…serdecznie za nie dziękuję – i życzę w zamian przyjemnego Śmigusa-Dyngusa. Zawiadamiam, że w ramach remanentu przejrzałem poczty i odnalazłem część odpowiedzi na APEL, na które BYĆ MOŻE nie odpowiedziałem. Na wszelki wypadek wczoraj odpowiedziałem. Gdyby jeszcze był ktoś, kto się zgłosił, a nie dostał pierwszej odpowiedzi, proszony jest o zgłoszenie się na adres: kkorwin.mikke@yahoo.com Podając jako temat ultimo Bardzo proszę, by na to konto nie wpisywał się już nikt niepotrzebnie, bo nadgorliwcy TROCHĘ utrudnili nam pracę. Zaraz po Świętach wyśle do wszystkich drugi, już konkretny list. Warszawiaków zawiadamiam, że we środę o 18.tej w lokalu UPR przy Nowym Świecie 41 (w lewej oficynie) odbędzie się spotkanie z WDost Robertem Smoktunowiczem (podwarszawskie, PO) – nt. […]
…serdecznie za nie dziękuję – i życzę w zamian przyjemnego Śmigusa-Dyngusa.
Zawiadamiam, że w ramach remanentu przejrzałem poczty i odnalazłem część odpowiedzi na APEL, na które BYĆ MOŻE nie odpowiedziałem. Na wszelki wypadek wczoraj odpowiedziałem. Gdyby jeszcze był ktoś, kto się zgłosił, a nie dostał pierwszej odpowiedzi, proszony jest o zgłoszenie się na adres:
kkorwin.mikke@yahoo.com
Podając jako temat
ultimo
Bardzo proszę, by na to konto nie wpisywał się już nikt niepotrzebnie, bo nadgorliwcy TROCHĘ utrudnili nam pracę.
Zaraz po Świętach wyśle do wszystkich drugi, już konkretny list.
Warszawiaków zawiadamiam, że we środę o 18.tej w lokalu UPR przy Nowym Świecie 41 (w lewej oficynie) odbędzie się spotkanie z WDost Robertem Smoktunowiczem (podwarszawskie, PO) – nt. sytuacji w PO i w polityce polskiej.
Wszystkich, którzy chcieliby nam pomódz w wyborach-repecie do Sejmiku Podlaskiego zapraszam na stronę:
http://upr.podlasie.pl/
Komentarze:
pozdrawiam 🙂
~mklc
2007-04-09 00:57
Ulotki, ulotki, ulotki, ulotki, są nowe na stronie …
… czwartej http://archit1.w.interia.pl
~arc
2007-04-09 10:42
głosuj na http://blogi-politykow.com/. Przeglada ten blog …
… 30 tys. ludzi dziennie, a głos poparcia oddał dopiero tysiac!!!! Dlaczego??? To nie zajmuje dużo czasu. A i pisać o UPR na przeróżnych forach. Ziarnko do …
~bercikx83
2007-04-09 13:11
MOŻNA GŁOSOWAĆ TEŻ NA PARTIĘ
~bercikx83
2007-04-09 13:53
GŁOSOWAĆ OD NOWA NA PARTIĘ. DO JUTRA CHCE PONAD 3000 GŁOSÓW
~bercikx83
2007-04-10 00:05
Kochane Dziatki ! Doskonale wiem, że jesteście mocno …
… związani emocjonalnie z UPR i za nic w świecie nie zdradzilibyście Partii. Jednak praktyka pokazuje, że UPR jest nazbyt radykalna, a sposób w jaki JK-M prezentuje …
~Od 5-ciu lat PO…2007-04-10 16:32
Tak z ciekawości: honor to Ci jakoś operacyjnie usunęli …
… razem z rozumkiem, czy nigdy nie miałeś? Na marginesie, rzadko, w wyjątkowych wypadkach można odstąpić od zasad(np.zamienić karę śmierci na dożywocie) ale robić z …
~nocny marek
2007-04-10 21:09
Panie JKM, stanowczo wypraszam sobie! Nie chcę żadnego …
… dyngusa, bo to ogranicza MOJĄ wolność! Podbiego do mnie ktokolwiek i sprawia, ze jestem mokry. A ja sobie tego nie życzę, już wolałbym mu zapłacić podatek! Nie …
~Agęt
2007-04-09 14:30
Jak cię umokrzą to możesz iść do sądu hehehe
~nobody
2007-04-10 03:22
Nie kojarzmy śmingusa z ordynarnym wylewaniem kubłow na …
… głowe. 100 ml wystraczy 🙂
~maciek
2007-04-10 10:27
Nie chodzi o ilość wody, która trafia na mnie. Chodzi o …
… elementarną zasadę, że czyjaś wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się moja. Nie chcę ani kropli wody na mnie, a gorący orędownik wolności życzy mi tego! To …
~agęt
2007-04-10 11:06
sabotażysta!!!
~student
2007-04-10 13:29
Glosujmy na Blog Waldemara Jana Rajca JKM i tak miazdzy …
… innych
~macias88
2007-04-09 20:00
moge ocenic twojego bloga na …
… www.opisiki-twojego-bloczka.blog.onet.pl pamietaj ze jak oceniam to ty dostajesz jescze do tego dyplomik ktory powinnas wkleic na bloga pa
~aniolka
2007-04-10 07:32
A kto i jak oceni mój konserwatywno-liberalny blog? …
… Zapraszam i czekam na opinie: http://kurp-bialy.blog.onet.pl/
~Kurp Biały
2007-04-10 14:55
WOlności życzy załoga http://ANTYSOCJAL.blog.onet.pl !!
~ANTYSOCJAL.blog…2007-04-09 00:57
"…- wszędzie na całym świecie, żyją setki tysiecy …
… milionów takich samych ludzi, nieswiadomych nawzajem swojego losu, rozdzielonych murami kłamstw i nienawieści, a jednak tak bardzo podobnych; ludzi ktorzy nauczyli …
~slash
2007-04-09 01:02
co to są prole?
~amok
2007-04-09 01:22
Przeczytaj książkę z której został wzięty ten cytat, to …
… się dowiesz :).
