Starsi pamiętać już tego nie chcą. Młodzież wychowuje się teraz na wzorcach zachodnich typu : „Unsere Mütter, unsere Väter”. Po co nam taki np zardzewiały ” Człowiek z żelaza” co to jego reżyser teraz się wstydzi i żaluje, że go zrobił. Jest w filmie „Człowiek z żelaza ” taki fragment który pozwala zrozumieć,jak mogło dojść do tego że w mediach „mainściekowych” pojawia się takie stwierdzenie: ” Polacy zadowoleni z emisji serialu „Nasze matki, nasi ojcowie„. Nie jesteśmy już przewrażliwieni na punkcie historii? Mylili się, ci którzy twierdzili, że Polacy nie chcą oglądać kontrowersyjnego niemieckiego serialu „Nasze matki, nasi ojcowie”. Według sondażu TNS Polska dla „Wiadomości”, aż 47 proc. z nas twierdzi, że decyzja TVP o emisji produkcji, w której Polacyprzedstawieni […]
Starsi pamiętać już tego nie chcą. Młodzież wychowuje się teraz na wzorcach zachodnich typu : „Unsere Mütter, unsere Väter”. Po co nam taki np zardzewiały ” Człowiek z żelaza” co to jego reżyser teraz się wstydzi i żaluje, że go zrobił.
Jest w filmie „Człowiek z żelaza ” taki fragment który pozwala zrozumieć,jak mogło dojść do tego że w mediach „mainściekowych” pojawia się takie stwierdzenie:
” Polacy zadowoleni z emisji serialu „Nasze matki, nasi ojcowie„. Nie jesteśmy już przewrażliwieni na punkcie historii?
Mylili się, ci którzy twierdzili, że Polacy nie chcą oglądać kontrowersyjnego niemieckiego serialu „Nasze matki, nasi ojcowie”. Według sondażu TNS Polska dla „Wiadomości”, aż 47 proc. z nas twierdzi, że decyzja TVP o emisji produkcji, w której Polacyprzedstawieni są jako antysemicibyła właściwa. Serial odnotował też całkiem wysoką oglądalność.
Myślę że wiecie kogo było stać na taki wysiłek intelektualny. Jak można było dojść do takiego zbydlęcenia? Trzeba pamietać o dwóch rzeczach . Po drugie nie było lustracji środowiska dziennikarskiego. Po pierwsze korzenie dzisiejszego dziennikarstwa są tu: ( kiknij link by obejrzeć potrzebne video)
http://www.youtube.com/v/qK__cr_vut4%26hl=en%26fs=1%26rel=0%26hl=en%26fs=1%26rel=0
Po wyświetleniu pojawił się w Sejmie minister kultury. Co prawda budynek na Wiejskiej nie tylko wyglądem przypomina cyrk ,ale odstawianie takiego numeru jak ten:
” Niemiecki film „Nasze matki, nasi ojcowie” narusza dobre imię Armii Krajowej i nie jest zgodny z prawdą historyczną– powiedział w Sejmie minister kultury . ”
To chyba poważne przegięcie . Przykład hipokryzji, cynizmu i zakłamania jak w całym PO.
Kto zezwolił na emisję tego paszkwilu? Komu podlega telewizja publiczna. Komu podlegają ci co podejmowali o tym decyzję? Przecież to Minister Kultury ma wpisaną odpowiedzialność w sprawach : 9) polityki audiowizualnej, w szczególności w zakresie prasy, radia, telewizji i kinematografii; (http://www.arslege.pl/zakres-spraw-objetych-dzialem-kultura-i-ochrona-dziedzictwa-narodowego/k189/a19341/)
Jak uzasadniano decyzję o emisji filmu w Polsce? W komunikacie napisano, że polska opinia publiczna była „skazana jedynie na pośrednictwo dziennikarzy i polityków w ocenie niemieckiego serialu, nie mogąc wyrobić sobie w tej kwestii własnego zdania”.
To prawda . Polacy zostali skazani na pośrednictwo dziennikarzy przed i po emisji. Dziennikarzy którzy są klonami i spadkobiercami takich, jak ten w powyższym fragmencie filmowym.