Niech obejrzany materiał filmowy będzie asumptem do podjęcia rozmów na temat konsolidacji środowisk polskiej opozycji pozaparlamentarnej, czego wystarczającym powodem jest obecny stan Państwa Polskiego
Przesyłam zarejestrowaną, filmową wersję ” Porozumienia Łódzkiego”.Przy tej okazji wyrażam podziękowanie Panu Piotrowi Korczarowskiem i Jego studiu : Emisja.tv, za błyskawiczne zrealizowanie nagrania.
Niech obejrzany materiał filmowy będzie asumptem do podjęcia rozmów na temat konsolidacji środowisk polskiej opozycji pozaparlamentarnej, czego wystarczającym powodem jest obecny stan Państwa Polskiego oraz liczne naruszenia Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej oraz Kodeksu Wyborczego ( w trakcie obecnie trwającej kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu) przez naczelne organy władzy państwowej i instytucje, mające stać- zgodnie z ich konstytucyjnymi obowiązkami- na straży prawa oraz polskiej racji stanu, zgodnie z wolą Narodu Polskiego.
Prezes Stowarzyszenia
Wierni Polsce Suwerennej
Paweł Ziemiński
Film dostępny pod adresem:
lub
TEKST porozumienia:
POROZUMIENIE ŁÓDZKIE
Zainicjowane w kontekście nieprawidłowości w wykonaniu funkcji najwyższego organu wyborczego przez PKW w trakcie toczącej się kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskie, przy jednoczesnym pogwałceniu przez PKW zasad Konstytucji, będącej najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej, a także nierespektowaniu przez PKW postanowień Sądu Najwyższego w kwestii prawidłowości zgłoszeń list poparcia kandydatów w wyborach, czemu towarzyszy brak działań Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej jako organu zarządzającego wybory, zarazem odpowiedzialnego za powołanie składu PKW, a co najważniejsze, mającego obowiązek czuwania nad przestrzeganiem Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.
Powyższy kontekst wskazuje, że mamy do czynienia w Polsce z kryzysem konstytucyjnym, czemu towarzyszy postępujący, a nie ujawniany kryzys finansów państwa i kamuflowany przez najwyższe czynniki władzy państwowej kryzys gospodarczy oraz katastrofa systemu bezpieczeństwa socjalnego i ekonomicznego polskiego społeczeństwa.
Celem niniejszego porozumienia jest uczynienie słyszalnym i mającym wpływ na rzeczywistość społeczno-gospodarczą w Polsce głosu większości obywateli systematycznie wykluczanych z obszaru działalności publicznej przez sprawujących władzę od roku 1989, do chwili obecnej.
Stronami i sygnatariuszami niniejszego porozumienia są polskie partie polityczne, organizacje i ruchy społeczne, zorganizowane grupy polskich obywateli, a także zorganizowane środowiska Polaków zamieszkałych poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej – żądające respektowania przez instytucje państwa zapisanych w konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej podmiotowych praw suwerena, jakim jest Naród Polski,
Powyższe żądanie wynika ze stwierdzenia nieodpowiedzialnej, szkodliwej dla Polski i Polaków działalności na wszystkich obszarach polityki krajowej i zagranicznej, prowadzonej przez tzw. „układ okrągłego stołu”, którego bezpośrednimi spadkobiercami i kontynuatorami są bez wyjątku wszystkie obecne, parlamentarne partie polityczne.
Układ ten- łamiąc nawet zasady przez siebie uchwalonej Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej i prawa wyborczego( Kodeksu Wyborczego), nie bacząc na naruszenia zasad równości praw Polaków do stanowienia o własnym państwie i swojej bezpiecznej przyszłości- ma jak dowodzą fakty w zasadzie tylko jeden cel: odtwarzać się w dalszym ciągu, nie bacząc na rzeczywistą kondycję Narodu i Państwa Polskiego.