~x
2007-04-09 02:02
to mi kupcie tę książkę o_0
~amok
2007-04-09 09:05
O bibliotekach nie słyszałeś? 😛
~x
2007-04-10 06:41
Czytać książkę, tylko po to by dowiedzieć się co znaczy …
… jeden wyraz? Czy to nie strata czasu? Nie można by tego po prostu ująć w jednym zdaniu?
~Kajtek bez majtek
2007-04-09 13:06
Akurat tę książkę tak czy siak warto przeczytać :). I na …
… pewno nie będzie to strata czasu :).
~x
2007-04-09 16:06
G.Orwell Rok 1984, strona 150
~sufler
2007-04-09 05:21
I co ci przyszło z podania strony? A może inni mają inne …
… wydanie, hę?
~myślący
2007-04-09 07:22
+- minus 10, znajdziesz swoj myslacy odpowiednik.
~mediaGaGa
2007-04-09 10:05
Gorzej jak ktoś ma wydanie w formacie A4, malutką …
… czcionką, 140 stron całość :P.
~myślący
2007-04-09 22:04
pogardliwa nazwa proletariuszy, czyli plebsu roboczego
~kroppo
2007-04-09 09:45
dzięks
~amok
2007-04-10 00:37
To wytłumaczenie i tak nijak się ma do treści książki, a w …
… szczególności do zacytowanego fragmentu. Nadal polecam przeczytać, aby zrozumieć o co chodziło.
~x
2007-04-10 06:40
(cytat z głowy) "…prole nie zbuntują się dopóki nie będą …
… świadome, nie będą świadome dopóki się nie zbuntują…" I pomyśleć, że wystarczyło socjaliście odwiedzić kraj rad aby napisać mądrą książkę…
~nikodem
2007-04-10 14:11
A niby mial być odpoczynek. Mokrego dyngusa zycze i …
… pozdrawiam .
~AW
2007-04-09 01:03
Mokrego!
~ahoj
2007-04-09 01:09
nie lubię tego zwyczaju
~amok
2007-04-09 09:08
nie lubię świąt…
~amok
2007-04-09 01:22
Ja również :P.
~x
2007-04-09 02:03
*pomóc, a nie pomódz 🙂 Wiem, że lubi Pan własną odmianę …
… języka, ale to już chyba lekka przesada 😛
~najedzony
2007-04-09 01:24
Pomódz, bo pomagam, to logiczniejsze niż obecnie używane …
… "pomóc".
~Ze Szkocji
2007-04-09 02:47
I pytanie: czemu założył Pan bloga akurat na onet.pl?
~najedzony
2007-04-09 01:26
Nie jestem pewien czy udalo mi sie zarejestrowac… prosze …
… Zarzadzajacego o informacje na: barnof@op.pl , dziekuje. Pozdrawiam tez Swiatecznie!
~Bart
2007-04-09 03:59
Czy osoba chora psychicznie moze odmowic leczenia? Czy …
… obywatel moze odmowic opieki panstwa? Pozbawieni ubezpieczen zdrowotnych i emerytury obywatele, ktorzy odmowili wczesniej oplacania skladek ZUS, szybciej …
~Bart
2007-04-09 05:19
znalezliby sie dobrzy ludzie ktorzy byliby sklonni …
… dobrowolnie zaplacic za tych ktorych nie mieliby ubezpieczenia med., przeciez wolny rynek rozwiaze wszystkie problemy
~soccertease
2007-04-09 09:48
"Znaleźliby się dobrzy ludzie"? Pasjonująca NAIWNOŚĆ. A – …
… "wolny rynek rozwiąże wszystkie problemy" – jest jeszcze LEPSZE. Może to ŚWIĘTA tak działają? HUMORYSTYCZNIE się zrobiło :))
~PHILIP
2007-04-09 11:36
Więc skoro NIE ZNALEŹLIBY się dobrzy ludzie, dający …
… dobrowolnie – to co, należy zabrać? Hipokryzja i złodziejstwo.
~nuxxx
2007-04-09 12:40
GOSPODARKA jest dla SPOŁECZEŃSTWA, a nie odwrotnie, jak …
… uważają CO NIEKTÓRZY. Jeśli konsekwencją NEOLIBERALIZMU jest wykluczenie dużej części POPULACJI, to temu systemowi należy NARZUCIĆ łagodzenie SKUTKÓW, a nie …
~PHILIP
2007-04-09 22:43
Wiesz… sądzę, że by się znaleźli. Skoro znajdują się …
… teraz… Poza tym – większość nie lubi widoku zbyt wielu ciał na ulicach. Podobnie wielu ludzi lubi chodzić w chwale dobroczyńcy.
~nikodem
2007-04-10 15:09
Wiesz… sądzę, że by się znaleźli. Skoro znajdują się …
… teraz… Poza tym – większość nie lubi widoku zbyt wielu ciał na ulicach. Podobnie wielu ludzi lubi chodzić w chwale dobroczyńcy.
~nikodem
2007-04-10 15:09
hmm za to teraz się nie znajdą na pewno bo nie mają …
… pieniędzy ale teraz znaleźli się dobrzy ludzie zawodowo pomagający (ale nie za darmo) zdobywający fundusze od zdegenerowanych złoczyńców podatników którzy nikomu nie …
~nobody
2007-04-09 13:28
A kto daje teraz na te wszystkie organizacje charytatywne …
… (caritasy, tvn , polsaty WOŚP-y i inne)? Może Państwo a może Państwo każe przymusowa na nie wpłacać? Jest Pan ograniczony lewak , a ta wypowiedź jest tego …
~Andzin
2007-04-09 17:14
… fundacja Gates’ow, fundacja Carnegie, fundacja …
… Rockefellera, fundacja Trumpa i wreszcie dzialajaca od dzieisecioleci fundacja Buffeta. Warto wspomniec, ze Warren B – amerykanski wlasciciel imperium finansowego …
~WH4T
2007-04-09 17:37
CO PAN NA TO PANIE " PHILIPIE" ? CZEKAM NA ODPOWIEDZ!
~ANTYPHILIP
2007-04-09 19:22
Proszę nie wrzeszczeć.
