Bez kategorii
Like

Ta okropna, żydowska tradycja

01/08/2007
451 Wyświetlenia
0 Komentarze
82 minut czytania
no-cover

Chętni do tworzenia IV RP niewiele różnią się od tych z III RP, PRL czy II RP: nadal świętują rocznice klęsk. Jest to oczywisty efekt współżycia przez setki lat z Żydami, którzy mają okropny zwyczaj obchodzenia a to upadku Massady, a to zniszczenia Jerozolimy. Z kim przestajesz — takim się stajesz. Żydzi mieszkający w Polsce byli narodem, ktory rozproszył się po świecie w wyniku klęsk — i Polacy (którzy, podobnie jak Żydzi, utracili własne państwo) zarazili się tą manierą. Jeśli Rosjanie jako święto narodowe uznali wyzwolenie Moskwy spod polskiej okupacji — to dlaczego naszym świętem narodowym nie jest Dzień Zdobycia Moskwy? Dzień Hołdu Pruskiego? Zdobycia Kijowa przez Bolesława Chrobrego czy Józefa Piłsudskiego? O klęskach powinni starannie debatować fachowcy — ale […]

0


Chętni do tworzenia IV RP
niewiele różnią się od tych z III RP, PRL czy II RP: nadal
świętują rocznice klęsk. Jest to oczywisty efekt współżycia
przez setki lat z Żydami, którzy mają okropny zwyczaj
obchodzenia a to upadku Massady, a to zniszczenia Jerozolimy. Z kim
przestajesz — takim się stajesz. Żydzi mieszkający w Polsce byli
narodem, ktory rozproszył się po świecie w wyniku klęsk — i
Polacy (którzy, podobnie jak Żydzi, utracili własne państwo)
zarazili się tą manierą.

Jeśli Rosjanie jako święto narodowe
uznali wyzwolenie Moskwy spod polskiej okupacji — to dlaczego
naszym świętem narodowym nie jest Dzień Zdobycia Moskwy? Dzień
Hołdu Pruskiego? Zdobycia Kijowa przez Bolesława Chrobrego czy
Józefa Piłsudskiego? O klęskach powinni starannie debatować
fachowcy — ale L*d prosty ma się sycić tryumfami, a nie szwendać
wiecznie po cmentarzach! Oddawanie czci poległym to ważna rzecz —
ale chwalenie zwycięzców jest znacznie ważniejsze. Czy
sportowcowi mającemu za chwilę biedz na 10.000 m przed startem
przypomina się, ile razy w karierze przegrał — czy mówi
się: „Pamiętasz? Pokonałeś Smitha, pokonałeś Fortaleriego —
wygrasz i teraz!
”? Jak się hoduje zwycięzcę? Spytajcie trenerów!

Piję, oczywiście, do rocznicy
nieszczęsnego powstania warszawskiego. Uważam, że jeśli w ogóle
mamy obchodzić rocznice jakichs powstań, to już lepiej np.
wielkopolskiego. Ale zanim się cokolwiek zacznie czcić trzeba się
zastanowić: czy warto? I kogo warto?

Powstańcy to byli dzielni ludzie — i
to prawie wszyscy, ponieważ wszyscy powstańcy byli ochotnikami.
Każdego, kto dobrowolnie gotów jest ryzykować życiem w walce z
wrogiem należy poważać i czcić. I to jest oczywiste.

Inaczej ma
się rzecz z tymi, co powstanie to wywołali. Jak powiedział po
słynnej absurdalnej szarży Lekkiej Brygady pod Bałakławą
śp.marsz Piotr Bosquet: „To było wspaniałe — ale to nie jest
wojna!
”. Dokładnie to samo należy powiedzieć o tym powstaniu. To w ogóle nie był fragment II Wojny Światowej.