Instytucje ustroju państwa polskiego sankcjonują naruszenie Konstytucji i pomimo posiadanych narzędzi nie wykonują swoich obowiązków konstytucyjnych. Prawdziwym skandalem politycznym jest kontynuowanie obecnej kampanii wyborczej pomimo zakwestionowania przez Sąd Najwyższy postanowień PKW w zakresie kryterium ważności list poparcia kandydatów do Sejmu i Senatu. Zdumiewa brak reakcji ośrodka prezydenckiego na naruszenie Jego kompetencji przez PKW. Wywołuje protest – wykluczanie obywateli z publicznych debat nad programami wyborczymi, za wyjątkiem komitetów partyjnych wyłonionych przez „układ okrągłego stołu”.
Wspomniany proceder ma miejsce przy powszechnym i niemal całkowitym milczeniu publicznych i prywatnych ośrodków medialnych, co ma znamiona zabronionej konstytucyjnie cenzury prewencyjnej.
Społeczeństwo polskie doświadcza nie tylko wykluczenia z publicznej debaty nad stanem państwa większości obywateli, ale zarazem jest dezinformowane lub odcinane od prawdziwych informacji o sytuacji politycznej, gospodarczej i socjalnej państwa.
Następuje anarchizacja procedur ustrojowych, a zarazem aparat rządowy i wykonawczy zmierza coraz bardziej do praktyki totalnej kontroli informacji i ograniczania swobód obywatelskich. Niepokoi przy tym całkowita akceptacja tego stanu rzeczy przez Sejm i Prezydenta Rzeczypospolitej.
Niezbywalnym prawem suwerena, czyli Narodu Polskiego – nim wybierze on swoich reprezentantów do sprawowania najwyższych funkcji państwowych- jest zapoznanie się Narodu ze stanem państwa.
Dlatego sygnatariusze niniejszego Porozumienia żądają od premiera i rządu Rzeczypospolitej Polskiej przedstawienie do końca bieżącej kadencji Sejmu -Raportu o Stanie Państwa Polskiego, a niezwłocznie, tzn. w ciągu 14 dni, udzielenia odpowiedzi na następujące pytania:
1. Jaki jest bilans korzyści/strat w okresie 1989-2011, mierzony wartością majątku narodowego utraconego/nowowytworzonego, wielkością utraconych/nowostworzonych stanowisk pracy, liczbą zlikwidowanych/ nowostworzonych gałęzi polskiego przemysłu( ze szczególnym uwzględnieniem przemysłów wysokiej technologii), liczbą zgłaszanych oryginalnych patentów i wzorów użytkowych itp. ?
2. Jaki jest bilans w okresie 2004-2011 rzeczywistych wpłat Polski do budżetu Unii Europejskiej, w porównaniu z wartością uzyskanych realnie( nie potencjalnie, czy przyznanych tytułów do ich uzyskania) wypłat ze środków UE?
3. Jaki jest udział obcego kapitału w ogólnej powierzchni handlowej i obrotach wewnątrzkrajowego handlu hurtowego i detalicznego oraz jaki jest przychód budżetu państwa z tytułu podatku dochodowego od przedsiębiorstw handlowych stanowiących własność kapitału zagranicznego, a także jaka jest wielkość opłat i podatków lokalnych płaconych przez wspomniane podmioty na rzecz samorządów lokalnych?
4. Jaka jest struktura własności gruntów rolnych wg. kryterium narodowości właścicieli tych gruntów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i czy agencje państwa polskiego śledziły źródła finansowania przy transakcjach zakupu gruntów w Polsce przez obywateli z zagranicy?
5. Co stanowi zabezpieczenie przy sprzedaży obligacji skarbu państwa w transakcjach z zagranicznymi nabywcami tych papierów wartościowych?
6. Jaka jest skala zadłużenia samorządów , w szczególności w miastach powyżej 100.000 mieszkańców , wobec zagranicznych instytucji finansowych i czym zabezpieczone są kredyty zaciągnięte przez władze samorządowe?
7. Jaka jest wielkość zasobów złota i rezerw walutowych państwa polskiego zdeponowanych w bankach poza granicami Polski i jaka jest procedura sprowadzenia tych depozytów na polski obszar gospodarczy?
8. W jakiej wielkości i na podstawie jakich uprawnień depozyty pieniężne Polaków złożone w bankach na terenie Polski przekazywane są do banków poza obszarem zamieszkania depozytariuszy?
