Bez kategorii
Like

W Dąbrowie Górniczej…

21/05/2009
417 Wyświetlenia
0 Komentarze
30 minut czytania
no-cover

…wszystko było, jak zwykle, z’organizowane na medal. Wszyscy mówią: „To Czerwone Zagłębie” – ale to oznacza, że PO i PiS są tam słabe… W konsekwencji PO, PiS i UPR mają po dwóch radnych — reszta to SLD i lokalne komitety. Sala, jak zwykle, pełna; pytania, jak zwykle, sensowne — i tylko ja nawaliłem, bo ostatniego pytania po prostu nie dosłyszałem i odpowiedziałem trochę obok. Więc może ta odpowiedź dotrze do pytającego…? A pytanie było, jak mi potem powiedziano, takie: „Co zrobić w sytuacji, gdy mamy bardzo drogi w produkcji lek na bardzo rzadką chorobę — powiedzmy: pięciu chorych na całą Rosję? I nikomu nie opłaca się go produkować…” Nie rozumiem: rodzinie żadnego z chorych nie opłaca się go produkować? Czy […]

0


…wszystko było, jak zwykle,
z’organizowane na medal. Wszyscy mówią: „To Czerwone Zagłębie
– ale to oznacza, że PO i PiS są tam słabe… W
konsekwencji
PO, PiS i UPR mają po dwóch
radnych — reszta to SLD i lokalne komitety.

Sala, jak zwykle, pełna; pytania, jak
zwykle, sensowne — i tylko ja nawaliłem, bo ostatniego pytania po
prostu nie dosłyszałem i odpowiedziałem trochę obok.

Więc może ta odpowiedź dotrze do
pytającego…?

A pytanie było, jak mi potem
powiedziano, takie: „Co zrobić w sytuacji, gdy mamy bardzo drogi w
produkcji lek na bardzo rzadką chorobę — powiedzmy: pięciu
chorych na całą Rosję? I nikomu nie opłaca się go produkować…

Nie rozumiem: rodzinie żadnego z
chorych nie opłaca się go produkować? Czy też — weźmy przykład
skrajny — lek kosztowałby po milionie porcja — i trzeba by go
brać po trzy porcje dziennie przez rok?”

Odpowiedź brzmi: chorzy będą się leczyć czymś innym – albo umrą!

Nie wiem, czy Państwo wiecie, ale…
każdy kiedyś umrzeć musi! I, niestety, twierdzenie, że „życie
ludzkie trzeba ratować za wszelką cenę
” dobre jest na wiecach
ludowych. W szkołach, gimnazjach — chyba już nie w liceach. Na
pewno nie na tym blogu, gdzie siedzą ludzie rozumni.

Ludzie rozumni zaś wiedzą, że
gdybyśmy wydali miliard na ratowanie jednego życia — to ten
miliard musielibyśmy skądś wziąć. I najprawdopodobniej efektem
braku pieniędzy gdzie indziej byłaby śmierć trzech osób z powodu
braku umownej aspiryny lub nienareperowania drogi.

=====

PS. V-BLOG będzie b. późno —
może dopiero nazajutrz.

Tu można sobie zagłosować —
PILNE!! 

http://eurowybory.onet.pl/343,_tu_srubki_tam_majtki_to_caly_libertas_,artykul.html

(Przypominam: adres trzeba sobie samemu skopiować i wkleić na pasek przeglądarki!) Kliknąć na „SONDA”.

Komentarze:

http://tiny.pl/z3b9  <=== UPR atakuje PO

~
2009-05-21 23:57

Uważam, że państwo jako standard medyczny powinno przyjąć …
… możliwości rodem z epoki kamienia łupanego. Wszystko nadto jest zachciewajką, fanaberią chorego, którą powinien sam sobie zafundować. W przeciwnym razie państwo …

~Ziuk
2009-05-22 00:03

CZERWONY MIKKE NA CZERWONYM ZAGŁĘBIU: "Zapomniał" Mikke …
… dodać, że w Czerwonym Zagłębiu Czerwoni wyborcy oprócz Czerwonego SLD wybierali Czerwone UPR częściej, niż w reszcie Polski: Ze strony UPR w Dąbrowie Górniczej: …