Ten epizod nie miał najmniejszego
wpływu na wojnę sowiecko-niemiecką, bo gdyby Armia Czerwona
chciała, to mogła przejść Wisłę wszędzie — i to tym łatwiej,
że część (drobniutka) wojsk niemieckich była zaangażowana w
Warszawie. Skoro nie zrobiła tego w sytuacji, gdy trwało
powstanie — to tym bardziej nie zrobiłaby tego, gdyby powstanie
nie wybuchło
. Więc, powtarzam, powstanie to nie miało
znaczenia strategicznego, ani nawet operacyjnego. Co najwyżej
taktyczne.

Oznaczało natomiast kompromitację dla
Rządu „londyńskiego” (o tyle niesłusznie, że ten decyzję o
powstaniu przerzucił był na Warszawę!); Polacy po tej masakrze z
rezygnacją nieco chętniej słuchali Rządu „lubelskiego”, skoro
zobaczyli, że w Londynie rządzą tacy nieudacznicy. Powstanie
oznaczało też śmierć najbardziej patriotycznie nastawionych
warszawiaków z AK i NSZ, a także AL i BCh. A nade wszystko
śmierć ponad 200.000 kompletnie niezaangażowanych w to cywilów
i ruinę stolicy kraju.

Ludzie odpowiedzialni za podjęcie
decyzji o wybuchu tego powstania (dwaj z nich byli najprawdopodobniej
agentami sowieckimi!) w każdym normalnym kraju po takim wyczynie
stanęliby przed sądem wojennym i zostali co najmniej zdegradowani.
Tak się nie stało — z zadziwiającego powodu. PRL uważała (i
słusznie), że powstanie to było skierowane przeciwko Sowdepii —
więc reżyserów powstania musieli traktować wrogo. Tym samym
Rząd „londyński” nie mógł postawić ich przed sądem
(zresztą tylko zaocznie, bo byli w kraju) gdyż byłoby to
przyznaniem racji sowieckim marionetkom! Gdy zaś Polska w 1956 roku
odzyskała niepodległość, ekipy komunistyczne nie mogły przyznać
racji Rządowi „londyńskiemu”, bo osłabiałyby swój
legitymizm – a ponadto nie chciały otwartym omawianiem niewygodnego
tematu drażnić Wielkiego Protektora (bo PRL po 1956, choć
niepodległa, była jednak sowieckim protektoratem). W związku z tym
opozycja podziemna na złość „komunie” kultywowała mit
powstania — podobnie zresztą jak jej ideał, II RP, kultywowała
mity powstań: listopadowego i (zupełnie już kretyńskiego)
styczniowego…

I tak to jakoś wyszło, że
odpowiedzialni za tę niesłychaną masakrę uszli sprawiedliwej
ocenie historyków. Podobnie zresztą jak winni szarży Lekkiej
Brygady. Z tym, że w „Wąwozie Śmierci” zginęło 180
kawalerzystów. Tu straty były dwa tysiące razy większe!

Jak napisał kiedyś bodaj śp.Józef
Szujski: „Fałszywa historia jest matką fałszywej polityki”.
Jeśli chcemy w przyszłości uniknąć takich tragedyj, MUSIMY
osądzić sprawców powstania warszawskiego.

Ten wpis przeczyta ok. 25.000 osób.
Macie Państwo liczne kontakty, znacie różne osoby. Zwracam
się więc do Państwa z prośbą o podanie nazwisk i adresów
emerytowanych wojskowych sędziów i prokuratorów
(obrońców będzie zatrzęsienie), którzy byliby
gotowi w dniu rocznicy kapitulacji tego powstania wziąć udział w
poważnym procesie przed „sądem wojennym”, na którym z
punktu widzenia wojskowego oceniono by sensowność decyzji o wybuchu
powstania — i ew. stopień winy poszczególnych oficerów
za tę masakrę odpowiedzialnych.

Proszę czynić to na adres będący
poza zasięgiem rąk obecnego reżymu, czyli:
jkmjanusz@yahoo.com

==========

PS. Konkurs na STD rozstrzygnięty,
wpis gotowy — ale ta rocznica ma pierwszeństwo.

