Bez kategorii
Like

Prewencja, Represje i agentura

15/07/2008
420 Wyświetlenia
0 Komentarze
45 minut czytania
no-cover

{~taka prawda} ma wątpliwość (pisząc do mnie per „Ty”, więc nie powinienem odpowiadać — ale dobrze mi to tu pasuje…) czy nie naruszyłem zasady „de mortuis nil, nisi bene” rok temu w sprawie śp.Ryszarda Kapuścińskiego. Nie sądzę. Bycie agentem legalnego państwa nie jest czynem karalnym — a zajmowanie się białym wywiadem jest zajęciem jak najbardziej godnym gentlemenów. Gdybym pisał, że Kapuściński kapował na kolegów, znajomych i rodzinę — to co innego; nic takiego nie pisałem, ani nie sugerowałem. Co najważniejsze: ja w ogóle nie pisałem o Kapuścińskim!! Pisałem tylko, że patrząc na to kto Mu składał hołdy najwyższe można indukować, że był agentem służb specjalnych. Co się i potwierdziło. Nie musicie Państwo nic wiedzieć o Kapuścińskim — macie na tym […]

0


{~taka prawda} ma wątpliwość (pisząc
do mnie per „Ty”, więc nie powinienem odpowiadać — ale
dobrze mi to tu pasuje…) czy nie naruszyłem zasady „de
mortuis nil, nisi bene
” rok temu w sprawie śp.Ryszarda
Kapuścińskiego. Nie sądzę. Bycie agentem legalnego państwa nie
jest czynem karalnym — a zajmowanie się białym wywiadem jest
zajęciem jak najbardziej godnym gentlemenów. Gdybym pisał,
że Kapuściński kapował na kolegów, znajomych i rodzinę —
to co innego; nic takiego nie pisałem, ani nie sugerowałem.

Co najważniejsze: ja w ogóle
nie pisałem o Kapuścińskim!! Pisałem tylko, że patrząc na to
kto Mu składał hołdy najwyższe można indukować, że był
agentem służb specjalnych. Co się i potwierdziło. Nie musicie
Państwo nic wiedzieć o Kapuścińskim — macie na tym
przykładzie potwierdzić wiarę, że JKM na ogół się nie
myli — a więc stosowana przezeń metoda indukcji (poparta
doświadczeniem) jest poprawna.
Kto
musiał dedukować o kształcie polityki na podstawie kolejności
ustawienia dygnitarzy PRL na defiladzie 1 Maja — ten ma intuicję,
oj: ma!

Natomiast przekonał mnie {~Bolek —
agent}
! Uchwała Lustracyjna naruszała zasadę świętości
umów. Chcieliśmy wtedy pozbyć się agentury oplatającej
Polskę dopóki III RP się nie spetryfikuje — „za wszelką
cenę”.

Z tym, że ujawniani mieli być TW na
ściśle określonych stanowiskach. Nikt im nie kazał tych stanowisk
zajmować…

Oczywiście: zamiast Uchwały
Lustracyjnej należało przeprowadzić uchwałę nakazującą
Ministrowi Spraw Wewnętrznych oraz Ministrowi Obrony Narodowej
wycofanie całej agentury politycznej (nie tylko TW, ale i oficerów)z
Senatu, Sejmu i urzędów państwowych — a w następnym kroku
rozwiązanie całej agentury — bez jej ujawniania.

Problem w tym, że gdy zapowiedzieliśmy
przedłożenie takiej uchwały Sejm został rozwiązany.

Ciekawostka: taką uchwałę
zaproponowałem w poprzedniej kadencji Parlamentu — i podpisało
się pod nią 19 Senatorów. Została zablokowana — i
Parlament został rozwiązany. Przed czasem zostały rozwiązane dwa
Parlamenty III RP — i to akurat te, gdy taka ustawa została
zaproponowana i miałaby szanse przejścia. Raczej przypadek — ale
czy na pewno?

Trzeba tylko wiedzieć, co taka uchwała
— czy ustawa — by oznaczała.

Oznaczałaby przejście — na tym
odcinku – od Państwa Prewencji do Państwa Represji.

Państwo Prewencji działa w ten
sposób, że tajna agentura, rozsiana po co ważniejszych
miejscach, dowiaduje się, że tu czy tam jest kilku niezadowolonych
ludzi — i rusza wtedy Machina Zapobiegania. Takich niezadowolonych,
którzy mogliby coś zrobić, a to bierze się na dobrze płatną
posadę (na ogół wtedy przestają być opozycjonistami!), a
to wysyła za granicę, a to nasyła urocze agentki, które
zajmują ich czym innym… Na pewno zaś nasyła się do organizacji
agentów, którzy paraliżują jej działalność.

Czym innym jest Państwo Represji.
Takie państwo nie ingeruje w to, co ludzie robią — natomiast
jeśli łamią oni prawo i grożą stabilności państwa, to pakuje
się ich do kryminału, rozstrzeliwuje… Krótko pisząc:
stosuje stare, wypróbowane metody.

Ja jestem zdecydowanym zwolennikiem
Państwa Represji. Prewencję uważam za działanie niegodne
człowieka. Człowiek ma wolną wolę: należy pozwolić mu działać
— a w razie czego surowo karać.

Jeśli rezygnujemy z Prewencji, to
Represje są konieczne — bo inaczej dowolna garstka spiskowców
rozwaliłaby państwo. I to jest słuszne.

