Bez kategorii
Like

Euro-wyszukiwanie (wroga)

09/12/2007
396 Wyświetlenia
0 Komentarze
39 minut czytania
no-cover

Jak 5 grudnia doniosła interia.pl w ojczyźnie Adolfa Hitlera jacyś narodowi (a właściwie nawet gorzej, bo już „europejscy”) socjaliści doszli do wniosku, zagrożeniem dla ludzkości jest… GOOGLE. Najpierw myślałem, że to reklama GOOGLE – ale, okazuje się, nie: jakiś prof.Stefan Weber z Salzburga i Herman Maurer z Grazu wezwali Komisję Europejską i Parlament Europejski do „złamania monopolu Google jako wyszukiwarki internetowej” – a to dlatego, że internauci za często korzystają z tej właśnie wyszukiwarki!!! Co więcej, cytuję: „Austriacy twierdzą wręcz, że koncern jest wstanie spowodować zagrożenie dla światowej gospodarki. Raport stwierdza też, że Google niepostrzeżenie stał się ogromną siłą, więc odpowiednia reakcja już dawno powinna była się pojawić” – jak gdyby w razie zagrożenia nie można się było przerzucić na […]

0


Jak 5 grudnia doniosła interia.pl w ojczyźnie Adolfa Hitlera
jacyś narodowi (a właściwie nawet gorzej, bo już „europejscy”)
socjaliści doszli do wniosku,
zagrożeniem dla
ludzkości jest… GOOGLE
. Najpierw myślałem, że to reklama
GOOGLE – ale, okazuje się, nie: jakiś prof.Stefan Weber z Salzburga
i Herman Maurer z Grazu wezwali Komisję Europejską i Parlament
Europejski do
złamania monopolu
Google jako wyszukiwarki internetowej
” – a to dlatego, że
internauci za często korzystają z tej właśnie wyszukiwarki!!! Co
więcej, cytuję
: „
Austriacy twierdzą
wręcz, że koncern jest wstanie spowodować zagrożenie dla
światowej gospodarki. Raport stwierdza też, że Google
niepostrzeżenie stał się ogromną siłą, więc odpowiednia
reakcja już dawno powinna była się pojawić
– jak
gdyby w razie zagrożenia nie można się było przerzucić na np.
AltaVistę lub coś innego.

W dodatku sojusznikiem GOOGLE jest… Wikipedia!!! To, że GOOGLE
i Wiki są cichymi sprzymierzeńcami, widać po tym, że
podczas
gdy na losowo zadane pytanie w Google w70% przypadków na
pierwszym miejscu w wynikach umieszczony został link do Wikipedii,
to w przypadku Yahoo! odsetek ten wynosił 50%, dla AltaVisty 45%,
zaś dla Microsoft Live – jedynie 21%
. Tym Panom do głowy nie
przyszło, że wikipedyści bardziej intensywnie przykładają się
do pozycjonowania na GOOGLE, bo jest ona po prostu popularniejsza.

Na szczęście ci profesorowie blokowania informatyki nie domagają
się (na razie?) użycia GeStaPo tylko
środków
antykartelowych na wszystkich płaszczyznach działalności
„.
Ponadto należy łamać ten monopol
przez
finansowe wsparcie rozwoju specjalistycznych wyszukiwarek dla różnych
branż, jak np. medycyna czy rzemiosło. Wyszukiwarki takie miałyby
być nadzorowane przez organizacje użytku publicznego, takie jak
uniwersytety czy też instytucje rządowe, które z kolei są
poddawane stałej kontroli.

Myślałby kto, że faceci szukają po
prostu
grantu na stworzenie instytutu, który by „łamał
monopol” – ale nie: oni działają w interesie społecznym –
bronią nas!! Czytamy:

Google posiadł
niemal „uniwersalną wiedzę” na temat tego, co aktualnie
dzieje się na świecie. Dzięki temu koncern może praktycznie bez
ryzyka kupować i sprzedawać akcje na giełdach. Austriacy twierdzą
nawet, że w niektórych obszarach Google jest w stanie
przepowiadać wydarzenia. Handel akcjami na giełdach opiera się
tymczasem na założeniu, że nikt nigdy nie dysponuje pełną
informacją i dlatego raz przegrywa, a raz wygrywa. Ktoś, kto
wyłamuje się z tego schematu, jest z założenia niebezpieczny:
Każdy gracz, który nigdy nie przegrywa, zagraża
fundamentom rynku kapitałowego
„.
Gdyby tak było, to GOOGLE (czy każdy gracz nigdy nie przegrywający)
już byłaby właścicielką 3/4 kuli ziemskiej… Jest to oczywisty
nonsens: dzięki GOOGLE to my możemy więcej wiedzieć i lepiej grać
na giełdach!!