~qltooralny
2007-04-09 22:06
Posłuchaj sobie co między innymi zawdzięcza ludzkość …
… fundacji Rockefellera, a co wazniejsze jakie były prawdziwe motywy tego "daru". http://video.google.pl/videoplay?docid=1263677258215075609 Zawsze cośsiękryje za …
~creator3d
2007-04-09 22:14
Ale przecież to jest jasne ,każdy poprzez swoje działanie …
… ma na celu uzyskanie jakiś korzyści. Nawet z przyjażni czerpie się korzyści. Ja sie przyjaźnie z Toba dlatego aby mieć z tego jakąś korzyść. Np dzięki …
~Andzin
2007-04-09 22:49
Działalność CHARYTATYWNA nie jest w stanie zniwelować …
… błędów SYSTEMOWYCH. W USA 40 mln (20%) PRACUJĄCYCH osób nie posiada ubezpieczenia ZDROWOTNEGO ze względów finansowych. Dla nich nie ma "DOBROCZYNNYCH FUNDACJI".
~PHILIP
2007-04-09 23:10
W Stanach ok. 50% zarobków zjadają podatki (co w …
… porównaniu z 85% w Polsce i tak nie wypada tak źle…). Gdyby zredukować socjal, to chyba lepiej by to wyglądało, hę? Mowa zarówno o ubezpieczeniach, jak i o …
~x
2007-04-09 23:55
w USA jest program dla najbiedniejszych MEDICAID, ci …
… ktorzy nie maja ubezpieczenia to najczesciej wlasciciele drobnych biznesow ktorzy swiadomie ryzykuja
~soccertease
2007-04-10 06:31
Wolny rynek jest najlepszy własnie dlatego, że nigdy nie …
… znajdą się dobrzy ludzie. Gdyby tak było i np. piekarz piekł chleb z chęci nakarmienia swojego sąsiada krawca, a nie dla zysku, to socjalizm by się sprawdził. …
~Fantomasz
2007-04-10 00:32
jesli jestes wlascicielem piekarni to mozesz odmowic …
… chleba glodnemu bez pieniedzy, jesli jednak nieubezpieczony przyjdzie do szpitala z podejrzeniem zawalu to nie mozesz mu odmowic pomocy, i kto pozniej jego rachunek?
~soccertease
2007-04-10 06:34
nie odczytales ironii w moim poscie PHILIP, ja wierze w …
… wolny rynek ale nie slepo, sa pewne aspekty zycia ktore sa lepiej organizowane przez panstwo, jak np. policja czy sluzba zdrowia, sadownictwo, nie mowiac o …
~soccertease
2007-04-10 06:50
Wiem. Znam Twoje WCZEŚNIEJSZE posty. Ironii się …
… doszukałem, jednak pójście za tą "piłką", też czasem wychodzi na DOBRE 🙂
~PHILIP
2007-04-10 09:11
Może odmówić. Zwłaszcza jeśli czuję się zdrowa. Ja miałam …
… anoreksję i się leczyłam właśnie przymusowo. Nie chciałam tego. Uważałam że sama się wyleczę. Nadal mam problemy z odzywianiem. Ale do szpitala już nie pójdę. …
~Magdalenka
2007-05-24 12:12
Może odmówić. Zwłaszcza jeśli czuję się zdrowa. Ja miałam …
… anoreksję i się leczyłam właśnie przymusowo. Nie chciałam tego. Uważałam że sama się wyleczę. Nadal mam problemy z odzywianiem. Ale do szpitala już nie pójdę. …
~Magdalenka
2007-05-24 12:13
Przyklad wymuszenia haraczu przez organizacje GreenPeace …
… na sieci Lidl: http://biznes.interia.pl/news?inf=892512&pge=4 Przespałem wierzyć w Zielone Bajki jak tylko zwróciłem uwagę na to że akcje Zielonych są zawsze …
~KaneD
2007-04-09 07:45
Widocznie zieloni są 301 – szym współudziałowcem w …
… tworzeniu IMAGINE i dochodów nie koporacji, przeciwwagi dla sieci aldiego. Mnie zieloni sami podpadli świadomie przesyłając emailem wirusa w zdjęciu o ochronie …
~slash
2007-04-09 10:31
Widocznie zieloni są 301 – szym współudziałowcem w …
… tworzeniu IMAGINE i dochodów nie koporacji, przeciwwagi dla sieci aldiego. Mnie zieloni sami podpadli świadomie przesyłając emailem wirusa w zdjęciu o ochronie …
~slash
2007-04-09 10:31
chcesz poczytać o kłamstwach zielonych? …
… http://www.chemia.org/id25.html
~lufekk
2007-04-09 11:01
Uczyłem się z dziwnej książki do histori drobnym druczkiem …
… przy wikingach napisali że było cieplej ale kawałek dalej zdaje się że Wieleci (nie jestem pewien) składali wino w ofieże jakimś bogom a w dopisku napisali że …
~nobody
2007-04-09 13:18
Tysiące ludzi zwraca siędo GreenPeace żeby zajeli się …
… CHEMTRAILS – nie są zainteresowani 🙂 Setki tysięcy ludzi w miastach nad któymi samoloty rozpylają jakieś świństwo od którego potem udność ma obiawy podobne do …
~creator3d
2007-04-09 22:48
Dlaczego napisał Pan "pomódz" a nie "pomóc"?
~Ramzes
2007-04-09 08:22
gdybym ludziom pomakał, to bym pisał "pomóc".
~JKM
2007-04-09 11:53
JKM sam domaga sie wsparcia, ale innym pomoc to be …
… -swietlana przyszlosc he,he,he,…
~analityk
2007-04-09 20:59
Ale skoro p. Ramzes chce "pomóc" bo "pomacam", to też ma …
… trochę racji..
~Ręce Opadają
2007-04-09 23:14
Nie wiem czy wiecie, ale strona UPR od kilku dni nie …
… działa (przynajmniej u mnie) czyżby miało to jakiś związek z wyborami na Podlasiu? A może po prostu na święta serwer ma urlop?
