W specjalnym oświadczeniugenerał Roger A. Brady, Dowódca NATO Allied Air Command Ramstein, stwierdza, że TU-154 M to był samolot rządowy, a nie prezydencki: "(…) a government airplanecrashed en route to attend a commemoration at Katyn, Russia." (źródło: NATO) Co wy, tvn i GW, na to? Czyli już od września 2010 (data powyższej notki NATO) wiedzieliście i nic nie powiedzieliście, tylko prezydencki, prezydencki… Taki on od zawsze prezydencki, jak to, że skrót TU jest od TUsk, a nie TUpolew. A – i taki lot TU154 M(military) był cywilnym lotem, jak tvn jest od TUsk vision network. Tak więc – dopóki nie zaczniecie nazwywać TU-154 M samolotem rządowym i wojskowym, to nie przestaniemy mówić TU(sk) 154 M i TUsk vision network. Co wy […]
W specjalnym oświadczeniugenerał Roger A. Brady, Dowódca NATO Allied Air Command Ramstein, stwierdza, że TU-154 M to był samolot rządowy, a nie prezydencki: "(…) a government airplanecrashed en route to attend a commemoration at Katyn, Russia." (źródło: NATO)
Co wy, tvn i GW, na to?
Czyli już od września 2010 (data powyższej notki NATO) wiedzieliście i nic nie powiedzieliście, tylko prezydencki, prezydencki…
Taki on od zawsze prezydencki, jak to, że skrót TU jest od TUsk, a nie TUpolew.
A – i taki lot TU154 M(military) był cywilnym lotem, jak tvn jest od TUsk vision network.
Tak więc – dopóki nie zaczniecie nazwywać TU-154 M samolotem rządowym i wojskowym, to nie przestaniemy mówić TU(sk) 154 M i TUsk vision network.
Co wy na to?