Komentarze:

Zaprawdę powiadam Wam!Pierwsi będą ostatnimi!!!

~Prorok???
2007-08-01 23:42

————–ulotki dla sympatyków UPR————– …
… http://archit1.w.interia.pl

~arc
2007-08-01 23:45

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL Jasiu’s back!

~a
2007-08-01 23:51

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL Jasiu’s back!

~a
2007-08-01 23:52

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL Jasiu’s back!

~a
2007-08-01 23:52

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL Jasiu’s back!

~a
2007-08-01 23:52

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL Jasiu’s back!

~a
2007-08-01 23:53

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL Jasiu’s back!

~a
2007-08-01 23:53

HTTP://JSMIETANA.BLOX.PL Jasiu’s back!

~a
2007-08-01 23:54

HTTP://WOJCIECH-POPIELA.BLOG.ONET.PL – Chyba popiera …
… Śmietanę!

~a
2007-08-01 23:54

i tyle na dziś 🙂

~a
2007-08-01 23:55

dwudziestyPIERWSZY!!!:)

~1:)
2007-08-01 23:59

21:)

~21:)
2007-08-02 00:01

socjonika.pl – znajdź swoją osobowość!

~socjonista
2007-08-02 01:42

Mówię dokładnie to samo na pardon.pl i w życiu codziennym, …
… ale to mnie nazywają "lewakiem"… no ale pocieszam się tym, że Pana "oszołomem";)  Chyba tylko będąc w SLD mogę sobie pozwolić na mówienie prawdy… Radosław …

~Neosofista
2007-08-02 03:50

Akurat to jest GRECKA tradycja (patrz. bohaterska szarża …
… 300 Spartan rozsławiana pomimo przecież "klęski", ale za to cnotliwie heroicznej), a nie żadna żydowska Panie JKM, stąd też myli się Pan i to dosłownie na całej …

~inec79
2007-08-02 13:45

To nie Grcy się u nas rozplenili, więc nie poprawiaj.

~ ola
2007-08-02 19:07

Zwycięzcami są ci, którzy przeżyją, przekażą geny i …
… majątki zebrane w ciągu swojego życia następnym pokoleniom. Jaka to nauka dla kolejnych pokoleń młodych ludzi, że całe miasto zniszczono i wybito patriotów …

~Centurion
2007-08-02 20:22

to prawda, to nie Grecy, to niepomiernie totalna, …
… rasistowska glupota

~murzyn
2007-08-02 23:02

http://wojciech-popiela.blog.onet.pl/

~http://wojciech…2007-08-01 23:53

http://www.upr.org.pl/main/milion.php

~wspomóż wolność
2007-08-02 14:47

http://gantro.blog.onet.pl/ "USA vs. UE: nazistowska …
… rzeczywistość"

~UPRany
2007-08-02 01:09

http://tnij.org/jkm1

~wywiady z JKM
2007-08-02 14:48

Kolekcja plików dźwiękowych z JKM i UPR – głównie wywiadów …
… i wykładów. Zapraszam do ściągania osoby zainteresowane tematyką wolności gospodarczej i nie tylko.

~MP3 z UPR
2007-08-02 14:49

UWAGA!!!!!!!!!UWAGA!!!!!!!!UWAGA!!!!!!!  …
… http://magic-sql.blog.onet.pl/ Jeśli jesteś zainteresowana/y nauczaniem lub nauką w Szkole Magii Zorza im.Magicznych Stworzeń! Wejdź koniecznie na mojego bloga!

krukonka777@vp.pl
2007-08-02 19:09

o J.K-M napisano dosc sporo,jednym z okreslen bylo …
… -nawiedzony liberal.czlowiek to rozumny mowi logicznie,ale nie przesadzajmy z logika bo na granicy logicznego myslenia lezy absurd.i tak tez postrzegam ocene powstania …

~piotr sz.
2007-08-02 09:40

Hmmmm nie obraź się , ale chyba jesteś "papierowym …
… bohaterem".. Widzisz zupełnie co innego kiedy Twój dom atakuje trzech rabusiów, a ty jesteś sam, uzbrojony w: nóż , krzesło i deskę do prasowania :-), w tej sytuacji …

