Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał w zakończonym w piątek postępowaniu, że reklamy publikowane przez Amber Gold nie wprowadzały klientów w błąd – poinformowała rzeczniczka prasowa UOKiK Małgorzata Cieloch – podają wirtualnemedia.pl.
Cieloch podała, że postępowanie to wszczęto w listopadzie 2011 r. Urząd badał w nim wzory umów stosowane przez spółkę oraz jej materiały reklamowe. "Postępowanie miało na celu ustalenie, czy mogło dojść do naruszenia przez firmę zbiorowych interesów konsumentów" – wyjaśniła rzeczniczka.
W ramach postępowania regulator sprawdzał, czy informacje zawarte w reklamach odpowiadały warunkom oferowanych umów, oraz praktyce przedsiębiorcy.
"Pod tym względem przekaz reklamowy był w pełni odzwierciedlony w treści umów, a te – do momentu pojawienia się problemów finansowych spółki – były przez Amber Gold konsekwentnie wykonywane. W tym kontekście informacje przedstawiane w reklamach były prawdziwe i nie wprowadzały konsumentów w błąd" – poinformowała rzeczniczka.
Więcej:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uokik-reklamy-amber-gold-nie-wprowadzaly-w-blad
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."