Marek Goliszewski zwraca uwagę na konieczność wypoczynku. Mariusz Patrowicz wskazuje na dobre, długoterminowe perspektywy sektora turystycznego. Henri Malosse opowiada o przedsiębiorczości i lobbingu europejskim. Marek Kujawa negocjator…
Dlaczego?
Letnie wydanie magazynu Business&Beauty poświęcamy rozwojowi przemysłów kreatywnych i czasu wolnego – przemysłów przyszłości, opartych na prawie autorskim i własności intelektualnej. Przedstawiamy nowe spojrzenie na kreatywność: w projektowaniu produktu, usługi, w kształtowaniu relacji społecznych. Przyglądamy się połączeniom biznesu i sztuki – w sponsoringu kultury i partnerstwach kreatywnych. Marek Kujawa opowiada o praktyce negocjatora i jego roli w przedsiębiorstwie. Psycholog biznesu Izabela Kielczyk radzi jak przeżyć sezon urlopowy. Marek Goliszewski zwraca uwagę na konieczność wypoczynku. Mariusz Patrowicz wskazuje na dobre, długoterminowe perspektywy sektora turystycznego. Henri Malosse – prezes grupy pracodawców w Europejskim Komitecie Ekonomiczno-Społecznym – opowiada o przedsiębiorczości i lobbingu europejskim.
Pod żaglami płyniemy w nieznane, w zorganizowanej grupie lub na własną rękę. Luksusowymi i nowoczesnymi kamperami ruszamy w kierunku Izraela… albo Kanady.Pokazujemy, jak samochód użytkowy może zmienić się w turystyczno-wypoczynkowe auto. Poznajemy bogactwo, różnorodność i specyfikę Izraela. W urlopowej atmosferze nie zapominamy o pracy – tu artykuły o przeciwdziałaniu i leczeniu skutków wypalenia zawodowego, o kreatywnej metodzie sześciu kapeluszy, komunikacji w międzynarodowym zespole oraz o planowaniu i kontroli projektów. Sprawdzamy nowe inicjatywy z dziedziny przemysłu kosmetycznego i mody. Na koniec degustujemy 50-letnią whisky, konfrontujemy sztuki walki, poznajemy Ambasadorów Polskiej Gospodarki.
Serafina Ogończyk-Mąkowska
Business&Beauty nr 9 od 15 go czerwca w Empikach i etc.