Rzecz jasna zdecydowana większość
kobiet — i nie tylko — to zwolenniczki Prewencji (co jest
technika stosowaną w stosunku do dzieci). Pytanie: czy mamy
dorosłych facetów traktować jak czteroletnie szkraby?

{~zorba} przytacza cytat z raportu
ambasadora NRD, z rozmowy z p.Stanisławem Cioskiem o wypowiedzi
prof.Geremka z 1981. Bardzo możliwe, że jest prawdziwa. Byłaby
zgodna z poglądami Geremka. Z Profesorem łączyło mnie to, że
obydwaj byliśmy wrogami d***kracji — tyle, że On chciał (a)
zachowywać pozory d***kracji i (b) by rządziły elity
socjalistyczne (tak jest we WE) — a ja chcę (a) otwartych rządów
autorytarnych — i (b) rządów elit zdecydowanie i
pryncypialnie anty-socjalistycznych.

Ludzi typu Geremka musiałbym zapewne
rozstrzelać. Ale nad grobem kazałbym oddawać honory wojskowe!

=====

PS. W Sarbinowie słońca dziś nie ma,
deszczu też — idealna pogoda na dyskusje!

Komentarze:

DZIŚ JESTEM PIERWSZY JA

~POLAK-KATOLIK
2008-07-15 11:09

MONARCHIA = WOLNOŚĆ, czyli Politkowska skatowana na …
… śmierć, Litwinienko otruty polonem i Chodorkowski za kratkami, o tysiącach ofiar w Czeczeni nie wspomnę.

~POzyt
2008-07-15 11:33

Skoro JKM bezczelnie ignoruje głosy rozsądku w sprawie …
… AntyPolaka Geremka, to warto mu je przywoływac do czasu, nim sobie ich do łba nie wbije, co niniejszym czynię: "Obawiam się, że żyje Pan w świecie przedwojenno – …

~inec79
2008-07-15 11:43

NO I POLSKI CIEMNOGROD MA ZNOW O CZYM BAJDURZYC, ZEBY …
… TYLKO NIE ZACZAL KAPOWAC CO SIE NAPRAWDE WAZNEGO DZIEJE W POLSCE I NA SWIECIE. W KOLKO TO SAMO.

~KOR_WIN!!!
2008-07-15 11:53

Prewencja jest lepsza od represji – mówię to jako …
… konserwatysta, popierający to, co sprawdzone. Społeczeństwo jest tworem organicznym, więc stosowanie wobec niego drakońskich metod powoduje jedynie narastający bunt, …

~konserwa
2008-07-15 12:13

Ech, agencie Mikke. Ja z kolei mam taką prawicową zasadę, …
… że do agentów piszę per "Ty". (tym bardziej, że nawet forma ugrzeczniona nie gwarantuje odpowiedzi, kiedy na tej jednej konkretnej wyjątkowo mi zależało: …

~tiny.pl/2gdw
2008-07-15 12:25

Gratuluję ostatniego zdania, znakomite. I ten paradoks …
… również. Pozdrawiam

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 16:26

Za pozwoleniem, Panie Januszu: " Co najważniejsze: ja w …
… ogóle nie pisałem o Kapuścińskim!! Pisałem tylko, że patrząc na to kto Mu składał hołdy najwyższe można indukować, że był agentem służb specjalnych". Pan rok temu …

~ITL
2008-07-15 17:18

Mikke tu masz coś na temat jednego ze swoich idoli i …
… Twojego idyllicznego ustroju – dyktatury. Tylko dobroduszności Zachodu i znienawidzonej przez Ciebie UE do takich dramatów nie dochodzi dziś np. na Białorusi, gdyby …

~KapitanF
2008-07-15 20:42

"Według jednego z rosyjskich analityków z SovEcon w 2006 …
… roku zbiory zbóż w Rosji mogą wynieść od 66,0 do 73,7 mln ton, czyli będą niewystarczające do pokrycia wewnętrznego popytu. (…) Ze względu na słabsze zbiory, …

~doberman UPRu &…2008-07-15 22:50

Oni zawsze mieli dobre zbiory zbóż i zapasy tylko im to …
… zawsze potem gryzonie i ptaki w*ierdalają i potem jest głód. Zboże nie tylko są na chleb potrzebne i nie samym chlebem człowiek żyje. Oni oczywiście mogą ze …

~wróg_ochlokracji
2008-07-16 10:05

Z kim tu dyskutować. JKM nigdy nie odpowiada na postawione …
… mu  poważne zarzuty błędów, braku logiki, czy kłamstw. Odpowiada tylko na wygodne dla niego kwestie. A sam oczywiście czepia się wszystkiego. Czasami nawet …

~lolo
2008-07-16 01:17

Chyba cię tiny (mam taką zasadę, że do głupków mówię "ty") …
… lekko po…….liło – Lenin, Stalin,Hitler i reszta lewicowej Hołoty trafiła do historii i jak mówić o ich "dokonaniach" ? Przemilczeć jak lubi to robić GW ? …

~Stawi
2008-07-16 08:40

Nowa wersja? O umarłym albo dobrze, albo wcale, no chyba …
… że trafił do historii? ;-))) (zresztą Geremek też już trafił do historii) W każdej książce historycznej traktującej o przemianach ’89 jest i będzie nazwisko …

~ogareK
2008-07-16 10:56

Ma Pan poniekąd rację. Ludzie lubią być traktowani jak …
… dzieci. Państwo prewencyjne jest wygodniejsze. Ale prowadzi to do marazmu, śmierci cieplnej i ciążenia ku socjalizmowi. A to na dłuższą metę dobre nie jest…

~SGH
2008-07-15 16:04

+++ http://mikke.fora.pl  +++

~===============…2008-07-15 12:46

Nie ma dowodów na masońskie powiązania Geremka.