~wielebny
2007-08-02 10:02

zgadzam sie ze swiadomosc sily przeciwnika moze studzic …
… zapedy,jednak moje ”papierowe” bohaterstwo wynika z tradycji rodzinnych i jakze w dzisiejszych czasach oceniac tych ktorzy bici ponizani chwycili za bron-jaka …

~piotr sz
2007-08-02 12:02

no i przez ta polska porywczość i niemądrze pojęty …
… honor-mamy to co mamy(staram się jak najdelikatniej by nie użyć słowa głupota).Nie moje  porównanie:żUK NA SZYNIE KOLEJOWEJ PROBUJACY ZATRZMAć POCIąG.podobnie …

jmacik@op.pl
2007-08-02 12:31

Zupełnie się nie rozumiemy….Spróbuję inaczej. Mój …
… poprzedni wpis można krótko podsumować, znanym zdaniem: "czasem warto zrobić krok w tył, żeby potem móc zrobić dwa kroki do przodu". Kolega poniżej użył dobrej …

~wielebny
2007-08-02 12:59


… http://portalwiedzy.onet.pl/4869,7455,1350647,1,czasopisma.html

~woody
2007-08-02 17:31

hm,,,,a gdyby madry żuk zlazł z torów,znalazł sobie panią …
… żukową(a może kilka pańpnie wiem jakie obyczaje mają żuki w tej sferze) o popracował nad rozwojem rodzinki a potem,,,,myślę,,wariant 1-ogromna chmara żuków …

jmacik@op.pl
2007-08-02 21:41

Moim zdaniem, niezależnie od oceny powstania, poległym …
… jakaś cześć się należy. Ktoś powiedział, że naród potrzebuje mitów- i to prawda, działają one bowiem nieraz jako motywacja do walki. A co do powstania …

~ćwikieł
2007-08-02 20:37

ale tu nikt nie podchodził tylko w tym domu już był  i …
… lekkomyśna obrona/atak w takiej chwili jest obsurdem  jeśli są w nim towja rodzina (chyba żeo niej nie myślisz ) jak byś był sam to twoja sprawa Ty i tylko Ty …

~starylenon
2007-08-02 13:36

Jest pewna różnica w możliwości oceny sytuacji gdy dom …
… jest atakowany (tutaj był to wrzesień 1939) a momentem gdy napastnik jest u nas w domu (tutaj powstanie warszawskie) w liczbie i w sile przewyższającej nasze …

~Ja
2007-08-02 18:26

Zdarzyło się pewnego razu, że Unia Europejska posiadła …
… złomowisko w samym środku pustyni. Unia orzekła, że ktoś może dokonać kradzieży ze złomowiska, zatem stworzyła stanowisko nocnego stróża i zatrudniła do tej pracy …

~jaś
2007-08-02 14:33

Bardzo zabawne dosyć absurdalne.. szkoda tylko, że tak …
… dzisiaj rzeczywiste :O i przez głupawą większość nie dostrzegalne…

~Ja
2007-08-02 18:30

Jaśku, swietnie to zauważyłeś – właśnie tak to idzie.

~i musi paść
2007-08-02 21:54

Wyborne.

~plum
2007-08-03 00:01

Panie Januszu! Co za głupota uparcie twierdzić, że PRL …
… była niepodległa. Bzdura.

~tom
2007-08-02 15:55

Taki punkt widzenia. Potrzebne argumenty za i przeciw na …
… wagę. Czy mądrością jest twierdzić, że Polska jest od 1000 lat państwem wasalnym, niewolniczym wobec Kościoła katolickiego? A tolerancja, to frazes?

