Większość firm stoi przed podobnymi wyzwaniami. Jak skutecznie zarządzać czasem pracy? Jak najlepiej obsługiwać klientów? Gdzie tych klientów szukać? Spółka PlanMyDeal SA odpowiada na te wyzwania tworząc platformę PlanMyDeal.com. Serwis przeznaczony jest dla firm i ich klientów, to marketplace który umożliwia rezerwacje terminów online. To tutaj klienci mogą znaleźć wykonawców usług lub produktów, którzy dysponują czasem zgodnym z wymaganiami na kontakt, wycenę, przygotowanie oferty i realizację działań. PlanMyDeal.com to narzędzie do zarządzania projektem, to także miejsce reklamy biznesu. Każda firma zarejestrowana na platformie pokazuje, że punktualnie, terminowo, systematycznie, konsekwentnie oraz zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. PlanMyDeal umożliwia także outsourcing działu obsługi klienta przez usługę nazwaną Wirtualna Asystentka. Firma, która reklamuje się na portalu może korzystać z pracowników PlanMyDeal […]
Większość firm stoi przed podobnymi wyzwaniami. Jak skutecznie zarządzać czasem pracy? Jak najlepiej obsługiwać klientów? Gdzie tych klientów szukać? Spółka PlanMyDeal SA odpowiada na te wyzwania tworząc platformę PlanMyDeal.com.
Serwis przeznaczony jest dla firm i ich klientów, to marketplace który umożliwia rezerwacje terminów online. To tutaj klienci mogą znaleźć wykonawców usług lub produktów, którzy dysponują czasem zgodnym z wymaganiami na kontakt, wycenę, przygotowanie oferty i realizację działań. PlanMyDeal.com to narzędzie do zarządzania projektem, to także miejsce reklamy biznesu. Każda firma zarejestrowana na platformie pokazuje, że punktualnie, terminowo, systematycznie, konsekwentnie oraz zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi.
PlanMyDeal umożliwia także outsourcing działu obsługi klienta przez usługę nazwaną Wirtualna Asystentka. Firma, która reklamuje się na portalu może korzystać z pracowników PlanMyDeal SA, którzy obsłużą portal w jej imieniu – skontaktują się z Klientem i oznaczą w kalendarzu ustalone terminy.
Coraz więcej firm stawia jakość obsługi klienta na pierwszym miejscu. Często opiera całą strategię budowania swojej przewagi konkurencyjnej na CX (Customer Experience) . Właśnie dlatego światowy rynek outsourcingu obsługi klienta rośnie w tempie dwucyfrowym rok do roku. Bardzo dużą popularność zyskują również platformy online do umawiania zleceń. Rynek tych usług do końca 2023 r. ma osiągnąć wartość aż 360 mln dolarów! To świetny moment, by w niego zainwestować. Taką okazję daje właśnie teraz PlanMyDeal SA.
Serwis PlanMyDeal.com powstał w 2020 r., na bazie doświadczeń zespołu managerów i specjalistów, pod kierunkiem założyciela i CEO Tomasza Janasa. Eksperci zdobyli 15 letnią praktykę biznesową i wypracowali unikalną metodykę prowadzenia projektów. Doświadczony zespół stworzył już biznesy oparte na modelu abonamentowym generujące przychody blisko 10 mln zł przy zysku netto 1.5 mln zł.
8 czerwca ruszyła emisja pierwszych akcji spółki. Od samego początku spółka podaje konkrety emisji.
Tomasz Janas, założyciel i CEO PlanMyDeal, zdecydował się na crowdinvesting, ze względu na możliwość zbudowania społeczności inwestorów, którzy staną się także użytkownikami systemu. Founder PlanMyDeal ma duże doświadczenie w prowadzeniu rentownych biznesów opartych na abonamentach, zarządza grupą firm. Jedną z nich jest IT Omega Sp. z o.o., która od 2011 r. dostarcza usługi informatyczne dla firm w Polsce, w Europie i na świecie. Ich klientami są m.in. klienci biznesowi banku Pekao, JSW, Volkswagen, Tchibo i grupa Omnicom. Przez markę BInCoSt, grupa oferuje wdrożenia systemów Business Intelligence, a przez itruster.pl usługi związane z bezpieczeństwem IT. Platforma PlanMyDeal jest więc kolejnym projektem o dużym potencjale. Inwestorzy w zamian za wpłaty otrzymują akcje PlanMyDeal S.A.