Bez kategorii
Like

Edukacjoniści

28/12/2007
480 Wyświetlenia
0 Komentarze
98 minut czytania
no-cover

Sądząc po komentarzach, spora część z Państwa chyba nie chwyta problemu wykształcenia. Więc słów kilka. Powiedzmy, że nazywamy poziomy inteligencji tak: 1‰ geniuszów, 1% wybitnie zdolnych, 10% bardzo zdolnych 20% zdolnych 20% niezdolnych, 10% bardzo głupich, 1% imbecylów i 1‰ kompletnych idiotów (reszta to średniacy, oczywiście). Pomijając geniuszów i kompletnych idiotów, którzy w ogóle nie powinni być przedmiotem zainteresowania systemu szkolnego, temu 1%-owi dajemy doktoraty, 10%-om wykształcenie wyższe, 20%-om bakalaureaty, średniakom wykształcenie średnie, a mniej zdolnym odpowiednio niższe (1% imbecylów poprzestaje na trzech klasach szkoły podstawowej). Ale możemy postąpić inaczej: kosztem pewnego obniżenia poziomu dać wyższe wykształcenie 10% albo i 20%-om społeczeństwa. Jednak od tego nic się nie zmieni! Idiota z dyplomem to taki sam idiota, jak przedtem – tylko […]

0


Sądząc
po komentarzach, spora część z Państwa chyba nie chwyta problemu
wykształcenia. Więc słów kilka.

Powiedzmy,
że nazywamy poziomy inteligencji tak: 1‰
geniuszów, 1% wybitnie zdolnych, 10% bardzo zdolnych
20% zdolnych 20% niezdolnych, 10% bardzo głupich, 1% imbecylów
i 1‰ kompletnych idiotów
(reszta to średniacy, oczywiście). Pomijając geniuszów i
kompletnych idiotów, którzy w ogóle nie powinni
być przedmiotem zainteresowania systemu szkolnego, temu 1%-owi dajemy
doktoraty, 10%-om wykształcenie wyższe, 20%-om bakalaureaty,
średniakom wykształcenie średnie, a mniej zdolnym odpowiednio
niższe (1% imbecylów poprzestaje na trzech klasach szkoły
podstawowej).

Ale
możemy postąpić inaczej: kosztem pewnego obniżenia poziomu dać
wyższe wykształcenie 10% albo i 20%-om społeczeństwa. Jednak
od tego nic się nie zmieni!
Idiota z dyplomem to taki sam
idiota, jak przedtem – tylko z pretensjami. Mimo ogromnego włożonego
w to wysiłku poziom społeczeństwa nie podniósł się
specjalnie – a nawet może się zdarzyć, że idiota z dyplomem
dostawszy się na stanowisko z dyplomem spowoduje katastrofę. Kto
wie, czy wybuch w Czarnobylu nie został spowodowany przez
takiego mało zdolnego, z proletariackim pochodzeniem, wywindowanego
dzięki partyjnej protekcji na doktora fizyki atomowej?

Z
drugiej strony jeśli taki wybitnie zdolny człowiek nie pójdzie
na studia z fizyki teoretycznej, to najprawdopodobniej wymyśli nowy
samochód albo nowy sposób wypieku chleba – zamiast
nowego typu cyklotronu; bo ja wiem, czy Ludzkość na tym straci?

Nie
mówię, że wbijanie ludziom do głów wiedzy jest bez
sensu – średnio zapewne jest to korzystne. Korzyść jest jednak
wielokrotnie mniejsza, niż zapewniają Państwa „edukacjoniści”
– czyli grupa zawodowo zainteresowana tym, by pod przymusem (lub
bez) mieć jak najwięcej klientów do edukowania…

Co
byście Państwo powiedzieli o czapnikach, którzy by wymogli
przymusowe noszenie czapek – i to wielu rodzajów dopasowanych
do pogody wietrznej, wilgotnej itd. Aczkolwiek noszenie takiej czapki
jest korzystne, bo mniej będziemy się przeziębiać – to nie
mielibyście Państwo wątpliwości, że czapnicy żądają tego, by
się wzbogacić?

Otóż
dokładnie to samo dotyczy edukacjonistów!
Oni domagają się
przymusowego kształcenia już do 19.go (!!) roku życia – a niedługo
zażądają, by uczyć do 21-roku – a potem będą robić
propagandę, by prawie każdy szedł na wyższe studia. I mają w
nosie interes kształconych: idzie im o to, by jak najwięcej
zarobić!

Ja
wiem: oni Państwu powiedzą o szczytnym posłannictwie, kaganku
oświaty itp. Czapnicy powiedzieliby dokładnie to samo: wszak mózg
to najważniejszy organ człowieka i dbanie o jego właściwe
ogrzanie, wietrzenie itp. jest NIESŁYCHANIE ważne!

Jedyny
sposób, by zniszczyć dyktaturę edukacjonistów to
znieść przymus szkolny!
Od razu rodzice będą posyłać dzieci
tylko na takie kierunki i do takich szkół, które
zapewnią im lepszą przyszłość. A edukacjoniści będą musieli
nauczyć się, że to oni mają słuchać rodziców – a nie
rodzice ich!

Ktoś
powie: „Przecież rodzice nie znają się na problemach
nauczania…
” Pewnie: nie znają się też na sztuce
przyrządzania sztuki mięsa (ja się nie znam!) – a jednak potrafią
jakoś wybrać restaurację, w której podają znakomitą
sztukamięs! Nie znam się też na robieniu czapek – a jakoś sobie
zawsze (czasem z pomocą np. Żony) potrafię kapelusz kupić!

Edukacjoniści
będą protestować, że pomrą z głodu. Spokojnie: czapnicy i
kapelusznicy jakoś żyją…

========

Dostałem e-mail z Brukseli, że dobrą
ilustracja rozważań o roli Monarchy jest przykład Belgii:
monarchia już prawie martwa, JKM Albert II bez osobistego autorytetu
– a po pół roku kryzysu zainterweniował osobiście… i
skutecznie: rząd powstał!

Mój wpis o wyzysku przedrukowali
na swojej stronie komuniści

http://tiny.pl/pwpj

w efekcie w komentarzach znów
pojawił się stek wyzwisk. Co gorsza: bez związku z tekstem! A tak
już było dobrze…

Przepraszam: o co chodzi z tą Mennicą/PWPW? Ja
często się mylę co do szczegółów, ale przecież
na blogu napisałem wyraźnie, że nie pamiętam, czy chodziło o Mennicę czy
o PWPW i czy chodziło o banknoty czy o bilon. A w ogóle: co
za różnica??!? Nie macie się już Państwo czego czepiać?!?

Komentarze:

Panie Mikke, może mi Pan coś wytłumaczyć? Jesteśmy w tej …
… Unii Europejskiej, czy nie? A jak jednak jesteśmy, to jakim cudem ona powstała, skoro w Traktacie Reformującym nie ma nigdzie "powstaje Unia Europejska"?

~chłop z roli
2007-12-28 23:57

"Nie macie się już Państwo czego czepiać?" ten gość który …
… spowodował wybuch w Czernobylu też nie zwracał uwagi na szczegóły.

~Syn chłopa
2007-12-29 00:07

eurosocial.myminicity.com

~!
2007-12-29 00:14

Idiota ze szlacheckim pochodzeniem to taki sam idiota, jak …
… przedtem – tylko z pretensjami.

~Syn chłopa
2007-12-29 00:18

"Nie mówię, że wbijanie ludziom do głów wiedzy jest bez …
… sensu – średnio zapewne jest to korzystne." więc trzeba "znieść przymus szkolny!".

~Syn chłopa
2007-12-29 00:24

"Nie mówię, że wbijanie ludziom do głów wiedzy jest bez …
… sensu – średnio zapewne jest to korzystne." ale tak dla jaj "kosztem pewnego obniżenia poziomu dać wyższe wykształcenie 10% albo i 20%-om społeczeństwa."

~Syn chłopa
2007-12-29 00:26

"Nie znam się też na robieniu czapek" ale za to regularnie …
… robię w balona tych co biegają i rozwieszają za darmo plakaty UPR.

~Syn chłopa
2007-12-29 00:35

Panie Januszu, proszę KONIECZNIE zgłosić swojego bloga do …
… konkursu "wybieramy blog roku 2007" !! http://tiny.pl/pwv3

~proszę sprawdzić
2007-12-29 00:43

Indianie Północnoamerykańscy na terenie pięciu stanów USA …
… pragną stworzyć swoje autonomicznie-libertariańskie państwo (czyt. bez podatków!), a Pan JKM na ten temat milczy?! Aż się wierzyć nie chce, widząc na tego typu …

~paleolibertaria…2007-12-29 12:35

Nie masz Pan racji panie Mikke. Inwestowanie w edukację …
… nie oznacza, że idioci będą obejmowac wysokie stanowiska. Wręcz przeciwnie: w społeczenstwie wykształconym konkurecja o wysokie stanowiska będzie tym ostrzejsza. …

~pol
2007-12-29 12:44

"a po pół roku kryzysu zainterweniował osobiście… i …
… skutecznie: rząd powstał" i to ma być myślenie ścisłego umysłu? To tak jakby JKM rzucił raz kostką, wypadłaby mu jedynka a następnie będzie twierdził, że w rzucie …

~Syn chłopa
2007-12-29 12:48

"a po pół roku kryzysu zainterweniował osobiście… i …
… skutecznie: rząd powstał" gdyby farmaceuci w tak sposób wyciągali wnioski to składnikiem 99% leków byłoby placebo.

~Syn chłopa
2007-12-29 12:53

Pan Mikke kolejny raz wypowiada się na temat o którym nie …
… ma zielonego pojęcia – otóż w jego wymarzonym państwie bez przymusu szkolnego [za to z płatną edukacją] 80 % ludzi nie pośle dzieci do szkoły [względnie …

~Irbis
2007-12-29 14:15

eurosocial.myminicity.com/ind

~!
2007-12-29 14:52

Tematy o których Homo Corvinus nie ma zielonego pojęcia są …
… jego specjalnoscią.

~Kando
2007-12-29 15:01

Homo Corvinus żyje z tego bloga.

~Kando
2007-12-29 15:03

Placebo jest skladnikiem 100% tzw. lekow homeopatycznych  …
… a ludzie je kupuja.. oto skutki panstwowej edukacji.

sprutygolf
2007-12-29 15:07

Sprutygolfie co Korwin sądzi o MATURZE Z RYDZYKA? Czy …
… popiera w tym wzgledzie Giertycha?

~Edukator
2007-12-29 15:10

Jakoś teraz 100% ludzi stać na zapłacenie za …
… edukacje,tylko takiemu jak ty dolnemu 1% wydaje się,że nie płaci podatków… hahaha UJ nie wybierają ludzie,bo poziom jest za wysoki,JKM chodziło o to,że ludzie potrafią …

~Adam Hajudk
2007-12-29 15:14

Wszystko zgoda. Wiem, że jak nie było obowiązku szkolnego …
… to większość ludzi było analfabetami. Teraz po skończeniu LO potrafią czytać i pisać. I to w sumie wszystko. Przynajmniej dla większości. Czyli jest lepiej. Ale …

~Maciej
2007-12-29 15:14

Krzywa dzwonowa (Gaussa), jest krzywa jak kask strażaka …
… koło Grenoble…

l00sik@op.pl
2007-12-29 15:16

"sprutygolf" to jest właśnie efekt wolnego rynku z …
… wilczymi kłami, sprzedaż bez żadnej kontroli – to co proponuje UPR. Niech każdy sam se robi badania kliniczne i decyduje który lek działa.

