16.04.2012. STOP takiej kampanii! Jestem „niewiernym Tomaszem” jeżeli wiecie KTO TO? bez społecznej kampanii 🙂 Nie znam żadnego konkretnego dowodu, że ktoś sięgnie po książkę po ZERKNIĘCIU na celebrytów z reklamy!
"[…] W listopadzie 2010 r. Pracownia Badań Czytelnictwa Biblioteki Narodowej we współpracy z TNS OBOP przeprowadziła badanie społecznego zasięgu książki w Polsce. Sondaż zrealizowano na losowej, reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej. Przynajmniej jednokrotny kontakt z jakąkolwiek książką w ciągu roku zadeklarowało 44 proc. Polaków, przy czym książkę zdefiniowano w tym badaniu szeroko – włączając do tej kategorii albumy, poradniki, encyklopedie, słowniki, a także książki w formie elektronicznej.".
źródło: sieć * m.kultura.gazeta.pl/kultura/1,116105,11535132.html
źródło: sieć – "NIE CZYTAJ NIE ZMIENIAJ SIĘ"…
* www.kampaniespoleczne.pl/kampanie,2253,czytaj_zobacz_wiecej
– Działa? NIE SĄDZĘ – Andrzej Budzyk 🙁
– "Niesforne Dziecię Gutenberga".
*
Przed rokiem NA MNIE DZIAŁAŁO…a na Was? ??? ???
"- "Z wielka wprawa znajdujemy dla SIEBIE wymówki i z niezwyklym talentem zrzucamy wine na INNYCH." Laurence J. Peter"