Bez kategorii
Like

ZNISZCZĄ POLSKĘ! Mają nawet kanon zasad

27/06/2011
685 Wyświetlenia
0 Komentarze
50 minut czytania
no-cover

13 zasad filozofa Sun Tzu w niszczeniu wrogiego kraju stosowanych wobec Polski przez globalistów. + bonus pod koniec tekstu.

0


Jako kilka słów wstępu dodam, że Sun Tzu był starożytnym chińskim filozofem, a także strategiem wojennym. Jako pierwszy na świecie ułożył zbiór 13 "złotych zasad", które pomagają podbić wrogi kraj jeszcze przed właściwą interwencją militarną.

Poniżej 13 złotych zasad Sun Tzu (Sun Tzu był jednym z największych myślicieli i filozofów Dalekiego Wschodu, autorem Sztuki wojny, bardzo znaczącej chińskiej książki dotyczącej doktryny wojskowej (nie skupiającej się jednak na taktyce). Był również jednym z pierwszych realistów teorii stosunków międzynarodowych.)

1. Dyskredytujcie wszystko, co dobre w kraju przeciwnika.
2.Wciągajcie przedstawicieli warstw rządzących przeciwnika w przestępcze przedsięwzięcia.
3.Podrywajcie ich dobre imię. I w odpowiednim momencie rzućcie ich na pastwę pogardy rodaków.
4.Korzystajcie ze współpracy istot najpodlejszych i najbardziej odrażających.
5.Dezorganizujcie wszelkimi sposobami działalność rządu przeciwnika.
6.Zasiewajcie waśnie i niezgodę między obywatelami wrogiego kraju.
7.Buntujcie młodych przeciwko starym.
8.Ośmieszajcie tradycje waszych przeciwników.
9.Wszelkimi siłami wprowadzajcie zamieszanie na zapleczu, w zaopatrzeniu i wśród wojsk wroga.
10.Osłabiajcie wole walki nieprzyjacielskich żołnierzy za pomocą zmysłowych piosenek i muzyki.
11.Podeślijcie im nierządnice, żeby dokończyły dzieła zniszczenia.
12.Nie szczędźcie obietnic i podarunków, żeby zdobyć wiadomości. Nie żałujcie pieniędzy, bo pieniądz w ten sposób wydany, zwróci się stukrotnie.
13.Infiltrujcie wszędzie swoich szpiegów.

I teraz uczciwie się zastanówcie: ile tych powyższych zasad podboju wrogiego państwa jest stosowanych przez wrogie Polsce siły, zarówno rodzime jak i cudzoziemskie? Zasady Sun Tzu są uniwersalne i ponadczasowe – ten filozof miał łeb! Szczerze mówiąc, te 13 zasad jest stosowanych jest przez globalistów – judeocentryków – syjonistów wobec wszystkich państw na Ziemi, ze szczególnym uwzględnieniem kilku państw. Przede wszystkim: Polski, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Rosji, Libii, Wenezueli, Białorusi, Iranu i innych. W tych krajach występuje:
-silne ośrodki patriotyzmu (Polska);
-umiłowanie tradycji i głęboki wkład tych państw w rozwój kulturalny świata (Polska);
-przywiązanie do wiary chrześcijańskiej bądź islamskiej (Polska, Afganistan)
-silne ośrodki władzy skierowanej przeciwko NWO (globalistom) – niestety, tu Polska nie ma się czym chwalić;
-w tych państwach istnieje silny opór przeciwko wszechwładzy syjonistów, korporacji, banków, NWO.
-w tych państwach obywatele mają miliony sztuk broni palnej, w tym maszynowej (Grecja, USA, Libia).
-cenzura kryminalnych, wręcz gangsterskich mediów siejących demoralizację i wrogą propagandę.

I właśnie dlatego te wymienione wyżej kraje są atakowane z taką zaciekłością. USA jest gospodarczą potęgą świata, owszem, ale głównym wrogiem rządu USA i prezydĘta Obamy jest.. Naród amerykański, dysponujący 100 milionami sztuk broni palnej i dziesiątkami milionów słuchających audycje radiowe Alexa Jonesa, głównego rewolucjonisty USA.
W przypadku Grecji także mamy do czynienia z uzbrojeniem tamtejszego społeczeństwa, silnym przywiązaniem do wiary i bardzo bogatej tradycji, kultury. A jak wiadomo, globaliści – syjoniści nie cierpią w/w.
Wenezuela i Białoruś ma silny prospołeczny rząd. Libia oprócz powyższego, ma uzbrojonych po zęby obywateli i liczne bogactwa naturalne (źródła wody, ropa i in.).