~Syn chłopa
2007-12-29 15:20

Większość studentów płaci i studiuje – bez przymusu. Jak …
… to się ma do Twojej – znawco, tezy!!!???

~kowal
2007-12-29 15:23

To nie skutki państwowej edukacji, tylko braku edukacji w …
… tej dziedzinie.

~Jah
2007-12-29 15:53

Spytaj Korwina. Ja moge we wlasnym imieniu wyrazic …
… przekonanie, ze o przedmiotach na maturze winien decydowac Rodzic, a nie Rydzyk. Czy inny minister.

sprutygolf
2007-12-29 16:10

I bardzo dobrze ,że 80 % nie wyśle swych dzieci do …
… szkół.Bo i po co.  I tak 80 % społeczenstwa nie umie wypełnić PIT-u.

~Janusz Plewa
2007-12-29 16:28

Synu chlopa, problem z panstwowa edukacja polega m.in. na …
… tym, ze odgornie narzuca *jedynie sluszne* poglady. A co do homeopatii: od kilku lat ten ewidentny szwindel jest wprowadzony do podrecznika dla farmaceutow jako …

sprutygolf
2007-12-29 16:49

Jak sie nie znasz na astrologii to nie zabieraj głosu.

~kosmita
2007-12-29 17:37

"ewidentny szwindel"?! Przecież to jest właśnie kapitalizm …
… z wilczymi kłami. To jest sposób na rozwiązanie wszystkich problemów wg Korwina – wolna amerykana we wszystkim i nie dać się złapać przed sądem.

~Syn chłopa
2007-12-29 18:16

1. Nic w przyrodzie nie ginie. Zabranie pieniędzy na …
… edukację oznacza, że ludzie sami będą mogli zdecydować, czy chcą się uczyć i nikt nie będzie ich "zachęcał". Nie wiem, skąd przekonanie, że edukacja zawsze jest dla …

~Karoll
2007-12-29 18:43

"Synu chłopa" odrzuć nabyte wykształcenie i weź to na …
… "chłopski rozum",posiedź,pomyśl i nie truj więcej-Ty wykształciuchu!

~Janusz48
2007-12-29 19:02

Słowo sztukamięs istnieje, jest to stara forma.

~Bt
2007-12-29 19:46

Synu chłopa, to jest socjalizm z wilczymi klami …
… urzednikow. W kapitalizmie niedlugo moglbys sprzedawac slodkie granulki jako lekarstwo, a u nas wystarczy zadekretowac.

sprutygolf
2007-12-29 20:07

sprutygolf, zapomniałeś tylko napisać dlaczego w …
… kapitalizmie nie można byłby długo sprzedawać leków homeopatycznych, jakieś odgórne regulacje od króla ? 🙂 sam się zaplątałeś w swoich wywodach.

~Syn chłopa
2007-12-29 21:44

Ale też większość tych, co studiują, robi to tylko dla …
… "papierków" i żeby być "trendy". Takie studia tyle warte są, co nic. Studenci zarządzania zasobami ludzkimi itp. Trendy się zmienią, i tacy ludzie będą robić co …

~Oszołom
2007-12-29 22:45

POLACY  SĄ    GŁUPI   BO  SIĘ  ŻLE  ŻYWIĄ   I  PAN  TEGO …
… NIE   ZROZUMIE   .BO  PA N   POLSKI   INTELIGENT

~Tadeusz Karol
2007-12-29 16:23

POLACY  SĄ    GŁUPI   BO  SIĘ  ŻLE  ŻYWIĄ   I  PAN  TEGO …
… NIE   ZROZUMIE   .BO  PA N   POLSKI   INTELIGENT

~Tadeusz Karol
2007-12-29 16:24

O! I nareszcie wyszło szydło z worka. Odrazu trzeba było …
… powiedzieć że jesteś sfrustrowanym byłym członkiem UPR. I było by wszystko jasne.

~zygus
2007-12-29 01:08

On jest z pewnością sfrustrowany głupotą, panującą w UPR. …
… Wcale mu się nie dziwię.

~Miescanin
2007-12-29 10:31

Idiota wytresowany od małego do gry w szachy to taki sam …
… idiota, jak przedtem – tylko z pretensjami.

~Syn chłopa
2007-12-29 10:51

"Edukatorom" zależy na tym by edukować jak największą …
… część społeczeństwa, a konserwatystom zależy na tym by edukować jak najmniejszą część społeczeństwa. Wszak elicie, która o dostęp do edukacji troszczyć się nie …

~yarecki
2007-12-29 11:29

AKT WANDALIZMU popełniony przez komunistów i …
… udokumentowany na ich stronie! http://tiny.pl/pwbd Komunę trzeba zwalczać, a oni sami się proszą! Niech UPR ich pozwie za to!

~zwlczk
2007-12-29 12:10

Bo to jest taka "konserwatywna elita". A jaka ona …
… patriotyczna!. Bo przecież ci, którzy będą rządzić "niewykształconym motłochem" – tj. ogółem Polaków – to nie żadne możnowładcze elity, których w Polsce nie ma, tylko …

~Jacek
2007-12-29 12:57

Krowin marzy po prostu o przywróceniu jakiegoś …
… wyimagonowanego stanu idealnego, który jego zdaniem istniał gdzieś w II połowie XIX w. I jest gotów popierać ten plan nawet, gdyby miał on oznaczać powrót do istniejącego …

~Antykrowin
2007-12-29 13:01

KrovinuSS+GiertySS+madam WierzejSSki=Kolko wspolnej …
… adoracji debili Monarchyi Rzeszpolskiej!

~qTp
2007-12-29 14:53

Eurokratom zależy na tym,żeby najzdolniejsi uczyli się na …
… studiach humanistycznych razem z kretynami i żeby się NIE WYKSZTAłCILI.Wykształcenie jest dobre,ale kształcąc za wysoko jednych kształci się za nisko innych.To …

~Adam Hajudk
2007-12-29 15:17

Oświeceniowy prymityw, który uważa, że liczą się tylko …
… nauki przyrodnicze – i to stosowane, a w humanistycznych wystarczą hasła typu "wolność". Twoim zdaniem, nauki humanistyczne są dla kretynów i dla takich, co się …

~buhehe
2007-12-29 15:57

O, to by było lepsze niż to co jest dzisiaj. Nie …
… zauważasz, że poziom analfabetyzmu dzisiaj jest zastraszająco wysoki? Znakomita większość ludzi zna co prawda litery i potrafi je składać w słowa ale nie rozumie …

~PŻ
2007-12-29 18:15

Disclosure: nigdy nie byłem frajerem który biega i za …
… friko rozwiesza plakaty jakiekolwiek partii.

~Syn chłopa
2007-12-29 10:59

to przyznaj się kto w takim razie płaci ci za pisanie na …
… tym blogu ?? 🙂

~syn kobiety i m…2007-12-29 13:27

no chyba, że jednak jesteś frajerem ? 🙂

~syn kobiety i m…2007-12-29 13:28

Homo Corvinus Debilus żyje z tego bloga.

~Syn Agaty
2007-12-29 15:05

Tak źle i tak niedobrze.Typowe zarzuty sojalnierobów.

~Adam Hajudk
2007-12-29 15:20

żałośni jesteście z tym "płaceniem". UPRowcom wydaje się, …
… że jak ktoś napisze negatywny komentarz na blogu ich wielkiego mózgu to musi to być opłacany agent.

~Syn chłopa
2007-12-29 15:31

A Twoja wypowiedź typowa dla liberalzłodziei. Jak ci nie …
… pasuje w Polsce, to nikt Cię tu nie trzyma.

~AntyKurwin
2007-12-29 16:06

kto wyzywa innych od debili ma problemy z samooceną i sam …
… sobie  wystawia ocenę. zabrakło argumentum? trzeba sięgnąć ad baculum? po inwektywy?

~syn swojego ojca
2007-12-29 18:56

Musi Ci to bardzo doskwierać, co?

~klafon
2007-12-29 18:06

Kupy się nie trzyma to, co Korwin pisze bo nie odróżnia on …
… inteligencji od zdolności, nie bierze pod uwagę, że zdolności mogą się obudzić w sprzyjających okolicznościach – i że proces kształcenia nie ma wcale służyć …

~Rosomaq
2007-12-29 09:51

Tak naprawdę to, co pisze JKM, to nie są argumenty …
… przeciwko przymusowej edukacji, tylko przeciw edukacji w ogóle! Czy ktoś kiedyś słyszał o rodzicach, kierujących się przy posyłaniu dziecka do szkoły jego …

~*))
2007-12-29 10:14

hahahaha, jesli piszesz to na powaznie to gratuluje logiki

~młothora
2007-12-29 13:45

A co mecenas Korwin sądzi o MATURZE Z RYDZYKA?

~M. EDUKACJI
2007-12-29 15:07

A co masz do zarzucenia jego logice?

~Młot na młota
2007-12-29 16:03

DO PROGRAMU MATURALNEGO! Papież Benedykt przygotowuje się …
… do walki z satanizmem poprzez stworzenie "oddziałów" egzorcystów. Doświadczenia z Hitlerjugend i Wehrmachtu, gdzie służył Bogu, mogą okazać się bardzo przydatne.

~Grot
2007-12-29 15:27

Widać, że pan JKM jest mentalnie wciąż w PRL-u, a poza tym …
… ma fobię na punkcie korporacji zawodowych. Po pierwsze, zwolennikami odebrania dzieci rodzicom przez państwo, nie są wcale ci wredni "edukacjoniści", chcący …

~Rodzic
2007-12-29 10:29

To co pisze Korwin trzyma się dokładnie tej samej kupy o …
… której ty piszesz.Zamień "inteligencję" na "zdolności" lub "pracowitość" i masz swoje własne tezy.

~Adam Hajudk
2007-12-29 15:23

Chyba nie masz racji, bo Rosomaq nie pisał nigdzie, że …
… pracowitość jest wrodzona – w odróżnieniu od Krowina.

~Wieśniak
2007-12-29 16:02

A co to za manipulacja.Drugi cytat przedstawia zdanie …
… krytykowane przez JKM.

~Adam Hajudk
2007-12-29 15:09

MON DIEUX!!! JEST WAŚĆ EDUKACYJNYM KALWINEM, wszak to co …
… Pan głosi to nic innego niż swoista predestynacja, nie jednak w kwetii zbawienia, a intelektu i edukacji!!! Racja, nasze predyspozycje umysłowe są istotne, ale …

~Czterej Muszkie…2007-12-29 02:44

Istotnie, Igorek musi być niezwykle zdolny, skoro nauczył …
… swojego ojca gry na perkusji.

~BillyPilgrim
2007-12-29 05:58

a czy do sukcesu konieczne jest wykształcenie wyższe? …
… proszę zobaczyć ilu jest wśród biznesmenów milionerów ludzi bez wyższego. nie mówiąc już o piłkarzach, piosenkarkach itd. teraz jest straszna propaganda nauki za …

~Piotr
2007-12-29 16:27

Czy ty probujesz byc zbawny tym komntarzem ? Czy poprostu …
… proces myslowy jest u ciebie tak nierozwiniety ,ze potrafisz wylapac tylko pojedyncze zdania i ulozyc z nich idiotyczne twierdzenia . Bo pewnie uzycie komorek …

~Darek
2007-12-29 16:35

GDZIE TEN STEK WYZWISK NA STRONIE TYCH BOLSZEWIKÓW: …
… WIDZIAŁEM 3 KOMENTARZE: JEDEN ZA , DRUGI PRZECIW, A TRZECI TO PODPUCHA KOGOŚ Z NAS.

