Nosił wilk raz kilka… Prawno-historyczna podstawa rozliczenia oligarchii szubrawców
13/12/2012
719 Wyświetlenia
0 Komentarze
27 minut czytania
Europejski Dzień zdrajców Polski 13 grudnia, jest świetną okazją do przypomnienia o jak najbardziej możliwej do zastosowania w przyszłości, w sposób prawomocny podstawie przykładnego rozliczenia dzisiejszych „jubilatów”.
Kontynuując nagłaśnianą wielokrotnie zarówno przez tuby reżimowej propagandy jak i na forum NE, poruszoną przez wypowiedź reżysera Grzegorza Brauna kwestię osądzenia i należnego rozliczenia osobników odpowiedzialnych za frymarczenie interesem Polski: o tym iż np. ….”Zdrajców należy rozstrzeliwać, bo jeśli nie wisi nad nimi widmo kary, to tworzy się popyt na zdradę i zaprzaństwo”…
ujętej w ten:
czy interpretowaną przeciwny do jej istoty sposób przez agitatorów dających propagandowy oręż po kolejne legalizacje represyjnego antypolskiego ukazodastwa :
Ważne jest aby na tej płaszczyźnie nie dać się wpuścić propagandową pułapkę ideologiczną tzw. ”poprawności politycznej” o „mowie nienawiści” i tym podobnych krypto-bolszewickich farmazonów. Wskazane jest rozwinąć rzeczowo ową sprawę przeprowadzenia legalnego osądu i rozliczenia arogancko i bezkarnie dotąd frymarczących interesem Polski szubrawców. Europejski Dzień zdrajców Polski 13 grudnia (rocznica Stanu wojennego 1981 i rocznica przegłosowania tzw. Traktatu Lizbońskiego w 2007) jest świetną okazją do przypomnienia o jak najbardziej, choć na razie tylko potencjalnej , ale w przyszłości jednak możliwej do zastosowania w sposób praktyczny i prawomocny podstawie takiego przykładnego rozliczenia dzisiejszych jubilatów dnia zdrady narodowej: 13 grudnia.
Jak pod poniższym linkiem wspomniano
najważniejszy ,autentycznie suwerennie polski akt prawny jaki stanowi Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z 1935r , nadal niesie z sobą szereg istotnych praktycznych wskazań już dziś, a w przyszłości po przywróceniu jej funkcjonowania wiele niezmiernie korzystnych dla Polski i Polaków praktycznych zastosowań i konsekwencji do których m.in należą:
I- legalna oddolna delegalizacja uzurpatorskiego postkomunistycznego, osadzonego wrogim najazdem aparatu władzy w Polsce.
II- kasacja całości nielegalnego ukazodastwa I i II PRL i powrót do stanu prawnego z 31 sierpnia 1939r,
III- kasacja, naprawienie i egzekucja wszystkich możliwych do usunięcia skutków owego ukazodawstwa od zaraz, lub w razie niemożności przy pierwszej umożliwiającej to okoliczności,
IV- wypowiedzenie wszelkich zaciągniętych przez bolszewicką bankokrację
I i II PRL zobowiązań i długów finansowych podejmowanych bezprawnie, bez mandatu do sprawowania władzy w imieniu Narodu i Państwa Polskiego,
V- Likwidacja i przejęcie majątku i zasobów instytucji i resortów kolonialnych PRL, odebranie dotychczasowych przywilejów i rozliczenie działalności ich byłych i obecnych funkcjonariuszy na podstawie Kodeksu Karnego R.P. z 1932r.,
VI- Rozliczenie niedotrzymanych i dotąd nie wyegzekwowanych wobec Niepodległej Polski umów, traktatów i zobowiązań międzynarodowych.
W zaistniałym przypadku reaktywacji autentycznej polskiej państwowości , w oparciu o przywróconą autentycznie polską Konstytucję R.P. konsekwencje przywołane w punkcie II przekładają na określone praktycznie następstwa wymienione w p-cie V wobec uprzywilejowanych peerelowskim ukazodastwem ponad prawa ogółu Polaków określonych grup osobników . Osobnicy ci stojący ponad stanowionym wobec Polaków „prawem”, trzymają władzę bez jakiegokolwiek historycznego ,legalnego, bądź demokratycznego mandatu do jej sprawowania (już tylko sam braku równego, bezpośredniego i proporcjonalnego charakteru tzw. „wyborów” obnaża je nie jako formę jakiejkolwiek faktycznej demokracji, ale jako jedynie propagandową farsę przejętą z I PRL, rodem z ZSRS) .