Przyjrzyjmy się jednak, jak te zasady Sun Tzu są realizowane przez globalistów w Polsce. Zaczynamy:

1. Dyskredytujcie wszystko, co dobre w kraju przeciwnika.
Niszczona jest nasza tradycja i kultura. W Polsce odbywa się więcej festiwali żydowskich niż w Izraelu! Globalne, kryminalne mass media co chwila wspominają o tzw "polskich obozach koncentracyjnych" i jest to robione celowo. Gdyż jeden z czołowych polityków Izraela przyznał, że jeśli Polska nie zapłaci 68 miliardów dolców odszkodowania, to będzie nieustannie szkalowana i obrażana w "sojuszniczych", globalistycznych mediach. Prym w antypolskich, polakożerczych działaniach wiedzie neonazistowska, żydowska organizacja ADL (Liga Przeciwko Zniesławieniu), a także jej zbrojne ramiona – b’ nai’ britch, masoneria i scjentologia. W amerykańskich i kanadyjskich rozgłośniach radiowych co chwila są powtarzane tzw polish jokes, czyli często wulgarne kawały o Polakach i o naszej Ojczyźnie. Na zagranicznych filmach szczególny nacisk kładzie się na polską wieś, by pokazać jaka jest zacofana i zdegenerowana (jakby nie widzieli tego, co się dzieje w Rosji). Filmy pokazują polską emigrację (a właściwie exodus) jako nieudaczników, co jest kolejnym kłamstwem.
I właśnie teraz, gdy poparcie dla jednej z sejmowych czterech bolszewii spada (PO), rzuca się ich na pastwę pogardy rodaków a na ich miejsce wstawia kolejną polityczną marionetkę ala’ Kaczyński.

———————————————

POMÓŻ WYPROMOWAĆ TEKSTw tym celu kliknij tutaj – a następnie naciśnij przycisk: „promuj

Dziękuję bardzo! 🙂

Możesz także pomóc rozpropagować blog w internecie. W tym celu zamieszczaj linki – www.kefir2010.wordpress.com  –  na forach, na których się udzielasz (onet, wp, interia, kafeteria, wizaż.pl i inne), np pod artykułami, w których straszą ludzi bakterią EHEC Coli, np w tekstach propagujących szczepionki, i traktujących o tematach zastępczych. To pomoże rozpropagować bloga w internecie i wzmocnić jego
pozycjonowanie w google. Wtedy dotrzemy z niezależną informacją do wielu ludzi! 🙂

———————————————

INFORMACJE Z FUKUSHIMY NA BIEŻĄCO – tylko tutaj!

———————————————

2. Wciągajcie przedstawicieli warstw rządzących przeciwnika w przestępcze przedsięwzięcia.
Sztandarowym przykładem tego było wciągnięcie Tuska i jego świty w tajniki Zamachu Smoleńskiego z dnia 10 kwietnia 2010 roku. (od razu zaznaczam, że nie popieram żadnej partii politycznej). Kolejne przykłady to umówiony z globalistami stan wojenny z 1981 roku, wprowadzony po to, by zniszczyć wewnętrznie Solidarność i wprowadzić w jej struktury kolaborantów – bolków. Typu Michniki, Bolki, KomoRuscy, Geremki i wielu innych antypolskich kolaborantów.
Kolejne przedsięwzięcie przestępcze noszące znamiona ludobójstwa to tzw "plan Balcerowicza" (Żyda), uzgodniony z George Sorosem, światowym spekulantem i złodziejem jak i z innymi banksterami, w latach 1986 – 1989. Plan ten zakładał totalne zniszczenie przemysłu, rolnictwa, rybołówstwa i wyprzedaż pozostałych zakładów przemysłowych po cenie złomu. Musimy pamiętać, że według szacunków nielubianej przez nas ONZ, Polska w latach 90 – tych XX wieku odnotowała największy wzrost ubóstwa na całej kuli ziemskiej, większy niż nawet w upadłych państwach afrykańskich. Czy tak ma wyglądać chwalona w "sojuszniczych mediach" przemiana ustrojowa? Nie ulega żadnej wątpliwości, że skok z socjalizmu do gospodarki rynkowej: a.)przeprowadzono katastrofalnie dla Polski; b.) można ją było przeprowadzić zupełnie inaczej.
Takim przestępstwem było przeprowadzone przez dwie ekipy (PiS i potem PO) zniszczenie stoczni w Szczecinie i Gdyni. Najpierw PiSobolszewicy nabrali pomocy zagranicznej dla tych stoczni, celowo w nieprawidłowy sposób. Zaś za rządów POlszewików symulowano przed społeczeństwem inwestora z Kataru, choć było od kilku lat wiadomo, że te dwie stocznie wraz z towarzyszącymi im zakładami Cegielskiego i tysiącami innych firm, idą na odstrzał. Zbrodnią było ograniczenie pomocy socjalnej i cicha zmowa między pracodawcami (prywaciarzami) a rządami różnych ekip – słynne 1200 – 1500 zł brutto, które zarabia 3/4 polskiego społeczeństwa.
Zbrodnią było także sfałszowanie referendów w sprawie akcesji Polski do Unii Europejskiej. Pisał o tym szeroko Piotr Bein.
Takim przestępczym przedsięwzięciem było zamordowanie Barbary Blidy przez reżim kaczystowski. Wyrok na Blidę wydano, ponieważ obawiano się, że zacznie sypać i wyśpiewa przed obliczem sądu grzeszki naszych "genetycznych patriotów" z PiSu.