~????
2007-12-29 01:01

A co nas obchodzi pisanina komunistow? To tu sie pojawil …
… stek wyzwisk, na blogu JKM.

sprutygolf
2007-12-29 02:11

Widzę, że Korwin-Mikke dalej wierzy w spisek …
… socjalistów-komunistów i zacofanych katolicko-feudalnych korporacji zawodowych przeciw "wolności jednostki".

~Oszołom
2007-12-29 09:05

Nic dziwnego. To typowe dla prymitywów liberalnych, …
… myślących tylko o kasie i przyjemnościach (tzw. hedonistyczny materializm). Ponieważ nie są w stanie zrozumieć sensu niczego, co poza te dwie sprawy wykracza, wydaje …

~Edukacjonista
2007-12-29 09:12

LUDZIE, NIE CZYTAJCIE KORWINA! JEGO "MĄDROŚCI" COFAJĄ NAS …
… UMYSŁOWO DO WIEKU 4 LAT!

~Asia
2007-12-29 09:14

Asiu, to nie prawda, tobie udało się cofnąć do poziomu …
… średnio inteligentnego plemnika, jesteś dla nas niedoścignionym wzorem..:-))

~4lata
2007-12-29 10:24

Oj, niestety to prawda. ATRAKCYJNOŚĆ POGLĄDÓW KORWINA …
… BIERZE SIĘ WŁAŚNIE STĄD, ŻE NIE WYMAGAJĄ UŻYCIA INTELEKTU, A JEDYNIE ZAPAMIĘTANIA PARU BŁYSKOTLIWYCH SFORMUŁOWAŃ. Poza tym trzeba też umieć pomijać milczeniem …

~Inwektyw
2007-12-29 10:39

No nie wiem. Powtarzanie tego samego nie męczyło chyba …
… tylko Goebbelsa.

~jac
2007-12-29 18:08

Bardzo dobrze powiedziane! Sam jestem synem chłopa więc …
… wiem o czym mówisz. Dlatego elity należy selekcjonować zupełnie inaczej. I trzeba utemperować tę szlachecką kulturkę bo inaczej nigdy się nie wyleczymy ze …

~Timur
2007-12-29 15:39

Fakt. Jednak racja. Syn chłopa nawet wykształcony nie jest …
… jeszcze inteligentem.

~Janusz Plewa
2007-12-29 16:34

O własnie :  nie zwracał na szczegóły – jak i nasz Pan JKM …
… – traktuje temat edukacji per noga . Rozumiem ,że nasz dobrodziej  mówi w tej kwestii "róbta co chceta" a rządowi precz od naszych dziatek….. Naprawdę sory …

kotowskia
2007-12-31 19:00

Pomiędzy elektrownia ato mową, a wpisem w blogu jest pewna …
… róznica. Cóż chłopki i tego nie umieja zrozumieć – dla nich to wszystko magia….

~piowel
2007-12-29 09:21

Nie,on właśnie się zajmował mnóstwem szczegółów,przez co …
… nie zauważał rzeczy ważnych.

~Adam Hajudk
2007-12-29 15:09

Zdaje się, że Pan Korwin-Mikke już to kiedyś tłumaczył. A …
… co by było, gdyby nagle okazało się, że nigdy nie powstały dokumenty, w których byłoby napisane "powstaje Cesarstwo Rzymskie", albo "powstaje Królestwo …

~Wojciech_BP
2007-12-29 01:10

Właśnie pytałem, bo kiedyś głównym argumentem przeciw …
… istnieniu UE było to, że w Traktacie Ustanawiającym Konstytucję dla Europy było zawarte "powstaje Unia Europejska". Cytując: "UE powstałaby, gdybyśmy ratyfikowali …

~chłop z roli
2007-12-29 01:42

To ciekawe. Wcześniej podmiotem prawa międzynarodowego …
… była Wspólnota Europejska. Może mamy tu do czynienia z jakimś rodzajem fikcji prawnej? Czy w takim wypadku nie można by zakazać posługiwania się terminem Unia …

~jac
2007-12-29 10:43

Wcześniej UE nie posiadała osobowości prawnej, która …
… została jej nadana Traktatem Reformującym – i dlatego nie mogła być podmiotem prawa międzynarodowego. Co nie znaczy, że nie istniała. Patrz: Traktat z Maastricht.

~chłop z roli
2007-12-29 10:55

PANIE  PAN  JEST  NIEREFORMOWALNY  . LUDZIE  BYLE  CO …
… JADAJĄ    I   BYLE  CO   GADAJĄ

~Tadeusz Karol
2007-12-29 16:15

PANIE  PAN  JEST  NIEREFORMOWALNY  . LUDZIE  BYLE  CO …
… JADAJĄ    I   BYLE  CO   GADAJĄ

~Tadeusz Karol
2007-12-29 16:15

Czy są kompletni idioci? Panie JKM czy to nie wbrew logice?

~ania
2007-12-29 22:34

Trzeba uwaznie czytać

~Sizar
2007-12-28 23:59

Niech Pan powie dlaczego wierzy Pan w Boga?

~Kangooroo
2007-12-29 00:00

Korwin wierzy w Boga na złość komunistom.

~hehe
2007-12-29 10:40

Proszę zwrócić uwagę na sondę na onecie: …
… http://tiny.pl/pwvd  Pozdrawiam,

~Karol D.
2007-12-29 00:00

No normalnie to jakaś groteska się już robi :). To prawie …
… tak jakby na pytanie dali 4 takie same odpowiedzi do wyboru  Co by nie robić wynika z tej sondy, że 100% Polaków uważa, iż w Polsce jest problem antysemityzmu …

~kijek
2007-12-29 00:20

Już jest inna. Pozdrawiam 🙂

~Karol D.
2007-12-29 14:57

Koncesje na papierosy – pozwalam sobie powtórzyć …
… wczorajszy wpis, z nadzieją że go Pan przeczyta 🙂 Witam Panie Januszu 🙂 Wczoraj przeczytałem o "cudownym" projekcie pOsła PO Michała Szczerby, o koncesjach na …

~JM
2007-12-29 00:06

Marzyłby mi się rezerwat… Niestety, znając życie – …
… będzie psychiatryk 🙁  Pozdrawiam,

~Karol D.
2007-12-29 00:08

Mniej więcej ile czasu trzeba, żeby zlikwidować moje …
… zindoktrynowane lewicowe myślenie?

~I want to be free
2007-12-29 00:11

Mniej więcej tyle, ile potrzebuje kula, aby dolecieć od …
… chwili pociągnięcia za spust.

~Fritz Lang
2007-12-29 01:49

to jedyny skuteczny sposób (nie ma potem nawrotów choroby)

~igrek
2007-12-29 03:38

NIECH ŻYJE PAŃSTWO! PRECZ Z WOLNĄ JEDNOSTKĄ!

~Socjalista
2007-12-29 10:43

ech… Kup se komiks i pooglądaj obrazki

~mrok
2007-12-29 14:56

Obejrzyj parę wystąpień JKM na youtube to może coś pomoże. …
… No i nie oglądaj przez kilka dni TV to może zaczniesz w miarę trzeźwo myśleć.

~wujek dobra rada
2007-12-29 12:12

Nie mam takiej nadziei. Żeby pomogło trzeba rozumieć co …
… się słyszy. TVN jest łatwiejszy – nie trzeba rozumieć. No i nie psuje dobrego samopoczucia, zawsze się jest na bieżąco i wie się kiedy klaskać albo się śmiać. …

~PŻ
2007-12-29 18:20

wszedłem na tą stronkę, do której pan podał linka… …
… Ciekawi mnie, czemu tak w telewizji trąbią o walce z propagowaniem treści nazistowskich w internecie, jak to policja zamyka takich neonazistów, a na taką chorą …

~przerażony
2007-12-29 00:14

Dobrze pan piszesz ale ja napiszę prawdę o panu. Najlepsze …
… lata ma pan już za sobą, więc po co mydlić ludziom oczy i dawać nadzieję na lepsze jutro. Piszesz pan na blogu i w gazetach bo sprawia to panu przyjemność i …

~lutek
2007-12-29 00:18

Szanowny Panie JKM! Pozwolę sobie rozszerzyć temat …
… Murzynów, niepełnosprawnych, kobiet i Hitlera w aspekcie kampanii wyborczej. To nie jest tak, że ja się z Pańskimi tezami nie zgadzam. Jest dokładnie odwrotnie. Są one …

~KW
2007-12-29 03:11

Gdyby pana JKM zatrudnić do reklamowania jakiegoś nowego …
… modelu Fiata, to wyobrażacie sobie Państwo jakby ta reklama wyglądała? Fiat produkuje słabe samochody, nietrwałe, awaryjne (moja prywatna opinia). Ale można w …

~KW
2007-12-29 03:12

Korwin nie głosi kapitalizmu, tylko zwulgaryzowany …
… liberalizm rodem z epoki przemysłowej. Kapitalizm i liberalizm to nie to samo. Kapitalizm zaczął się w XIV w. we Włoszech, liberalizm – w XVII w. w purytańskiej …

~Kirasjer
2007-12-29 09:24

Liberalizm w XVII wieku? Myślałem, że ten termin pojawił …
… sie w 1806 roku w Hiszpanii. Pańscy purytanie nie WIEDZIELIBY, o co chodzi.

~jac
2007-12-29 10:46

KW: zrozum wreszcie, że Korwin nie reklamuje kapitalizmu, …
… tylko swoje pisemko 🙂

~obserwator
2007-12-29 09:58

Jakie pisemko? Powiedz, bo nie znam.

~czytelnik_bloga
2007-12-29 10:12

"Najwyższy Czas!”

~Heh
2007-12-29 10:41

Dziwne, bo ostatnio Pan Janusz pisał, że sprzedał …
… "Najwyższy Czas". Nie ma to jak reklamować coś nie swojego, złoty interes!

~sebek
2007-12-29 12:56

Aha, czyli twierdzisz, że całkowicie rozstał się z …
… tygodnikiem? Bo tylko wtedy nie miałby on interesu w reklamowaniu NCz.

~herb jelita
2007-12-29 14:16

JKM, w przeciwieństwie do Fiata, nie ma wad. Co miałby …
… zmieniać w kampanii?

~ejndzl
2007-12-29 12:00

Ja myślę, że JKM nie chce skorzystać z pomocy …
… profesjonalistów od marketingu politycznego, dlatego że widzi od razu skrajności – że albo jest jaki jest i mówi co myśli bez pomocy tych profesjonalistów, albo korzysta z …

~conrad
2007-12-29 12:20

"Takie sprawy jak sposób wypowiedzi, wygląd itd mają duże …
… znaczenie." Pozwolę sobie stwierdzić, iż: 1. Sposób mówienia faktycznie ma znaczenie, z tym że w demokracji zależność jest odwrotna: prostacki i prymitywny, …

~ejndzl
2007-12-29 13:54

Weźmy inny przykład. Pan JKM postawił fabrykę i …
… wyprodukował nową colę. Produkt gotowy do sprzedaży, fabryki dostarczają kolejne hektolitry coli, zaopatrzenie działa pełną parą, rozpoczyna się proces wejścia na rynek. …

~KW
2007-12-29 03:35

ale 3 wojna trwa tylko medialnie, przez pranie mozgow – …
… poza tym ekonomiczna jak VATy, stopy procentowe.

~FeliksCzekITa
2007-12-29 09:35

Szanowny Panie, nawiązując do dzisiejszego wpisu (ale …
… tylko odrobinę) i pozwalając sobie na sugestię odnośnie tematów poruszanych na blogu, chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej o zmianie władzy w UPR z roku  1995 : …

~Mariusz
2007-12-29 00:20

Co pan sądzi o teraźniejszym systemie walutowym świata? …
… Czy nie lepszy bylby powrót do handlu wymiennego albo opartego na szlachetnych kruszcach?