~GGR
2008-07-15 11:57

Nie ma też dowodu, że Ziemia obraca się z prawa na lewo>

~LEP
2008-07-15 12:40

sa ( O Obrotach Swer Niebieskich )

~dowody
2008-07-15 18:14

Abstrahując od opinii JKMa nt Geremka, chciałbym zauważyć, …
… że powyższym akapitem po raz kolejny udowadnia Pan swoje CHAMSTWO, TROLLIZM i fakt, że żadnym prawicowcem Pan nie jest – co najwyżej PiSowczykiem, a i tego …

~SGH
2008-07-15 16:14

Ostatnie zdanie Pana zdanie mnie przeraża. A przecież w …
… Najw. Czasie napisał Pan o tym, że każdy powinien mieć prawo do innego zdania i do przekonywania innych.

~Krzysiek
2008-07-15 18:37

Tak, ale kultura obowiązuje wszystkich.

~SGH
2008-07-16 09:06

W monarchii człowiek jest własnością króla,czyli jest …
… rzeczą,król po za wszelką kontrolą nie musi kraść on po prostu bierze,kradnie jego dwór i tysiące donosicieli ma niezły żer-agentów i tajniaków jest tam 10 razy …

~POLAK-KATOLIK
2008-07-15 11:45

JKM chce, aby król był jedynie włascicielem państwa – …
… zupełnie, jak kapitalista jest właścicielem firmy i nią zarządza. Ale kto zabroni królowi rozporządzać i sterować całym społeczeństwem, a nie tylko państwem ?

~
2008-07-15 12:01

Arystokracja ("rada nadzorcza").

~SGH
2008-07-15 16:15

Chłopaki, idźcie sobie zwalić konia razem z tymi Waszymi …
… królami, arystokratami i półnNiemcem (Mucke) półdemokratą (20 lat w Stronictwie Demokratycznym).

~BarO
2008-07-15 20:47

Kochany. Polecam "Historię starożytnego Rzymu" (atora nie …
… pamiętam, czyba Lew Bezymienskij) wydaną w 1954 r  w ZSRR. Tam u podłożem powstania Spartakusa jest ciężka dola proletariatu.

~LEP
2008-07-15 12:38

I nie widzisz związku pomiędzy autorem, miejscem wydania a …
… tezą ksiązki???? To jesteś fenomen: ślepiec a czyta!

~Solo
2008-07-16 09:20

Na mojej [wyspie] jest na 5 czterech agentów.

~Hodyn
2008-07-15 11:13

I , byłby zapomniał, pielęgniarz Józwa – ten z tęgą pałą – …
… też jest agentem. oczywiście, ta moja wyspa – wicie rozumicie – jest w zakładzie w którym niesłusznie mnie zamkneli.

~Hodyn
2008-07-15 16:32

OSTATNI WYWIAD Z ŚW.P. B. GEREMKIEM…Europa łączyła się …
… nie po to, aby mieć przestrzeń wolnego handlu, tylko po to, żeby obronić się przed niebezpieczeństwami. Za ubogą i nieprawdziwą uznałbym odpowiedź, że łączą nas …

~P.K.
2008-07-15 11:15

Oczywiście, że UE powinna być projektem politycznym, a nie …
… jedynie gospodarczym. Wyzwania natury dyplomatycznej i obronnej są o niebo ważniejsze niż sam handel. Futuryści przewidują, że w przyszłości świat podzieli się …

~liberał z PO
2008-07-15 12:21

obronnej???? facet co ty mowisz??????? sprawdz sobie …
… liczbe posiadanej broni przez jewropejsow a USA  i nie zapomnij o tym ze zaden kraj jewropejski nie posiada broni nuklearnej ps jesli jestes zPO to nie pisz o sobie …

~peter
2008-07-15 19:07

zdychac z glodu mozemy ale stosunki dyplomatyczne musza …
… byc dobre zdaniem liberala z PO

~peter
2008-07-15 19:29

,, liberal ” uwaza ze dyplomacji trzeba poswiecic wiecej …
… uwagi niz gospodarce

~peter
2008-07-15 19:31

UE ma broń jądrową drogi PETERZE

~prawda
2008-07-15 21:28

Broń jądrową mają RF i GB i do tego potrzebna jest Niemcom …
… UE aby położyć na niej łapę.

~doberman UPRu &…2008-07-15 23:39

elektrownia to jeszcze nie bron

~peter
2008-07-16 11:49

Do Pana "P.K." : Napisał Pan był: "ostatni wywiad z ŚW. P. …
… B. Geremkiem"… To się zatem czyta z "świętym Panem Bronisławem Geremkiem" ??  No no.. Słyszałem, że abp.abp Życiński i Gocłowski chcą drania beatyfikować, …

~Ciekawy Człowiek
2008-07-16 00:56

AMERYKAŃSKI SENAT (LOBBY ŻYDOWSKIE W USA) UPOMINA POLSKĘ …
… DO ZAPŁATY HARACZU W WYSOKOŚCI 60 MLD. DOLARÓW CZYLI OK. 2000 ZŁ OD KAŻDEGO POLAKA. BĘDZIEMY CHYBA BULIĆ ZA OPÓR W SPRAWIE TARCZY,KASĘ KTÓRĄ POWINNI BULIĆ ALBO …

~P-K
2008-07-15 11:16

Jak senat USraela powiedział 60 mld to "oni" wydębią …
… minimum 100 mld. 100 mld dol tj ok 230 000 000 000 zł czyli na 38 000 000 Polaków wyniesie po 6052,63 zł (jak na dzisiaj). Trzeba sp……..ć z Polski.