~Czerwone Zagłębie
2009-05-22 05:27

A teraz zobaczcie, jak głupio odpowiedział Mikke: Koszt …
… leczenia tych pięciu osób wynosi 5 475 milionów rubli, czyli ok. 547 mln zł – suma dla chorych niedostępna, lecz dla całego społeczeństwa to pestka.  Wyniki spisu …

~Somalia czeka!
2009-05-22 06:30

Konkluzja – pozostaje kwestią WOLNEGO WYBORU, czy ktoś …
… chce płacić te 31 groszy miesięcznie, czy nie. Jak mikkiści nie chcą – Somalia czeka! Mój wolny wybór to płacanie tych 31 groszy i życie w kraju należącym znów (od …

~Somalia czeka!
2009-05-22 06:46

– Po czym prawdziwy prawicowiec poznaje lewaka? – Po tym …
… że ma dwie ręce, dwie nogi, głowę i oddycha.

~śmiech z UPR
2009-05-22 06:47

Jak coś nie po myśli UPR-u to czerwone… czerwone …
… sondaże, zagłębie… tylko Test Inteligencji nie jest czerwony, chociaż przeprowadzony przez TVN, który wg UPR też przecież jest czerwony… To kompleks Mikkego bo …

~Gary Myje
2009-05-22 06:50

Bolkowi płacą po 100 tyś.euro,a towarzysz JKM ile kasuje …
… za występ?

~Sponsor
2009-05-22 08:46

PO pamięta o pomordowanych Polakach:  http://tiny.pl/3h9w

~Pomocnik Nowaka
2009-05-22 10:03

Problem stanowią tchórzliwi ateiści, którzy srają w portki …
… ze strachu przed śmiercią. To oni nakręcają służbę zdrowia – panikarze jedne.

~Katol z UPR
2009-05-22 10:16

Wasze gadanie sugeruje, że publiczna służba zdrowia …
… sfinansuje taką drogą kurację, otóż – NIE sfinansuje! Służba zdrowia oparta jest na ubezpieczeniach i niezależnie od tego czy szpitale sa państwowe czy prywatne, …

~gilgalad
2009-05-22 08:47

Dodam tylko, ze jest jedna okoliczność kiedy publiczna …
… służba zdrowia sfinansuje każdą operację – kiedy sprawą zainteresują się dziennikarze burza w mediach sprawi, że pod naciskiem władza wysupła po kilka złotych na …

~gilgalad
2009-05-22 09:28

Szanowny mikkolub mylić się raczy – choroby rzadkie o …
… których mówimy (najczęściej zaczynające się w wieku dziecięcym lub wręcz płodowym) są finansowane z budżetu państwa (a nie ze składek ubezpieczeniowych) dzięki …

~Chaim Oppenheimer
2009-05-22 09:33

są finansowane z budżetu a budżet państwa to niby z skąd z …
… Jowisza? za wszystko płaci obywatel zawsze tak było, jak można tego nie rozumieć?

~myśleć
2009-05-22 09:54

To mikkista nie rozumie, że z budżetu w państwie …
… kapitalistycznym – to płaci nie obywatel, lecz OBYWATELE. Bo w państwach kapitalistycznych budżet pochodzi z podatków. W parszywych ukochanych przez J.Mikke …

~UPR myśleć!
2009-05-22 10:03

PO pamięta o pomordowanych Polakach:  http://tiny.pl/3h9w

~Pomocnik Nowaka
2009-05-22 10:09

A ja, jako jeden z tych obywateli w pełni świadomie godzę …
… sie na współzapłacenie za leczenie tych rzadkich chorób – jak wyliczyłem wyżej, to tylko 31 groszy miesięcznie dla przykładu podanego przez J.Mikke Pewnie że …

~myślenie nie boli
2009-05-22 10:11

Mikkolub zapomina, że już minęły czasy, gdy rządziła …
… ruską przywislańską kolonią klika PZPR-ZSL-SD, do której i Mikke należał, trzymajaca niewolników pod przymusem. Dziś mam paszport bez łaski kliki i mogę emigrować, …

~Somalia czeka!
2009-05-22 10:27

Daremny trud . Jego mózg jest tak przesiąkniety lewizną, …
… że nie wyobraża sobie świata ludzi wolnych. Dla niego to katastrofa.