Więcej o braku jakiegokolwiek historycznego ,prawomocnego i demokratycznego mandatu aparatu samozwańczej władzy w Polsce patrz:
Osobnicy ci z pełną arogancją wobec Polski i Narodu Polskiego frymarczą bezkarnie Jej i naszym interesem to w każdej niemal płaszczyźnie gospodarczej, politycznej i prywatnego życia!
Kto więc, w wypadku reaktywacji autentycznego Państwa Polskiego opartego o prawomocną Konstytucję R.P. z 23 kwietnia 1935r potencjalnie podlegałby rozliczeniu i na jakiej podstawie:
1.Osobnicy na stanowiskach posłów sejmu I PRL głosujący za wprowadzeniem Stanu Wojennego , osobnicy na stanowiskach posłów i senatorów parlamentu II PRL, V kadencji głosujący z własnej nieprzymuszonej woli za narzuceniem Polsce tzw. Traktatu Lizbońskiego i pozbawieniem Polski jakiejkolwiek suwerenności politycznej i gospodarczej.
Na podstawie Art. 93,106,137,286 art. 38 KK R.P z 1932r
2.Osobnicy zajmujący stanowiska posłów i senatorów wszystkich kadencji parlamentarnych I i II PRL oraz następcy na reaktywowanym od 1989r namiestnikowskim stanowisku Bolesława Bieruta za
-zatwierdzenie skutków agresji sowieckiej 1939r wobec obszarów Polski Wschodniej tzw. Kresów i zamieszkałych tam Polaków, nawet po formalnym rozpadzie ZSRS,
-użycie polskich wojsk w celu agresywnym wobec państw trzecich oraz wieloletnia destrukcja i postępująca likwidacja polskich sił zbrojnych,
– zatwierdzanie aktu Anschlussu i dalszych ukazów służących kolonizacji Polski na rzecz Euro-Rzeszy,
– zatwierdzenie obcego spekulacyjnego i lichwiarskiego ukazodastwa na rzecz otwarcia drogi do grabieży majątku narodowego i podcięcia podstaw suwerenności gospodarczej Polski ,
– zatwierdzenie rasistowskiego sytemu politycznego pozbawiającego Polaków podstawowych praw obywatelskich (demokratycznego prawa wyborczego ,wyboru ,prawa obrony własnej , segregacji rasowej na równych i „równiejszych” na rzecz odgórnego nepotyzmu sitwy urzędniczej oraz interesów obcych nacji.
-legalizacja i uprzywilejowanie lichwy, podatkowej, bankowej, lichwy pracy ponad podstawowe prawa obywatelskie.
Art.106,137, 172,173, 208,224 ,283,286, 287,289,290,291,38 KK R.P z 1932r
( stosowanie tego ostatniego wg indywidualnych wg „zasług” danego osobnika)
3.Osobnicy na w tzw. posadach rządowych, zajmujący w I i II PRL stanowiska ministrów dyrektorów i szefów resortów państwowych do poziomu powiatu włącznie za:
– zatwierdzenie skutków agresji sowieckiej 1939r wobec obszarów Polski Wschodniej tzw. Kresów i zamieszkałych tam Polaków nawet po formalnym rozpadzie ZSRS,
-podporządkowanie kluczowych spraw Polski obcym interesom,
-likwidacja przemysłu zbrojeniowego,
-zadłużanie kraju,
– lichwa podatkowa przekraczająca 80 % wpracowanego dochodu Polaków
-sabotaż gospodarczy,
-sprzeniewierzenie i współudział w grabieży polskiego majątku narodowego,
– podcinanie podstaw egzystencji i odgórna destrukcja polskiej produkcji rolnej,
– destrukcja i odgórnie wdrażana patologia podległych resortów cywilnych: edukacji, finansów ,sprawiedliwości, służby zdrowia, ubezpieczeń społecznych itp.
