NIE DAJMY ŚWIATU NARZUCIĆ SOVIECKIEJ NARRACJI
POPRZYJMY !! Pomysł wysyłania protestów i maili do producenta cyklu „Katastrofy w przestworzach”. TO NASZ OBOWIĄZEK!!!!!
Ponad rok temu, dokładnie 12 stycznia 2011 roku, strona rosyjska ogłosiła raport o przyczynach katastrofy smoleńskiej. Konferencja przedstawicieli MAK była potężnym ciosem w państwo polskie, który jednak nie spotkał się z żadnym odzewem polskiego rządu, gdyż premier Tusk doskonalił wówczas swoje narciarskie umiejętności. Polskie uwagi do raportu MAK, w których zawarto szereg wątpliwości, pytań, a także wytknięto stronie rosyjskiej nierzetelność, czy wręcz tworzenie fikcji, zostały całkowicie zignorowane przez rosyjską komisję, co najwyraźniej zmotywowało polskich ekspertów do nie podnoszenia więcej wątpliwości zawartych w wytworzonym przez nich dokumencie.
A sprawy, o których pisano w uwagach są kluczowe dla wyjaśnienia przyczyn katastrofy: na kilkaset wniosków z prośbą o pomoc, czy przekazanie ważnych danych, nie odpowiedziano w ogóle lub odpowiedziano odmownie niemal w 80%, nie przekazano żadnych danych dotyczących akcji ratunkowej, nie wyjaśniono, dlaczego wbrew statystykom lotniczym z tego typu wydarzeń, zginęli wszyscy pasażerowie, choć część powinna przeżyć, nie wyjaśniono, co na wieży robił Krasnokutskij i dlaczego przejął dowodzenie w kluczowym momencie, wbrew przyjętym zasadom, dlaczego żądał, aby sprowadzono samolot na 100 metrów, wreszcie z kim kontaktował się w Moskwie. Pytań było wiele, tak wiele, że nie można mówić o jakimkolwiek wyjaśnieniu tego, co się stało 10 kwietnia 2010 roku, bez uzyskania na nie odpowiedzi, a jak wiadomo, co przyznał Jerzy Miller 29 lipca 2011 r., kiedy prezentował swój raport, że stan dowodów i wiedzy z chwili publikacji „Uwag…” nie uległ zmianie. Warto też dodać, że Polsce nie zwrócono czarnych skrzynek i wraku, co MAK miał obowiązek uczynić po zakończeniu dochodzenia. Jednak w maju 2010 roku Jerzy Miller podpisał memorandum, które dało Rosjanom wolną rękę w tej sprawie.
Rząd Tuska po publikacji kłamliwego raportu nie zdecydował się na żadną reakcję, poza reakcją typową dla wasala, a słowa o pijanym szefie sił powietrznych poszły w świat, tak jak słowa o niedouczonych, kozakujących polskich pilotach. Jakby tego było mało, rząd nie zdecydował się nawet na taki ruch, jak przetłumaczenie i rozesłanie do ośrodków opiniotwórczych na świecie polskich uwag do raportu MAK, które byłyby takim swoistym votum separatum, ratującym resztki honoru Polski na arenie międzynarodowej.
Wobec całkowitej kapitulacji rządu Tuska, bezprecedensowego wprost tchórzostwa i wasalstwa, w świecie obowiązuje rosyjska, zakłamana wersja katastrofy smoleńskiej. Wbrew opiniom, które usłużne media wtłaczają Polakom od dwóch lat, że sprawa tragedii smoleńskiej nikogo nie interesuje i pies z kulawą nogą się o niej nie zająknie, w świecie zaczynają się filmowe próby rekonstrukcji przebiegu wydarzeń 10 kwietnia 2010 roku. Byłoby to nawet pozytywne i ze wszech miar pożądane, gdyby nie fakt, że ta wersja filmowa ma się opierać wyłącznie na wersji MAK, co będzie kolejnym powieleniem kłamstwa smoleńskiego, tym razem w filmowej odsłonie, co z pewnością dotrze do szerokiego grona odbiorców na całym świecie, a straty będą nie do odrobienia.
