To je opublikujcie! Śmiało!
28/01/2011
321 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
Do katastrofy polskiego Tu-154M pod Smoleńskiem mogła doprowadzić tajna instrukcja, zgodnie z którą samolot może odejść na lotnisko zapasowe tylko za zgodą „głównego pasażera” – informuje „Komsomolskaja Prawda”. O czym nie omieszkał poinformować serwis informacyjny Onet.pl . „W specjalnym pułku lotniczym, obsługującym VIP–ów, na krótko przed katastrofą pojawiła się służbowa, tajna instrukcja, zgodnie z którą samolot może odejść na lotnisko zapasowe tylko za zgodą głównego pasażera” – przekazuje moskiewska gazeta. Według niej „jest zrozumiałe, skąd się wziął dokument – stało się to po tym, jak dowódca statku powietrznego odmówił wykonania rozkazu prezydenta Polski posadzenia samolotu w Tbilisi w czasie wojny gruzińsko-południowoosetyjskiej”. (…) „Dowodów bezpośredniego udziału głównego pasażera w sadzaniu samolotu jest wystarczająco” – podkreśla gazeta. Gdy przeczytałem te doniosłe doniesienia […]
Do katastrofy polskiego Tu-154M pod Smoleńskiem mogła doprowadzić tajna instrukcja, zgodnie z którą samolot może odejść na lotnisko zapasowe tylko za zgodą „głównego pasażera” – informuje „Komsomolskaja Prawda”.
„W specjalnym pułku lotniczym, obsługującym VIP–ów, na krótko przed katastrofą pojawiła się służbowa, tajna instrukcja, zgodnie z którą samolot może odejść na lotnisko zapasowe tylko za zgodą głównego pasażera” – przekazuje moskiewska gazeta.
Według niej „jest zrozumiałe, skąd się wziął dokument – stało się to po tym, jak dowódca statku powietrznego odmówił wykonania rozkazu prezydenta Polski posadzenia samolotu w Tbilisi w czasie wojny gruzińsko-południowoosetyjskiej”.
(…)
„Dowodów bezpośredniego udziału głównego pasażera w sadzaniu samolotu jest wystarczająco” – podkreśla gazeta.
Gdy przeczytałem te doniosłe doniesienia w głowie zrodziło mi się jedno zasadnicze pytanie:
To dlaczego tych dowodów, kurwy – Wy i MAK – nie opublikowaliście do tej pory? Czego się boicie? Polski, takiego niewielkiego kraju?