Badacze twierdzą,
że konkurencja wśród wyszukiwarek nie może pozostać tylko
i wyłącznie kwestią regulacji wolnorynkowych. Ten istotny dla
społeczeństwa informacyjnego sektor musi być traktowany tak samo
jak edukacja, infrastruktura drogowa czy też zdrowie
, a więc
poddany kontroli państwa i odpowiednio zarządzany jako dobro
publiczne. Istotne jest, aby być świadomym, że również
internet potrzebuje tego typu zarządzania.

W Austrii na
operację łąkotki czeka się 8 miesięcy, Ile czekalibyśmy na
odpowiedź z kontrolowanej przez państwo specjalistycznej
wyszukiwarki?

W 1950 jako dziecko zdolne uczyłem się
wierszyka:

„Na kapuście żółte liście

Nie daj d**y komuniście;

Jak się Partia o tym dowi

To ci d**e upaństwowi”.

Na razie chcą upaństwowić
wyszukiwarki. Bo to jest dla NICH groźne.

Komentarze:

Pieerwszy 😛

~GLADish
2007-12-09 23:57

http://tiny.pl/jbrv  <==  Ślub  Humanistyczny

~.
2007-12-09 23:57

http://ateistaa.blog.onet.pl << BLOG ANTYRELIGIJNY, …
… zapraszam

~’
2007-12-09 23:59

Apage  Atheisme  !!!

~bogobojny chłop
2007-12-10 00:17

Panie Januszu, abstrahując od powodów, dla których ci …
… "socjaliści" chcą się zająć tą szukajką, proszę pomyśleć nad tym, kto kieruje tą korporacją. I kto może kierować tymi ludźmi… Zresztą, ponieważ Pana czas jest …

~wygooglany
2007-12-10 00:46

link skrócony: http://tiny.pl/jwrb

~wygooglany
2007-12-10 00:47

Wg. Pana panstwowa przeszukiwarka = straszliwy spisek, a …
… prywatna = no problem. A jaka midzy niby roznica?

~?
2007-12-10 01:59

@ ~? Bo by powstała państwowa wyszukiwarka to należy …
… wpierw okraść obywateli. Potem należy ich regularnie okradać by do tej wyszukiwarki dopłacać. Nie widzisz różnicy pomiędzy państwową telewizją a prywatną? …

~K_6
2007-12-10 04:38

Ten cytat bardzo mi się podoba: "Ponadto należy łamać ten …
… monopol przez finansowe wsparcie rozwoju specjalistycznych wyszukiwarek " Unia tak bardzo walczy o Wolny Rynek, że chce odebrać naszej stoczni jedną pochylnie, …

~Kajetan
2007-12-12 22:24

chociażby taka, że prawdopodobieństwo cenzury w państwowej …
… jest prawie pewne, podczas gdy w prywatnej nikłe 😉 proszę zobaczyć telewizje

~vvv
2007-12-10 07:15

i tutaj kolega sie myli, Google i Yahoo sprawnie …
… wspolpracuja z Rzadem Chin aby obywatele tego tak chwalonego przez JKM kraju nie mogli wyszukiwac pewnych tresci. Ale zgoda co do samej wypowiedzi austyjackich …

~prezydentlibii
2007-12-10 14:59

Syrena 105 L była państwowa. Także "Zaporożec". I Polskie …
… Koleje są Państwowe.

~antares
2007-12-10 08:33

państwowa jest jedna a prywatnych może być mnóstwo, jak …
… google Ci nie pasują to zmieniasz na inną, taka której odpowiedź Cię zadowala, tu nie chodzi o to która była by lepsza, która bardziej obiektywna tylko o …

~znajde.pl
2007-12-10 10:40

Taka, jaka jest między państwowoą i prywatną służbą zdrowia.

~slime-x.blogspo…2007-12-10 13:58

Opus Dei

~Opus Dei
2007-12-10 05:12

P O L A C Y  SĄ   NARODEM  W Y B R A N Y M  PRZEZ   BOGA  …
… …  DR.KWAŚNIEWSKI.PL    DR.KWAŚNIEWSKI.PL      DR.KWAŚNIEWSKI.PL

~Tadeusz Karol
2007-12-10 13:08

P O L A C Y  SĄ   NARODEM  W Y B R A N Y M  PRZEZ   BOGA  …
… …  DR.KWAŚNIEWSKI.PL    DR.KWAŚNIEWSKI.PL      DR.KWAŚNIEWSKI.PL

~Tadeusz Karol
2007-12-10 13:08

http://www.racjonalista.pl

~============
2007-12-10 01:06

Korwinie! Jestes wyjatkowym D U R N I E M !

~Radyjo
2007-12-10 01:22

Mogli z tym ślubem poczekać do 24 XII. Ale byłby szum.

