Bez kategorii
Like

O racjonaliźmie – i o liczbie parlamentarzystów

02/02/2009
523 Wyświetlenia
0 Komentarze
52 minut czytania
no-cover

Bardzo mnie rozbawił {~wredny racjonalista} piszący: Dla mnie racjonalność, to po prostu zasada wierności temu co podpowiada rozum. Jeżeli odrzucimy racjonalność to co pozostaje? Nieracjonalność? Jeżeli zaczniemy postępować nieracjonalnie to długo nie pożyjemy. Zacznijmy zatrudniać pracowników którzy na 99% okażą się niekompetentni i doprowadzą firmę do bankructwa, przekazujmy sieroty na wychowanie pedofilom, naprawiajmy zlew  w kamizelce ratunkowej, zaatakujmy jutro jednocześnie Rosję i USA … Nawet jeżeli niekompetentni pracownicy przyniosą nam ogromne zyski, pedofile okażą się świetnymi rodzicami, kamizelka ratunkowa ocali nam życie przed połamaniem kręgosłupa na mokrej podłodze, a oba ataki okażą się zwycięskie  to nie zmienia to faktu, że postąpiliśmy nieracjonalnie. Wybór koszulki w kwiatki również może być racjonalny. Koszulka taka może być wygodna, wprawiać w dobry nastrój kupującego, […]

0


Bardzo mnie rozbawił {~wredny racjonalista} piszący:

Dla mnie racjonalność, to po prostu zasada wierności temu co podpowiada rozum. Jeżeli odrzucimy racjonalność to co pozostaje? Nieracjonalność? Jeżeli zaczniemy postępować nieracjonalnie to długo nie pożyjemy. Zacznijmy zatrudniać pracowników którzy na 99% okażą się niekompetentni i doprowadzą firmę do bankructwa, przekazujmy sieroty na wychowanie pedofilom, naprawiajmy zlew  w kamizelce ratunkowej, zaatakujmy jutro jednocześnie Rosję i USA … Nawet jeżeli niekompetentni pracownicy przyniosą nam ogromne zyski, pedofile okażą się świetnymi rodzicami, kamizelka ratunkowa ocali nam życie przed połamaniem kręgosłupa na mokrej podłodze, a oba ataki okażą się zwycięskie  to nie zmienia to faktu, że postąpiliśmy nieracjonalnie.
Wybór koszulki w kwiatki również może być racjonalny. Koszulka taka może być wygodna, wprawiać w dobry nastrój kupującego, prowokować, ułatwiać odnalezienie w szarym tłumie lub ułatwiać wmieszanie się w tłum kolorowy w zależności od tego co kupujący chciał osiągnąć.
P.S. Socjalizm to również nieracjonalność.
Otóż {~wredny racjonalista} popełnia błąd logiczny zwany „petitio principii„. Istotnie: „racjonalne” jest to, co podpowiada nam rozum – ale która z podpowiedzi rozumu jest „racjonalna”? Różnym ludziom ich rozumy podpowiadają różne rzeczy – i pracownicy socjalni ze Szkocji z całą pewnością są przekonani, że decyzja o odebraniu dziadkom ich wnuków i przekazanie ich na wychowanie „gejom” jest racjonalna!!

Co więcej: w pewnym sensie istotnie jest bardziej „racjonalna” – niż decyzja o pozostawieniu ich dziadkom, oparta o atawistyczne „uczucia” i tradycje!!

Co najciekawsze: {~wredny racjonalista} jest absolutnie odporny na empirię!!! Gdyby działania „nieracjonalne” okazywały się słuszne, on nadal będzie uważał je za „irracjonalne”!! A przecież warunki życia się zmieniają, i to co było „racjonalne” wczoraj może jutro racjonalnym nie być. {~wredny racjonalista} nie przyjmuje tego do wiadomości.

A koszulka poza wzorem w kwiatki ma setki innych cech (splot tkaniny, na przykład) których na pewno racjonalnie nie wybraliśmy. Po prostu: taka nam się podobała – i tyle!

 Przechodzimy do drugiego tematu. Tak — UPR chce, by liczba Senatorów wynosiła 32 (po dwóch z województwa); uważam, że można by tu dodać byłych Prezydentów jako Senatorów Dożywotnich (b.prezydent jest w Polsce obecnie biezprizornyj) — przy czym ostatni z automatu zostawałby Marszałkiem Senatu.. 

Tak — UPR chce, by liczba  Posłów była mniej-więcej równa obecnej liczbie Senatorów — jakieś 120130 sztuk; jednak każdy Poseł liczy sobie, że przy 115 posłach miałby cztery razy mniejszą szansę ponownego wyboru — i głosuje przeciw. Dlatego prędzej przejdzie kompromisowa formuła „Jeden Powiat — Jeden Poseł” (powiatów mamy 308 + 65 miejskich) — w dodatku wchodząca w życie dopiero po jednej kadencji Parlamentu (by nie zmniejszało to ich szans w następnych wyborach; 95% Posłów o dalszej perspektywie nie myśli! 

 Przy okazji polecam:

http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=569

i w ogóle:http://www.blog.gwiazdowski.pl/

a także przypominam o jutrzejszym spotkaniu – i głosowaniu w Konkursie Blogger 2008!

=====

PS: Jestem dziś o 8.10 w Programie III PR

Komentarze:

Kradzież doskonała, czyli wilk w owczej skórze …
… http://dabrowski.blog.onet.pl/

LaissezFaire
2009-02-02 23:50

Kocham krula {JKM}.