~Freeman
2009-05-22 10:29

Piszesz o antydemokratycznym zamordyście Januszu Mikke?

~mikkiści osiołki
2009-05-22 10:59

Co prawda zazwyczaj zgadzam się z opiniami JK-M ale nie …
… zawsze, a nie jestem nie tylko jego synem ale nawet krewnym więc nie czuję się w obowiązku bronienia każdej jego opinii. Zwłaszcza, że wiem, że ty posiadasz …

~Freeman
2009-05-22 11:55

Wy, żałośni mikkiści, bredzicie o wolności? Macie wybór – …
… nie podoba się wam w ustroju socjalistycznym to możecie jechać do ukochanego liberalizmu w Chinach czy gdzie tam sobie chcecie. TO się nazywa wolność.

~
2009-05-22 14:53

Fałszujący logikę Mikke bredzi, że "jak się lubi A, to …
… lubi się też cząstki A"  No przecież brednia – jak lubię Polaków (jako obywateli państwa) jako ogół – to nie znaczy, że mam lubić wszystkich z osobna – w tym Adama …

~fd
2009-05-22 15:15

Co za kretyński kontrargument. Takich chorób jest …
… dziesiątki, a chorych tysiące. A co do twej Somalii to podobnie jak cała Afryka to produkt lewackiego postkolonializmu.

~spisek
2009-05-22 17:14

Ca za kretyński kontrargument. Takich chorób jest …
… dziesiątki, a chorych tysiące. Idąc twym tępym krokiem rozumowania czemu mamy się oburzać gdy urzędnicy kupią sobie 10 porschaków po 400tys zł. Przecież to tylko nieco …

~spisek
2009-05-22 17:29

Istotna jest zatem kwestia – jeśli obecnie lekarze nie są …
… w stanie uleczyć jakiejś odmiany raka, to chory umiera i jest to przez prawo traktowane jako norma. Jeśli jednak kiedyś będzie możliwe wyleczenie takowego raka, …

~GGR
2009-05-22 00:12

Nie dla Mikke. Dla niego najlepiej by było gdyby umierali …
… wszyscy chorzy – selekcja naturalna, co cię nie zabije to cię wzmocni itp. Wtedy powstała by zdrowa genetycznie, doskonała ludzkość. Oczywiście gdyby było kogoś …

~Weiss Mann
2009-05-22 00:34

Ja mam prawidłowe odruchy, a może się podziel, bo ja …
… pracowałem w hospicjum przez parę lat, i z ludźmi obłożnie chorymi, a Ty ? I Twoje odruchy ? Zgadzam się w pełni z JKM, a pytanie, które przeczytałem jest z cyklu co …

~gitarzysta
2009-05-22 00:50

A jakim prawem jezdzisz po drogach których nie zbudowałeś, …
… mieszkasz w mieszkaniu zrobionym przez ludzi których na oczy nie widziałeś, żresz chleb którego nie upiekłeś, pijesz wodę choc nie wierciłeś studni, korzystasz …

~beze
2009-05-22 03:29

Daj spokój, te UPRane mózgi nic nie pojmą, jak nie pojmują …
… kolejnych niekonsekwencji Janusza Mikke, który sam sobie przeczy: Przecież ten argument "antydemokraty" J.Mikke jest czysto DEMOKRATYCZNY!!! Demokracja …

~Mikke demokrata…2009-05-22 05:48

Popieram. UPR-aki to chamy co by tylko brały i nic w …
… zamian nie dawały. Myślą że byliby w tym miejscu gdzie są teraz i mieli to wszystko co mają teraz bez istnienia ludzi których nawet nie znają. Myślą że mogą sobie …

~retyk
2009-05-22 07:55

Nie oczekujmy od UPR-owców że zaczną myśleć. Zaraz któryś …
… z nich powie że za to wszystko zapłacił. Tłuk nie zrozumie jednak że nie urodził się z pieniędzmi w dłoni, tylko komuś zawdzięcza zatrudnienie, nawet komuś …

~Garmin
2009-05-22 08:50

Co za bełkot.