~Worti
2007-12-29 00:21

Brawo Panie Januszu. Prosze edukować dalej. Nieprzymusowo!:)

~uczeń
2007-12-29 00:35

Panie JKM, jak mógłbym Panu pomóc? Nie jestem bogaty. Czy …
… w jakiś sposób mógłbym wspomóc szerzone przez Pana idee? Co można zrobić żeby jakoś odeprzeć tę dyktaturę głupoty, o której Pan cały czas pisze. Proszę o …

~zwykły człek
2007-12-29 00:45

najlepszym sposobem walki z głupotą jest wyjechać z tego …
… kraju i zostawić głupców samym sobie, wtedy najszybciej wymrą dzięki selekcji naturalnej. Taka jest smutna prawda, wszak od bardzo wielu lat walczy się z …

~mrok
2007-12-29 01:03

Przecież to właśnie są głupoty. I to niekoniecznie …
… dlatego, że to, co pisze Korwin, kupy się nie trzyma, tylko dlatego, że JKM przedstawia skrajnie uproszczoną wizję świata. Oczywiście, dla ludzi nielubiących wysiłku …

~Siwerniak
2007-12-29 09:28

Faktycznie, przy takiej dialektyce komunistycznej to …
… poglądy pana JKM są bardzo nieskomplikowane 😉

~PŻ
2007-12-29 18:23

Po co reklamować jakieś komunistyczne szmaty ? Po co ten …
… link do tych komunistów ? Gdyby oni jeszcze mieli dużo większą oglądalność, ale propagować takiego trupa u którego pod artykułem pojawiają się trzy komentarze na …

~kl
2007-12-29 00:50

Reklama: http://www.ejndzl.blogspot.com

~ejndzl
2007-12-29 00:52

Panie Januszu! A co z dziećmi, które pochodzą z rodzin …
… patologicznych? Niech w takiej rodzinie urodzi się nawet geniusz, ale (jako że przymusu szkolnego nie będzie) rodzice miast do szkoły wyślą go "na żebry". Czy na …

~Arbuz
2007-12-29 00:57

na wolnym rynku więcej by zarobił jakby poszedł do pracy, …
… rodzice byliby zadowoleni a młody wychowywałby się dzięki kontaktowi z normalnymi ludźmi w pracy

~mrok
2007-12-29 01:00

Patologia stanowi nie więcej niż 5% społeczeństwa, więc …
… problem wydaje się być marginalny. Co do normalnych, ale biednych rodzin, to nie ma obowiązku zakładania dzieciom pieluszek a jakoś nie chodzą małe brzdące osr.ne.

~Wojciech_BP
2007-12-29 01:04

A jeśli "geniusz" urodzi się chory, to w imię "interesu …
… Narodu" mamy mu zapewnić darmową opiekę zdrowotną odbierając tym samym opiekę swoim dzieciom (no bo przecież na wszystko nas nie będzie stać!)? A jeśli "geniusz" …

~Fritz Lang
2007-12-29 02:32

O "Hymnie" Ayn Rand na: www.ejndzl.blogspot.com Zapraszam!

~ejndzl
2007-12-29 01:00

Jak ulał pasuje tu cytat: "I have never let my schooling …
… interfere with my education." Mark Twain

~Wojciech_BP
2007-12-29 01:00

Cytat: Jednak od tego nic się nie zmieni! Idiota z …
… dyplomem to taki sam idiota, jak przedtem"  I dalej w podobnym stylu… absolutnie suppper… podpisuje sie bez zartow wszystkim co mam, a mam duzo!

~osmiornica
2007-12-29 01:04

w takim wypadku obawiałbym się o stan nauk wybitnie …
… niedochodowych jak na przykład historia, archeologia, filologia polska które w gruncie rzeczy są już i tak spychane na margines przez wielce oświecony 'wolny rynek’ …

~Jakub
2007-12-29 01:20

Po przymusowej nauce historii Polski, prowadzonej wg …
… stalinowskich instrukcji mamy problem ze stanem jej wiedzy. Ktoś kto poznawał w tych czasach prawdę, nie otrzymywał tej wiedzy w szkole.  I tak samo byłoby, w …

~Bolek – agent
2007-12-29 09:49

Dobrym przykładem, jak mogła by wyglądać edukacja, gdyby …
… nie była przymusowa, są szkoły nauki jazdy. Nie są darmowe, ale dla  mnie są bezpłatne – nie utrzymuję ich. Uczniowie nie wagarują, starają się jak mogą nie …

~JWP
2007-12-29 13:32

Pewnie Pan dotąd nie doczyta ale co oni zrobili!!! …
… http://tiny.pl/pwbd  dranie, obiecałem sobie nie przeklinać, ale to chyba oni są skur….

~cieply
2007-12-29 01:26

No nalepili białą papierową kartkę. Cio-ty! Pewnie w …
… dziesięciu (cała organizacja) to robili i mieli pełno w gaciach.

~Fritz Lang
2007-12-29 02:07

Myślę, że większość ludzi popiera jaki-taki przymus …
… wykształcenia, jako, że "biedne dzieci, które mają złych rodziców" nie miałyby szanse na wykształcenie (tak na dobrą sprawę to i tak pewnie nie mają. … Kiedyś Pan …

~Krzysiek
2007-12-29 01:48

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szwajcarska_Partia_Ludowa Ale …
… od kiedy to jest "odpowiednik" UPRu? Poza tym google.com za trudna być?

~Fritz Lang
2007-12-29 01:56

Panie Januszu czy uważa się pan za geniusza czy bardzo …
… zdolnego, a może za imbecyla?  A tak z innej beczki, to strasznie mało pisze pan o polityce, a to przecież blog polityczne i pan też jest przecież politykiem! …

~Ormianin
2007-12-29 01:59

Przecież JKM ma więcej "czytelników" niż ten cały …
… zwierzyniec razem wzięty.

~Fritz Lang
2007-12-29 02:06

IDEA !!! Panie Januszu mysle, ze warto dolaczyc kolejny …
… punkt w kwestii zmian w wymiarze sprawiedliwosci. Naturalnie jesli juz Pan o tym nie wspominal ale przyznam, ze nie zanotowalem. Mianowicie ogladam dzisiaj …

~Lemon
2007-12-29 02:02

Ale z drugiej strony wyobraźmy sobie sytacje, gdzie osoba …
… A składa fałszywe zeznania obciążające osobę B. Osoba B nie może się bronić (np. udowadniając, że A jest niewiarygodna), bo nie wie kto ją pomawia?

~Fritz Lang
2007-12-29 02:14

Moze w takim razie wogole wycofac lustra weneckie i …
… doprowadzic do spotkania przy kawie oprawcow ze swiatkiem lub ofiara o ile to jeszcze mozliwe. Zadaniem dalszego postepowania wyjasniajacego i sledztwa jest …

~Lemon
2007-12-29 15:48

🙂 brawo

~mariusz
2007-12-29 02:26

W uszach mi brzmi jak lata temu, po 1989 roku propaganda …
… egzaltowała się, iż niepotrzebne już są dowody osobiste, że liczy się oświadczenie i podpis. Wczoraj propaganda zagroziła mi za brak nowego dowodu osobistego …

~obywatel osobisty
2007-12-29 02:34

Detalicznie to w d…e mam nowy dowód osobisty. …
… Wystraszyłem się, że nie wpłacając 30 zł (za nowy dowód), zapłacę karę, pewnie o wiele większą i mogę trafić do pie.dla. Cóz za opiekuńcze państwo.

~obywatel osobisty
2007-12-29 02:42

5000 zloty kary, bo poslowi przyniosa nowy  dowod do domu, …
… obywatel musi stac w kolejce, PSEL2 wymaga wiecej nadrukow , zabezpieczen,danych uzytkowych, adekwatnie jazda bez pawa jazdy grzywna wynosi 500 Zlp, a przeciez …

~DJ GTW
2007-12-29 09:45

Tak trochę na temat – aczkolwiek szerzej: bardzo rzadko …
… pisze pan, Panie Januszu o odpowiedzialności rodziców za dzieci. Wspomina Pan o tej sprawie ale, myślę, że to jest NAJWAŻNIEJSZA sprawa w temacie –  m.in. …

~gibotom
2007-12-29 02:36

Odpowiedzialność rodziców za dzieci działa w kołchozie …
… tylko w jedną stronę. Jak nielat narozrabia, to rodzice, choć teoretycznie za niego odpowiadają, umykają odpowiedzialności (czego wymagać np. od profesora zajętego …

~obywatel osobisty
2007-12-29 03:00

Dokładnie tak! Bo przecież teraz to państwo nabywa …
… wszelkie prawa do karania moich dzieci – a mnie się tego zabrania. Albo proszę zapytać dowolnego nauczyciela – nawet młodego (można pomyśleć – potencjalnie zdrowego …

~Gibotom
2007-12-29 15:15

"Limes Inferior" Pan czytał? Świetna antyutopia, z …
… analizą, do czego prowadzi "upowszechnienie wyższego wykształcenia".

~Tajemniczy don …2007-12-29 05:44

"Idiota z dyplomem to taki sam idiota, jak przedtem – …
… tylko z pretensjami." To jest punctum saliens problemu. Tak się składa, że jako prawnik przez dwa lata zawodowo obsługiwałem nauczycieli i jestem przerażony tym, …

~Skarliner
2007-12-29 09:13

Nie twierdzę, że nie ma Pan racji ale dlaczego Pan nie …
… został nauczycielem? Przy obecnym stanie psychiki w temacie szkoła zalecam nie posyłać do szkoły tylko nauczanie domowe realizować.

~freemen
2007-12-29 09:44

    Zwrot "stan psychiki w temacie" wskazuje, że zapewne …
… jest Pan polonistą, nieprawdaż ?     Nauczycielem nie zostałem dlatego, że wolę jako prawnik zarabiać 3x ciężko pracując (także w sobotę, niedzielę i tzw. …

~Skarliner
2007-12-29 14:59

pozdrawiam

~bonin
2007-12-29 09:23

z innej beczki ale arcywazne moim zdaniem .To ze zyjemy w …
… dobie upadku zachodniej cywylizacji chrescijanskiej ,jest juz faktem powszechnie znanym .Sad juz drugi raz przyznal wysokie ODSZKODOWANIE finansowe  matce …

~lasamericas
2007-12-29 09:27

Posłowie chcą stworzyć polską NASA: http://tiny.pl/pwzn …
… Czytałem w Polityce o (nie pamiętam nazwy) afrykańskim państewku, jednym z najbiedniejszych na świecie, które zainwestowało w latach 90 w "program badań …

~Bolek – agent
2007-12-29 09:44

Im kto więcej świeckich i racjonalistycznych szkół ma …
… pokończonych, tym mniejszy doń dostęp mają upiory i złe duchy oraz inne moce ciemności. Dlatego jestem za jak najszerszą edukacją.

~Lehoo
2007-12-29 09:45

Przymusowo wysłać na studia Billa Gates’a?

~Bolek – agent
2007-12-31 03:27

Pane JKM Pan nie zna Daweya, jeszcze trzeba umiec sprzedac …
… wiedze – z tym gorzej

~.
2007-12-29 09:54

Szanowny Panie Januszu, Całe Pana rozumowanie działa …
… doskonale przy założeniu, że rodzice zawsze chcą, żeby ich dzieciom zapewnić możliwie najlepszą przyszłość. Niestety, mozna wskazać liczne komtrprzykłady pokazujące, …

~JMP
2007-12-29 09:59

www.keram-welcome.blog.onet.pl

~keram
2007-12-29 10:01

Wykończyć Palikota!!!