~Go-Go
2007-12-10 00:38

SKANDAL!!!  Wasza eminencjo Jeanie Richardzie kardynale du …
… Corvin de Mikkelieu, Waść działasz na rzecz kryptoreklamy brydża! Notorycznie w swoim felietonie brydżowym w "Najwyższym Czasie" szydzi Pan z zawodników …

~Czterej Muszkie…2007-12-10 01:11

Na marginesie, oto krótki film obrazujący dzieciństwo …
… JKM…

Enjoy… Tous pour un, un pour tous!!!

~Czterej Muszkie…2007-12-10 01:22

Mon Dieux, nie działa? Może to i lepiej… Wasza eminencjo …
… Jeanie Richardzie kardynale du Corvin de Mikkelieu, racz Waść w ramach akcji moderacyjnej usunąć komentarz ów i powyższy (zaś ten rozpoczynający się od słów …

~Czterej Muszkie…2007-12-10 01:27

Pozdrowienia dla czterech muszkieterów! Schizofrenia jak …
… widzimy nie słabnie ale animusz, na szczęście, Was nie opuszcza.

~Donald+Miki+Pluto
2007-12-10 14:29

Korwin naprawde jest D U R N Y !

~K.M.
2007-12-10 15:03

Panie Januszu. Co Pan sądzi o ADWOKATACH i KRAJOWEJ RADZIE …
… ADWOKACKIEJ? ostatnio czytałem w gazecie, ze w trosce o klienta nie moze być na rynku więcej adwokatów, bo juz dzis wielu z nich ma problem z odpowiednią …

~APAGE SOCIALISME
2007-12-10 00:12

w Chinach tez kontrolują neta.

~immanuelle can’t
2007-12-10 00:17

Podano im dane nieprawomyslnych blogierow,tak dla swietego …
… spokojuczy nie?.Chiny to potega nawet Gogle sie ugiely.

~Anna
2007-12-10 04:53

Panie JKM! Tak sobie myślę: jaki ustrój (gospodarczy) …
… panuje w Palsce? Etatyzm, interwencjonizm, państwo opiekuńcze, socjaldemokrację no bo przecież nie ma u nas Wolnego Rynku. Co Pan o tym sądzi???

~trevor
2007-12-10 14:58

Hmm… Słyszałem, że mamy być zniewoleni zupełnie do 2030, …
… choć za cholerę w to nie wierzyłem. Okazuje się, że to całkiem realna data. Od jakiegoś czasu już pogląd wśród moich znajomych panuje, że żyjemy w ostatnich …

~GLADish
2007-12-10 00:03

ja ciągle mam nadzieję, że jednak śpiący i ślepy lud się …
… kiedyś obudzi i otworzy oczy… Dobrze Panie Januszu, że jest ktoś taki jak Pan, kto o ty m pisze… szkoda mi tych pustych ludzi…

~seba-blog.com
2007-12-10 00:07

Ciężko się nie zgodzić z tezą Pana wypowiedzi, ale ja …
… chciałbym odnieść się do nieco innej kwestii – żartobliwie mawia się, że jeżeli czegoś nie ma w Google, to owe 'coś’ nie istnieje, i myślę, że jest to zjawisko …

~michał
2007-12-10 00:35

Popieram! Google wymyka się z pod kontroli i trzeba …
… przełamać ten monopol.

~Maniek
2007-12-10 00:15

to zaloz wlasna wyszukiwarke i go przełam. nikt ci tego …
… nie broni. bo JESZCZE nie jest to przez panstwo regulowane.

~ic
2007-12-10 00:19

google jest niebepieczne bo tam ludzie wpisuja rozne …
… rzeczy i google moze to wykorzystac jak bedzie chcialo to ma informacje kto pyta i co a ten co pyta czesto nie mysli jak wpisuje a wtedy nawet nie wie ze google to …

~bazyli
2007-12-10 00:26

a jak kots nie ptofari cyzatc ablo psiac to jset bepizenczy?

~GLADish
2007-12-10 00:31

nasza-klasa.pl? My mamy nasze-kamienice.il

~Sze
2007-12-10 00:16

i po diabła te linki dajesz? cos chyba w temat nie …
… trafiles koleś…

~precz !!
2007-12-10 00:18

spoko tekścik. Choć może o "monopolach" by pan co wiecej …
… napisał. Tak moze z naszego podwórka. Pozdrówka

~zowe3
2007-12-10 00:18

JKM nie napisał, że Europa będzie ładowała kasę (naszą) w …
… swój projekt  -alternatywę dla googla. Teraz robią tylko grunt, aby uzasadnić ten (zbędny) wydatek – i znowu się nachapią, będą przetargi, będą budżety, będzie …

~xeen
2007-12-10 06:59

Trzeba sobie zdawać sprawa z zagrożeń jakie niesie ze sobą …
… monopolizowanie przetwarzania danych w Internecie, ale zgadzam się z xeen, że chcą tylko wyciągnąć kasę od biednych ludzi, jak to socjaliści pod pozorem dbania …

~m
2007-12-10 12:01

Nie wiem?! Śmiać się czy płakać. A raczej przyjdzie płakać.

