Bez kategorii
Like

Koniec „najdłuższej promocji w dziejach”

12/06/2012
364 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

Tygodnik „Uważam Rze” podrożał ostatnio o 1 zł i kosztuje już 3,90 zł. – Cena 2,90 zł była ceną promocyjną. Była to, jak sądzę, najdłuższa promocja w dziejach – mówi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Uważam Rze”.

0


Tytuł w cenie 2,90 zł ukazywał się od połowy marca 2011 roku. Wcześniej, przez pierwszy miesiąc istnienia „Uważam Rze” kosztowało jeszcze mniej, bo 1,90 zł, ale wtedy drukowane było na gazetowym papierze (wówczas zapowiadano, że tytuł docelowo ma kosztować 4,50 zł, ale stanęło ostatecznie na 2,90 zł). Pierwszy numer w nowej cenie 3,90 zł pojawił się w sprzedaży w poniedziałek 4 czerwca br. – Podwyżka wynika z ogólnego wzrostu kosztów druku i papieru – tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki.

Redaktor naczelny „Uważam Rze” podkreśla, że również obecna cena pisma jest wyjątkowo konkurencyjna. – To wciąż mniej niż w przypadku "Newsweeka", "Wprostu" i "Polityki" (kosztują po 5 zł – przyp.). Sądzę, że czytelnicy "Uważam Rze" przekonali się przez tak długi czas do tytułu, dlatego został wybrany ten konkretny moment na podwyżkę – mówi Lisicki. Informuje też, że po wprowadzeniu nowej ceny nie ma znaków świadczących o spadku sprzedaży tygodnika. – Przeciwnie, odnotowujemy niewielki, kilkuprocentowy wzrost średniej sprzedaży – ujawnia.

Więcej:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-promocji-uwazam-rze-drozsze-o-1-zl

0

Aleksander Pi

"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."

1837 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758