Bez kategorii
Like

Czy rządy „normalnych” to normalność?

11/04/2007
450 Wyświetlenia
0 Komentarze
84 minut czytania
no-cover

Najpierw drobne sprostowanie: nie jest prawdą, że autora Uchwały Lustracyjnej, czyli mnie, przez 15 lat żadna telewizja nie poprosiła o wypowiedź nt. lustracji. Poprosiła, nawet wczoraj. Rosyjska NTV. P.Marek Borowski pytany o mnie oświadczył, że jestem „poza głównym nurtem polskiej polityki”. Ma, oczywiście, rację. Ja zupełnie nie pasuję do głównego nurtu. Zaznaczam przy tym, że 80% szumowin płynących głównym nurtem wyląduje niezadługo w kryminale – bo to jest właściwe miejsce ogromnej większości „polskich polityków”. A tym, że nie dają mi gadać specjalnie się nie przejmuję. Odkąd śp.Winston L.S.Churchill, bądź-co-bądź były I Lord Admiralicji, wypowiedział się przeciwko polityce ugłaskiwania Adolfa Hitlera, nie został ani razu dopuszczony do BBC ani do żadnego brytyjskiego radio. Dopiero gdy polityka appeasementu zbankrutowała, zrobiono zeń premiera. […]

0


Najpierw drobne sprostowanie: nie jest prawdą, że autora Uchwały Lustracyjnej, czyli mnie, przez 15 lat żadna telewizja nie poprosiła o wypowiedź nt. lustracji. Poprosiła, nawet wczoraj. Rosyjska NTV.

P.Marek Borowski pytany o mnie oświadczył, że jestem „poza głównym nurtem polskiej polityki”. Ma, oczywiście, rację. Ja zupełnie nie pasuję do głównego nurtu. Zaznaczam przy tym, że 80% szumowin płynących głównym nurtem wyląduje niezadługo w kryminale – bo to jest właściwe miejsce ogromnej większości „polskich polityków”.

A tym, że nie dają mi gadać specjalnie się nie przejmuję. Odkąd śp.Winston L.S.Churchill, bądź-co-bądź były I Lord Admiralicji, wypowiedział się przeciwko polityce ugłaskiwania Adolfa Hitlera, nie został ani razu dopuszczony do BBC ani do żadnego brytyjskiego radio. Dopiero gdy polityka appeasementu zbankrutowała, zrobiono zeń premiera. Spoko: jeszcze zobaczymy tę bandę z ław sejmowych na więziennych pryczach. ONI to zresztą przeczuwają – bo bardzo dbają o podniesienie standardów pobytu w więzieniach.

I drugie sprostowanie. Oczywiście rację ma {soccertease} pisząc, że MEDICARE to tylko opieka medyczna dla emerytów, a nie powszechny system dla wszystkich. Powinienem był napisać MEDICARE i MEDICAID – ale wydawało mi się to zbędne. Zawsze ktoś, cholera, dostrzeże te nieścisłości…

Tym niemniej sprawa jest poważna. Samo MEDICARE pochłania 15% budżetu Wuja Sama!! By zdać sobie sprawę z łącznego marnotrawstwa (nie: „wydatków” lecz sum wyrzuconych w błoto) wskutek istnienia MEDICAID i MEDICARE podam, że Instytut Katona (CATO Institute) ocenia to na 170 miliardów dolarów rocznie. W odróżnieniu od wydatków na wojnę w Iraku, która (gdyby Wuj Sam wiedział, jak ją wygrać…) teoretycznie ma służyć interesom USA, te straty nikomu nic nie dają, służą co najwyżej demoralizacji ludzi. Lewica potępia wydatki na wojnę, choć potrwa ona kilka lat – a nie potępia wydatków socjalnych, które wyrzucane są w błoto co roku – i co roku rosną! I to jest dopiero obciążenie dla biednych!

Bogaci jakoś sobie radę dadzą…

Wracamy do

Poradnika zbierania Informacji (część IV)

Bardzo ważne jest też zbieranie informacji od ludzi. Zwłaszcza od fachowców. Jak się idzie do pracy, wiedzę wyniesioną ze szkół należy trzymać w najciemniejszym zakamarku umysłu – i słuchać fachowców. Dopiero po nabraniu wątpliwości co do ich rad, można zajrzeć do podręcznika.

Pamiętajmy, że podręczniki piszą ludzie po 50.tce, którzy nie mają pojęcia o najnowszych trendach. W niektórych dziedzinach jest to zbawienne (np. w socjologii) – w niektórych, zwłaszcza w technice: zabójcze.

Tu jednak piszę nie o sprawach zawodowych, lecz o pobieraniu informacji w życiu codziennym.

Otóż w tej dziedzinie zaszła od pół wieku zasadnicza zmiana. Kiedyś ludzie słuchali starców, mających doświadczenie życiowe, którzy wygłaszali mądre uogólnienia, przemyślenia itd. . Dziś ludzie po 60.tce w 95% jeśli coś mówią ogólnego, to powtarzają to, co usłyszeli wczoraj w telewizji – a czasem to, co zapamiętali z telewizji sprzed 40 lat. O ile ludzie pamiętają jeszcze kiedy Janeczce wykluł się pierwszy ząbek i kiedy nawalił gaźnik w „Trabancie” – o tyle wszelkie teorie pochodzą z telewizji. Ludzie nie mają czasu spokojnie porozmyślać nad życiem, bo oglądają telewizję.

Natomiast można polegać na spostrzeżeniach. Są one tym cenniejsze, od im prostszych ludzi pochodzą. Tych informacyj nie ma, niestety, w internecie. Często pijaczek spod budki z piwem widział i zapamiętał coś, co reżymowa propaganda usiłuje zatrzeć. Trafia się i profesor, który coś pamięta – ale zazwyczaj jego relacja jest zniekształcona tym, że on to już po swojemu zracjonalizował, wygładził, skonfrontował z teoriami naukowymi, z telewizją i innymi znajomymi. Relacje prostaczków są znacznie bardziej wiarygodne!!

Jeśli o jakimś dziwnym fakcie informuje nas kilka osób, to prawdopodobieństwo, że jest to informacja prawdziwa, rośnie. Do chwili, gdy się przekonamy, że po prostu oglądali na ten temat program TV.

By skończyć tę część: od ludzi pobieramy informacje TYLKO na temat tego, co sami widzieli lub przeżyli. Ewentualnie: ręczą za swojego kolegę czy przyjaciółkę, że ci widzieli to na własne oczy. Pod warunkiem, że wiemy, że ta przyjaciółka nie oglądała programu TV na ten temat.

Natomiast uogólnianie na podstawie relacyj osobistych jest mylące. Po prostu: poruszamy się w swoim środowisku. Na podstawie rozmów ze znajomymi moglibyśmy być przekonani, że UPR zdobędzie 40% głosów – a przecież dostaje znacznie mniej.

Trzeba nauczyć się jednej rzeczy: jesteśmy nienormalni. Normalny, przeciętny człowiek nie czyta blogów politycznych (a w szczególności bloga JKM), w ogóle do internetu zagląda rzadko, tylko na tytułową stronę wp, interii czy onetu – oraz czasem na allegro. Normalny człowiek ogląda serial, mecz, czyta w gazetach tylko tytuły, a interesuje się jedzeniem, piciem i innymi przyjemnościami – a także zapewnieniem tego swojej rodzinie.

My, nienormalni, nie możemy wczuć się w psychikę ludzi normalnych. Jest to normalne: rzadko kiedy ludzie umieli wczuć się w psychikę swoich władców.

A właśnie normalni są dziś władcami.

Jak pisał Adam Mickiewicz:

„Gęby za l*d krzyczące sam l*d w końcu znudzą,

I twarze l*d bawiące na końcu l*d znudzą.

Ręce za l*d walczące sam l*d poobcina.

Imion miłych l**owi l*d pozapomina.

Wszystko przejdzie. Po huku, po szumie, po trudzie

Wezmą dziedzictwo cisi, ciemni, mali ludzie”.

Komentarze:

heilel.salon24.pl POLSKIE TERMOPILE, czyli Tusk vs …
… Kwasniewski Prawicowy blog- zapraszam

~lux
2007-04-11 23:54

Korea Północna jest MONARCHIĄ !!!   Teoretycznie możemy …
… rozróżniać pomiędzy monarchiami, a dyktaturami, bo w teorii (na poziomie definicji) wszystko jest możliwe. W praktyce nie ma różnicy – oba ustroje sprowadzają się …

~liberał z PO
2007-04-11 23:56

A III Rzesza była demokracją. I co z tego?

~jjj
2007-04-12 00:03

Bzdura ! Gdyby była demokracją, to w 1937 odbyłyby się …
… wolne wybory i Hitler dostałby tyle głosów, co Korwin-Mikke obecnie.

~liberał z PO
2007-04-12 00:07

Czy Ty sobie jaja z nas robisz? Hitler doszedł do władzy …
… drogą DEMOKRATYCZNYCH wyborów! Udowodnij, że było inaczej.