~wentyl
2007-12-29 10:06

Panie Januszu! Oto cytat tow. Michała Nowickiego z tekstu …
… zamieszczonego na lewackim LBC: "Już jako nastolatek Dzierżyński zdecydował, że jego życie zostanie poświęcone walce o powszechne szczęście ludzkości w …

~mikhail
2007-12-29 10:06

Skoro jest Pan tak bardzo za zaawansowaną władzą l**u …
… (decyzje wiekszością głosów podejmuje monarcha) to czy nie uwaza pan że d***kracja bezpośrednia świetnie spisuje sie w Szwajcari w której kazda decycje podejmuje l*d

~GTA
2007-12-29 10:08

Czyżby Szwajcaria nie miała rządu? Bez przesady – …
… referenda są tam organizowane _głównie_ w sprawach kantonalnych. BTW, referenda to demokracja _bezpośrednia_, u nas już dawno mamy oligarchię pod płaszczykiem …

~Thrud Barbarzyńca
2007-12-29 11:17

mam lepszy artykuł w tym temacie niż ten "pożal się Boże" …
… wpis w blogu ciborowski.host247.pl/ mit.htm (usunąć odstępy z adresu)

~TC
2007-12-29 10:10

A p. J. Korwin Mikke znowu walczy tylko ze skutkami, z …
… jakimś socjalizmem a nie z tymi co to tworzą. Jakie to nieefektywne i sztuczne. A może się ich boi? Patrz coś na ten temat: np. The Harold Wallace Rosenthal …

~naniby
2007-12-29 10:10

A potem ta cala cala zgraja studiuje. Na wiele uczelni, …
… zwlaszcza prywatnych, w ogole nie ma zadnych egzaminow wstepnych. Poza tym wielu studentow czolowych uczelni nie zna sie na niczym oprocz swojej dziedziny, stad …

~jorge
2007-12-29 10:29

Niestety ale do jednego lekarza mozna udac sie po …
… zwolnienie lekarskie, do drugiego pogadac jak bylo na Majorce, ale trafic na jednego z 10% powolanych do stanu lekarskiego u ktrorego mozna sie wyleeczyc to jak z …

~.
2007-12-29 11:02

Drogi "jorgusiu"  Ty stary baranie = "jorguś"-u. Nawet nie …
… wiesz jak napisać JORGOŠ czyli po Chorwacku Jerzy. Kdy cię skrytykowałem i napisałem, że jesteś INFANTYLNY.   To w następnym POST-cie podpisałeś się  po …

~AntyProstak_Ant…2007-12-29 17:26

po co te anty przed członami twojego nicku?

~anty
2007-12-29 19:17

Chciales blysnac tumanku jakimis dialektami chorwackimi, …
… tymczasem jorge to wersja hiszpanska imienia (czyta sie horhe).

~jorge
2007-12-29 21:06

Co do jednego ni ma wątpliwości – poziom ludzi …
… wykształconych w Polsce cały czas się obniża. Sam obserwuję to po moich znajomych. Na V roku filologii polskiej niektórzy nie znają PODSTAWOWYCH prawideł poprawności jp! …

~Borys Dragosani
2007-12-29 10:29

CAŁKOWICIE ZGADZAM SIĘ Z PANEM !!!

~JK
2007-12-29 11:59

Szanowny Panie Januszu! Skoro juz mowa o edukacji, to moze …
… teraz doczekam sie odpowiedzi na swoje pytanie. Jest Pan zwolennikiem sprywatyzowania szkol oraz, jak dobrze pamietam, zniesienia czegos takiego jak …

~Pytajnik
2007-12-29 10:29

Kto, doda odwagi naszym chłopakom, po tym, jak ich w …
… kraju potraktowano up*****lić łeb Al-Kaidzie.Klerykalizacja?

~’Misjonasz’
2007-12-29 10:44

A po polsku?

~jac
2007-12-29 17:59

Przed absolwentem HARVARDU otwierają się wszystkie drzwi, …
… przed absolwentem nawet z dyplomem doktora  US /uniwersytet szczeciński/ niekoniecznie. Można porównać?

~kowal
2007-12-29 12:49

widzę fajny haczyk, który ochoczo będę sobie intepretował …
… dowolnie, mianowicie:  JKM oznacza Jego Królewska (Książęca) Mość, ale także Janusz Korwin Mikke 🙂 zatem: JKM JKM?

~ravajas
2007-12-29 10:34

"Idiota z dyplomem to taki sam idiota"- hmm ma pan dyplom …
… panie Mikke?

~Grzesiek
2007-12-29 10:35

Niby jest wolność akademicka, togi, policja nie może …
… włazic na teren uniwerków, generalnie – sama święta tradycja uniwerków rodem ze średniowiecza. Ale gdy minister edukacji znosi egzaminy wstępne na uczelnie, to …

~jac
2007-12-29 10:37

a to ci ciekawostka ! A to ci siurpryza ! Zobaczcie ten …
… link: http://biznes.onet.pl/0,1665174,wiadomosci.html "Informatyczny geniusz będzie pomagał MEN" !!! Polski Mistrz świata w programowaniu ma dla MEN napisać …

~Logik !!!
2007-12-29 10:40

Co nam da, sponsorowanie http://www.columbia.edu/,o co …
… zabiega nasza kochana Polonia.Ktoś wie?

~expat
2007-12-29 10:43

Panie Januszu nie wolno się przejmowac głupimi …
… komentarzami,olac te brednie.

~.
2007-12-29 10:43

O walce o prawo edukacji domowej traktuje artykuł dostępny …
… na: http://tiny.pl/pw3r . Niestety "Wybiórcza" poddała w zasadność jej sens. Jednakże przypadek opisywanego tam rodzica jaskrawo ukazuje różne debilizmy …

~Makary
2007-12-29 10:59

Dowód na bezsensowność kary śmierci.  …
… http://tinyurl.com/2ueev2

~borygo
2007-12-29 11:09

nie rozumiem dlaczego "bezsensownośc" . Kara śmierci …
… wykonana po pierwszym morderstwie zapobiega najskuteczniej recydywom takich psychopatów.

~prawi co wiec
2007-12-29 12:05

W zrozumieniu powinno pomoc zapoznanie sie z definicja …
… slowa: ironia.

sprutygolf
2007-12-29 12:49

sorry ale żadnej ironii tam nie dostrzegłem. Ironię należy …
… serwować inteligentnie, a autor piszac jedno zdanie, tak sformułowane, niezbyt się wysilił. Ironiczny tytuł brzmiałby:dowód na skuteczność kary dożywocia, lub …

~prawi co wiec
2007-12-29 13:35

Alez Szanowni Prawi.. To byl doskonaly przyklad ironii, …
… widocznej w calej krasie dopiero po zapoznaniu sie z trescia artykulu. Brawa dla boryga!:)

sprutygolf
2007-12-29 16:18

Zaczerpnął Pan z Faraona ? Prus pisał – cytat z pamięci : …
… Łotr pozostanie łotrem choćby skończył dwa fakultety. Tak więc wiadomo to od dawna i jak to się mówi… Ameryki Pan nie odkrył.

~mixer
2007-12-29 11:23

Panie Januszu, całkowicie się zgadzam. Durnota nie wymarła …
… jak widać gołym okiem i co jakiś czas siedząc na wysokich stanowiskach funduje nam jakiś "pasztet". Przykład z ostatnich dni:  1. Durni parlamentarzyści …

~Zbych
2007-12-29 11:29

Pana osoba zawsze kojarzyla mi sie z kims kto uwielbia sie …
… intelektualnie masturbowac. Wystarczy jedno spojrzenie na ten blog i po ilosci wyplutego tekstu widac co sprawia tworcy przyjemnosc. Napewno lepiej by sie …

~odbiorca
2007-12-29 11:45

Pan to rozumuje w tej kwestii jak uczeń siedzący w oslej …
… ławce. Po co się uczyć? Zostało w panu mcos jeszcze z tamtych lat? Chyba nie! Inteligencja nabyta?

zbispolk
2007-12-29 11:48

Zrozum, że pojęcia: "uczyć się" oraz "uczęszczać do …
… szkoły"/"studiować" – nie są tożsame.

~chłop z roli
2007-12-29 11:54

W wielu sprawach się z Panem nie zgadzam, ale w tej (jako …
… wieloletni praktyk-nauczyciel) – jak najbardziej. Kiedy pod koniec lat 60-tych kończyłem podstawówkę, do szkół średnich szło poniżej 10 osób z klasy, po maturze …

~nauczyciel-emeryt
2007-12-29 11:53

ZNAM TAKICH CO TŁUKĄ NA PAMIĘC FORMUŁKI ,JAK ZAPYTASZ,CO …
… GRANE, NIE WIEDZĄ NIC[liceum],TRAGEDIA !!!

~UCZEŃ
2007-12-29 12:05

No żartujesz… [Akademia Ekonomiczna]

~były student
2007-12-29 15:51

Potwierdzam. Z tym,że licea jeszcze jakoś trzymają poziom, …
… naotmiast "studia"- już nie.

~jac
2007-12-29 18:04

Przymus nauki do 18-go roku życia zapewnia całemu …
… społeczeństwu – poza naprawdę zdrgenerowanymi lub niepełnosprawnymi jednostkami jako taki poziom wykształcenia – statystycznie wyższy niż w krajach europy zachodniej a …

~oro
2007-12-29 11:53

Ech myślisz, że jak coś jest przymusowe to jest dobre. I …
… tu się mylisz.

~jajo
2007-12-29 12:29

Szanowny Panie Januszu…A co Pan powie o bardzo zdolnych …
… dzieciach z bardzo biednych rodzin? Często potomkowie rolników mają wpajane przez rodziców – "nie idź na studia, bo tata i tak ci zostawi kawałek ziemi" i wtedy …

~Maciek, 18 lat
2007-12-29 11:54

Czy można dopuścić do zmarnowania tysięcy 'diamentów’, …
… którzy zostaliby mistrzami skoków narciarskich gdyby niedaleko ich domów usypano 'tatry’?

~kowal
2007-12-29 12:19

może ja odpiszę Ci , bo JKM żadko odnosi się do …
… komentarzy(za dużo ich).Zdolne dzieci z biednych rodzin mogą liczyc na pomoc różnych fundacji, jest takich kilka. Oczywiście piszę o fundacjach prywatnych, gdzie wpłacają …

~prawi co wiec
2007-12-29 12:19

LBC  –  Lewackie Buraki Cukrowe. LEWICA BEZ CENZURY? Kto w …
… to uwierzy, że te ćwoki nie będą cenzurować? Na moich oczach wycięli pięć komentarzy, całkiem grzecznych i merytorycznych. Co zawierały? Komentujący zgadzali …

proces@vp.pl
2007-12-29 12:04

TYLKO,NIE BURAK ,TYLKO,NIE BURAK PANIE…..!!!!!

~SOCJALISTA
2007-12-29 12:11

proces KULTÓRY  troche

~enzo
2007-12-29 12:14

’Edukacja’ jest przymusowa nie po to by wbijać, nawet do …
… tępych głów, wiedzę, ale ma na celu wdrukowanie 'odpowiednich’ reakcji 'edukowanych’ na impulsy z zewnątrz i unifikaję zachowań.

~kowal
2007-12-29 12:05

nie mają.

