Polecam dziś kolejną książkę z mojej księgarni autorstwa Murray’a N.Rothbarda
Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.
Książkę można kupić w naszej księgarni internetowej ksiegarnia.korwin-mikke.pl, gdzie znajdą Państwo również różne inne nowości z dziedziny ekonomii, historii i również moje:
Vademecum Ojca
Rusofoby w odwrocie
Niebezpieczne ubezpieczenia
Wolnościowiec z misją – wywiad-rzeka przez Tomasza Sommera
Korwin – najlepsze teksty
oraz kilka ostatnich archiwalnych egzemplarzy "U progu wolności" – wybór artykułów z lat 90-tych.
A z ostatnich nowości Stanisława Michalkiewicza –Polska droga do zniewoleniai Jakuba Wozinskiego –Historia pisana pieniądzem