-rozpasany nepotyzm i powszechna korupcja na wszystkich szczeblach podległych resortów do poziomu powiatów
Art.93106,107, 108,109,113,137,152 (MEN),224 ,283,286, 287,289,290,291,38 ( stosowanie art. 38 wg indywidualnych „zasług” danego osobnika) KK R.P z 1932r
4.Osobnicy zajmujący stanowiska członków rad nadzorczych i zarządów byłych, doprowadzonych do upadłości lub wyprzedanych (defraudacja majątku narodowego) spółek skarbu państwa ,członkowie syndyków upadłościowych polskich zakładów państwowych i współuczestniczący w tym procederze komornicy za:
-lichwa pracy zaniżająca poziom zarobków do najniższego poziomu w Europie
– sabotaż gospodarczy,
-sprzeniewierzenie i niszczenie majątku narodowego,
-współudział w grabieży majątku narodowego
Art. 224 ,268,283,290,291,38KK R.P z 1932r ( stosowanie art. 38 wg indywidualnych wg „zasług” danego osobnika)
5.Osobnicy zajmujący etatowe stanowiska partyjne bądź resortach spraw wewnętrznych oraz tzw. sprawiedliwościw I PRL
– płatna kolaboracja ze zbrodniczym sowieckim reżimem,
-współudział w zbrodniach ludobójstwa i zabójstwach politycznych okresu 1944-1990,
– współudział w represjach politycznych dokonanych na Polakach w okresie 1944-1990.
-hiper grabież prywatnej własności Polaków ,
-hiper grabież zasobów złota Banku Polskiego i Funduszu Obrony Narodowej
Art.93, 107,108,109, 153 , 224 ,283,286, 287,288,289,290,291,38 KK R.P z 1932r
6.Osobnicy zajmujący w II PRL „niezawisłe” stanowiska w resorcie tzw. Sprawiedliwości za:
-świadome zaniechania dotyczące rozliczenia zdrady głównej i wszystkich zbrodni dokonanych na Polakach przez funkcjonariuszy aparatu okupacyjnego I PRL lat 1944-1990,
-świadome zaniechania dotyczące wszystkich sprawców grabieży dokonanych na Polakach i na polskim majątku przez funkcjonariuszy aparatu okupacyjnego I PRL lat 1944-1990,
– świadome zaniechania dotyczące dochodzenia sprawstwa i rozliczenia( choćby „polskich” ) sprawców Zagłady Smoleńskiej,
– świadome zaniechania dotyczące ścigania sprawców wszystkich zbrodni i zabójstw politycznych dokonanych w latach 1989-2012,
– współudział w dokonanym za sprawą Zagłady Smoleńskiej zamachu stanu w Polsce przez zaangażowanie w kryciu sprawców Zagłady Smoleńskiej,
– nieograniczone nadużycia w dowolnym wyrokowaniu, orzekaniu i represjonowaniu wobec Polaków
-trzypokoleniowy nepotyzm i rasizm kadrowo-personalny resortu.
– brak równości wobec prawa: iście orwellowskipodział sądzonych na równych i TYCH równiejszych ,
Art.93,107,108,109, 153,224 ,283,286, 288,289,290,291,38 KK R.P z 1932r [1]
9.Członkowie wszystkich składów KRRIT oraz zarządów tzw. publicznych środków masowego przekazu, etatowi agitatorzy, osobnicy pełniący funkcje w aparacie i instytucjach proreżimowej propagandy w tym zwące się dziennikarzaminajemne małpy medialne I i II PRL, a także wszyscy funkcjonariusze MEN od poziomu powiatu włącznie:
za:
-rasistowskie koncesjonowanie i zamykanie dostępu Polakom do tworzenia ogólnokrajowych niezależnych polskich mediów elektronicznych ,
– uprawianie i szerzenie antypolskiej propagandy szkodzącej interesom i międzynarodowej pozycji Polski,
-uprawianie i szerzenie dezinformacyjnej propagandy oraz antydemokratycznej cenzury ukrywającej przed całym narodem stan faktyczny Państwa i rzeczywiste skutki polityki trzymających władzę,
-działalność agenturalna przeciw interesowi Polski na rzecz państw obcych.
-prowadzenie akcji wynaradawiania, fałszowania nauk ,bolszewickiej indoktrynacji i szerzenia patologii społecznych na poziomie edukacji szkolnej .