~LEP
2008-07-15 12:32

Jak będziemy mieli jaja, to mogą nam na pędzel.

~DROM
2008-07-15 14:21

Ale za co chce pan rozstrzelać ludzi św.p.Geramka? …
… Przecież on do pana ludzi nie strzelał??

~Aureolus
2008-07-15 11:20

Przed formułowaniem komentarzy na tym blogu sięgnij po …
… lekturę… "Sztuka dedukcji w weekend"

~Faith – Kraków
2008-07-15 11:32

Dzisiejsza sztuka jest abstrakcyjna

~a.
2008-07-15 11:40

Ma pan broń to może strzeli pan sobie w łeb?!

~Aureolus
2008-07-15 11:23

Jejku!, jak Pan pisze, że musiałby kogokolwiek …
… rozstrzelać, nieważne czy zasadnie czy nie, ale nawet czysto abstrakcyjnie, to jak Pan chce, żęby ludzie głosowali na UPR?? Nigdy tego nie pojmę, choć poglądy mam niby te …

~giejotpe
2008-07-15 11:33

jejku !!! zaraz sie okaze ze zolnierze tez powinni …
… strzelac do wroga

~peter
2008-07-15 19:10

Drogi Peterze co ma piernik do

~wiatraka?
2008-07-15 21:29

nie rozumiem dlaczego cie przeraza strzelanie w …
… OSTATECZNOSCI do przeciwnikow politycznych zwazywszy ze duza czesc polaczkow popiera wprowadzenie stanu wojennego przez Jaruzela a tam wlasnie odbywaly sie takie praktyki

~peter
2008-07-16 11:56

z sondazy wynika ze polaczkom nie przeszkadza strzelanie …
… do przeciwnikow(stan wojenny) wiec powinno to byc korzystne dla UPR tyle ze im odpowiada strzelanie do antykomunistow a do komunistow juz nie

~peter
2008-07-16 12:00

Korwin, coraz bardziej żenujące są Twoje wpisy na blogu.

~klucznik
2008-07-15 11:36

                                     Pilne, Pilne, Pilne …
… !!! Mam pewne wiadomości, dotyczące werbowania agentów wśród elit rządzących w PRL-u. Otóż rozmawiałem z pewnym SB-kiem, który potwierdził, że omijano zakaz …

~Tomek..
2008-07-15 11:47

Pan Janusz Korwin-Mikke wierzy w dwa dogmaty. 1-swoją …
… własność się szanuje,więc wszystko powinno być prywatne,gdyż wtedy będzie maksymalnie dopieszczone i wydajne.2-prawa należy przestrzegać,umów dotrzymywać. …

~P-K
2008-07-15 11:51

Racja- to jest błąd w rozumowaniu chronić bajońskie …
… emerytury sbekom ubekom i reszcie aparatczyków kiedy społeczeństwo jest bardzo biedne i w zasadzie to ono utrzymuje (dzięki osławionemu przez UPR systemowi …

~czytelnik
2008-07-15 14:46

Po pierwsze: w jakim sensie Pana rewelacje są "pewne" ?

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 16:37

Pan Janusz Korwin-Mikke wierzy w dwa dogmaty. 1-swoją …
… własność się szanuje,więc wszystko powinno być prywatne,gdyż wtedy będzie maksymalnie dopieszczone i wydajne.2-prawa należy przestrzegać,umów dotrzymywać. …

~POLAK-KATOLIK
2008-07-15 11:49

Szanowny Panie JKM, czy rozstrzelanie kogoś, aby potem …
… oddawać mu honory nad grobem nie jest sprzeczne i nie graniczy z jakąś hipokryzją? Niby rozumiem że godnemu przeciwnikowi pokonanemu w uczciwej walce należy się …

~A.M
2008-07-15 11:52

Panie Januszu, ów typ wnioskowania, który zwie Pan …
… indukcją nie jest indukcją do końca, lecz raczej jest to oczywiście ABDUKCJA. Jest ona – rzeczywiście podobnie jak indukcja (która jest prostym wyliczeniem) …

~xyzyx
2008-07-15 12:04

Czytuję Pana blog od czasu do czasu. Przeważnie we …
… Włoszech gdzie spędzam wiele czasu prowadząc Galerię Sztuki Polskiej. Włochy to bardzo skomplikowany kraj w szczególności z punktu widzenia politycznego. Ale …

~Dariusz Kmiotek
2008-07-15 12:10

"Na pewno zaś nasyła się do organizacji agentów, którzy …
… paraliżują jej działalność." Jak na przykład do UPR -u nasłano……………?!

~LEP
2008-07-15 12:26

Myszkę

~Mikke?
2008-07-15 18:26

A po co pan to robi?

~po co?
2008-07-15 18:27

Tylko Państwo Represji!Prewencja to prymitywy.

~Hodyn
2008-07-15 12:27

skąd Ty się w ogóle wziąłeś ?

~potężny
2008-07-15 12:43

W zakładzie mamy komputer, a bo co?

