Stadion Narodowy tuż po EURO 2012 zyska sponsora tytularnego. Według informacji „Przeglądu sportowego” będzie to PZU.
PZU Arena – taką nazwę od lipca, po zakończeniu EURO 2012, może mieć Stadion Narodowy. Polskiego ubezpieczyciela kosztować ma to około 10 mln zł rocznie. Nie wiadomo jeszcze, na ile lat zostanie podpisana umowa.
Narodowe Centrum Sportu nie chciało wczoraj potwierdzić naszych informacji, że PZU będzie tytularnym sponsorem Stadionu Narodowego. Nasz informator z NCS przyznał jednak, że potencjalny patron to „jedna z największych polskich firm".
Sponsor poszukiwany był od kilku miesięcy, ale bez pośpiechu. Z biznesowego i marketingowego punktu widzenia nadanie Narodowemu nazwy przed EURO 2012 mijało się z celem. Na czas turnieju sponsor musiałby liczyć z usunięciem lub zasłonięciem wszelkich jego logotypów, banerów itp. Takie są wymogi UEFA.
(www.przegladsportowy.pl)
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."