9. Jaka jest treść umów zawartych wyniku przebywania delegacji rządu Rzeczypospolitej Polskiej na terenie Izraela w lutym 2011r., i czy na podstawie tych umów poufne dane osobowe obywateli polskich przekazane zostały rządowi Izraela lub jego agencjom?
10. Jaka jest wielkość i struktura inwestycji wykonanych przez narodowe lub państwowe koncerny zagraniczne w odniesieniu do polskiego sektora surowcowego, paliwowo-energetycznego i telekomunikacji ?
11. Jaka jest struktura narodowa przedsiębiorstw i koncernów zagranicznych, którym udzielono licencji poszukiwawczych i eksploatacyjnych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz jaki jest czas trwania umów na poszukiwanie i eksploatację polskich bogactw kopalnianych przez te przedsiębiorstwa ?
12. Jak rząd tłumaczy stale rosnący od 1996r. ,wynoszący kilkanaście procent, odsetek osób żyjących w Polsce poniżej minimum egzystencji oraz blisko 6% odsetek osób żyjących w skrajnym ubóstwie?
13. Z jakich źródeł rząd zamierza sfinansować zbankrutowany w ciągu najbliższych 10 lat system ZUS?
Sygnatariusze niniejszego porozumienia wobec ewidentnych naruszeń Konstytucji RP i Kodeksu Wyborczego przez PKW i wobec orzeczenia SN w kwestii działań wyborczych PKW , a także oczekując na Raport rządu o stanie Państwa zwracają się do prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej o ogłoszenie nowego terminu wyborów.
Sygnatariusze niniejszego Porozumienia wzywają pozaparlamentarne polskie środowiska polityczne do ścisłej współpracy i powołania regionalnych i ogólnokrajowych porozumień wyborczych w oparciu o wypracowany program naprawy państwa.
Sygnatariusze niniejszego porozumienia domagają się dostępu do mediów publicznych i uczestniczenia w publicznej debacie nad programem naprawy państwa. Niezależnie od decyzji władz państwowych i ich agend, a tym bardziej w przypadku odmowy przez władze państwowe dostępu środowisk pozaparlamentarnych do publicznej debaty wzywamy Polaków do działań konsolidacyjnych, samopomocowych i samoobronnych na ewentualność zbliżającego się kryzysu państwa.
W przypadku odmowy spełnienia powyższych żądań środowisk pozaparlamentarnych, opartych na niezbywalnych prawach suwerena, jakim jest Naród Polski, sygnatariusze niniejszego porozumienia uruchomią mechanizm powiadamiania światowej opinii publicznej o łamaniu praw człowieka i praw narodu przez sprawujących władzę w Polsce.
Przystępujące do Porozumienia pozaparlamentarne partie i organizacje patriotyczno-narodowe deklarują gotowość do wyrzeczenia się partykularyzmu środowiskowego i programowego na rzecz wypracowania programu obrony Narodu Polskiego i naprawy Państwa zgodnie z możliwościami i ambicjami Polaków przy zachowaniu ich tożsamości kulturowej.
Przystępujący do Porozumienia deklarują odcięcie się od wtłaczanych w świadomość publiczną zastępczych tematów, takich jak tzw. „katastrofa smoleńska”, bulwersujących kwestii obyczajowych, czy nadmiernego eksponowania kwestii religijno-doktrynalnych, które muszą być zastąpione przez społeczny dialog w kwestiach ekonomiczno-socjalnych oraz dla potrzeb rekonstrukcji ładu konstytucyjnego Państwa Polskiego, a także struktury i funkcjonowania mediów publicznych. Koniecznym jest także jasne sformułowanie polskiej racji stanu w wymiarze stosunków międzynarodowych, uwzględniającej podmiotowy i suwerenny charakter Polski jako konieczny element równoprawnego i pokojowego współistnienia państw w Europie i w świecie.
Łódź, …….. września 2011r.
SYGNATARIUSZE:
…………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
narodowiec, realista, wielopokoleniowy lodzianin, demaskator antypolskiej obludy