Bez kategorii
Like

Ubek, emerytury – Sprawiedliwość?

07/05/2007
599 Wyświetlenia
0 Komentarze
101 minut czytania
no-cover

Komentarze: jak juz poczytacie JKM na blogu to  na www.jkm.o7.pl  … … mozna posłuchac JKM ~AW 2007-05-07 23:52 + + + http://SONDAZ.wp.pl + + + ~===============…2007-05-07 23:54 http://www.rankingpolitykow.pl/ ~bercikx83 2007-05-07 23:55 Panie JKM! co z AKCJA!? mialo ruszyc po swietach… ~el… 2007-05-07 23:56 http://www.rankingpolitykow.pl/ ~bercikx83 2007-05-07 23:56 http://www.rankingpolitykow.pl/ – oddaj swoje poparcie ~bercikx83 2007-05-07 23:57 http://GANTRO.blog.onet.pl ~. 2007-05-07 23:58 Czy bloga JKM odwiedzają tępaki głosujące na PO ? Odnoszę … … dziwne wrażenie, że albo ich tu nie ma (poza "liberałem z PO"), albo siedzą cicho – jak mysz pod miotłą. Dużo większą aktywność przejawiają wyborcy LiD. ~lepperał z SO 2007-05-08 00:29 JKM DLACZEGO JESTEŚ ZATEM ZA LUSTRACJĄ ???? ~Demotrata 2007-05-08 00:42 LUSTRACJA KARZE ZA LEGALNĄ PRACE W PRL. ~Demokrata 2007-05-08 00:43 Dlatego, że agenci mogą wykonywać polecenia CIA i […]

0


Komentarze:

jak juz poczytacie JKM na blogu to  na www.jkm.o7.pl  …
… mozna posłuchac JKM

~AW
2007-05-07 23:52

+ + + http://SONDAZ.wp.pl + + +

~===============…2007-05-07 23:54

http://www.rankingpolitykow.pl/

~bercikx83
2007-05-07 23:55

Panie JKM! co z AKCJA!? mialo ruszyc po swietach…

~el…
2007-05-07 23:56

http://www.rankingpolitykow.pl/

~bercikx83
2007-05-07 23:56

http://www.rankingpolitykow.pl/ – oddaj swoje poparcie

~bercikx83
2007-05-07 23:57

http://GANTRO.blog.onet.pl

~.
2007-05-07 23:58

Czy bloga JKM odwiedzają tępaki głosujące na PO ? Odnoszę …
… dziwne wrażenie, że albo ich tu nie ma (poza "liberałem z PO"), albo siedzą cicho – jak mysz pod miotłą. Dużo większą aktywność przejawiają wyborcy LiD.

~lepperał z SO
2007-05-08 00:29

JKM DLACZEGO JESTEŚ ZATEM ZA LUSTRACJĄ ????

~Demotrata
2007-05-08 00:42

LUSTRACJA KARZE ZA LEGALNĄ PRACE W PRL.

~Demokrata
2007-05-08 00:43

Dlatego, że agenci mogą wykonywać polecenia CIA i tym …
… samym szkodić III RP.

~Demosrata
2007-05-08 00:45

Nie tylko CIA. Także FSB, KGB, Bundesrichtdienstu, Mosadu …
… itp. Dopóki się nie zostaną ujwnieni, zawsze mogą być szantażowani. Wiekszość danycho agentach UB, SB, IW, ABW jest w posiadaniu zagranicznych wywiadów.

~noel
2007-05-08 08:27

Emerytury ustala państwo. I wbrew temu co twierdzi Mikke, …
… nie ma tu żadnej umowy. Można w tym przypadku mówić co najwyżej mówić o ochronie praw nabytych a i to nie do końca bo w momencie wstępowania do SB nikt prawa do …

~Chuck Norris
2007-05-08 08:40

emerytury ustala państwo. I wbrew temu co twierdzi Mikke, …
… nie ma tu żadnej umowy. Można w tym przypadku mówić co najwyżej mówić o ochronie praw nabytych a i to nie do końca bo w momencie wstępowania do SB nikt prawa do …

~Chuck Norris
2007-05-08 08:41

JKM jest za lustracją, ale doczytaj – tu na tym blogu – na …
… czym ma ona według niego polegać.

metald22
2007-05-08 08:46

Gdyby Machiavelli przeczytał, że autor tego postu chce …
… zostać monarchą, to umarłby ze smutku.

~gregd
2007-05-08 09:05

Ale Krrapillo by się ucieszył.  😉

metald22
2007-05-08 09:34

Chuck Norris dokładnie… ten cały kretacki wywód JKMa, to …
… jeden wielki absurd, godzący w zdroworozsądkowość na całej linii, bo żeby wbrew elementarnym zasadą SPRAWIEDLIWOŚCI i PRZYZWOITOŚCI stawać po stronie …

~inec79
2007-05-08 09:44

Jak są chęci to kij (obniżona emerytura) się znajdzie Zeby …
… uderzyć psa (ubeków).  A może lepiej byłoby ich osądzić i pozamykać

~pp
2007-05-08 10:05

Wytłumaczenie jest trudne do zaakceptowania, ale …
… jednocześnie dziecinnie proste – UBOLE MAJĄ NA NIEGO JAKIEŚ KOMPROMATY.

~niestety
2007-05-08 10:29

"…Na przykład jeżeli sprzedaż detaliczna rośnie w ciągu …
… roku o 19%, to to jest wynik z jednej strony pokazujący, jak bardzo poprawiła się sytuacja społeczna, ale z drugiej strony także już troszkę niebezpieczne, bo …

~Premier o handlu
2007-05-08 10:46

UB nie tłukło żadnych tam Polaków, walczących o wolną …
… Ojczyznę, tylko zbuntowanych anarchistów, hipisów, którzy poszli w ślad za Danielem Cohn Benditem i innymi "wielki" piewcami Rewolucji Seksualnej. Bunt na …

~hipis
2007-05-08 11:03

"powywlekać ich wnętrzności, pogwałcić ich żony i córki – …
… jak każdy porządny rewolucjonista" GRATULACJE !!!!

~Demokrata
2007-05-08 11:17

A jak się skończyła sprawa buntu we Francji ? Czy Charles …
… de Gaulle nakazał użyć siły wobec demonstrujących ?

~militarysta
2007-05-08 11:25

inec79 trza było lepiej napisać że JKM szkodzi …
… sprawiedliwości społecznej w Polscem :)))))) Niech Ci ktoś najpierw wytłumaczy na czym polega prawdziwa prawica,a dopiero potem o niej pisz,bo jak narazie straszne głupoty …

~konewa23
2007-05-08 11:25

No ale jak się w naszym pięknym kraju uważa że prawdziwego …
… prawicowca poznać można tylko po tym że: 1.Walczy z postkomunistami wszelkimi sposobami. 2.Jest katolikiem. 3.Mówi że jest prawicowcem. to co się dziwić że …

~konewa23
2007-05-08 11:31

Pamiętam, że kiedyś Twoje opinie były bardziej spójne. …
… Otóż porównanie postawy JKM do tychze praw (emerytur) i do podatków jest nieadekwatne. Tymbardziej ze JKM WLASNIE DO TEGO sie w poscie odniosl. Napisal ze sam jest …

~maciek
2007-05-08 12:21

Interesujący tekst JKM. Ja już dawno nie pracuję na …
… etacie, mam ZUS gdzieś i odkładam prywatnie na przyszłą emeryturę. Nikt mnie przynajmniej nie okrada, mogę inwestować i pomnażać pieniążki. Kiedy Polacy wreszcie …

~KADD
2007-05-08 13:10

Zaraz odpisze,że jesteście komuchami , tępkami i inymmi …
… debilami. Typ myśli ,że pozjadał wszytskie rozumy. Jest Jak Pan Zawisza który twierdzi ,że prawdziwa prawica jest katolicka. Dyskucja z nim nie ma sensu bo zaraz …

~Andzin
2007-05-08 13:15

Konewa23 problem tylko w tym, że ja nie o lewackiej …
… "sprawiedliwości społecznej" nawijam, a o zwykłej elementarnej SPAWIEDLIWOŚCI ponad wszelkimi podziałami, a że cholernie Ci to z JKMem znieść w swej krętackiej …

~inec79
2007-05-08 13:19

Maciek jestem tego samego zdania co Ty, aby pozamykąc …
… wszystkich komunistycznych ludobójców bez wyjątku w ciasnych celach, jako okupacyjnie-zbrodniczych przedstawicieli reżimu antypolsko-sowieckiego, ale w lewackim …

~inec79
2007-05-08 13:29

Nie zrozumiałeś sensu wypowiedzi.  JKM broni emerytury …
… jakiejkolwiek i jest za tym aby o emeryturze nikt nie decydował. Ani o tym by ja komuś dać ani o tym by ja komuś zabrać. Emerytura to wypracowany dochód, chociaż …

~limo
2007-05-08 13:36

MIKKE, TY AGENCIE – UBOLE MUSZĄ MIEĆ NA CIEBIE NIEZŁE …
… KOMPROMATY. Podjąłeś się wyzwania, które przekracza nawet twoje ogromne zdolności endodynamiczne – sądząc po komentarzach, to coraz więcej Internautów zaczyna mieć …

~Jarek ogareK
2007-05-08 13:38

Andzin jakoś nie ja tutaj staje w jednym szeregu z …
… komuchami, a wyłącznie bezkrytyczne klakierstwo JKMa, choćby nie wiadomo jaką walnął ściemę, to i tak murem za nim idiotycznie staną. Mnie się tutaj potępia tylko za …

~inec79
2007-05-08 13:43

Limo no właśnie tutaj jedynie JKM udaje głupa, że staje w …
… obronie odbierania samych emerytur z zasady legislacyjnej, choć wiadomym jest, iż o żadnej konfiskacie nie ma tu nawet mowy, a jedynie o Sprawiedliwym (sic!) …

~inec79
2007-05-08 13:49

Czerwonny Danny też walczył o "Wolną Francję". Podobnie …
… Joszka Fisher i Baader Meinhoff walczyli o "Wolne Niemcy".

~RAF
2007-05-08 14:10

To się trzyma kupy.

~lex
2007-05-08 16:04

Ja myślę, że on tak pisze z przekory. Po to, żebyśmy się …
… trochę powściekali na głupotę jego tez, albo rozpisywali nad mądrością jego dywagacji, jeśli mu się uda napisać coś stosunkowo mądrego. Lubi być zauważany, …

~lex
2007-05-08 16:12

Ja myślę, że on tak pisze z przekory. Po to, żebyśmy się …
… trochę powściekali na głupotę jego tez, albo rozpisywali nad mądrością jego dywagacji, jeśli mu się uda napisać coś stosunkowo mądrego. Lubi być zauważany, …

~lex
2007-05-08 16:14

Rozumując w ten sposób wszystkie państwa ujawniałyby co …
… jakiś czas swoich agentów, żeby czasem obcy wywiad ich nie szantażował. Osobiście uważam, że lustracja wywiadu powinna być tajna jak cały wywiad. Może zróbmy …

Hlautameki@o2.pl
2007-05-08 16:18

Rozumując w ten sposób wszystkie państwa ujawniałyby co …
… jakiś czas swoich agentów, żeby czasem obcy wywiad ich nie szantażował. Osobiście uważam, że lustracja wywiadu powinna być tajna jak cały wywiad. Może zróbmy …

Hlautameki@o2.pl
2007-05-08 16:21

Rozumując w ten sposób wszystkie państwa ujawniałyby co …
… jakiś czas swoich agentów, żeby czasem obcy wywiad ich nie szantażował. Osobiście uważam, że lustracja wywiadu powinna być tajna jak cały wywiad. Może zróbmy …

Hlautameki@o2.pl
2007-05-08 16:25

Sorki, że wpisało tyle razy. Jak się da to niech to ktoś …
… usunie. Internet mi zwariował :/

Hlautameki@o2.pl
2007-05-08 16:29

Jeżeli kraj jakiś w ten czy inny sposób pozbył się …
… wreszcie wroga-okupanta darując życie pracownikom-żołnierzom tego okupanta to musi jeszcze respektować wilcze prawo tegoż okupanta w myśl którego tym …

~Arek
2007-05-08 17:14

DOBRY  D***KRATA,  TO  MARTWY  D***KRATA  !!!