~SOS
2009-05-22 09:43

Miażdżący argument merytoryczny…

~antySOS
2009-05-22 11:35

Ja mam prawidłowe odruchy, a może się podziel, bo ja …
… pracowałem w hospicjum przez parę lat, i z ludźmi obłożnie chorymi, a Ty ? I Twoje odruchy ? Zgadzam się w pełni z JKM, a pytanie, które przeczytałem jest z cyklu co …

~gitarzysta
2009-05-22 00:50

A co mnie obchodzi twoje – trzymaj się tylko z dala od …
… mojego. Nie jestem pielęgniarzem i nie zamierzam zostawać wolontariuszem – natomiast płacę podatki nie po to aby zodzieje w Brukselce mieli pensje po 45 tys. zł …

~Weiss Mann
2009-05-22 01:13

Spoko! Jeszcze tylko wróć do podstawówki, żeby nauczyć się …
… czytać ze zrozumieniem :> Logiczne pisanie też by nie zaszkodziło ale to w LO chyba :>  "On ma swoją filozofię a my mamy swoją." TOWARZYSZU !  MAMY SWOJĄ ? …

~gitarzysta
2009-05-22 01:24

Co ty pier.dolisz? Nawaliłeś się czymś? Nie do ciebie …
… zresztą pisałem, nie podoba się to sobie poprzeklinaj i zajmij się sobą.

~Weiss Mann
2009-05-22 01:28

! ! ! K I E P ! ! !  I to niby ja się nawaliłem, i …
… dodatkowo to ja mam sobie zrobić dobrze ? ? ? L O L

~JA
2009-05-22 01:37

Prostackie bydle!!!

~Ty
2009-05-22 01:38

… **** Ci w zad koleś, może i prostak ze mnie, ale przed …
… wpisaniem nieprzemyślnych bzdur coś mnie powstrzymuje… w przeciwieństwie do Ciebie, debilu … .

~JA
2009-05-22 01:44

plaplapla

~plaplapla
2009-05-22 01:47

Bzdura, a to niby dlaczego ma być finansowana przez …
… państwo? 0 (zero) logiki !

~JA
2009-05-22 01:05

Żeby ludzie których na to nie stać żyli?

~mądry człowiek
2009-05-22 14:34

Do ~GGR  " Istotna jest zatem kwestia – jeśli obecnie …
… lekarze nie są w stanie uleczyć jakiejś odmiany raka"  … A to jakieś założenie, jak rozumiem? Proszę o dane, których nie są i dlaczego :> A TAK NA WAŻNIEJSZYM …

~gitarzysta
2009-05-22 01:15

Kazda nowinka moze byc finansowana np przez firmy …
… ubezpieczniowe, albo jakies firmy farmaceutyczne.. przeciez skoro np na ten typ raka choruje powiedzmy kilkanascie/kilkadziesiat tysiecy pacjentow rocznie to na pewno …

~Rozbi
2009-05-22 01:47

A widzisz to zależy … . Jak chorują bogaci, to warto …
… produkować ewentualny lek drożej, jak biedni to taniej … "i państwo wcale nie musi do tego reki przykładać." OTÓŻ TO ! ! ! … Ci co chcą wyleczyć chorych, …

~gitarzysta
2009-05-22 01:58

Hehehe, bo się posikam ze śmiechu 🙂  Ekonomiczna …
… ignorancja mikkistów sięga dna 🙂 To brednia podobna do tej: Jak biedni chcą jeździć Porsche, to warto produkować i sprzedawać Porsche za złotówke, a jak bogaci – to …

~mikkiści osiołki
2009-05-22 07:10

"że gdy grupy docelowej nie stać na dany produkt z powodów …
… kosztów jego produkcji, których nie można już obniżyć – to w zupełnie wolnym rynku tego produktu się nie produkuje?" Zgadzam się, nie przemyślałem, źle …

