Bez kategorii
Like

LIDL… Odstawia mnie od wina!

02/07/2011
618 Wyświetlenia
0 Komentarze
3 minut czytania
no-cover

Dziś dowiedziałem się, że nie będzie osobnej kasy dla win w LIDLU na Jelonkach – Bemowie… Podobno było to utrudnienie dla tych co nie kupowali samego wina? Mnie się to nie podoba! Chcę nadal móc kupić wino i wyjść, a „nie sterczeć” w ogonku!

0


                                                                        -"Niesforne Dziecię Gutenberga".

{b Sklepy LIDL Warszawa} Lidl ul. Powstańców Śląskich 72 (Warszawa/ Bemowo) Lidl ... 
Lidl ul. Powstańców Śląskich 72 (Warszawa/ Bemowo)

fanlidla.pl/sklep/2,Warszawie


Lidl ul. Conrada 1 (Warszawa/ Bemowo – Chomiczówka)
Lidl ul. Plastyczna/Sympatyczna (Warszawa Włochy)
Lidl ul. Kasprowicza 117 (Warszawa/ Bielany-Żoliborz)
Lidl ul. Budowlana/Rembielińska (Warszawa/ Bródno)
Lidl al. Krakowska 253 /Podborska (Warszawa/ Okęcie/Ochota)
Lidl ul. Grochowska 143 /Mlądzka (Warszawa/ Praga – Grochów)
Lidl ul. Pileckiego 103 /Gandhi (Warszawa/ Ursynów – Imielin)
Lidl ul. Borzymowska 26 (Warszawa/ Targówek)
Lidl ul. Światowida/Myśliborska (Warszawa/ Białołęka)

Przed dekadą czytałem…

http://www.ksiazki-biznes.pl/images/knigi/28.jpg

www.ksiazki-biznes.pl/images/knigi/28.jpg

 

Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta
 
merlin.pl/Dlaczego-kupujemy-Nauka-o-robieniu-zakupow-Zachowania-klienta-w-sklepie_Paco-Underhill/browse/product/1,558908.html

 

http://igcshow.com/igc11/CUSTOM/photos/Paco%20Underhill%202010.jpg

igcshow.com/igc11/CUSTOM/photos/Paco%20Underhill%202010.jpg

Paco Underhill pisał wtedy:

"[…] Książka Dlaczego kupujemy ukazała się w Stanach Zjednoczonych w maju 1999 roku. Do stycznia 2001 ukazały się jej wydania w języku francuskim, niemieckim, duńskim, hiszpańskim, portugalskim, tureckim, hebrajskim, japońskim, chińskim i koreańskim.".

Sądzę, że kierownicy – menedżerowie POLSKIEGO LIDLA powinni sobie poczytać tę publikację "przy moim" nie kupionym winie 🙂

STARA "linka" 🙂

Why we buy? – Paco Underhill

dlaczego kupujemy Zachowania konsumentów, ecommerce, marketing i branding 7 książek, które powinieneś przeczytać

Zawartość:

  • Świetna książka poświęcona badaniu zachowaniu klientów w sklepach offline i online. Przykłady badań i obserwacji klientów, które pozwoliły wprowadzić zmiany w prezentacji produktu, organizacji sklepu, zachowaniu sprzedawców.
  • Książka poświęcona głównie światowi offline, jednak bardzo przydatna również dla osób zajmujących się online. Autor pokazuje na przykładach, jak zachowują się się ludzie w czasie zakupów. Co nimi kieruje? Czego są świadomi, a czego nie?

 

0

jakk

Czlek rozmowny... Negocjator, mediator, arbiter! Dzieki GEOLOGII.

895 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758