~!!!
2007-05-08 17:57

Wprowadza Pan CHAOS, p. KORWIN-MIKKE. Podejrzewam że SAM …
… Pan NIE WIE o jakie "PRAWO" wojuje. "Prawo – czyli reguły gry, których przestrzegamy" a JEDNOCZEŚNIE: "-i nie mam tu na myśli setek konwencjonalnych "przepisów", …

~PHILIP
2007-05-08 19:14

Drogi inecu79 SPRAWIEDLIWOśC jest jedna i jest nią …
… trzymane sie litery prawa, nie ważne jakim by było!Każda inna sprawiedliwośc, nawet ta twoja "elementarna" jest sprawiedliwością społeczną – czyli żadną …

~konewa23
2007-05-08 19:35

Mówiąc o SPRAWIEDLIWOŚCI elementarnej miałem właśnie na …
… myśli tą podstawową, fundamentalną, z której wszystko wynika, bez jakichkolwiek zewnętrznych udziwnieńw, ktorych ramy starasz się mnie na chama bezpardonowo …

~inec79
2007-05-08 20:39

Jeszcze raz, na spokojnie. Sprawiedliwość, ta "podstawowa" …
… jest postępowaniem zgodnie z regułami gry. Reguły te nie muszą byc "fer", mogą nawet nam sie nie podobać lub godzić w nasze słuszne interesy(np. według mnie …

~konewa23
2007-05-08 21:01

Ja mówię o elementarnej SPRAWIEDLIWOŚCI odnoszącej się do …
… nadrzednego/absolutnego PRAWA NATURALNEGO w stosunku do pozostałych praw podrzędnych ustanawianych przez państwo (których ty wespól z JKMem jesteście ślepymi …

~inec79
2007-05-08 21:27

KaDD – odp: NIGDY

~opty
2007-05-08 21:49

Dziękuję za tak wyczerpującą definicję prawa naturalnego, …
… ale ciągle czuje że krążymy w koło bo nie możemy się zrozumieć. Rozumie i szanuje prawo naturalne, uważam że każde prawo pozytywne, które aspiruje do miana …

~knewa23
2007-05-08 22:02

A Pan dalej swoje – po raz n-ty powtarzam, że tutaj nikt …
… UBekom emerytur nie odbiera, a jedynie ogranicza bezprawnie nałożoną do nich astronomiczna warstwę "nagrodową" do sprawiedliwego poziomu – czy na prawde jest to …

~inec79
2007-05-08 22:44

Proszę sobie dla przykładu wyobrazić takie oto "prawo" …
… państwowe, w którym stwierdza się wprost, że za każdego odstrzelonego obywatela RP w wieku emerytalnym, jego rodzina jest zmuszona do wypłacania mordercy co …

~inec79
2007-05-08 23:07

Ocena kwoty długu emisyjnego II RP, która może być …
… przedmiotem obecnych roszczeń. Według ostatniego zestawienia długów Skarbu Państwa opublikowanego przed wybuchem wojny w Monitorze Polskim, na dzień 1 kwietnia 1939 …

~Obligacje
2007-05-08 23:43

Zgadzam sie z Toba!

~Jacek
2007-05-08 23:59

Brawo! Proponuję zacząć zmiany od Dekalogu!

~Kali
2007-05-09 00:10

Własnie twoje poglady sa typowo komunistyczne. Uznałes, ze …
… zylismy w ludobójczym ubekistanie. Ja (mam do tego tkie samo prawo) uznaję, ze nic pod tym wzgledem sie nie zmieniło! PiS zamienia "stary" uzbekistan, na nowy …

~konserva13
2007-05-10 08:01

dzisiaj na Gantro: "Marihuana – legalize it! SLD – …
… delegalize it!" – polecam! http://gantro.blog.onet.pl

~UPRany
2007-05-08 00:59

Poczytam chętnie 😉 I zapraszam do mnie – jest nowy wpis …
… pt. ”Regressus ad uterum” —> Kurp-Bialy.blog.onet.pl

kurp.bialy@op.pl
2007-05-08 01:11

x=2899780 czytających y=33613 komentujących x/y=86,27

~licznik
2007-05-08 00:02

http://Blogi-Politykow.com

~.
2007-05-07 23:57

Głosuj na partię !   SLD podnosi głowę !

~anty SLD
2007-05-08 00:00

zobacz i głosuj: możesz dodawać i odejmować głosy każdemu …
… jeden raz na dobę. http://www.rankingpolitykow.pl/

~bercikx83
2007-05-07 23:56

http://ANTYSOCJAL.blog.onet.pl

~.
2007-05-07 23:56

Co Pan sądzi o pozytywnych przemianach w Polskim Radio? …
… Oczywiscie przemiany te spotkaly sie z nagonka ubecji ale upatruje tu szanse ze bedziemy mieli wolne radio

~AW
2007-05-07 23:56

"…Na przykład jeżeli sprzedaż detaliczna rośnie w ciągu …
… roku o 19%, to to jest wynik z jednej strony pokazujący, jak bardzo poprawiła się sytuacja społeczna, ale z drugiej strony także już troszkę niebezpieczne, bo …

~Premier o handlu
2007-05-08 10:53

"…Na przykład jeżeli sprzedaż detaliczna rośnie w ciągu …
… roku o 19%, to to jest wynik z jednej strony pokazujący, jak bardzo poprawiła się sytuacja społeczna, ale z drugiej strony także już troszkę niebezpieczne, bo …

~Premier o handlu
2007-05-08 10:54

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL

~zapraszam
2007-05-08 00:52

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL

~zapraszam
2007-05-08 00:52

"…Na przykład jeżeli sprzedaż detaliczna rośnie w ciągu …
… roku o 19%, to to jest wynik z jednej strony pokazujący, jak bardzo poprawiła się sytuacja społeczna, ale z drugiej strony także już troszkę niebezpieczne, bo …

~Premier o handlu
2007-05-08 10:46

W.Wierzejski  obszczekuje  LIBERAŁÓW  !!

~liberał
2007-05-07 23:55

"ANGORĘ"  też.

~lepperał z SO
2007-05-08 00:33

czy ktoś dostał już jakieś konkretne maile z związku z …
… walką z socjalizmem?

~Anelka
2007-05-07 23:55

Chuck Norris sheds his skin twice a year.

~Chuck Norris Te…2007-05-07 23:55

jestem 3 😀 ale nie zdąrzyłęm przeczytać

~S.Dante
2007-05-07 23:57

Za to zdąRZyłęś walnąć byka ortograficznego.

~:P
2007-05-08 00:10

Hej bydlęta, które się cieszyły, że ktoś zadba o ich …
… bezpieczeństwo na drogach. Hej pomysłodawcy z PO! Oto statystyki po długim weekendzie majowym: 2006 rok:  Wypadki drogowe: 710 Zabici: 77  2007 – stale …

~Bolek – agent
2007-05-08 00:00

genialne!

~unes
2007-05-08 00:05

Zapytaj się Marka Pola o autostrady, poza tym przydał by …
… się  "test dla idiotów" z symulacją komputerową – czy gość wyrobi na zakręcie z 160km/h, o obowiązkowych czujnikach elektronicznych badających stan trzeźwości i …

~stormy
2007-05-08 00:17

Pracuję w gigantycznej firmie transportowej. Codziennie …
… każdy z naszych samochodów płaci za przejezd przez np. Niemcy ok. 100 euro.  Polska ma najlepsze położenie jakie tylko dla kraju tranzytowego można sobie …

~Bolek – agent
2007-05-08 00:29

Proponuje jeszcze test czy nie byloby mniej wypadkow gdyby …
… policja zrezygnowal ze swoich "wielkich" akcji..

~AW
2007-05-08 00:20

Bez emocji patrząc: 2003 liczba wypadków/dzień: 126, …
… zabici/dzień: 8,8 2004 liczba wypadków/dzień: 137, zabici/dzień: 12,5 2005 liczba wypadków/dzień: 120, zabici/dzień: 13,2 2006 liczba wypadków/dzień: 118, …

~Ohydnik
2007-05-08 00:21

Samochodów przybywa a dróg nie. (Choć remontują na potegę. …
… Wszędzie!) Coraz trudniej zginąć w wypadku. To tak jak biec w zatłoczonym wagonie metra. Krzywdy sobie nie zrobisz, choć się poobijasz.  Mało jest danych o …

~Bolek – agent
2007-05-08 00:40

Nikt też nie jest w stanie określić jak wpłynął ten …
… przepis na ilość wypadków. Czy przypadkiem, "dzięki" temu wypadkowi ludzie mniej się koncentrowali na tym, czy jedzie jakiś samochód, ponieważ ma włączone światła i …

~vic
2007-05-08 08:34

I, co ważniejsze – ludzie najczęściej w trakcie długiego …
… weekendu nie jeżdżą. Jadą pierwszego dnia, wracają ostatniego, a długi weekend, długimu weekendowi nie równy.

~lepperał z SO
2007-05-08 00:43

Widzę, że brakuje Panu myślenia logicznego. A czy porównał …
… Pan warunki pogodowe ? Bez komentarza pozostawię takie posty… Odnośnie świateł mijania – i tak wszyscy wiedzą, że to bezsens

~..aa…
2007-05-08 00:22

Faktycznie – widoczny wzrost liczby wypadków, pomimo …
… obowiązku jazdy na światłach. Jednak nie podejrzewałbym, że to właśnie ten przymus doprowadził do wzrostu statystyk.

~lepperał z SO
2007-05-08 00:39

Na litość Boską, czy Wy nie umiecie czytac i liczyć??? …
… Majowka w 2007 roku trwala 10 dni, w 2006 – 6!!! Gdzie Pan widzisz niby ten wzrost smiertelnosci??? Policz sobie Pan chociaz średnia: 77/6=12.833 a  112/10=11.2. …

~Maria
2007-05-08 00:40

Fakt, ale natężenie ruchu jest największe na początku i na …
… końcu majówki. Ludzie nie jeżdżą "równomiernie" przez te 10 dni. Jadą np. na Mazury, balują kilka dni i wracają. Nie sądzę, żeby dzień w dzień krążyli po …

~lepperał z SO
2007-05-08 00:50

Ludzie jeżdzą nierównomiernie przez cały rok. Na …
… wypadkowość ma wpływ wiele czynników. Panowie, zajmicie Wy sie polityką, a odczepcie od statystyki skoro się na niej nie znacie 😉 Wystarczy, że już nam w mediach …

~Maria
2007-05-08 01:23

Co nie zmienia faktu, że liczą się w praktyce tylko dwa …
… dni długiego weekendu: pierwszy i ostatni. Bo to tylko one wykazują wzrost natężenia ruchu w stosunku do normy.

~myślący
2007-05-08 03:51

Tak, i jeśli podzieli się to przez 6 albo 10, wyjdą …
… zupełnie różne wyniki.

~hipis
2007-05-08 11:11

W takim razie koniecznie trzeba wprowadzić obowiązkowe …
… "długie" i klakson non stop.  Ma ktoś maila do PO???

~Bolek – agent
2007-05-08 00:54

Czy lżejszy lub większy kac, lub promile można …
… statystycznie ocenić i oszacować błąd.

