„Każda część ciała do kogoś należy, dlatego wolę skupiać się na człowieku jako całości.”
albo
„O pasażerach wolę jednak myśleć całościowo”.
Kto odpowie za skandal i wypowiedzi Rafała na stronie PKP Intercity na hasło Szczekociny
Na nowej stronie PKP Intercity oprócz standardowych informacji, takich jak rozkład jazdy czy ceny biletów, spotkać możemy także Rafała – wirtualnego doradcę Intercity.
Tak naprawdę jednak Rafał jest tylko trochę bardziej zaawansowaną wyszukiwarką/botem – pomoże szybko znaleźć odpowiedź na podstawowe pytania, które zwykle zamieszcza się w dziale „FAQ”. Miło, że twórcy strony PKP pomyśleli o wygodnym narzędziu dla podróżnych i dali swojemu wirtualnemu konsultantowi ludzkie, przyjaźnie wyglądające oblicze.
Co Rafał odpowiada na wpis Szczekociny?
"Każda część ciała do kogoś należy, dlatego wolę skupiać się na człowieku jako całości."
albo
"O pasażerach wolę jednak myśleć całościowo".
Na różne rzeczy można nie zwracać uwagi, ale tym razem specjaliści z marketingu i PR PKP Intercity zdrowo przegięli.
W katastrofie zginęło 16 osób, rodziny opłakują ofiary, są ciężko ranni, niektórzy pewnie do końca życia zostaną kalekami a tam jaja sobie robią.
Czy takie odpowiedzi to czysty przypadek?
Czytając że Rafał to zaawansowana wyszukiwarka i znajduje odpowiedzi na pytania zamieszczane w dziale FAQ, to ja zapytam, kto stworzył to chore narzędzie?
Kto odpowie za takie potraktowanie ofiar katastrofy i ich bliskich?
Jeden komentarz