednym z tych, którzy
odwiedli p.Premiera od pomysłu wysłania GROMu do Waziristanu był
właśnie p.gen.Polko (o JE Bogdanie Klichu w ogóle nie
wspominam — może to i miły człowiek, ale pacyfista, który
nigdy nie powinien był się znaleźć na stanowisku ministra ON).

JE Donald Tusk bardzo słusznie
oświadczył, że III RP nie będzie płacić okupów. Powinno
to być wprowadzone jako zasada do Konstytucji.

Wtedy nie porywano by Polaków — bo i
po co? Gdyby zaś teraz taki okup wypłacono, to natychmiast
terroryści zaczęliby myśleć o porwaniu następnego Polaka.

Skoro to taki lukratywny business?

Oświadczenie p.gen.Polko jest
kompromitujące: „Zdajemy sobie sprawę, że rzeczywiście zasadą
działania jest, że nie płaci się okupów, nie negocjuje się
– ale prawda jest taka, że się gra. Gra się również tym,
że się zapowiada, że ten okup będzie zapłacony
”. Do jasnej
cholery: p.Polko proponuje, by „Rząd” III RP zajmował się
krętactwem — i kłamał? I to jest żołnierz?

Domagam się dymisji p.gen.Romana
Polko
. Co to jest, że wojskowi krytykują decyzje „Rządu’ — w
dodatku absolutnie, ale to absolutnie nie mając racji!

Dyskutowałem niedawno z Nim w TVP1 n/t
posiadania broni — i już wtedy odniosłem wrażenie, ze jest w Nim
zbyt wiele z humanisty, a za mało z żołnierza. Teraz się to
potwierdziło.

Mięczak — po prostu. A na pochyłe
drzewo wszystkie kozy skaczą.

Powtarzam raz jeszcze: żołnierzom
GROMu płacimy nie za to, że siedzą i ćwiczą — lecz za to, że
wykonują właśnie takie operacje. Jestem zresztą pewny, że
zdecydowana większość GROMowców aż się paliła, by
wreszcie walczyć naprawdę — w słusznej sprawie.

Domagam się dymisji p.gen.Polko —
(KOREKTA: właśnie mnie PT Komentatorzy uświadomili, że p.Polko już parę miesięcy temu z wojska odszedł, więc miał prawo tak mówić – ale dlaczego w TVP1 przedstawiono mi Go, ubranego w mundur, jako d-cę GROMu?) jednak ważniejsze jest, byśmy taki punkt jasno wpisali do Konstytucji.
Jako Art. 36 p.2:

Rzeczpospolita Polska nie może
negocjować z szantażystami i terrorystami; nie ma też prawa płacić
za nikogo i za nic okupu — również w formie niematerialnej.
Nie dotyczy to umów międzypaństwowych
”.

Tylko takie jasne, męskie postawienie
sprawy zabezpieczy na przyszłość życie obywateli III RP
.

=====

PS. Dziś sobota, V-BLOGu nie ma, ale jest już pierwsze osiem odcinków (ok.połowy) relacji ze spotkania w klubie „AMICUS„.  W prezydium można czasem zobaczyć (siedzi na skrajnej prawej – licząc od strony sali – miejscu) Panią, którą wielu złośliwych Komentatorów przeklina, a która jako Prezeska Fundacji „VOLENTI NON FIT INIURIA”  była inicjatorką tego spotkania…

Cz.1

Cz. 2

cz. 3

Cz. 4

Cz. 5

Cz. 6

Cz. 7

Cz. 8

KONKURS:
Zostało już tylko półtorej doby na finisz… Blog
Stanisława Michalkiewicza jest na czele — ale bądźmy
czujni
, Czerwone Licho nie śpi;
kto jeszcze nie wysłał SMS o treści C00169 na nr.
7144 (1 zł + 22% VAT) proszony jest łaskawie o
zainwestowanie tej sumy.

Co
ważne:
ORWELL 2006”,
czyli kol.
Waldemara Rajcy,
dogania już
Czerwone Licho
— ale musimy wzmódz wysiłki (wysyłając na ten sam numer
7144
SMS o treści
C00050),
bo zwolennicy
Czerwonego
nie zasypiają gruszek w popiele! P.Profesoressa chap-chap wezwała
właśnie na Swoim blogu do walki z
UPR
Gdzie troje się bije, tam zyskują
dzieci z porażeniem mózgowym
.

Komentarze:

Czy za sześć złotych i sześćdziesiąt groszy miesięcznie na …
… osobę można zmodernizować gospodarkę, czy za takie pieniądze Polska może stać się nowoczesna i dogonić Zachód? http://dabrowski.blog.onet.pl/

LaissezFaire
2009-02-07 23:47

http://roscosmos.ru  <=== Ruska agencja kosmiczna – …
… największy szermierz Wplności w Galaktyce

~
2009-02-08 00:04

Witam na blogu Jedynego Prawdziwego Prawicowca w Polsce.  …
… Jedynego Uczciwego.  Monarchisty Anty-Demokraty, 20-letniego członka Stron**ctwa D***kratycznego. Konserwatywnego Dżentelmena zawsze dotrzymującego danego …

~Janusz z Czerwo…2009-02-08 00:05

ZAGADKA: Pan Janusz Mikke twierdzi cyt."Niezależnie kto …
… wygra następne wybory, i tak się w Polsce nic nie zmieni". Pan Wiktor Henderson Ashe, ambasador USA w Warszawie twierdzi cyt."Stany Zjednoczone ratyfikują układ w …

~
2009-02-08 00:06

Kronika towarzyska dUPaRu: Panstwo Mikke: – Jestem w …
… ciazy. – To ONI… Panstwo Michalkiewicz: – Jestem w ciazy. – To Pejsy…

~Bywalec Prawico…2009-02-08 00:06

+++ http://www.roscosmos.ru +++

~
2009-02-08 00:09

Ktoś kto podaje rękę ludziom, którzy mają krew na rękach …
… musi się ubabrać. Przyjaciel mojego wroga jest moim wrogiem.

~MarcinW
2009-02-08 01:08

Nie znam osobnika wypisującego większe brednie, niż …
… skandalista Janusz Mikke. Ten rzekomo nie lubiący prewencji osobnik chce PREWENCYJNIE zmieniać Konstytucję tylko na podstawie jednego przypadku zabicia Polaka który Z …

~komuchy do piachu
2009-02-08 10:08

Przecież lewak Żakowski i tak ogłosi zwyciężczynią blog …
… Senyszyn.

~Gupi PeOwiec
2009-02-08 10:19

KORWIN bez racji i poparcia, Dlaczego? Co innego takie …
… stanowisko przed poraniem, co innego w trakcie porwania gdy negocjatorzy podejmowali próby by uwolnić Polaka. Korwin widać nie dostrzega takich różnic. Chyba że …

~michtec
2009-02-08 11:06

poparł Tuska by ONET go puścił na 1 stronie i cała …
… filozofia Korwin-Mikkie wie doskonale, że Tusk potrezbuje teraz poparcia i onet staje na głowie by go bronić. Korwin poparcie ma w granicach błędu statystycznego i …

~amadeusz
2009-02-08 11:46

===> Narodowy Test IQ 2004 (średnie IQ elektoratów) UPR – …
… 100,2 PO – 97,5 SdPL – 95,4 PiS – 95,2 SLD – 92,4 LPR – 91,6 Samoobrona – 88,8 Więcej na http://tiny.pl/pkm4

~IQ-TEST
2009-02-08 12:45

.dzień dobry. … czy planuje Pan jakąś akcję informacyjną …
… /już po zmianie Konstytucji/ wśród potencjalnych porywaczy, że Polaków porywać się nie opłaci czy też mamy wieszać sobie na karkach kartki "Szanowny Porywaczu, …

~nocnik
2009-02-08 15:08

Oni porywają na oślep, dopiero później dowiadują się, skąd …
… pochodził porwany. Jednak skądś musieli wiedzieć, że t jednak Polak, bo zwrócili się do rządu III RP, a nie RFN.

~US_imperialist
2009-02-08 15:35

… więc lepiej zapobiegać niż leczyć, będzie taniej a i …
… na kartkach z informacją żeśmy z Polski są będzie mógł ktoś zarobić.

