WCZORAJ… Na Nowy Ekran „wskoczyły” GWIAZDKI.”Stawiania stopni” nie lubię, ale zmiany techniczne „wypączkowały” notkami: c@rci@nki (*…. 12.04), nowego ekranu (****. 13.04) i interes@rius@ (***.. 20.04).
Proszę sobie POCZYTAĆ:
carcinka.nowyekran.pl/post/12199,nowy-ekran-pod-czerwonymi-gwiazdami
dziennikarze.nowyekran.pl/post/12203,zmiany-na-nowym-ekranie
interesariusz.nowyekran.pl/post/12247,gwiazdziste-olewactwo
circ.nowyekran.pl/post/12280,czego-nie-lubie-na-niepoprawnych-od-poczatku-a-teraz-ne-bierze-przyklad
"Czychałem" od pewnego czasu na takie głosy, a odpowiedź DLACZEGO?…
"Ukrywa się" w książce Alana Coopera 🙂
Nie wiem jak WY…
Ale ja "bloguję :)" słuchając bieżących wiadomości i iii iii wtedy "różnie mi się KOJARZY". PodobnoTu -154 M nr 102 …
www.progressforpoland.com/polonia_amerykanska/media/image/article/6304-4218ptu.jpg
lata dziś TRZECI RAZ (były loty 12 i 15 kwietnia)…
Alan Cooper w 1999 roku zadał pytanie:
"Co daje skrzyżowanie komputera z samolotem?"
i przywołał historię lotu 965!
"[…] W grudniu 1995 roku wyleciał z Miami samolot amerykańskich linii lotniczych. Był to regularny lot 965 z Miami do Cali w Kolumbii. Podchodząc do lądowania, pilot samolotu 757 powinien wybrać następną pozycję radionawigacyjną o nazwie "ROZO". Pilot wprowadził do komputera nawigacyjnego literę "R". Komputer podał listę najbliższych pozycji zaczynających się od "R". Pilot wybrał pierwszą z nich – tę, której szerokość i długość geograficzna wydawały mu się poprawne. Niestety zamiast"ROZO"było to"ROMEO", 132 mile dalej na wschód. Odrzutowiec leciał na południe, obniżał się nad doliną, która ciągnie się z północy na południe i jakiekolwiek odchylenie od kursu było niebezpieczne. Kierując się wskazówkami podanymi przez komputer lotu, piloci zaczęli skręcać na wschód i uderzyli w granitowy szczyt na wysokości 10 000 stóp. Zginęło stu pięćdziesięciu pasażerów i wszystkich pięciu członków załogi. Przeżyło czterech pasażerów, którzy doznali poważnych obrażeń. Krajowe Biuro Bezpieczeństwa Lotów Pasażerskich po przeprowadzeniu śledztwa stwierdziło (jak zwykle), że przyczyną katastrofy był błąd ludzi. Wskazówki nawigacyjne, do których stosowali się piloci, były dobre, ale nie dla procedury lądowania w Cali. W dosłownym rozumieniu tego orzeczenia rzeczywiście był to błąd człowieka, bo pilot wybrał złe położenie. Jednak patrząc z szerszej perspektywy, to nie PILOT zawinił…".
JEŻELI NIE PATRZYMY W SZERSZEJ PERSPEKTYWIE to dopiero jest poważny "ludzki błąd!".
Alan Cooper |
||
Alan Cooper’s Websites Cooper – http://www.cooper.com/alan/father_of_vb.html Wikipedia Page – http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Cooper – |
-"Niesforne Dziecię Gutenberga".
Lubię Helmuta…
ale tu wygooglowałem Go ze względu na "pochwałę punktacji!" :)))
Helmut V. Gläser
Institut fur Management- und Verhandlungstraining, HamburgUzyskał dyplom z ekonomii i socjologii na uniwersytecie Freiburg i. Br. / Niemcy. Od 1978 do 1992 w kadrze zarządzającej marketingiem firm Warner & Lambert (USA), Sanofi (Francja), Sterling Drug (USA), Ferring (Szwecja). Od 1992 roku niezależny wykładowca, konsultant i trener. Żyje w Hamburgu i Gdańsku. Prowadzi zajęcia w macierzystych językach w Niemczech, Polsce, Hiszpanii i na Ukrainie. Najwięksi klienci: Ford, BP/Aral, Volvo, BASF, Seat, ERA, Thomson. Specjalizacja: Zarządzanie (TQM), komunikacja, retoryka, moderacja, konflikty, negocjacje. Za wykłady np. na Międzynarodowej Szkole Jakości
otrzymuje od słuchaczy oceny w kryteriach przydatności dla praktyki i sposób przekazu 95 ze 100 możliwych punktów.
Do pobrania: