Bez kategorii
Like

Facebook najlepszy okres ma już sobą

13/06/2012
384 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

Wall Street Journal przewiduje, że czas gwałtownego rozrostu Facebooka wreszcie dobiegł końca – podają wirtualnemedia.pl

0


WSJ przeanalizowało statystyki na temat Facebooka, których dostarcza comScore, firma zajmująca się badaniami rynku internetowego. Z zebranych danych wynika, że w kwietniu największy portal społecznościowy na świecie zanotował 158 mln unikalnych odwiedzin w Stanach Zjednoczonych. W porównaniu ze stanem sprzed roku, daje to 5-procentowy wzrost, najniższy od kiedy comScore się tym zajmuje (2008 rok). Dla porównania, rok temu wzrost wynosił 24 procent, zaś w 2010 aż 89 procent.

Przestaje wydłużać się także czas, który użytkownicy spędzają na Facebooku. Przez ostatni rok wynosił on średnio 6 godzin na osobę w skali miesiąca. To poprawa o 16 procent, zdecydowanie mniejsza niż 23 i 57 procent odpowiednio w 2011 oraz 2010 roku.

Z danych podanych przez comScore Wall Street Journal wnioskuje, że Facebook prawdopodobnie osiągnął już szczyt swojej popularności, przynajmniej na kluczowym dla siebie, amerykańskim rynku, który zapewnia firmie 56 procent przychodu z reklam. W Stanach Zjednoczonych FB już teraz dociera do 71 procent internautów, którzy spędzają tam więcej czasu niż gdziekolwiek indziej w sieci. Zdaniem WSJ, Ameryka jest tak nasycona Facebookiem, że ten zwyczajnie nie ma miejsca by dalej się rozrastać.

Więcej:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-najlepszy-okres-ma-juz-soba-najslabsze-dane-od-lat

0

Aleksander Pi

"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."

1837 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758