~saber
2007-04-09 09:07
upr.org.pl fakt nie dziala
~AW
2007-04-09 09:58
Panie Januszu czekamy w Elblągu ;]
~Kamil Pawelak
2007-04-09 10:00
LIBERALIS = CANIBALISM
~Jak Kłamie Mikke
2007-04-09 10:25
To hańba dla UPR-owskiego lokalu gościć takiego typa,jak …
… Smoktunowicz. Nie podoba mi się to. Mam przynajmniej nadzieję,że zostanie obrzucany konkretnymi pytaniami, bo w jego konkretne odpowiedzi nie wierzę. Krętacz,jak …
~MECENAS
2007-04-09 10:28
Rzeczywiście, bardzo hańbiącym gościć jednego z …
… założycieli UPR w siedzibie UPR. Sam fakt, że pan senator nie zignorował zaproszenia już całkiem dobrze o nim świadczy.
~Aha!
2007-04-09 13:01
Ta choragietowatosc mentalna wsrod liderow UPRu swiadczy …
… wylacznie o tym, ze jest to ugrupowanie o marnie ugruntowanych korzeniach, a z takim budowaniem na ruchomych piaskach zadna budowla sie na dlugo nie ustoi, a …
~inec79
2007-04-09 16:32
Choragiewkowatosc+Gietkowatosc=Charagietkowatosc mialo z …
… dedykacja dla korwinizmu byc, ale bykowatosc stanela na drodze 😉
~inec79
2007-04-09 16:37
Choragietkowatosc… cholercia jednak trudne slowo ;P
~inec79
2007-04-09 16:40
ZUS planuje zakup pakietu Microsoft Office za łączną kwotę …
… 62mln zł, podczas gdy ma darmową alternatywę w postaci pakietu OpenOffice. Co Pan JKM na to? List Otwarty w sprawie stosowania GNU/Linuksa i Oprogramowania …
~Kuba
2007-04-09 10:35
A do kolokwium już się przygotowałeś? Jesteś pewnie jednym …
… z tych studencików, którzy idealistycznie patrzą na świat przez pryzmat Linuxa i GNU i nie mają pojęcia rzeczywistości w branży IT. Czy ty uważasz, że koszt …
~571L94r
2007-04-09 19:01
Szkoda, że w Polsce jest tak mało osób Pańskiego pokroju, …
… umiejących logicznie myśleć i odważnych. Winę za ten stan rzeczy ponosi w dużej mierze obłudny i otępiający ludzi już od dziecka…Kościół katolicki, który, …
~"OSA"
2007-04-09 10:38
Ty Osa lepiej nie świruj
~franz kafka
2007-04-09 10:50
Wytrzyj pianę z pyska, bo nieapetycznie wyglądasz.
~Tomek
2007-04-09 10:53
Koścół robi więcej dobego niż złego . Pomyśl szerzej!.
~trad
2007-04-09 19:28
Pozwolę sobie się nie zgodzić. Nie mam nic przeciwko …
… religii chrześcijańskiej, natomiast mam bardzo wiele przeciwko organizacji zbijającej na tej religii (i głupocie l*du) kokosy. A taką właśnie organizacją jest Kościół.
~konserwatywny a…2007-04-09 22:14
www.liberalis.blog.onet.pl
~/
2007-04-09 10:46
Panie Januszu pozdrawiam i zapraszam do Siemiatycz! (rzut …
… beretem od Drohiczyna 🙂
~Kajo_Siemiatycze
2007-04-09 10:51
A załatwiłeś dojazd sale i frekwencje?:)
~frek
2007-04-09 16:09
I wlasnie ze wzgledu na takich szemranych pomagierow …
… POstkomuny, jak legitymizujacy sie UPRowska przychylnoscia tow. Robert Smoktunowicz ( "W czasie wyborów prezydenckich w roku 2000 prowadził kampanię Andrzeja …
~inec79
2007-04-09 11:37
Dodam tylko, ze UPR musi sie w koncu jasno okreslic, czy …
… blizej mu do prawicowego stronnictwa solidarnosciowego, czy tez jednak lewicujacej POstkomuny, bo w takim rozkroku pomiedzy tymi dwoma przeciwstawnymi sobie …
~inec79
2007-04-09 11:50
Jest to niepotrzebne http://scenapolityczna.friko.pl/ . …
… Wesołych Świąt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~borygo
2007-04-09 13:02
Tego typu wykresiki polityczne mozna sobie co najwyzej …
… rozbic o kant d**y, bo zawieraja w sobie wylacznie puste slogany wyborcze, nie majace najmniejszego pokrycia w praktyce parlamentarnej… wiec sila rzeczy nawet na …
~inec79
2007-04-09 14:22
Frontalny atak przeciwko rządzącej oligarchii pod hasłem …
… "zabrać koryto" skończył się izolacją i porażką UPR. Może JKM sonduje możliwość kompromisu z oligarchią – nie ruszamy waszego koryta, ale zostawcie nam korytko – …
~dibelius
2007-04-09 15:04
A ja bym poparl, jakas stricte jednoznacznie prawicowa …
… mentalnie alternatywe konserwatywnie-liberalna do schizowo-pokracznego UPRu, gdyby sie tylko raczyla przed najblizszymi wyborami parlamentarnymi za wczasu z …
~inec79
2007-04-09 15:38
Konserwatywni liberałowie muszą znaleźć niszę na rynku …
… idei. Ja mam na to pomysł, który opisuję na moim blogu. Zapraszam: http://kurp-bialy.blog.onet.pl/
~Kurp Biały
2007-04-10 14:54
A czym się rózni "prawicowe stronnictwo solidarnosciowe" …
… od "lewicujacej POstkomuny"? Dla mnie to takie samo śmierdzące lewactwo tfu.