~rem
2007-12-10 00:18

Panie Januszu! Skoro jest tak źle to jakim cudem ten …
… socjalistyczny twór jeszcze dycha? Czy pańskei teoria nie mają przypadkiem tyle wspołnego z rzeczywistością co sowieckie "naukowe" dowody nato, że upadek …

~fifus15
2007-12-10 00:19

wlasnie: tu jest najwiekszy problem z socjalizmem: od …
… kiedy zaczal sie panoszyc, to rozwoj ludzkosci nastepuje w postepie wykladniczym. przy monarchii (jesli w ogole byl), to conajwyzej liniowy…

~qwerr
2007-12-10 00:51

ciekawa teoria, sprzeczna jednak ze statystykami. Postęp …
… naprawdę wykładniczy to my mamy w Japonii, która technologicznie dyktuje trendy i raczej od UE ostaje na wielu innych płaszczyznach. Pod względem nauki Europa …

~xeen
2007-12-10 07:06

To nie dla tego następuje rozwój gospodarczy, że panoszy …
… się socjalizm, ale dlatego się panoszy, że (jeszcze) jest rozwój. Gdyby w XVIII wieku były takie podatki jak teraz to ludzie poumieraliby z głodu (albo nie …

~Ralf
2007-12-10 07:43

A jakie były podatki i przepisy w XIX wieku? Tylko …
… konkrety proszę.

~zbig
2007-12-10 12:00

O, sorry, w XVIII wieku 🙂

~zbig
2007-12-10 12:18

dziesięcina była "wysokim podatkiem". Dzisiaj samego …
… dochodowego mamy więcej, a to tylko wierzchołek wszelkich vatów i przymusowych ubezpieczeń…

~turin
2007-12-10 13:57

Chłopi musieli odrabiać pańszczyznę kilka dni w tygodniu, …
… ale mogli do tego wysłać swoich synów albo wynajętych parobków. Ale to co chłop wyprodukował na swoim polu to już było jego. No może jeszcze dziesięcina. Były …

~Ralf
2007-12-10 15:01

Aha, super. Tak. Oprócz pańszczyzny były też czynsze oraz …
… monopole dworskie, chłop musiał także dostarczać panu określoną ilość towaru oraz w przypadku jakiejś ważnej uroczystości zakupić u pana np. określoną ilość …

~zbig
2007-12-10 17:35

Ja nie wychwalałem XVIII w. Dałem go tylko jako przykład …
… okresu, gdy nie można było nałożyć na ludzi obecnych obciążeń, bo by tego nie wytrzymali. Jestem przekonany, że przeciętny człowiek nie musiał oddawać w …

~Ralf
2007-12-10 20:30

Sam przyznałeś, że nie wiesz, jak wyglądały wówczas …
… podatki. A że jesteś przekonany, że nie odbierano połowy dochodów – trudno. Fakty są inne. Ale co tam – tym gorzej dla faktów, prawda?

~zbig
2007-12-10 21:19

Skoro twierdzisz, że fakty są inne i odbierano ponad …
… połowę dochodów to to udowodnij. Przedstaw jakieś wyliczenia.

~Ralf
2007-12-10 21:25

Z samej zasady utraconych korzyści jasno wynika: 6 dni …
… pańszczyzny w tygodniu to wystarczająco dużo straconych dochodów; i sprawa nie jest taka prosta, że chłop posłał syna i mu pańszczyznę odrobił – pańszczyznę …

~zbig
2007-12-10 22:53

Sprawnie wypunktował Pan tych łajdaków. PS. czy nie uwaza …
… Pan, ze globalizacja niesie rowniez zagrozenie w postaci tego, ze pewne wzorce kluturowe, ktore niszcza cywilizacje zachodnia przejmowane sa przez zdecydowana …

~Robas
2007-12-10 00:20

Apropo internetu to nawet kiedyś zastanawiałem się czy …
… portal nasza-klasa, nie został założony przez jakąś bezpiekę ;). Ostatecznie dzięki temu portalowi, każdy może się dowiedzieć gdzie ktoś się uczył, względnie co …

~qwerty
2007-12-10 00:25

"A propos" – żałosny dyletancie…

~KJK
2007-12-10 00:54

Pozo zakładać, jeśli dane są dostępne jawnie?