~PrawicowyAteista
2007-04-12 00:37

Co z tego, że doszedł do władzy demokratycznie, skoro …
… demokrację zawiesił ? W normalnej demokracji powinny w tym momencie podnieść krzyk autorytety moralne i doprowadzić do pozbawienia Hitlera władzy. Ustrój, w którym …

~liberał z PO
2007-04-12 00:45

Co z tego, że doszedł do władzy demokratycznie, skoro …
… demokrację zawiesił ?  W normalnej demokracji powinny w tym momencie podnieść krzyk autorytety moralne i doprowadzić do pozbawienia Hitlera władzy.  Ustrój, w …

~PrawicowyAteista
2007-04-12 00:54

z tym ze wiekszosc nigdy nie glosowala na Hitlera, w …
… wyborach prez w 1931 przegral z Hindenburgiem, a najlepszy wynik NSDAP to 43% w 1933 i to uzyskany kiedy Hitler byl u wladzy i rozwiazal partie komunistyczna

~soccertease
2007-04-12 01:02

A wcześniej na SLD czy PiS głosowało ponad 50%? NIE! A …
… jednak rządzili/rządzą. A ile procent wyborców głosowało na Zytę Gilowską? A jednak jest ministrem finansów. – Tak własnie działa demokracja. Hitler doszedł do …

~PrawicowyAteista
2007-04-12 01:17

zgoda, ale nie znaczy ze |||  Rzesza byla panswem …
… demokratycznym, Hitrler doszedl do wladzy jak istniala  Republika Weimarska

~soccertease
2007-04-12 01:22

Czy jest ktoś TRZEŹWY umysłowo, kto twierdzi, że III RP, …
… przepraszam, Rzesza była państwem rządzonym demokratycznie? Nawet liberał z MO się zgadza.

~kpt Wachowski
2007-04-12 01:38

przeczytaj wyzej, niejaki "jjj" tak twierdzi

~soccertease
2007-04-12 01:53

Każdemu ignorantowi będziesz robił wykład, drogi …
… Sokeratesie? 😉

~Pluto
2007-04-12 01:56

to nie wyklad, napisalem kilka zdan

~soccertease
2007-04-12 02:05

"Zawsze ktoś, cholera, dostrzeże te nieścisłości…" to …
… się nazywa "The Wisdom of Crowds". Proszę przeczytać tą książkę to zrozumie Pan dlaczego demokracja jest lepsza niż poprzednie systemy.

~gregd
2007-04-12 10:11

Czytałem – trzeba być idiotą, żeby wyciągnąć z tej książki …
… prodemokratyczny wniosek. Kompletnym idiotą…

~antyBzdur
2007-04-12 11:09

Wyjątkowo inteligenta krytyka. Jestem pod wrażeniem 🙂

~gregd
2007-04-12 11:15

A co to za demokracja gdzie brak głosu nie ma żadnych …
… konsekwencji politycznych? Skoro 60% nie głosuje, to ja chcę żeby 60% miejsc było pustych w parlamencie – wtedy prędzej możnabyłoby to nazwać demokracją.

~Hetman_słoniowy
2007-04-12 12:42

BENDER to stary pierdzieel

~he
2007-04-12 13:11

Prawda objawiona! Sprzedaję prawdę objawioną!

kaczka_dziwaczka…2007-04-12 13:17

Wyciagnąłeś mylne wnioski.

~gosc
2007-04-12 13:52

Pan Janusz napisał, że  trzeba być idiotą aby czytać ten i …
… inne blogi  bardzo podobnie jak moja zona mnie określiła;-) ale zapraszam na mój runias-upr.blog.onet.pl

~UPrunias
2007-04-12 20:29

x=2322488 czytających y=25694 komentujących x/y=90,39

~licznik
2007-04-12 21:53

GŁOSUJ NA http://blogi-politykow.com/

~bercikx83
2007-04-12 21:58

Nie możemy marginalizować problemu pornografii Z Janem …
… Szafrańcem, senatorem, doktorem nauk medycznych, psychologiem klinicznym i lekarzem psychiatrą, rozmawia Agnieszka Niewęgłowska Jak Pan zdefiniuje pojęcie …

~Nasz Dziennik
2007-04-12 10:25

Jak w definicji "demokracji" może być wpisana Wolność, …
… skoro "demokracja" to dyktatura większości!?

~UPRany
2007-04-12 01:12

Właśnie. Zastanówcie się nad tym, co napisał UPRany

~PrawicowyAteista
2007-04-12 01:19

Co wy chcecie? Człowiek z Zasadami ma wolność. Będzie, …
… wraz z kolegami, dumny z Polski (a jak zawrą koalicję z SLD, które zapewnie zmieni nazwę niedługo, to dopiero 😉 ). Co innego jego wyborcy, hehe.

~leseferysta z PO
2007-04-12 01:32

Ciekawe, co by powiedzieli demokraci, jakby większość …
… oznajmiła, że nie chce demokracji. Pewnie potrząsnęliby brodami (jak mój stary cap) i beczącym głosem stwierdzili, że ludzie do demokracji nie dorośli.

~Kazek Mlycorz
2007-04-12 08:08

Już raz tak było. W Algierii w latach 90-tych po pierwszej …
… turze antydemokratyczni fundamentaliści islamscy mieli juz ponad 50% miejsc w parlamencie. Wtedy dotychczasowy (demokratyczny) rząd przy silnym wsparciu …

~Konserwatysta
2007-04-12 14:57

A więc demokracja może zagrażać demokracji. Idąc dalej – …
… brak demokracji może sprzyjać demokracji.  Faktem jest, że demokracja z cenzusem wyłącznie wieku powoduje, że głosy ludzi samodzielnie myślących giną w morzu …

~dibelius
2007-04-12 17:01

W USA demokracja funkcjonowała w miarę rozsądnie do czasu, …
… aż powstały mass media.

~RD
2007-04-12 20:38

No nie Kto Panu nakład do głowy takie pierdoły. Naprawdę …
… Pan wto wierzy?.

~mkacz
2007-04-12 18:56

Hiter zostal kanclerzem w 1933r, po czym zawiesil wkrotce …
… wszystkie swobody demokratyczne( wykorzystal pozar Raichstagu jako pretekst), po smierci von Hindenburga w 1934 oglosil ze przejmuje wszystkie obowiazki …

~soccertease
2007-04-12 00:57

III RP jest monarchią matrymonialną (od matrymonium ) …
… Czekam aż 20 osób poprawi mój błąd. Bo nie chodziło o matrymonium, tylko patrymonium, a tak w ogóle to nie jest monarchią matrymonialną, ale była kiedyś 😉

~zgryźliwy tetryk
2007-04-12 01:18

Ojej ale to Królestwo Polskie było,władcy mogli dzielić, …
… mnożyć dodawać i tracić obszar państwa jak chcieli i dali radę

~nobody
2007-04-12 19:04

W 1937 Hitler dostałby grubo ponad 50%. (Tyle co teraz …
… Łukaszenko). A gdyby w 1941 przeprowadził referendum na temat "ostatecznego rozwiązania kwestii żydowskiej", też by wygrał. Pozdrawiam

~Konserwatysta
2007-04-12 14:50

Gratuluje (nie)znajomości historii!!!! Jest pan na tyle …
… zdolny wierzyć w demokracje, ze uważa pan, ze gdyby ona była(bo była) w Rep.Weimarskiej to Hitler nie doszedłby do władzy. Gdyby nie "rzady motłochu" nie byłoby …

~Elear
2007-04-12 16:15

www.polonica.net witam wszystkich, moze wymienimy sie …
… pogladami czyli: ile prawdy jest na ww. stronie? jestem ciekaw waszych opinii jak rowniez Pana JKM?? mam nadzieje ze znajdzie Pan te 10 min na przynajmniej wstepna …

~szu
2007-04-12 11:07

Znajomy doniósł tam na samego siebie (że niby jest Żydem) …
… podając się za kobietę – dodali go jako antypolskiego żydoliberała. Tyle jest prawdy…

~antyBzdur
2007-04-12 11:13

a moze oglosimy ranking wiarygodnych zrodel internetowych …
… ?? czekm na propozycje – bo ja nie bardzo widzialem obiektywne media internetowe 🙁

~szu
2007-04-12 11:34

Niech pan nie będzie naiwny. NIE ma źródeł obiektywnych. …
… Każde mniej lub bardziej zniekształca przekazywane informacje. Sztuka w tym, by poprzez analizę źródeł, które w różny sposób zniekształcają fakty poznać naturę …

~antyreporter
2007-04-12 12:30

ja nie jestem naiwny TV juz dawno nie ogladam, chodzilo mi …
… o w miare obiektywne zrodla w internecie

~szu
2007-04-12 13:17

Dlatego teoretycy nie powinni mieć realnej władzy. …
… Teoretycznie, to nawet komunizm miał być wspaniałym ustrojem. Praktyka jednak płata figle.

~Mie-e-e-e-tek
2007-04-12 00:03

No tak, tylko ze prawdziwy komunizm taki jak w teoriach to …
… nigdzie nigdy nie zostal wprowadzony. W Polsce, w ZSRR czy w Chinach zawsze byly dyktatury a nie komunizm.  Prawdziwy komunizm gdzyby byl mozliwy do …

~jm
2007-04-12 07:56

Komunizm to dyktatura proletariatu i uspołecznione …
… (upaństwowione) środki produkcji. Taki system zawsze prowadzi od zbrodni do biedy.

~waszeć
2007-04-12 11:10

Komunistyczni władcy również dostrzegli sprzeczność natury …
… ludzkiej z komunizmem. To całkiem logiczne, że w rezultacie mordowali swoich poddanych milionami. Tobie jeszcze za mało dążenia do tego ustroju wiecznej …

~dibelius
2007-04-12 17:11

No ale do czego się sprowadzają?

~jjj
2007-04-12 00:07

Do tyranii, czyli przemocy fizycznej władzy wobec …
… poddanych, ograniczenia wolności, cenzury.

~liberał z PO
2007-04-12 00:11

Leberale z PO, mam pytanko. Kiedy Kwachu i TW "Must" …
… przejmą ster w dogasającej nieco partii Człowieka z Zasadami? Szczerze mówiąc, nie mogę się doczekać!