~nocnik
2009-02-08 16:22

Przyjaciół poznaje się … (po WSI rozwiązana na rozkaz …
… agenta USA, Radka S. rękoma nawiedzonego Antiniego M.): Los Polaka od początku wydawał się przesądzony. Jedyną szansą mogła być wymiana inżyniera na …

~Wiadomo
2009-02-09 15:30

Przyjaciół poznaje się … (po rozwiązaniu WSI  na rozkaz …
… agenta USA, Radka S. rękoma nawiedzonego Antoniego M.): Los Polaka od początku wydawał się przesądzony. Jedyną szansą mogła być wymiana inżyniera na …

~Wiadomo
2009-02-09 15:31

popieram i utorzsamiam sie z tymi slowami krytyki. Dodam …
… od siebie ze spoleczenstwo polskie czesciej przemywa oczy i rzady temu panu nie groza…..

~tomii
2009-02-08 10:24

Mikke pisze: Lecz w tych "dawnych dobrych czasach" żaden …
… zdrów na umyśle Brytyjczyk nie postulował, by wprowadzić do konstytucji zakaz wypłacania okupów porywaczom, jak dziś bredzi Mikke.

~Mikke bredzi
2009-02-08 15:33

Inna sprawa, że w owych czasach nie było w UK …
… konstytucji.    Jednak nawet dziś lepiej nie wprowadzać tego typu pryncypialnych zapisów. Powód jest oczywisty i bazuje na Teorii Ewolucji – wygrywają ci, którzy potrafią …

~PO 4 ever
2009-02-08 15:54

Dziś też nie ma w UK jednej, formalnej, pisanej konstytucji.

~sqrt(-1)
2009-02-08 17:18

JKM pisze – gdzie trzech się bije, tam zyskują dzieci z …
… porażeniem mózgowym. Tylko nie napisał, że najwięcej zyskają ludzie z porażeniem mózgowym wtedy, gdy głosy pójdą na Senyszyn, nie na upeerowca, bo UPR chce …

~stawiarski
2009-02-08 11:07

APFN – HOT: Obama Capitulates to Fed Res Masters – Death …
… Threats – [ Tłumaczenie strony

~(@)
2009-02-08 14:58

Gdzie trzech się bije, tam …Mikke faszysta 🙂

~lopek
2009-02-08 15:19

Mikki juz wiekszego konika polnego niz ty to chyba w …
… Polsce nie ma

~mrowka
2009-02-08 07:28

STRESZCZENIE WYSTAPIENIA MIKKIEGO: Dawno, dawno temu. Za …
… gorami za lasami zyli sobie biali ludzie /Kopernil, Kolumb i ja Mikkulas Wielki/. Zeby kozka nie skakala toby nozki nie zlamala. Na pochyle drzewo wszystkie kozy …

~Olek
2009-02-08 07:55

Nawet ci co zorganizowali to spotkanie /pan ktory …
… przedmawial/ wiedza ze nalezy zaopatrzyc sie w maske przeciwgazowa

~barka
2009-02-08 08:01

Ładne wystąpienie Korwin i nawet powoli i wyraźnie mówisz, …
… da się więc zrozumieć… Oby więcej takich.

~kk
2009-02-08 13:51

Niejaki Mikke chce PREWENCYJNIE zmieniać Konstytucję tylko …
… na podstawie jednego przypadku zabicia Polaka który Z WŁASNEJ WOLI (chcącemu nie dzieje się krzywda – o tym też ten sprawny umysłowo inaczej pan lubi mówić!) …

~Mikke bredzi
2009-02-08 10:15

Udajesz głupiego?:)

~konst
2009-02-08 11:58

Szanowny Panie Oficerze Ja rozumiem, że taka praca, pisać …
… takie rzeczy, żeby ludzie przypadkiem nie zagłosowali na nielewicową partię. Więc osobiście nic do Pana nie mam, każdy żyć z czegoś musi: niektórzy z uprawy …

~geno82
2009-02-08 12:28

Postkomunistyczny faszysta-mikkista bredzi: Ponieważ …
… nikomu (poza durnym mikkolubstwem) takie idiotyzmy nie przychodzą do głowy – należy traktować mikkistów z pobłażaniem, jako paranoików, ktorzy widzą to, czego nie ma …

~mikkiści_faszyści
2009-02-08 15:14

Panie Korwin, czas ucieka wieczność czeka. Twoja płodność …
… w mieszaniu ludziom w głowach rośnie z wiekiem.Jak to się mowi gzdie się dwóch bije…. albo staru ale jaru.

~choło dec
2009-02-08 15:05

  K O M U N I S T Ó W     DZIECI  WYPISUJĄ  TU CHAMSKIE  …
… I  OBRAŻLIWE   KOMENTARZE  .TAKA  TO  JEST  DUMA  ŻYDOKOMUNY

~blanka
2009-02-08 07:47

  K O M U N I S T Ó W     DZIECI  WYPISUJĄ  TU CHAMSKIE  …
… I  OBRAŻLIWE   KOMENTARZE  .TAKA  TO  JEST  DUMA  ŻYDOKOMUNY

~blanka
2009-02-08 07:47

Wysłanie tam  żołnierzy, to byłaby  porażka, więc jednak i …
… błąd. Wysłani, którzy by nie odbili zakładnika, to wstyd i pokaz niekompetencji, a przy okazji nie można by już powiedzieć "nieważne za ile" (pieniędzy).. …

~rycerz w papier…2009-02-09 08:13

Baardzo nie podoba mi sie p. Tusk, tak samo jak BAARDZO …
… nie podoba mi sie p. Cimoszewicz. Co z tego, ze obydwaj MIELI RACJE – jeden w sprawie negocjacji z terrorystami, drugi w sprawie powodzian.  Bo przyznaje: MIELI …

~Okrutnik
2009-02-08 04:30

Niech zgadne bez zagladania na w. wym blog: tyle kosztuje …
… paczka prezerwatyw (?) dobrze wyciupciac cioteczke Angele M. i zapewnic Polakom i Polsce dozgonna wdziecznosc tej smoczycy?

~Okrutnik
2009-02-08 04:44

Twardziel Mikke krytykuje mięczaka Polko. W związku z tym …
… chciałbym się dowiedzieć, czy ten twardziel nad twardziele był kiedykolwiek w wojsku?

~sqrt(-1)
2009-02-08 11:43

A dlaczego Mikke to twardziel? Myślisz Pan?

~mieczak
2009-02-08 12:01

Skoro poucza wszystkich wokół nazywając wieloletniego …
… dowódcę GROMu mięczakiem, to albo jest twardzielem nad twardziele (dlatego pytanie czy był w wojsku) albo mięczakiem który bredzi na tematy na które nie ma pojęcia.

~sqrt(-1)
2009-02-08 12:18

We wojsku było grubo ponad milion mięczaków z całej Polski …
… – w wielu rocznikach. Czy to coś udowadnia? Nic. Wojsko w założeniach jest dla twardzieli. Założenia skończyły się na "nie matura, lecz chęć szczera …"

~Nickt
2009-02-08 14:16

Milion mięczaków było w wojsku.  Ale ilu twardzieli …
… studiowało byle co trzęsąc portkami żeby ich tylko do wojska nie zaciągnęli?

~sqrt(-1)
2009-02-08 14:40

Jaki jest z Janusza Mike "twardziel" pokazało realne życie …
… – dał sobie wbić nóż w podbrzusze – i ten nóż mu wbiła słaba baba 🙂

~Mikke_oferma
2009-02-08 15:39

To samo mówiłem siedząc przed telewizornią: jakby była …
… armia i normalna polityka zagraniczna to by się wysłało samoloty i spokój z dziadostwem. Dzicz i nic więcej. Trzeba było pozwolić Ruskim nieść kaganekk oświaty w …

~
2009-02-07 23:53

Nawet nie wiecie, czy ten czlowiek rzeczywiscie zginal, …
… hipokryci, a juz lapiecie na jego pamieci punkty u wyborcow. Kazdy polityk to smiec, bez wyjatku!