Oto producent cyklu „Katastrofy w przestworzach” (Air Crash Investigation) zamierza wyemitować dokument o katastrofie w Smoleńsku, a zwiastun odcinka mówi sam za siebie:
Tytuł odcinka: "Following Orders"
Opis: On 10 April 2010, a plane carrying the Polish president, Lech Kaczyński and his wife crashed on landing at Smolensk North Airport. All 96 people onboard perished. The cause of the crash was pilot error.
Przyczyna katastrofy: CFIT, Pilot error.
W tłumaczeniu na język polski brzmi:
Opis: 10 kwietnia 2010, samolot wiozący polskiego prezydenta Lecha Kaczyńskiego i jego małżonkę rozbił się podczas lądowania na lotnisku Smoleńsk-Północny. Wszystkie 96 osób na pokładzie zginęło. Przyczyną katastrofy był błąd pilota.
Przyczyna katastrofy: CFIT (Controlled flight into terrain), błąd pilota.
Świat po raz kolejny dowie się o podpitym generale, naciskającym prezydencie i lądujących debeściakach, którzy na złość Rosjanom chcieli posadzić samolot kilometr od pasa, w okolicznych krzakach.
Świat się nie dowie za to o fałszerstwach rosyjskich dokumentów, o dowodach na to, że piloci podjęli decyzję „odchodzimy” na wysokości 100 metrów, wreszcie świat się nie dowie, że w ciałach ofiar katastrofy , którym nikt nie udzielił pierwszej pomocy, znalazły się śmieci z okolicznych działek.
Świat się nie dowie, że rząd ze strachu przed odkryciem prawdy o śmierci polskiej delegacji i zemstą Kremla, zabronił otwarcia trumien po przylocie, a kiedy zezwolono na ekshumacje nie pozwolił na udział w nich niezależnych ekspertów.
list i adres do kopiowania:
Cineflix
3510 St. Laurent Blvd.
Suite 202
Montreal, QC
Canada, H2X 2V2
T: +00 (1) 514 278 3140
F: +00 (1) 514 270 3165
info@cineflix.com
To whom it may concern,
It has come to my attention that your company is planning to produce a documentary on the crash of the Polish TU-154M aircraft which resulted in 96 casualties, including the President of the Republic of Poland, Mr. Lech Kaczyński, his wife Maria and many prominent members of Poland’s political, military and cultural circles.
Unfortunately, it is far too early to provide any details concerning the actual cause of the crash. In the past two years, the report from the investigation into the crash, published by the Interstate Aviation Committee (MAK), a supra-national institution based in Russia, was thoroughly discredited. Many of the statements accredited to the members of Polish crew were proved to never have been said. The widely published presence in the cockpit of the Polish Airforce Commander, gen. Błasik, who allegedly forced the pilots to land the plane despite harsh weather conditions, was proved beyond any doubt never to have happened by a Polish forensic institute which analysed the FR recordings. Neither did the President of the Republic of Poland, Mr. Lech Kaczyński, issue any orders forcing the pilots to take the decision to land.
On the other hand, post-mortems recently performed on some of the crash victims (Mr. Z. Wassermann, Mr. P. Gosiewski, Mr. J. Kurtyka) revealed numerous discrediting errors made by Russian forensic experts, who simply failed to perform professional autopsies. It has taken the families of victims two years to override the Russian ban on opening the coffins and to have the bodies of their relatives re-examined, only to find that they were buried without proper respect, still in plastic body bags, with other people’s internal organs or foreign bodies (or simply speaking – garbage) sewn into their bodies. You can find more details concerning this gross negligence in interviews with renowned American forensic expert, prof. Michael Baden, posted on YouTube.
Pursuant to the findings referred to above, the investigation into the tragedy may hardly be considered to have been closed.
Please kindly refrain from making your documentary until all the information on the true causes of the crash is made available, otherwise your documentary will be reduced to a piece of Russian-inspired propaganda, instead of a true journalistic report into our national tragedy.
With regards,
"My musimy komunizm wyniszczyć, wyplenić, wystrzelać! Żadnych względów, żadnego kompromisu! Nie możemy im dawać forów, nie możemy stwarzać takich warunków walki, które z góry przesądzają na naszą niekorzyść. Musimy zastosować ten sam żelazno-konsekwentny system. A tym bardziej posiadamy ku temu prawo, ponieważ jesteśmy nie stroną zaczepną, a obronną!". /Józef Mackiewicz dla mieniących się antykomunistami/