~slime-x.blogspo…2007-12-10 14:08

Mozna tez duzo "malinkowych" informacji podac z tej …
… prostej przyczyny ze nie ma mozliwosci edycyjnych dla wielu informacji, wiele szkol zmienilo nazwy

~.
2007-12-10 14:57

O ile sam fakt monopolu może niepokoić to plany stworzenia …
… państwowej wyszukiwarki to zgroza!

~Pery
2007-12-10 00:30

Nic Pan ani UPR nie pisze o sądownictwie, a to poważny …
… problem. Nie chodzi tu o przestępczość, ale o procesy ciągnące się latami, odkładane dziesiątki razy z powodu nieobecności kogoś-tam i przekupność sędziów. Czy …

~Noqa
2007-12-10 00:30

Ja znam odpowiedź. Musi powstać jakiś dyktator i …
… powywieszać łajdaków. Innej rady nie ma. Potem musi się ogłosić władcą dziedzicznym a dobrotliwym, choć surowym w razie potrzeby dla poddanych i wprowadzić uczciwe …

~Ciekawy Człowiek
2007-12-10 16:44

Panie Januszu! Ważne!!! Oczywiście zgadzam się z Panem co …
… do oceny wypowiedzi tych panów… Ale mam zupełnie inne zdanie co do przyczyn. A to już jest sprawa POWAŻNA. Google zachowuje nie tylko zawartość Internetu – …

~jjj
2007-12-10 00:45

Panie Januszu – artykuł jest bzdurny do kwadratu. Jednak …
… "problem" Google pozostaje. Chyba nigdy żadna firma nie miała takich informacji na temat tak wielu ludzi. Mają pocztę, mają historię wyszukiwania w przeglądarce, …

~kaklim
2007-12-10 00:52

Znacznie większy niepokój będzie budzić taka wyszukiwarka …
… w rękach jakiegoś państwa.

~ozgrozo
2007-12-10 10:09

Wcześniejsze starcie Google-WE (przeklejam z innego, ale …
… równiez swojego, tekstu). "Jakieś dwa lata temu Google ogłosiło, że rozpoczyna skanowanie zbiorów Biblioteki Kongresu. Na wieść o takim przedsięwzięciu, odezwała …

~TomaszNowak
2007-12-10 01:06

to jest straszne!

~mariusz
2007-12-10 01:11

Czy jestem niebezpieczny, skoro umiem przepowiadać …
… przyszłość? Niedawno na interii przeczytałem artykuł o googlach i od razu wiedziałem, że prędzej czy później JKM zajmie się tym tematem na swoim blogu. A więc spełniło …

~krzysztof
2007-12-10 01:23

Na temat sojuszu Google z Wikipedią: nie chodzi tu …
… prawdopodobnie o to, że wikipedyści pozycjonują swoje hasła pod Google, tylko o to, że różne wyszukiwarki stosują odmienne algorytmy. Google stosuje akurat taki, który …

~am
2007-12-10 01:25

W Google nie ma nic niebezpiecznego. Nikt nie każe z niego …
… korzystać. Jak socjaliści, faszyści, czy inni -ści położą rękę na wyszukiwarce, żeby to ona nie była niebezpieczna dla ludzi i na dodatek (jak to -ści lubią) …

~am
2007-12-10 01:32

Z ludźmi i wyszukiwarkami jest tak samo jak z wyborem …
… Linuxa, bądź Windowsa, albo z głosowaniem na Republikanów.Demokratów w USA. Można używać Linuxa, głosować na libertarian, ale motłoch ma to do siebie, że nawet …

~Statoil
2007-12-10 14:45

super artykuł, za jakiś czas obudzimy, ale niestety za …
… oknem będzie już w pełni ukształtowany faszyzm… wszyscy pytają Niemców dlaczego nie walczyli z Hitlerem, teraz sami zadajmy sobie to podobne pytanie…

~loko
2007-12-10 01:35

Załamać się można. Ale czy przypadkiem Austria nie ma …
… monopolu na wydawanie austriackiego obywatelstwa? Może tak jakąś europejską ustawę antymonopolową machnąć? 🙂

~Sz.
2007-12-10 01:36

google Zeitgeist, Endgame

~Wolnosc!
2007-12-10 01:38

paranoja

~m
2007-12-10 01:40

AUGUSTO PINOCHET – cześć Twej Pamięci, Generale! Nadal …
… można odsłuchać hymnu mego autorstwa sprzed roku ku czci Zbawcy Chile! http://hammer.of.the.right.patrz.pl

~Kel`Thuz
2007-12-10 01:45

Ja mam pytanie nie na temat, ale muszę je zadać. Czy ma …
… Pan konto na nasza-klasa.pl czy ktoś się pod Pana podszył?

~jw
2007-12-10 01:55

No wlasnie, tez chce to wiedziec..