~Hodyna
2009-02-03 00:03

Szanowny UPRowcy, Szanowny Panie Mikke Jestem w stanie …
… zrozumieć wasze zaślepienie ideowe, gdyż w większości jesteście specjalistami, nie zaś ogólnie wykształconymi inteligentami. Tej kategorii ludzie mają podstawową …

~PO 4 ever
2009-02-03 02:04

Radykalny liberalizm w Polsce = rzucenie rękawicy Niemcom, …
… czyli próba destabilizacji UE. Przyjrzyjmy się w takim razie, jak to działa w praktyce. Mały Liechtenstein bardziej liberalny od Niemiec jest solą w oku władz …

~PO 4 ever
2009-02-03 02:12

Wszystkiego Najlepszego Papcio Januszu: …
… http://tinyurl.com/scyzorykiemwbrzuchtatusia

~Twoja Corka
2009-02-03 04:14

A po cholerę Nam taka monstrualna liczba darmozjazdów w …
… parlamencie, skoro owe 120 mandatów poselskich znacznie sensowniej jest zastąpić zaledwie 49 i to nie jakimiś absurdalnie rozdrobnieniowo-powiatowymi, lecz …

~minarchista
2009-02-03 05:44

Przy okazji warto dodać taki oto fakt, że w kilkanaście …
… większych i liczebniejszych od Polski USA obecnie przeważa pogląd, że tam dla wszystkich stanów w zupełności wystarczyłoby stukilkudziesięciu reprezentantów, stąd …

~minarchista
2009-02-03 05:53

http://tiny.pl/v4rs  –> przyczyny kryzysu meblowego

~timo
2009-02-03 13:48

Mikke chce zmniejszyć liczbę parlamentarzystów. Ja mu się …
… nie dziwię – łatwiej przekupić kilkudziesięciu niż kilkuset i załatwić sobie np. umorzenie podatków. Lecz że nie jestem zainteresowany łapówkarstwem – mówię …

~Mikke komuch
2009-02-03 08:12

Dziwi mnie takie postawienie sprawy przecież jak pokazują …
… posłów to nie pokazują jakiś szeregowych tylko charakterystycznych tzw. ikony parti czyli tych którzy mają największy wpływ na realny kształt polityki danej …

~Szczęka z Ząbko…2009-02-03 16:18

To może chciałbyś zwiekszyć liczbę posłów? Jak myslisz, …
… zwiększenie liczby posłów spowoduje wzrost łapówkarstwa, czy jego obniżenie?

~ziomalnik
2009-02-03 16:29

Komuch Mikke chce dać stołki senatorów byłym prezydentom. …
… W czyim interesie? Oczywiście "prawicowego liberała" Jaruzelskiego, bo tylko on jest zainteresowany immunitetem, by go po sądach nie ciągali

~Mikke komuch
2009-02-03 08:17

Na szczęście piewca "lekkiej pedofilii" J.Mikke nie …
… zdobędzie władzy – i sieroty pedofilom nie będą oddawane.  Oto stanowisko J.Mikke w temacie pedofilii: "Z tą pedofilią mocno się przesadza. Pedofilem miłośnikiem …

~mikkiści_zbocze…2009-02-03 09:20

Panie Januszu! gwarantuje ze ten artykul Pana …
… zainteresuje jest tu i debilizm, i globalne ocieplenie i pomysly rodem z komunistycznych chin: http://www.tvn24.pl/0,1584378,0,1,ekolodzy-chca-limitowac-dzieci–bo-za  …

~LubieDuzo
2009-02-03 11:40

W świetle obecnego prawa pedofilem był także określanym …
… mianem proroka Machomet piewca najpotężniejszej religii Islamu która opanuje świat.

~Szczęka z Ząbko…2009-02-03 16:25

Szanowny Antyuprowcze! Oczywiste jest, ze na pierwszym …
… miejscu gospodarka! Sprowadzajac do przykladu z mikroskali: mam dom na mojej ulicy, zarabiam na utrzymanie i udoskonalanie go. Politycznie klaniam sie sasiadom, …

~Okrutnik
2009-02-03 02:30

Długoletni szef Partii Zielonych Jonathon Porritt wpadł na …
… kontrowersyjny pomysł. Szef brytyjskiej komisji ds. ekologii nawołuje, by wprowadzić limity na rodzenie dzieci, co pomoże ograniczyć emisję CO2 do atmosfery. …

~Mat
2009-02-03 03:12

Jakie te lewactwo jest do siebie podobne – zielony lewak …
… Porritt chce mniej ludzi (dzieci), czarny lewak Mikke też chce mniej ludzi (parlamentarzystów).

~Mikke komuch
2009-02-03 08:22

Myśle, że należy to potraktować w kanonach żartu, jak …
… można zabronić a nawet jeśli to jak egzekwować takie prawo? przecież tradycyjne podejscie do życia każe mieć jak najwiekszą ilość dzieci co zapewni byt na starość a …

~Szczęka z Ząbko…2009-02-03 16:38

Nie Synu! Na pierwszym miejscu strategiczne sojusze …
… międzynarodowe, gospodarka na drugim. Jeśli zabezpieczymy nasze wieczyste interesy, to i dla gospodarki będzie to korzystne.  Jeśli uczynimy odwrotnie, to zmiażdżą …

~rusofob
2009-02-03 03:50

PO-4 ever -zycze w przyszlosci 1 for ever, -lecz …
… koniecznie trzeba tej madrosci, ktora dazy do doskonalosci,nalezy sie wstrzymac z osadzaniem i mowieniu o nieudolnosci ideowej. Nalezy brac pod uwage dobro wszystkich …

~Alfred
2009-02-03 05:26

Oj chłopcze. ty chyba politologie skończyłeś i nasłuchaleś …
… się profesorskich głupot w szkole. Swego czasu z resztą też słuchałem i w sumie nie żałuję bo teraz wiem jakimi idiotami były akademickie autorytety oderwane …

~Ekonomista a ni…2009-02-03 10:25

Największe głupoty opowiada nie profesor, lecz …
… eksternistyczny magister – na dyplomie ma wpisane "Janusz Mikke"  Taka właśnie gospodarka jest dziś tylko w Somalii (od 1991 roku). To najbiednieszy rejon świata. W …

~Mikke komuch
2009-02-03 10:44

W Somali jest teraz rząd tymczasowy, który ma wpływ …
… jedynie na część tego kraju. Od 1991 to w Somalii trwa wojna domowa. Takie porównania to sobie daruj. Zapoznaj się z historią, to poznasz faktyczne powody biedy w …

~cycu
2009-02-03 16:46

 C Z E R W O N E  P A J Ą K I   DRUGIEGO  I  TRZECIEGO  …
… POKOLENIA  ZAMIESZCZAJĄ  TU  CHAMSKIE KOMENTARZE

~blanka
2009-02-03 12:05

Dedykuje film "Ziemianie".Przyjemnego ogladania. …
… http://wolnemedia.net/?cat=206&paged=3

~zzz
2009-02-03 09:50

Gdzie kolorki?:(

~smuteczek
2009-02-02 23:54

tylko dlaczego pan Mikke ni epotrafi sam zastosowac sie do …
… swoich rad i przyjac, ze to, co dla niego racjonalne, nie jest automatycznie racjonalne dla reszty swiata? dlaczego uwaza sie za wyrocznie?