~slash
2007-05-08 10:56

Udajesz idiotę żeby sprowokowac czy nim jestes? Weekend …
… majowy w 2006 trwał 6 dni, w tym roku 10.

~Grzegorz K.
2007-05-08 07:33

Cóż, wzrost jak to wzrost, powinien cieszyć każdego …
… socjalistę. A że o 50% – to nie żaden rekord – Pstrowski wykonywał 200% normy! Cieszą się więc socjaliści, bo wzrosło im o 50%. Powodzenia, panie towarzyszu Tusk, …

~Alexander Platz
2007-05-08 09:01

"…Na przykład jeżeli sprzedaż detaliczna rośnie w ciągu …
… roku o 19%, to to jest wynik z jednej strony pokazujący, jak bardzo poprawiła się sytuacja społeczna, ale z drugiej strony także już troszkę niebezpieczne, bo …

~Premier o handlu
2007-05-08 10:47

Przy takim tempie wzrostu kasjerki nie mogą skorzystać z …
… WC. To jest prawdziwy dramat! Mało tego, przy takim tempie wzrostu nie ma czasu nawet wózka w sklepie załadować!!! Takie tempo wzrostu jest zdecydowanie za …

~Biała_Podlaska_…2007-05-08 13:01

To co nazywasz statystyką, a co jest porównaniem …
… jednorazowych wyników jest nic nie warte. Jak wczoraj zginęło na drogach 6 osób, a dziś zginęło 8 to co to oznacza? że mamy 33% wzrostu dziennie? W ciągu miesiąca …

~qweq
2007-05-08 15:22

Ja rozumiem, ale bez szerszego kontekstu nijak nie trafia …
… to do moich 'znajomych’. Jak grochem o sciane, widza tylko tydzien wstecz, planuja tydzien naprzod, a wokol siebie najblizsze miasto i Tv. Ech :-/

~SCM
2007-05-08 00:02

Ja rozumiem, ale bez szerszego kontekstu nijak nie trafia …
… to do moich 'znajomych’. Jak grochem o sciane, widza tylko tydzien wstecz, planuja tydzien naprzod, a wokol siebie najblizsze miasto i Tv. Ech :-/

~SCM
2007-05-08 00:03

Jak dla mnie jest to myślenie na poziomie Jacka Kuronia. …
… Też w imię jakiś wyższych zasad, (sprytnie tutaj pan ominął, celniejsze komentarze, a było ich sporo, skupiając się na tych dotyczących "że ubecy byli źli") – w …

~Pedro
2007-05-08 00:03

To prawda, typowy chwyt retoryczny – skupić się na …
… słabych, nieprzemyślanych i wewnętrznie sprzecznych argumentach adwersarza i "skapiszonować" go. Pozostaje mieć nadzieję, że jutro JKM skupi się na poważniejszych …

~ukulele
2007-05-08 00:16

PRL walczyła o prawa l*du, które są w oczywisty sposób …
… sprzeczne z prawami człowieka.

~myślący
2007-05-08 03:52

Proszę obalić w takim razie chociaz jeden argument JKM-a. …
… No proszę …

~Arek
2007-05-08 00:21

Pana wywód jest jak najbardziej słuszny, Panie Januszu –  …
… a raczej byłby, gdyby emerytury były wypłacane na zasadzie finalizacji umowy zawartej między państwem a obywatelem. Jednak ponieważ wg. orzeczenia Trybunału …

~Rafael
2007-05-08 00:06

Dokładnie! Panie Januszu – a taka argumentacja??

~elbi
2007-05-08 00:32

Na układy nie ma rady, Kaczory też jadą na tych samych …
… układach, lub droższych. Nawet nie zauważają dlaczego ich zawrócono nad obszarem powietrznym Iraku w drodze do Arabii.

~drops
2007-05-08 00:09

jestem zawiedziony. BARDZO!!!

~delatour
2007-05-08 00:11

to radze przeczytac ponownie, a potem ponownie

~AW
2007-05-08 00:14

Myślisz że takie pranie mózgu zadziała. Może i tak, ale …
… nie wszyscy mają na to ochotę.

~Pedro
2007-05-08 00:43

ale dla niektorych jest to szansa aby mogli zrozumiec, ale …
… oczywiscie masz racje niektorzy i tak nie zrozumieja..

~AW
2007-05-08 01:03

ja rozumiem, ale wysunąłem innego rodzaju argument i jakoś …
… nie widzę odpowiedzi

~delatour
2007-05-08 08:14

Niby tym samym jezykiem sie porozumiewamy..czasami krotka …
… wypowiedz moze byc mylaca..moze to o jakis inny rodzaj "zawiedzenia" chodzi (np milosc). hmmm

~AW
2007-05-08 13:03

zawiedziony argumentacją JKM i niepodjęciem trudniejszych …
… wątków

~delatour
2007-05-08 14:07

napisał Pan:  "Na szczęście istnieje Prawo – i ludzie …
… godzą się, idąc do pracy, że otrzymują za nią taką płacę (a w konsekwencji i emeryturę) na jaką się umówili podpisując kontrakt – a nie taką, jaką uważają za …

~delatour
2007-05-08 00:16

BRAWO!!! Wreszcie Pan jasno wyartykułował, że nie można …
… walczyć z komuną czerwonymi metodami! Opadną szczęki wielu "antykomunistom"!!!

~bluke
2007-05-08 00:13

My wierzymy, że walcząc naszymi metodami jesteśmy w stanie …
… wygrać. Bardzo jestem ciekaw, jak zachowa się PiS, gdy kadencja Sejmu zacznie zbliżać się do końca i pojawi się ryzyko kolejnych czystek – tym razem w wydaniu …

~lepperał z SO
2007-05-08 00:54

Drobna Uwaga: Czy mógłby Pan wrzucać komentarze po …
… godzinie 0:00? Strasznie głupio wygląda kiedy cały poniedziałek wisi wiadomość "Dziś niedziela…"

~Rhey
2007-05-08 00:13

A ja tak zrobiłem i właśnie "się powiesiłem" po północy …
… 😉 Zapraszam: ”Regressus ad uterum” —> Kurp-Bialy.blog.onet.pl

kurp.bialy@op.pl
2007-05-08 01:13

Skoro uwazamy, ze emerytura ma charakter socjalistyczny, …
… to dlaczego nie zabrac pieniedzy katom, skoro emerytura jest niczym innym jak podatkiem, a redystrybucja pieniadza zajmuje sie panstwo?

~KW
2007-05-08 00:14

To sie de facto stanie – TK juz uznal taki charakter …
… emerytur, a i ZUS w koncu stanie sie niewydolny.  Moze trzeba prosic JKM zeby napisal jeszcze raz, ze system solidarnosciowy jest chory i wszelkie rozwazania o tym …

~M
2007-05-08 01:15

Ani wtedy UBekom i SBekom, ani teraz mnie nikt z rzadu ani …
… z ZUSu nie gwarantuje wysokości emerytury. Zabierają mi ile każą i dają ile chcą dać. W ten sposób działa "prawo", do przestrzegania którego JKM nawołuje. A ja …

~bs221b
2007-05-08 00:18

Otoz to! Panie JKM, niech Pan odpowie na konkretne …
… pytania, a nie odpisuje ludziom, ktorzy posluguja sie argumentami emocjonalnymi, a nie logicznymi. Pytanie podstawowe: jaka to umowe podpisywali SB-ecy z ZUS-em?? …

~KW
2007-05-08 00:21

Dokładnie! Panie Januszu – a taka argumentacja??

~elbi
2007-05-08 00:32

Człowieku! Było wszem wiadome iz 15 lat milicji czy woja i …
… emerytura! Niska bo niska ale jednak. Podobnie dzisiaj idacy do woja czy policji biora to pod uwagę. Opisane były i są dodatkowe walory. Np w gornictwie …

~Karkulowsiał Zw…2007-05-08 00:34

Czy emerytura w wysokosci 5.000-9.000 zl nie jest …
… przywilejem? Skoro emerytura ma charakter socjalistyczny, to dlaczego panstwo nie moze odbierac przywilejow katom? Jakie to umowy z ZUS-em podpisywali SB-ecy? Ja …

~KW
2007-05-08 00:19

Pracownicy wojska, policji itp nie mają emerytur …
… wypłacanych przez ZUS a przez budżet Państwa.  Inni pracownicy zawierają umowę o pracę z pracodawcą w oparciu o obowiązujące akta prawne. Wynika z nich obowiązek …

~antares
2007-05-08 00:40

To ja zadam pytanie inaczej, czy SB-ecy podpisywali umowe …
… z panstwem, z ktorej wynikalo, ile dostana emerytury? Czy oni podpisywali ze mna umowe, jako sponsorem ich obecnego eldorado? NIE podpisywali, wiec dlaczego ja …

~KW
2007-05-08 00:58

Ja nie podpisywałem umowy o wysokość mojej emerytury. …
… Esbecy też nie. Ale i ja i oni znali zasady ich naliczania ustalone obowiazujacym wówczas  prawem!!!

~antares
2007-05-08 08:39

A gdzie przepraszam bylo napisane (w jakiej ustawie), ze …
… funkcjonariusze SB beda dostawali w okolicach roku 2000 emerytury w wysokosci np. 7 tys. zl? Albo stalinowscy sedziowie po 9 tys. zl?

~KW
2007-05-08 11:17

Wszyscy do tego tematu źle się zabrali! Zacznę od …
… "szacunku do prawa". Mam w pełni prawicowe poglądy na ten temat. Nie może być jednak tak, że sąsiad zajmie na 10 minut sejm i uchwali zawarcie unii! Albo lepiej: …

~DEX
2007-05-08 00:19

ucieczke do wolnosci napisal erich fromm

~czytelnik
2007-05-08 00:21

Erich from… where? from Spychów?

~Irena
2007-05-08 00:49

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erich_Fromm

~AW
2007-05-08 00:56

Hayek napisal Droga do zniewolenia (1944, wydanie polskie …
… 1974)

~AW
2007-05-08 01:00

Panie januszu , bardzo sie zgadzam z pana argumetacja , …
… jednak jestem bardzo ciekaw czy wszystkie te emerytury , raczej ich wysokosc byla ustalona legalnie . Czy te niektore "prawa emeryalne " nie byly nadane jakby na …

~Greg.G.
2007-05-08 00:24

Jeszcze jeden watek pozostaje do omowienia.Wiadomo ze …
… niesprawiedliwe jest ze ktorzy sie narazili ubekom nie mogli miec posad z dobrymi dochodami, nie mogli czesto studiowac itd  i ci pokrzywdzeni dostaja teraz 600PLN …

~AW
2007-05-08 00:49

to, ze PiS upodabnia sie do PZPR to bylo widac od samego …
… poczatku, ale coz robic, ci ludzie dorastali w PRL i ich idolem byl Pierwszy Sekretarz. przykra sprawa.

~sz
2007-05-08 00:34

Panie Januszu Pańska logika jest The Best.A w Pańską …
… uczciwość nie wątpię!Kiedy Polacy zaczną logicznie myśleć,bo gdy tak myśleć to i logicznym się staje być uczciwym.Dlaczego jeszcze tak mało ludzi Pana wyborczo …

~mietek@44
2007-05-08 00:41

Żadna cecha narodowa… Po prostu ludzie są Z NATURY …
… bezmyślni…

~myślący
2007-05-08 03:37

I jeszcze wiadomość dnia: "Prezydent L. Wałęsa i A. …
… Kwaśniewski razem przeciw Kaczyńskim!!!  Kwaśniewski widzi siebie jako przyszłego… premiera" Oto mój typ na nadchodzacą kampanię:  "Bolek i Olek!!!" "Prezydent z …

~Bolek – agent
2007-05-08 00:47

podaj zrodlo wiadomosci..