– zaangażowanie w cenzurę mająca na celu krycie sprawstwa Zagłady Smoleńskiej i działalność na rzecz krycia faktu dokonania tą drogą zamachu stanu w Polsce,
Art.93, 109,113,152,153,172 ,173,209,224, 38KK R.P z 1932r
( stosowanie art. 38 wg sumy indywidualnych „zasług” danego osobnika)
Kodeks Karny Rzeczypospolitej Polskiej z 12 lipca 1932r
-wyjątki przywołane w treści
Art. 38. Karę śmierci wykonuje się przez powieszenie.
Art. 93 par.1. Kto usiłuje pozbawić Państwo Polskie niepodległego bytu lub oderwać część jego obszaru,
podlega karze więzienia na czas nie krótszy od lat 10 lub dożywotnio albo karze śmierci.
Art. 106. Kto, będąc upoważniony do działania w imieniu Państwa Polskiego w stosunku z rządem obcego państwa działa na szkodę Państwa Polskiego,
podlega karze więzienia na czas nie krótszy od lat 5 lub dożywotnio.
Art. 107. Kto na szkodę Państwa Polskiego uszkadza, ukrywa, przerabia lub podrabia dokumenty mogące mieć znaczenie dla stosunku prawnego z obcem państwem,
podlega karze więzienia do lat 10.
Art. 108. Kto w celu narażenia Państwa Polskiego na niebezpieczeństwo wojny lub zerwania stosunków dyplomatycznych przedsiębierze działania wrogie przeciw państwu obcemu , podlega karze więzienia do lat 10.
Art. 109. Kto, będąc obywatelem polskim., rozpowszechnia publicznie za granicą wiadomości nieprawdziwe w celu szkodzenia interesom Państwa Polskiego,
podlega karze więzienia do lat 10.
Art. 110. Kto wykracza przeciw wydanym przez Państwo Polskie przepisom, mającym na celu zabezpieczenie neutralności w czasie wojny,
podlega karze więzienia do lat 5.
Art. 113 par. 1. Kto publicznie nawołuje do wojny zaczepnej,
podlega karze więzienia do lat 5.
Par. 2. Ściganie następuje tylko wtedy, gdy czyn w par. 1 określony, uznany jest za karalny przez ustawy państwa, przeciw któremu nawoływanie jest skierowane.
Art. 137. Kto używa podstępnych zbiegów celem uzyskania stanowiska urzędnika lub uprawnienia do wykonywania czynności urzędowej ,
Podlega karze więzienia do 2 lat.
Art. 152. Kto publicznie lży lub wyszydza Naród albo Państwo Polskie,
podlega karze więzienia do lat 3 lub aresztu do lat 3.
Art. 153. Kto znieważa godło , chorągiew, banderę, flagę, sztandar lub inny polski znak państwowy, albo znak taki wystawiony publicznie uszkadza lub usuwa,
podlega karze więzienia do lat 2 lub aresztu do lat 2.
Art. 172. Kto publicznie Bogu bluźni,
podlega karze więzienia do lat 5.
Art. 173. Kto publicznie lży lub wyszydza uznane prawnie wyznanie lub związek religijny, jego dogmaty, wierzenia lub obrzędy, albo znieważa przedmiot czci religijnej lub miejsce przeznaczone do wykonywania jego obrzędów religijnych ,
podlega karze więzienia do 3 lat.
Art. 224. Kto utrudnia lub uniemożliwia prawidłowe działanie szpitali , urządzeń
użyteczności publicznej, dostarczających wody, światła, ciepła lub energii, albo służących do kanalizacji,
podlega karze więzienia do lat 5 lub aresztu.
Art. 268. Kto wyzyskując położenie przymusowe innej osoby, zawiera z nią umowę ,
nakładając na nią obowiązek świadczenia majątkowego, oczywiście niewspółmiernego ze świadczeniem wzajemnym,
podlega karze aresztu do 2 lat lub grzywny.
Art. 283 par.1. Kto podstępnie lub z chęci zysku udaremnia przetarg publiczny, albo
przyczynia się do odsunięcia innej osoby od udziału w takim przetargu lub do obniżenia ceny sprzedaży licytowanego mienia,
Podlega karze więzienia do lat 2 i grzywny albo aresztu do 2 lat i grzywny.