~antyk
2009-02-08 00:42

Niejaki Mikke chce PREWENCYJNIE zmieniać Konstytucję tylko …
… na podstawie jednego przypadku zabicia Polaka który Z WŁASNEJ WOLI (chcącemu nie dzieje się krzywda – o tym też ten sprawny umysłowo inaczej pan lubi mówić!) …

~Mikke obłudnik
2009-02-08 10:27

PANIE JANUSZU! Mam problem dot. poprzedniego tematu. …
… Wieszczy Pan kryzys nadchodzacy w najblizszych 2-3 latach. Znaczy: najpierw wyklada sie na pisk sliczny ZUS, brakuje forsy na inny wydety soc, nasi okupanci …

~Okrutnik
2009-02-08 03:52

Wy, mikkolubne szaraki macie wyjechać do szczęśliwego …
… kraju, który już dziś stosuje gospodarcze pomysły J.Mikke w realnym życiu, zatem wg J.Mikke kryzys pewnie mu nie grozi. To bogata Somalia 🙂

~Somalia czeka!
2009-02-08 10:34

Twardziel Mikke po raz kolejny dowiódł, że do pisania …
… bzdur to może i się nadaje, ale do polityki – nigdy.

~sqrt(-1)
2009-02-08 11:40

To oczywiste, że się nie nadaje. Musiałby kłamać. Dopiero …
… teraz to odkrył Pan? Dziwne.

~polityk
2009-02-08 12:03

Nie, musiałby tylko przestać bredzić i przestać widzieć …
… świat zero-jedynkowo.

~sqrt(-1)
2009-02-08 12:20

Tylko zero – jedynkowe myślenie daje szansę na normalność.

~Ekonomista a ni…2009-02-08 13:55

Rozczaruję cię, ale świat NIE JEST zero-jedynkowy, więc …
… zero-jedynkowe myślenie jest oderwane od rzeczywistości.

~sqrt(-1)
2009-02-08 14:42

Ale matematyka jest zero-jedynkowa, a Mikke zawsze miał …
… pociąg do matmy. Pewnie dlatego wybrał taki kierunek studiów. Grunt to pozwolić rządzić umysłom ścisłym. Oni nie lubią złożoności i starają się wszystko uprościć, …

~umysł ścisły
2009-02-08 15:28

Widocznie nie znasz matematyki na tyle, żeby wiedzieć, że …
… zero-jedynkowa być nie musi. Poza tym: reguły matematyki nie dają się rozciągnąć na reguły życia. Niestety tego się nie da uprościć i zredukować do prostych …

~sqrt(-1)
2009-02-08 17:00

Szoruj do Moskwy tumanie socjalistyczny i poloz sie na …
… katafalku obok swojego wodza.

~Hodyn
2009-02-08 12:14

A po kiego mówić terrorystom, że leci do nich GROM? …
… Dowiedzą się w odpowiednim czasie.

~K
2009-02-07 23:54

Zgoda. Ten ten były na szczęście dowódca GROM-u jest …
… kompletnie niewiarygodny. Jeszcze przedwczoraj mówił: "Terroryści zostali złamani ws. porwanego Polaka" …

~Bacz
2009-02-07 23:58

On już sam odszedł z wojska, bo mu za mało płacili (jakoś …
… tak gadał we wiadomościach). Założył (wyrażał taką chęć przynajmniej) prywatną szkołę walki-wojactwa-ochroniarstwa (mniej więcej).

~
2009-02-08 00:00

Gratulacje panie Januszu. Nic dodać, nic ująć! Polityka …
… godna, to polityka skuteczna. http://mateuszwojtanowski.blog.onet.pl/

mateuszwojtanows…2009-02-08 00:01

On już sam odszedł z wojska, bo mu za mało płacili (jakoś …
… tak gadał we wiadomościach). Założył (wyrażał taką chęć przynajmniej) prywatną szkołę walki-wojactwa-ochroniarstwa (mniej więcej).

~
2009-02-08 00:03

Popieram pana.

~Amikus
2009-02-08 00:04

Generał Polko już nie dowodzi GROMem. O ile dobrze …
… pamiętam, to już w ogóle do rezerwy przeszedł.

~Cometto
2009-02-08 00:05

Hehe, do rezerwy? Dla kogoś jednak wciąż pracuje, nie …
… sądzicie ?

~duduś
2009-02-08 00:07

chcecie się pośmiać z NOWAKA to poczytajcie komentarze na …
… blogu senyszyny

~majewski
2009-02-08 00:07

Nie. Nie bede tej skrzeczacej imitacji czlowieka nabijal …
… frewencji na blogu, czy gdziekolwiek. G. sie omija.

~Okrutnik
2009-02-08 04:34

Możecie się pośmiać z esbeckich metod goebbelsowatych …
… zmikkosynów, bo ja na blogu czerwonej zSenysyn nie pisuję. Za to piszę na blogu czerwonego Mikke: Niejaki Mikke chce PREWENCYJNIE zmieniać Konstytucję tylko na …

~Andrzej Nowak
2009-02-08 10:42

Ten mieczak juz chyba poszedl na wczesniejsza emeryture …
… niedawno. Nic dziwnego, sam pewnie zrozumial ze sie nie nadaje do tej roboty.

~Gorath
2009-02-08 00:07

Sorry, ale jeśli JKM nie wie, że Pan Polko nie jest już …
… dowódcą GROMU, to należy MU to jasno powiedzieć, a nie wazelinować.

~TEŻczytacz
2009-02-08 00:08

Już dawno nie jest dowódcą GROMU ale od czasu kiedy …
… przestał być jeszcze długo służył w wojsku. Odszedł z wojska jakieś kilka tygodni temu (może do 3 miesięcy – nie pamiętam).

~
2009-02-08 00:12

Raczej należy olać nieuka JKM, który co nie powie – to …
… brednia. Lecz jak widać jeszcze głupsze od JKM-a skorwinsyny potrzebują takiego JKM-a. Głupi do głupiego ciągnie. Mądry nie wstąpi ani do Samoobrony, ani do UPR

~jacekplacek
2009-02-08 10:54

Generalnie zgadzam się z tezami JKM, ale są dwie …
… okoliczności, których nie wziął chyba tutaj pod uwagę. 1) W niektórych regionach świata, np. w północno-zachodnim Pakistanie, porywacze mogą nie znać konstytucji RP i …

~Jarosław Jarząbek
2009-02-08 00:08

Ty nie boj sa! Tierrorysty internet majo i sprawdzajo co i …
… jak. Gupie łone nie so, bo to w qńcu jedeowce. Najsamprzut czytajo, a dopiero potem teroryzujo! Jakby dopiero po porwaniu dowiedzieli się od negocjatoruf, że …

~szwagier00
2009-02-08 00:41

słuszna uwaga..gen. Polko został już jakiś czas temu …
… "humanistą politycznym"…cóż, zadawał się z politykami w "warszawce", a był to bardzo dobry żołnierz, na pewno nie można o nim powiedzieć-mięczak;

~pafcio
2009-02-08 00:11

szanowny POLAKU lubie czytac twoje blogi  ale tym troche …
… sciemniles nie bede komentowal tego co napisales lecz trudno mi uwierzyc ,ze ta planeta dla ciebie nie jest dzungla.

~Gosc z usa
2009-02-08 00:12

A bo terroryści by się zastanawiali co jest napisane w …
… polskiej konstytucji o okupach? Najpierw porywają białasa a potem dopiero rozgryzają kto jest chętny na jego zakup. To by działało, gdyby ogół bogatych krajów taką …

~krill-grot
2009-02-08 00:12

szanowny POLAKU lubie czytac twoje blogi  ale tym troche …
… sciemniles nie bede komentowal tego co napisales lecz trudno mi uwierzyc ,ze ta planeta dla ciebie nie jest dzungla.

~Gosc z usa
2009-02-08 00:12

Gosciu, siadz pod mym lisciem, a odpoczyn sobie! (taki …
… cytat z Kochanowskiego). Moze zbierz pare dolkow i odwiedz nas czasem? Lepiej widac z bliska, niz z USA…

~Okrutnik
2009-02-08 04:38

ONR www.ONR.com.pl

~Frodo_ONR
2009-02-08 00:14

denazyfikacji mówimy stanowcze tak

~won
2009-02-08 00:18

Czy to szkic wstepniaka do "Wyborczej"?