3. Podrywajcie ich dobre imię. I w odpowiednim momencie rzućcie ich na pastwę pogardy rodaków.
Rzeczywiście za rządów PiSobolszewików robiono to na wszelkie sposoby. Ośmieszano, manipulowano w "sojuszniczych mediach", ustawiano i manipulowano debaty publiczne (np ustawiona publiczność śmiejąca się w odpowiednim czasie z Kaczora). Kaczyński był tego świadom, taką dostał rolę – dostał rolę ośmieszania i degeneracji polskiej tradycji, przywiązania do naszej kultury i wiary. Przecież Kaczyński był Żydem! Iprzeprowadził operację przedterminowych wyborów tylko po to, by zniszczyć jedyną patriotyczną opozycję (LPR, Samoobrona). No i oczywiście oddać władzę w ręce ludzi nie mających żadnych zasad moralnych i żadnych skrupułów w niszczeniu Polski. Po wyborach w 2007 roku PiS dostał rolę beznadziejnej opozycji, która podrywa hasła bogoojczyźniane w żałosny dla młodego pokolenia sposób. Przyznajcie, że wypełnił tę rolę znakomicie, a wielu patriotów dało się nabrać na PiSowskie gierki. PiSowcy zostali rzuceni na pastwę pogardy rodaków, zaś u władzy ugruntowali się radykalni zwolennicy globalizmu i syjonizmu, czyli de facto sukcesorzy PiSu. Tworzono przy tym iluzję, że za rządów PiS owszem było źle, ale lepiej niż za rządów PO. Np. krócej czekało się na wizytę u lekarza. To daje patriotom zmanipulowanym przez PiS power do tego, by jednak popierać tę skompromitowaną do cna formację polityczną.

4. Korzystajcie ze współpracy istot najpodlejszych i najbardziej odrażających.
Sama demokracja to rządy istot najpodlejszych i najbardziej odrażających. Bierze się to z prostej przyczyny. Otóż nieco ponad 50% ludzi na Ziemi to ludzie ŹLI, zdemoralizowani, o nieczystych intencjach i brudnych sumieniach. I tacy ludzie biorą najaktywniej udział we wszelkich wyborach, co jest zastanawiające. I teraz zgadnijcie, jakich polityków wybiorą tacy ludzie? Oczywiście, wybiorą takich polityków którzy pozwolą im kręcić różne lody na biznesikach, płacić pracownikom głodowe pensje czy w końcu zliberalizują obyczaje i kodeks karny.
Tacy podli ludzie wybrani przez podłych ludzi oczywiście współpracują z innymi podłymi ludźmi, np tymi od wielkiego brata zza oceanu. Demokracja to system, gdzie garstka idiotów ma iluzję wyboru – dziś scena polityczna jest zmonopolizowana przez trzy partie. PO, PiS, SLD. Te trzy partie w sprawach naprawdę ważnych dla Narodu (np budowa elektrowni atomowej, udział w NATOwskim ludobójstwie Libijczyków) są JEDNOGŁOŚNE. Kłócą się w mediach zażarcie o tematy zastępcze kreowane dla kołtunerii, a po tych zażartych debatach śmieją się z nas i idą se na wódkę.

5. Dezorganizujcie wszelkimi sposobami działalność rządu przeciwnika.
Ta zasada zdaje się zobowiązywać tylko wobec państw buntowniczych wobec syjonistów i NWO, czyli Libii, Iranu, Wenezueli, Białorusi, Grecji. Wobec tych państw działalność dezorganizacyjną (także wobec Polski) pełnią wielkie korporacje, wpływowe lobbies i kartele bankowe (mafia bankowa, banksterzy).
Natomiast współpraca między rządami Polski – USA – Izraela układa się znakomicie. Dezorganizowano jedynie działalność rządu PiS, w celu ostatecznej monopolizacji sceny politycznej przez trzy w/w partie. To sprytny manewr; wykluczono opozycję patriotyczną (LPR, Samoobrona) i zawiązano nieformalną koalicję PiS – PO – SLD – PSL.

6. Zasiewajcie waśnie i niezgodę między obywatelami wrogiego kraju.

-waśnie pseudo narodowościowe, nasilenie się (celowe, sterowane z zewnątrz) separatyzmu śląskiego, niemieckojęzyczne tablice w opolskim
-podział Polaków po katastrofie smoleńskiej; sztuczne kreowanie wizji o teoriach spiskowych wbrew faktom; politykowanie zamiast rzetelnego wyjaśnienia przyczyn katastrofy
-konflikty okołosmoleńskie: Wawel, plakat zimny Lech, bitwa o Krzyż smoleński i pierwsza w historii Polski liczna manifestacja elementu menelskiego przeciwko naszej wierze i tradycji
-waśnie między ludźmi zarabiającymi te przysłowiowe 1500 zł brutto a tymi, którymi udało się wybić i zarabiać więcej
-kreowanie konfliktów między emigracją angielską, która zdążyła się dorobić, a Polakami pozostałymi w kraju
-konflikty między zagłębiami biedy a resztą, która jakoś ciuła te grosze
-konflikty między zdrowymi a chorymi, lansowane w rzekomo mających pomagać telewizyjnych fundacjach.