~mieszczuch
2009-02-03 07:29

Mikke postępuje racjonalnie, dbając o interesy swoje i …
… kumpli komuchów. A że robi przy tym kuku durnym mikkolubom – nieważne, gdy jednym pryszczatym znikną pryszcze i nabiora rozumu odrzucając mikkizm – znajduje nowych …

~Mikke komuch
2009-02-03 08:25

Nie znasz się! On jest po prostu racjonalnie radykalny w …
… gadaniu. Ale to jest prawdziwy kapitalista! Znalazł niszę gospodarczą i gitara. (Istnieje prawdopodobieństwo, że zaraz zostanę zbluzgany od "czerwonych" przez …

~patrycjusz
2009-02-03 14:44

moim, zdaniem liberał raczej nie jest wrogiem kapitału, …
… nie kłapie że kapitał należy rozrzucać na prawo i lewo tylko akumulować

~ostatni_naiwny!
2009-02-03 19:38

Cóż. Odnośnie notki na blogu P. Gwiazdowskiego: Widzę, że …
… powstaje nam I Rzesza Europejska >.>

~Qw3rTy
2009-02-03 00:05

Raczej Związek Socjalistycznych Republik Europejskich

~JinSID
2009-02-03 00:36

Tu jest ranking państw według wolności gospodarczej:    …
… http://tiny.pl/vlqg    W pierwszej trzydziestce połowa to państwa UE. Nic zatem dziwnego, że łżeliberał i postkomuch Mikke najbardziej pluje na państwa UE.

~Mikke komuch
2009-02-03 08:29

Za to komuch Mikke wychwalał Chiny (pozycja 132 rankingu …
… wolności gospodarczej), Rosję (poz. 146) i Białoruś (poz 167)   Mikkogłupki, pożyteczni idioci komuchów i Kremla, oto wasz "liberalny" guru 🙂

~Mikke komuch
2009-02-03 08:32

Rankingi socjalistycznych ekonomicznych analfabetów. Chiny …
… to państwo na wskroś liberalne bez socjala małe regulacje prawne (dopiero teraz tworzy się u nich prawo) co pozwala prowadzić działalność gospodarczą bez …

~Ekonomista a ni…2009-02-03 11:05

Łżesz komuchu mikkisto. W Chinach jest mnóstwo barier – …
… choćby zakup czy dzierżawa ziemi zależą od widzimisię komunistycznych kacyków. Dalej system podatkowy (jedne z najwyższych stawek podatków na świecie!!!) – bez …

~mikkiści łgarze
2009-02-03 12:39

Wow, no geniusz, po prostu. Toteż państwem NA WSKROŚ …
… LIBERALNYM jest państwo posiadające: * progresję podatkową dla osób fizycznych 5-45% * 3 różne stawki dla firm: 15%, 20%, 25% <- i to wcale nie w zależności od …

~lol
2009-02-03 12:51

A ile masz gospodarki niekontrolowanej przez państwo w …
… Polsce. 40 % to sfera rządowa jak doliczysz inne frmy których posiadaczem jest skarb panstwa przyszła nacjonalizacje banków i pomoc rządowa dal deweloperów i …

~Ekonomista a ni…2009-02-03 14:03

Około 25% to sektor publiczny w Polsce. Owszem, żyjemy w …
… systemie o charakterze socjalnym. Nikt nie twierdzi inaczej. Ale totalną bzdurą jest twierdzenie, że Chiny są państwem na wskroś liberalnym, a Polska, UK, …

~lol
2009-02-03 14:55

Według jakich kryteriów ten ranking?

~Szczęka z Ząbko…2009-02-03 16:45

Po rewolucji francuskiej, Francję "racjonalnie" podzielono …
… na "racjonalne" kwadraty administracyjne, nie zastanawiając się nad takimi błachostkami jak naturalne granice, rzeki, bagna i prawa własności prywatnej. To …

~Bóg = Jehova = …2009-02-03 00:13

Nie tak dawno odniols sie Pan pare razy do tego, ze …
… jeszcze mamy wolna siec. Jeszcze. Ale to "jeszcze" staje sie coraz mniejsze…. A moze wyciagnac z sciagi na cielecej skorze i zaczac juz trenowac osadzanie kosy na …

~LeonProof
2009-02-03 00:14

Myslisz, ze "uni" tego nie wiedza? Prawdziwe, uzbrojone …
… bandyctwo jest gdzies pod ziemia powiazane z roznymi wywiadami i politykami (Olewnik!) Powedzial mi gosc ze sklepu z bronia, ze bandyci maja cale hurtownie z …

~Okrutnik
2009-02-03 02:06

Przywileje autorów ograniczone i za opłatami Zabranianie …
… kopiowania godzi w naturalne prawa człowieka, bo każdy człowiek, a nawet małpa posiada zdolność naśladownictwa. Owszem rząd może w imię premiowania jednostek …

~Bacz
2009-02-03 00:18

Co do wpisu @wredny racjonalista. Przeciez politycy teraz …
… sa tez racjonalni.Oj jak bardzo racjonalni. BO dla nich racjonalne jest napchanie kieszeni. Nieracjonalnym byloby ( z ich punktu widzenia) oddanie koryta ot …

~LeonProof
2009-02-03 00:20

Polityk Mikke też postąpił dla siebie racjonalnie, gdy …
… załatwiał sobie z kumplami postkomuchami umorzenie 52 tys. zl podatków

~Mikke komuch
2009-02-03 08:41

Jakie komputery mają na Marsie?

~Hodyn
2009-02-03 00:23

Proszę już zdjąć tego Józefa Ludwika Roderyka bo mi się …
… niedobrze robi…

~Beee
2009-02-03 00:27

Racja,

~Kajtek
2009-02-03 00:32

   Ż Y D O K O M U N Ą  TU STRASZNIE  Ś M I E R D Z I , …
… KTÓRA  ZAMIESZCZA   CHAMSKIE  KOMENTARZE

~blanka
2009-02-03 12:09

Ja też błagaaaaam!!!Ten czerwony ryj to ochyda!!!

~kairos
2009-02-03 01:44

Jest podobny do pewnego znanego aktora.

