KREATYWNA REKLAMA… Po dekadzie!
27/11/2012
520 Wyświetlenia
0 Komentarze
2 minut czytania
SERIA KREATYWNA… Pierwszą publikacją było „Twórcze projektowanie”. -„Niesforne Dziecię Gutenberga”.
Zbiorową publikację „Kreatywna reklama” Ken Burtenshaw, Nik Mahon,
Caroline Barfoot zamykają wypowiedzi na pytanie:
Jakie twoim zdaniem najbardziej znaczące zmiany zaobserwujemy
w przemyśle reklamowym w ciągu 10 lat?
Kiedy patrzę po latach na migawki – wypowiedzi…
Widzę, że:
Graham Fink (Dyrektor kreatywny, K&C Saatchi) „migał się” od
niepewnej prognozy „[…] Jak zwykle bywa w takim niepewnym stanie,
powstaną nowe i ekscytujące pomysły. Świeże myślenie jest potrzebne
jak nigdy dotąd. Odważni na pewno zatryumfują.
Nie mogę się doczekać.”.
Nigel Clifton (Dyrektor kreatywny, EHS Braun) pytanie przeformułował
-”przeformatowuje” „[…] Internet i media cyfrowe będą w przyszłości siłą
napędową reklamy. Tak więc pytanie nie brzmi, czy to się stanie,
lecz kiedy „.
Robert Pott (Dyrektor kreatywny, w trzech agencjach „wirtualnych”)
„wczepiał” przyszłe losy reklamy w markę „[…] Jaka jest przyszłość
reklamy? Tak długo, jak istnieć będą marki, tak długo będzie istnieć
reklama… Pomysł nie jest już KRÓLEM, lecz zwykłym SŁUGĄ. „.
Polski wydawca zdecydował się na dodruk…
Uważam, że warto do tej pracy wrócić.
Tytuł oryginalny: The Fundamentals of Creative Advertising
Książka Kreatywna reklama
-”Niesforne Dziecię Gutenberga”.