~Andzin
2007-04-09 17:23
Chociazby tym sie rozni, co chociazby klasyczny liberal od …
… socjalliberala, bo kiedy temu pierwszemu lezy nade wszystko dobro swojej ojczyzny na pierwszym miejscu, to ten drugi ma na uwadze wylacznie wlasne …
~inec79
2007-04-09 18:02
Nie no proszę bez obłudy. Jeśli PiS nie walczy o koryto to …
… dlaczego nei sprywatyzuje TVP. Dlaczego nie zlikwiduje np. ZUS-u i innych isntystucji które powiększają biurokrację która umacnia ich byt przy korycie. …
~Andzin
2007-04-09 19:15
Nie od razu Krakow zbudowali, wiec na wszystko przyjdzie …
… juz niebawem swoja pora, kiedy tylko wzglednie oczysci sie ta POstkomusza stajnie Augiasza, rujnajaca RP przez ostatnie kilkadziesiat lat – takiej naprawczej …
~inec79
2007-04-09 19:44
Zgadzam się ,że wszystkiego nie da sie zrobic od razu. …
… Lecz nie bądzmy naiwni PiS niczego nie uczynił w stronę wolności nawet małego kroczku. To prawda walczą z agenturą i to im chwalę aby ta walka sie udała ( co …
~Andzin
2007-04-09 19:57
Przeginasz z tymi "bolszewickimi" okresleniami w stosunku …
… do prawicowo-antykomunistycznej opozycji postsolidarnosciowej, bo to ze nie jest ona jeszcze na tyle liberalna gospodarczo jakby sie chcialo, bynajmniej nie …
~inec79
2007-04-09 20:12
Z niczym nie przeginam , dlatego dodałem do bolszewików …
… słowo narodowi. Lewactwo postsolidarnościowe nie ma zamiaru przechodzic na liberlizm , oni są ultra lewakami, niestety. Co do budowy to trzeba budować od podstaw …
~Andzin
2007-04-09 22:09
Ja bym jednak pomiedzy lewackimi KORowcami (korzenie …
… polityczne PO), a prawicowym ROPCiO (poprzednicy PiSu) jednak znaku rownosci nie stawial, bo rownie dobrze mozna by to bylo uczynic z Demokratami i Rebuplikanami w …
~inec79
2007-04-09 22:46
Uwierz ,że w momencie kiedy UPR wejdzie w koalicję z …
… PiS-em i będzie utrwalać lewackie podejscie do życia jakie serwuje nam PiS to większośc "wolnościowców" się od nich odwórci za zdradę ideałów. Jeśli się tak stanie …
~Andzin
2007-04-09 22:57
Czy gdyby antykomunistyczny UPR byl z musu skazany na …
… koalicje z populistycznym LPRem i socjalizujaca SO, to czy mialby wogole jakikolwiek luksus konserwatywno-liberalnej polityki, o ktory brak oskarza sie teraz …
~inec79
2007-04-09 23:15
Widze ,że nie da się Pan przekonać. Zatem zapytam tak , …
… czy program budowy 3 milionów mieszkań (prawdopodobnie socjalnych) które zapowiadał PiS przed wyborami to liberalizm czy socjalizm ? Czy podpisanie lewackej …
~Andzin
2007-04-10 00:11
Czy zatem Republikanow w USA (czyli odpowiednikow …
… konserwatywno-liberalnych z za oceanu) okreli Pan rowniez sila rzeczy "narodowymi bolszewikami"? Bo do tego te Panskie rozumowanie by sie wylacznie sprowadzalo, ze …
~inec79
2007-04-10 00:28
Przykro mi ,że Pan nie chce sie odnieść do moich pytań …
… tylko zbacza troszke na inny tor odpowiadając pytaniem na pytanie. Dlaczego nie odpowie Pan jednoznacznie na te pytania? I jak działania PiS-u (tylko te które …
~Andzin
2007-04-10 01:13
Alez odpowiadajac Panu pytaniem retorycznym jasno dalem do …
… zrozumienia, ze czysty w swej strukturze ultraliberalizm za jakim Pan tu obstaje, nie jest sie po prostu na zadnej scenie politycznej na swiecie u sterow …
~inec79
2007-04-10 01:32
Zatem prosze podać cokolwiek co uczynił PiS przez ten czas …
… który rządzi co ma wspólnego z liberalizmem. I jakie przesłanki mówia Panu ,że będzie w tym kierunku dążył ?
~Andzin
2007-04-10 01:56
Juz samo przyjecie do prac miedzyresortowych pakietu …
… Kluski daje przeslanki do liberalno-kapitalistycznego pobudzenia gospodarki, za ktorym rownolegle postepuja reformatorskie modernizacje budzetowe pod bezposrednim …
~inec79
2007-04-10 02:15
Na jakiej podstawie zakłada Pan ,iż program UPR-u po …
… dościu do władzy tej partyji będzie jeszcze w kolejnych dekadach jedynie w sferze marzeń? Jakie" reformatorskie modernizacje budzetowe pod bezposrednim nadzorem …
~Andzin
2007-04-10 02:35
Akurat od tego "pakietu Kluski" już większym osiągnięciem …
… był SLDowski plan Hausnera. SLD to komuniści, ale pragmatyczni. PiS to komuniści ideowi, i dlatego należy się ich bać.
~antykomuch
2007-04-10 06:47
Widzę że nie tylko ja tutaj zaglądam o tak pogiętej …
… godzinie :). Dokładnie tak jak mówisz – komuniści ideowi są o wiele bardziej niebezpieczni od pragmatycznych. Pozdrawiam!