~AW
2007-05-08 00:54

Zjednoczenie sił: …
… http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=95&ShowArticleId=43094 "Premierowanie": http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=95&ShowArticleId=43094

~Bolek – agent
2007-05-08 00:58

prawie wiarygodne.."że prelegentami dyskusji mają być …
… Bronisław Geremek,"  ale narazie plotki..

~AW
2007-05-08 01:06

"III RP przejęła PRL nawet nie za symboliczną złotówkę!" – …
… Pan też pojawia się w mediach lub internecie itd. nawet nie za symboliczną złotówkę… Przecież to jest absurd… tak jak Pan inwestuje duże pieniądze i czas w …

~OZON
2007-05-08 00:56

Panie JKM, na jakiej podstawie uważa pan .że po 1956 PRL …
… stała się państwem, wybaczy pan, ale tow Gomułka nic nie zrobił dla odzyskania niepodległości w tymże czasie. Jak 1948 byliśmy kolonią sowiecką, tak zostało to …

~mat
2007-05-08 00:59

Ciekawe, czy I RP musiałaby płacić emerytury byłym …
… urzędnikom carskim, gdyby nie była II RP? – tzn. gdyby w 1918 roku, rada regencyjna niepodległego wówczas Królestwa Polskiego powołała następcę tronu.

~lepperał z SO
2007-05-08 01:04

Swoją drogą – jak to jest z Tajwanem ? Jest legalnym …
… państwem, czy nie jest ? JKM swego czasu pisał coś na temat, że jeśli chcemy zerwać z ciągłością konstytucyjną (gdzie legalizm konstytucji III RP wywodzi się z …

~lepperał z SO
2007-05-08 01:16

cóż za przewrotnie logiczny sposób rozumowania. student …
… jesst pod wrażeniem

~student
2007-05-08 01:07

Smutne jest to ze trzeba takie rzeczy ludziom tlumaczyc :/ …
… …

~mk
2007-05-08 01:07

Zapraszam wszystkie konserwy do mnie – jest nowy wpis pt. …
… ”Regressus ad uterum” —> Kurp-Bialy.blog.onet.pl

kurp.bialy@op.pl
2007-05-08 01:13

Panie Januszu – babranie sie w tym szambie jest nieomal …
… pozbawione sensu, przeciez Pan wie, ze panstwo swoich obietnic nie dotrzymuje, a przepisy dzialaja wstecz.  Wystarczy wyjsc i otrzasnac sie, zamiast dyskusji o …

~M.
2007-05-08 01:21

Nie przeginaj. Teraz to już nikt nie ma czasu takich …
… długich czytać. Po pracy ludzie piją browara albo się stukają a nie takie smuty męczą. 😉

~Grzelak
2007-05-08 01:38

Bardzo ciekawe wywody ale to tylko teoria.Praktyka jednak …
… nakazuje pewien umiar w ocenach.Jednak wielu pozazdrościło Panu Bogu i głoszą swoje rychliwy  i sprawiedliwy.Nie kazdy chce obmyć się kaczym mydłem bo farba nie …

~wibo
2007-05-08 01:41

Panie Januszu!. Przykro mi, że nie czytał Pan mojego …
… komentarza, bo powtarza Pan nieuzasadniony pogląd, że chcą ubekom odebrać emerytury. Nie rozumiem o jakich zasadach Pan mówi, a niezrozumienie nie wynika bynajmniej …

~MAESTRO
2007-05-08 02:10

"Ucieczka od wolności" jest autorstwa Ericha Fromma:) …
… Panie Januszu to kolejna wpadka na której Pana przyłapałem (wczesniej anegdota o Meyerze). Chyba wypadałoby sprawdzać w źródłach przed publikacją bo później …

~zolar czakl
2007-05-08 02:24

Wszystko pięknie, tylko niech mnie Pan jeszcze przekona, …
… że PRL miał Prawo zaciągnąć w moim imieniu jakiekolwiek zobowiązania. Bo to ja płacę na te emerytury, choć nawet mnie na świecie nie było, kiedy zostałem …

~PomPon
2007-05-08 02:25

Panie Januszu najprawdopodobniej nie przeczytał Pan …
… wszystkich komentarzy i tkwi Pan w przekonaniu o swym bezbłędnym myśleniu. Jeśli przeczytał Pan i dalej  nie ustępuje o krok to znaczy, że zapomniał Pan uzasadnić …

~em
2007-05-08 07:08

Panie Januszu! czy gdyby socjalistyczne państwo przyznało …
… swoim funkcjonariuszom emerytury w wysokości miliona złotych miesięcznie dziedziczone do dziesiątego pokolenia, też byłby Pan za ich wypłacaniem?

~delatour
2007-05-08 09:52

Czy możecie przestać zwracać się do siebie nawzajem "panie …
… Januszu"??? 🙂

~:P
2007-05-08 14:00

nie możemy! takie mamy kaprycho!

~delatour
2007-05-08 14:11

Zwykle uwazam ze JKM ma racje ale w przypadku tych …
… rozwazan o emeryturach i sprawiedliwosci cos tu nie gra: 1.Nigdy dotychczas w znanym nam Swiecie nie bylo i tez nigdzie nie ma idealnego prawa i rzadow tego …

~optymista
2007-05-08 02:26

Oczywiście że władza Hitlera była w pełni legalna. Doszedł …
… on do niej przecież przy zachowaniu wszystkich procedur demokratycznych.

~myślący
2007-05-08 03:48

"Ucieczke od wolnosci" napisal Erich Fromm, a nie Hayek…

~A
2007-05-08 02:35

tylko socjalista może się tak pomylić

~barbi
2007-05-08 07:25

Sam Pan przesiąkł lewactwem. Tak zwanych "składek" nie ma, …
… peerel je przepuścił.Tzw. "emerytury" są wypłacane z łaski ustawodawcy i finansowane z podatków. A ja ubekom fundować nie mam ochoty. Tyle podejście stricte …

~Tajemniczy_don_…2007-05-08 02:51

… poza tym za PRL-u pensja nie była powiązana z rynkiem, …
… była uznaniowa, więc była de facto świadczeniem. wypłacana na jej podstawie emerytura jest więc też świadczeniem a jej wysokość nie wynika z umowy tylko z …

~delatour
2007-05-08 14:19

Panie Januszu! Pańskie wywody są jak zwykle logiczne, ale …
… w tym przypadku, powiedzmy, niekompletne. Załóżmy, że przejmuje Pan władzę w Polsce (AMEN), likwiduje ZUS i pozostawia wszystkie emerytury na niezmienionym …

~Szymek83
2007-05-08 03:51

"Wreszcie kwestia przyszłości państwa: obniżenie emerytur …
… UB-ekom = mniejsze podatki = mniej państwa w gospodarce = stabilny rozwój państwa; i kwestia przyszłości narodu: UB-ek z obniżoną emeryturą co najwyżej nie …

~borygo
2007-05-08 03:59

Z tego wynika ze nie opłaca się będąc na tzw państwowym …
… solidnie i dobrze pracować bo jak będziesz na staraość żył w XXX Rzeczpospolitej okaże się że twoja praca była g… warta i mimo że dobrze pracowałeś zabiorą ci …

~borygo nieubek
2007-05-08 04:23

Sprawoedliwości społecznej TAK ale sprawiedliwości NIE

~FK
2007-05-08 08:38

Jeszcze kilka razy Pana poczytam i ma Pan we mnie swojego …
… wyborce…

~voivod
2007-05-08 07:04

JKM, nie jest mi łatwo znaleźć dziurę w Twoim rozumowaniu, …
… ale podejrzewam, że jednak jest. Pracowali nie na rzecz Polski, ale Rosji, a conajwyżej PZPR. Oni niech też płacą im emerytury. A niech nawet po milionie …

~SilentiumUniversi
2007-05-08 07:07

W NASTĘPNYM ODCINKU SIOSTRA MIGGY-WIGGY POWIE: Jest coś …
… obrzydliwego w tym, że socjaliści z Solidarności chcą ograbić legalnych pracowników Urzędu Bezpieczeństwa Państwa Polskiego, które odzyskało niepodległość w 1956 …

~KON-LIB SHOW
2007-05-08 07:23

Nie po to Polska odzyskiwała niepodległość w 1956 roku, …
… aby teraz jacyś socjaliści zabierali regularnie wpłacane składki przez pracowników bezpieczeństwa niepodległego państwa polskiego. Zawsze walczyłem z …

~JKM
2007-05-08 07:27

Obiecuję solennie, że tą rękę, która poniesie się na …
… legalne emerytury z ZUS Niepodległego (od 1956 r) Państwa Polskiego, tą rękę władza konserwatywno-liberalna odrąbie.

~Cyrankiewicz w …2007-05-08 07:30

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:36

A ja mam proste pytanie. Czy jeśli przyszliby teraz znowu …
… rosjanie do polski i ustanowili prawo, że 20000 przyjezdnych rosjan to panowie całego majątku polskiego a reszta społeczeństwa to ich niewolnicy, to czy potem …

~llukiz
2007-05-08 08:25

A co Pan sądzi o takim pomyśle: Nakazać ubekom oddawać …
… część emerytury w imię odbierania majątku pochodzącego z przestępstw. Przecież sam Pan napisał, że UB to organizacja przestępcza

~gazda
2007-05-08 08:30

Nieudaczniki zawsze szukają tematów zastępczych. Po …
… kadencji, powiedzą, że zbudowali tylko 10 km autostrad bo ludzie układu sabotowali. Teraz rządzący, to jakby główni bochaterzy "Zwierzecego folwarku"-straszne!

~loplaer
2007-05-08 08:39

ocena za komentarz 8/10 – ciekawie

~chorzowianin
2007-05-08 08:43

PiSowcy do granic doskonałości doprowadzili operowanie …
… takimi słowami jak "sprawiedliwosć", "zdrada", "układ" itd. Używają tych i innych zwrotów, by durny motłoch, choć się z nimi nie zgadza, z obawy przed wyjsciem na …

~hugo
2007-05-08 08:43

Panie JKM Musze zwrócić uwagę na pewien fakt. TK ogłosił …
… ze emerytury to "darowizna od państwa" ,a z tego wynika ze PIS może wszystko. TK jest według obowiązującego prawa "ostateczną wyrocznią". Można dyskutować czy …

~ketchup
2007-05-08 08:53

Myślałem, że jestem osamotniomy w moich poglądach. ale jak …
… zawsze moge liczyć na pana JKM. Szkoda, że mój głos w kolejnych wyborach to zawsze za mało…

~darek-pna
2007-05-08 08:55

Jako zywo, kazde slowo z dnia roboczego Pana blogu, daje …
… dowód na to, ze system emerytalny, Bismark wymyślił dla Polaków na ich zgube (zresztą to bodajze on tez powiedział: " dajcie Polakom władzę a wojny nie trzeba"). …

~SzefJana
2007-05-08 08:57

Niemoralnych umów ze złodziejami można nie dotrzymywać a …
… nawet nie należy dotrzymywać! System w którym Kowalski jest rabowany na rzecz ojca Malinowskiego w zamian za obietnicę ze kiedyś na jego rzecz będzie rabowany …

~Bacz
2007-05-08 08:57

Widzę, że dla Pana JKM, PRL= Polska. Bardzo się …
… rozczarowałem. A może niech ubekom płacą emerytury sowieci, dla których pracowali ? Wtedy mogą mieć dowolnie dużo, o ile obciąży to budżet Rosji- kontynuatora ZSRR.