7. Buntujcie młodych przeciwko starym.
Buntowanie to służy zerwaniu wielopokoleniowej więzi. Jan Paweł II powiedział kiedyś piękne słowa:
„Świadomość własnej przeszłości pomaga nam włączyć się w długi szereg pokoleń,by przekazać innym wspólne dobro – Ojczyznę” Jan Paweł II

I takie buntowanie młodych przeciwko starym jest przejawem odcięcia nas od przekazywania naszego wspólnego dobra – Ojczyzny. Chodzi o to, aby patriotyzm, kultura, wiara i inne cenne wartości nie były dalej przekazywane, skoro młodzi się zbuntują. Bunt młodych jest celowo podkręcany i gloryfikowany przez media, poradniki psychologiczne pisane przez zręcznych manipulatorów "nowej lewicy" i często przez samych rodziców, którzy uważają, że młodość musi się wyszumieć. Wyszumieć poprzez wyzbycie się moralności, noszenie wieśniackich ciuchów, słuchania debilnej muzyki (hip hop w stylu "Firma", metal) czy zniesienie więzi między pokoleniami. Kiedyś, w dawnych czasach gdy nie było lewackiego terroru i gangsterki, młodzi słuchali rad starszyzny i przekazywali te same wartości swoim dzieciom. A teraz? Jakie wartości przekaże często niepełnoletni ojciec w dredach, słuchający dennego metalu i jarający skręty?

8. Ośmieszajcie tradycje waszych przeciwników.
Nasze tradycje są powszechnie wyśmiewane właśnie w mediach, w programach typu Kuba Wojewódzki czy Majewski szoł. W jednym z szołów w skandaliczny sposób wyśmiano młodego człowieka, który zaśpiewał patriotyczną piosenkę. W tym czymś uczestniczyła Kora Jackowska, była wokalistka Manaam. Zapamiętajcie ich twarze i nazwiska, bowiem w Niepodległej już Polsce srodze odpowiedzą za swoje czyny.
Tradycje ośmieszają reklamy, np reklamy emitowane przed Świętami Bożego Narodzenia. Emitowane są po prostu szkaradne postacie ni to reniferów, ni to osłów, okraszane jest to wszystko na dokładkę debilnym dźwiękiem. To celowa profanacja tych Świąt. Nie zauważyłem czegoś takiego podczas świąt Wielkanocnych, bowiem święta Wielkanocne nie są tak rodzinne i tak tradycyjne jak Boże Narodzenie.
Zauważcie też, że na lekcjach angielskiego w szkołach lansowany jest termin: "x – mass", zamiast: "christmass".Wszystko po to, by z terminologii tych świąt usunąć osobę Chrystusa – "x" zamiast: "Christ".


9. Wszelkimi siłami wprowadzajcie zamieszanie na zapleczu, w zaopatrzeniu i wśród wojsk wroga.
Nasze wojsko uczestniczy w ludobójstwie Libijczyków i Afgańczyków zamiast siedzieć tutaj i bronić naszych granic. Zredukowano liczbę wojska do 100.000, a tyle to miała republika weimarska do ochrony pogranicza. Zniesiono powszechną służbę wojskową. Wyciekły tajne informacje, iż Rosja zgodzi się na zjednoczenie Niemiec pod warunkiem, że w Europie środkowej powstanie strefa buforowa, pozbawiona armii i przemysłu. I do tego właśnie zmierzamy.

10. Osłabiajcie wole walki nieprzyjacielskich żołnierzy za pomocą zmysłowych piosenek i muzyki.
Dziś ta sprawa dotyczy nie żołnierzy, a młodzieży. Demoralizujące piosenki satanistki Lady Gagi lansowane non stop w mediach, pseudo – raperzy spod znaku "Firma" śpiewający o jebaniu policji, jaraniu skrętów i innych badziewiach.


11. Podeślijcie im nierządnice, żeby dokończyły dzieła zniszczenia.
-legalna niemal prostytucja
-Ukrainki, Mołdawianki i inne kobiety zza wschodniej granicy świadczące "usługi" na drogach szybkiego ruchu, w czym 1/3 z nich jest zakażona HIV.
-polskie, słowiańskie niewolnice seksualne transportowane do izraelskich burdeli. Sprawcy są bezkarni i działają w świetle prawa, prawa nazistowskiego państwa Izrael, które nie ściga przestępstw przeciwko "gojom", czyli nie – Żydom.

12. Nie szczędźcie obietnic i podarunków, żeby zdobyć wiadomości. Nie żałujcie pieniędzy, bo pieniądz w ten sposób wydany, zwróci się stukrotnie.
I nie żałują. Buzek został ważnym oficjelem w parlamencie UE, Wałęsa vel bolek zbiera niezliczone nagrody i opływa w bogactwie. Kołodko także został ważnym oficjelem. Tuskowi w zamian za zniszczenie i poniżenie Polski także obiecano ważne stanowisko w UE. Przynajmniej tak wynika z dokumentów, które wyciekły do opinii publicznej.

13. Infiltrujcie wszędzie swoich szpiegów.
-operacja hasbara proizraelska
-hasbara medyczna, lobbyści szczepionkowi na portalach, blogach i forach, często stosujący te same nicki i bardzo podobne słownictwo lub wręcz kopiujący wpisy z różnych platform
-lobby atomowe i wymuszenie na Polakach akceptacji programu nuklearnego w Polsce
-agentura CIA i Mossadu aktywnie infiltrująca niektóre polskie środowiska
-używanie służb specjalnych – ABW, CBA w celu niszczenia opozycji i zastraszania niepokornych obywateli.

