Proszę, pomóżcie przyozdobić tę mizerną ulotkę znakiem graficznym przyciągającym wzrok i pozytywnie się kojarzącym. Uważa się, że jeden obrazek ma podobne oddziaływanie, jak 1000 słów, oraz, że każdy projekt powinien mieć swoje logo. Jeśli wszyscy graficy komputerowi i inni utalentowani artystycznie internauci już wrócili z nart i ogarnęli trochę swoje sprawy, to zapraszam do udziału. Warunki konkursu: 1.Logo musi być proste, a genialne. 2.Musi być atrakcyjne również w wersji czarno – białej ulotki. W wersji kolorowej powinno mieć kolory: granatowy i czerwony lub jeden z nich. Dodanie każdego nowego koloru podraża produkcję. 3.Ma budzić pozytywne emocje i skojarzenia. Nagrodą w konkursie jest 1000 ulotek do własnoręcznego rozdania, oraz chwała wśród internautów. Nagrody rzeczowej można się ewentualnie zrzec, zostanie sama chwała. […]
Proszę, pomóżcie przyozdobić tę mizerną ulotkę znakiem graficznym przyciągającym wzrok i pozytywnie się kojarzącym.
Uważa się, że jeden obrazek ma podobne oddziaływanie, jak 1000 słów, oraz, że każdy projekt powinien mieć swoje logo.
Jeśli wszyscy graficy komputerowi i inni utalentowani artystycznie internauci już wrócili z nart i ogarnęli trochę swoje sprawy, to zapraszam do udziału.
Warunki konkursu:
1.Logo musi być proste, a genialne.
2.Musi być atrakcyjne również w wersji czarno – białej ulotki. W wersji kolorowej powinno mieć kolory: granatowy i czerwony lub jeden z nich. Dodanie każdego nowego koloru podraża produkcję.
3.Ma budzić pozytywne emocje i skojarzenia.
Nagrodą w konkursie jest 1000 ulotek do własnoręcznego rozdania, oraz chwała wśród internautów. Nagrody rzeczowej można się ewentualnie zrzec, zostanie sama chwała.
Na razie drukujemy to, co jest.
Cdn.
M.K.