Gość ze smyczą powiedział, że za chwilę nadejdzie…
-"Niesforne Dziecię Gutenberga".
Stolik jest najmniej efektywną formą agitacji – promocji wyborczej jaką znam.
HASŁO: "D jak działanie" mnie staremu SOLIDARUCHOWI przypomina szkolne zawołanie "Lupa z rączką"!
Ciekawe czy młody:
"[…] od wielu lat zaangażowany radny!"
"[…] aktywny i oddany sprawom rozwoju polskiej kultury!".
Widzi, że D jak D kiepsko się pozycjonuje 🙂
Mini komiks "Super – Dolczewski" oglądałem na ulotce nieobecnego kandydata…
Ludzie z otoczenia kandydata są zwolennikami czarnej agitacji…
I teraz Dolczewski "się tłumaczy". Przyklad powyżej 🙂 SUPERMEN, że hej 🙂
Nieopodal przez całą dobę stoi NAMIOT Z KSIĄŻKAMI…
Pod namiotem jest co czytać.
Są również książki przydatne w kampanii.
Książki przydatne bardziej niż materiały propagandowe ze stolika 🙂
"- "Z wielka wprawa znajdujemy dla SIEBIE wymówki i z niezwyklym talentem zrzucamy wine na INNYCH." Laurence J. Peter"