—————————————-

BONUS:

cyt. "Zaczęło się od artykułu w tygodniku “Tylko Polska”

Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać arcyciekawy artykuł pt. “Lady Gaga: Marionetka Illuminati”, w którym zasugerowano, że amerykańska piosenkarka Lady Gaga – w teledyskach i sytuacjach publicznych – często posługuje się symbolami masońskimi, okultystycznymi i satanistycznymi. Do artykułu były dołączone liczne fotografie i kadry z video clipów wokalistki, które zdawały się uzasadniać postawione przez autora tezy. Ponieważ problematyka publikacji bardzo mnie zaintrygowała, postanowiłam poszukać co nieco na ten temat w Internecie (artykuł “Lady Gaga: Marionetka Illuminati” czytałam w drukowanym tygodniku “Tylko Polska” związanym z Polską Partią Narodową i Stronnictwem Narodowym). W serwisie YouTube.com natknęłam się na interesujący materiał filmowy “The Music Industry Exposed” (“Przemysł muzyczny zdemaskowany“), znany również jako “Illuminati: The Music Industry Exposed” (“Illuminati: przemysł muzyczny zdemaskowany“). Zrobił on na mnie tak wielkie wrażenie, że postanowiłam napisać o nim kilkanaście akapitów.

Farhan Khan, czyli FarhanK501

“The Music Industry Exposed” to audiowizualne dzieło z pogranicza filmu dokumentalnego i rozbudowanej prezentacji multimedialnej. Składa się ono z jedenastu części, a jego autorem jest niejaki Farhan Khan (FarhanK501) – dziewiętnastoletni mieszkaniec Wielkiej Brytanii, który postawił sobie za cel “pokazywanie prawdy” o Zakonie Iluminatów i jego wpływie na popkulturę. W “The Music…” Farhan dokonuje analizy niezliczonych piosenek, teledysków i filmów, ukazuje podobieństwa łączące te produkty kultury masowej, a przede wszystkim ujawnia ich związki z wierzeniami masońskimi, okultystycznymi i satanistycznymi. Khan, będący wyznawcą religii mahometańskiej, ostrzega widzów przed bezrefleksyjnym odbiorem popkultury, która – jego zdaniem – zawiera sporo elementów demonicznych i szkodliwych dla ludzi wierzących (zarówno muzułmanów, jak i chrześcijan). Autor nie potępia kultury masowej jako takiej, ale zachęca odbiorców do nabrania pewnego krytycyzmu w stosunku do treści zawartych w popularnych piosenkach, teledyskach i filmach. Przekonajmy się, jakich odkryć dokonał FarhanK501 i w jaki sposób je zinterpretował.

Moda na… określone frazeologizmy!

W pierwszej części “The Music…”, noszącej tytuł “References” (“Nawiązania”) i będącej wstępem do całej 11-częściowej serii, Farhan informuje widzów, że niektóre produkty kultury masowej zawierają ukryte znaczenia, które niewielu ludzi potrafi dostrzec i właściwie odczytać. Stwierdza również, iż istnieją wyrazy i związki frazeologiczne, które bardzo często pojawiają się w głównonurtowych piosenkach. Aby potwierdzić tę tezę, Khan prezentuje odbiorcom fragmenty utworów i nagrań koncertowych, w których używa się wyrażeń “Rain Man” (“Człowiek Deszczu“), “New World Order” (“Nowy Porządek Świata”) i “Illuminati” (to ostatnie słowo często jest rymowane z “Secret Society” – “Tajna Społeczność”). FarhanK501 sugeruje, iż popularność tych zwrotów, a także częste wykorzystywanie w teledyskach “piramidy z okiem” i “podłogi-szachownicy”, nie może być dziełem przypadku.

Wizualne przekazy subliminalne

W części drugiej, “Why In Plain Sight?” (“Dlaczego na widoku?”) Khan zajmuje się problemem wizualnych przekazów subliminalnych w muzycznych video clipach. Odtwarzając w zwolnionym tempie fragment teledysku “Umbrella” Rihanny, udowadnia, iż woda odpychana przez piosenkarkę w nienaturalny sposób przyjmuje kształt głowy kozła (satanistycznego symbolu). Następnie młody muzułmanin pokazuje widzom fragmenty koncertów i teledysków, w których symbole masońskie (wspomniana wcześniej “piramida z okiem” i “podłoga-szachownica”) są doskonale widoczne. Farhan zastanawia się, dlaczego owe symbole są w popkulturze tak rozpowszechnione. Ostatecznie dochodzi do wniosku, iż mogą one być: kpiną z Boga, próbą przesłania audytorium negatywnej energii, formą manipulacji (mającą na celu zafałszowanie prawdziwego znaczenia masońskich symboli) albo manifestacją wszechwładzy i wszechobecności wolnomularstwa.

Rain Man – kto to taki?