~patrycjusz
2009-02-03 02:58

Nieuk Mikke nie wie o istnieniu imienia Roderyk, więc …
… wpisał "Rodriguez". A jako komuch Mikke musi ośmieszać przywódcę 27 państwa w rankingu wolności gospodarczej.

~Mikke komuch
2009-02-03 08:02

Czy JKM wie o imieniu Roderyk – tego nie wiem – ale w tym …
… przypadku SŁUSZNIE nie przetłumaczył Rodríguez, bo to NAZWISKO teeego pana… …jak by Cię tu… matole, tępaku… czy jakoś tak…

~:-|
2009-02-03 09:05

Tłuku mikkisto – Rodriguez to trzecie IMIĘ pana …
… Zapatero… Nazwisko Zapatero ma po matce. Jego ojciec miał na nazwisko García-Lozano, jego dziadek Lozano. Jesteś równie tępy jak komuch Mikke

~Mikkiści głupole
2009-02-03 09:44

śmierdzielu, Roderyk to inaczej Rodrigo a nie Rodriguez

~qaz
2009-02-03 12:45

Zapatero jest Hiszpanem. Roderyk to po hiszpańsku …
… Rodriguez, źródło: http://tiny.pl/vppf Ucz się mikkogłupku, jak sie nauczysz, to cię Mikke na swoje postkomusze brednie nie będzie nabieral.

~mikkiści osły
2009-02-03 12:59

Słuchaj śmierdzący lewacki niedouczony endżelu, końcówka …
… -ez w hiszpańskim oznacza syn, tak jak w portugalskim -es, a w j. germańskich -son.  It is suprising the number of Spanish surnames end in ez. This is because it …

~qaz
2009-02-03 15:11

Źródło pierwsze to oczywiści http://tiny.pl/v4wf

~qaz
2009-02-03 15:16

A Zapatero, matole, to jego ksywka, tak?

~lol
2009-02-03 12:36

śmierdzielu nr 2, Roderyk to Rodrigo. Rodriguez to np. …
… Roderykowski

~qaz
2009-02-03 12:47

Po pierwsze, jeżeli już, to Roderykowicz, matole, po …
… drugie Mikkuś nazwiska ma w zwyczaju pisać wersalikami, więc za nazwisko tego nie uważa.

~lol
2009-02-03 13:24

Nie interesuje mnie co uważa JKM, ważne, że potwierdzasz …
… siusiaczku to, że Rodriguez to nazwisko bo końcówka -ez w hiszpańskim oznacza syn, tak jak w portugalskim -es, a w j. germańskich -son.  It is suprising the …

~qaz
2009-02-03 15:15

Głupiś, skoro cię to nie interesuje, gdyż właśnie w tym …
… tkwi sedno sprawy. No ale trudno od matoła wymagać zrozumienia tego.

~lol
2009-02-03 15:33

przyznałeś mi rację, że to nazwisko i jeszcze szczekasz?

~qaz
2009-02-03 15:43

Takiś głupi że tego nie rozumiesz?  To funkcjonuje zarówno …
… jako imię, jak i nazwisko. Gdyby Mikuś potraktował to jako nazwisko, to powinien to napisać dużymi literami, zaś jako imię – przetłumaczyć.  Tak czy inaczej …

~lol
2009-02-03 15:50

Powtarzam, nie zwracam uwagi JKM tylko tobie ignorancie. …
… Rodriguez to nie imię.

~qaz
2009-02-03 16:41

endżelu proletariacki, Roderyk to Rodrigo. Rodriguez to np …
… Roderykowski.

~qaz
2009-02-03 12:50

JKM powinien podpisać: Józef Ludwik Rodrykowicz Zapatero

~pz
2009-02-03 15:45

Jeżeli Pan minister Czuma ułatwi dostęp do broni, to …
… własnoręcznie spróbuję zmniejszyć liczbę posłów i senatorów 🙂

~JinSID
2009-02-03 00:32

Spoko, spoko! Nie ulatwi!  1. Juz tam sie wszystkie biurwy …
… panicznie boja, coby ludnosc z bronia  nie wylegla… 2. Juz tam policaje jawne, tajne i bezpciowe pilnuja interesu, coby pod stolem obficie kosic za …

~Okrutnik
2009-02-03 00:55

I własnie przez takich zbrodniczych głupków (w tym …
… mikkogłupków) nie można dziś wprowadzić szerszego dostępu do broni.

~Mikkiści głupole
2009-02-03 10:06

I bardzo dobrze, że nie można.

~przecz z mikkiz…2009-02-03 16:12

Niedługo jedynym wolnym przekaźnikiem informacji będą …
… wędrowni bardowie śpiewający o ważnych wydarzeniach. Ale komisarze ich pewnie też ocenzurują…

~kazik
2009-02-03 00:44

A na razie trzeba sie uczyc hackerstwa! Ach, jakby sie tam …
… chtory wlamal komisiarzom do brukselki i troche namieszal…

~Okrutnik
2009-02-03 00:49

czy dopuszcza Pan mozliwosc, ze w wyniku np. legalizacji …
… narkotykow, prywatnego ksztalcenia, prywatnych ubezpieczen emerytalnych i kilku jeszcze innych "racjonalnych" rzeczy Polska stanie sie krajem slabszym w tym …

~Marcin
2009-02-03 01:25

Co wtedy? Rany!  Czlowieku! Przeciez do poczatkow 20 wieku …
… to wszystko juz bylo! Narkotyki i bron byla legalna, szkoly byly wylacznie prywatne, zadnych zas… ubezpieczen spolecznych, rodzice wychowywali gromady …

~Okrutnik
2009-02-03 01:51

Jak wygląda kraj, który w 1991 roku przeszedł z soc**lizmu …
… na m*kkizm widać na przykładzie Somalii, gdzie głupie cz.a.r.nuchy zafundowały sobie gospodarcze brednie B’wana M’zimu M’kke

~mikkiści osły
2009-02-03 09:52

he, racjonalizm u nas kazy prof. zaklada partie oo taki …
… rossati, zadnej posadki w uni , bzyk partyjka. olek -filipinka zadnej posadki w uni ani w onz  bzyk partyjka , bartoszewski tez prof. mowia , brak zainteresowania …

~radziwil
2009-02-03 01:45

WC – Wielki Cybernetyk przemowil. Amen

~Mnich
2009-02-03 02:03

Diga, diga? Aga – baga!

