Bez kategorii
Like

Interwencjonizm, czyli władza, a rynek

10/12/2012
307 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

Polecam dziś kolejną książkę z mojej księgarni autorstwa Murray’a N.Rothbarda

0


Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.

Książkę można kupić w naszej księgarni internetowej ksiegarnia.korwin-mikke.pl, gdzie znajdą Państwo również różne inne nowości z dziedziny ekonomii, historii i również moje:

Vademecum Ojca

Rusofoby w odwrocie

Niebezpieczne ubezpieczenia

Wolnościowiec z misją – wywiad-rzeka przez Tomasza Sommera

Korwin – najlepsze teksty

oraz kilka ostatnich archiwalnych egzemplarzy "U progu wolności" – wybór artykułów z lat 90-tych.

A z ostatnich nowości Stanisława Michalkiewicza –Polska droga do zniewoleniai Jakuba Wozinskiego –Historia pisana pieniądzem

 

Inne zapisy autora:

0

Janusz Korwin-Mikke
Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758