~JA
2009-05-22 09:40

Zatem uprzejmie prosze o nazwisko tego "pasjonata" który …
… wywali prawie miliard własnych USD na wdrożenie nowego leku na rzadką chorobę. Nic tak dobrze nie weryfikuje bredni J.Mikke jak przykłady z realnego życia …

~mikkiści osiołki
2009-05-22 10:12

Na pewno – to mikkiści nie mają pojęcia o rynku …
… farmaceutycznym. Koszt produkcji leku to pestka, właściwym kosztem jest przygotowanie nowego leku do produkcji – koszt prawie miliard USD, niezależny od tego, ile się …

~mikkiści osiołki
2009-05-22 07:01

Byłem tam i dostałem mandat za złe parkowanie! Skąd ONI …
… wiedzieli?

~Staszek
2009-05-22 00:26

Znowu skopany tekst bo zachodzi na margines i nie moge go …
… całego zaznaczyć a przpisywac mi sie go nie chce. Tandeta.

~tan-deta
2009-05-22 00:30

Panie Januszu: W jakim przysłowiu występuje "aspiryna"?

~natural blonde
2009-05-22 00:38

poprzyj zniesienie podatku Belki w Polsce! …
… http://dosycbelki.pl

~dosycbelki.pl
2009-05-22 00:38

hmm, a jak zatem z ratowaniem ludzi jak inż. Stańczak? ok, …
… tu była firma, ale może się zdarzyć, że ktoś trafi w podobne miejsce jako wolontariusz i dalej powiązany temat: czy strzelać do samolotu porwanego przez …

~KNW
2009-05-22 00:42

Chłopie ! Wydatkowując ? ? ? Wydając prędzej. Jak Cię …
… wyśle Twój szef na zbudowanie drogi, i przejedzie Ci po stopach walec, to masz pretensje do :  A) tego kto Ci najechał na nogi,  B) firmy, która Cię tam wysłała C) …

~gitarzysta
2009-05-22 00:59

Wtedy nie zgłaszasz do nikogo pretensji tylko wpierw …
… idziesz na rękach do apteki po aspirynę. Z bogatej oferty rynkowej aspiryn wybierasz Polopirynę "S" – bo najtańsza. Zawsze zresztą możesz wziąść dwie. Nogi bierzesz …

~beze
2009-05-22 04:01

zawse jeszcze chory lub rodzina może np. zorganizować …
… zbiórkę pieniędzy co i w tej chwili jest praktykowane mimo że podobno leczenie jest darmowe

~MN
2009-05-22 00:59

Dokladnie – jesli rodzina jest aradna to moglaby naglosnic …
… taki pojedynczy przypadek bardzo w mediach – a bogaci ludzie biznesu lubia w swiatlach reflektorow wydac nieopodatkowana sume na jakis szczytny medialny cel – …

~Rozbi
2009-05-22 01:51

I znów realne życie przeczy mikkistycznym bredniom – tylko …
… kilka % prywatnych zbiórek kończy się uzbieraniem sumy wystarczajacej do leczenia choroby – zatem mikkiści z głupoty lub cynicznie proponują system niewydolny

~mikkiści osiołki
2009-05-22 07:15

To nie jest cynizm, tylko realizm życiowy. Po prostu są …
… przypadki przerastające obecnie ludzkie możliwości i w praktyce nie da się wyciskać z podatników tyle, żeby zadowolić wszystkich potrzebujących aż tak drogiego …

~Biały Człowiek
2009-05-22 11:41

Przykłady z życia: "Niepoprawna politycznie historia …
… Stanów Zjednoczonych" Thomas E. Woods.

~Freeman
2009-05-22 11:59

"z powodu braku przysłowiowej aspiryny" Jakie jest to …
… przysłowie o aspirynie? Nie znam…

~Ciekawy
2009-05-22 01:21

Ciekawie udajesz głupka !

~JA
2009-05-22 01:29

Przysłowie mikkistów: "Każda choroba w mikkizmie minie Po …
… okadzaniu i aspirynie"

~wic
2009-05-22 07:20

Nie pomoże aspiryna, kiedy już się nie napina.