~libertarianin z…2007-04-12 01:30

A przeprosiłeś, za to, że wygadywałeś bzdury? Może jeszcze …
… raz napiszesz to twierdzenie (nie)logiczne o aborcji i wieszaniu, popatrzysz na nie i w końcu stwierdzisz, że to żenujące, żeby dorosły człowiek wypisywał …

~pOniżej oczekiwań
2007-04-12 00:09

K a r a   ś m i e r c i   z a   a b o r c j ę   !! Jeżeli: …
… (1) aborcja jest morderstwem (pozbawieniem człowieka życia,       któremu towarzyszy premedytacja), (2) za mord grozi kara śmierci,  to ginekologa-aborcjonistę …

~liberał z PO
2007-04-12 00:25

dokładnie – LOGICZNE  🙂

~Lucf
2007-04-12 01:20

Jeśli aborcja, czy jak to zwą niektórzy lewicowcy PRAWO …
… WYBORU, jest uznana za zabójstwo – i jest dokonana z premedytacją, zaś KK przewiduje za zabójstwo z premedytacją karę śmierci, to nie ma absolutnie żadnej …

~porucznik MO
2007-04-12 01:41

no jest zabójstwo, czy z premedytacją, to już …
… niekoniecznie, bo może być pod wpływem np. Rodziny, złego tatusia, strachu przed posiadaniem dziecka, strachem o byt materialny, w zależności od okoliczności poczęcia, może …

~amok
2007-04-12 17:09

Bardzo nieprzyjemnie czyta się tutaj komentarze, zakładam …
… że odpowiada pan na mój. Cóż w tym wypadku, lekarz dokonując zabiegu nie wykonuje go pod presją rodziny ani z poczucia wstydu.

~yohan
2007-04-12 17:53

no o mamusi pisałem, co do lekarza, no to fakt, raczej …
… trudno mówić o jakichś naciskach, aczkolwiek są one możliwe.

~amok
2007-04-12 21:24

To badz za ochrona zycia i zmien mu to na dozywocie. Jak …
… chronic zycie, to w kazdej postaci. Jestes niekonsekwentny, a tym nielogiczny.

~Josza
2007-04-12 12:04

Prawo ma chronić życie ofiar, a nie morderców.

~Konserwatysta
2007-04-12 15:08

Chyba pierwszy raz się z Panem zgadzam.

~Konserwatysta
2007-04-12 15:06

(niedoszłą) matkę też! Chyba, że została do tego zmuszona…

~lufekk
2007-04-12 16:50

Płód zagraża życiu matki więc (usiłuje popełnić …
… morderstwo  lub nieumyślnie spowodować śmierć) więc należy zapobiec przestępstwu. Jaka jest wartość logiczna tego zdania niewątpliwie logicznego?

~nobody
2007-04-12 19:15

Nieumyślnie jest popełniane zabójstwo. Morderstwo, to …
… zabójstwo popełniane umyślnie i tylko za nie należy karać śmiercią.

~lepperał z SO
2007-04-12 20:45

brawo, jak obiecałeś tak zrobiłeś, czy kwiecień mamy już z …
… głowy, liberale z PO (obiecałeś co miesiąc)? Czy naprawdę brakuje Ci już argumentów, że aż tak się powtarzasz? Wiem to przykre, zburzyli ci światopogląd – …

~xeen
2007-04-12 20:25

Krol Kim Dzong Il, jedyne bostwo i jutrzenka ludu? Czarny …
… humor :-/  Res Publica z monarcha majacym realna wladze tez moze istniec.

~S.C.
2007-04-12 00:13

No tak ale ten kraj (korea Polnocna) to akurat slaby …
… przyklad bo ledwie sie kupy trzymaja. Na dodatek w ostatnich miesiacach coraz bardziej wydaje sie ze Kim Dzong Il stracil wladze lub traci ja bo ich polityka …

~jm
2007-04-12 07:59

TE a jest tam wolny rynek niezawisłe sądy???????????????

~borygo
2007-04-12 00:34

Monarcha kontroluje wojsko, więc jednym rozkazem może …
… zawiesić niezawisłość sądów, podobnie wywłaszczyć kapitalistów.

~liberał z PO
2007-04-12 00:40

Jakby ci tu wytłumaczyć im większa władza w jednym ręku …
… tym gość bardziej zachowuje się odpowiedzialnie nie znam się czy to jest naukowo udowodnione ale tak jest no chyba że gość jest socjalistą jak Hitler czy Stalin i …

~borygo
2007-04-12 00:51

No, ale to ostatnie też się odnosi do III RP. Od urodzenia …
… – w tym przypadku – tegoż tworu politycznego, mamy naznaczonych następców do objęcia tronu.  A co do obronności kraju. Pamietasz, drogi leberale z MO, jak …

~ech
2007-04-12 01:44

Drogi leberale z MO, kto w kraju demokratycznym kontroluje …
… wojsko?

~policjant z MO
2007-04-12 01:34

Nikt. Tak samo jak służby specjalne…

~prawus
2007-04-12 15:40

Drogi socjalisto z PO – poczytaj sobie o rodzajach …
… monarchii, przeanalizuj kiedy, gdzie i z jakim skutkiem były stosowane, następnie dowiedz się jaki rodzaj monarchii proponuje JKM i dopiero wypowiadaj sie o tej formie …

~PrawicowyAteista
2007-04-12 00:46

Ty chyba sobie żartujesz! Monarchia to zło i przeżytek. …
… Tylko ciemnogrodzianie i zacofani zaściankowcy są zwolennikami monarchii. Za czasów królów wszyscy żyli w biedzie i rozpaczy. A co jak się trafi głupi król? No? …

~socjalista z PO
2007-04-12 01:25

Rozumiem, że te bzdury sa prowokacją, tak?

~PrawicowyAteista
2007-04-12 01:44

Nie, to nasz codzienny pacierzyk w Płatfołmie. Łhazem!

~socjalista z PO
2007-04-12 01:45

A tak na poważnie, to są argumenty kilku PO-wców, z …
… którymi miałem nieprzyjemnosć rozmawiać. Doprawdy, ograniczeni ludzie.

~POgromca Kapita…2007-04-12 01:47

Jak ci sie glupi krol trafi? hmm no to trudno sobie …
… wyobrazic…A nie! Wlasnie przerabiamy dwoch kretynow w roli krolow kraju. To wlasnie sie dzieje jak jest glupi krol. Jest tylko jedna roznica, krol jest na cale …

~jm
2007-04-12 08:04

Napoleon powiedział kiedyś o swoim generale tak: "Postawię …
… go tak wysoko, aby wszyscy zobaczyli jaki jest mały." Swoim wpisem udowoniłeś jaki jesteś mały. Demokracja i wolność? Tego nawet żartem nie można nazwać. …

~prodrom
2007-04-12 08:14

z socjalistami to trzeba tak by ich prymitywny umysł …
… zrozumiał jestescie nieudacznikami wybrykami natury potrawicie życ tylko za czyjes normalne pasożyty  społeczne

~przeżytek
2007-04-12 16:54

"Dyktatury dzielą się na dobre i na złe, de**kracja jest …
… zawsze głupia." – JKM

~lufekk
2007-04-12 16:55

Prawo pierwszej nocy też ma być przywrócone? Byłbyś tak …
… łaskaw odpowiedzieć na to jedno pytanie. Pytam z ciekawości bo już dawno jestem po ślubie.  Jest jednak spora grupa młodych ludzi w UK i Irlandii którzy na śluby …

~gregd
2007-04-12 08:55

A zastanowiłeś się jakie konsekwencje z punktu widzenia …
… genetyki niesie Ius primae noctis? Może w ten sposób chociaż pierwsze dziecko, nie będzie niedorozwojem?

~nocny marek
2007-04-12 10:05

Myślisz, że to tak kręci Pana Janusza w monarchii?

~gregd
2007-04-12 10:17

No patrz, jak to dobrze, że nie mieszkam w UK. Jeszcze ta …
… stara Ela II zażądałaby ode mnie pierwszej nocy. Tfu!

~karol
2007-04-12 18:00

Ty tak ale twoja partnerka pewnie nie jest tego taka …
… pewna. Spytaj się jej co myśli o księciu Wiliamie.

~gregd
2007-04-12 19:32

Oczywiście, że nie! Jeśli masz trochę rozumu, to od razu …
… powinieneś domyślić się, że nikt nie chce tego prawa przywrócić… To była marna prowokacja….

~noone
2007-04-12 16:58

Ja tu sobie jaja robię z tej monarchii … ale chyba sporo …
… osób bierze to na serio. Dopóki JKM nie napisze o tym w blogu, nie uwiężę, że JKM jest też na serio z tą monarchią.

~gregd
2007-04-12 17:44

a gdzie można o tym poczytać(tzn o monarchi wg JKM) ?

~amok
2007-04-12 17:10

Panie Januszu, z tą monarchią to tak na poważnie?

~gregd
2007-04-12 08:46

Na poważnie. Jednak póki co, w Polsce nie ma warunków oraz …
… zwolenników, żeby ją wprowadzić…

~lufekk
2007-04-12 16:59

Proponuję przenieść się do Monako. Ród Grimaldich rządzi …
… tam od ponad 700 lat. Państwo utrzymuje się z książęcych kasyn.

~lepperał z SO
2007-04-12 20:52

Ale bredzisz. Odpowiedz sobie na pytanie : jeśli dyktatura …
… i monarchia prowadzą do tego samego, to dlaczego W PRAKTYCE Europa przez XIX stuleci daleka od jakiejkolwiek idei liberalnej demokracji, nie tylko nie …

~Fantomasz
2007-04-12 20:10

Czytam to mając lekko podniesione brwi.

~gregd
2007-04-12 20:26

Ale bredzisz. Odpowiedz sobie na pytanie : jeśli dyktatura …
… i monarchia prowadzą do tego samego, to dlaczego W PRAKTYCE Europa przez XIX stuleci daleka od jakiejkolwiek idei liberalnej demokracji, nie tylko nie …

~Fantomasz
2007-04-12 20:11

tiaa, a PRL to demokracja podobnie jak kiedyś ZSSR, czyż …
… nie? Mylisz nazwę z praktyką.