~ni
2007-12-29 12:07

Odnośnie działań komunistów z 4-lipca-1946 w Kielcach …
… polecam wywiad video: http://tinyurl.com/28ucbu Zbieżność tzw. "pogromu kieleckiego" z rozpoczęciem procesu w Norymberdze  ws mordu w Katyniu nieprzypadkowa.

~Lukasz
2007-12-29 12:12

Panie Januszu w panu nadzieja… Bardzo prosze o …
… skomentowanie faktu iż tzw. uznaniowy prof. Bartoszewski doradzając premierowi rządu Polskiego, równocześnie zasiada w radzie nadzorczej koncernu HESTIA. Nikt o tym nie …

~Mocher4Life
2007-12-29 12:13

nie ma co przejmować się lewackimi gnidami… przeżyliśmy …
… komunizm, przeżyjemy i to… Zreszta mogą nas teraz w d…. pocałować dzieki ich knotowi prawnemu Karcie Praw Podstawowych mozemy teraz pisac i mowic publiczne …

~Mocher4Life
2007-12-29 12:17

KPP od 1-stycznia-2009 a ciągle działa (i działać będzie) …
… Konstytucja RP, wg której: "Art. 13. Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji odwołujących się w swoich programach do totalitarnych …

~Mariusz
2007-12-29 12:50

Wynik poszukiwań: (whois dns) DOMENA: nazwa domeny: …
… 1917.pl id abonenta: nta141076 (osoba fizyczna) (…) ostatnia modyfikacja: 2007.12.07 opcja: brak opcji na nazwe domeny ABONENT: dane niedostepne (…)

~Mariusz
2007-12-29 12:56

A gdzie demokracja – najstarszy z ustrojów totalitarnych? …
… Gdzie socjaldemokracja?

~jac
2007-12-29 17:40

Panie Mikke właśnie pan udowodnił, że jesteś pan …
… wykształconym idiotą. Jesteś człowieku z natury głupi i nic tego nie zmieni. Twoje wypowiedzi i przemyślenia najdobitniej świadczą o wrodzonym idiotyźmie.

~Krzysztof
2007-12-29 12:22

Bóg zapłać za nabicie licznika.

~jac
2007-12-29 17:41

A pro po edukacji mistrz świata w programowaniu, 20-letni …
… student Filip Wolski, będzie pracował dla MEN – donosi "Dziennik".   http://tiny.pl/pchk Cytuję :" Wolski będzie doradzał minister edukacji Katarzynie Hall. Ma …

~yerblues
2007-12-29 12:26

Zwrócmy uwagę na bardzo ciekawe aspekty naszego boomu …
… edukacyjnego.Tak się cieszymy, że skoczył gwałtownie wskaźnik skolaryzacji ale nikt nie mówi:  – jaka jest proporcja tych "idiotów z dyplomem" w naukach nieścisłych …

~fidesratio
2007-12-29 12:32

no, wreszcie cos od poczatku do konca sensownego, …
… gratulacje.

~stalyCzytelnik
2007-12-29 12:38

W Polsce przymus edukacyjny jest najwyższy w Europie.W …
… rezultacie państwo traci na zatrudnianiu setek kuratorów, sedziów rodzinnych.itp.Problem jest w tym,że nikt nie wie ile dzieci nie chce chodzic do szkoły,po …

~kongresowianka
2007-12-29 12:52

Szanowny Panie, jestem z tej samej półki wiekowej. Uczyć …
… musieliśmy się obowiązkowo siedem klas. I tak było dobrze.  To co mamy teraz jest żałosne. Ale przecież nauczyciele muszą mieć zatrudnienie. I to jest przyczyna …

~Ewa 51
2007-12-29 12:53

http://wiadomosci.onet.pl/1665192,11,item.html

~milton
2007-12-29 13:01

Z jednym się zgadzam w pełni, że człowiek bez odpowiedniej …
… wiedzy (kupił dyplom za 20 tyś zł.) to katastrofa dla zakładu w którym zajmuje wyższe stanowisko (Znam z autopsji). Ale tak jest zbudowana cała Polska, więc …

~fizyk
2007-12-29 13:02

Pisząc swego bloga zapomina Pan o tym że jest …
… wykszałconym, ma Pan pewien poziom oczekiwań od siebie i swoich dzieci. Tego punktu widzenia nie muszą podzielać wszyscy, no chociażby średniacy. Stąd zakładać, że każdy …

~czytelnik
2007-12-29 13:06

Niektóre diamenty szlifuje się do skutku. Nie zadawala …
… niektórych tylko dyplom.Rekrutacje do ciekawych zawodów wymagają fachowych informacji i nie jednego szkolenia i egzaminu.To nie prawda,że żeby robić to co się lubi …

~niepokorna
2007-12-29 13:31

według mnei największa bieda wynika z przekonania, że bez …
… wyższych studiów nie ma szans na 'dobrą pracę’ – czyli duże pieniądze. Na awans. Wystarczy choćby przejrzeć ogłoszenia o pracę – w wielu atrakcyjnych …

~HELLen
2007-12-29 13:06

Wypowiedzi JKM-a : http://bankier.tv/jkm.html

~Kss
2007-12-29 13:13

Drogi Corvinusie, widzisz Pan… będąc młodzieńcem miałem …
… długo sters, gdy uświadomiłem sobie że niestety… "nie opanuję ani historii ani literatury zwanej językiem polskim i… nie dostanę się na prawo. Cóż jestem …

~polo35
2007-12-29 13:16

Chodzi o etykę w kieszeni?

~niepokorna
2007-12-29 13:40

Pani Januszu calkowicie sie z Panem zgadzam. Obecny poziom …
… naszej edukacji jest na bardzo niskim poziomie, ludzie studiuja bo wszyscy mowia "studiuj bo inni tez maja wyzsze wyksztalcenie" lub "studiuj bo jak bedziesz …

~Darek
2007-12-29 13:37

Tak,czy inaczej inwestuje w siebie….

~niepokorna
2007-12-29 13:42

Gdyby w drodze demokratycznych wyborów można dokonać …
… naprawdę istotnych zmian to dawno byłyby zakazane"

~Cytat
2007-12-29 13:41

Cyklotron to rzecz bardzo potrzebna w nedycynie wiec jakis …
… nowy model by sie na pewno przydal ludzkosci.

~albert
2007-12-29 13:54

niedawno pisal byl Pan o tym zeby wziac sie do roboty i …
… myslec nad projektami ustawa. mi dzisaj wpadl do glowy smieszny pomysl.  otoz mozna by przygotowac projekt ograniczajacy przywileje poslow, a te sa na tle innych …

~proletariusz;)
2007-12-29 14:09

Boso,ale w ostrogach.

~niepokorna
2007-12-29 14:10

Pan Mikke kolejny raz wypowiada się na temat o którym nie …
… ma zielonego pojęcia – otóż w jego wymarzonym państwie bez przymusu szkolnego [za to z płatną edukacją] 80 % ludzi nie pośle dzieci do szkoły [względnie …

~Irbis
2007-12-29 14:11

Brawo panie JKM tak trzymac. W sierra leone tez nie ma …
… przymusu nauki i jak sobie radza. pierwsze miejsce w produkcji diamentow na swiecie. UPR chce w ten sposob sprawic by Polska byla chociaz nr 2.

~mozg
2007-12-29 14:18

Może by Pan tak napisał jak wyłowić tych o największym …
… potencjale. Z biednych, czasem z patologicznych rodzin – takie osobowe perły rozwoju wiedzy i nauki, czyli rozwoju ludzkości takich "Banachów" matematyki, fizyki i …

~Noel, Lech Sarm…2007-12-29 14:20

A ile razy mozna pisac ze jedynie likwidacja przymusu …
… panstwowej edukacji spowoduje rozkwit nauki? Dopiero wtedy mialbys okazje zaobserwowac cudowne zjawisko: te Twoje perly samoistnie wyplywajace na powierzchnie z …

sprutygolf
2007-12-29 15:28

Takich jak ty półgłówków poddawał bym przymusowej i …
… trwałej kastracji poprzez wycięcie jąder.  Aby się głupota nie mogła szerzyć!

~NLS
2007-12-29 17:36

Czyli przyznajesz racje, ze glupota jest dziedziczna! A …
… Twoje obawy o owych geniuszy z rodzin patologicznych niezbyt madre.

sprutygolf
2007-12-29 18:44

Dyskutujecie tu o jakichś pierdołach , a naprawde nie …
… widzicier jak grożna i absurdalna jest sytuacja w której sędzia ( wymiar sprawiedliwości domena państwa) zarabia mniej od robotnika budowlanego remontującego sąd

~Jarek
2007-12-29 14:21

Albo gdy ojciec-murarz robi galerię handlową -więzienie …
… dla swojej córki. On 3000 zł jako budowlaniec, ona 1000 zł jako sprzedawczyni w odzieżowym.

~jac
2007-12-29 17:43

Jak zwykle oryginalnie i jak zwykle z biegiem dni i lat …
… coraz bardziej idiotycznie, radykalnie … Edukacja jest przyszłością ekonomiczną [Sorman Gyu …], wystarczy poczytać COKOLWIEK Panie Januszu. [zmiana konsensu …

~www.jaskola.pl
2007-12-29 14:24

Przyszłością ekonomiczną jest prawdziwie wolny rynek

~Jarek
2007-12-29 14:25

O, mamuś kochana,aleś Pan narobił>>> …
… http://wiadomosci.onet.pl/1665192,11,idiota_z_dyplomem_to_taki_sam_idiota,item.html

~niepokorna
2007-12-29 14:24

"Miller chce Stanów Zjednoczonych Europy" – Ratunku!!! …
… Teraz wszystko będzie się działo oficjalnie… Nie rozumiem (jako nieco inne pokolenie?) tych zapędów imperialistycznych, jednoczących, unifikujących; skąd wogóle …

~Józef K.
2007-12-29 14:25

Szkoda, że nie zauważył Pan takiego zjawiska, iż wśród …
… edukowanych idiotów z tytułami a jakże – profesorskimi! prym wiodą ci związani z tzw. Ojcem Dyrektorem. A brak tego zaznaczenia deprecjonuje ludzi inteligentnych z …

~Andrzej Nowosta…2007-12-29 14:27

Zapewniam cię że jest tam jeszcze większa liczba …
… eurosocjalistów, którym tak samo jak wyznawcom ojca dyrektora nie chce się myśleć , i głoszą prawdy , których się wykuli na blachę

~Jarek
2007-12-29 14:33

Nie zapomnę artykułu  w Polityce przed referendum unijnym …
… , absolwenta uniwersytetu Łomonosowa, którym gorączkował się jak bardzo wierszym Kto ty jesteś polak mały jest nacjonalistyczny zaściankowy  i mało postępowy

~Jarek
2007-12-29 14:37

Zapewniam cię że jest tam jeszcze większa liczba …
… eurosocjalistów, którym tak samo jak wyznawcom ojca dyrektora nie chce się myśleć , i głoszą prawdy , których się wykuli na blachę

~Jarek
2007-12-29 14:33

Brednie Eurosocjalistów wylądują tam gdfzie wylądowały …
… brednie socjalistówe radzieckich , czy naprawde warto dla wyłowienia jednego geniusza pakować przymusowo do szkół 100 uczniw  , którym się nie chce uczyć , i …

~Jarek
2007-12-29 14:30

No dziwne trochę a więc społeczenstwo ludzi z zawodowym …
… wyksztalceniem bez ogolnej wiedzy ( matematyka , geografia , historia , języki obce i literatura ) to przecież dopiero może byc społeczenstwo debili …

~co ten JKM plec…2007-12-29 14:35

Tę wiedzę z powodzeniem można "łyknąć" w nauczaniu …
… początkowym i podstawowym – rozwinąć do pułapu wyższego w gimnazjach i liceach. JKM mówi o wiedzy, którą nas szpikują wielkim wysiłkiem, a która w niczym nie przydaje …

~delog
2007-12-29 14:45

Same sterotypy będą…aż Bin L.ich oświeci,kto tu niewierny.