Par.2 Tym samym karom podlega, kto wchodzi w porozumienie z inną osobą co do
działania przy przetargu publicznym, mogącego wyrządzić szkodę majątkową wierzycielowi lub dłużnikowi.
Art. 286 par.1. Urzędnik, który przekraczając swą władzę lub nie dopełniając
obowiązku, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego,
podlega karze więzienia do lat 5.
par.2. Jeżeli sprawca działa w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej dla
siebie lub innej osoby,
podlega krze więzienia do 10 lat.
par. 3. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,
podlega karze aresztu do miesięcy 6.
Art. 287 par. 1. Urzędnik poświadczający nieprawdę co do okoliczności , mającej
znaczenie prawne,
podlega karze więzienia do lat 5.
par.2. Jeżeli sprawca działa w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej dla siebie lub innej osoby,
podlega karze więzienia do lat 10.
Art. 288. Urzędnik, który przez niedbalstwo w urzędowaniu pozbawia człowieka wolności ,
podlega karze aresztu do lat 3.
Art. 289. par. 1 Urzędnik ujawniający na szkodę Państwa tajemnice urzędową, podlega karze więzienia do 5 lat.
par.2. Jeżeli sprawca działa w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej dla
siebie lub innej osoby,
podlega karze do 10 lat.
par.3. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,
podlega karze aresztu do miesięcy 6.
Art. 290 par.1. Urzędnik, który w związku z urzędowaniem przyjmuje dla siebie lub innej osoby korzyść majątkową lub osobistą, albo ich obietnicę, bądź takiej korzyści żąda,
podlega karze więzienia do lat 5.
par.2. Jeżeli sprawca uzależnia czynność urzędową od otrzymania dla siebie lub innej osoby korzyści majątkowej lub osobistej, albo przyjmuje korzyść taką lub jej obietnicę za czynność , która sprzeciwia się lub ma się sprzeciwiać ustawie,
podlega karze więzienia do lat 10.
Art.291. Jeżeli urzędnik dopuścił się jakiegokolwiek przestępstwa podczas urzędowania lub w związku z urzędowaniem, sąd może wymierzyć karę wyższą o połowę od najwyższego wymiaru kary, przepisanego za dane przestępstwo.
Taka prawno-historyczna podstawa nie tylko każe poważnie traktować przyszłą kwestię prawomocnej możliwości należnego osądzenia indywidualnej odpowiedzialności , wszystkich jubilatów święta 13 grudnia, ale pozwoli też w przyszłości formalnie odeprzeć spodziewaną na forum międzynarodowym ingerencję. Ingerencję, jakiej można się spodziewać po mocodawcach osądzanych i wyrokowanych osobników, czy to pod pretekstem „łamania prawa”, „obrony praw człowieka”, „dyskryminacji”, czy rzekomych „czystek etnicznych”. Taka prawno-historyczna podstawa pozwoli nawet na forum tzw. Trybunałów Międzynarodowych odeprzeć taką propagandowo-polityczną akcję , jako wyłącznie niczym nie uprawnioną ingerencję w wewnętrzne sprawy Polski. Tym samym pozwoli uniknąć Polsce losu jaki np. dotknął najechaną, podbitą i zniewoloną w imieniu rzekomemu zapobieżeniu czystek etnicznych, Jugosławię.
I choć na dziś taki scenariusz rozliczenia może się wydawać dla wielu dość odległy od realizacji ,to warto mieć świadomość, że w ciągu nawet kliku lat , także za naszą sprawą, obecna karta może się odwrócić i warto już wtedy być, na to przygotowanym … Cóż: nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka !
Ostatecznie nawet poprzedniczka polityczna obecnej, IV Unii Europejskiej -III Rzesza, mimo początkowych sukcesów i dobrej koniunktury z zapowiadanego tysiąca dotrwała i dociągnęła jedynie 12 lat …
[1] Także nie ONI powinni wyrokować zarówno w swoich sprawach jak i sprawach przedstawicieli pozostałych grup ,ale oddolnie powoływane, bez udziału warszawki terenowe Trybunały Narodowe.