~xeen
2007-04-12 20:20

Pierwszy

~Robas
2007-04-11 23:54

W tej chwili 10 i ciągle spadasz 🙂

~Fritz Lang
2007-04-12 00:18

No wie Pan, wieszcza cenzurować 😛

~Noqa
2007-04-12 00:01

To nie "cenzura’ – tylko brzydkie słowa przez gardło mi …
… nie przechodzą.

JKM
2007-04-12 00:08

Bardzo dobry wpis! Zapraszam na http://gantro.blog.onet.pl …
… – blog wolnościowy

~UPRany
2007-04-12 00:05

Akurat ten wiersz ma na swojej stronie głównej Partia …
… Nowej Lewicy Polskiej – i ona wyskakuje pierwsza na google jak się wpisze kilka wersów tego wiersza ;P

~jjj
2007-04-12 00:06

"Dyskutowałem" kiedyś z socjalistą (w przeciwieństwie do …
… dyskutowania, "dyskutować" się z nimi da…), który jako swój "argument" podał kilka cytatów, m. in. Stefana Kisielewskiego "Socjalizm to ustrój, w którym …

~lufekk
2007-04-12 17:04

bo to nie chodzi o to, żeby był sens, ale o to żeby był …
… argument xD

~amok
2007-04-12 17:13

Te gwiazdki też od Mickiewicza?:)

~Addam
2007-04-12 00:06

to na wypadek jakby dzieci też czytały 🙂

~amok
2007-04-12 00:36

Pewnie chodzi o LiD – Lewactwo i Dupowłazów.

~socjalliberał z…2007-04-12 01:26

Panie Januszu  Czy Pana zdaniem powinny być dopuszczalne …
… tortury ? Tzn. w sytuacjach nadzwyczajnych celem wydobycia informacji np. wielkiego znaczenia dla państwa lub mogących uratować komuś życie.

~JB
2007-04-12 00:07

Well… a jakie to ma znaczenie? Specsłużby i tak robią …
… swoje jak muszą.

~nikodem
2007-04-12 03:35

Obecnie dostępne są takie środki farmakologiczne, że …
… obędzie się bez tortur.

~lepperał z SO
2007-04-12 20:55

to dlaczego torturowali tych talibów czy kogo tam?

~amok
2007-04-12 23:17

Święta prawda. Zawsze mnie bawiło (w latach 90 XX w.), że …
… na tematy gospodarcze najbardziej wymądrzali się profesorowie prawieuniwersytetów mając za NIC zdanie tzw. prowadzących działalność gosp.

~konserwatystka
2007-04-12 00:09

Pytanie czy pospolity przedsiębiorca ma pojęcie o …
… makroekonomii?  A co do podręczników. Fakt, starzeją się. Z drugiej strony wiadomo, że wiedza w nich zawarta jest w pewnym stopniu "sprawdzona". Daje być może mniejszy …

~Fritz Lang
2007-04-12 00:26

Szczególnie często zwykli to robić specjaliści od tzw. …
… marksizmu-leninizmu:D

~Addam
2007-04-12 00:10

Jak śmiesz! Profesor Balcerowicz to międzynarodowy …
… AUTORYTET ds. ekonomii LIBERALNEJ! MONETARYSTA pełną gęba!

~złodziej z PO
2007-04-12 01:27

jak to dobrze być nienormalnym(normalnym), nie oglądać …
… telewizji (już 1,5 roku!!), czytać sobie "N.Czas" i inną niezależną prase, książki, słuchać Korwin-Mikkego, Michalkiewicza, Ziemkiewicza…jak to dobrze zacząć …

~M.Jabłoński
2007-04-12 00:16

Trzeba było iść na nauki ścisłe, zamiast marnować życie na …
… takie bzdury 🙂

~Fritz Lang (ex-…2007-04-12 00:29

Co do podziału nauk: nie jest tak, że nauki humanistyczne …
… są "nieścisłe". Są to nauki w zasadzie ścisłe, choć traktują o rzeczach nieścisłych  – np. polonistyka, historia, filozofia… Wyłączam z tego lewackie …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:06

powiedzcie mi jak na tle socjalistycznej rzeczywistość …
… wypada krakowski AGH?

~azamor
2007-04-12 00:34

Nie ma nikogo?!?!?! Sam jestem?????????

~azamor
2007-04-12 17:12

a właśnie czekam z niecierpliwością na Pana nową książkę?? …
… Można wiedzieć kiedy się pojawi w księgarniach??

~M.Jab
2007-04-12 00:19

Obawiam się, po raz kolejny, wyrywkowych cytatów… Jak …
… zwykle myśl jak kryształ!

~elbi
2007-04-12 00:22

Dlaczego napisał Pan "informacji" zamiast "informacyj"? 😉

~cris
2007-04-12 00:22

informacyj – dwóch , informacji – jednej.

~Info
2007-04-12 16:30

No właśnie dlatego zadałem pytanie. Jest napisane: …
… poradnik zbierania informacji. Czyli co? Zbieramy jedną informację?

~cris
2007-04-12 22:04

Przykre ale prawdziwe

~Maciej
2007-04-12 00:22

Powiało grozą.

~brrr
2007-04-12 00:24

Znowu kardynal Dziwisz labidzi nad krywda lustrowanych. …
… Chyba jednak prawda nas nie wyzwoli. Przynajmniej wsrod duchownych.

~kk
2007-04-12 00:28

tak jakby bardziej ich rusza dokument(niekoniecznie …
… prawdziwy) niż codzienne oskarżenie przeciętnych ludzi 🙁

~amok
2007-04-12 00:37

Po raz pierwszy mam wrażenie, że łapie Pan wiatr w żagle. …
… Ten blog, niezwykle atrakcyjny w formie, pozwoli Panu na dotarcie do tzw. "szerszej publiczności", a przede wszystkim przysporzy Panu miano "najpopularniejszego …

~Michał Września
2007-04-12 00:31

już jest najpopularniejszy, no nie?

~amok
2007-04-12 00:33

Jak widać, nie według pana Mazurka.

~realista
2007-04-12 04:01

"Normalni" dowiadują się kto jest najpopularniejszym …
… blogerem z pism takich jak "Wprost", od dziennikarzyn takich jak p. Mazurek. Nie licz, że cokolwiek się zmieni.

~realista
2007-04-12 04:00

Mysle ze to miano nie dostanie sie do uszu "normalnych"… …
… Niestety…

~lufekk
2007-04-12 17:09

APEL do wszystkich wahających się: Wiadomym jest, że blog …
… ten czyta wielu myślących ludzi o poglądach wolnorynkowych, którzy nie głosują na UPR ponieważ nie są konserwatystami, monarchistami lub nie zgadzają się w …

~PrawicowyAteista
2007-04-12 00:31

Właśnie! program UPR a poglądy JKM to nie to SAMO!!!!!!!

~amok
2007-04-12 00:32

1. Nawet jeśli wszyscy posłuchaliby Twojego apelu, to …
… poparcie UPR skoczyło by z 2% do 2,5% 🙂 2. Moim zdaniem są dwie drogi, ktorymi moze partia typu UPR dojsc kiedys do wladzy i obie odlegle – zapowiadany upadek …

~Fritz Lang
2007-04-12 00:51

😉 ciekawy pomysł z tym namawianiem. Osobiście przekonałem …
… kilka analitycznie myślących osób do słuszności idei liberalnej – po prostu wystarczyło przedstawić alternatywną koncepcję państwa w stosunku do jedynie …

~PrawicowyAteista
2007-04-12 01:00

Łańcuszek UPR-u? Dobre 😉 Ja stawiam na …
… (nie)demokratyczne wzięcie władzy – każda partia w tym kraju robi to tak samo. Mówi wyborcom całą (nie)prawdę, czyli stosuje metody (nie)dekomratyczne. Później zmiana …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:09

Nie zgodzę się co do tego wzrostu poparcia. Wszystko …
… zależy od tego, kogo przekonamy! 🙂 A co do przekonywania tak, aby następna osoba przekonywała dalej… czemu nie? Zaczynamy?? 😀

~UPRany
2007-04-12 01:15

to mogloby byc ryzykowne – ci ktorzy aktywnie …
… zaangazowaliby sie w przekonywanie innych sami mogli by sie dac przekonac do programu konkurencyjnych partii, w koncu w innych partiach tez nie brakuje inteligentnych …

~soccertease
2007-04-12 04:27

sugerujesz, że lepiej się ukryć?

~amok
2007-04-12 17:14

popieram!!

~UPRany
2007-04-12 01:14

ja bym się chciał dowiedzieć więcej na temat teoretycznie …
… zbliżającego się upadku całego układu, bo nijak tego wkrótce nie przewiduję, PO raczej wygra wybory(przedterminowe lub i nie), robi się partia Kwaśniewskiego, …

~amok
2007-04-12 00:31

Dla mnie realna jest opcja, że UPR wchodzi jako czwarta …
… partia do parlamentu i tworzy koalicję z PO… Tak, tak – PO przestanie podlizywać się plebsowi, jak dojdzie do władzy. Może wtedy przebudzą się w niej te …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:16

Może nie koalicja z PO, bo obawiam się, że ta partia nie …
… zdąży się wystarczająco oczyścić do tego czasu z aferałów – ale na pewno w pewnych kwestiach będzie możliwa współpraca, no i przede wszystkim UPR będzie …

~UPRany
2007-04-12 01:19

Właśnie! Wiązanie się z PO dostarczyłoby argumentów byle …
… Lepperowi, że UPR jest beee, bo współrządziła z aferzystami i zwolennikami polityki grubej kreski.

~PrawicowyAteista
2007-04-12 01:34

Lepper sam jest z komuny, a każdemu z LPR/PIS można …
… zarzucić, że współrządzili z kryminalistami. Nie ma tam czyścioszków.

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:45

Obawiam się, że przeceniasz PO :). Myślisz, że to stado …
… socjalistów z pomysłami na retusz państwa socjalnego naprawdę przestanie podlizywać się wyborcom? Popatrz na przykład na Zytę – wszak to ponoć liberał, a jak …

~PrawicowyAteista
2007-04-12 01:30

jesli nie z PO to z kim? czy jest jakas partia w Polsce …
… ktora ma program gospodarczy blizszy UPR niz PO?