~no
2007-12-29 14:40

Gdyby – jak szacuje Pan Korwin – społeczeństwa miały jeden …
… promil geniuszów, to ludzkość byłaby tysiąclecia do przodu. Wiem, że mniejsza reprezentacja jeszcze lepiej oddaje argumentację pana Korwina, ale – naprawdę – …

~fallacy
2007-12-29 14:41

Witam Panie Januszu Pozwolę sobie wejść z Panem polemikę, …
… gdyż kilka sformułowań, które Pan poruszył w swoim blogu wywołała u mnie zdumienie, a nawet lekkie zażenowanie.  Przejdę od razu do sedna sprawy. Otóż powołuje …

~spulchniator
2007-12-29 14:53

Trzeba znowu zgodzic sie z Panem .Wielu idiotow sprawuje …
… powazne funkcie ,podejmujac nieodpowiedziane decyzje,ile w biurokracji roznego strzebla zasiada,traktyjac obywatela z ignorancja i rozkosza w urunieniu …

~Thodh
2007-12-29 14:53

Misternie prosty plan obalenia dyktatury głupców: Musimy …
… wszyscy(tj. mądrzy ludzie) wyjechać z tego kraju, a głupcy sami się wykończą swoją d***kracją!

~kosmiczny wojow…2007-12-29 14:58

Wiedza podstawowa szkoly podstawowej musi byc przymusowa, …
… ale musi zostac ograniczona do faktycznej wiedzy podstawowej pozwalajacej na zycie w Polsce i spoleczenstwie. Ale nie wolno znosic tego przymusu. Nalezaloby …

~Maciej
2007-12-29 15:02

Precz z komuna!!! (A Macieja dozywotnio odsunac od …
… decydowania o oswiacie) Pamietam bajke Pies i wilk. Dzis mickiewiczowski Brys tez optowalby za przymusowa obroza dla kazdego.

sprutygolf
2007-12-29 15:56

tego typu wypowiedzi potwierdzają tylko przymus nauki …
… podstawowej – umiesz pisac, trzeba jeszcze umiec czytac … ze zrozumieniem 🙂

~Maciej
2007-12-29 17:24

Wybacz Maciej, ale nie zrozumiales.. To Ty jestes …
… wychowanym w panstwowej szkole odpowiednikiem Brysia. Zarzucasz mi brak czytania ze zrozumieniem? Moze to byc prawda, gdyz mialem powazne klopoty z wytlumaczeniem na …

sprutygolf
2007-12-29 18:39

Państwo musi zakładać, że rodzice nie przekaza dziecią …
… wiedzy podstawowej jaką jest czytanie – jest to wg mnie kompletne minimum (nie licząc mowy) ktore musi opanowac maly czlowiek i ktore musi mu zapewnic panstwo. Co …

~Maciej
2007-12-29 20:25

any Boskie!!! Macieju , co Wy w glowie macie??

~igrek
2007-12-29 23:59

Edukacjonisci za cel maja swoje zarobki wygenerowane za …
… pomocą systemu, który daje im pewnosc posadek i pieniedzy za umysłowe lenistwo i konformistyczne postawy. Mozna mnozyc nazwiska wykładowców jak i profesorów …

~Jan
2007-12-29 15:06

Nie rozumiem, czy implikuje Pan, ze dziecko samo poprosi …
… rodzicow o doprowadzenie z podworka do szkoly czy , zeby nie marnowac czasu na ochrone dzieci z rodzin patologiczny mimo, ze zdolne, mogly by wniesc cos do …

~Podobnie jak Pa…2007-12-29 15:33

Panie Korwinie Mikke!!!!Podziwiam pana głupie wypowiedzi …
… uważam że jest Pan I Klaunem Wyzwolonej Polski jeżeli tak myśleli wszyscy Ci błękitno krwiści to rozumiem dlaczego Naród Polski tyle wycierpiał i tyle razy był …

~amro1
2007-12-29 15:41

"Kto wie, czy wybuch w Czarnobylu nie został spowodowany …
… przez takiego mało zdolnego, z proletariackim pochodzeniem, wywindowanego dzięki partyjnej protekcji na doktora fizyki atomowej?" Ignorancja publicznie …

~belor
2007-12-29 15:43

Mam pytanie do Blogowiczow PROEDU: Jesli dzieki zamoznosci …
… i przymusowi wszyscy zostana wyedukowani na doktorow, to kto bedzie zajmowal sie smieciami? Odp.:Doktorzy…

~mario.h
2007-12-29 15:46

Ale pieprzasz, smieciaz to porzadna stala fucha, z odpadow …
… plastikowych mozna rope, olej opalowy pedzic – a jedynymi ekonomistami ktorzy potrafili przewidziec cen surowcow i ropy naftowej byli zwykli smiecarze a nie …

~.
2007-12-29 15:54

Ale poprzedni kolega ma rację – jeśli wsztyscy zostaną …
… doktorami, to doktorzy będą robić na śmieciarce. Obecnie pewnie robią już to magistrzy.

~jac
2007-12-29 17:36

Slusznie panie Januszu ! Zakazac ksztalcenia i to od zaraz …
… .Tylu madrali nam Zachod naprodukowal .Tyle wynalazkow madrale naprodukowali .I w jakim celu ? Ano po to zebysmy mieli problemy z klimatem  chyba ;)))Do …

~brukselka
2007-12-29 16:13

Dzięki szefie za ten link do komuszków, te ich teksty mogą …
… nieźle poprawić humor.  PS. Dlaczego oni Pana nazywają faszystą, skoro nie jest Pan socjalistą?  🙂

~NoName
2007-12-29 16:15

Witam !  Jestem rodzicem dwojga dorastających dzieci, …
… jedno w wieku maturalnym drugie zaś przed-licealnym i wiem iż system oświatowy we współczesnej Polsce a i w Europie ( patrz celny art. w NCzas o edukacji w Szwecji) …

~nicdobrego
2007-12-29 16:20

Panie Januszu chcę wrócić jeszcze do Pana porzedniego …
… wpisu, który także dotyczy wykształcenia. Debata na temat eurokołchozu pomiędzy uczniami tzw. zawodówki i licealistów jak Pan pisał wygrali Ci na niższym poziomie …

~Ryszard z Pozna…2007-12-29 16:26

Sowa 67, ty jesteś kompletnie zboczona!!!!

~wróbel 65
2007-12-29 17:46

Sowa 67, ty jesteś kompletnie zboczona!!!!

~wróbel 65
2007-12-29 17:47

Idiota z dyplomem…. tak, dobrze się Pan przedstawił.

~milka
2007-12-29 16:28

Nauczycielka?

~egon
2007-12-29 17:51

a co na to p. Krauze i jego prokom ? czy program do …
… ewidencji w zus już działa ? http://wiadomosci.wp.pl/kat,,statp,UHJ6ZWdssWQgcHJhc3k%3D,wid,9521557,wiadomosc.html

~Gaza
2007-12-29 16:30

jak zwykle świetny artykuł -a te wszystkie syny chłopa i …
… inne cudactwa toż ta mierzwa musi też z czegoś żyć

~grzeslawek8
2007-12-29 16:37

Używaj pan innych słów bo my w LPR-e, nie bardzo …
… rozumiemy..a i przeproś za Poznań.

~LPR
2007-12-29 16:57

Panie Januszu. Pańskie teksty są regularnie od kilku dni …
… na Onecie. Ja się zaczynam bać. Prowokacja? Co ONI kombinują? Zaczynam się gubić, bo tego nie rozumiem…. pozdrawiam

~holf
2007-12-29 17:16

Ja po przeczytaniu wpisu na onecie odniosłem dość …
… negatywne wrażenie. Potem przeczytałem całość i tekst mi się bardzo spodobał. Tak więc cel – ośmieszyć JKMa.

~conrad
2007-12-29 18:45

Ma Pan całkowita rację! Ale ten problem istniał od …
… "zawsze" bo istnieje taka sentencja łacińska: morosophi moriones pessimi. Czyli: uczeni głupcy są najgorsi.

~obserwator123
2007-12-29 17:37

PANIE KORWIN !!! KOMU, POTRZEBNA JEST P.PRAWDA ??? DO …
… PRAWDY TRZEBA MIEC ROZUM I ODWAGE. ILU MOŻE TEGO ZASZCZYTU,DOSTĄPIC ??? OSTATNIE WYBORY POKAZAŁY TO !!! P. SIE ŁUDZI ,JA NIE.

~STEFAN 49 KRAKÓW
2007-12-29 17:39

Z tym idiotą magistrem to ma Pan zupełną rację. Takiego …
… nie można dopuszczać do władzy, do rządzenia. Czy Pan już teraz rozumie dlaczego przegrywa Pan kolejne wybory do parlamentu? Pozdrawiam!

~JKK
2007-12-29 17:40

IDEA !!! Panie Januszu, na Pana blogu pojawia się coraz …
… więcej imbecyli i kompletnych idiotów (chyba Pana szacunki, co do składu społeczeństwa nie były zbyt dokładne 🙂 dlatego proponuję, aby każdy kto chce …

~sowa67
2007-12-29 17:42

Popieram, naprawdę dobry pomysł!

~NetMan
2007-12-29 17:47

Ciekawy pomysł.Ale jak od komentarza dostają prowizję to …
… wystąpią o podwyżkę .Znając jednak ogólne przywiązanie  ludu do darmochy blog umarłby śmiercią naturalną.

~sandokan
2007-12-29 18:02

Genialny pomysł, ale obawiam się, że zorganizowanie tego …
… na Onecie jest niemożliwe, a pan JKM się nigdzie indziej przenosić nie chce.

~conrad
2007-12-29 18:47

Nie mogę napisać komentarza. Nigdy nie mogę nic napisać!!  …
… To okropne… Nie mogę nic napisać ponieważ zawsze się zgadzam z tym co chciałbym skomentować. A pisanie 10/10 to strata czasu.

~NetMan
2007-12-29 17:45

idż siku

~pa kotku
2007-12-29 17:52

ACH ,JAKI BRRRUTAL !!!

~KOCHAJĄCY INACZEJ
2007-12-29 18:12

P.Januszu ma p. racje …
… !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  I , CO Z TEGO ???????????????????????????????????

~PYTAM
2007-12-29 18:03

jak człowiek trochę wiedzy poliże to mu nie zaszkodzi. …
… bywa, że szkoły i uczelnie kończą ludzie mniej przeciętni, tylko dlatego, że są uparci i potrafią zakuć materiał. znam też kilku co im się nie udało a plasują się …

~Maciej Tyczyński
2007-12-29 18:04

ISLAM ZWYCIĘŻY !!! Będe walczył!!!Szkoda wnuków,oni …
… przegrają.TOTALITARYZM ZWYCIĘŻY !!! To,jest w naturze ludzkiej!!!

~ODPOWIEDZ J.K.M
2007-12-29 18:23

Parafrazując. Chłop pańszczyźniany i komuch (a nawet …
… bardziej niż komuch – SD "świętsze" od matiuszki PZPR bywało) udający konserwatywno-liberalnego arystokratę, to wciąż chłop pańszczyźniany i komuch. Debilocjoności – …

~Veln
2007-12-29 18:14

Między 7 a 18 rokiem życia jest 11 lat nauki. Czyżby pan …
… już przypisywał uczniów – niczym chłopów pańszczyźnianych – do szkół na dłuższe okresy czasu? Może dożywotnio studiować będą dyrektywy eurodebili?