~Biały Człowiek
2009-05-22 12:00

I tak dobrze, że pan Mikke wrócił cały ze Ślunska. Jakby …
… tak wyskoczył, że trzyba gruby pozamykać i na ich miejsce szynki porobić a sztygary mieliby się przekwalifikować na fryzjerów to by chyba był tomatami łobrzucon.

~Ewald
2009-05-22 01:46

Uod kedy Dąbrowa Górnicza to Gorny Ślunsk? A Gruby trza …
… sprzedać na licytacji, coby sie ta mafija gorniczo s nich niy futrowała. Tera na zwyklym hajerze zyrujom: zwionzki zawodowe, dyrekcjo i ich znajomi, politycy …

~Grzesio
2009-05-22 02:56

A po sprzedaży na licytacji będą na "hajerze" żerowali …
… ludzie nowego właściciela. "Hajer" pomyślał, stwierdził, że i tak pracuje za tyle, na ile się on sam zgodzi (jak pracodawca zaproponuje pensje ponizej rynkowej to …

~UPR głupieloki
2009-05-22 07:33

głosawać tylko jak? jak niema możliwości głosowania są …
… tylko wyniki

~Tomek
2009-05-22 03:32

Organizatorzy sond nie głupki i gdy widzą UPRowska mafię …
… atakującą sondę – zamykają sondę. Gdybym był organizatorem sondy, to bym tak się zabezpieczył przed fałszerstwami mikkistów: Mikke ogłasza na blogu wezwanie do …

~A.Nowak
2009-05-22 07:42

Jak rozumiem, wartość ludzkiego życia zależy od ilości …
… pieniędzy na jego koncie.  PS. Nic nie było o weterynarzach. (No tak ale wartość pieska jest chyba niższa od wartości człowieka).

~marcin
2009-05-22 08:05

Zamordysta Mikke stawia za wzór zorganizowanie weterynarii …
… – bo tam każdy pacjent jest niewolnikiem mającym swego własciciela, i można legalnie zabić pacjenta (euf. "uśpić"), gdy właścielowi nie zechce się wydawać …

~Mikke zamordysta
2009-05-22 10:57

Tyle razy się mówiło, że sprawa dotyczy porównania …
… systemów finansowania. Przecież to masy narzekają na system NFZ. My tylko wskazujemy przyczynę. Pieniądz we własnej ręce ma większą siłę nabywczą, nawet co do usługi …

~Biały Człowiek
2009-05-22 12:09

http://tiny.pl/3h9n

~nie musisz ,moż…2009-05-22 08:20

Gorąco pozdrawiam Ślązaków!!!

~uni
2009-05-22 08:23

Wydaje się, że ta teza jest sprawdzana empirycznie w …
… polskiej słuzbie zdrowi. Tzn, regularnie odbywaja sie akcje dotyczące drogich metod leczenia, a umierają (moze nie od razu) ludzie chorzy na banalne schorzenia.

~hz
2009-05-22 08:42

Zdrowie najważniejsze! Resztę można kupić!

~Hodyn
2009-05-22 08:43

A z rozumem można się minąć ….

~JKM~
2009-05-22 08:52

Roosevelt i Churchill zdradzili Polskę!

~Hodyn
2009-05-22 09:56

NAJLEPIEJ ADRES SKOPIOWAĆ DO INNEJ PRZEGLĄDARKI, za bardzo …
… się nie znam, ale coś kiedyś słyszałem że błędy/luki w niektórych przeglądarkach pozwalają na sprawdzanie m. in. jaka strona była ostatnio odwiedzona, obecność …

~flow
2009-05-22 10:02

http://www.e-glosowanie.org/

~zadi
2009-05-22 10:26

nowa sonda http://eurowybory.onet.pl/352,artykul.html

~peter
2009-05-22 11:14

Tow.red.Jaworowiczowa (która otwarcie nie uznaje racji …
… UPR) pokazała w swoim programie przypadek napadu i torturowania kierowcy przez Policję i zatuszowania spawy przez Prokuraturę. Towarzyszka redaktorka chce się …