~soccertease
2007-04-12 05:38

1/3 składu PO to agenci – tak, jak w SLD. PO jest …
… pro-unijna, sprzeciwia się prywatyzacji szkolnictwa i służby zdrowia, likwidacji ZUS-u. Nie wyobrażam sobie z nimi koalicji.

~liberał
2007-04-12 12:46

Dlatego UPR, aby trochę ludziom z układy popsuć humory, …
… musi wywalczyć te co najmniej 5% i dostać się do sejmu – a tam już się wszystko zacznie..

~UPRany
2007-04-12 01:17

To już wariant optymistyczny. Ale warto wprowadzić UPR, …
… choćby po to, byśmy mogli WŁĄCZYĆ TELEWIZOR i zobaczyć, jak JKM walczy z trybuny sejmowej. Kiedyś walczył pięęknie 😉

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:44

Uwielbiam Pana widzę w Panu nadzieję na lepsze jutro dla …
… POlski i dla nas wszystkich. Całuję :*

~Zakochana kobieta
2007-04-12 00:37

warto jeszcze doda ze MEDICARE to program federalny a …
… MEDICAID jest finansowany przez poszczegolne stany, moge zapytac kto zaplacilby za karetke dla dziecka ktore zlamalo noge w szkole i jego rodzice nie ubezpieczyli …

~soccertease
2007-04-12 00:42

no to kto się dziećmi ma opiekować, rodzice, czy państwo? …
… W ostateczności jak szkoły byłyby prywatne, to szkoła powinna zapłacić, jak dziecko w szkole nogę złamało.

~amok
2007-04-12 00:45

Zgadzam się, Amok, z tym, co piszesz, ale ludziom właśnie …
… takie rzeczy najtrudniej pojąć. Im trzeba to narzucić, bo dobrowolnie na to nie pójdą… Po co mają SAMI płacić za karetkę, skoro może się na to zrzucić …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:12

tak samo mozna powiedziec ze po co liczyc na panstwowa …
… policje, jesli gdyby ja sprywatyzowac to kazdy by mogl sie osobiscie zabezpieczyc, ale latwiej to zrzucic na SPOLECZENSTWO

~soccertease
2007-04-12 01:17

Ktoś mnie chyba kompletnie nie rozumie. Rozmawiamy w …
… kontekście, a nie poza nim. Skoro blisko mi do UPR-u, to popieram prywatyzację szkół i szpitali, ale przecież nie wojska i policji. Gdyby ktokolwiek tak rozumował, …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:20

a jaka jest roznica miedzy zmuszaniem bogatych do placenia …
… za dostep do sluzby zdrowia dla biednych a za zmuszaniem ich do placenia dostepu do uslug policji dla biednych, przeciez zdrowie dla wiekszosci ludzi jest co …

~soccertease
2007-04-12 01:32

Skoro i dziś gdzieś-tam przebiega granica między prywatnym …
… a państwowym, to chyba jasne… Dzisiaj oświata/zdrowie są "społeczne", a policja zawsze jest tylko państwowa. Różnica jest taka, że większość ludzi nie …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:40

granica miedzy panstwowym i spolecznym przebiega tma gdzie …
… sobie ja wytyczysz – Lenin ja widzial gdzie indziej a Ayn Rand postulowala wprowadzenie prywatnej policji, poniewaz jesli czlowiek jest w stanie sam zadbac o …

~soccertease
2007-04-12 01:46

Ale czy w USA szpitale są państwowe? Tego akurat nie wiem. …
… Skąd Państwo bierze kasę na szpital? Drukuje banknoty? Nie, wyjmuje je z kieszeni podatnika, po drodze część zabierając, więc jak państwowe może być tańsze. …

~Kurp Biały
2007-04-12 02:47

w USA nie ma panstwowych szpitali, wiekszosc jest …
… prywatnych sa tez szpitale miejskie, ale tylko w najwiekszych miastach, tak czy inaczej za nieubezpieczonych ktorzy sa leczeni placa podatnicy, albo szpital musi wydac …

~soccertease
2007-04-12 03:17

ponadto – jesli masz prywatne ubezpieczenie to nie dbasz o …
… to ile lekarz do ktorego idziesz policzyl sobie za wizyte bo zaplaci firma ubezpieczeniowa, w zwiazku z tym lekarz ten nie ma zadnego bodzca aby obnizac ceny …

~soccertease
2007-04-12 03:26

Oczywiście przy przymusowym ubezpieczeniu takie coś nie …
… występuje, lekarze mają bodźce aby obniżać ceny usług, a leczą wyłącznie z zamiłowania i miłości bliźniego. Bosz… ale pierdoły… W prywatnej klinice czujesz …

~nikodem
2007-04-12 04:10

przeczytaj dokladnie -"sam zauważyłeś, że osoba …
… ubezpieczona nie dba o wysokość rachunku" tak zauwazylem ale odnosnie osoby ubezpieczonej prywatnie w kraju gdzie nie ma przymusu ubezpieczen (USA), czyli patologie …

~soccertease
2007-04-12 05:00

dlatego być może lepiej żeby nie było ubezpieczeń, a było …
… płacenie na miejscu, no tylko że to trochę by pewnie trwało, zanim się sytuacja ustatkuje, tak, żeby każdego było stać na lepszą lub gorszą jakość usług …

~amok
2007-04-12 17:28

Wybacz, ale teksty o skrobance mnie nie ruszają – zmuśmy …
… producentów  do rozdawania produktów za darmo – zlikwidujemy przestępczość. :> Jeśli dokona aborcji to jest to problem jej, policji i prokuratury. Mi nic do …

~nikodem
2007-04-13 02:54

no to jeszcze należy sprawdzić ilu z nieubezpieczonych w …
… USA NAPRAWDĘ nie ma pieniędzy na ubezpieczenie zdrowotne

~amok
2007-04-12 17:26

moze sprawdz ile kosztuje wykupienie indywidualnej polisy …
… ubezpieczeniowej – https://www.ehealthinsurance.com/ehi/Quote.fs dla 1 mlodej zdrowej niepalacej osoby to 635.83$ miesiecznie, plus kazda wizyta u lekarza czy …

~soccertease
2007-04-12 23:23

no to jest taka granica, co rozdziela państwo od anarchii; …
… na upartego, policji mogłoby nie być, została by prokuratura i prokuratura płaciłaby prywatnym firmom lub osobom za ściganie przestępców, a biorąc pod uwagę, …

~amok
2007-04-12 17:20

Takie prywatne armie już były średniowieczni możni mieli …
… własne drużyny magnaci siedemnastowieczni, różne wojska najemne nawet teraz chyba jakby poszukać w ameryce południowej afryce i oceanii to by można było wynająć.

~nobody
2007-04-12 19:39

no i źle było?

~amok
2007-04-12 21:20

jesli rodzice nie potrafia zapewnic dziecku podstaw …
… egzystencji jak np. jedzenie to sad moze im odebrac prawa rodzicielskie, czy gdyby rodzice nie byli w stanie zapewnic dzieciom dostepu do uslug med. to czy byliby w …

~soccertease
2007-04-12 01:14

A od czego są fundacje charytatywne, kościoły??

~UPRany
2007-04-12 01:20

Witam Cię, UPR-any – no tośmy w jednym temacie równo się …
… wypowiedzieli, tylko że Ty byłeś lapidarny, a ja wysmażyłem prawdziwą epistołę 😉

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:28

😀 i to i to jest dobre – niektórych szybciej przekona …
… prosty slogan i sami zaczną się zastanawiać – innych z kolei zadowoli tylko konkretny wykład 🙂

~UPRany
2007-04-12 03:10

wiec po co sie ubezpieczac jesli zaplaca za ciebie …
… organizacje charytatywne czy koscioly?

~soccertease
2007-04-12 01:58

Wolny wybór! Każdy odpowiada za siebie. Nie jestem …
… dzieckiem, więc państwo nie musi mi matkować. Mam prawo nie ubezpieczać się, nie chodzić do szkoły; państwo powinno wkraczać, gdy nie chcę zapłacić podatków (ale nie …

~Kurp Biały
2007-04-12 02:51

bardzo logiczne! w zwiazku z tym dlaczego zmuszalbys kogos …
… do przymusu placenia na policje, czy nie powinienes sie domagac prawa do tego aby zapewnic sobie samemu bezpieczenstwo, dlaczego panstwo ma ci w tej kwestii …

~soccertease
2007-04-12 03:38

Ponieważ policja ma za zadanie egzekwować prawo. Po prostu …
… państwo ma być najsilniejszą mafią w okolicy. Tylko tyle i aż tyle. Czyjekolwiek poczucie bezpieczeństwa się nie liczy.

~nikodem
2007-04-12 04:19

uwazasz ze prywatna policja nie bylaby w stanie …
… wyegzekwowac prawa? cos chyba nie do konca wierzysz w wyzszosc prywatnego biznesu nad panstwowym

~soccertease
2007-04-12 04:38

Policja biznesem? A przez kogo regulowane jest  prawo …
… odnośnie policji i prywatnego szpitala?

~felix
2007-04-12 10:57

policja biznesem? zszokowany? niektorzy sa zszokowani ze …
… panstwowa sluzba zdrowia mogla by byc biznesem, wszystko kwestia jak daleko posuniesz sie w akceptacji libertarianskich zasad spol- gosp, przeciez teraz obok …

~soccertease
2007-04-12 16:18

uściślijmy, egzekwowanie prawa można oddać prywatnym …
… firmom, ale prokuraturę, sądy i tym podobne to już nie bardzo. Które z tych instytucji nazwie się policją to już drugorzędna sprawa.