~x
2007-04-10 06:58
Szkoda tylko, ze Ci uwielbiani przez Was komunisci …
… SLDowscy planem Hausnera jedynie propagandowo wytarli sobie z aferalizowano-mafijna gebe, bo nawet nie raczyli jego oszczednosciowych zalozen wprowadzic po prawdzie w …
~inec79
2007-04-10 13:32
Ani Pan nie jest glupi (bo popiera Pan KoLiberski UPR, a …
… to juz dobrze o Panu swiadczy), ani ja slepy (bo w przeciwienstwie do Pana trzymam sie od wszelkich skrajnosci mozliwie jak najdalej, stad i sila rzeczy osad mam …
~inec79
2007-04-10 14:00
To Pan sie cały czas upiera , ja cały czas pytam w którym …
… miejscu PiS jest partia liberalną(pomijając śmieszny pakiet"Kluski"). I nie moge otrzymać takowej odpowiedzi. Dla mnie osobiście PiS nie ma nic wspólnego z …
~Andzin
2007-04-10 14:32
Ponawiam zatem zapytanie, na ktore tchorzosko nie chcecie …
… udzielic mi jakiejkolwiek odpowiedzi: Czy Republikanie z USA, to takze sa wg Was "ideowi komunisci" i "narodowi bolszewicy"?! Bo jesli nie, to nie macie rowniez …
~inec79
2007-04-10 14:51
Nie mam pojęcia czym sie różnią republikanie od demokratów …
… ponieważ nie zbyt ineteresuje się ameryką i jej polityką. Nie mam jakie maja programy i dziłania te dwa ugrupowania polityczny , jest to spowodowane brakiem …
~Andzin
2007-04-10 16:33
Skoro zatem nie ma Pan, jak sam twierdzi i co zreszta …
… udowadnia na kazdym kroku, kompletnie zielonego pojecia o relacjach jakie panuja chociazby pomiedzy amerykanskimi odpowiednikami Naszej rodzimej sceny politycznej, …
~inec79
2007-04-10 18:12
Wiem ,że sie Pan nie da przekonać lecz ja nadal będę …
… twierdził ,iż PiS ma program lewicowy i nic tego nie zmieni, jak Pan uważa inaczej to bardzo prosze każdy ma prawo sobie myśleć co chce. Dla mnie ktoś kto podnosi …
~Andzin
2007-04-10 19:15
Alez odnoszac sie empirycznie do republikansko-liberalnego …
… przykladu amerykanskiego dalem jednoznacznie Panu do zrozumienia, ze klasycznie konserwatywny liberalizm tym rozni sie od skrajnego anarchokapitalizmu (ktorego …
~inec79
2007-04-10 20:51
I dodam jeszcze, ze na najwieksze sukcesy gospodarcze …
… KoLiberski rzad UPRu moglby liczyc, gdyby byl wlasnie w koalicji z prawicowym PiSem, z tej prozaiczej przyczyny, gdyz kazde inne rozwiazanie przy obecnym ukladzie …
~inec79
2007-04-09 19:58
Nie może się nazywać liberalną partia, która jest gotowa …
… na koalicję z komunistycznym PiSem. A na pewno nie ma szans na mój głos.
~x
2007-04-09 22:19
Z komunistami LiDu jak dotad sie tylko pseudoliberalowie z …
… Partii Obludy polTuska swietnie dogadywali, wiec UPR, jesli tylko chce podzielic ten sam los lewackiej przybudowki postPZPRowcow, to droga wolna, tylko niech …
~inec79
2007-04-09 22:59
phi i tak głosujesz przed zmontowaniem koalicji
~nobody
2007-04-10 00:35
Cóż, zważywszy na to, że UPR dysponuje obecnie głównie …
… żelaznym, ideowym elektoratem, który nie da się od tej partii odwieść w żaden inny sposób, jak przez zdradę ideałów (do której namawiał wyżej pan inec), to sądzę …
~x
2007-04-10 06:54
No to jak sami widzicie jestescie skazani na wieczysta …
… marginalizacje, kiedy krotkowzrocznie wyidalizowane zacietrzewienie fantastow przeslania Wam caly realistycznie pragmatyczny swiat – stad tez niniejszym zycze …
~inec79
2007-04-10 13:14
Jeśli trzymanie się jedynego gotowego głosować na UPR …
… elektoratu nazywasz błędem, to oby UPR jak najdłużej w tym błędzie tkwiła.
~x
2007-04-10 13:33
W systemie proporcjonalnym glosuje sie na koalicje, a Ci …
… ktorzy tego nie pojmuja sa skazani na wieczna marginalizacje, co jak widac UPR opanowal do perfekcji i stad sila rzeczy jest tylko kwestia czasu nim zastapi go …
~inec79
2007-04-10 14:14
Wielu wyborców głosując w ostanich wyborach było …
… przekonanych że PO i PiS wejda w koalicje. Na prawde zyli taka nadzieja. Wyszlo jak zwykle. Nie potrafie stwierdzic ilu balwanow kierowalo sie tym wyznacznikiem w …
~maciek
2007-04-10 15:04
Warunkiem koniecznym rozwazania koalicji jest sondaz …
… wyborczy. Partie deklaruja koalicje tylko wtedy gdy sie im to oplaca. Inaczej sie scalaja albo sa wobec siebie konkurencja. Otoz sondaze sa NIESTETY dosc skuteczna …
~maciek
2007-04-10 15:30
Ja glosowalem za koalicja PiSu z UPRem, bo mialem …
… doskonala swiadomosc tego, ze POpulisci polTuska, to tylko farbowani pseudoliberalowie o postkomuszych ciagotach i uczynia wszystko, aby michnikowski UBekistan III RP …
~inec79
2007-04-10 15:31
Hmm z tego co pamiętam to podczas wyborów nie było opcji …
… która pozwalała zagłosować na koalicję PiS-u z UPR-em. Ja osobiście głosowałem na UPR a nie na koalicję.
~Andzin
2007-04-10 17:11
To cos slabo pamietasz, bo do senatu mozna bylo oddawac po …
… dwa glosy i tam tez wybieralo sie sila rzeczy najbardziej odpowiednia dla RP koalicje, z czego niestety obok PiSu stawiano za sprawa propagandy medilanej …
~inec79
2007-04-10 18:26
Zwracam honor, ma Pan rację w tej kwestii. Lecz ja i tak …
… uważam ,że w sprawach "gospodarczych" PiS i UPR mają skrajne względem siebie programy.
~Andzin
2007-04-10 19:17
Dlatego te braki natury gospodarczej w PiSie (za slabo …
… liberalne, choc na pewno nie socjalistyczne) chcialem uzupelnic radykalnym libertarianizmem ekonomicznym UPRu, ktory z kolei dzieki wyraziscie …
~inec79
2007-04-10 21:13
Witam, A jaa sądzę, że jednak UPR-PO byłoby zdrowsze i …
… rozsądniejsze, niż UPR-PIS, bo PO jest chyba bardziej liberalna i mniej populistyczna, choć ostatnio musiała licytować się z PIS-em i sporo głupstw chlapnęła… …
~kurp-bialy.blog…2007-04-10 14:59
Pseudoliberalizm KLDowcow polTuska wzmocniony o …
… lewacko-UBeckie nalecialosci Olechowskie, faktycznie stronnictwu JKM by sie tak rewelacyjnie przysluzyl, ze z KoLibrow musieli by sie niebawem przemianowac na …
~inec79
2007-04-10 15:23
Nie ma "prawicowego stronnictwa solidarnościowego".