~Biały Człowiek
2009-05-22 11:35

Jak w Polsce związać koniec z końcem* > > W życiu bym nie …
… poszedł do roboty za 2 tyś. na ręke. > Żyje z konkubinatu 3 dzieci, jedno chyba moje. > Ona zarejestrowana oczywiscie jako samotna matka. > Full socjal – czynsz …

~yogibabu
2009-05-22 11:49

Kwestia drogiego leczenia i kwestia kalek są wyciągane …
… przez socjalistów jako ostatnie argumenty na poparcie lewicowej ideologii i lewicowego systemu. Drogie leczenie przerasta i lewicę i prawicę, bo to jest po prostu …

~Biały Człowiek
2009-05-22 11:56

"przekonamy się praktycznie, czy skuteczność niesienia …
… ratunku w tych skrajnych przypadkach będzie większa czy mniejsza" – no dobrze, ale jak mierzyć tą SKUTECZNOŚĆ?

~marcin
2009-05-22 12:11

Niezłe pytanie  😉  W końcu wszyscy przeniosą się na łono …
… Abrahama, ale myślę, że rzecz da się zmierzyć opinią od ludzi, którym życie uratowano lub ulżono w cierpieniach a także raportami od fundacji i innych …

~Biały Człowiek
2009-05-22 12:24

opinie od ludzi, którym życie uratowano – ci, którym życia …
… nie uratowano opinii nie wydadzą. raporty od fundacji – bądźmy poważni. U lekarza kupujemy nie usługę medyczną ale zdrowie. Wraz ze wzrostem zamożności …

~marcin
2009-05-22 12:52

Ceny wzrastają ogólnie z powodu postępu technicznego, a u …
… nas też z powodu obciążeń podatkowych. Trudno jest ocenić, czy ceny spadną średnio, bo usług medycznych przybywa ze względu na rozwój tej dziedziny. Łatwo się …

~Biały Człowiek
2009-05-22 13:29

http://prawy-sierpowy.pl/ Szanowny Panie Bracie Sprawy na …
… stanicy u nas takie, że nic się nie dzieje. Cisza jakowaś przed burzą. Ciśnienie skacze. To i czekamy na jakie sygnały ze strony burzy, czy aby już nadchodzi. W …

~Brat Szlachcic
2009-05-22 11:58

No i mały Jasio znowu pokazał swój mały móżdżek. I taki …
… się pcha do rządzenia! Stąd już tylko o krok do popierania aborcji bez ograniczeń. a przecież w tym temacie jest akurat przeciw.

~Jacek zarazek
2009-05-22 18:03

Kazdy powinien sie leczyc’ za swoje.  Tzn sluzba zdrowia …
… powinna byc’ prywatna, leki tez.  Osobiscie znam ludzi ktorzy "zdechli by" a nie wydali przyslowiowej zlotowki na lekarza  i takich ktorzy sprzedali by wszystko …

~Rysio
2009-05-22 20:06

NA TYLE NA ILE LUDZI PRAWDA BULWERSUJE, NA TYLE DADZĄ SIĘ …
… NABRAĆ PARTIĄ POPULISTYCZNYM NA POMOC WSZYSTKIM I NIKIM A PROBLEM JEST ZMEGALIZOWANY PANIE JANUSZU BO W POLSCE BIUROKRACJA I RECEPTY UNIEMOŻLIWIAJĄ TANIE …

~Superior
2009-05-22 20:05

Mój syn choruje na rzadką chorobę, której leczenie jest …
… długie i bardzo drogie. Na tyle drogie, że państwo odmawia pomocy w zakupie leków. Przez to, że zabiera mi się podatek na leczenie innych, nie stać mnie na …

~dr Palme
2009-05-22 21:44

Spotkanie w DG było bardzo ciekawe. I Ja byłem tą osobą …
… która zadała to pytanie i właśnie o to mi chodziło. I chciałbym zadać kolejne pytanie czy państwo powinno ratować dzieci które za wcześnie się urodziły? Według …

~krystian
2009-05-25 10:53

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758