~sie fqrfiłem
2007-05-08 09:18

Z tego całego PRAWA zostawiłbym zasadę o jego niedziałaniu …
… wstecz: nie kazałbym oddawać ubekom tych emerytur, które już dostali.  Prawo jest tworzone przez klasę panującą tak, aby jak najlepiej dbało o jej interesy. To …

~indis
2007-05-08 09:19

W obronie 'antyubeków’. Panie Januszu, niech pan nie …
… będzie taki srogi. Wielu z pańskich oponentów traktuje pretorianów PRL-u nie jak katów legalnej władzy, ale jak bandytów mafii. A majątek schwytanych bandytów dzieli …

~hubert
2007-05-08 09:22

socjalistyczny PIS aby zabezpieczyc pokrycie …
… rozdawiennictwa pieniedzy oraz zeby zaplacic 12 000 000 000 PLN do Brukseli bedzie rabowal aparatem karno skarbowym tudiez i wplywami z mandatow..

~AW
2007-05-08 09:40

To się nazywa "iść w zaparte" i odrzucać argumenty strony …
… przeciwnej, dobierać sobie wygodnych adwersarzy, którym łatwo udowodnić , choćby znikomą niekonsekwencję i w oparciu o nią forsować swoje, jakoby słuszne, …

~piotr
2007-05-08 09:26

Mam wątpliwości czy władza PKWN (na sowieckich bagnetach) …
… uzyskana w wyniku przemocy i oszustwie (fałszerstwo wyników wyborczych w 1947) jest legalna.

~lecho
2007-05-08 09:26

"Ucieczkę od wolności" napisał Fromm! Chodziło pewnie o …
… "Drogę do zniewolenia" von Hayek-a

~Karakoram
2007-05-08 09:26

Czyli według Pana Kuklinski był zdrajcą! Albo inaczej …
… postacią negatywną! Tylko proszę nie odpisywać (jeżeli Pan zechce sie do tego odnieść),że zależy kto ocenia.Chodzi mi o to ,czy Pan uznaje wyższe racje ( w tym …

~panna Krysia
2007-05-08 09:29

JKM, gdy Pan broni Prawa i Zasad jest Pan znakomity. Gdy …
… zaś odrzuca, mówiąc skrótowo, świadczenia socjalne państwa wobec obywateli, gdzieś te zalety giną. Czytelnik bezradnie wzrusza ramionami. Jaka szkoda, taki …

~Poej
2007-05-08 09:30

"Między innymi polityka społeczna również temu służy, by …
… ludzie nie umierali z głodu na ulicy. I to jest zadanie cywilizowanego państwa, by taką politykę prowadziło." Pięknie brzmiące hasełko. Tylko że ja nie zgadzam …

metald22
2007-05-08 09:56

Panie Poej, z Pana wypowiedzi wylewa sie "socjalistyczna …
… sprawiedliwosc". A tu w realnym swiecie nalezy dazyc do sprawiedliwosci. Podstawa sprawiedliwych zasad nie moze byc nakazanie ogolowi obywateli aby opodatkowani …

~AW
2007-05-08 10:06

"Prawo czyli reguły gry" a potem Zasady no i co z tego …
… wynika ano silniejszy ustanawia reguły gry i zasady a wynik jest do przewidzenia.Dostrzegam w tych wywodach lewicową manierę myślenia.Ponadto jak się mnie wydaje …

~FK
2007-05-08 09:46

PANIE JANUSZU , PANIE JANUSZU !! CZEMU NAZYWA PAN KOMUNIZM …
… ZłYM USTROJEM , TO SOCJALIZM JEST ZłY! PRZECIEż JEśLI KOMUNIZM JEST ZłY (ROZUMIANY JAKO żE RZąDZI PARTIA) TO CHINY POWINNY BYć BIEDNE!  W MYśL ZASADY POZNAJE …

~Komunista
2007-05-08 09:58

Z dzisiejszych Chin jest taki komunizm, jak z PiSu prawica.

~myślący
2007-05-08 18:04

KOLEJNY WYBRYK SOCJALISTYCZNEGO RZĄDU !!! NIE BACZĄC NA …
… ZAWARTE UMOWY (pacta sunt servanda) – NA CZYM PRZYPOMNĘ – OPIERA SIE NASZA CYWILIZACJA – SOCJALISTYCZNY PREMIER MĄCI W GŁOWIE MOTŁOCHOWI I STWIERDZA, ŻE, UWAGA, …

~JKM
2007-05-08 10:09

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:39

Wpuszczenie red.Michalkiewicza do publicznego radia …
… spowodowało mobilizację całej lewej strony, nawet z red. Wołkiem. Lityńskiemu i Siwcowi się nie dziwię, ale Wołek nie musiał stawać po ich stronie.

~wróg klasowy
2007-05-08 10:20

Wołek żalowal ze przeminie familiarna atmosfera w radio.Co …
… prezes radia skwitowal.." i rodzinne dziedziczenie.."

~AW
2007-05-08 10:29

Witam Panie Januszu. Ja jeszcze w kwestii ubeckich …
… emerytur.  Świętość prawa? – ok.! W zgodzie z tym „świętym prawem” Sejm wydłuża wiek emerytalny i jest spoko. Sejm podnosi składkę i jest spoko. Nie …

~aty@poczta.onet…2007-05-08 10:23

Nigdy by Pan nie miał tyle kasy co Monika Olejnik. Nie …
… jest Pan ani tak pracowity ani tak inteligentny. (dalej nie czytałem, bo szkoda czasu)

~Klaudiusz
2007-05-08 10:28

Kiedy wreszcie poznamy "oficjalnie" nazwiska dziennikazry …
… TVP pracujących dla SB? Domyślam się, że Turski jest esbekiem, a Czyż może nie jest starym esbekiem, ale do nowego naboru się załapał. Gugała też nie wyglada na …

~wolnyUPRynek
2007-05-08 10:29

Trzeba by zrobic w TV tak jak PR – stala audycja …
… Michalkiewicza w TV – wdedy odrazu sie odezwa ci ONI i bedzie jasne..:)

~AW
2007-05-08 10:32

Czy szpiedzy, którzy przeszli z SB do ABW odbierają już …
… emerytury SB jak mundurowi po 15 latach służby, pomimo tego, że pracują dla ABW?

~Ko-Li z Pragi
2007-05-08 10:32

Powtorzę więc za głównym wpisem, że do 1955 roku istniał …
… Urząd Bezpieczeństwa i Informacja Wojskowa – instytucje złowrogie podwójnie: komunistyczne i podporządkowane (nie tyle "Moskwie" co KGB i GRU). A po 1956 roku …

~JKM
2007-05-08 10:32

"A po 1956 roku PRL stała się normalnym państwem." Boże, …
… Ty widzisz i nie grzmisz.

~psychiatra potr…2007-05-08 10:36

Takie są nasze konserwatywno-liberalne Z A S A D Y. Proszę …
… jeszcze raz przeczytać dzisiejszy głóny tekst. I tego UPR zawsze się będzie trzymać. Żałuję tylko, że swego czasu w okresie walki z socjalistycznym związkiem …

~JKM
2007-05-08 11:05

Ciekawe, czy Michalkiewicz ma na ten temat to samo zdanie.

~Mikke ty Agencie
2007-05-08 13:26

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:41

Są ludzie, którzy twierdzą, że III RP jest normalnym …
… państwem, a w każdym razie bardziej normalnym niż PRL. Nazywają nawet je "Wolną Polską". Widać, pierwszemu udało się zerwać z łąńcucha Sowietom – generałowi Tito. To …

~Freddy
2007-05-08 11:21

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:40

Grupa PZPR wyśmiewa się z deesbekizacji, ale sama prowadzi …
… anty-deesbekizację, czyli podobną akcję, ale o przeciwnym celu. Np. cały satanistyczny program Szymona Majewskiego jest poświęcony atakowaniu lustracji, i to w …

~Robert Strauss
2007-05-08 10:42

Panie JKM! Ubolewa Pan nad tym, że UB i IW nie ogłoszono …
… "instytucjami zbrodniczymi". Dziwi mnie to u Pana, zważywszy na to, co by takie ogłoszenie dało. Ja widzę dwie możliwości: albo nic, albo automatyczne uznanie za …

~liberator
2007-05-08 10:43

Ale przewałka Panie JKM kto nauczył Pana tak manipulować i …
… to w sprawie tak ewidentnie pokazującej NIESPRAWIEDLIWOŚĆ wynikającą z PRAWA stanowionego przez NIESPRAWIEDLIWYCH. No to widzę będzie pojednanie i bratanie z …

~sprawiedliwy
2007-05-08 10:46

mam dokładnie takie samo zdanie na ten temat, pozdrawiam

~student_patriota
2007-05-08 10:47

"…Na przykład jeżeli sprzedaż detaliczna rośnie w ciągu …
… roku o 19%, to to jest wynik z jednej strony pokazujący, jak bardzo poprawiła się sytuacja społeczna, ale z drugiej strony także już troszkę niebezpieczne, bo …

~Premier o handlu
2007-05-08 10:55

Czy Ubecy umawiali sie z Panstwem o wysokosc emerytury, …
… czy tez bylo to "prawo zwyczajowe" ze "nasi" beda mieli lepiej??? Czy Panstwo zobowiazalo sie do waloryzacji emerytur i w jakiej wysokosci? Czy inflacja ktora …

~Basia
2007-05-08 10:57

Widać coraz wyraźniej,że nie uda się Polakom odciąć od …
… pępowiny zwanej PRLem i całym tym bajzlem jaki pozostawił.Lustracja be,zmniejszyć PZPRowskie emerytury,be itd.Wniosek jeden i dopiero JKM go nam uzmysłowił  aż …

~Fred
2007-05-08 11:01

Wszystko się zgadza, poza jednym: Wysokość tych emerytur …
… nie była ustalona w momencie podjęcia pracy ale też post faktum. To są emerytury według systemu socjalistycznego nie wynikające z wysokości odprowadzonych …

~sss3
2007-05-08 11:01

"co więc stoi na przeszkodzie" ano tacy jak JKM między …
… innymi.

~Kurek
2007-05-08 11:05

Dla mnie ubol może dostawać nawet i milion zł dziennie …
… emerytury, byle wypłacał ją mu spadkobierca bloku sowieckiego – Rosja czyli pan Putin. Ubecja była na sznurze Moskwy i to nie ulega żadnej wątpliwości.

~reakcjonista
2007-05-08 11:04

Przekonaj JKM i jego zwolenników i być może się by udało a …
… tak to PZPRowcy nadal rządzą i manipulują nie gorzej od JKM

~solo
2007-05-08 11:08

Premier Kaczyński ma jednak ograniczoną percepcję, bo nie …
… kuma, że oddawanie pieniędzy miastwowych wyborcom partii chłopskich w formie tzw. dotacji do tzw. rolnictwa jest niesprawiedliwe. W ten sposób utrzymuje ustrój …

~kapitalista-wawa
2007-05-08 11:09


… http://przekroj.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=293&Itemid=57&limit=1&limitstart=2 PRL JAKO ARYSTOKRATYCZNA APOTEOZA LIBERALNO-KONSERWATYWNA: Pan znowu to samo! – Bo jaka jest zasadnicza różnica …

~JKM PRZYZNAJE S…2007-05-08 11:15

Trzeba mówić ludowi otwarcie na każdym spotkaniu, że nie …
… toczy się dyskusja publiczna w sprawie emerytur. Niech kto udowodni, że się toczy. A gdzie jest udział koliberałów w tej dyskusji? Przecież emerytem może zostać …

~Zarathustra
2007-05-08 11:16

witam. co sądzicie o wsparciu przez ministerstwo rolnictwa …
… sadowników kt órym mróz zniszczył potencjalne zbiory?pozdrawiam.