~geo
2007-04-10 10:22
Ano właśnie! "S" z samej definicji (związek zawodowy!) …
… jest organizacją LEWICOWĄ!
~x
2007-04-10 13:35
To niby czym byl ROPCiO jak prawicowym przeciwienstwem …
… lewicowego KORu?! Dlatego tez sprowadzanie wolnosciowych ruchow solidarnosciowych tylko i wylacznie do organizacji zwiazkowych, to czysty absurd, policzony pewnie …
~inec79
2007-04-10 14:44
Gościu, ale ty fanzolisz. Po czym wnosisz, że ROPCiO …
… był/jest bardziej liberalny niż KOR? Bo w postulatach nie dopisali "2300 podwyżki dla każdego"? A PiS jest taką prawicą jak ja jestem biskupem Rzymu. "Państwo …
~nikodem
2007-04-10 17:32
Kolejny nawiedzony anarchokapitalista do kompletu, nie …
… majacy zadnego pojecia o konserwatywnym liberalizmie prawicowym, a bezwiednie z idiowaciale na przekor sobie, opowiadajacy sie za zdeklarowanym KoLibersko UPRem… …
~inec79
2007-04-10 18:20
Panie Korwinie-Mikke! No i dużo osób się zgłosiło chcących …
… udzielić pomodzy?
~571L94r
2007-04-09 13:00
Panie Januszu, czy to prawda, co pisze na pana temat …
… najwiekszy pormotor boksu w Polsce, ktory twierdzi, ze gral z panem kilkakrotnie w brydza? "Pan Mikke bawi sie w polityke, jego bawi ze wzbudza(ł) …
~Andrzej
2007-04-09 13:09
Ech, nie dostałem ponownie maila. Nie wiem, czym to jest …
… spowodowane. Być może władza opanowała już pocztę internetową i pilnują, żebym nie dostał listu od pana Janusza ;] Pozdrawiam, Wesołych Świąt.
~óczony
2007-04-09 13:51
Jaki stosunek zajmie UPR do rocznicy 25 lecia powstania …
… solidarności walczącej , http://polishwashington.com/sw/ – czyli histori P z kotwicą.
~slash
2007-04-09 14:06
munarcha,w czym mogie
~pomuc?
2007-04-09 14:15
…
… http://www.blogi-politykow.com/kt-r-parti-polityczn-popierasz Głosowanie rozpoczęte głosów na UPR!
~wyborca
2007-04-09 16:17
PROPOZYCJA – Posiadam wielki rodzinny zbiór pamiątek …
… szlacheckich i magnackich począwszy od końca XVI w. a skończywszy na początku XX w. Chętnie wymienię sie eksponatami. Poszukuje również odpowiedzialnej osoby do …
~Edward Kuciak
2007-04-09 17:30
Jestem zainteresowana. Na czym dokładnie ta praca ma …
… polegac?
~magister sztuki
2007-04-09 17:33
Smoktunowicz? Nieciekawa postać, nie budząca zaufania i …
… chyba trochę obciążona.
~Kurp Biały
2007-04-09 19:23
Tylko że przy piwie, opy – dziadyki niemickie opowidają …
… już o Bismarku, jak załatwił francowatych przyjaciół z zachodu i spolaczkowanych z wschodu.
~żubrPiwko
2007-04-09 19:34
Na youtube jest fajne nagranie ze spotkania …
… p.Michalkiewicza w Krakowskim Klubie Gazety Polskiej – marzec ok.9 min.
~Ptak
2007-04-09 20:09
dobra informacja, ciekawe nagranie
~AW
2007-04-09 23:23
Ta, damy z gopolonia.com kwestionuja S.M. , zaocznie przed …
… trybunalem Eurosojuza stawiaja, za patronat Adolfa H. nad Eurolandem.
~rodlo123
2007-04-10 08:42
– powinni to …
… puscic przed referendum ws. konstytucji unijanej na TVP 😉
~inec79
2007-04-10 00:48
witam. mimo że po świętach już prawie… składam panu …
… DUżO, na prawdę dużo – wytrwałości i zdrowia. wacek węgrzyn bydgoszcz znany.piosenkarz@gmail.com
~wacław węgrzyn
2007-04-09 20:19
Niestety, nie mogę "POMÓDZ w wyborach-repecie do Sejmiku …
… Podlaskiego". Panie Korwinie, czy nie może Pan znaleźć POMÓDZNIKUF, znających choć trochę język ojczysty? Czytam i czasem ostatni włos na głowie dęba mi staje. …
~belfer emeryt
2007-04-09 22:24
a mozna napisac POMAGIEROW?
~?
2007-04-10 00:08
Smoktunowicz to bardzo nieciekawa postac. Inicjator …
… projektu zwalniajacego dziennikarzy z obowiazku lustracji. Przeciwnik lustracji w ogole. Karierowicz. Nie wniosl niczego wartosciowego do pracy Senatu.
~Jowita
2007-04-10 01:32
Nie mogę się doczekać jutrzejszych konkretów pana …
… Korwina… A może kilku sprostowań… A jakby tak poczytał komenty to by sie zorientował szanowny antydemokrata 😉
~Przemo:P
2007-04-10 03:06
Właściwie to dzisiejszych konkretów:) Ja też nie moge sie …
… doczekać… Troche mu pojechałeś z tą ,,wolą bożą" do której się przyczyniła demokracja. Jak to mówią ,,VOX POPULI VOX DEI" 🙂 Głos ludu był z pewnością w tym …
~Krzysio
2007-04-10 03:41
"bo jego tezy dawały większy poklask lewicy" – fajny …
… eufemizm stwierdzenia : "bo popierał największego zbrodniarza wszechczasów – Stalina"
~geo
2007-04-10 10:41
Nie, kolego. Generalnie rzecz biorąc czym innym jest …
… lewica i prawica i to nie tylko jest podział na kontynenty – Europę i USA (wybaczcie że pisze o USA tak jakby to był kontynent) ale również istnieje rozdrobniony …
~Odpowiedź
2007-04-10 12:31
"Chociażby dzisiejsza Lewica zachodnia przecież jest za …
… wolnym rynkiem, ale lepiej kontrolowanym przez państwo (Keynesizm)" Wolny rynek i Keynesizm? To nie może razem współistnieć… Keynesizm zakłada interwencjonizm …
~lufekk
2007-04-10 13:11
Wolny rynek jest mitem. Prędzej czy później stanie się …
… siedliskiem albo oligarchii, albo władzy państwa, albo anarchii… Rozumiesz?
