Jak donoszą media, informacyjna witryna The Huffington Post, będąca wzorem na którym oparto zamierzenie i wygląd Nowego Ekranu, została właśnie sprzedana właścicielom witryny AOL za 315 milionów dolarów. Witrynę The Huffington Post utworzono w 2005 inwestując w nią 1 milion dolarków. W ciągu krótkiego czasu stała się jedną z najcześciej odwiedzanych witryn z bieżącymi wiadomościami z kraju i świata. Transakcja ma podnieść zdolność AOL do pozyskiwania nowych informacji oraz do wytwarzania własnych, autorskich treści.
Jak donoszą media, informacyjna witryna The Huffington Post, będąca wzorem na którym oparto zamierzenie i wygląd Nowego Ekranu, została właśnie sprzedana właścicielom witryny AOL za 315 milionów dolarów.
Witrynę The Huffington Post utworzono w 2005 inwestując w nią 1 milion dolarków. W ciągu krótkiego czasu stała się jedną z najcześciej odwiedzanych witryn z bieżącymi wiadomościami z kraju i świata.
Transakcja ma podnieść zdolność AOL do pozyskiwania nowych informacji oraz do wytwarzania własnych, autorskich treści.