~cybernetyk###
2007-05-08 11:16

PRL JAKO ARYSTOKRATYCZNA APOTEOZA …
… LIBERALNO-KONSERWATYWNA:  Wywiad JKM dla Przekroju Q: Pan znowu to samo!  JKM: Bo jaka jest zasadnicza różnica ustrojowa między PRL a III RP?  Q: Jest wiele.  JKM: Bardzo niewiele, …

~JKM PRZYZNAJE SIĘ
2007-05-08 11:20

Emerytury SB nie są aż tak kosztowne, żeby nas nie było …
… stać na ich utrzymanie w imię zasad. Po ich obcięciu "zwykły" emeryt i tak guzik więcej dostanie. Tak samo inni patrzący chciwie na te sumy nic z tego nie będą …

~UPRowokator
2007-05-08 11:20

Witam, w zasadzie wszystko rozumiem, ale nie wiem jak się …
… mam ustosunkowac do chyba podobnego faktu, czyli  takiego że kwaśniewski odchodząc z prezydentury sam sobie (żonie) zgodnie z prawem (bo na pewno jego prawnicy …

~Jurek
2007-05-08 11:21

Jak ktoś już musi wymierzyć sprawiedliwość, to niech idzie …
… i walnie pięścią w nos esbeka, który go poniżał i bił przy przesłuchaniu. Niech mu nawet zabierze część majątku jako odszkodowanie. Ale po co mieszać do tego …

~koliberator
2007-05-08 11:24

"powywlekać ich wnętrzności, pogwałcić ich żony i córki – …
… jak każdy porządny rewolucjonista" GRATULUJĘ śWIATŁOSCI MYŚLENIA !!!!

~Demokrata
2007-05-08 11:24

I ma Pan rację – wbrew licznym głosom oburzenia w imię …
… niesprecyzowanych (i niemożliwych do sprecyzowania) zasad "sprawiedliwości społecznej". Każdy, kto zwalcza kanibalizm stosując metody kanibali, buduje nową odmianę …

~Nestor
2007-05-08 11:27

Dziś celnicy ścigają ludzi za przemyt papierosów, chociaż …
… ten przemyt nie jest szkodliwy dla narodu i gospodarki, a nawet przeciwnie. Zwyczajne pieski najemne bez moralności, podobnie do agentów SB. Wykonują rozkazy …

~Monarchista
2007-05-08 11:46

Okazuje się,że najprostsze sprawy mażna aż tak …
… skomplikować by nie było sensownego wyjścia.Jednak mimo wszystko nie sądziłem,że JKM da taką plamę dzięki za wyciągnięcie wywiadu to wyjaśnia KONSERWATYWNO-LIBERALNE jak …

~student
2007-05-08 11:47

1. Rzecznicy "sprawiedliwości społecznej" uważają, że …
… "sprawiedliwość społeczna" zawiera się w ogólnej "sprawiedliwośći".Z logiki wiemy, że jeśli A nie równa się B, to nie oznacza to, że: 1. A=B’ (znaczy …

~In A Gadda Da V…2007-05-08 11:56

"Sprawiedliwość społeczna" może być tym samym, co …
… "sprawiedliwość" – lub czym innym. Jeśli tym samym – to po co Lewica mówi "sprawiedliwość społeczna" – marnując czas piszących, czytających, sosny na papier i tusz na …

~Gość
2007-05-08 11:58

Pańska argumentacja do mnie przemawia,albo jest …
… sprawiedliwość albo jej nie ma.Nie można się mścić teraz na kimś, kto pracował dla legalnej (wowczas )władzy.Jestem za lustracją, napiętnujmy i wskażmy ludzi podłego …

~Juraj
2007-05-08 12:06

Tym bardziej, że od 1956 roku Polska była już normalnym …
… państwem. Podoba mi się bardzo argument w teczki "argumenty moralne". Czy mógłby jeszcze Szanowy Pan rozwinąć wątek, że tą antychrześcijańską mściwością …

~JKM
2007-05-08 12:12

nikiem "JKM" może podpisać się każdy

~JKM
2007-05-08 14:28

Szanowny Panie! Ma Pan rację, Pańskie argumenty są …
… logiczne, powiedziałbym, ze do bólu logiczne, ale co z tego? Przecież 90% czytających Pana wywód i tak się obruszy, nawet nie zdając sobie sprawy z tego, że tak …

~Krzysztoff
2007-05-08 12:12

Pozrawiam i dziękuję za wsparcie. Skoro od 1956 roku …
… Polska była już normalnym państwem to pracownicy służb bezpieczeństwa dbali o Bezpieczeństwo Polski. To chyba logiczne dla każdego zdrowo myślącego człowieka. Podoba …

~JKM
2007-05-08 12:16

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:30

Czytam te argumenty Pana Korwin Mikke nt.ubeckich emerytur …
… i są one dość logiczne. Mam jednak wrażenie że w tym rozumowaniu są jednak błędy.  Podstawowym argumentem jest poszanowanie PRAWA, zasady że prawo nie działa …

~Roodeck
2007-05-08 12:14

Ależ proszę Pana ! Polska po 1956 roku była najzwyklejszym …
… niezależnym państwem ! O jakiej podległości ZSRR Pan tu w ogóle mówi ? Niestety, zaprzepaszczono to wszystko przy "Okrągłym Stole".

~JKM
2007-05-08 12:19

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:32

Zgadza się!

~Kliper
2007-05-08 12:51

Tak z ciekawości. Czyżby kolega kwestionował granice …
… jałtańskie?

~takijeden
2007-05-08 13:37

Tak z ciekawości. Czyżby kolega kwestionował granice …
… jałtańskie?

~takijeden
2007-05-08 13:37

To znaczy, że zdaniem JKM powinna nadal obowiązywać …
… "Ustawa o zaopatrzeniu członków partii (PZPR) oraz członków ich rodzin" uchwalona bodajże jeszcze w latach 70-tych ?! No bo przecież ci "członkowie" nabyli już prawa …

~KST
2007-05-08 12:25

Dura lex sed lex. Na tym opiera się nasza Cywilizacja !

~JKM
2007-05-08 13:00

Wasza (judaistyczna) może i tak, ale nie nasza rzymska.

~1882
2007-05-08 14:03

Nas chrześcijan obowiązuje zasada rzymska: Nemo …
… turpitudimem suam allegans audiatur! Czyli: nie będziesz czerpał korzyści z niegodziwości swojej! A pan panie JKM strzeliłeś sobie z magnum w stopę.

~Citizen
2007-05-08 14:24

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:33

Straciłeś pan 5 głosów z mojej rodziny panie JKM, ale …
… pewnie te 20 tysięcy ubeków zagłosuje za panem, więc głowa do góry. Ja bojkotuję wybory. Dobranoc.

~83992
2007-05-08 12:38

20 tysięcy ubeków i tak zagłosuje na SLD. tak właśnie UPR …
… buduje swoją potęgę (1%). brawo!

~delatour
2007-05-08 14:34

Chylę czoła przed pana erudycją

~jaremu
2007-05-08 12:40

Pelne poparcie dla logiki i JKM. Odnosi sie wrazenie, ze …
… komentatorzy krytykujacy JKM odnosnie ubeckich emerytur gikmnastykuja umysl w poszukiwanie wlasnej sprawiedliwosci spolecznej. Dlaczego nie pozbawic dobrych …

~goral
2007-05-08 12:42

Zgadzam sie wyjatkowo z kazdym slowem gospodarza blogu. I …
… dodam, ze PIS nie robi tego przypadkowo. Ta partia wie, ze jej postulaty sa niezgodne z prawem, ale chce sie profilowac jako lowca ubekow. Tak jak profilowala …

~Josza
2007-05-08 12:42

Okropny legalista z Pana ze nawet najglupsze PRLowskie …
… prawa ma pan zamiar respektowac.Nacjonalizacje tez :] haha

~Bozena
2007-05-08 12:56

Wreszcie dziala pan jak prawdziwy Demokrata.Glosy ubekow …
… zawsze sie przydadza.Brawo!

~Krysia
2007-05-08 12:58

W ten sposób głąbie tracisz tylko kolejne głosy w …
… wyborach. Między innymi mój i moich znajomych. Zabrać ebecji emerytury, co z tego, że może i jest to wbrew prawu. Ale to jest sprawiedliwe i słuszne. Właśnie …

~Marian65
2007-05-08 12:59

SKĄD TO PRZEKONANIE, ŻE JKM CHCE WYGRAĆ JAKIEŚ WYBORY ? …
… MOŻE CHCE, BY ZAWSZE USZCZKNĄĆ 3-4% ANTY-KOMUNISTOM?

~M55
2007-05-08 13:06

Niech się Pan nie ośmiesza, to sa jakies spiskowe teoryje.

~JKM
2007-05-08 13:10

Tak, masz rację. Tak to również widzę. Oceniając po …
… "owocach" to JKM działa jak wzorowy ubek – osłabia prawicę. Odbiera głosy PIS i PO. Wiem, wiem – nawiedzeni powiedzą, że PIS to też lewica. I teraz jeszcze to …

~Maciasek
2007-05-08 16:49

ale dlaczego tylko emerytury zabrac? Przeciez taniej …
… byloby powyzynac tych ubekow.

~AW
2007-05-08 13:10

Brawo ! brawo ! Argument z teczki "ośmiesznie przez …
… hiperbolę". Też mam tą teczkę ze szkoleń. Bardzo mi się ciągle przydaje.

~jm
2007-05-08 13:14

Jezeli ktos twierdzi ze wyzynanie niehumanitarne to …
… wyrznac polowe drugiej polowie pozwolic uciec..podaj link do teczek..ciekawe 🙂

~AW
2007-05-08 13:32

Pamietaj o tym, jak Tobie kiedyś zabiorą emeryturę, bo …
… uznają ONI, że na nią nie zasłużyłeś.

metald22
2007-05-08 13:56

"ONI" – korwinowska nowomowa nie mająca zwiżaku z …
… realnością. Jacy "ONI" – masoni czy pseudomasoni ?

~Blair
2007-05-08 16:13

jeśli po jednej wypowiedzi (stwierdzeniu ze prawo jest …
… prawo -Panu JKM też sie nie podoba) rezygnujesz z poparcie dla UPR tzn. ze tak naprawdę nigdy nie podzielałeś poglądów republikańskich, czyli rządów prawa. a twoje …

~bercikx83
2007-05-08 19:53

Emerytur nie zabierajmy za to zwolnijmy ich z instytucji …
… publicznych. Młodzi wyjeżdżają tworzą dochód innych państw zarabiają na ich emerytury zakładają rodziny. Zwolnijmy w naszej administracji starych zatrudnijmy …

~młody
2007-05-08 13:11

prawo, prawo …. prawo tworza ludzie, zmieniaja sie …
… ludzie zmienia sie prawo, wczoraj Ubek mial prawo do 10.000 zl emerytury, dzisiaj nie i tyle

~Uhu
2007-05-08 13:12

Przeciez JKM nie chodzi o prawo tylko o glosy …
… UBekow.~Chyba warto podlizac sie zeby zlapac troche wiecej glosow i w koncu wprowadzic wolny rynek.Mam racje?

