Bez kategorii
Like

Pamięć Banku i „siła” Mediów!

29/03/2012
505 Wyświetlenia
0 Komentarze
5 minut czytania
no-cover

29.03.2012. W realu było mniej słodko… niż w opisanym mini studium przypadku. Więc c.d.n. 🙂

0


 

Przed kilkoma dniami odebrałem pismo z Banku. Piszę odebralem bo przeszło przez ręce mojej Mamy nim trafiło do mnie…

 

Warszawa, dn. 10-03-2012 r

………………

Data nadania  13.03.2012

UL. ………………………………..

…… WARSZAWA

Dotyczy umowy raqchunku bankowego numer: ……………………………………………………………………

Bieżące wymagalne saldo zadłużenia: 9, 87 USD

UPOMNIENIE

Szanowna Pani/ Szanowny Panie,

Ban Pekao SA informuje, że na dzień sporządzenia niniejszego pisma na na wyżej eskazanym rachunku występuje niedozwolone przekroczenie salda w wysokości 9,87 USD

Jeżeli zadłużenie zostało już uregulowane, niniejsze pismo należy traktować jako niebyłe, z zastrzeżeniem jednak, że Bank pobierze opłóatę za upomnienie, jeżeli środki wpłynęły po dniu sporządzenia pisma.

W przypadku jednak, gdy wymagana płatność nie została dokonana, prosimy o dokonanie wpłaty. Kwotę zadłużenia, wskazaną na wstępie, powiększyć należy o kwotę odsetek od zadłużenia przeterminowanego, naliczanych za każdy kolejny dzień zwłoki w spłacie oraz o opłatę naliczaną tytułem wysłania upomnienia, ustaloną w Taryfie opłat i prowizji.

Informujemy jednocześnie, że Bank może dokonać blokady kart obciążeniowych jeżeli były wydane do rachunku.

Wypłatę należy dokonać na rachunek nr ……………………………………………………………………………..

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem pod numerem telefonu  (42) 683 84 44

lub  (22) 591 24 24(od poniedziałku do piątku w godzinach 8 – 21), bądź osobiście w placówce Banku.

 

                                  Z poważaniem

                                                PEŁNOMOCNIK                PEŁNOMOCNIK

Moje zdziwienie wynikało z faktu, że konto na którym powstał "groźny" deficyt założyłem w drugiej?… połowie lat 80. Co więcej byłem i jestem przekonany, że konto zostało zlikwidowane i nie było na nim, od lat, "ruchu"…

Zadzwoniłem na wskazany telefon o 8.05 i pierwszą rozmowę (nagrywaną jak mnie poinformowano – Andrzej Budzyk) zakończyłem o 8.12. Dowiedziałem się, że ta rozmowa traktowana jest jako reklamacja i podałem pocztę elektroniczą do korespondencji. Dodano, że na początku wieku zmieniły się systemy w Banku i historia rachunku przed 2002 rokiem wymaga kilku dni cierpliwości…

Otrzymałem drugi telefon, gdzie jako dzinnikarz mogę o swój problem więcej się dopytać…

Zadzwoniłem i dowiedziałem się, że REKLAMACJA dopiero wpłynie 🙂

Pytałem: czy mogę liczyć na materiał na dłuższy artykuł o Banku?…

Po niedługim czasie zatelefonowano i ZNIKŁ PROBLEM. Potwierdziło się, że mogłem konto uznać za niebyłe!

Poznałem fragment bankowej procedury i powody bankowej sklerozy. Nie do końca jestem zadowolony choć Konsultantki Banku w rozmowach ze mną były pełne dobrej woli i były miłe – życzliwe…

? Sprawdź najlepiej oceniane placówki PEKAO S.A. w mieście Warszawa. ?

Przerost TECHNIKI nad TREŚCIĄ 🙁

Opinie o tej placówce:


Źródło: http://www.pekao.com.pl/o_banku/80-lecie/zubr/

– "Niesforne Dziecię Gutenberga".

0

Budzyk

"- "Z wielka wprawa znajdujemy dla SIEBIE wymówki i z niezwyklym talentem zrzucamy wine na INNYCH." Laurence J. Peter"

1092 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758