~100sik
2007-08-02 16:11

Natomiast całkowitym geniuszem jest twierdzić, że dziś …
… jesteśmy całkowicie suwerenni… ehhh

~Ja
2007-08-02 18:32

http://magic-sql.blog.onet.pl/ Jeśli jesteś …
… zainteresowana/y nauczaniem lub nauką w Szkole Magii Zorza im.Magicznych Stworzeń! Wejdź koniecznie na mojego bloga!

krukonka777@vp.pl
2007-08-02 19:08

pierwszy?

~belfegorRh+
2007-08-01 23:42

… pierwszy ma >biedz na 10.000m<, drugi krócej: biec na …
… 100m; W chodzie: Szedłem 10.000m, a kiedy krócej, to szłem 100m. Gratuluję sympatycznych lapsusów.

~100sik
2007-08-02 08:28

To nie żaden lapsus. JKM tak pisze, jeśli nie chce wygrać …
… mistrza ortografii. (a kiedyś wygrał). "Biedz" jest logiczne od Biegnę ,  a biec od  bieknę.

~ort
2007-08-02 23:51

a’la sympatic ausi 🙂

~100sik
2007-08-03 07:05

a może beknę? hę?

~rzułf
2007-08-06 19:35

pierwszy :-))

~Lucky
2007-08-01 23:42

i^2 = – 1

~no i o
2007-08-01 23:43

kolega z zespołem?

~zespolony
2007-08-02 00:02

proszę podać te dwa nazwiska sowieckich agentów w …
… szeregach ak,któzy przyczynili się do rozpętania powstania(powiedział pan a,proszę powiedzieć b)…a tak w ogóle to się nie zgadzam z tym tekstem: – )

~monter
2007-08-01 23:50

prosze czytac ze zrozumienie.. zostalo uzyte slowo …
… "prawdopodobnie" Wiec na 100% to nie znaczy ze napewno byli sowieckim agentami. Prawda jest taka ,ze powstanie jego wybuch – to bylo cos na co czekaly ruski. …

~Slawek
2007-08-02 08:17

I co wazne nie mialo ZADNEJ szansy na zwyciestwo. A w …
… przeciwienstwie do powstania w gettcie warszawskim nie mialo rowniez sensu,

~Maciej Chodnicki
2007-08-02 08:42

Jest różnica między rozpaczą, a wyborem. Nieprawdaż?

~100sik
2007-08-02 08:52

neo-Monter; Analiza postawy politycznej przyzwanego …
… pułkownika->generała, jako dowódcy powstania, pozwala uznać tekst za wyjątkowo poprawny. Mit powstania w Warszawie bez kontekstu antycypacji zdarzeń w Wilnie w tzw. …

~100sik
2007-08-02 08:51

Czytam Pana wypowiedzi od chwili ukazania się 1 numeru …
… NCz, głosuję w wyborach, ale jak na Polaka przystało nie popieram Pana zdania w kwestii powstań narodowych, moja polonistka 18 lat temu powiedziała – gdyby tych …

~Piotr
2007-08-02 14:12

A nie przyszło Ci Puchatku (miś o baaaaardzo małym …
… rozumku), że gdyby nie powstania, to Polska gospodarka, kultura, literatura etc. byłaby bogatsza o dorobek tych ludzi, którzy w powstaniach zginęli (niestety w walkach …

~myśliciel antyj…2007-08-02 14:45

M-u, A-jołopie (odmiana równoprawna, lepsza w wymowie …
… 2xO); Z historii alternatywnych, ta ocena jest zasadna. Gdy I-szy zbrodniarz chrześcijański, Justynian, wymordował w pień dwa narody (też chrześcijańskie), to krew …

~100sik
2007-08-02 15:48

O ile zblizyły ku wolności Polskę powstania ( styczniowe i …
… listopadowe ) a o ile rozsądna pokojowa polityka Romana Dmowskiego, który zamiast rzucić się z kosą na armaty wykorzystał wszystkie możliwe siły ( obce ) w …

~cichy
2007-08-02 17:29

Gdyby nie Zamojski, hr. Władysław, Dmowski by nie …
… zaistniał. Stanowili przez całe życie wspaniały tandem patriotyczny! Wzór postaw i wyborów politycznych.  Nie skrzywdzili żadnej kobiety, a Ziuk ma 3 na sumieniu. O ile …