~libertarianin
2007-12-10 07:00

Podczas studiów doktoranckich na Oxfordzie miałem okazje …
… spotkac sie z przedstawicielami Googla (opisywanego tu przez EUntuzjastów Wielkiego Brata:) ktorzy zajmowali sie rekrutacja w swe szeregi pracowników na rozne …

~Zenon z Kition
2007-12-10 01:59

Panie Januszu, współczuję natłoku debilnych komentarzy.

~klafon
2007-12-10 02:22

mają TROCHĘ racji. Dopóki google był tylko wyszukiwarką …
… było OK, problem jest w tym, ze google monopolizuje powoli rynek darmowych kont pocztowych, pakiety biurowe (google docs) przechowują dokumenty na serwerach …

~mefistofeles
2007-12-10 02:51

pan naprawdę wierzy, że eurosocjalizm upadnie…?

~mrok
2007-12-10 03:01

YAHOO w bardzo wielu wypadkach daje więcej odpowiedzi niż …
… GOOGLE. Zwłaszcza w tematach naukowych. A problem przez Pana poruszony – no, szkoda gadać: Wielki Brat chce nas trzymać krótko przy samej szyi. Zgroza 🙁

~daisy
2007-12-10 03:02

Niestety  ale niewygodne zakresy IP sa blokowane lub …
… niepoprawnie politycznie strony sa przejmowane i likwidowane lub ulegaja zmianie tresci, przyklad www.GOpolonia.com po roku nowy wlasciciel strony rozpirzyl …

~FeliksCzekITa
2007-12-10 04:35

Kaczynscy a Afera ART B. Polecam strone …
… http://www.agasiorowski.com/ Co pan o tym sadzi, panie Januszu?

~PawelMiami
2007-12-10 06:25

IDEA 13grudnia wszystkie polskie prawicowe strony powinny …
… być w kolorach białym i czarnym na znak żałoby. Proszę o rozpowrzechnienie tego pomyłsu dalej.

~borygo
2007-12-10 07:12

chciałem zadać pytanie,na które żaden polityk niedał mi …
… odpowiedzi,a jest ono bardzo ważne dla wielu polaków.JAKIE BęDą KONSENKWENCJE DLA PAńSTWA I NARODU GDYBY POLSKA WYSZłA ,ODESZłA Z UNI EUROPEJSKIEJ.Wszyscy narazie …

~andre
2007-12-10 07:18

To raczej łatwo przewidzieć… Po rozwaleniu się UE, …
… powrócą skłócone państwa narodowe, Austria zniknie z mapy na rzecz Niemiec. Niemcy też oderwą kawał Polski, tak mniej więcej połowę. Czy drugą uda się w pełni …

~Ciekawy Człowiek
2007-12-10 16:40

!TUTAJ SIE Z PANEM STANOWCZO NIE ZGADZAM!  Tzn. …
… upanswowienie wyszukiwarek jest kretynizmem do niebywalej wrecz potegi, fakt. Ale skoro uwaza Pan, ze internetem maja kierowac prawa wolnego rynku to musi sie Pan …

~idmaniak.net
2007-12-10 07:29

Dlaczego musi Pan??????

~slime-x.blogspo…2007-12-10 08:55

Google monopolista — mity Tak, ale w przypadku tak …
… wolnego rynku jak rynek wyszukiwarek internetowych, nie ma żadnego zagrożenia. Monopole mają to do siebie, że po jakimś czasie popadają w stagnację. Produkt …

~am
2007-12-10 10:39

No tak, zagrożenie swobodnego (nikontrolowanego) przepływu …
… informacji. Ten Orwell to jakiś geniusz, że to wszystko przewidział?

~Krzych
2007-12-10 08:41

Szanowny Panie Januszu, wszystko racja – i mała korekta co …
… do tej "współpracy" Google-Wikipedia. Jakiś rok temu nimiecka gazeta komputerowa c’t urządziła taki konkurs pozycjonowania w wyszukiwarkach: wymyślili nazwę …

~JMP
2007-12-10 08:47

"regulacji wolnorynkowych" <- podoba mi się 🙂 A propos – …
… polecam także www.szukacz.pl <- z fleksją!

~slime-x.blogspo…2007-12-10 08:49

Panie Januszu! Znalazłem ciekawą opinię nauczycielki na …
… temat dzieci z ADHD: http://kobietabyc.blog.onet.pl/2,ID269998584,index.html Polecam przeczytać i pozdrawiam! 🙂

~M.
2007-12-10 08:50

Regulacje w tej branży to oczywiście absurd. Warto jednak …
… wiedzieć, że Google w swoich usługach reklamowych kieruje się pewną polityką. Np. nie można u nich zamieścić reklamy, w której "religia" była by obok "aborcja". …

~Grim Sfirkow
2007-12-10 09:07

Próbowałem parokrotnie doszukać się czegoś w sieci …
… używając innych wyszukiwarek niż google,z reguły jest tylko część tego co w google i rzadko coś więcej,wybieram więc skuteczniejszego usługodawcę.Kontrola sieci …

~Adam
2007-12-10 09:11

A ja myslalem, ze Pan zawsze taki powazny. A tu prosze – …
… wierszyk rozsmieszyl mnie do rozpuku. Przyznam sie szczerze, ze go zapomnialem. Serdeczne pozdrowienia i duzo zdrowia.