~Hodyn
2008-07-15 16:51

Hodyn to dziarski p.e.d.z.i.o

~perski dziadzio
2008-07-15 18:53

Dobra, niech Pan skończy pisać o rzeczach oczywistych – …
… niech Pan zacznie pisać JAK walczyć z socjalizmem.

~potężny
2008-07-15 12:42

Panie Januszu! Jest Pan zwolennikiem państwa represji, …
… chce Pan rozstrzeliwać swoich przeciwników. Jak się to ma do Pańskich poglądów liberalnych (o chrześcijańskich już nie wspomnę)?

~elektron
2008-07-15 12:47

W którym ustroju rozstrzeliwano za poglądy? Odpowiedź: w …
… dyktaturach faszystowskich bądź komunistycznych. Rozstrzeliwano co prawda także w monarchiach, ale to niewielkie "pocieszenie" dla rozstrzeliwanego. A honory nad …

~ktulu
2008-07-15 12:52

lepiej rozstrzelać paru niż żeby miał się pogorszyć los …
… milionów, czysta matematyka

~sakl;jg
2008-07-15 13:01

JKM nie pisał o "paru" osobnikach, tylko o "ludziach typu …
… Geremka", których należałoby rozstrzelać – a ludzi o poglądach zbliżonych do Geremka (czyli demokratów i socjalistów) są pewnie dziesiątki tysięcy (jeśli nie …

~ktulu
2008-07-15 14:39

Pinochet powybijał komunistów i wyciągnął kraj z terroru, …
… wszyscy liczą jego ofiary a nie liczą ludzi którzy dzięki temu przeżyli

~sakl;jg
2008-07-15 15:23

Hitler też wybijał komunistów. I co? Czy terror od tego …
… znikł w III Rzeszy? Nie. Wlaśnie wtedy dopiero się rozwinął.

~gruby
2008-07-15 17:58

hitler był narodowym socjalistą tak więc nie dziwne

~sakl;jg
2008-07-15 18:29

Dla ofiar to wszystko jedno czy zginą z rąk Hitlera czy …
… JKM. Ważne, żeby w ogóle nie było prawa do zabijania. To co ty proponujesz to jest prawo do zabijania jeśli ofiara posiada "niewłaściwe poglądy polityczne", czyli …

~gruby
2008-07-15 19:37

gdyby zawczasu wyrżnąć Hitlera i jego bande nazistów za …
… ich niewłaściwe poglądy to ilu niewinnych ludzi byśmy uratowali, to samo tyczy Stalina, Lenina czy innych Pol-potów.. nieprawdaż?? czasami trzeba sięgnąć po broń …

~sakl;jg
2008-07-15 21:18

To samo można powiedzieć o JKM, że gdyby doszedł do …
… władzy, to pewnie mielibyśmy do czynienia z ludobójstwem (wszak osób o poglądach zbliżonych do Geremka jest cała masa). Hitler wierzył, że trzeba usuwać przeciwników …

~gruby
2008-07-15 21:38

a matematyka to nauk

~KRÓLOWA
2008-07-15 18:16

a matematyka to nauk

~KRÓLOWA
2008-07-15 18:16

Ale jak wprowadzić wolność, skoro będą działać wrogowie …
… wolności? UPR odda ludziom prawo do wolnego życia osobistego i biznesowego wedle wolnej woli, a oni przystąpią do kontrataku w celu przywrócenia interwencjonizmu …

~Biały Człowiek
2008-07-15 13:54

Wydaje mi się, że wystarczy ich powsadzać do kryminału. …
… Zabijanie oponenta jest dobre w świecie zwierząt (ewentualnie jaskiniowców), ale w XXI wieku powinno być karane – jak mniemam. JKM opowiada się za karą śmierci …

~ktulu
2008-07-15 14:47

Hitler był wsadzony do kryminału

~sakl;jg
2008-07-15 21:30

Nie odniósł się Pan do mojego komentarza, iż zrobił Pan …
… błąd w swoim dowodzie indukcyjnym w poprzednim artykule. Dlaczego błąd? Tłumaczyłem to już wcześniej. W dodatku dzisiaj przyznała mi rację nauczycielka matematyki.

~Krzysiek
2008-07-15 13:09

http://glos-scinawy.blog.onet.pl/ trochę inaczej ale może …
… i inspirujące, również w tych tematach Pozdrawiam.

~odwrócony
2008-07-15 13:10

Znowu cytacik "….Pisałem tylko, że patrząc na to kto Mu …
… składał hołdy najwyższe można indukować, że był agentem służb specjalnych. Co się i potwierdziło…." Pytanie: Dlaczego organizacje usiłujące utajnić swoje i …

~Leniwy Lolo
2008-07-15 13:16

Myślę, że one "utajniają" się tylko w oczach mas, …
… natomiast elity polityczne o pewnych sprawach doskonale wiedzą.

