Bank Pekao SA zmienia logo i barwy na takie, które będą wskazywały na przynależność banku do grupy UniCredit. Łączne koszty rebrandingu to 40 mln zł – podają wirtualnemedia.pl
"Do końca 2012 roku nastąpi wymiana oznakowania w 500 oddziałach oraz 1.880 bankomatów, które są zlokalizowane poza oddziałami. Pozostałe 500 oddziałów otrzyma nowe barwy do końca 2013 roku"- powiedział wiceprezes Marian Wężyński podczas konferencji prasowej.
"W tym roku nakłady na rebranding wyniosą ok. 20 mln zł, w przyszłym podobnie" – dodał.
Zmiana logo będzie wsparta kampanią informacyjną trwającą podczas Euro 2012. Szacowane koszty na ten cel to 10 mln zł.
Bank podkreśla, że skojarzenie z logotypem głównego akcjonariusza pozwala na pełne wykorzystanie znaczącego zaangażowania UniCredit w sponsoring Ligii Mistrzów.
"W nowych biało-czerwonych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i osiągnąć nowy poziom konkurencyjności" – powiedział prezes Luigi Lovaglio.
Więcej:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bank-pekao-bez-zubra-rebranding-do-konca-2013-r-za-40-mln-zl
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."