Bez kategorii
Like

KREATYWNA REKLAMA… Po dekadzie!

27/11/2012
518 Wyświetlenia
0 Komentarze
2 minut czytania
no-cover

SERIA KREATYWNA… Pierwszą publikacją było „Twórcze projektowanie”. -„Niesforne Dziecię Gutenberga”.

0


 

 Kreatywna reklamaKreatywna reklamaKreatywna reklamaKreatywna reklama

 
Zbiorową publikację „Kreatywna reklama” Ken Burtenshaw, Nik Mahon,
Caroline Barfoot zamykają wypowiedzi na pytanie:
Jakie twoim zdaniem najbardziej znaczące zmiany zaobserwujemy
w przemyśle reklamowym w ciągu 10 lat?
Kiedy patrzę po latach na migawki – wypowiedzi…
Widzę, że:
Graham Fink (Dyrektor kreatywny, K&C Saatchi) „migał się” od
 
 
 
 
niepewnej prognozy „[…] Jak zwykle bywa w takim niepewnym stanie,
powstaną nowe i ekscytujące pomysły. Świeże myślenie jest potrzebne
jak nigdy dotąd. Odważni na pewno zatryumfują.
Nie mogę się doczekać.”.
Nigel Clifton (Dyrektor kreatywny, EHS Braun) pytanie przeformułował
 
 
 
 
-”przeformatowuje” „[…] Internet i media cyfrowe będą w przyszłości siłą
napędową reklamy. Tak więc pytanie nie brzmi, czy to się stanie,
lecz kiedy „.
Robert Pott  (Dyrektor kreatywny, w trzech agencjach „wirtualnych”)
„wczepiał” przyszłe losy reklamy w markę „[…] Jaka jest przyszłość
reklamy? Tak długo, jak istnieć będą marki, tak długo będzie istnieć
reklama… Pomysł nie jest już KRÓLEM, lecz zwykłym SŁUGĄ. „.
 
 
Kreatywna reklama
 
 
Polski wydawca zdecydował się na dodruk…
Uważam, że warto do tej pracy wrócić.
 

Tytuł oryginalny: The Fundamentals of Creative Advertising

Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

Książka Kreatywna reklama

-”Niesforne Dziecię Gutenberga”.
0

jakk

Czlek rozmowny... Negocjator, mediator, arbiter! Dzieki GEOLOGII.

895 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758