~amok
2007-04-12 17:24

czyli sie zgadzamy – dlaczego zatem UPR nie jest za …
… sprywatyzowaniem policji?

~soccertease
2007-04-12 23:28

A jeśli zarobię np. 5000 brutto, to mam prawo wykupić …
… sobie polisę na wszystko. Na pewno wyjdzie mi taniej, niż obecne podatki. Bo dziś, jesli zarabiasz godnie, musisz za "służbę" zdrowia płacić dodatkowo prywatnie. Bo …

~Kurp Biały
2007-04-12 02:54

Nie mają takiego obowiązku!

~UPRany
2007-04-12 03:08

wiec chyba nie sadzisz ze organizacje charytatywne beda …
… placic skladki na ubezpieczenie med dla ubogich, wtedy wiekszosc ludzi by sie tam zglosila jak po dary rozdawane przez Kosciol za komuny

~soccertease
2007-04-12 03:44

Wiesz… jakoś teraz rozdają jedzenie i zapewniają nocleg …
… bezdomnym. Ponoć ludzie jakoś niechętnie tam zaglądają dobrowolnie.

~nikodem
2007-04-12 04:21

co innego zebrac o jedzenie a co innego o 50 tys zl. ktore …
… ktos bylby winien szpitalowi za operacje i korzystanie z aparatury med

~soccertease
2007-04-12 04:40

im bardziej wolny rynek, tym zamożniejsi obywatele, tym …
… więcej mogą płacić na org. charytatywne, a nawet jak dla kogoś braknie, to teraz też to się zdarza, choć mamy państwo opiekuńcze, a do tego to chyba brakuje coraz …

~amok
2007-04-12 23:21

A jak było w XIX wieku? Państwpwy to może być "rak" czy …
… "zawał" i inne poważne schorzenia leczone w szpitalach wojewódzkich + pogotowie ratunkowe. Ale po jaką cholerę państwowy dermatolog czy internista w małym …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:27

juz widze jak na przykoscielne plebanie zostaly zamienione …
… w szpitale dla ubogich, widze  ze wiara  w wolnorynkowa utopie jest niezachwiana, przy okazji – jestem zwolennikiem UPR-u ale nie nalezy we wszystko wierzyc …

~soccertease
2007-04-12 01:51

Też nie podzielam wszystkiego, co z UPR-u… Nie mniej – …
… bardzo dobrze. Może wtedy Kościół zacząłby się bardziej starać, by nie utracić wiernych. Obie strony by na tym zyskały.

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 02:57

uwazasz ze po wprowadzeniu programu UPR-u Kosciol musialby …
… sie bardziej starac aby nie utracic wiernych? wlasciwie to nawet dobry pomysl z tym przerobieniem plebani na szpitale dla ubogich, narzedzia chirurgiczne …

~soccertease
2007-04-12 04:21

Tak, ponieważ groziłaby laicyzacja społeczeństwa (jak w …
… wypadku każdej znanej mi społeczności gdy nastąpiło wzbogacenie się ludzi). A to z wodą święconą to dobre jest. To ja na wszelki wypadek bym nosił przy sobie …

~nikodem
2007-04-12 04:25

tez moglbym polemizowac, w USA pomimo prosperity ludzie sa …
… bardziej religijni niz np. w Rosji , a organizacje tj. Christian Coalition of America maja wiecej do powiedzenia w polityce niz Radio Maryja w Polsce

~soccertease
2007-04-12 05:09

bo tam raczej nie miał jak się rozwinąć SOCJALIZM KATOLICKI

~amok
2007-04-12 17:31

OK – nie będę się dalej z Tobą spierał. Nie dlatego, że …
… brak mi argumentów, co czasu, choć chylę czoła przed rzeczową argumentacją. Nie mnie mam wrażenie, że interesuje Cię nie tyle prawda, co przewaga w dyskusji ;-). …

~kurp-bialy.blog…2007-04-13 00:27

A niby dlaczego sąd ma odbierać rodzicom ich dzieci? Jeśli …
… rodzice stwierdzą, że ich dzieciom dzieje się krzywda to sami oddadzą je do sierocińca. To jedna z kolejnych pomyłek demsocu. Przychodzi jakiś urzędas do domu …

~nikodem
2007-04-12 04:15

jesli przychodzi urzedas bo sasiadka zadzwonila ( albo …
… nauczycielka ze szkoly)ze podejrzewa ze dzieci sa tam maltretowane i zastaje te dzieci posiniaczone na calym ciele i wyglodzone a rodzice sa nacpani lub pijani to …

~soccertease
2007-04-12 04:47

Socrates pewnie był zadowolony ze swojego rozumu, bo to …
… dzięki niemu doszedł do wniosków, które uczyniły go sławnym. Ciekawe czy chciał narzucać innym swoją wolę.  Niestety, jak widać, nie da sie uniknąć maltretowania …

~pp
2007-04-12 10:17

A wydawało mi się, że mówimy o sytuacji gdy jest bieda, bo …
… rodzice nie są w stanie zapewnić dzieciom "życia na poziomie". Wybacz, ale kiepsko się z Tobą dyskutuje – za szybko zmieniasz tematy. Bieda to nie to samo co …

~nikodem
2007-04-13 03:02

Dlaczego ja mam ciężko zarobione pieniądze, które zarabiam …
… również po to aby umożliwić jak najlepsze warunki bytowe dla moich dzieci, oddawać w większości darmozjadom, którzy jadą na socjalu? Wara od mojej kasy.

~liberał
2007-04-12 18:11

Może ludzie nauczą się dbać o swoje zdrowie, im coś jest …
… droższe, tym jest cenniejsze, proste.

~amok
2007-04-12 17:29

"Spoko: jeszcze zobaczymy tę bandę z ław sejmowych na …
… więziennych pryczach." Ha, ha, a kto miałby ich tam wsadzić? Przecież to ONI stanowią prawo. Jak któryś trafia do więzienia, to jest to przypadek niezmiernie rzadki …

~Tajemniczy don …2007-04-12 01:12

JKM (Urodzony 27 października 1942 r. ) Cytata : "…Dziś …
… ludzie po 60.tce w 95% jeśli coś mówią ogólnego, to powtarzają to, co usłyszeli wczoraj …a czasem to, co zapamiętali…" i dlatego zapewne : "Imion miłych …

~hanys
2007-04-12 01:30

Nie odrózniasz liczby mogiej od pojedynczej! Cech …
… indywidualnych  od statystycznych ( średnich)!

~sta
2007-04-12 16:37

Niektórzy naiwni komentatorzy "zapłodnili" właśnie moją …
… wyobraźnię. Będę teraz mógł na moim blogu przedstawiać chwalebne aspekty moralne tych "bezdusznych" pomysłów JKM/UPR 😉 Wyśmienicie! Zapraszam już teraz i …

~kurp-bialy.blog…2007-04-12 01:36

Szanowny Panie JKM, Czy zaglądał Pan przypadkiem na mój …
… blog? Nie to żebym domagał się uwagi czy oceny, czy Pana wciągał, ale po prostu coś mnie tknęło, pewien zbieg okoliczności. Kłaniam się

~Kurp Biały
2007-04-12 01:48

Chuck Norris’s version of a "chocolate milkshake" is a raw …
… porterhouse wrapped around ten Hershey bars, and doused in diesel fuel.

~Chuck Norris Te…2007-04-12 02:02

Nawet Chuck Norris nie jest w stanie złamać JKMa!

~:P
2007-04-12 04:14

Co do Techniki , w kolejności tak jak poniższa 1. Jeżeli …
… potrzebuję informacji o nowościach Internet, Czasopismo(a)[miesięcznik/i] techn, Targi (bo są rzadko) 2. Jeżeli potrzebuję wiedzy podstawowej Książki, Internet, …

~anonymus
2007-04-12 02:40

napisałem mazurkowi , że oszust zeń i kłamca wierutny

~koma57
2007-04-12 04:41

Pewnie staz jakowy w konsomolskiej prawdzie posiada.

~slash
2007-04-12 06:41

Szumowiną, w głównym nurcie jesteś ty człeku. Widziałem …
… cię pajacu w Głogowie, na targowisku w otoczeniu podwładnych arlekinów. Żałosny widok, jakaś  psychopatyczna emanacja.

~realp
2007-04-12 06:51

A gdzie ten Glogow? Dwie ulice na krzyz i pare wiez …
… kopalnianych.

~Obierzyswiat
2007-04-12 08:37

Glogów.. miasto jak miasto… tzn ma prawa miejskie a że …
… p.JKM gdzieś tam występowal na targowisku to już widac jak go postrzegają…. porządni na targowisku a próżni pod ratuszem. Taka władza na jaką l*d zasługuje… …

~pablo_gej
2007-04-12 12:23

Kwaśniewski ….ciągle na pierwszych stronach w internecie …
… (o 7-mej rano) i w TV w czasie "większej" oglądalności. Pewnie przekona l*d , że jest prawym człowiekiem.

~lolo
2007-04-12 07:32

http://www.tvn24.pl/2040348,28378,0,1,1,wideo.html

~Don Carleone
2007-04-12 08:42

Oczywicie ciemniak kwasniewski nic nie slyszal o satelicie …
… szpiegowskim ECHELON, i mozliwosciach wspolczesnego nasluchu wiecej http://www.apfn.org/APFN/echelon.htm Ale oskarzen pelna geba.

~mercury88
2007-04-12 09:32

No tak, chyba nie czytasz rad dot. pozyskiwania …
… informacji. Artykuł, który przytaczasz jest ciekawy, ale… z 2004r.

~rok2004
2007-04-12 11:35

jest wiecej ciekawszych na stronach szwajcarow, oraz …
… gagarinow.

~my88
2007-04-12 11:45

jest wiecej ciekawszych na stronach szwajcarow, oraz …
… gagarinow.