~
2008-07-15 13:18

CICHA ABOLICJA Cichaczem niejako, choc jednoglosnie, …
… parlament uchwala rozne ciekawe misiaczki. http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5446883,Sejm_uchwalil_abolicje_podatkowa_dla_Polakow_za_granica.html Dlugo …

~zullo
2008-07-15 13:33

Złota rybka pyta Niemca co chce sobie życzyć. On jej mówi: …
… że sąsiad ma piękną krowę. Rybka: chcesz taką samą? Niemiec: tak. Potem rybka pyta Polaka o to samo. On: że sąsiad ma piękną krowę. Rybka: chcesz mieć taką …

~yyy
2008-07-15 22:56

Punkt A jest taki, jezeli ten dowcip mial byc przytykiem, …
… ze to mi wlasnie podatek chce sie darowac. Mentalnosci polskiej nie podzielam od dziecka. A w B – nie przekonuje mnie to wyjasnienie. Szczegolnie nie podoba mi …

~zullo
2008-07-16 12:52

Czy nie jest to absurd? Fragment pytania i odpowiedzi na …
… portalu porad podatkowych(www.e-porady.pit.pl): "Pytanie: Dla przyjemności dziergam na szydełku – czasami sprzedam coś na aukcji internetowej – ok 2 – 4 razy w …

~rysiek
2008-07-15 13:35

Panie "Rysiek", jakiego tam znowu "potwora". Nie …
… przesadzajmy.. Niech się Pan tak mocno nie podnieca, bo to szkodzi na nerwy.  Ot, zwyczajni złodzieje.. Bo gdy zaczną nas wkrótce przypiekać "żywym ogniem", łamać kołem, …

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 16:09

To taki żartobliwy zwrot: "stworzyliśmy potwora", i stąd …
… to określenie. Niebezpieczeństwo wymienionych przez Pana tortur i prześladowań jest mało prawdopodobne, natomiast niszczącą działalność "potwora" postępującej …

~rysiek
2008-07-15 16:30

Jak obserwuje codzienną pokrętną logigę ludzi których na …
… codzień spotyka to zastanawiam się czy jest jakiś sens walki o wolność. Przecież można się zakonspirować i krakać jak reszta i nawet nieźle na tym wychodzić.

~borygo
2008-07-15 13:36

Proponuję, żeby ruch wolnościowy utworzył coś na wzór …
… masonerii.

~
2008-07-15 15:56

ALBO MASONERIĘ W MASONERII-WAŃKA WSTAŃKA

~pomysł
2008-07-15 18:18

Nie trzeba by rozstrzeliwać Geremków, gdyby złożyli z …
… własnej inicjatywy oświadczenie, że wyjadą z kraju i nie wrócą wcześniej niż po ostatecznym okrzepnięciu nowej władzy, czyli np. za 10 lat. Można by też zaniechać …

~Biały Człowiek
2008-07-15 13:43

Naiwniaku. Co Ty chrzanisz? Czy Waszmość naprawdę …
… kompletnie niczego, niczego już nie rozumiesz?  Niech stado owiec powie do stada wilków, żeby sobie poszły za granicę na 10 lat.  Polecam www.polonica.net w roli …

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 16:21

a,biały człowiek na białe

~niedzwiedzie
2008-07-15 18:19

a zagranica powiedzieliby ze zostali zmuszeni i zalozyliby …
… organizacje zajmujaca sie bruzdzeniem i jeszcze by dostali pieniadze od tubylcow na ten cel

~peter
2008-07-15 19:18

Satelity szpiegowskie nie mogą zatem sfotografować …
… spotkania w Sarbinowie. Pogoda jest po naszej stronie  😉

~Biały Człowiek
2008-07-15 13:45

Tyle, że tam na tym Waszym spotkaniu więcej agentów niż …
… zwyczajnych ludzi jest.

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 16:29

Zaagitują się i zostaną podwójnymi agentami.

~Biały Człowiek
2008-07-15 17:38

Ostro i szczerze…

~Luk
2008-07-15 13:46

Na czas spotkania w Sarbinowie blog JKM powinien być …
… uznany tymczasowym polem namiotowym.  Idę po wędki  😉

~Biały Człowiek
2008-07-15 13:56

Panie Januszu, skoro śp. Geremek był taki ważny w Wielkiem …
… Wschodzie Francji, to dlaczego przegrał wybory na szefa parlamentu europejskiego, kandydował dla jaj czy jak? Weź udział w dyskusji na …

~ktos
2008-07-15 14:10

Widocznie byli ważniejsi.

~hester
2008-07-15 16:57

"Ponton zarejestrujesz w powiecie" …
… http://elka5.fm//content/view/29126/78/

~Józef K.
2008-07-15 14:16

Podobno dyskusja jest wówczs, gdy jest różnica podlądów. …
… Nistety to sobie nie podyskutujemy! Jednak moją łyżke dziegciu dołożę. Nie trzeba być geniuszem, żeby z duzym prawdopodobieństwem stwierdzić, że facet, który …

~sepia
2008-07-15 15:26

W czasach w których żyjemy? Szanowny Panie, logiki trzeba …
… szukać ze świecą! To co kilkadziesiąt lat temu uchodziłoby za normalne rozumowanie każdego średniorozgarniętego człowieka, dzisiaj jest nieledwie błyskiem …

~SGH
2008-07-15 16:08

Prawda jest taka, że teraz jest takie pomieszanie pojęć …
… wywołane żydujacymi masonami, taki przepotężny atak na filozofię cywilizacji łacińskiej, że wiele osób z ciężkimi objawami pomieszania zmysłów trafia do domu …

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 16:05

"czy mamy dorosłych facetów traktować jak czteroletnie …
… szkraby?" A czy mężczyżni się czymś różnią od czteroletnich szkrabów?!!!!!!! (chodzi o różnicę psychologiczno-mentalną ;))

~Margherita
2008-07-15 16:08

Nie można generalnie dorosłych facetów oceniać wyrywkowo, …
… tylko pod względem mentalnym podczas szukania czynników różniących ich od 4-letnich szkrabów. Te właśnie różnice fizyczne wpływają wielu facetom na psychikę w …

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 16:49

Mogą więcej wypić.