W części trzeciej (“Who Is Rain Man?” – “Kim jest Człowiek Deszczu?”) Farhan Khan powraca do wspomnianego na początku związku frazeologicznego “Rain Man” – “Człowiek Deszczu”. Aby ustalić znaczenie tego idiomu, Farhan zagląda do słownika języka angielskiego. Wówczas odkrywa, iż wyraz “rain” może oznaczać nie tylko deszcz i opady, ale również wywieranie wpływu na coś, obdarowywanie kogoś albo zsyłanie łask. Chcąc dowiedzieć się jeszcze więcej o słowie “rain”, Khan wchodzi na stronę Name-Meanings.com i ustala, że imię Rain oznacza “Abundant Blessings From Above”, czyli “Obfite Błogosławieństwa z Góry”. Na podstawie zebranych informacji FarhanK501 stwierdza, iż “Rain Man” (“Człowiek Deszczu”) to ktoś, kto hojnie obdarowuje kogoś innego i umożliwia mu spełnienie doczesnych pragnień – zdobycie sławy, bogactwa oraz pożądanej seksualnie osoby.

Człowiek Deszczu jako szatan kupujący dusze artystów

Aby udowodnić, że taka interpretacja jest prawidłowa, Khan prezentuje odbiorcom fragmenty teledysków, w których padają słowa “Rain Man”. Fragmenty te ukazują bogactwo i swobodę obyczajową, w każdym z nich pojawia się motyw spadających z nieba albo rzucanych przez człowieka pieniędzy. Farhan stawia tezę, iż “Człowiek Deszczu” to po prostu diabeł (devil), któremu niektórzy artyści sprzedają własne dusze w zamian za sławę i dobra materialne. Na potwierdzenie tej tezy młody muzułmanin pokazuje widzom nagrania, w których gwiazdy deklarują, iż sprzedały swoje dusze szatanowi (niestety, autor “The Music Industry Exposed” traktuje te wypowiedzi dosłownie i zapomina, że mogą one być zwykłymi metaforami!). Później Khan – bez podania źródła swojej wiedzy – opowiada o tym, w jaki sposób celebryci są nakłaniani do sprzedawania własnych dusz. FarhanK501 twierdzi, że artyści, którzy zawarli umowę z diabłem, znajdują się pod permanentną kontrolą sił nieczystych i słyszą w swoich głowach diabelskie głosy, będące bardziej wrażeniami psychicznymi niż słuchowymi. Oczywiście, ta teza również zostaje przezeń uzasadniona konkretnymi cytatami z piosenek i wywiadów.

“Rain Man is back…”

W czwartej części “The Music…” Khan nadal zajmuje się demonicznym “Człowiekiem Deszczu”. Młody muzułmanin zwraca uwagę na fakt, że niektórzy artyści tłumaczą, iż ich wzmianki o “Rain Manie” są po prostu aluzjami do filmu fabularnego “Rain Man” z 1988 roku. Farhan jest jednak przekonany, iż film o “Człowieku Deszczu” również dotyczy szatana, ale został nakręcony w celu rozpowszechnienia fałszywego znaczenia idiomu “Rain Man” (chodzi o to, aby ludzie utożsamiali “Człowieka Deszczu” z postacią filmową, a nie z diabłem). Po uzasadnieniu swojego poglądu Farhan Khan przywołuje tekst piosenki “Umbrella” Rihanny (notabene zawierający sformułowanie “Rain Man is back” – “Człowiek Deszczu powrócił“). Stwierdza, że utwór – wbrew pozorom – nie mówi o miłości, tylko o przeobrażeniu się dobrej dziewczyny w złą pod wpływem szatana. Aby wydać się bardziej wiarygodnym, FarhanK501 prezentuje odbiorcom kolejny wizualny przekaz subliminalny z video clipu “Umbrella” – głowę kozła, którą Rihanna pokazuje poprzez przyjęcie określonej pozycji anatomicznej. Khan twierdzi, iż ukryte przekazy, chociaż niewidoczne na pierwszy rzut oka, silnie oddziałują na ludzką podświadomość, a co za tym idzie: mają destrukcyjny wpływ na naszą psychikę i duchowość. Wyraża również przekonanie, że artyści, którzy sprzedali swoje dusze Człowiekowi Deszczu, mają skłonność do popadania w depresję oraz inne choroby psychiczne.

Poglądy religijne Farhana. Czy masoneria kontroluje Kościół?

W czwartej części, zatytułowanej “Devils Night” -“Diabelska Noc”, Farhan Khan próbuje odpowiedzieć na pytanie: “Dlaczego w filmach i teledyskach tak często pojawia się godzina 3:00 rano?”. Młody muzułmanin jest przekonany, że to dlatego, iż między północą a godziną 3:00 rano (szczególnie w okolicach tej ostatniej) demony są najsilniejsze i najniebezpieczniejsze dla człowieka. Zauważa także, iż o godzinie 3:00 wskazówki tradycyjnego zegara przyjmują kształt odwróconego krzyża (jednego z najbardziej znanych symboli satanistycznych). Farhan pozwala sobie na dygresję, w której wyraża pogląd, według którego masońska organizacja Illuminati miała i wciąż ma duży wpływ na Kościół rzymskokatolicki. Zdaniem Khana, dowodem na mieszanie się wolnomularstwa w sprawy Kościoła są umieszczane w chrześcijańskich świątyniach “piramidy z okiem”. FarhanK501 uważa też, że uczynienie krzyża (narzędzia tortur i egzekucji) symbolem chrześcijaństwa nie świadczy o szacunku dla Jezusa, tylko o jego braku. To już pierwszy krok do postawienia tezy, iż artyści, którzy obwieszają się krzyżami, chcą zamanifestować swoją pogardę, a nie uwielbienie dla Chrystusa. “Powiedzcie mi coś – zwraca się FarhanK501 do swoich odbiorców. – Czy gdyby wasza matka została pobita na śmierć młotkiem, to zaczęlibyście nosić symbol młotka, aby pokazać swoją pamięć o matce? Oczywiście, że nie, ponieważ to symbolizuje zamordowanie waszej matki! Teraz już wiecie, dlaczego tak wielu celebrytów jest namawianych do noszenia tego [krzyża – przypis N. J. Nowak]”.

