Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, ile długopisów reklamowych zużyłeś w swoim życiu? Pewnie nie, ponieważ liczba byłaby naprawdę imponująca. Świadczy to o tym, jak powszechnym narzędziem marketingowym wciąż są długopisy reklamowe oraz inne gadżety promocyjne. Co prawda w ostatnich latach to marketing internetowy wydaje się wieść prym na rynkach biznesowych, to tradycyjne formy reklamy w dalszym ciągu stanowią o skuteczności działań marketingowych w wielu przedsiębiorstwach. Nie od dziś wiadomo, że długopisy reklamowe mają oddane grono fanów, a ich liczba stale rośnie. Zatem dlaczego warto zainwestować w personalizowane długopisy reklamowe?
Długopisy promocyjne – bliski kontakt z klientem
Obserwując, rozwijający się rynek marketingowy można z pełnym przekonaniem stwierdzić, że wzrost zainteresowania marketingiem internetowym w ostatnim czasie przybrał na sile. Co ciekawe, tendencja ta wcale nie wpłynęła niekorzystnie na popularność tradycyjnych narzędzi reklamowych. Mowa między innymi o długopisach reklamowych, które pozwalają nawiązać bliższe relację z klientami. Długopisy z nadrukiem, w które można się zaopatrzyć w e-sklepie OpenGift.pl, są skutecznym środkiem w walce o zadowolenie stałych oraz nowych klientów. Szczegółową ofertę można znaleźć w tym miejscu: https://www.opengift.pl/dlugopisy-reklamowe/.
Długopisy firmowe – praktyczny upominek dla każdego
Czego konsumenci wymagają od gadżetów reklamowych? Przede wszystkim użyteczności i funkcjonalności. Tych dwóch cech nie można z pewnością odmówić długopisom promocyjnym, które przydają się w najmniej oczekiwanych sytuacjach. Długopisy reklamowe z nadrukiem zajmują niewiele miejsca – mieszczą się w damskiej torebce, plecaku, schowku samochodowym czy biurkowej szufladzie. Długopisów nigdy za wiele.
Długopisy reklamowe dla nowych klientów
Wiele przedsiębiorstw poszukuje taniego, ale efektywnego urozmaicenia swoich działań promocyjnych. Z tego powodu gadżety reklamowe niezmiennie cieszą się sporym zainteresowaniem. Koszty ich zakupu są przystępne nawet dla małych i średnich firm, nie wspominając o poważniejszych graczach biznesowych. Średni koszt zakupu spersonalizowanego długopisu z logo firmy to od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych. Ceny różnią się w zależności od producenta oraz zastosowanych materiałów, jednak koniec końców inwestycja należy do tych z serii niskobudżetowych. Jeśli szukasz tanich gadżetów reklamowych dla nowych klientów – poważnie zastanów się nad zamówieniem długopisów dla firm.
Długopisy reklamowe dla stałych klientów
Istnieje pewna różnica między korzyściami bycia nowym i stałym klientem. Nowi klienci oczekują atrakcyjnych warunków umowy w postaci promocji i zniżek, które mają korzystnie wpłynąć na proces decyzyjny. Z drugiej strony, stali klienci również oczekują korzystnych udogodnień z tytułu długiej współpracy. W obu przypadkach warto zainwestować w długopisy firmowe z logo, jednak o nieco zróżnicowanym charakterze. Dla nowych klientów na zachętę – tańsze długopisy plastikowe. Dla stałych „bywalców” w nagrodę za lojalność – droższe długopisy aluminiowe lub metalowe.
Długopisy z nadrukiem – wyróżnij się z tłumu
Możliwość personalizacji długopisów reklamowych to ukłon w stronę przedsiębiorstw, które nie lubią ginąć w morzu tandetnych gadżetów reklamowych. Długopisy promocyjne z nadrukiem to szansa na stworzenie gadżetu, który będzie nie tylko praktycznym narzędziem podczas codziennych czynności, ale także stylowym wyposażeniem torebki czy biurka pracowniczego. Długopisy z logo firmy oprócz samego znaku towarowego powinny odznaczać się ciekawą grafiką oraz przemyślanym doborem kolorów. Nie bez znaczenia jest również slang reklamowy – im bardziej zwięzły tym lepiej dla jego skuteczności.