Bez kategorii
Like

Główne telewizje nie mają już nawet połowy oglądalności

05/09/2012
374 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

W pierwszym kwartale br. największy udział w widowni telewizyjnej miał Program 1 Telewizji Polskiej. Z kolei w grupie komercyjnej, tj. widzów mających 16-49 lat, prowadził Polsat. Łącznie główne stacje zanotowały spadek w obu grupach.

0


Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że udział TVP 1 wyniósł w sierpniu średnio 15,4 proc. (w sierpniu ub.r. było to 15,5 proc.). Spadek zanotował też Polsat, którego udział wyniósł 12,7 proc. (rok temu: 13,8 proc.). Wynik poprawiła tylko Dwójka – 11,9 proc. (11,6 proc.). TVN miał 11,3 proc. (12,9 proc.).

 

W grupie komercyjnej straciły wszystkie główne stacje. Liderem był tu Polsat – 14,1 proc. (15,4 proc.), przed Jedynką – 12,4 proc. (12,8 proc.), TVN – 11,9 proc. (13,4 proc.) i Dwójką – 10,5 proc. (10,6 proc.).

 

Łączny udział największych telewizji wśród wszystkich widzów wyniósł 51,2 proc. (rok temu było to 53,9 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej ich udział spadł poniżej połowy – do 48,8 proc. (w ub.r.: 52,2 proc.).

press.pl

0

Jan Pi

938 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758