Teorie spiskowe o Tupacu, Michaelu Jacksonie i DMX-ie

W części czwartej Farhan Khan wyraża również wiele innych poglądów religijnych (nie będę ich opisywać ze względu na ograniczoną długość niniejszego wywodu). Później powraca jednak do głównego tematu swojego dzieła, np. stwierdza, iż wokaliści i autorzy tekstów piosenek otrzymują od masonerii instrukcje, o czym mają pisać. Artyści, którzy buntują się przeciwko narzucanym im poglądom, są ponoć niszczeni poprzez nagonkę medialną lub fałszywe oskarżenia o różne przestępstwa, a nieraz nawet zabijani. Farhan jest pewien, że właśnie taki los spotkał Tupaca i Michaela Jacksona. Wierzy także, iż wolnomularstwo próbuje zniszczyć wizerunek rapera DMX-a (gwiazdora, który w ostatnim czasie stał się bardziej religijny i zaczął nagrywać antymasońskie piosenki). Problemowi rzekomego szantażowania DMX-a przez masonerię Farhan Khan poświęca całą szóstą część swojego filmu. W siódmej części FarhanK501 analizuje zaś przypadek tajemniczej śmierci Michaela Jacksona.

Proroczy teledysk Eminema i Proofa

“Królowi popu” jest też poświęcona cała część ósma, w której Khan wyraźnie sugeruje, że bielactwo Jacksona było sprawką Illuminati. Według Farhana, Zakon Iluminatów jest organizacją rasistowską, która nie mogła się pogodzić z faktem, iż najsłynniejszy wykonawca muzyki popowej należy do rasy czarnej. Ponieważ masoneria nie zdołała zniszczyć wizerunku Michaela, zdecydowała się uczynić jego skórę białą (tak przynajmniej twierdzi autor “The Music Industry Exposed”). W części dziewiątej Khan, który uwierzył w teorię o zamordowaniu Jacksona przez wolnomularstwo, zastanawia się nad możliwymi przyczynami tej zbrodni. Natomiast w części dziesiątej młody muzułmanin opisuje depresję rapera Eminema. FarhanK501 sądzi, że jedną z przyczyn załamania artysty była – obok rzekomego “sprzedania duszy diabłu” – śmierć innej gwiazdy rapu, Proofa (DeShauna). Khan informuje widzów, że w 2004 roku Eminem i Proof wystąpili razem w teledysku nakręconym do utworu “Like Toy Soldiers”. W teledysku tym widać, jak Proof zostaje postrzelony w klatkę piersiową, a potem – mimo długiej reanimacji w szpitalu – umiera. Dziwnym trafem, dwa lata po nakręceniu video clipu (w 2006 roku) Proof naprawdę został zastrzelony w klubie “CCC“ w Detroit. Farhan Khan uważa, iż śmierć rapera nie była przypadkowa. Było to raczej starannie zaplanowane morderstwo, które zapowiedziano w “proroczym” teledysku “Like Toy Soldiers“.

Upodmiotowione roboty, uprzedmiotowieni ludzie

W ostatniej, jedenastej części “The Music…”, zatytułowanej “The Transhumanist Agenda” (“Transhumanistyczna agenda”), Farhan zajmuje się fantastyką naukową, która – według niego – jest istną propagandą transhumanizmu. Khan rozpoczyna swój wywód od wyjaśnienia samego pojęcia “transhumanizm”, określającego autentyczny prąd umysłowy, którego zwolennicy postulują rozwijanie gatunku ludzkiego za pomocą nowoczesnej technologii. Owo rozwijanie gatunku ludzkiego ma polegać m.in. na cyborgizacji, czyli wszczepianiu specjalnych urządzeń, które umożliwią człowiekowi rzeczy dotychczas niemożliwe (np. widzenie na bardzo duże odległości albo wykonywanie nienaturalnie dalekich skoków). FarhanK501 twierdzi, że ruch transhumanistyczny jest sponsorowany przez Zakon Iluminatów i że jego ostateczne cele to: zdyskredytowanie człowieczeństwa, uprzedmiotowienie istot ludzkich, likwidacja wszelkiej duchowości, pogłębienie materializmu, przyzwyczajenie społeczeństwa do stałego obcowania z maszynami oraz przygotowanie obywateli na implantację chipów RFID.