~Jacek
2009-02-08 00:21

Super wpis! Takie naprawdę lubię – dosadne i prosto …
… wytłumaczone.     Zapraszam również do siebie: q-bazz.blog.onet.pl

~q-bazz
2009-02-08 00:28

Ja zrozumiałem, że błędem było to że pojawiły się takie …
… głosy – znaczy że po co mówić talibom, że GROM do nich leci. A gra jest potrzebna np. jak się nie wie gdzie dokładnie ten GROM wysłać.

~zarek
2009-02-08 00:33

Masz racje, tym razem JKM przeczytal bez zrozumienia. …
… Polko stwierdzil tylko, ze nie nalezalo klapac glosno na temat wyslania GROMu. Wydaje mi sie ze ma rowniez racje twierdza ze trzeba klamac terorystom. To nie sa …

~zyczliwy
2009-02-08 01:09

To samo tłumaczyłem dzisiaj rodzicielce, nie dała się …
… przekonać… Mnie tam najbardziej denerwuje, że wszystkie 'media’ cały dzień o tym nawijają. A o wypadku pociągu, gdzie też jedna osoba zginęła na onecie tylko …

~tehshy
2009-02-08 00:49

 Ale zydzi tez Polske szantazuja i wielkie pieniadze …
… otrzymuja. A stokrotnie wieksze po prostu kradna. (Wg, nich co nalezy do gojow to niczyje, i kto pierwszy z nich, to moze sobie wziac, bo tylko im sie nalezy).

~sic
2009-02-08 00:53

  K O M U N I S T Ó W     DZIECI  WYPISUJĄ  TU CHAMSKIE  …
… I  OBRAŻLIWE   KOMENTARZE  .TAKA  TO  JEST  DUMA  ŻYDOKOMUNY

~blanka
2009-02-08 08:01

Co jak co ale z tym porwanym to rzeczywiście żenada. …
… Zamiast bandytów zbombardować to taka hucpa…eh.

~plum
2009-02-08 00:54

calkowicie sie z panem nie zgadzam: 1. inz. stanczak …
… pracowal dla geofizyki a nie dla rzadu polskiego 2. pojechal tam dobrowolnie a nie zostal wyslany rozkazem 3. wiedzial, ze jestem tam niebezpiecznie – i pewnie – …

~jacek
2009-02-08 00:55

Witan! Panie Januszu ciekaw jestem pana komentarza co do …
… istoty rządów USA … w świetle tych rewelacji


~Joz
2009-02-08 01:06

Hmmm, a może prywatna inicjatywa? Być może znalazłby się …
… sponsor wycieczki do Pakistanu dla kilkudziesięcioosobowej grupy najemników? Co mi tam – mogę jechać i się zabawić. Broń mam własną, sponsor musiałby pokryć …

~Tajemniczy don …2009-02-08 01:10

Witam! Panie Januszu ciekaw jestem komentarza … /są …
… kłopoty z kopiowanym adresem strony, może teraz będzie poprawnie

Pozdrawiam

~Joz
2009-02-08 01:14

Witam! Panie Januszu ciekaw jestem komentarza … /są …
… kłopoty z kopiowanym adresem strony, może teraz będzie poprawnie

Pozdrawiam

~Joz
2009-02-08 01:14

A wiec uzyskaliśmy tragiczny dowód,że rząd premiera Tusku …
… jest całkowicie nieudolny i niekompetentny. Przez ponad 4 miesiące nie zdołali odbić Polaka.  Oprócz zarzutu kolaborowania z Niemcami przeciwko suwerenności …

~AW
2009-02-08 01:25

młodzi kupują cienkie gadki jkm,a  niczym podwórkowego …
… starszego chłoptasia, który ma tylko dzieciarni poważanie.

~`/0
2009-02-08 10:17

Witam! Jeszcze raz chodzi o film "Od Wolności Do Faszyzmu" …
… , jakoś adres do strony nie chce się prawidłowo skopiować, może teraz.    

Pozdrawiam

~Joz
2009-02-08 01:35

ciekawe jakby się przedstawiały wyniki wyborów …
… parlamentarnych gdyby za głos trzeba by bylo zaplacic ta przyslowiowa "zlotowe"

~ajaj
2009-02-08 01:36

no właśnie i zamiast finansowania partii z budżetu mogły …
… by sobie wziąć te pieniądze proporcjonalnie do podziału. to niech by była nawet dycha. Ale niestety pewnie znowu wymagałoby to zmiany konstytucji.

~prol
2009-02-08 08:22

Mistrzu! Z każdym denie coraz bardziej przypomina mi Pan …
… pacjenta z Drewnicy, który nie może pogodzic się z faktem, iż nie jest od 15 lat dziennikarzem pewnego tytułu. Ten gość wyrabia własne gazetki na kartkach w …

~J. Z.
2009-02-08 01:58

W imieniu bywalcow tego blogu serdecznie dziekuje za …
… wnikliwy i blyskotliwy komentarz. Porownywanie kogokolwiek do nieszczesnych, chorych psychicznie pacjentow szpitala psychiatrycznego oczywiscie nie przynosi ujmy …

~Okrutnik
2009-02-08 04:54

Masz rację – porównywanie szanownych pacjentów szpitali …
… psychiatrycznych do Janusza Mikke jest obelgą dla pacjentów. Nie wolno aż tak obrażać chorych ludzi.

~psychiatra
2009-02-08 11:13

[’] pomysl poprawki do Konstytucji popieram. A i z …
… wyslaniem GROMu ma Pan racje.

~qwe
2009-02-08 02:14

Pogląd że jak wpiszemy do konstytucji "Nie płacimy …
… terrorystom za naszych rodaków" to oni nie będą nas porywać jest śmieszny. Oczekuje Pan że Talibowie będą znać polską konstytucję ?! Oni nawet nie wiedzą gdzie jest …

~Walkiria
2009-02-08 02:35

Też mi się wydaje, że p. Polko przekroczył granice …
… przyzwoitości, oczywiście jeśli przyjąć, że kiedykolwiek ja rozpoznawał.  Jest to zapewne skutek tzw. awansu społecznego, bo wóeczas pod mundurem generała pozostaje …

~qurt
2009-02-08 03:14

"Nie ważne przy tym, ile by to kosztowało…" "Nieważne" …
… piszemy ŁĄCZNIE! P.S. Zapewniam Pana, że p. Klich prywatnie nie jest "miłym człowiekiem" – a wiem coś o tym.

~Ortograf
2009-02-08 03:38

Piszemy razem lub osobno w zależności od okoliczności. Np: …
… "Nie ważne że bilety są nieważne". JKM napisał poprawnie.

~dysortograf
2009-02-08 09:59

Widać, że i Ty nie umiesz pisać; można było napisać …
… jedynie np. coś w rodzaju: "Nie jest ważne, czy bilety są nieważne". Wracaj do podstawówki, dyslektyku.

~Ortograf
2009-02-08 14:53

PANIE JANUSZU! Mam problem dot. poprzedniego tematu. …
… Wieszczy Pan kryzys nadchodzacy w najblizszych 2-3 latach. Znaczy: najpierw wyklada sie na pisk sliczny ZUS, brakuje forsy na inny wydety soc, nasi okupanci …

~Okrutnik
2009-02-08 03:54

PRZEPRASZAM ZE NIE NA TEMAT- CO PAN SADZI O DIECIE DR …
… KWASNIEWSKIEGO??

~zoltko
2009-02-08 03:56

Zastapie Pana Janusza i odpowiem z wlasnego doswiadczenia. …
… Stosowalem. BARDZO szybko skonczylo sie na 70% zatkaniu tetnic wiencowych i baypasami. Szczescie, ze nie pale, ze bralem aspiryne=ze uniknalem zawalu. …

~Okrutnik
2009-02-08 04:09

Mam  szwagra; tłuszczu nie jada ,szczupły ,nie pali , jada …
… owoce i warzywka  Dwa miesiące wstecz  miał wstawiane B A J P A S Y

~dadek
2009-02-08 08:11

JA  NA  ŚNIADANIE  PÓŁ  KOSTKI   MASŁA  I  TRZY  CZTERY   …
… ŻÓŁTKA   NIE   JAJKA  . CI CO SIĘ  BOJĄ …….

~karol
2009-02-08 08:14

OBŻERAŁEŚ  SIĘ   W Ę G L O W O D A N A M I   I   …
… ZATKAŁEŚ  SOBIE  ŻYŁY     Paniatna  ! ! !