~my88
2007-04-12 11:45

o takim satelicie to ja też nie słyszałem, słyszałem o …
… takim systemie o.O

~amok
2007-04-12 21:19

Na Interii jest artukuł o transplantacji. W tekście …
… podano, że prf. Wolniewicz nazywa to kanibalizmem i jest przeciwnikiem. Podkreślono, że należy do UPR. Czyżby organizacja kolejnych godzin nienawiści? Sądząc po …

~reakcja
2007-04-12 08:10

no na stronie UPR reakcja już przed południem była na ten …
… temat.

~amok
2007-04-12 17:34

A internet?  Przecież informacje do niektórych portali też …
… mogą pisać ONI. Jak rozpoznać, które są sterowane przez ONYCH???

~cris
2007-04-12 08:45

Pieniądze "wydawane" przez USA na wojnę w Iraku w praktyce …
… pozostają w kraju. Pentagon nie płaci za czołgi Chińczykom, a za rakiety firmom z Mongolii. Podatnik amerykański płaci za uzbrojenie armii, by następnie …

~obserwator
2007-04-12 08:49

I tak wszyscy w zachwycie pracują od rana do śmierci. A …
… czy czołgi się je?

~pp
2007-04-12 09:56

Przez 10 lat pracowałem w zachwycie nad warunkami pracy i …
… organizacją firmy. Nadal żyję i cieszę się dobrym zdrowiem. Może dlatego, że nie jadłem czołgów?

~obserwator
2007-04-12 10:36

ocena za komentarz 8/10 – celne porównania i informacje

~chorzowianin
2007-04-12 09:04

Z Winstonem oby się spełniło.  Pozdr.

~gosc
2007-04-12 09:05

Panie Januszu, od dłuższego czasu jest w nas pompowana …
… ideologia socjalistyczna i konkurencyjne treści nawet jeśli sie pojawiają, są bez problemu "zagłuszane" ilością "treści", jeśli już nawet prawdziwych, to …

~Andrzej Król
2007-04-12 09:08

Świetenie, świetnie, a czy zamierza Pan napisać skąd ma …
… (miał) Pan informacje na temat wybierania czytań w Kościele?

~franczesko@op.pl
2007-04-12 09:39

Proszę podać parę ciekawych książek według Pana

~kk
2007-04-12 10:20

Najsromniejsi wsrod rowniejszych, czyli w poranej tubie …
… radiowej Aleksander Kwasniewski zapytana przez Jacka Żakowskiego, czy ruch powstanie, powiedział: – Ruch będzie. Dodał, że animatorów tego przedsięwzięcia będzie …

~mowisie
2007-04-12 10:25

Najsromniejsi wsrod rowniejszych, czyli w poranej tubie …
… radiowej Aleksander Kwasniewski zapytana przez Jacka Żakowskiego, czy ruch powstanie, powiedział: – Ruch będzie. Dodał, że animatorów tego przedsięwzięcia będzie …

~mowisie
2007-04-12 10:25

Aby wszyscy ci o ktorych mowa znalezli sie na wieziennych …
… pryczach trzeba zajac sie w sposop profesjonalny (kazdy mozliwy, nawet niekonwencjonalny i nowatorski) kampania wyborcza – bez tego mozna jedynie duzo gadac a w …

~krzysztof
2007-04-12 10:25

HAHAHAH KORWIN PORÓWNUJE SIĘ DO CHURCHILLA!!! DOBRE!

~RS
2007-04-12 10:26

witam .panie jkm piszę w sprawie arystokraty piłata z …
… dynastii ponckiej, prefekta judei i poddanego cesarza tyberiusza jak pan zauwazył gddyby nie uliczne referendum krzykliwego ludu żydowskiego poncjusz pilat …

~cybernetyk###
2007-04-12 10:29

zapomiałem dopisać ze chętnych zachęcam do przeczytania o …
… tej sprawie w ewangieliach oraz ,,wojne zydowską ” Iosephusa Flaviusa pozdrawiam.

~cybernetyk###
2007-04-12 10:33

Z innej bajki. Jakis komentarz do cytatu z interii: …
… "Jednym z największych wrogów transplantologii jest prof. Bogusław Wolniewicz, filozof i działacz Unii Polityki Realnej. " Kto to jest ?

~olafm
2007-04-12 10:40

Widziałem go w tv trwam ja takich ludzi określam mianem …
… zdroworozsądkowych i ten pan profesor to ultrakonserwatysta. Niestety w Polsce ludzie zdroworozsądkowi są zaciekle tępieni np: prof Jerzy Robert Nowak.

~borygo
2007-04-12 11:13

Kilka dni temu w TV Puls był z nim wywiad (program "Pod …
… prąd")

~UPRany
2007-04-12 17:57

Moze zaczniemy od patologii z tym zwiazanych, bo w Reichu …
… z tego powodu zniklelo bez sladu kilku aryjskich dawcow organow, z chwila posiadania wiecej otawrtych danych biometrycznych, ten otsetek "wymuszen" organowych …

~orwellek
2007-04-12 11:55

taak? JKM kiedys wypowiadal sei ze handel nerkami u …
… zyjacych ludzi powinien byc legalny, w koncu mamy wolnosc do robienia z naszymi cialami co chcemy czy panstwo nam moze zabronic dysponowania nawet wlasnym cialem?

~soccertease
2007-04-12 17:08

Ba, nawet skonsumowano …

~regensburger
2007-04-13 00:27

przede wszystkim on nie należy do UPR, info ze strony …
… głównej UPR

~amok
2007-04-12 17:37

Bardzo mądry człowiek. Kandydował z list Platformy Janusza …
… Korwin-Mikke w 2005 roku, ale nie należy do UPR.

~UPRany
2007-04-12 17:55

Panie Januszu, mam szczerą nadzieję, iż ten dzień …
… nadejdzie – dzień, w którym ci złodzieje (czyt. socjaliści) wylądują w pace!

~Noka
2007-04-12 10:41

Panie Januszu, Wyslalem emial do tego calego : …
… r.mazurek@wprost.pl i nic jak kamien w wode. Widac on z rozowego salonu i ma w nosie nasze emaile. Pozdrawiam! Gandalf de Grey

~Gandalf de Grey
2007-04-12 11:05

Do jakiego medium ostatnio nie zajrzysz, wszędzie gęba …
… Kwaśniewskiego. Stręczą go nam tak beszczelnie, że sraczki można dostać.

~Damian
2007-04-12 11:55

Na dzienniku jest sonda: Czy głosowałbyś na partię …
… Aleksandra Kwaśniewskiego? Tak 37,19% Nie 60,09% Zalamac sie mozna. P.S.

~Dru
2007-04-12 12:03

No to ładnie .. jestem nienormalny do kwadratu … primo.. …
… czytam blog p.JKM , secondo jestem gejem… szok hehe, pozdrawiam p.JKM i odwiedzających te stronę;)

~pablo_gej
2007-04-12 12:19

Pozdrawiam !

~ateista z UPR
2007-04-12 12:53

Malgoska glupaia ty, on nie jest wart jednej zly, oj …
… glupia ….

~MarylaOstrowska
2007-04-12 13:09

Szanowny panie Januszu.  Mam wrazenie, ze w swoich …
… wypowiedziach potraktowal pan ubezpieczalnie troche niesprawiedliwie! Kazda ubezpieczalnia, jako wolnorynkowy biznes ma uzasadnione prawo bytu na rynku. Rynek …

~Swisspola
2007-04-12 12:59

wykonałem pracę: prześledzilem statystyki policyjne oto …
… wyniki: okazuje się, że medialne "pianie" a może pienienie się dziennikarzy i innych politykierów jest nonsensowne. Trzeba oprzeć się na liczbach i je dobrze …

~ToMaster
2007-04-12 13:26

niestety tabelka sie "rozjechała" … zainteresowanym …
… wyślę arkusz: tomaster (małpa) poczta.onet.pl

~ToMaster
2007-04-12 13:29

No coz.

~;)
2007-04-12 13:48

Ten wpis koliduje trochę w założeniach z Korwinowym …
… "manifestem normalności" :-).

~Paweł- Wejherowo
2007-04-12 13:57

Świeny wpis.

~kac
2007-04-12 14:11

mądrzy ludzie mówią mało, bo wolą słuchać dobrzy ludzie …
… mówią bardzo mało, bo życie nie polega na gadaniu internet służy tylko do gadania, zwykle pustego

~tfu
2007-04-12 14:15

… ale wymieniac opinie i informacje jeszcze mozna, …
… chociaz w niektorych szkolach oceniaja za aktywnosc – tylko gadajacych.

~uft
2007-04-12 14:30

Okazuje się że jestem nienormalny…więc powinienem …
… poszukac sobie kraju rządzonego przez takich jak ja…Coś w tym jest….A może "normalni" poszukaliby "normalnego" kraju..?Bo razem jakoś nam nie po drodze….

~Gabriel54
2007-04-12 14:53

Sama prawda ! Ludzie rozsyłajcie ten blog znajomym, niech …
… czytają ! Może ludzie się czegoś nauczą i zmienią podejście.

~Michał L
2007-04-12 15:09

W takim tempie jeszcze w tym miesiacu bedzie mial Pan trzy …
… miliony czytajacych.

~gosc
2007-04-12 15:17

nie wiadomo jak jest naprawdę, jak liczy głosy, bo ja np …
… się wpisuje pod różnymi nickami

~amok
2007-04-12 17:41

Rada: Panie Januszy, niech pan preprowadzi ankietę na …
… swojej stronie. pytaniem było by w jaki sposób dowiedział się ktoś na temat pańskich poglądów. Ułatwi to panu rozpowszechnianie ich, gdy będzie pan wiedział gdzie …

~Biberek
2007-04-12 15:47

Złe słowo dobrałem, nie ankietę ale sondę.

~Biberek
2007-04-12 15:48

Na jedno wychodzi.

~prawus
2007-04-12 15:54

JA znam od 30 lat – z Brydża!

