W listopadzie mijają dwa lata od kiedy SOLVEN Finance sp. z o.o. wypuściła na rynek produkt dedykowany dla młodszych klientów – krótkoterminową POLOżyczkę. Po raz kolejny spółka wychodzi poza utarte schematy i świętuje w dość nietypowy sposób. Zamiast przyjmować prezenty, sama postanowiła je rozdać. Z okazji drugich urodzin POLOżyczka zwiększa kwotę pożyczanego kapitału z 5000 do 8000 zł. (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania 1968,24 %).
O firmie
POLOżyczka to marka należąca do SOLVEN Finance, spółki udzielającej pożyczek krótkoterminowych przez Internet. Jej klienci mogą wnioskować o przyznanie kwoty w wysokości od 300 zł do 8000zł, przy maksymalnym okresie kredytowania wynoszącym 30 dni.
Od wielu lat firma, działając w oparciu o wyłącznie polski kapitał, cieszy się niesłabnącym zaufaniem konsumentów. Wszystko dzięki przejrzystym zasadom, a także braku ukrytych opłat. Całkowity koszt pożyczki można łatwo obliczyć, korzystając z kalkulatora umieszczonego na stronie firmy. Klienci mają również możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu spłaty zaciągniętych zobowiązań.
Jak wygląda proces udzielania pożyczki?
Złożenie wniosku o pożyczkę jest wyjątkowo łatwe, a cały proces został uproszczony do minimum i zamyka się w kliku krokach. Wystarczy komputer lub telefon oraz podłączenie do Internetu. Prosty w obsłudze interfejs umożliwia określenie kwoty pożyczki oraz terminu spłaty. Firma nie wymaga wykonania przelewu weryfikacyjnego. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, klient otrzymuje pieniądze. Wszystko to bez wychodzenia z domu.
Historia
Zwiększający się w ciągu ostatnich lat popyt na tzw. chwilówki, umożliwił firmom z sektora pozabankowego rozszerzenie oferty i skierowanie jej do konkretnych grup odbiorców. W 2016 roku w głowach przedstawicieli SOLVEN Finance narodził się pomysł stworzenia produktu przeznaczonego dla młodszych konsumentów. Tak powstała POLOżyczka. Nazwa produktu nieprzypadkowo kojarzy się z popularnym nurtem muzycznym.
Zaobserwowaliśmy nagły wzrost zainteresowania muzyką disco polo na polskim rynku. Idąc tym tropem, postanowiliśmy stworzyć markę, która miała się z nią kojarzyć, umożliwiając nam dotarcie do młodszych pokoleń. Udało się. Od tego momentu nastąpił podział dotychczasowych klientów SOLVEN Finance, a my mogliśmy kierować nasze usługi do konkretnej grupy odbiorców – twierdzą przedstawiciele SOLVEN Finance.
Choć początkowo pojawiły się wątpliwości, czy pomimo starań, profesjonalnych procesów, zaawansowanych rozwiązań, a także zabezpieczeń jakie zaimplementowano, produkt nie będzie kojarzył się z kiczem i nie zostanie odebrany jako żart, obawy okazały się bezpodstawne. POLOżyczka nie tylko błyskawicznie zdobyła uznanie klientów, ale również znalazła naśladowców wśród innych firm z sektora pozabankowego. Na podobne rozwiązania zdecydowali się nie tylko mali gracze, ale również liderzy na rynku.
Szybki rozwój
Duże zainteresowanie produktem zaowocowało dynamicznym rozwojem marki. W 2016 roku tworzyły ją zaledwie 4 osoby, dziś jest ich aż 50. W tym czasie firma otworzyła nowe biura w Warszawie oraz Szczecinie.
Rozszerzeniu uległa również oferta. W maju 2017 roku firma mając na celu przyciągnięcie nowych klientów, a także chcąc udowodnić jak proste jest korzystanie z jej usług, wprowadziła na rynek pożyczkę za 0% pod warunkiem spłaty pożyczki w terminie. Po raz kolejny pomysł okazał się sukcesem, a liczba klientów znacznie wzrosła.
I jak zapewniają przedstawiciele POLOżyczki, nie jest to ich ostatnie słowo.
Lojalni klienci są naszą najlepszą wizytówką i największą wartością. Chcemy podziękować Państwu za zaufanie, jakim nas obdarzyliście i gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby poziom naszych usług, a co się z tym wiąże również poziom Państwa zadowolenia ze współpracy z nami, niezmiennie wzrastał – zapewnia prezes SOLVEN Finance Rafał Gibczyński
Źródło: polozyczka.pl