~magda
2007-05-08 13:21

Bravissimo ! Piękny argument z teczki "Mrugnięcie okiem, …
… że nie o to mi chodziło, tylko chcę oszukać Złych by wygrało Dobro i Nasza Wiela Idea". Używany juź za XX dynastii w Egipcie. Coraz bardziej sofisticated, …

~JKM
2007-05-08 13:27

nikiem "JKM" może podpisać sie każdy

~JKM
2007-05-08 14:34

cóż tym razem masa blędów jestem zaskoczony Panie …
… Januszu:-/ otóż CIA nie jest zbrodniczą organizacją UB i SB było nie mozna jednak aż tak porównywać trzeba mieć jakieś wyczucie.nie można np porównywać SSmanów do …

~Bartek_Krk
2007-05-08 13:33

MATURY 2007. Dzisiaj odbyła się matura z Wiedzy o …
… Społeczeństwie. Przedmiot niezbędny zdającym na studia prawnicze, socjologiczne, politologiczne i inne. W jednym z krakowskich liceów zdających powitała flaga Związku …

~przyszłoroczny …2007-05-08 13:42

Z przerażeniem zauważam czasem, że studenci są ostro …
… nakręceni propagandą unijnego socjalizmu, który się tak nie nazywa, a nawet nie nazywa się postępem, tylko wcale się nie nazywa, a także propagandą superpaństwa. …

~wróg klasowy
2007-05-08 14:12

Z przerażeniem zauważam czasem, że studenci są ostro …
… nakręceni propagandą unijnego socjalizmu, który się tak nie nazywa, a nawet nie nazywa się postępem, tylko wcale się nie nazywa, a także propagandą superpaństwa. …

~wróg klasowy
2007-05-08 14:12

Dwoistość, brak konsekwencji w zasadach. Tak przynajmniej …
… mi się wydaje. Państwo powinno respektować swoje z’obowiązania. Była umowa że pracownicy agencji bezpieczeństwa dostaną taką emeryturę, więc taką powinni …

~Undercover
2007-05-08 13:52

Kaczory są typowymi demokratami i zwyczajnie szukają w ten …
… sposób demokratycznego poparcia. Autorytet państwa prawdopodobnie mają mniej więcej tam, gdzie wskazał Oleksy odnośnie SLD i Polski. Może też po prostu Kaczory …

~wolnyUPRynek
2007-05-08 14:00

Jarosław ryzykuje także własną emeryturę, a podobno sobie …
… nie odłożył za wiele na stare lata. Jeśli masy dadzą władzę starym komuchom, to Jarosław może mieć także coś obcięte. Wtedy zapewne będzie biadolił, że to …

~wróg klasowy
2007-05-08 14:03

Założę się o skrzynkę, że większość ludzi myśli, że coś …
… zarobi na tym zmniejszeniu emerytur SB. Taka jest ciemnota w narodzie.

~mól prasowy
2007-05-08 14:16

Panie Mikke!! PRL NIE BYŁA ŻADNYM NORMALNYM PAŃSTWEM!!! …
… Dlaczego Pan opowiada takie rzeczy?Jakie to było normalne państwo?Nie mówiąc już o "państwie prawa".Pan walczy o Prawo i nazywa Pan PRL państwem Prawa???!!! Było …

~Bartek
2007-05-08 14:16

Pytanie do J. K-M : Czy Kambodża pod rządami Czerwonych …
… Khmerów była państwem prawa ? Według poglądów Pana Janusza pewnie tak i dzięki temu ci , których wymordowano ( tylko parę milionów ) mieli przynajmniej tę …

~LBodek
2007-05-08 15:28

Pytanie do J. K-M : Czy Kambodża pod rządami Czerwonych …
… Khmerów była państwem prawa ? Według poglądów Pana Janusza pewnie tak i dzięki temu ci , których wymordowano ( tylko parę milionów ) mieli przynajmniej tę …

~LBodek
2007-05-08 15:28

I tu nie zgadzam się z panem JKM. Ala Capone wsadzili do …
… pierdla nie za przestępstwa kryminalne tylko za nie płacenie podatków i mimo to każdy uważa to za skuteczność państwa w walce o sprawiedliwość. Jeśli więc dziś …

~sqoreq
2007-05-08 14:25

Niezadowolonym ze skutków działania UPR przypominam, żeby …
… sami się ruszyli i łaskawie przychodzili na zebrania UPR i KoLibra. Władze partii nie dadzą rady załatwić wszystkiego. Trzeba zrobić zrzutkę na plakaty …

~AKTYW
2007-05-08 14:25

Czy można zamówić kubeczki firmowe z hasłem: "RĘCE PRECZ …
… OD EMERYTUR UBECKICH ?" Najlepiej jak by były z podobizną JKM.

~Krzysztof
2007-05-08 14:35

To od razu dodatkowe kubeczki z napisami odnośnie …
… kolejnych grup, którym władza ludowa zabierze umówione emerytury, a ostatni dla siebie samego ze swoją podobizną.

~AKTYW
2007-05-08 14:50

"umówione" – co to za korwniowska nowomowa ?

~Blair
2007-05-08 15:38

może JKM lub ktoś kto popiera jego zdanie w sprawie …
… emerytur wyjaśni w końcu: KTO SIĘ Z KIM UMÓWIŁ I JAKA JEST TREŚĆ TEJ UMOWY??? jako żywo nigdzie nie mogę tego wyczytać!  idąc do pracy podpisuje się umowę O PRACĘ Z …

~delatour
2007-05-08 18:53

"Otóż komuniści po dojściu do władzy mówili: "Ten walczył …
… o Wolność i Demokrację, więc mu – z mocą wsteczną, jak trzeba " I dlatego to nie jest prawo. Konserwatysta nie tylko nie musi respektować następstw takiego …

~A.H.H.
2007-05-08 14:28

Sejm III RP wcale nie mniej zaszkodził np. gospodarce, …
… która jest nam do życia niezbędna. Czy obetniemy posłom emeryturę ze względu na wyrządzone szkody? A wyborcom, ze względu na to, że zawinili wybierając w wolnych …

~Krwiopijca
2007-05-08 14:31

Jeśli mamy odrobinę władzy w samorządach i chcemy …
… uniezależnić ludzi od socjalizmu, to niech każdy samorządowiec z naszego środowiska przefrosuje w swojej gminie czy mieście postanie  specjalnego placu bazarowego, ale …

~kapitalista-wawa
2007-05-08 14:39

Tu jest niezłe miejsce, żeby zmobilizować i natchnąć …
… uczestników Marszu dla kapitalizmu. Przede wszystkim idzie o udział z rodzinami i znajomymi. JKM powinien użyć tego blogu odpowiednio wcześnie. Gdyby uczestników …

~Prywatyzeusz
2007-05-08 14:45

Przyda się duży banner "Uwolnić broń osobistą!". Za tym …
… pójdzie sporo ludzi.

~Walther P-38
2007-05-08 14:47

Urbański nie pokaże marszu i udowodni, że idzie na pasku …
… SLD.

~Kontrrewolucja
2007-05-08 15:06

Panie Januszu! Toż to przypomina Pan rycerza walczącego z …
… wiatrakami.  Nawet na Pańskim blogu wielu ludzi to Ci ze zniewolonymi umysłami. Takich jest chyba z 90% w społeczeństwie.  Następnie 90%z nich to genetyczni …

~belfegor
2007-05-08 14:53

a przed nim bieży baranek, a nad nim lata motylek

~delatour
2007-05-08 16:02

Ja na przykład nie pojmuję toku rozumowania JKM. Dla mnie …
… gadanie, że obniżenie emerytur do wartości minimalnej jest działaniem prawa wstecz jakoś nie przekonuje. Przecież nikt nie chce aby tamci ludzie oddali …

~deviator
2007-05-08 22:28

Ja na przykład nie pojmuję toku rozumowania JKM. Dla mnie …
… gadanie, że obniżenie emerytur do wartości minimalnej jest działaniem prawa wstecz jakoś nie przekonuje. Przecież nikt nie chce aby tamci ludzie oddali …

~deviator
2007-05-08 22:31

Motłoch nadal się nie orientuje, że skoro widać, że …
… państwo zmniejszyło komuś, to znaczy, że ta emerytura zależy tylko od fantazji państwa.

~Ż E N U A
2007-05-08 14:59

Zobaczycie, że socjaliści w końcu dobiorą się do II …
… Filaru. Ciekawe ilu gości tego blogu dało się nabrać na II Filar i zapisało się dobrowolnie do funduszu.

~extremista
2007-05-08 15:02

II filar jest obowiazkowy. chyba ze przez "dalo sie …
… nabrac" rozumiesz "byli tak glupi ze dali sie urodzic w naszym kraju" 😉

~sz
2007-05-08 18:24

Jak ja żałuję tej głupoty…

~r
2007-05-08 23:34

Niestety polskie spoleczenstwo przesycone jest do glebi …
… socjalizmem, duzo bardziej nic inne narody europy zachodniej – co widac po wpisach. Ale oczywiscie dla poklasku "bracia k" wykonaja te i jeszcze kilka innych …

~prezydentczadu@…2007-05-08 15:16

"Ucieczkę od wolności" napisał E. Fromm, a nie Hayek. taka …
… mała dygresja 🙂  PS. składka do końca roku jest opłacona

~holger
2007-05-08 15:21

byłbym zapomniał –  Hayek napisał "Drogę do zniewolenia". …
… Pozdrawiam i życzę sukcesów

~holger
2007-05-08 15:24

O rany, kolejny wytykacz… a przecież „Ucieczka od …
… Wolności” to najprostsza „Droga do Zniewolenia”, więc o co chodzi? 😉

~Woytas
2007-05-08 20:23

Dziękuję za szerokie poparcie i obiecuję solennie, że w …
… moim pierwszym wystąpieniu po dostaniu się do Sejmu zdominowanego obecnie przez socjalistów wystąpię z inicjatywą aby WWCCzc.Posłowie, którzy głosowali za …

~JKM
2007-05-08 15:45

Rozpropagujmy to wśród rodzin i znajomych !

~Krzysztof
2007-05-08 16:16

chyba nie sadzisz ze to pisal korwin… naprawde plakac …
… sie chce widzac naiwnosc niektorych fanów. jakbym tu napisal z podpisem "~JKM" ze UPR jest za nacjonalizacja wszystkich firm to boje sie ze tez by byly oklaski 😛

~JKM
2007-05-08 18:27

I tu ma pan rację. Nacjonalizacja pozwoliłaby wyrównać los …
… wszystkich polaków i wprowadzić sprawiedliwość społeczną.

~JKM
2007-05-08 18:39

Przecież Prawo i Zasady są całkowicie subiektywne, więc …
… nie wiem po co to całe bicie piany dla bicia piany, jeśli można by czas i miejsce poświęcić czemuś naprawdę problematycznemu, a nie oczywistemu.

~lex
2007-05-08 16:00

Brednie starzejoncego sie sofisty

~korona
2007-05-08 16:05

Brednie starzejoncego sie sofisty

~korona
2007-05-08 16:05

Zapraszamy Pana, Panie Januszu na kolejne spotkanie do nas …
… do miasta !!! UPR – Sekcja Emerytów i Pokrzywdzonych Rodzin Pracowników UB

~UPR – Sekcja em…2007-05-08 16:24

Jestem za. Proponuję obwołać JKM honorowym Członkiem !!!

~emeryt
2007-05-08 16:27

jak się czyta niektore posty to przychodzi na myśl tylko …
… jedno : perły przed wieprze. 🙁 Panie Januszu dziękuję za wykład na temat konstytucji 3 maja. Pozdrawiam

Belfegoor
2007-05-08 16:42

MNIEJ UWIELBIENIA – WIĘCEJ MYŚLENIA!!! JKM uczy żeby …
… używać szarych komórek. jeśli masz coś do powiedzenia to włącz się łaskawie do polemiki a nie obrażaj tych, którzy mają inne zdanie. JKM jest tylko człowiekiem i nie …

~delatour
2007-05-08 19:10

Szanowny Panie! Istnieje jednak w Polsce zdroworozsądkowe …
… myślenie, które m.in. Pan prezentuje. Jest ono w zdecydowanej mniejszości, ale istnieje i dokąd istnieje kraj ma jakieś szanse na przetrwanie. Problem tkwi w …

~JacRob
2007-05-08 16:47

"Podejrzewam, że spora część najgłośniej krzyczących to …
… ci, których rodziny były w coś w PRL-u zamoczone… " A to zmyslny argument… No rzeczywiscie popis erudycji Pan dal. "To nie teoria. Znam panią, która…."  I …

~screwdriver
2007-05-08 17:04

A tak trochę z innej beczki, dla ostudzenia emocji …
… zachęcam do przeczytania arkusza rozszerzonego z wos’u dla maturzystów (dostępny na portalu onet.pl ), głównie chodzi mi o tekst  "Jak walczyć z biedą?"