~BR
2007-04-12 16:49

Ja dowiedziałem się o JKM i PJKM podczas kampanii …
… wyborczej w 2005 w… TVP! Był to jedyny raz, kiedy widziałem JKM w TVP…

~lufekk
2007-04-12 17:22

Nie liczyłbym na to, że politycy z pierwszych stron gazet …
… trafią do więzienia. Zbyt dbają o to, aby adwersarzom nie spadł włos z głowy. Gdyby robili inaczej narażaliby się na rychły odwet, a tego przecież nikt nie …

~fartraf
2007-04-12 15:50

Panie JKM! Powinien pan sie cieszyć że ludzie dostrzegają …
… nieścisłości- dowód to niechybny, że nie bydło a ludzie myślący czytują pana tekściory.

~Szatan
2007-04-12 16:36

Tylko kogo zauwaza? bo okragostolowcy przystapili do …
… kolejnej batali prania mouzgow, niejaki Gieremek dal sygnal z Brukselki, i magister od rana trabi we wszytkich kolchoznikach o wylacznosci do przywodztwa, niczym …

~mowisie
2007-04-12 18:13

Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego RSS nie działa tylko na …
… blogu p.JKM natomiast działa na pozostałych blogach onetu???

~K
2007-04-12 17:32

Nie tylko operatorzy onetu cut- tuja , ale na Money.pl to …
… samo robia z drastycznymi opiniami o chinczykach pracujacych w Ladku, i Polakach pracujacych w W.Brytanii. Ciekawe kto bedzie glosowal na te walki jak 10% …

~mowisie
2007-04-12 18:19

MISTRZU  JA  SWOJE A  MISTRZ  SWOJE ..PODSTAWĄ   MĄDROŚCI  …
… JEST  ŻYWIENIE . MISTRZ  BYLE CO  JADA  I  BYLE  CO  GADA  .BEZ  OBRAZY LUDZIE  MAJĄ  MNIEJSZE M Ó Z G I. MISTRZ  POLEGA NA   WIADOMOŚCIACH  TELEWIZYJNCH  ,ŻE  …

~Tadeusz Karol
2007-04-12 17:47

a ja nan pytanie od kiedy to UPR po drodze  z NOP??? to …
… oni juz nie sa socjalistami?? (tfu)

~FAN  upr
2007-04-12 18:08

… kto pyta nie błądzi ale jak dla zapewnienia poparcia …
… sciągną fachowców z Korei Północnej, to będzie nareszcie prawdziwy komunizm z dynastią.

~leninow
2007-04-12 18:29

"Liberale"(czyt:socjalisto) z PO, UPR właśnie daje …
… najwięcej wolności-bo to ona chce skrajnej liberalizacji gospodarki co daje najwięcej wolnosci a wy socjaliści chcecie to zabrać

~stefan
2007-04-12 18:29

U mnie większość znajomych "nawróciła się" na UPR. Polecam …
… przeprowadzić taką akcję – dla dobra Polski.

~PRPx
2007-04-12 19:05

Szanowny Panie Januszu skoro tak wielu chce socjalizmu to …
… może warto  by zdywersyfikować naszą władzę oprócz Sił zbrojnych,MSZ, sądownictwa, szczegóły do dopracowania. Niech każdy zdeklaruje w jakim systemie chce …

~Drimer
2007-04-12 19:07

Panowie, Może zamiast prześcigaćsię wiedzą i teoryjami …
… spróbujmy razem zrobić coś pożytecznego?.

~mkacz
2007-04-12 19:08

Do tego trzeba miec organy propagandowe, czyli media, oraz …
… znac socjotechnike, najlepiej podobny program do socjalistow, by po wyborach zrobic  zwrot w …

~politolożka
2007-04-12 20:23

nie bylo by to takie glupie, mozna przynajmniej nie mowic …
… o podatku poglownym czy zlikwidowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego wtedy moze wyborcy zaczna postrzegac UPR jako alternatywe dla PO, bardziej …

~soccertease
2007-04-12 23:35

Jest Pan super! I cieszy mnie, ze wreszcie odszedl od …
… polityki a wzial sie za to co umie czyli kabaret polityczny. Codziennie to czytam. Naprawde dowcipne uwagi. Lepsze niz tych pozostalych kawalarzy. Siedze w 1 …

~Teddy
2007-04-12 19:36

:))) Przed praca zawsze w instytucie z kolegami czytamy te …
… rewelacje. Fakt – ubaw po pachy … Dobrze, ze codziennie cos nowego. Czekamy na cos o rodzinie, kazdy celebryt o tym pisze.

~maciasek
2007-04-12 20:01

Teddy uśmiałem się,ale teraz już czas do "dady",a poważne …
… sprawy zostaw dorosłym

~NIKI
2007-04-12 20:54

Teddy uśmiałem się,ale teraz już czas do "dady",a poważne …
… sprawy zostaw dorosłym

~NIKI
2007-04-12 20:54

Jest w youtube wystąpienie JKM pt.Qvo Vadis –  6 min z 27 …
… marca.Dzięki koledzy  z Uniwerku Zielonogurskiego dobra robota.

~Ptak
2007-04-12 20:17

www.liberalis.blog.onet.pl ZAPRASZAM

~..
2007-04-12 20:31

ach oby poszli siedzieć :] amen

~kamil pawelak
2007-04-12 21:02

Panie Januszu- oni  nigdy  nie beda siedziec…..bo  oni  …
… sa bezkarni. Taki  dla przykladu  Olek – ojciec chrzestny  III RP – postkomunistycznej formy republiki  kraju  rad od lizbony  po  ural. Stworzyl mafijna …

~korona
2007-04-12 21:03

Jeszcze pare glosow i P. Rajca wyprzedzi "misia gogo" …
… Marcinkiewicza

~mac35
2007-04-12 21:22

Zapraszam wszystkich nienormalnych na …
… http://equilibre.blog.onet.pl/ 🙂

nephilim@vp.pl
2007-04-12 21:28

Do znawców blogera: czy JKM jest …
… ateistą/katolikiem/muzułmaninem/czymś innym i jakie są jego zapatrywania na Kościół Katolicki?

~Azarel
2007-04-12 21:33


… http://www.blogi-politykow.com/kt-r-parti-polityczn-popierasz Na blog JKM    i  na UPR!!!!

~wyborca
2007-04-12 22:05

Pokazali Pana w "Szkle kontaktowym" TVN jak w Sejmie …
… przygląda się Pan wypowiedziom Jana Rokity. Żałowali, że zniknął Pan z życia publicznego albo jak się wyrażono "Pana zniknięto".  Co Pan robił w Sejmie ?

~Michał Września
2007-04-12 22:19

Brawo, jak zwykle sie z Panem zgadzam.

~Sisi
2007-04-12 22:34

DZWOŃCIE DO "SZKAŁA KONTAKTOWEGO". Może komuś uda się …
… jeszcze dodzwonić i powoedzieć coś o J. Korwinie-Mikke. Jest okazja, bo mówiono o nim.

~Maximus
2007-04-12 22:39

Noperson…  albo nienormalny….  cóż…  jest to …
… zdecydownaie powiedziane w języku tych co pogardliwie nazywali UPR Unią Polityki Nierealnej….  (często po latach "odkrywając" genialne rozwiązania które znane były …

~ms
2007-04-12 23:03

The phrase 'dead ringer’ refers to someone who sits behind …
… Chuck Norris in a movie theater and forgets to turn their cell phone off.

~Chuck Norris Te…2007-04-12 23:11

A co pan, panie Januszu zrobil zeby dotrzec do tych …
… "normalnych"

~PawelMiami
2007-04-12 23:33

Miara i całka Lebesgue’a A. Elementy ogólnej teorii …
… miary      Teoria miary wyrosła z potrzeby systematycznego i jednolitego podejscia do pojęcia długości, pola oraz objętości figur (zbiorów) położonych w przestrzeni …

~Andrzej Birkholc
2007-04-12 23:45

W Prolach nadzieja?!

~Demento
2007-04-12 23:51

… i w krasnol*dkach, smerfach

~orwellek
2007-04-16 08:32

Jestem nie normalny ponieważ nie mieszczę się w normach …
… które wyznacza plebs,- motłochem również zwany. I jak zwykle się zgadzam.

~NetMan UPR,
2007-04-13 13:33

TRABANT nie posiada gaznika. Ot DDR-owska sztuczka. Podaje …
… to nie zaby sie czepiac, tylko zeby nie powielac bledu i jako ciekawostke. (Cholerne drobiazgi) Pozdrawiam serdecznie.

~QRW
2007-04-13 15:03

Najlepsze jest to że w Polsce wadziuchowali czerwonii …
… książęta z dynastii  premiera Jaroszewicza rok 1974, teraz mamy już różową dynastie  k*r(l)ewską , bo jak inaczej rozumieć aliansy z red baronami pomorskimi.

~Don Corleone
2007-04-16 08:49

W,cz Panie JKM mam pytanie jedno-Kto w/g Pana powinien …
… rządzić w moim  i Pana kraju?Tylko proszę jasno i klarownie odpowiedzieć. Jestem sympatykiem UPR i jej członkiem z Kielc.pewne rzeczy mi są bardzo bliskie,ale …

~~ruul
2007-04-18 00:04

Zlikwiduj ZUS – http://www.zlikwidujzus.com – Zlikwiduj …
… Zakład Utylizacji Szmalu!!! – Chcemy mieć wybór – koniec z przymusem ubezpieczeń! – http://www.zlikwidujzus.com –

~Chuck Norris Te…2007-04-23 00:33

Zlikwiduj ZUS – http://www.zlikwidujzus.com – Zlikwiduj …
… Zakład Utylizacji Szmalu!!! – Chcemy mieć wybór – koniec z przymusem ubezpieczeń! – http://www.zlikwidujzus.com

~Chuck Norris Te…2007-04-25 22:16

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758