Bez kategorii
Like

The Huffington Post – Pierwowzór Nowego Ekranu sprzedany

08/02/2011
390 Wyświetlenia
0 Komentarze
51 seconde czytania
no-cover

Jak donoszą media, informacyjna witryna The Huffington Post, będąca wzorem na którym oparto zamierzenie i wygląd Nowego Ekranu, została właśnie sprzedana właścicielom witryny AOL za 315 milionów dolarów. Witrynę The Huffington Post utworzono w 2005 inwestując w nią 1 milion dolarków. W ciągu krótkiego czasu stała się jedną z najcześciej odwiedzanych witryn z bieżącymi wiadomościami z kraju i świata. Transakcja ma podnieść zdolność AOL do pozyskiwania nowych informacji oraz do wytwarzania własnych, autorskich treści.  

0


Jak donoszą media, informacyjna witryna The Huffington Post, będąca wzorem na którym oparto zamierzenie i wygląd Nowego Ekranu, została właśnie sprzedana właścicielom witryny AOL za 315 milionów dolarów.

Witrynę The Huffington Post utworzono w 2005 inwestując w nią 1 milion dolarków. W ciągu krótkiego czasu stała się jedną z najcześciej odwiedzanych witryn z bieżącymi wiadomościami z kraju i świata.

Transakcja ma podnieść zdolność AOL do pozyskiwania nowych informacji oraz do wytwarzania własnych, autorskich treści.

 

0

interesariusz z PL

cóz to moze znaczyc ? .

49 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758