20.05.2012. „Kadrowanie” na przykład na blog salon24-u i do telewizorka (w relacji TVN24-u) różni się jak widać na poniższych zdjęciach. W relacji telewizyjnej „ważny jest” POLITYK dla Blogujących kluczowa jest promocja PARTII.
źródło: zdjęcie mojego telewizora relacja TVN24
oraz dwaz djęcia z sieci,
z salon24-u autorstwa Jadwigi Żukowskiej…
Uważam, że brak charakterystycznych
pomarańczowych "totemów"
w relacjach telewizyjnych jest
celowy – świadomy.
Czy będzie tak zawsze tego jeszcze,
na dziś, nie wiem?…
"Marketing polityczny. Perspektywa psychologiczna" to książka, którą otrzymałem od autorów. Dziś na początku 2009 roku czytam ją, po raz kolejny, w kontekście zbliżających się wyborów do Europarlamentu. Książkę czytam "wstecz" – "od końca". Od rozdziału 14. "Obrona przed manipulacją wyborczą". Nikt z nas (świadomie – Andrzej Budzyk) nie chce być "bezradny" wobec "niechcianej perswazji". Co więcej uważam, że każdy ma prawo do "samoobrony". Książkę "Marketing polityczny" warto i należy czytać z intencją poprawienia umiejętności "samostanowienia o sobie". Czytania i myślenia ze zrozumieniem. Czytając "w bloku": Marketing powyborczy, Sondaże wyborcze, Negatywne kampanie polityczne, opuszczamy "koleiny" proponowane przez "spis treści". Zależy mi na tym by czytelnik (jak ja – A.B.) miał świadomość, że promując książkę chcę skutecznie promować "przeświadczenie" o konieczności równoległego decydowania co czytać oraz jaka ma być metodyka czytania. Czytając kolejny "pakiet": Marketing polityczny w Internecie, Kampania bezpośrednia, Debaty wyborcze, Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, Media w kampaniach politycznych, "uparcie" ćwiczymy heurystykę świadomej "uciążliwości" przyswajanie wykładu. Podobnie możemy postępować prawie z każdą książką, ale "Marketing polityczny" dodatkowo inspiruje. Autorzy wzbudzają ciekawość i zarażają czytelników swoją pasją badawczą. Zdolnością do zrównoważenia wiedzy z popularyzacją. Polecam.
W 2012 roku publikacja może być nadal punktem wyjścia do samokształcenia w rozumieniu politycznych zdarzeń…
– "Niesforne Dziecię Gutenberga".
"- "Z wielka wprawa znajdujemy dla SIEBIE wymówki i z niezwyklym talentem zrzucamy wine na INNYCH." Laurence J. Peter"