~Helios9090
2007-05-08 17:10

WIEC POPARCIA DLA KORWINA ! W najbliższą sobotę na Nowym …
… Świecie przy bramie do UPR obędzie sie wiec poparcia dla Janusza Korwin-Mikke. Za pomocą aparatury nagłasniającej najpierw zostanie odczytany tekst "Obiecuję …

~Komitet Organiz…2007-05-08 18:47

Co się stało,że tak się JKM stoczył.

~pedro
2007-05-08 18:59

www.tophic.blog.onet.pl <<"O istnieniu lub nieistnieniu …
… absolutu", "Skazani na zycie" i wiele innych. Zapraszam serdecznie!!!

~Tophic
2007-05-08 19:08

Zastanawiam się, jak powinna wyglądać sytuacja z …
… człowiekiem który prawomocnym wyrokiem jest skazany na degradację. Jeśli ma to miejsce przed przejściem na emeryturę, no to wiadomo że mu jej nie dadzą. Ale jak …

~Adam Walczyk
2007-05-08 19:14

Waffen-SS zostało uznane przez Międzynarodowy Trybunał …
… Wojskowy w Norymberdze za organizację zbrodniczą ale świadczenia emerytalne dla byłych żołnierzy naliczane są od 1.I.1940 roku i nie sądzę żeby znalazł się ktoś do …

~DarekS
2007-05-08 19:23

Może i "PiS ma w rękach Prezydenturę, premierostwo, …
… większość w "Rządzie", większość w Senacie, z koalicjantami większość w Sejmie… " ale nie ma większości w minterstwach, gdzie urzęasy rządzą

~wind11
2007-05-08 19:29

No i co powiedzieć,może to źle czy dobrze,że rządzą.A może …
… chodzi tobie,że dobrze rządzą czy jednak źle rządzą.Trzeba się zdecydować taj jak JKM dając plamę emerytalną i wpisując się tym samym w obronę zdobyczy PRLu.

~mambo
2007-05-08 20:13

Tja,plan Kluski padl, rezim odlozyl do nastepnej 5-latki. …
… http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/20,0,239892.html

~marshall
2007-05-08 20:16

Tja,plan Kluski padl, rezim odlozyl do nastepnej 5-latki. …
… http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/20,0,239892.html

~marshall
2007-05-08 20:16

Powołuje się Pan na Prawo. Neguje Pan Sprawiedliwość …
… Społeczną. Art. 5 KC odwołuje się do zasad współżycia społecznego. Zatem Pana wywody są koherentnie niesójne.

~slacker
2007-05-08 20:24

JKM powołuje się na Prawo. Neguje *sprawiedliwość …
… społeczną*. Całkiem słusznie, gdyż należy ona do Lewa, czyli zbioru pokrętnych socjalistycznych przepisów, mających tylko pozory Prawa. KC to także zbiór przepisów, …

~Woytas
2007-05-08 21:25

Ów artykuł KC idealnie się wpisuje w lewackie rozumienie …
… prawa – głosi on (w tłumaczeniu na ludzki): "a każdy przepis niniejszego kodeksu może być niestosowany, gdy władzy się to nie spodoba". …

~Adam Walczyk
2007-05-08 21:50

Romaszewski to przełoźył na liczby tj. idzie o  0.6 do 2 …
… mld. złotych. http://www.money.pl/archiwum/mikrofon/artykul/116,0,239476.html# Sbecja wmieszała się w MO, trudno będzie to szambo odcedzić.

~slash
2007-05-08 20:42

Romaszewski to przełoźył na liczby tj. idzie o  0.6 do 2 …
… mld. złotych. http://www.money.pl/archiwum/mikrofon/artykul/116,0,239476.html# Sbecja wmieszała się w MO, trudno będzie to szambo odcedzić.

~slash
2007-05-08 20:42

Dobra, szefie, a jakiś koment. o wyborach we Francji?  …
… Dziś 18 lat Gazety Wyborczej, piszą: spróbujemy być azylem dla tych Czytelników, którym bliska jest nasza wizja Polski – państwa i narodu życzliwego ludziom, …

~czuły
2007-05-08 20:52

Bądż twardy – Pyjas to typowy mord polityczny. Oczywiście …
… normalnych świadków nie było, dlatrgo powstał manifest normalności – a to że JKM obiecuje SOLLENNIE to może również oznaczać  solny śrut w zadzie, tak że nie …

~s…h
2007-05-09 09:07

W końcu ktoś normalny w tym nienormalnym ustroju, …
… państwie, narodzie. Serdeczne dzięki Panie Korwin.

~rocznik 1968
2007-05-08 21:18

Jeżeli ktoś  nazywa emeryturę państwową umową to znaczy że …
… coś innego rozumie pod pojęciem umowy niż jest w rzeczywistości. Umowa przejawia się w dobrowolnym przystąpieniu do kontraktu a ZUS to jej zaprzeczenie. Nie …

~Roberto
2007-05-08 21:21

Problem w tym, że większość komentujących nie stara się …
… zrozumieć argumentacji JKM, myślą SERCEM, D.PĄ, lub jakimś innym organem nie nadającym się do myślenia, reagują emocjonalnie i zacietrzewiają się. Też nie lubię …

~geo
2007-05-08 21:46

Panie Januszu, z wieloma Pańskimi tezami zgadzam się w 100 …
… %, mogę nawet powiedziec, że z większością. Jednak należy zdać sobie sprawę z tego,że te radykalne poglądy, albo mówiąc inaczej, prawda (w odczuciu …

~krsysztof1968
2007-05-08 21:53

JKM to mistrz po prostu. Dzięki za ten blog! Co wieczór …
… mam pewność, że przeczytam rozumny tekst. Od razu czuję się lepiej!

~Piotrek
2007-05-08 22:00

ciekawy wpis JKMa, a tu taka mala dygrasja: …
… http://www.obiektyw.net/ http://www.obiektyw.net/ http://www.obiektyw.net/ http://www.obiektyw.net/

~JKM fan (mimo w…2007-05-08 22:15

"koniec kropka i bomba kto nie zrozumiał ten trąba". …
… Ludzie! Ile trzeba Wam tłumaczyć że zasady to zasady? każdemu dać co się należy: emeryturę, a jak trzeba to i kulkę czy stryczek. Jedno niema z drugim nic wspolnego.

~Bogdan
2007-05-08 22:19

No dobra zostawmy te 20 tysiecy ubekow narazie w …
… spokoju..jest wazniejszy (ze wzgledu na skale i rozmiar) problem : ci co od lat pracuja i placa podatki ZUS z duzym prawdopodobienstwem fige dostaną lub tyci …

~AW
2007-05-08 22:31

Panie Januszu! Popełnił Pan błąd: albo Erich Fromm i …
… "Ucieczka od wolności", albo Hayek i "Droga do zniewolenia" lub inna jego książka.

~Bart
2007-05-08 22:32

WWW.VETOPOZNANIA.PL – nowe teksty – o Wspólnocie …
… Europejskiej, zapraszamy!

~vetopoznania
2007-05-08 22:40

Emerytury uboli    A jesliby rzad zamiast je obnizac po …
… prostu oblozyl je wysokim podatkiem?? Czy wtedy zasady zosatalyby zlamane? Czy to nie zmierza w strone Talmudu? Podatkow nie lubimy, ale chetniej bede protestowal …

~adwojnowski
2007-05-08 22:48

ciekawa koncepcja "podatek solidarnosciowy zadośćuczynny". …
… I mozna nawet stosowac  obinzki lub zwolnienia podatkowe.. Jednak kij ma dwa konce..poźniej "podatek anty-PIS-owski dla emerytow z PISU…

~AW
2007-05-08 22:58

Podatek UB..oczny?

~AW
2007-05-08 23:02

A co uważasz na temat tzw. brukowców? Zapewniam Cię, że …
… zmienisz stosunek do tych mass-mediów po przeczytaniu bardzo ciekawego artykułu na http://wiadomosci24.blog.onet.pl/ Opowiada on o manipulacji i tanich chwytach …

wiadomosci24
2007-05-08 23:18

Szkoda, ze Pan nie rzadzil w roku 1984 :-((((((

~Jacek
2007-05-08 23:56

I tu pojawia się pewien problem. Czy gdyby np OBECNA …
… władza wprowadziła karę śmierci to nie zaczętoby skazywać na śmierć sędziów, prokuratorów i katów z PRL-u. Bo ta cała sprawa z emeryturami dowodzi, że nie uznaje się …

~Piotr Micyk
2007-05-08 23:59

Trybunal Konstytucyjny orzekl, ze swiadczenia emerytalne …
… sa przywilejem, a nie obowiazkiem ze strony panstwa.

~Jacek
2007-05-09 00:13

a podatek ZUS jest zaszczytnym obowowiazkiem obywateli…

~AW
2007-05-09 00:33

Musi być jakiś prawny sposób aby walnąć w te zakichane …
… prl-owskie przywileje. Biznesmen. który doprowadził do bankructwa firmę będzie do końca życia szarpał się w Sądach i będzie nachodzony przez komorników . Komuchy …

~52 latek
2007-05-09 00:14

Nie chce placic za ewentualny przywilej. Nie chce, zeby …
… polytyk decydowal, kiedy moge skorzystac Z MOICH PIENIEDZY. Pieniedzy zagrabianych co miesiac przez ZUS-y i inne zlodziejskie OFE nie podarowal mi zaden Miller, …

~Jacek
2007-05-09 00:23

Szanowny Panie Januszu Powtórzę najpierw, że amicus Plato, …
… amicus Socrates, sed magis amica veritas.  A prawda jest taka, że źródło prawa stanowionego może być różne. Może to być "wola ludu" (którą skądinąd tak celnie …

~Attyla
2007-05-09 12:10

Lady Punk o demokracji do posluchania …
… mms://stream.onet.pl/media.wsx?/muzyka/200704/5a20e6784c.wma

~AW
2007-05-09 14:42

Logika i owszem tylko kasy w ZUSie nie ma, więc pozostaje …
… tzw. emerytura bardzo wysokim zasiłkiem społecznym płaconym przez Państwo, które "pożycza" pieniądze podatników ZUSowie dla SB/UBeków.

~efka
2007-05-09 16:24

Logika rozumowania jest bardzo prosta, i wręcz nie …
… rozumiem dla czego część (a w zasadzie większość naszego społeczeństwa) nie może tego zrozumieć. Przypuśćmy taką hipotetyczną sytuację, że ktoś został zwerbowany przez …

~JAG
2007-05-09 21:22

Prawa PRLu nie powinny znaleźć kontynuacji w III RP. To …
… peerelowska "sprawiedliwość" była tak naprawdę niesprawiedliwością. Odebranie ubekom emerytury jest zamieniem tej niesprawiedliwości na sprawiedliwość. A …

~Itarillde
2007-05-11 14:03

Chciałbym zwrócić pana uwagę na fakt, że PRL był państwem …
… okupowanym przez Związek Radziecki, struktury administracji, PZPR, SB, WSI (z wcześniejszymi nazwami) były faktycznie integralną częścią sowieckich struktur i …

~Irokez
2007-05-12 22:13

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758