~hANKA
2009-02-08 08:24

DR. KWAŚNIEWSKIEGO   ŻYWIENIE     to  P R A W D A  …
… objawiona .Jem tak 10  lat ..TO   S T A R E   żywienie ujęte  nukowo

~dadek
2009-02-08 08:06

Siostry  mąż  miał przed  śmiercią  choresterol  w  normie

~jajo
2009-02-08 08:20

  LUDZIE  BYLE  CO  J A D A J Ą   I   BYLE  CO     G A DA …
… J Ą

~lulek
2009-02-08 10:04

I Z R A E L I C I  na  pustynni  byli   40  lat właściwie  …
… żywieni

~DYTA
2009-02-08 10:20

Bardzo dobry sposób żywienia. Ja stosuję już 8 lat i same …
… pozytywy. Polecam.

~Bacz
2009-02-08 10:06

W  ŚREDNIOWIECZU  za   jedzenie  tłuszczu  Z A B I J A N …
… O  ! ! !

~ryba
2009-02-08 10:07

Przykro, że jakiś debil w tym miejscu pyta o dietę …
… Kwaśniewskiego. Zginął obywatel Polski. Usłyszałem o nim parę miesięcy temu a potem ważniejsze były stringi Dody dziś on nie żyje a nasza armia musi zabijać wieśniaków …

~pretorian
2009-02-08 05:08

W ciągu tego weekendu na drogach Polski zginęło znacznie …
… więcej Polaków niż w Pakistanie – a jakoś nikt nie żąda by na drogi wychodził GROM i pilnował bezpieczeństwa.

~ZYX
2009-02-08 06:54

Korwin! W kamasze i za giwere, Saracenów wyrzynać! …
… Rodzinie Stańczaka współczuję i składam kondolencje! A tobie czynie uwagę – wielka szkoda Korwin, że nie wpadłeś na genialny pomysł, aby do polskiej konstytucji …

~HenryAbor
2009-02-08 07:26

  K O M U N I S T Ó W     DZIECI  WYPISUJĄ  TU CHAMSKIE  …
… . I  OBRAŻLIWE   KOMENTARZE  .TAKA  TO  JEST  DUMA  ŻYDOKOMUNY

~blanka
2009-02-08 08:16

Gdzie dwóch się bije tam korzysta …. skarb II RP – VAT …
… nie idzie na dzieci…

~Szymon
2009-02-08 08:21

Panie Januszu nie wiem czy Pan słyszał o …
… http://www.zeitgeistmovie.com to nie jest zwykły film reklamowy. Ten film oglądnęły miliony tłumaczy kim są ONI. Jeśli obrał by Pan właściwy kierunek aby z NIMI walczyć myślę, …

~Misza
2009-02-08 08:26

Właśnie teraz jest możliwość działania. Bez ryzyka zabicia …
… zakładnika, należy moździeżami zrównać z ziemią wioski pochodzenia porywaczy. A później wpuścić tam stado świń.

~beto
2009-02-08 08:36

Panie Januszu Korwin-Mikke! Zgadzam się z Panem odnośnie …
… oceny pana Romana(?) Polki – to nie mężczyzna tylko kalesony. Niemniej jego nazwisko, podobnie jak Pańskie jest odmienne. Nie odmienia się tylko herb przyłączony …

~Jerzy Maciejowski
2009-02-08 08:51

a czy ten pajac Mikke, może w swoim zawezonym umysle, …
… wziął pod uwagę taki fakt, że terorysci w imię tej zasady "polacy nie płącą" beda kazdego Polaka na swej drodze zabijac, jako nic nie wartego towaru.Jak swiat …

~mikewon
2009-02-08 08:51

Polko to baba robił sobie zdjęcia, z babami amerykańskimi …
… i go pozamiatali.

~Hodyn
2009-02-08 08:52

Widzialem twoje zdjecia Hodyn z dupencjami z agencjii w …
… Gdyni i co?, tez baba jestes?

~Kurna chata
2009-02-08 12:00

niemcy płacą francuzi płaca okup a naszym żal był paru …
… dolarów jak teraz chca 2500  dolrow za ciało to za 100 tys dolarów oddali by go zywego a tym humanistom z platformy zal bylo pare groszy , tym bosonogim wiesniakom …

~lukas wabik
2009-02-08 09:02

Za ciało 2 500 US a za jego transport,wyżywienie,ochronę …
… itp jeszcze nic nie mówią.

~col
2009-02-08 09:59

Konstytucyjny zakaz okupu to błąd. Terrorystów to nie …
… zatrzyma. Jeśli porwą przedstawicieli różnych narodowości to jako pierwszych będą zabijać Polaków, bo "Polacy i tak okupu nie zapłacą, a będzie można zastraszyć …

~Taki Jeden
2009-02-08 09:04

A może wysłać lub transmitować wystąpienia po przegranych …
… wyborach do parlamentu i prezydenckich słynnych opluwaczy w osobach Tuska i Rokity oraz potem ich następców jak Palikot,Niesiołowski itd.Ci talibowie po prostu …

~O rany
2009-02-08 10:19

a co jest w Panu z żołnierza???

~Jarek
2009-02-08 09:07

Pusty chełm nad pustym deklem.

~zkoziejd*pytrąba
2009-02-08 10:28

a co jest w Panu z żołnierza???

~Jarek
2009-02-08 09:08

A  CO  JEST W  TOBIE  Z  BOHATERA  ,   ŻOŁNIERZ   ?

~Rafał
2009-02-08 10:16

Masz Pan całkowitą racje nie porywaliby naszych obywateli …
… tylko by ich na miejscu rozstrzeliwali. 100% racji Panie Januszu ! Cały zachód płaci a Tusk jak jakiś wielki bonzo z filmu powiedział że nie zapłaci i dlatego …

~m4rsh4ll
2009-02-08 10:02

ostro Pan pojechał z gen. Polkiem.Faktem jest,że w …
… rzeczonym programie w tvp1 nt prawa do posiadania broni, gen. sugerowal,że w wielu przypadkach konfrontacji z napastnikiem najlepiej jest szybko uciekać. O czymś to …

~kuku
2009-02-08 10:08

Osoba Mikke chce PREWENCYJNIE zmieniać Konstytucję tylko …
… na podstawie jednego przypadku zabicia Polaka który Z WŁASNEJ WOLI (chcącemu nie dzieje się krzywda – o tym też ten sprawny umysłowo inaczej pan lubi mówić!) …

~komuchy won!
2009-02-08 10:11

Najlepiej teraz wziąć z Guantanamo jakiegoś taliba do …
… naszego więzienia i ogłosić, że to właśnie dlatego, że zamordowali Stańczaka. Oczywiście potem trzeba koniecznie go umieścić w monitorowanej 24 h celi, żeby się na …

~Bacz
2009-02-08 10:18

Witam i tak sobie mysle o temacie zakazu z terrorystami. …
… Hm….Temat godny tylko polsiego polityka i to na dodatek tego z dolnej polki be wzgledu na przynaleznosc partyjna. Z tego co wiem na calym swiecie negociuja. …

~tomii
2009-02-08 10:20

nie prowokuj łysej glacy jkm ,z pomysłami na …
… gospodarkę,już i tak namieszal małolotom w głowach,niech lepiej kręci te swoje baj-blogi o d*… Maryny.

~zrytyberetjkm
2009-02-08 10:39

"Pomysł na gospodarke" powstał 200lat temu. JKM tego nie …
… wymyślił. Czytaj Pan trochę.

~czyt
2009-02-08 12:15

A co JKM praktycznego wymyślił? tzn.sensownego..

~Poczytam…
2009-02-08 14:02

Ma Pan rację. nie negocjuje się z terrorystami. Jadąc do …
… Pakistanu bądź równie "bezpiecznych’ krajów należy się liczyc z konsekwencjami. Pozdrawiam

~piotr.grzybek@y…2009-02-08 10:21

Chyba "równie NIEBEZPIECZNYCH’" a może się mylę.

~aaa!
2009-02-08 10:30

Mylisz się.

~doberman UPRu
2009-02-08 10:40

http://prawy-sierpowy.blog.onet.pl/

~Brat Szlachcic
2009-02-08 10:25

Super blog! Waćpan Szlachcic prawde prawisz.