~Bob
2007-12-10 09:40

Komedia z koncesjami radiowymi: …
… http://wiadomosci.onet.pl/1655461,327,1,1,item.html Najlepszy fragment: "Według Rady w badanym okresie w RMF FM udział audycji publicystycznych w ogólnym czasie nadawania był dwukrotnie …

~Tomek Sławiński
2007-12-10 10:22

A ilu jest właścicieli wszystkich mediów w Polsce? W USA …
… na przykład, przez ostatnie 20 lat ich liczba zmniejszyła się z kilkudziesięciu do 5 lub 4 a przewiduje się że za kilka lat będzie ich tylko 3. W tym czasopisma, …

~r.murdoch
2007-12-10 11:32

Niby ma Pan rację, jeśli państwo zajmie się kontrolowaniem …
… i nadzorowaniem wyszukiwarek to będą one działały jak państwowa służba zdrowia. Ale niedawno właśnie na stroie Google swój płatny link chcieli umieścić twórcy …

~mlp
2007-12-10 10:25

Rozróżniaj może między płatnymi ogłoszeniami a po prostu …
… wynikami wyszukiwania. To że stronie odmówiono zamieszczenia płatnego linku, nie oznacza, że nie została zindeksowana i nie moze się pojawić w wynikach.

~JMP
2007-12-10 10:38

Szanowny Panie – NUDA. NUDNO jest i tyle. Te jakieś tam …
… Google, czy inne wyszukiwarki, to funta kłaków warte. Zawsze jakieś tam będą. To, że chcą je wziąć za mordę – też nie nowina. Jak długo żyję, zawsze ktoś kogoś …

~Ciekawy Człowiek
2007-12-10 10:29

Tym bardziej ze na WIKI wystepuja znaczne roznice …
… merytoryczne, semiotyczne w roznych jezykach zwlaszcza odnosnie wydarzen historycznych i polityki … .

~DJ GTW
2007-12-10 12:15

Heh, latem tego roku już wymyślili tę konkurencję dla …
… Google. Ogólnie pojawiło się poparcie dla pomysłu (pranie mózgu w szkołach robi swoje), ale na szczęście ja i kilku moich znajomych próbowaliśmy jeszcze walczyć z …

~MacDada
2007-12-10 10:43

Po prostu boli ich fakt że internet i jego możliwości są …
… tak trudne do cenzurowania, skoro pewnie w każdym kraju w telewizjach mają jakieś swoje wtyczki ale co maja zrobić z Internetem gdzie na przykład można znaleść …

~Magier
2007-12-10 10:47

no coz trzeba sobie szukac zrodla zarobku prawda?[ew …
… komisje itp]

~jureq
2007-12-10 11:19

walka o równouprawnienie: …
… http://kobieta.interia.pl/news/wojna-plci-od-malego,1023822,

~keneida
2007-12-10 11:34

Wracając do tematu d***kracji, uważam, że byłaby ona …
… całkiem, całkiem pod warunikiem że ludzie: a) nie posiadaliby mózgu podatnego na pranie b) posiadaliby odpowiedni iloraz inteligencji c) posiadaliby 'zdrowy …

~człowiek
2007-12-10 11:35

Jaka tam demokracja. To tylko takie słowo wytrych, aby …
… zamiast monarchi w kraju panowała ochlokracja, czyli banda sprośnych bandytów. Człowieku, gdzieś Ty widzał demokrację? Wszędzie, albo prawie wszędzie panują szajki …

~Ciekawy Człowiek
2007-12-10 13:26

Ja też jestem za monarchią, tylko podałem inną możliwość, …
… ale wiem, że to utopia.

~człowiek
2007-12-10 14:35

Google jest groźne – bo nie mogą kontrolować ani …
… cenzurować informacji, boją się bo internet (jedyne w miarę wolne medium) staje się z roku na rok coraz silniejsze, a tv coraz słabsze.