~Okrutnik
2009-02-03 02:35

To nie racjonalizm prowadzi do postępu tylko KAPITALIZM 😀

~WeekendVigilante
2009-02-03 02:23

Słusznie! Kapitalizm prowadzi do postępu, soc**lizm i …
… m*kkizm do biedy. Dlatego najbogatsze kraje są Kapitalistyczne, a najbiedniejsze soc**listyczne (Korea Północna) i m*kkistyczne (Somalia).

~mikkizm=bieda
2009-02-03 10:13

Hmmm….  Racjonalizm nie zawiera w sobie empirii, w …
… związku z tym nawet jeśli działanie irracjonalne okaże się bardziej korzystnym empirycznie, to wcale nie stanie się przez to racjonalne!!!!!! Poza tym, sama …

~patrycjusz
2009-02-03 02:41

ciekawe spojrzenie…  …
… http://wyborca.blox.pl/2009/02/O-zwiazku-przyczynowo-skutkowym-slow-kilka.html Fascynowała mnie zawsze intuicja Franciszka Marii Arouet, ksywka Wolter. W jednej z książek przeczytałem kiedyś jak …

~zwyqy
2009-02-03 03:09

http://tiny.pl/v4q9

~tupas
2009-02-03 03:10

Dzisiaj miedzy godz. 21 a 22 guru i boss wlodarzy TVN: …
… Czeslaw Kiszczak w magazynie o 21:00 w tvn24. Podoba mi sie ta muzyka w ich zapowiedzi 😉 Btw tak ogolnie mowiac tvn24 to naprawde beznadziejna stacja, kazdy …

~Gorath
2009-02-03 03:43

jak to się stało, że PALIKOT pana wyprzedził w rankingu …
… blogowania.

~.
2009-02-03 05:28

bo te pierdoły dziadka Miki już zaczynają nudzić…

~1%
2009-02-03 06:37

A  CO  TU  ROBISZ  ,TY  PIĘKNY  I  INTELIGENTNY  ? ? ?

~blanka
2009-02-03 12:12

To samo co Ty, tylko jest w drugim obozie.

~patrycjusz
2009-02-03 14:23

Znalezione na alternatywa.com (polskie tlumaczenie jest na …
… koncu)  http://www.alternatywa.com/modules.php?op=modload&name=eBoard&file=viewthread&fid=4&tid=2990&page=27&orderdate= i pasuje do racjonalnosci pana JKM jak …

~sedesik
2009-02-03 07:40

hej, JKM, przeciez ty sam poslugujesz sie circular logic, …
… (jak Arystotel pisal 2350 lat temu w Prior Analitics i co najgorsze sam nie rozumiesz, ze blad logiczny popelniasz. Zakladasz, ze racjonalnosc nie istnieje albo …

~sedesik
2009-02-03 07:51

Panie Januszu – tylko po co nam właściwie senat ? Funkcje …
… senatu może w zupełności przejąć instytucja prezydenta wspierana trybunałem konstytucyjnym. A jeżeli już upierać się przy izbie mądrych starców to niech będzie …

~Marek85
2009-02-03 07:51

JKM na krula Polski! Socjalisci na socjal!

~Hodyn
2009-02-03 08:00

hmmm, zwolennicy monarchii olewaja ortografie, jak pan …
… JKM. To ma sens.

~ortograficznymo…2009-02-03 08:35

  A  TY  K O M U N I S T O   DO   K O M U N Y   ! ! !

~blanka
2009-02-03 12:14

Okroic parlamen do minimum!

~Hodyn
2009-02-03 08:01

moje psy są Hodyn pojętniejsze niż,ty muzgotrzepie.

~Elektrowstrząs
2009-02-03 11:06

w pustą dynię Hodyna ,to i Salomon nie nasypie.

~BO PO CO?
2009-02-03 11:22

Nie dyskutując z definicją terminu "racjonalność" należy …
… odróżnić go od "racjonalizmu", który jest pewnym sposobem myślenia dążącym do zwiększania czynników racjonalnych w życiu i rozumowaniu oraz niwelowaniu czynników …

~Supay
2009-02-03 08:11

tak a propos RACJONALIZMU: 1.IX.1939, Westerplatte.  Co …
… podpowiada RACJONALIZM?

~rafalS
2009-02-03 08:24

BRAWO PANIE JANUSZU!!! Wolny rynek… 😉 Słuchałem Pana …
… wystąpienia w III programie PR.

~Poznań
2009-02-03 08:52

dawno juz nikt nie zagonił Skowronskiego jak p.Janusz w …
… czasie audycji szkoda ze prowadzacy nic z niej nie zrozumial ale sluchacze juz tak! wiecej takich audycji!

~taataah
2009-02-03 10:09

JKM sie troche pogubil. Pyta tak: ale która z podpowiedzi …
… rozumu jest "racjonalna"? Przeciez jasne ze kazda, bo kazda pochodzi z rozumu (ratio)! Nie oznacza to jeszcze, ze cos ma lub nie ma sensu (wartosciowanie).

~zet
2009-02-03 08:57

Nagrał ktoś audycję z JKM w Programie 3 i udostępni?

~Eustachy
2009-02-03 09:15

http://www.polskieradio.pl/podcasting/show/?nr=0&name=trojka

~micra
2009-02-03 09:39

Pozdrawiam p.Skowrońskiego,wywołał fantastyczną dyskusję w …
… imieniu prostych słuchaczy trójki(bardzo lubię_)=====>> http://tiny.pl/v4r7

~dziadek
2009-02-03 13:22

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~http://tiny.pl/v4r7

~taaa
2009-02-03 13:23

o Panie!             KAPELUSZE SA ZAWSZE DOBRE, TYLKO …
… GLOWY ZA MALE.          / żydowskie/

~krawiec
2009-02-03 09:41

Po pierwsze Mikke nie ma racji, gdy mówi, że racjonalności …
… nie da się zdefiniować. Można, ale ta definicja byłaby bardzo, bardzo długa. Ale wszyscy (racjonalni = rozsądni) wiedzą o co chodzi. Z wyjątkiem Mikkego. …

~Jacek zarazek
2009-02-03 09:44

Ukraina, pupilek kolejnych rządów RP, bezczelnie rekwiruje …
… gaz należący do spółki RusUkrEnergo na czym my cierpimy. http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/110849,pgnig_za_dwa_tygodnie_moze_ograniczyc_dostawy_gazu.html …

~Bacz
2009-02-03 09:49

Panie Januszu słuchałem audycji w programie III PR i mam …
… taką małą sugestie.Jeśli mówi pan o demokracji jako najgorszym z ustojów to proszę wspominać ,że przecież Adolf H. został wybrany demokratycznie. Może w końcu …

~pablo
2009-02-03 09:58

Jeśli faszysta Mikke mówi o demokracji jako najgorszym z …
… ustrojów to proszę wspominać ,że przecież Adolf H. zlikwidował demokrację. Może w końcu choć niektórzy zrozumieją ,że m*kkizm to wielkie g**no.