~Zorg
2009-02-08 12:13

Tusk powinien tam wysłać Palikota,Niesiołowskiego i Piterę …
… i sprawa byłaby załatwiona pozytywnie.Sprzyjające media by to nagłośniły i sukces czy cud zapewnione a miłość by sama rozbroiła talibów.

~zulu
2009-02-08 10:35

Blado Twarzy "Długa Mądrość". Przed 300/400 laty rodzina …
… wziętego w jasyr zbireała talary i dukaty i albo wysyłała umyślnego na wykupienie jeńca albo najmowała kozaków lub lisowczyków i odbijala (albo nie) swego …

~Czarne Podniebi…2009-02-08 10:40

Blado Twarzy "Długa Mądrość". Przed 300/400 laty rodzina …
… wziętego w jasyr zbireała talary i dukaty i albo wysyłała umyślnego na wykupienie jeńca albo najmowała kozaków lub lisowczyków i odbijala (albo nie) swego …

~Czarne Podniebi…2009-02-08 10:40

Panie Korwin, z tym wysłaniem GROMu to żeś przypie*rzył …
… jak dzik w sosnę. Za dużo się Pan naoglądał filmu "Rambo".

~Znawca
2009-02-08 10:53

Do JKM (w Polsce) nie GB:  Jaki ma Pan stopień wojskowy? …
… Gdzie Pan prochu wąchał?

~REZERWA
2009-02-08 10:53

skarpety wącha.

~codziennie
2009-02-08 11:29

Nie na temat, ale warto zobaczyc wynalazek Pana Pageta 🙂 …
… http://www.theregister.co.uk/2009/02/02/low_cost_rfid_cloner/

~follower
2009-02-08 10:54

pan Korwin-Mikke kiedys mowil madrze a madrego milo bylo …
… posluchac. teraz niestety juz jakby nie ma za wiele madrego do powiedzenia. zgadzam sie z nim w kwestii kary smierci i pamietam jego haslo wyborcze -"kara …

~barney32
2009-02-08 10:55

Ja zagłosowałam na Joannę Senyszyn!!!

~czerwone licho
2009-02-08 10:55

A ja nie!

~UPR walczy!!!
2009-02-08 10:57

Tfu! Z takim piętnem nie potrafiłbym żyć.

~Sekstus
2009-02-08 11:03

W sprawie video ze spotkania. Mówi Pan tam, że Andrzej …
… Bobola oddał życie za wiarę. Przypominam, że nawet "W Pustyni i w puszczy" Staś Tarkowski – nastolatek przecież – nie zgodził się przyjąć islamu, ryzykując śmierć …

~UPR walczy!!!
2009-02-08 10:56

Wiadomość wydrukowana ze stron: wiadomosci.wp.pl …
… Pakistańscy separatyści przyznali się do porwania Johna Soleckiego  2009-02-08 (03:50) Nieznane dotychczas ugrupowanie separatystów, w położonej na południowym …

~i co dalej
2009-02-08 11:15

Niejaki Mikke chce PREWENCYJNIE zmieniać Konstytucję tylko …
… na podstawie jednego przypadku zabicia Polaka który Z WŁASNEJ WOLI (chcącemu nie dzieje się krzywda – o tym też ten sprawny umysłowo inaczej pan lubi mówić!) …

~Mikke komuch
2009-02-08 11:19

Panie Januszu, Pan z tym GROMem chyba oszalał!! Zamiast 1 …
… zabitego Pana inż. S. byśmy mieli dodatkowo śmierć członków grupy specjalnej, w której wyszkolenie wpakowano mnóstwo kasy i czasu! Jak Pan to sobie wyobraża, że …

~realista
2009-02-08 11:23

Inna sprawa.Każdy weteran i każdy oficer ma prawo nosić …
… mundur w czasie podniosłym wymagającym prezencji.W stanie spoczynku na pagonach jest odpowiedni znak.Powinien pan to wiedzieć.

~bAbcia wie
2009-02-08 11:33

Szlify oficerskie dostaje się dożywotnio.

~ja…
2009-02-08 11:36

Zdejmuje się je ,tylko w czasie degradacji.

~tez ja…
2009-02-08 11:37

JKM na Krula Polski! JKM z pewnoscia doprowadzilby do …
… uwolnienia Polaka wiezionego przez talibow.

~Hodyn
2009-02-08 11:29

Na ośle…

~ośle.
2009-02-08 11:32

Widać że tak Donald Tusk od nadmiaru pracy cierpi na …
… schizofrenię,a i pana JKM ta choroba dopadła. 1.Tak dla naświetlenia sytuacji panie JANUSZU niech się pan teraz skupi bo napiszę rzecz prostą zrozumiałą w języku …

~LEXX
2009-02-08 11:35

Należy pamiętać,że Oni traktują Nas jako niewiernych i …
… mają inne niż My zasady.

~ja…
2009-02-08 11:40

Ty nie nasz zadnych zasad, szoruj kojce moim psom …
… socjalisto.

~Hodyn
2009-02-08 12:02

Czy po wprowadzeniu zapisu ze sie nie negocjuje nie powino …
… sie tez wprowadzic zapisu ze panstwo jest zobowiazane zareagowac w inny sposob? Jesli nie to troche mam wrazenie ze panstwo niejako umywaloby rece. Na cholere …

~Hardy Heniek
2009-02-08 11:38

Taka sytuacja: przyjezdza do talibow z Europy gosc pod …
… muszka. Siada do stolika z kacykiem ichniejszym i przy partyjce warcabow zaczyna negocjowac uwolnienie swojego rodaka. Wspolny jezyk maja, obaj szczerza zolte zeby …

~adqwd
2009-02-08 11:39

W pelni zgadzam sie z opinia JKM dotyczaca sytuacji w …
… Pakistanie i reakcji naszego rzadu.

~lon
2009-02-08 11:40

ZAPIS W KONSTYTUCJI. Argument, ze nie znaja jej …
… terrortysci tylko po czesci jest sensowny. Moze teraz rzeczywiscie tak jest, ale kiedy praktyka pokaze, ze tak jest to wszyscy beda wiedzieli, nie tylko terrorysci ze …

~LeonProof
2009-02-08 11:43

A tak na marginesie jak  czytam w komentarzach że co to za …
… żołnierz który uważa że najlepiej jest uciekać……..to przypominam sobie słowa mojego trenera wschodniej sztuki walki,a miałem wtedy 7 lat….sposób walki …

~LEXX
2009-02-08 11:59

Piątka!!!!

~dziadzio
2009-02-08 12:14

Dziwny zwyczaj się przyjął, że jak obywatel RP zostaje …
… porywany przez terrorystów, to terroryści negocjują z rządem RP, a nie z rodziną porwanego. Ten człowiek pojechal tam na własną rękę i wiedział w co się pakuje. …

~umiarkowany lib…2009-02-08 12:05

PAP, PU/07.02.2009 18:41 "W negocjacjach główną rolę ma …
… kraj, w którym doszło do porwania" W negocjacjach dotyczących uwolnienia porwanej osoby główną rolę odgrywa zawsze kraj, w którym doszło do porwania – powiedział …

~ja się znim zga…2009-02-08 12:08

Dodam tylko do p/w,że ganie politykę PIS-u ,za wywiad i …
… kontrwywiad.

~dziadzio
2009-02-08 12:11

Mikke sprzedales SD, sprzedales UPR, sprzedales miejsce w …
… sejmie a teraz sprzedajesz tutaj kit, jak dlugo na milosc Boska?!

~Jozef
2009-02-08 12:10

Trzeba mieć talent by zrozumieć JKM bez czytania. Ja …
… musiałem sporo poczytać i już rozumiem coraz więcej!

~Ucz
2009-02-08 12:16

A ja w dalszym ciągu uważam,że punkt widzenia P.JKM jest …
… taki jak księgowej,która wypadła z ciągłości swojej fachowości. 'Praktyka czyni mistrza’.

~dziadzio
2009-02-08 12:21

"Gazociąg Północny mógłby biec przez Polskę" Premier …
… Donald Tusk powiedział , że rozmawiał w Monachium z kanclerz Niemiec Angelą Merkel o sprawie połączeń gazowych między Polską a Niemcami. …

~Bacz
2009-02-08 12:24

do JKM. "KRYTYK TO KWOKA KTORA GDACZE,GDY INNI ZNOSZA …
… JAJA"/G.Guareschi/

krawiec@poczta.o…2009-02-08 12:26

Panie Januszu, Piotrek JEST moim serdecznym Kolegą. Może …
… szum w mediach to jednak gierka?!? Poki nie ma oficjalnych informacji, proszę powstrzymać się od pisania "śp." Szacunek dla bliskich jest bardzo ważny.