~UPRzejmy
2007-12-10 11:42

Po pierwsze, to nie jest żaden monopol, bo (tutaj cytuję …
… Wikipedię): Monopol polega na: 1. występowaniu na rynku tylko jednego dostawcy danego towaru, który kontroluje podaż i ceny, oraz wielu odbiorców lub 2. …

~pzmij
2007-12-10 12:25

Biorą się za internet Panie Januszu i będą zapewne …
… próbować na różne sposoby. Prosze zerknąć tutaj. To całkiem swieża wiadomość: …

~Fikander
2007-12-10 12:28

Sprostowanie: W poprzednim moim komentarzu powinno być: " …
… …oni chcą walczyć z monopolistami …". To było przez pomyłkę.

~pzmij
2007-12-10 12:36

Kupiłam mojemu mężowi golarkę, żeby mógł sobie wygolić …
… takiego wąsika jak masz ty! Specjalnie zaprowadziłam go to kosmetyczki na gorący wosk, żeby pozbył się owłosienia w miejscech intymnych i na głowie. Jesteśmy z …

~Pcim . ameryka.
2007-12-10 13:05

Panie Januszu, to jest pierwszy komentarz na Pana blogu, …
… choć jestem Pana sympatykiem od dawna. Cieszę się że poruszył Pan kwestię prób wpływu KE na biznes – w tym przypadku na Google. W pełni się z Panem zgadzam że …

~MariuCh
2007-12-10 13:10

JKMie! Tak sobie myślę: jaki ustrój (gospodarczy) panuje w …
… Palsce? Etatyzm, interwencjonizm, państwo opiekuńcze, socjaldemokrację no bo przecież nie ma u nas Wolnego Rynku. Co Pan o tym sądzi???

~trevor
2007-12-10 15:00

PIERWSZY RAZ SŁYSZE O JAKIMŚ GOOGLE… co o jest? Jakaś …
… strona? Jakiś blog? Czy to portal taki jak onet?

~wa
2007-12-10 13:34

ale głupi Ci Austriacy – jak mawiał Obeliks

~la la
2007-12-10 13:35

Szanowny Panie Januszu, Czy mógłby Pan rozwinąć temat …
… "zdrowia"? Pamiętam jak powiedział Pan w czasie ostatniej kampanii prezydenckiej, że "Ministerstwo Zdrowia prowadzi politykę ludobójstwa" i co dziwne tak mocne …

~Robertus
2007-12-10 13:36

Panie Januszu Google jest groźne z innego punktu. …
… Mianowicie bawi się w cenzora. Ostatnio zablokowało internetową reklamę Towarzystwa im. Piotra Skargi ponieważ złamało regulamin używając niedopuszczalnych słów: …

~Ryszard z Pozna…2007-12-10 13:38

TO JEST STRASZNE.NA NASZYCH OCZACH SPEŁNIAJĄ SIĘ NAJGORSZE …
… SCENARIUSZE. NAJGORSZE JEST NIE TO,ŻE TAKIE POMYSŁY WOGÓLE KOMUKOLWIEK DO GŁOWY PRZYCHODZĄ TYLKO TO, ŻE NAWET JEŚLI DO TEGO NIE DOJDZIE TO WŁAŚNIE DZIĘKI …

~THELEMITA
2007-12-10 13:53

O abonamencie za internet na wzór abonamentu RTV oraz o …
… ZAiKSie słów kilka. Zacznę jednak od ZAiKSu, gdyż pomysł abonamentu za treści zamieszane w internecie wkurza mnie znacznie bardziej i chciałbym go zostawić na …

~Dagon
2007-12-10 13:54

Jak to byłoby za UPR?! Wybieram się na Dolny Śląsk, w …
… poszukiwaniu skarbu ukrytego przez nazistów, w ramch programu ODESSA, pod koniec II wojny światowej. W grę wchodzą nawet 2 miliardy $ w złocie i biżuterii. Wiadomo …

~Hirek
2007-12-10 14:15

Ten wierszyk potem szedł dalej tak "pier*nij se w butelkę …
… raz będziesz miał swój własny gaz" wciąż aktualne. Nie pękaj Mikuś.

~Det
2007-12-10 14:53

a głuuuuuupi!!!!!!! ”Det” to tępak :-p

~trevor
2007-12-10 15:03

Drogi Panie JKM! Tak sobie myślę: jaki ustrój …
… (gospodarczy) panuje w Palsce? Etatyzm, interwencjonizm, państwo opiekuńcze, socjaldemokrację no bo przecież nie ma u nas Wolnego Rynku. Co Pan o tym sądzi???

~trevor
2007-12-10 14:58

Jeśli pytanie jest poważne, to odpowiedź poważna …
… brzmiałaby, że "w Polsce panuje ochlokracja – banda sprośnych bandytów, których celem jest możliwie najskuteczniejsze oskubanie poddanych". Albo prościej w Polsce panuje …

~Ciekawy Człowiek
2007-12-10 17:00

Zabierają się za ostatnią oazę wolności słowa.

~Mourinho
2007-12-10 15:20

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758