~mikkofaszyści
2009-02-03 10:19

Postkomuch faszysta Mikke i jego głupawa sekta bezczelnie …
… łżą, że Hitler zdobył władzę w sposób demokratyczny. Pełnie władzy Hitler zdobył stosując antydemokratyczny terror – unieważnienie mandatów deputowanych …

~Mikke łże
2009-02-03 10:30

Nowaku przestań paplać nei rozumiesz nic ze słów mistrza …
… jesteś wredny i złośliwy

~+
2009-02-03 10:36

Jestem wredny i złośliwy – i dlatego wrednie i złośliwie …
… wytykam brednie i łgarstwa komucha Mikke.

~Tak czy owak gó…2009-02-03 11:00

No widzisz, jak niemiecka demokracja mogła doprowadzić do …
… takich rzeczy to każda inna też może. Popatrz choćby jakie chwyty stosuje się w euro-parlamencie np."jak nie zrobicie referendum po naszej mysli to wam je …

~T-80
2009-02-03 11:07

To nie demokracja doprowadziła do zniszczenia demokracji, …
… lecz antydemokratyczne działania tyrana Hitlera. Durnie mikkiści za kradzież też będą obwiniać okradzionego, nie złodzieja?   Bredzisz – jak jest demokracja to …

~mikkiści bredzą
2009-02-03 12:48

Proszę mi przypomnieć skąd Hitler & NSDAP wzieli się w …
… niemieckim Reichstagu? Czy aby nie w wyniku DEMOKRATYCZNYCH wyborów?

~pablo
2009-02-03 13:02

A skąd się wzięli na świecie? Ktoś ich urodził. Dlatego …
… wszystkiemu winne kobiety.

~
2009-02-03 14:02

czyli podobnie jak twój idol Piłsudski… chle chle …
… chłe….. a poza tym jak Adolf nie mając pełni władzy mógł olać demokrację? zastanów się trochę tepaku.

~kuku
2009-02-03 18:31

ŻE   TO  TĘPAKÓW   ,AUTOMATYCZNIE  NIE  MOŻNA  WYKASOWAĆ …
… ,TYLKO TRZEBA  OMIJAĆ

~blanka
2009-02-03 12:17

TAK CIECIU.

~Omijam cię.
2009-02-03 13:09

trzeba by chyba jedno wojewodztwo zlikwidować, bo wydaje …
… mi się ze obecnie jest ich 17.

~jhgd
2009-02-03 10:06

Rzeczywiście, wydaje ci się. Jest 16. …
… http://pl.wikipedia.org/wiki/Województwo

~wojewoda
2009-02-03 10:46

Racjonalizm nie ma nic wspólnego z empiryzmem …
… (empirycyzmem) tudzież logiką. Jest to niestety często powtarzany "błąd" szczególnie przez lewicowych ateistów (np. z portalu racjonalista.pl). Próbują zawłaszczyć …

~Elucidator
2009-02-03 10:24

No nareszcie. Zgadzam się z powyższym, wcześniej jest z …
… resztą mój post napisany w podobnym duchu. Proponuję przyjąć kartezjańską definicję racjonalizmu i z tego wychodzić (np. aksjomat- dedukcja- wątpienie). Jeszcze …

~patrycjusz
2009-02-03 15:01

Urzędnicy socjalni w Szkocji podjęli racjonalną decyzję …
… odebrania dzieci  dziadkom i przekazania ich gejom ale u podłoża tej racjonalności leży walka z naszą cywilizacją. Następne w tym duchu "racjonalne" posunięcia …

~delog
2009-02-03 10:36

Panie Januszu, dlaczego nic Pan nie napisze na temat tego, …
… jak sie ma racjonalizm do obiektywizmu i subiektywizmu? Przecież to by pogodziło wszystkich. Obiektywnie racjonalizm nie ma sensu, ale subiektywnie tak. Na tym …

~RK
2009-02-03 10:42

No ok, może subiektywnego racjonalizmu nie powinno się …
… nazywać racjonalizmem, ale przygniatająca większość ludzi, mówiąca o racjonaliźmie ma na mysli właśnie jego subiektywne pojmowanie, zaś jego obietywnej formy z …

~RK
2009-02-03 10:50

No, subiektywnie każdy jest genialny! – i to ma sens! …
… Takie gadki to ja lubię! Niech żyje subiektywizm, bo bez tego byłoby ciężko.

~patrycjusz
2009-02-03 14:35

W hymnie Unii Europejskiej (tworu, ktory formalnie nie …
… istnieje) czytamy: "Wszyscy ludzie będą braćmi tam, gdzie twój przemówi głos." Z natury rzeczy kobieta bratem byc nie moze, ergo UE nie jest dla kobiet. Stad byc …

~UPR walczy!!!
2009-02-03 11:11

aleś ty mondry

~
2009-02-03 14:10

Ten hymn jest podobny do polityki Związku Radzieckiego. …
… Sowiety oficjalnie były wrogo nastawione do krajów niekomunistycznych i głosiły, że je zajmą, aby wyzwolić klasę pracującą i takie tam. Tysiącletnia Unia również …

~Biały Człowiek
2009-02-03 14:15

Lider stowarzyszenia Libertas Declan Ganley otworzył …
… wczoraj siedzibę polskiego oddziału w Warszawie. Ganley podkreślił, że Polska w ten sposób wpisuje się w powstanie nowego paneuropejskiego ruchu Libertas, który w …

~Bacz
2009-02-03 11:12

Nie licz na JKM, on ma zgoła inne zadanie.-PIEPSZYĆ …
… ,MIESZAĆ.ROZWALAĆ,ZNIECHĘCAĆ,  a nie konstruktywnie działać dla dobra Polski.

~nie jkmsię
2009-02-03 11:29

Tą "Polską" komuna wyciera sobie gębę od 20 lat co nie …
… przeszkadza im  gnębić Polaków niczym okupant.