~d
2009-02-08 12:35

A cóż wymyśliłby Waszmość za wpis konstytucyjny na …
… okoliczność uśmiercenia Polaka na lotnisku w Kanadzie? Chroń Panie Boże przed czymś takim.  Niechże Książeca Mość dokona wpisu ZABRANIAJACEGO PROWADZENIA WOJENEK POZA …

~cywil
2009-02-08 12:50

Panie Januszu, powinien Pan raczej napisać: "Gdzie troje …
… się bije, tam zyskują dzieci z porażeniem mózgowym i skarb państwa" – gdyż +22% VAT 😉

~UPR-owiec
2009-02-08 13:08

To ONZ powinno wynajmować i płacić za ochronę pracowników …
… na kontraktach w krajach o niebezpiecznej strukturze.Przecież pracował dla nich.Kto, miałby Gromowi zapłacić ,chwila.

~oj głupi
2009-02-08 13:14

Ciekawostka, że jak jakaś banda porwała Polaka zagranicą i …
… mierzy do niego z "Kałacha" to chcą z nią negocjować, płacić okup, "stosować nowoczesne metody nacisku"; jednak jak w Polsce ktoś napadnie na bank z atrapą …

~Szkapa
2009-02-08 13:25

UPR zwycięzy! Korwin na bloggera Roku!

~mevhito
2009-02-08 13:25

zwycięzy,zwycięzy…juz nie płac…

~blagier roku
2009-02-08 14:11

"Mięczak &#8211; po prostu." Chyba przesada by tak …
… świetnie wyszkolonego i doświadczonego żołnierza nazywać mięczakiem. Z całym szacunkiem do pana ale to absurd.

~Jacek lat 18
2009-02-08 13:32

Głupi/Policja

~konst
2009-02-08 13:41

Rosja jest gotowa do większych cięć w arsenale broni …
… nuklearnej i z zadowoleniem wita dążenie prezydenta USA Baracka Obamy do rozmów w sprawie traktatu o redukcji broni – powiedział w rosyjskiej TV publicznej minister …

~Pochwalam
2009-02-08 13:46

Panie Januszu, nie masz Pan racji !! porwanie polaka a …
… wysłanie GROMu: to nie rząd RP pod przymusem wysłał geologa do Pakistanu, zrobiła to prywatna firma, a on sam zaryzykował swym życiem udając sie w ten nie …

~lololol
2009-02-08 13:46

Rosja jest gotowa do większych cięć w arsenale broni …
… nuklearnej i z zadowoleniem wita dążenie prezydenta USA Baracka Obamy do rozmów w sprawie traktatu o redukcji broni – powiedział w rosyjskiej TV publicznej minister …

~Pochwalam
2009-02-08 13:48

KRYTYKA JKM od strony ultraliberalnej http://tiny.pl/v2np …
… http://tiny.pl/v2nl

~Denet
2009-02-08 14:04

Panie Januszu tu chodzi o życie człowieka, więc liczy się …
… skutek. Porywaczy lub terrorystów trzeba wodzić za nos, póki wywiad nie dowie się o miejscu przetrzymywania. A potem wysłać komandosów do odbicia zakładnika.

~goodman
2009-02-08 14:10

Skarbiec Kremla zaczyna pustoszeć Iwona Trusewicz …
… 07-02-2009, ostatnia aktualizacja 07-02-2009 03:00  Rosyjskie rezerwy stopniały w styczniu o prawie 10 proc. W takim tempie wyczerpią się jesienią …

~Bacz
2009-02-08 14:14

Czyli prawdziwy kryzys dopiero nadchodzi. Tym bardziej, że …
… w USA i Europie rządzą socjaliści, którzy go tylko pogłębią. Miejmy nadzieję, że nadejdzie szansa na przejęcie władzy przez konserwatystów i powrót do …

~PRT
2009-02-08 16:02

Szanowny Panie Januszu, a jak Pan skomentuje inicjatywe …
… walentynkową www.ponton.org.pl ? Pragnę nadmienić iż poprzez internet propagują to w szkołach GIMNAZJALNYCH. (m.in.oferują uczniom darmowe prezerwatywy). Wiem że …

~Adiemus
2009-02-08 14:34

Pragnę zauważyć, Panie Januszu, że terroryści nie wysuwali …
… żądań okupu. Oni domagali się od rządu Pakistanu, uwolnienia ich towarzyszy (bodajże czterech).

~jasiek
2009-02-08 14:52

Joanna Senyszyn – "Blog polityczny bez cenzury, pisany pod …
… hasłem PRAWDA WYZWALA"… Bardziej pasuje "GŁUPOTA ZNIEWALA".

~;)
2009-02-08 15:02

Różnica między blogiem czerwonej Senyszyn i czerwonego …
… Mikke jest taka, że Mikke wycinał wielokrotnie moje wpisy, a Senyszyn nie, oraz że prof. S. w przeciwieństwie do mgr M. nie udaje nieczerwońca.

~Mikke cenzor
2009-02-08 15:27

to jednak tam pisujesz NOWAKU a dziś to już przechodzisz …
… samego siebie z tą Somalią myślisz że senyszyne coś obchodzą te twoje wynurzenia

~majewski
2009-02-08 15:45

 K O M U N I S T Ó W     DZIECI  WYPISUJĄ  TU CHAMSKIE   …
… I  OBRAŻLIWE   KOMENTARZE  .TAKA  TO  JEST  DUMA  ŻYDOKOMUNY

~blanka
2009-02-08 15:52

Jak się ma pociotka w rządzie to nawet inteligenja …
… brydżysty nie chroni od pisania głupot.

~bw
2009-02-08 15:17

Mikke pisze: Lecz w tych "dawnych dobrych czasach" żaden …
… zdrów na umyśle Brytyjczyk nie postulował, by wprowadzić do konstytucji zakaz wypłacania okupów porywaczom, jak dziś bredzi Mikke.

~Mikke bredzi
2009-02-08 15:34

Inna sprawa, że w owych czasach nie było w UK …
… konstytucji.   Jednak nawet dziś lepiej nie wprowadzać tego typu pryncypialnych zapisów. Powód jest oczywisty i bazuje na Teorii Ewolucji – wygrywają ci, którzy potrafią …

~PO 4 ever
2009-02-08 15:42

A Brytyjczycy mieli konstytucję? A Brytyjczycy mają …
… konstytucję? Do szkoły nieuku wałęsolubny!!!!

~Africaneros
2009-02-08 15:43

U nich wszystko na opak, nawet Prawa Rzymskiego nie mają. …
… Za to posiadają o wiele lepsze British Common Law.

~US_imperialist
2009-02-08 15:45

 K O M U N I S T Ó W     DZIECI  WYPISUJĄ  TU CHAMSKIE   …
… I  OBRAŻLIWE   KOMENTARZE  .TAKA  TO  JEST  DUMA  ŻYDOKOMUNY

~blanka
2009-02-08 15:50

http://wiadomosci.onet.pl/1912366,11,item.html ale miazga

~Dzior
2009-02-08 15:44

Januszku już cię więcej nie będę po nocach straszyć ! …
… wyjdż z szafy ! objaw geniusz !

~baba jaga
2009-02-08 16:03

http://tiny.pl/v229

~******
2009-02-08 16:05


… http://tiny.pl/v222 Siedżcie na d****e w kraju,bo po takiej reklamie ,która poszła w świat, Polaków mogą porywać cześciej.

~dziadzio
2009-02-08 16:12

Proszę nie panikować tylko się przygotować na załamanie …
… dolara w tym tygodniu!

cz.1 …

~Bacz
2009-02-08 16:23

Nie zgadzam się !! Ten zamordowany Polad pojechał tam z …
… własnej woli, był całkowiciem świadomy zagrożeń jakie wynikają z WOJNY. POJECHAŁ tam z własnej , nieprzymuszonej woli. Tak poprostu chciał !! NIe rozumiemtego …

~bohun
2009-02-08 16:25

Panie Januszu, co Pan opowiada. Totalnym debilizmem jest …
… mówienie, że nie będzie się płacić w momencie kiedy mają naszych na celowniku.  Należalo nic nie mówić, a nie zgrywać twardziela i to jeszcze nie swoim kosztem.