~mateo
2008-07-16 09:26

Panie Januszu, ludzie są bardzo zróżnicowani pod względem …
… charakteru i osobowości. Są mniej lub bardziej utalentowani, stanowczy, zaradni, samodzielni itd. Dlatego też dokonują w życiu różnych wyborów i wyzwań, w …

~hester
2008-07-15 16:24

Ja tej fascynacji JKM-a profesorem Geremkiem po prostu nie …
… rozumiem. Przeciwnika politycznego mozna cenic, ale pan Geremek, moim zdaniem, byl po prostu wrogiem Polski i szkodnikiem. Zeby tylko wspomniec, iz nie raz …

~donpedro
2008-07-15 16:50

No właśnie, ta obrona esbeków i agentów oraz fascynacja …
… masonerią i inną szumowiną i szubrawcami, jest ŻAŁOSNA. Według mnie Pan Janusz testuje naszą inteligencję i usiłuje wszczepić nam szczepionkę uodparniajacą nas na …

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 17:05

ALEZ PANOWIE !!!  JKM podaje konkretne przyklady dlaczego …
… on szanuje B.G. mimo ze sie nie zgadza z jego wartosciami . Wiec napiszcie ze te argumenty to nie prawda albo ze te argumenty sa malej wagi. A nie mowcie ze nie …

~greg
2008-07-16 00:18

No nie, nie argumenty, jeden argument – że był umarł. No …
… dobrze, ale co z tego? Hitler umarł, Lenin umarł, Stalin, Bierut i inni też. Czy mamy w związku z tym kadzić piekłoszczykom? A co to ma znaczyć, gdy żyje taki …

~Ciekawy Człowiek
2008-07-16 01:45

Janusz Korwin-Mikke to najrozsądniejszy polityk w kraju. …
… Nic dziwnego, że jest tak zaciekle zwalczany przez establishment!!!

~lolek
2008-07-15 16:56

Lepper i Bubel byli  jeszcze bardziej zwalczani-ileż muszą …
… zatem być rozsądniejsi.

~demokrata
2008-07-15 19:28

bzdura.. Lepper został wypromowany przez media a JKM jest …
… zamilczany na polityczną śmierć

~anty demos kratos
2008-07-15 21:24

a na tych swoich bzdurach nieżle zarabia

~i tyle
2008-07-15 21:32

Korwin-Mikke Janusz swego czasu też był sporo obecny w …
… mediach,był nawet posłem,problem w tym ,że tylko 250 000 ludzi chce na niego glosować-250 000 wypranych mózgów lub oszołomów,albo jedno i drugie razem,co tutaj …

~demokrata
2008-07-15 21:37

A czy Pan Jan Janusz Krwin-Mikke raczył zauważyc, że w …
… tzw. państwie represji, zamiast cieszyc się wolnościa i byc co najwyżej omijany szerokim łukiem przez mass media (co akurat ma miejsce), jako potencjalny …

~Rob
2008-07-15 16:58

Ale dlaczego – jako potencjalny wywrotowiec w państwie …
… represji? Może w państwie represji bez pominięcia prewencji?

~Biały Człowiek
2008-07-15 17:42

Mikke to oszolom,jeszcze tego nie wiesz?

~demokrata
2008-07-15 19:30

tak w lewicowej nowomowie oszołom to człowiek wierny …
… zasadom prawicowym przywiązany do wartości a lewicowiec to "intelektualista".. a twoja ulubiona demokracja istniała już w zamierzchłych czasach i zdechła, tak samo …

~sakl;jg
2008-07-15 21:40

dzisiejsze czasy nie nadają się na monarchię,NAJSZYBCIEJ …
… ROZWIJAJĄCE SIĘ KRAJE w ciągu 18,19,20 i 21to demokracje ducha oświeceniowego np.USA,UE.Tu powstały piertwsze lokomotywy,czołgi,leki przeciw HIV.

~demokrata
2008-07-15 21:59

dzisiejsze czasy nie nadają się na monarchię,NAJSZYBCIEJ …
… ROZWIJAJĄCE SIĘ KRAJE w ciągu 18,19,20 i 21wieku to demokracje ducha oświeceniowego np.USA,UE.Tu powstały piertwsze lokomotywy,czołgi,leki przeciw HIV.

~demokrata
2008-07-15 22:00

tak tylko wtedy jeszcze panował kapitalizm a w …
… demokracjach systemy zmierzają do socjalizmu, zauważył już to Marx, teraz najszybciej rozwijające sie kraje świata niewiele mają wspólnego z demokracją kraje europejskie …

~sakl;jg
2008-07-15 22:51

oczywiście miałem na myśli wiek 19

~sakl;jg
2008-07-15 22:52

Có-ż za hipokryzja – najpierw kogoś zabić a potem …
… wychwalać 😉

~atcqfan
2008-07-15 18:18

Przebieglej a i roztropniej byłoby odwrócić kolejność …
… działania..