~kola_borant
2009-02-03 13:46

Ale kto ma się przyłączyć do tych unio-optymistów w celu …
… tego tymczasowego osłabienia biurokratów z Bruxeli?   Słusznie zauważasz, że UPR działa dla dobra Polski i Polaków. Tylko nieliczni obywatele zauważają, że …

~Biały Człowiek
2009-02-03 15:20

NAPEWNO NARODU POLSKIEGO NIE STAĆ NA UTRZYMYWANIE TAK …
… LICZNEGO PARLAMENTU. TYM BARDZIEJ, ŻE EFEKTY ICH PRACY SĄ MIZERNE !!! POPIERAM PANA KORNELA W 100%

~SPARTAKUS
2009-02-03 11:22

NAPEWNO to podatnika polskiego będzie stać na 65 …
… miliardów$ ,które chcą wyłudzić żydzi…  NAPEWNO ,będzie stać na  wyłudzoną kasę na elektrownie Atomowe….

~NAPEWNO…
2009-02-03 11:36

Należałoby jeszcze poczekać na dowód, że utrzymanie króla …
… będzie tańsze od utrzymania parlamentu i to w postaci jakiegoś kosztorysu, a nie różnej maści oczywistości.

~patrycjusz
2009-02-03 14:29

W pomyśle restytucji monarchii nie idzie o zrolowanie …
… paplamantu i prezydenta do jednej osoby, ale o zupełnie inną ideologię. Nie idzie o to, żeby na tronie siedział facet ze złotą obręczą na głowie i z innymi …

~Biały Człowiek
2009-02-03 15:36

Paplament kosztuje obywatela kilka zet miesięcznie, a …
… problemem naszego narodu nie są drobniaki. Straty z samego gospodarczego zaniechania można szacować spokojnie na 2000 zł miesięcznie na łeb. A zaniechanie jest …

~Biały Człowiek
2009-02-03 15:26

Nie płać podwójnie Izbom Lekarskim!!  …

 zapraszam do obejrzenia 🙂 i pozdrawiam wszystkich lekarzy za granica i w Polsce! Akcja LOGO UPRu zamiast własnej fotki na Naszej Klasie …

~Tomasz R. Jawor…2009-02-03 11:29

Walczmy z absurdem i mitami! Zapraszam do obejrzenia: …

Akcja LOGO UPRu zamiast własnej fotki na Naszej Klasie trwa! Dołącz się do NAS! to nic nie kosztuje 🙂 Zapraszam na …

~Tomasz R. Jawor…2009-02-03 11:32

List wyrażający wsparcie dla Benedykta XVI: …
… http://www.soutienabenoitxvi.org/index.php?lang=pl

~Dawid
2009-02-03 11:38

Panie Januszu! gwarantuje ze ten artykul Pana zainteresuje …
… jest tu i debilizm, i globalne ocieplenie i pomysly rodem z komunistycznych chin: …

~LubieDuzo
2009-02-03 11:39

Dzisiejsze zlote myśli króla jkm-,-Panu się marzy …
… król-filozof?-,-O ,COŚ TAKIEGO.

~O COŚ TAKIEGO…..2009-02-03 11:57


… http://kataryna.blox.pl/2009/01/Prokurator-generalny-reczy-za-oskarzonego.html […] A swoją drogą Czuma, gdyby miał honor, powinien po tej wypowiedzi podać się do dymisji bo albo podległa mu prokuratura oskarża …

~Czuma ustąp!
2009-02-03 11:58

Wywiad ciekawy tylko  to  palnięcie" wolny rynek to jest …
… tak jak w burdelu"  🙂  http://tiny.pl/v4t8

~Wojownik
2009-02-03 12:08

To kiedy Pan śpi? O północy wpisy, a z samego rana już w …
… radiu.

~Piotr
2009-02-03 13:06

Licho nie spi.

~Zenon Ziembiewicz
2009-02-03 13:23

Ta notka wyszła dużo lepiej graficznie… Mógłby Pan …
… jeszcze zmniejszyć oprócz liczby posłów także liczbę kolumn, żeby artykuły nie ciągnęły się jak egipski papirus.

~e7th04sh
2009-02-03 13:16

Polecam dobrze udokumentowany cykl artykułów na temat …
… powstawania III RP. Aleksander Ścios: III RP CZY &#8222;TRZECIA FAZA&#8221;? Część 1 &#8211; TEST ZBRODNI …

~historia III RP
2009-02-03 13:34

Oryginalne miejsce publikacji to: …
… http://bezdekretu.blogspot.com Część I jest tu: http://bezdekretu.blogspot.com/2009/01/iii-rp-czy-trzecia-faza-cz-1-test.html alias http://42.pl/u/1uYs

~historia III RP
2009-02-03 14:04

http://tiny.pl/v4rs  –> przyczyny kryzysu meblowego

~timo
2009-02-03 13:48

Lasy w Polsce mogły by spoko dawać kilka razy więcej …
… drewna niż obecnie, przy znacznie niższych cenach, ale przy lepszym gospodarzu: lasy należy sprywatyzować. http://prawica.net/node/14866

~Bacz
2009-02-03 20:31

Powiatów mamy obecnie 314. Pozdrawiam  Bartek

~Bartek
2009-02-03 14:12

Mam pytanie: po co w państwie, w którym rządzi jeden …
… władca, posłowie i parlament? To takie troche bezsensowne, czyż nie? Weźmy taki Irak za Saddama. Był tam parlament, byli posłowie, ale decyzja i tak należała do …

~Duchovicius
2009-02-03 14:41

Blogger 2008? Pan wybaczy, ale nie interesuje mnie kto …
… wygra skuter. Pff….

~patrycjusz
2009-02-03 14:51

A może po prostu wszystko jest względne? Tak też i jest z …
… zachowaniem racjonalnym. W różnych okolicznościach to samo zachowanie może być racjonalne lub irracjonalne. Noszenie kolorowej koszuli z krótkim rękawem w …

~JarekK.
2009-02-03 14:56

Witam! Pan sie myli Panie Mikke. Jak można podejmować …
… decyzję na podstawie nieskończonej liczby przesłanek?!? I jak nieracjonalna moze byc decyzja przeczaca faktom? Wlasnie decyzje zgodne z faktami sa racjonalne.