~AWIECH
2009-02-08 16:33

wszystkie hieny wstydzcie sie! chcecie na tej tragicznej …
… smierci polaka ugrac kapital polityczny i posadzic swoje d*psko w parlamencie polskim lub europejskim. wstydzcie sie!

~kowal
2009-02-08 17:03

Polko jest w ogóle dziwnym człowiekiem. Kompletnie nie …
… pasuje do żołnierza. Poza tym pamiętam, że swego czasu prowadził teleturniej, bodajże polska edycja Nieustraszeni.

~Szarlej
2009-02-08 18:02

Panie KORWIN jak pana czytan to myśle że  dobrze sie stało …
… że pana wywalili z sejmu bo takie debilizmy wypisywac  to nie każdy moze Żielonego pojecia pan niema o czym pan pisze. To chęć powrotu do koryta  . Miełem …

~TYGRYSEK
2009-02-08 18:50

mianownik kto? co? generał Polko dopełniacz kogo? czego? …
… generała Polki celownik komu? czemu/ generałowi Polce biernik kogo? co? generała Polkę narzędnik kim? czy? generałem Polką miejscownik o kim? o czym? o generale …

~Wojciech
2009-02-08 19:05

Korwin – zmień dilera !! Z zainteresowaniem przeczytałem …
… komentarz JKM do sytuacji związanej z polskim zakładnikiem i muszę przyznać, że jestem mocno rozczarowany poziomem do którego zostałem przyzwyczajony. Pisanie o …

~Libia
2009-02-08 19:23

To dziwne, że tylu aż nienawistników wchodzi na ten blog i …
… czyta wedle ich słów "bzdury". Spokojnie mogliby się przenieść w okolice GW czy TVN i nie tracić czasu i nerwów zwalczając Korwina na jego blogu… Wyjaśnienia …

~as
2009-02-08 21:12

Pisałem już wtedy (przy linku do dyskusji), że to kumpel, …
… tych Holendrów z Srebrenicy. To jest typowy kmiotek (nie mylić z rednekiem), co to chapał się po etacikach i jest królem wioski (jak na nią wróci…). Już wtedy …

~płk Ludlow
2009-02-08 21:43

Panie Korwin_Mikke, Chwali pan Tuska za to ,że dobrze …
… powiedział. Mam nadzieję, że wyobraźnia panu dopisuje? To uruchom ją pan teaz. Wyobraź sobie pan, że siedzisz od 5 miesięcy z talibami, któzy tak z dobrego serca …

~rer
2009-02-08 22:08

A Ja sie zgadzam z panem Polko.To pan jest laik i …
… ignorant w tym temacie. Gdzie Grom a gdzie Pakistan????A jezeli juz to POco o tym bebnic???? A co do okupu to wszyscy placa jak potrzeba i nieraz  tylko to ratuje …

~mm
2009-02-09 00:57

Jesli myslicie ze ci terrorysci to bezmyslne typy to sie …
… mylicie..Terroryzm jest tak stary jak swiat albo i starszy i ma swoj bardzo okreslony cel ktorym na pewno nie jest smierc jakiegos przypadkowego czlowieka..O ile …

~Roman
2009-02-09 08:19

uwazam osobiscie ze ma pan racje, jezeli panstwo chce …
… uczyc mlodych patriotyzmu,musi takze dac przyklad walki o kazdego polskiego obywatela jesli znajdzie sie w zagrozeniu.   w tym przypadku  powinien byc uzyty Grom sa …

~lol
2009-02-09 08:38

POnadto troche mnie dziwi zachowanie Tuska..Chyba ostatnio …
… go zawodzi instytnkt sondazowy ktory do tej POry tak skutecznie wykorzystywal..Otoz gdyby wyslal tam GROM w celu odbicia tego Polaka nawet bez …

~Roman
2009-02-09 09:32

Teraz w odwecie rząd Polski jako zdyscyplinowany członek …
… Unii Europejskiej powinien wysłać GROM by przywiózł zza oceanu grupę pensjonariuszy domu wczasowego w Guantanamo a następnie stworzył im dobre warunki dalszego …

~lupus
2009-02-09 09:53

SZanowny Panie Januszu<apeluję,WIEM,że ten temat Pan …
… podejmie,ubierze w słowa.Do Pań Ochojskich ITP,Ludzie !,Bilans jest jeden,STAŁY:jedzenie, dach nad głową,BROŃ.Nie sponsorujmy tego

~andweg
2009-02-09 13:58

Obawiam się, że proponowany przez Pana wpis do Konstytucji …
… faktycznie nie za wiele by zmienił. Przecież formalnie terroryści mogliby porywać i rządać okupu od "narodu", a – przy powszechnym publicznym nagłaśnianiu …

~MichaU
2009-02-09 13:58

Pewnie zaraz będę postawiony przed Euro-SocTrybunałem za …
… sianie nienawiści rasowej lub międzyplemiennej, ale czy  w zamian za zabicie naszego rodaka przez muzłumanów, nie dało by rady tych co u nas sidzą wyznawców …

~nadalwierzacy
2009-02-09 15:06

bez wykrętów dlaczego polska armia policja i rząd nie …
… wykorzystuje polskiej techniki, polskich pojazdów i polskiej myśli technicznej, tylko sponsoruje naszych konkurentów pogrążając polską gospodarkę i polskich …

~no?
2009-02-09 17:06

skoro Polskie władze wojskowe [i cywilne?] nie potrafią …
… nawet sprawić pozorów dobrej roboty tylko zgodnie z zasadą amerykańskiej doktryny antyterrorystycznej "nie układamy się z terrorystami" rodak w ilości 1 szt to …

~kilka komentarz…2009-02-09 19:14

Szkoda jezyk strzepic, panie Korwinie. 🙁  Madremu nie …
… trzeba tlumaczyc,a glupi nie zrozumie…

jezyczka@op.pl
2009-02-09 21:38

Krętactwo i kłamstwa są niekiedy zwyczajnymi elementami …
… strategii i taktyki. Warto o tym pamiętać przed nazwaniem kogoś kłamcą, krętaczem lub po prostu mięczakiem…

~komentator &quo…2009-02-11 14:07

I czego JE Janusz Korwin – Mikke nie pisze o zakończeniu …
… konkursu na Blog Roku 2008 🙂 czyżby trudno przeżyć sukces Pani Senyszyn

~katocjal
2009-02-12 19:22

w sprawach życia i śmierci nie ma jednoznaczych reguł, to …
… że terroryści są uparto tępi i zabijają wszystkich porwanych z zasady to fakty dlatego uważam że może nie tylko powinniśmy negocjować, nie tylko wysłać do …

~- antyterrorysta
2009-02-13 10:43

ZABIERA PAN GŁOS W SPRAWIE PANA POLKO,W JEGO OCENIE NIE …
… WIEDZĄC NAWET ŻE NIE JEST JUŻ DOWÓDCĄ GROMU.ZEJDZ CZŁOWIEKU NA ZIEMIĘ BO NIE JESTES GŁUPI ALE CZASAMI TWOJE WYPOWIEDZI SĄ PONIŻEJ KRYTYKI.POZDRAWIAM.KOTWICA.

~KOTWICA
2009-02-13 21:29

ZABIERA PAN GŁOS W SPRAWIE PANA POLKO,W JEGO OCENIE NIE …
… WIEDZĄC NAWET ŻE NIE JEST JUŻ DOWÓDCĄ GROMU.ZEJDZ CZŁOWIEKU NA ZIEMIĘ BO NIE JESTES GŁUPI ALE CZASAMI TWOJE WYPOWIEDZI SĄ PONIŻEJ KRYTYKI.POZDRAWIAM.KOTWICA.

~KOTWICA
2009-02-13 21:29

Panie Januszu – jest plan. Niedawno pojawił się projekt …
… kolejnego budżetu. Może przy tej okazji da się stworzyć jakiś krótki, ale dobitny dokument streszczający i komentujący go? Chodzą mi po głowie dwie tabelki: …

~chrzanowski_tom…2009-02-18 11:40

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758