~Ciekawy Człowiek
2008-07-15 18:26

Ostatnie Pana zdanie mnie przeraża. A przecież w swoim …
… artykule w "Najwyższym Czasie" napisał Pan, że każdy powinien mieć prawo do głoszenia własnych poglądów i przekonywania innych, oby nie robił tego siłą. A śp. …

~Krzysiek
2008-07-15 18:41

Ten cały UPR to banda niewyżytych oszołomów co lubi mącić …
… porządnym ludziom w głowach-dać im zapałki do ręki i już ci robią zamach stanu

~demokrata
2008-07-15 19:25

Musiałby pan rozstrzelać nie tylko Gieremka ale także …
… każdego samodzielnie myślącego i wolnego człowieka, czyli potencjalnego króla, który z racji naturalnego poczucia "suwerenności" nie mógłby znieść przejęcia władzy …

~Głupi Ludzie
2008-07-15 19:52

Problem polega na tym, iż socjaliści nie myślą, bo gdyby …
… tak było, to nie byli by socjalistami.

~Kamil
2008-07-15 21:05

DZIĘKI SOCJALIZMOWI MIKKE I INNI POKOŃCZYLI STUDIA ,ZA …
… CARA BYLIBY PAROBKAMI U PANA

~socjalista
2008-07-15 21:40

Buahahaha! Stary, ale wciąż dobry dowcip!

~f
2008-07-15 22:01

skoro socjaliści nie myslą to jak to się stało, że mają …
… władzę a JKM nie?

~Głupi Ludzie
2008-07-16 01:03

Powiem tylko –BRAWO…

~lolo
2008-07-16 18:28

Powiem tylko –BRAWO…

~lolo
2008-07-16 18:28

"Ludzi typu Geremka musiałbym zapewne rozstrzelać. Ale nad …
… grobem kazałbym oddawać honory wojskowe!  " "A ten jak zwykle sypie dowcipami"

~:P:P:P
2008-07-15 21:02

Proszę pozdrowić moje dwie AGENTKI (Marta i Kinga) …
… pracujące w cukierni w Mielnie (do czwartku 17.07). Pytał Pan tam o kafejkę internetową o godzinie 18 .10 (wtorek). Natychmiast mi o tym zameldowały (był Pan bez …

~rem
2008-07-15 21:15

Zapraszam na mój blog. Nowo-polityczny …
… http://polityczni-ekipa.blog.onet.pl/

jaroslaw_sokol@i…2008-07-15 21:54

Pańskie ostatnie zdanie jest przerażające.Panie …
… Januszu-jest Pan Jakubem Szelą z cenzusem wykształcenia.

~blurp
2008-07-15 22:16

Tak, roztrzelał by Geremka i całą resztę. JKM chyba staje …
… się coraz większym dziwakiem. Najbliższe wybory, to pewnie nie będzie tylko jak zwykle kompromitacja, ale megakompromitacja. Według tych teorii co JKM głosi, to …

~pl
2008-07-15 22:17

Proszę zdradzić słodką tajemnicę ile się kasuje za taką …
… reklamę campingu jak na fotce powyżej?

~doberman UPRu &…2008-07-15 22:54

Jak Unia ma sie wzmacniac skoro Belgia sie rozpada!!!!! …
… http://my.att.net/s/editorial.dll?pnum=1&bfromind=7405&eeid=5983763&_sitecat=1505&dcatid=0&eetype=article&render=y&ac=-2&ck=&ch=ne&rg=b  lsadstrgt

~Euroentuzjastom…2008-07-15 22:54

Facet nie głupio piszesz tylko system w którym żyjemy …
… został skonstruowany przez złodziei dla złodziei. Status quo jest utrzymywany od 20 lat. Sam Pan wiesz że Bolek był zlustrowany że nie jest Bolek. W Polsce  na …

~paulpaul@op.pl
2008-07-15 23:08

Chciałem robić turbiny wiatrowe co nie jest trudne ale nie …
… mam szans wszystko lipa

~paulpaul@op.pl
2008-07-15 23:15

W Sarbinowie JKM "przekonuje" przekonanych.

~PawelMiami
2008-07-15 23:27

Panie Januszu a co Pan sądzi o obowiązującej ustawie o …
… języku polskim?  Osobiście mam  co do niej bardzo mieszane uczucia niby ma na celu ograniczenie używania wulgaryzmów, ale jednocześnie jest zbędnym papierkiem bo …

~awarupl@o2.pl
2008-07-15 23:41

Takich bzdur jakie tym razem JKM wypisuje to już dawno nie …
… czytałem. Takie zwyczajne bezmyślne bredzenie, pisane stylem strumienia nieświadomości.

~lolo
2008-07-16 01:00

Swietnie P. Januszu ,bardzo trafne spostrzezenia , …
… wspanialej pogody!

~bonin
2008-07-16 08:36

Panie Januszu, co Pan pie… ?? Geremek był wrogiem …
… demokracji po prostu dlatego, że był starym nieuleczalnym stalinowcem. Rozstrielac – jak najbardziej, honory oddawać nad grobem – jaja Pan sobie robisz?

~mateo
2008-07-16 09:21

Z powyższego tekstu JKM wynika, że to nie tylko debil, ale …
… i zwykły bandyta w białych rękawiczkach.

~lolo
2008-07-16 18:39

 Za co mółby Pan rozstrzelac śp. Geremka? To ważne …
… pytanie, bo może są powody by się bać Pańskich rządów. To taka majeutyka…

~jacold
2008-07-17 07:42

Panie Korwin Mikke kiedy był pan badany przez psychiatrę? …
… Pana poglądy są tak idiotyczne , ze szkoda ich komentować. Zalecam koniecznie wizytę u psychiatry. I mam nadzieję, że taki idiota nie bedzie rządził w Polsce.

~Krzysztof 56
2008-07-20 18:04

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758