~ledog
2009-02-03 15:28

&#192; propos racjonalności podejmowanych decyzji …
… wspaniały wykład prof.Jesusa Huerty de Soto o socjalizmie jako błędzie intelektualnym:

1 część, http://tinyurl.com/djunb4 .

~kaliciak
2009-02-03 15:38

Jestem za tym ,by UPR miała reprezentację w sejmie. …
… Racjonalność jednak podpowiada ,by to PO utrzymało większość ,bo daje to rządowi możliwość myślenia właśnie w perspektywie ponad 4 lata.

~bhw
2009-02-03 15:56

Ponad 4 – może i tak, ale mało prawdopodobne, że ponad 3 …
… kadencje. Tymczasem kraj potrzebuje zaplanowania spraw państwowych na 100 lat. Oni mogą planować w porywach do kilkunastu lat, ale tylko sprawy dotyczące …

~Biały Człowiek
2009-02-03 16:49

Czy równość jest zawsze sprawiedliwa? To tytuł rozprawki …
… jaką mam napisać na filozofię. Co Pan na ten temat myśli myśli ?

~lupus
2009-02-03 15:59

Równości nie ma! Koniec wypracowania

~ziom
2009-02-03 16:21

Równość praw dla jednostek samodzielnych jest …
… sprawiedliwa. Np. w razie konfliktu między ludźmi sąd nie może faworyzować żadnego z nich bo byłby niesprawiedliwy. Natomiast jak ktoś jest niesamodzielny np. dziecko, to …

~Bacz
2009-02-03 20:46

Wyraź poparcie dla Ojca Świętego: …
… http://www.soutienabenoitxvi.org/       nie dajmy go zaszczuć modernistom!!

~patryk
2009-02-03 16:03

WYWIAD Z JKM W TRÓJCE: cz. 1 …

cz. 2

~PRAWICATV
2009-02-03 16:39

Na mieście pokazały się plakaty z Jarosławem, pt."Czyny, …
… nie cuda". I weź tu rozbierz taki plakat.

~Biały Człowiek
2009-02-03 16:51

Z innej beczki: …
… http://www.mtoy.pl/mbook/readonline/347;jsessionid=mmkjw5mhigvl Polecam zwłaszcza Księgę V: "ROZDZIAŁ I. JAK SŁABNĄ I GINĄ CYWILIZACYE. Rozpływanie się gatunków psychologicznych. &#8212; W jaki sposób …

~Astro
2009-02-03 16:54

Ulica Hozjusza jest rzut granatem od placu Wilsona. …
… Warszawiacy niech się ruszą w kierunku jedynie słusznym   😉

~Biały Człowiek
2009-02-03 16:56

http://wiadomosci.wp.pl/wid,10813058,wiadomosc_prasa.html …
… (to "a propos nie na temat tego, co od lat mowia krytycy wejscia Polski do UE)

~LG
2009-02-03 16:59

Polska zaczela doplacac do unii   http://tiny.pl/v4df

~tyuo
2009-02-03 17:20

I dlatego powinniśmy jak najszybciej wystąpić z UE. W EOG …
… i Schengen możemy zostać.

~Bacz
2009-02-03 21:18

Walczmy z absurdem i mitami! Zapraszam do obejrzenia: …
… http://tiny.pl/vpbm Akcja LOGO UPRu zamiast własnej fotki na Naszej Klasie trwa! Dołącz się do NAS! to nic nie kosztuje 🙂 Zapraszam na profil: UPR i Libertarianie …

~Tomasz R. Jawor…2009-02-03 17:25

Nie płać podwójnie Izbom Lekarskim!!  http://tiny.pl/v4d5 …
… zapraszam do obejrzenia 🙂 i pozdrawiam wszystkich lekarzy za granica i w Polsce! Akcja LOGO UPRu zamiast własnej fotki na Naszej Klasie trwa! Dołącz się do …

~Tomasz R. Jawor…2009-02-03 17:28

I tak dalek i tak dalej

~aroska
2009-02-03 17:28

Panie Januszu, w nawiązaniu do pańskiego wystąpienia w III …
… PR, a także do wcześniejzych wypowiedzi na temat podkradania procentów z dotacji ratujących upadające firmy w UE, nie uważa Pan (biorąc również od uwagę skalę …

~Liebelust
2009-02-03 17:54

Słuchałem rano wywiadu, który z panem przeprowadzono. …
… Niestety – nie wykorzystał Pan szansy. Pańskie argumenty były jak zwykle słuszne, zwracał Pan uwagę na bardzo istotne problemy – ale nie budzil Pan sympatii, raczej …

~sbdm
2009-02-03 18:45

zagubiony link  http://www.polskieradio.pl/trojka/salon/

~sbdm
2009-02-03 18:47

Nie wiem  w jakiej perspektywie mysli 95% posłów – ale …
… zapewniem Pana, że większość Polaków mysli w perspektywie co najmniej życia swojego i swoich dzieci, i dlatego też nie chcą monarchii. Dziękuje

~Tołdi
2009-02-03 19:31

"{~wredny racjonalista} jest absolutnie odporny na …
… empirię!!! Gdyby działania "nieracjonalne" okazywały się słuszne, on nadal będzie uważał je za "irracjonalne"!!" Jeśli zagram raz totolotka, albo w ruletkę i wygram, …

~dext
2009-02-03 20:35

jakis anglik powiedzial -if you fallow your reason far …
… enough it bring to conclusions that are contrary to reason pan korwin poszedl pewnie o jeden most za daleko racjonalny swiat probowano robic przed 89 bo tak …

~huncwot
2009-02-03 22:47

http://interia360.pl/kultura/artykul/portrety,17508 …
… polecam jak ktoś chce się czegoś więcej dowiedzieć o ekonomii

~hc upr
2009-02-04 11:22

Panie Januszu – jest plan. Niedawno pojawił się projekt …
… kolejnego budżetu. Może przy tej okazji da się stworzyć jakiś krótki, ale dobitny dokument streszczający i komentujący go? Chodzą mi po głowie dwie tabelki: …

~chrzanowski_tom…2009-02-06 12:27

Brawo! Jestem za tym ,aby zmniejszyć liczebność …
… Sejmu,Senatu,kancelarii rządu i prezydenta oraz miniusterstw,centralnych urzędów,których jest bez liku.Zlikwidować rzecznikow praw dziecka,Trybunał …

~MG Szczecin
2009-02-13 18:32

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758