~jac
2007-12-29 18:23

UPOŚLEDZONY …!!!

~DEBIL
2007-12-29 18:27

ŚWIETNY ARTYKUŁ P. JANUSZU  !!!!!!!!!

~EWELINA
2007-12-29 18:31

ad. wypadku w czarnobylu "Młody, bo zaledwie …
… trzydziestotrzyletni Aleksander Akimow również był doskonale przygotowany do sprawowania swej funkcji. Maturę zdał z wyróżnieniem, z podobnym wynikiem ukończył Moskiewski …

~wit
2007-12-29 18:15

Panie Januszu, z troszkę innej beczki: co Pan myśli o tym …
… http://tiny.pl/pcrf ?

~b-stok
2007-12-29 18:31

Panie Januszu, przepiękny wpis. Problem z edukacją, to …
… nie problem od dziś, ilu z nas pamięta słowa: Idź na studia to łatwiej znajdziesz pracę (albo nawet – w końcu znajdziesz parcę). I tu niestety zadziałał "wolny …

~Darek
2007-12-29 18:33

Czyżby prosili ich o zgłaszanie się tutaj wykładowcy? …
… Jeśli tak, to może jednak te studia coś im dają…

~Karoll
2007-12-29 20:39

Janek,trzym sie chopie …
… !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~Ślonzok
2007-12-29 18:34

Ciekawie tu.. przyznaje. I politycznie. Zapraszam do …
… www.j-j-k.blog.onet.pl

oddaj.mi.zycie@o…2007-12-29 18:36

Pan jest wlasnie takim idiota.

~kuba
2007-12-29 18:43

Istotnie tak jest. Najgorsze, że od lat idioci z dyplomami …
… pilnują bacznie by ktoś z większym IQ nie przedarł się na wyżyny i nie odkrył ich ignorancji i braku wiedzy. Dzieje się tak na każdym poziomie władzy i w …

~Marky
2007-12-29 18:47

P. JANUSZU,JEST P. WIELKI …
…  …

~EDYTA 17 KRAKÓW
2007-12-29 18:52

prawde mówisz i h… z tego,nic sie nie zmienia

~!!!!!!!!!!!!!!!…2007-12-29 18:56

KORWIN TEŻ NIEUDACZNIK,TAK JAK INNI POLITYCY.NIC NIE …
… ZMIENI .

~PASZLI  WON
2007-12-29 18:59

niestety,racja

~ewcia
2007-12-29 19:01

ZACZĄŁ PAN PISAĆ 'DO RZECZY’ , Z GRUBEJ RURY  I …
… ŁOPATOLOGICZNIE I OD RAZU STATYSTYKI IDĄ W GÓRĘ – BĘDZIE DYCHA NA NOWY ROK :)!!! MAM TYLKO PYTANKO, DLACZEGO ONECIK PISZE O BLOGU POLITYCZNYM JKM, SKORO W SPISIE BLOGÓW …

~CIEKAWSKI
2007-12-29 19:03

A co potrafią naukowcy, którzy nie są dziećmi …
… proletariatu, za to są mocno związani z przemysłem. Pierwszy przykład z brzegu: http://www.halat.pl/linie.html

~mm
2007-12-29 19:13

Ja się nie czepiam, bo rozumiem intencje. Np. niejaki …
… yarecki chcial Pana tak poprawiac, ze nie chciało mu się zajrzeć do przepisów rzecz jasna dostępnych na stronie sejmu. Są jednak lenie, co nie zajrzą i poglady …

~emp.
2007-12-29 19:22

Panie Januszu, to nie spisek, ale zwykła prewencja. Dla …
… dobra ogółu lepiej zmusić każdego do przyswojenia pewnego zasobu wiedzy, niż zepchnąć sporą część społeczeństwa na margines i później płacić za łapanie i …

~hmm
2007-12-29 19:25

Nie byłoby żadnego problemu, gdyby ludzie bez umiejętności …
… się nie rozmnażali. Kiedy by się nie rozmnażali? Gdyby nie było zasiłków rodzinnych, becikowego i funduszy alimentacyjnych. Państwo jednak robi z płodzenia …

~Karoll
2007-12-29 19:34

Ależ ludzie bez umiejętności bardzo chętnie się mnożą, …
… znacznie chętniej i mniej odpowiedzialnie, niż wykształcone elity. W krajach, gdzie nie ma zasiłków (chociażby w biednych państwach afrykańskich) – też. Do …

~hmm
2007-12-29 19:56

To jest inna kultura. Przejście od mieszkania w wiosce w …
… dżungli ku byciu kloszardem to i tak jest poważny awans cywilizacyjny. U nas takiego nieskrępowanego rozrodu nie ma – a wielu polityków uważa to za problem, bo …

~Karoll
2007-12-29 20:59

Wyższy rozród niewykształconej biedoty niż elit ma miejsce …
… we wszystkich kulturach. To samo co w Afryce, zobaczysz w slumsach Ameryki Południowej, Egiptu, Indii, Bangladeszu. Po prostu wychowanie dzieci w takich …

~hmm
2007-12-29 21:38

Ludziom zamożniejszym nie opłaca się mieć więcej dzieci, …
… bo mają zabezpieczenie na starość w postaci ZUS. Jeśli już to mają, to dzieci nie uznają, że rodzicom się od nich coś należy i na przykład zdarzają się sytuacje, …

~Karoll
2007-12-29 22:01

Gdyby nie ZUS, ludzie odkładaliby oszczędności na starość …
… prywatnie. Skoro niewydolny ZUS zniechęca do posiadania dzieci, to prywatny system kapitałowy – tym bardziej. Co do dobrowolności, to niewiele ona da, jeżeli …

~hmm
2007-12-29 22:19

Jeśli ta emerytura rzeczywiście będzie wypłacona. A jeśli …
… wszyscy tak właśnie pomyślą, to nie będzie. Myślę, że ludzie to zauważają. Poza tym, są chyba rzeczy, których nie można kupić – towarzystwo na starość, …

~Karoll
2007-12-29 22:32

Emerytury w wymierającym kraju mogą być wypłacane, jeżeli …
… fundusze będą inwestowane poza granicami – w państwach dopiero rozwijających się, o wysokim przyroście naturalnym. Co do innych funkcji potomstwa (towarzystwo …

~hmm
2007-12-29 22:40

Kiedyś w końcu kraje wymierające przestaną być bogatsze. …
… Rozumiem, że obydwaj zauważamy ten problem. Traktowanie potomstwa w taki sposób, że dwoje dzieci to wszystko, co potrzeba to chyba drobne ograniczanie się.

~Karoll
2007-12-29 23:18

Niekoniecznie muszą przestać być bogatsze, jeżeli składki …
… emerytalne będą inwestowane za granicą. W takiej sytuacji liczone na głowę bogactwo może nawet rosnąć, wraz z zmniejszaniem się liczby beneficjentów funduszu …

~hmm
2007-12-29 23:43

A co do prywatnych funduszy – jeżeli składka byłaby …
… zarządzana wydajniej, to znaczy to, że za tą samą składkę można by uzyskać więcej – albo za niższą tyle samo. Rzeczywistość wypadnie gdzieś pośrodku.

~Karoll
2007-12-29 22:37

Poza tym nie rozumiem, czemu wychowanie dziecka miało by …
… być trudniejsze dla bogatych. Przecież jeśli się ma więcej pieniędzy, to można zainwestować je długoterminowo – na przykład w edukację dzieci. To jest decyzja …

~Karoll
2007-12-29 22:25

To bardzo proste. Ja się kształciłem do dwudziestego …
… piątego roku życia, a mój kolega rówieśnik, poszedł do pracy w kopalni w wieku siedemnastu  lat. Moi rodzice musieli zatem utrzymać mnie o 8 lat dłużej, a zważywszy …

~hmm
2007-12-29 22:55

No krótszy czas zwrotu, ale zysk w przeliczeniu na …
… jednostkę czasu chyba mniejszy?

~Karoll
2007-12-29 23:03

Dlatego płodzi się dwanaście sztuk zamiast dwóch, a …
… zważywszy na szybkie usamodzielnianie się dorastających dzieciaków, na starość można liczyć nie tylko na własne dzieci, ale i sporą gromadkę wnuków i prawnuków.

~hmm
2007-12-29 23:35

Panie Mikke, nie piszę w związku z konkretnym tematem lecz …
… ogólnie. Jestem Pana sympatykiem od lat, chociaż nigdy nie zabierałem głosu na Pana stronie. Głosi Pan prawdy, które zawsze podejrzewałem o istnienie, lecz …

~felix
2007-12-29 19:31

Co pan sądzi o Wojciechu Cejrowskim?

~ktoś
2007-12-29 19:34

nie wim czy dobrze trafiłam w blog Korwina Mikke… 50 lat …
… powinno mnie usprawiedliwić. Pan Mikke prócz "szoków siania" jest niezwykle spostrzegawczym i trafnym w ocenach człowiekiem. Może szkoda ,że pewnie z powodu …

~RAHAHUTA
2007-12-29 19:52

Panie Januszu, rzeczywistość stała się o wiele za bardzo …
… skomplikowana, aby ktokolwiek potrafił to ogarnąć Nie istnieją proste przepisy na dobrobyt – poza jedną -uczyć się, całe życie , myśleć samodzielnie i nie …

~P.G.Gwoździowski
2007-12-29 19:57

"nie wierzyć,że mamy coś poza tym życiem,którym żyjemy" – …
… no i nakłaniasz do samodzielnego myślenia w związku ztym myślę,że MAMY coś poza tym życiem ziemskim.

~luz
2007-12-29 20:13

Problem edukacji b.ważny ale nie sądzę by "tuskanci"go …
… zmienili raczej usztywnią i utrwalą istniejące bagno.Tak samo widać co się zaczyna wyprawiać w palestrze ale tak Polacy zdecydowali w wyborach i może za 4-ry lata …

~luz
2007-12-29 20:03

Na forach nie tylko ONET-u 'Korwin, Rydzyk, RM’ to …
… 'trendy’ chłopcy do bicia. Nie ważne co mówią – samo Ich istnienie – wywołuje toczenie piany. Zauważcie Państwo – merytoryczna polemika praktycznie nie istnieje. …

~kowal
2007-12-29 20:13

Proszę uwierzyć, panie Korwinie, iż w moim liceum …
… utworzono (w moim roczniku), 3 klasy matematyczno-fizyczne. Podkreślam – 3 klasy. 3 na 6 klas w moim roczniku jest matematyczno-fizycznych. Liczbę klas określono …

~Kauczuk
2007-12-30 02:33

Witam Panie Januszu Przeczytałem Pański tekst odnośnie …
… edukacjonistów i nasunęła mi się w tym kontekście pewna refleksja. Chodzi mi mianowicie o dziedziczenie zawodu. Coś takiego miało już miejscu w dziejach historii i …

~spawiedliwy
2007-12-30 12:57

Panie, ostrożnie z tymi parabolami (czapnicy). Albowiem …
… sam hołdujesz zasadzie, że nie można wymyślić takiej głupoty, której ONI nie byliby w stanie wcielić w życie (przymus noszenia czapek). `(|;-) Pozdrawiam

~laik555
2007-12-30 18:42

Panie Korwin, pisze Pan i wlicza 1% geniuszy w statystykę …
… a potem pisze o geniuszach jako tych, których się pomija (wespół z imbecylami). Gdzie logika

~Piotr.A
2008-01-01 00:50

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758