Telewizja TVP1 utrzymała się w zeszłym tygodniu na pozycji lidera oglądalności, ale zanotowała najsłabszy wynik w historii – podają wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 16 do 22 lipca br. była TVP1. Jej udział spadł o 1,29 pkt. proc. do 13,75 proc. – wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Jest to najsłabszy tygodniowy udział tej stacji od początku prowadzenia pomiarów telemetrycznych, czyli od 1997 roku.
Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,21 pkt. proc. do 12,87 proc. Na trzeciej pozycji uplasowała się TVN (11,68 proc., wzrost o 0,23 pkt. proc.), a na czwartej – TVP2, która zanotowała najniższy tygodniowy udział w br. (10,69 proc., spadek o 0,18 pkt. proc.). Jednocześnie jest to drugi najsłabszy wynik tej stacji od początku prowadzenia pomiarów telemetrycznych w Polsce. Słabiej było tylko w okresie od 29 sierpnia do 4 września ub.r, kiedy to udział TVP2 wyniósł 10,34 proc.).
Więcej:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najslabszy-w-historii-wynik-tvp1-rownie-slaby-tvp2
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."