~ojonada
2007-04-10 16:05
Wolny rynek jest mitem. Prędzej czy później stanie się …
… siedliskiem albo oligarchii, albo władzy państwa, albo anarchii… Rozumiesz?
~ojonada
2007-04-10 16:06
Każdy ideał jest mitem, ale należy się do niego zbliżać, a …
… nie oddalać.
~geo
2007-04-10 18:53
Ale wolny rynek w waszym wydaniu w swoim ideale oznaczałby …
… anarchię. Z tego co wiem to nurt dość bliski panu Korwinowi (chociaż się z nim nie utożsamia) to anarchokapitalizm, więc jak widać coś w tym jest. Ja osobiście …
~ojonada@wp.pl
2007-04-11 07:34
Pamiętam tę k***wkę Gawrylukową z kołchoźnika publicznego, …
… jak robiła wulgarne miny, kiedy miała zdyskredytować kandydatów na prazydenta, którzy nie byli po linii TVP. Podobnie zachowują się Czyż, Turski, Jaworowiczowa …
~wróg klasowy
2007-04-10 11:16
Bardziej "pomóc" niźli "pomódz". Panie Januszu, z …
… gramatyką zdziebko na bakier 🙂
~laokoon
2007-04-10 13:34
Witam. W poprzednim dniu napisał Pan: "Jak co roku, …
… przypominam zwolennikom d***kracji, że to L*d, znaczną większością głosów i dość krzykliwie, domagał się ukrzyżowania Chrystusa – a arystokrata chciał Go przed L**em …
~Kris z Gdańska
2007-04-10 14:22
Witam, W świetle powyższej polemiki TYM BARDZIEJ …
… demokracja nie ma sensu. Kłaniam się kurp-bialy.blog.onet.pl
~kurp-bialy.blog…2007-04-10 15:03
Chyba POLEMIKKI 😉
~geo
2007-04-10 18:50
powiedzcie mi: Jakie dobrze robić dodatkowe kwalifikację, …
… jeśli studiuję robotykę?
~amok
2007-04-10 16:06
D*****acja ?… Przepraszam , ze ad rem. Ale tak czesto …
… pada to slowo i pojecie z Pana ust, ze zastanowilem sie nad tym. GDZIE widzi pan tu DEMOKRACJE ?.. Bo ja nie widze zadnej demokracji ?.. CHYBA, ze "Demokracja" …
~gaianer
2007-04-10 16:29
Niedawno wpadlo mi w ucho nowe pojecie. Z ust jednego z …
… Panow Kaczencow (nigdy nie wiem, ktorego. Nie rozrozniam ich. Bo i po co ?..). Brzmi owo pojecie "KLASA POLITYCZNA"… Gdy sie glebiej zastanowic, to nalezy …
~gaianer
2007-04-10 16:38
Nie na darmo powolywali sie w pracach magisterskich i …
… doktorskich na znajomosc dziel Lenina – klasyk polityczny inaczej
~czekista
2007-04-10 16:56
W koncu Regan i Schwartzneger byli kulturystami, srednimi …
… aktorami co im nie przeszkodzilo w karierach aktorskich, oraz politycznych.
~UML_akteur_role
2007-04-10 17:00
www.liberalis.blog.onet.pl ZAPRASZAM
bialunski_maciej…2007-04-10 16:35
Panie Januszu, doszły mnie słuchy, iż jutro będzie Pan w …
… Łomży "Pod Łosiem" o 18? Czy to prawda?
~łomżanin
2007-04-10 17:49
Nic ująć nic dodać…Ale nie wszyscy posługuja się zdrowym …
… rozsądkiem?Niestety. Wolą idiotyczną złudę od niewygodnej ale prawdy.Prawda jeżeli jest nawet niewygodna zmusz nas do działania, które ma sznse osiągnąc cel. …
~novaera jordanr…2007-04-10 23:09
chcieliby nam pomódz w wyborach – Panie Janusz Pan sam to …
… pisał?
~I’m
2007-04-11 00:46
Fajny blogasek wpadnij do mnie na …
… http://newsy-u-kasi.blog.onet.pl i zostaw po sobie jakiś ślad
~malinka
2007-04-11 08:17
Panie Januszu Czy pisząc o MEDICARE ma Pan na myśli …
… ubezpieczenia finansowane z kieszeni podatnika, czy również ubezpieczenia prywatne ?
tpa2
2007-04-11 12:38
Chuck Norris will never have a heart attack. His heart …
… isn’t nearly foolish enough to attack him.
~Chuck Norris Te…2007-04-12 01:55
Chuck Norris is the only person who can simultaneously …
… hold and fire FIVE Uzis: One in each hand, one in each foot — and the 5th one he roundhouse-kicks into the air, so that it sprays bullets.
~Chuck Norris Te…2007-04-12 02:03
Love does not hurt. Chuck Norris does.
~Chuck Norris Te…2007-04-12 23:11
Zlikwiduj ZUS – http://www.zlikwidujzus.com – Zlikwiduj …
… Zakład Utylizacji Szmalu!!! – Chcemy mieć wybór – koniec z przymusem ubezpieczeń! – http://www.zlikwidujzus.com –
~Chuck Norris Te…2007-04-23 00:34
Zlikwiduj ZUS – http://www.zlikwidujzus.com – Zlikwiduj …
… Zakład Utylizacji Szmalu!!! – Chcemy mieć wybór – koniec z przymusem ubezpieczeń! – http://www.zlikwidujzus.com
~Chuck Norris Te…2007-04-25 22:17
Witam Panie Januszu, Chciałem wyrazić moje poparcie dla …
… Pańskiej zawziętości w walce z Globalnymi Idiotami, działalność człowieka musi mieć chyba miejsce również na innych planetach, gdyż tam również naukowcy …
~Faust
2008-12-13 14:24