Ponieważ muzyka łagodzi obyczaje…

Zdaniem Khana, masoneria propaguje transhumanizm poprzez kręcenie filmów i teledysków, w których roboty posiadają ludzkie uczucia i z którymi widzowie mogą się utożsamić. Farhan informuje odbiorców, iż Zakon Iluminatów może manipulować opinią publiczną także poprzez muzykę, która – jak powszechnie wiadomo – posiada zdolność wpływania na ludzkie zachowanie i samopoczucie. Wolnomularstwo wie ponoć, że ludzie mają skłonność do naśladowania swoich idoli, dlatego zmusza celebrytów do zachowywania się w określony sposób. Kręcenie teledysków, w których pojawiają się przyjazne androidy i cyborgi, ma zaś przekonać społeczeństwo do maszyn, a co za tym idzie: do ideologii transhumanistycznej. Aby udowodnić, jak powszechne jest wykorzystywanie muzyki do promowania transhumanizmu, Farhan Khan prezentuje odbiorcom nagranie z koncertu Rihanny, w którym występują tańczące roboty. Autor “The Music Industry Exposed” twierdzi, że pokazywanie ludziom sympatycznych androidów i cyborgów ma na celu wypaczenie ludzkiego światopoglądu, wyzwolenie przekonania, iż istoty ludzkie i roboty są sobie równe. To zaś ma prowadzić do wspomnianego wcześniej uprzedmiotowienia człowieka, uznania go za jeden z wielu cudów techniki i traktowania go jak martwego obiektu (np. komputera).

Monarch, czyli MK-ULTRA (kontrola umysłu)

Farhan pozwala sobie nawet postawić tezę, iż artyści wykorzystywani do propagowania transhumanizmu i innych masońskich “wynalazków” są ofiarami tzw. kontroli umysłu (projekt Monarch, znany również jako MK-ULTRA). Khan opowiada, że pierwsze próby kontroli ludzkiego umysłu podjęła CIA w latach pięćdziesiątych XX wieku i że można o tym poczytać w Wikipedii (rzeczywiście: wirtualna encyklopedia zawiera informacje na temat skandalu, jaki wybuchł w Stanach Zjednoczonych po ujawnieniu prowadzonych przez Centralną Agencję Wywiadowczą eksperymentów z kontrolą umysłu. Ponieważ eksperymenty te często były prowadzone w sposób niehumanitarny, cała afera zakończyła się powołaniem specjalnych komisji śledczych). FarhanK501 pisze, że kontrola umysłu to nic innego jak pranie mózgu, po którym człowiek zaczyna się zachowywać zgodnie z wolą swoich kontrolerów. Podobno jedną z metod stosowanych w ramach kontroli umysłu są – obok tortur i trucia narkotykami – elektrowstrząsy, które sprawiają, iż człowiek czuje się przez chwilę lekki i zdolny do fruwania jak motyl. Nic więc dziwnego, że ofiary projektu Monarch często noszą symbole motyla (zazwyczaj w formie biżuterii lub dodatków do ubrań). Farhan, chcąc udowodnić swoją tezę o stosowaniu MK-ULTRA wobec celebrytów, prezentuje odbiorcom wiele zdjęć, na których sławni ludzie są otoczeni właśnie takimi symbolami. Poza tym, pokazuje fotografie, na których widać tajemnicze rany artystów (rzekome ślady po brutalnych metodach stosowanych w ramach projektu Monarch).

Wnioski

Film “The Music Industry Exposed” nastoletniego muzułmanina Farhana Khana to dzieło wstrząsające i dające do myślenia. FarhanK501 porusza w nim bowiem problemy, które wydają się bardzo poważne, a które stanowią prawdziwy temat tabu. Autor “The Music…” jest niewątpliwie człowiekiem inteligentnym i myślącym, który dostrzega więcej niż większość odbiorców popkultury i potrafi wyciągać wnioski ze swoich spostrzeżeń. Niestety, Khan posiada również wadę: do wielu spraw podchodzi w sposób tendencyjny i jednostronny, jakby chciał na siłę udowodnić swoje racje. Farhan w mistrzowski sposób demaskuje wiele niepokojących zjawisk, jednak zdarza mu się również dostosowywać fakty do przyjętych przez siebie tez. Twórca “The Music Industry Exposed” jest osobą głęboko wierzącą, na wiele rzeczy patrzy wyłącznie z punktu widzenia religijnego i nie próbuje ich wyjaśnić w sposób rozumowy, naukowy, świecki. Mimo to, zawsze potrafi uzasadnić swoje poglądy i podać przykłady opisywanych przez siebie zagadnień. Myślę, że film “The Music Industry Exposed” jest godny polecenia szerokiemu gronu odbiorców. Warto go obejrzeć dla poszerzenia własnej wiedzy, poznania ciekawego punktu widzenia oraz dla przyjemności.

Natalia Julia Nowak,
24-25 grudnia 2010 r.

P.S. Należy odnotować, że pod koniec każdej części “The Music…” Farhan składa podziękowania konkretnym osobom (Adnan, Faraaz, Jabbran, Lenon, Ultimae.com). Są to zapewne ludzie, którzy pomagali mu w tworzeniu filmu, gromadzeniu niezbędnych materiałów i interpretowaniu zebranych informacji. źródło

0

Kefir2010

"rok 2001: "Ludzkosc zrozumie przeslanie filmu Matrix dopiero za 20 lat" "Im mniej czlowiek wie, tym latwiej mu zyc. wiedza daje wolnosc, ale unieszczesliwia" - to dlatego iluzje kosztuja tak wiele."

81 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758