~100sik
2007-08-02 18:51

Nie masz Piotrze racji-w powstaniach giną tysiące …
… najbardziej kreatywnej częsci narodu,nie liczac strat moralnych,materialnych.Na odbudowe nie tylko strat ludzkich potrzeba kilku pokoleń,a MY srednio co kilkanaście lat …

~NIKI
2007-08-02 21:13

No dobra wystarczy tego ja tez chce poznać zasady i złapać …
… doświadczenia w brydżu…

~Ja
2007-08-02 18:38

A moje zdanie jest takie: powstanie inspirowane przez …
… NKWD, a do tego o wszystkim wiedziały Abwehra i SD. Nie trzeba dlaeko szkuać, by znaleźć poszlaki świadczące o tym, że Niemcy wiedzieli. W książce "Powstanie 44" …

~Cyprek
2007-08-02 10:05

Można się również nie zgadzać z zasadnością istnienia Muru …
… Chińskiego i nic to nie zmieni ;P ale fakt Ja też chcę poznać te nazwiska…

~Ja
2007-08-02 18:35

p.s. "ludzi odpowiedzialnych za wybuch powstania" —– …
… zamiast ak…

~monter
2007-08-01 23:53

Jankiel zagrał, szlachetne cymbały poszły w bój bez broni …
… … i stąd dzisiaj dominacja Szechterów w życiu umysłowych. Jakoś sami z siebie starozakonni nie przejawiali zapału bojowego, o czym świadczy "powstanie w …

~Michał
2007-08-01 23:54

przedni komentarz, bravissimo!

~fernando
2007-08-02 00:04

Na takie komentarze Polaków czeka cały świat. Malowany …
… ptak – jest bez szans. Zamiast dystansu do wiedzy, historii i logiki, proponuję dystans constans do każdej tragedii: od pedofilii do ludobójstwa.  Inną razą było …

~100sik
2007-08-02 09:08

Panie Januszu nie zgodze sie co do panskiej wizji mysli …
… generalow sowieckich. Otoz oni chcieli wszystko zalatwic szybko i preznie. Zostali za rzeka dlatego by powstancy zostali WYTEPIENI a nie bo sie bali niemcow. I …

~Mordog
2007-08-01 23:56

jakby ruskie te 2 miesiące do przodu byli to by więcej po …
… Niemcach zajęli a potem by jeszcze zimną wojnę wygrali to by dopiero było inteligentne posunięcie jakby mało było że lepsze rakiety mieli do lat 80.

~żelaznypołyk
2007-08-02 00:11

Masz racje.. ale podwzgledem strategicznym powstanie to …
… tylko marnotrawienie zasobow i wybicie ludzi szlachetnych.  To prawda ze w tamtym czasie ludzie brali za bron tez  pewni bym bral na ich miejscu – ludzie tez …

~Slawek
2007-08-02 08:28

niestety ,  smutną prawdę przyjmuje się niechętnie , w …
… podobnych dyskusjach np Katynia , –  ludzie nie chcą znać przyczyn a jedynie fakty dokonane …

~antykleryk
2007-08-01 23:58

Ja też się zastanawiałem nad sensownością kultywowania …
… tradycji powstania styczniowego – listopadowe ma jednak znaczenie symboliczne (rozpoczął ruch tzw. Wiosny Ludów w Europie), jednak jeśli już mam czcić jakieś …

~Józef
2007-08-01 23:59

Zaraz, zaraz ale to nie oficerowie powstania wymordowali …
… 200tys. ludzi, takie bylz realja niemieckiej spawnej maszynki wojennej. Co maja powiedziec mieszkancy Leningradu, gdy podczas blokady miasta liczba ofiar z …

~FeliksCzekITa
2007-08-02 00:18

To, że Leningrad był strategicznym punktem w wojnie …
… niemiecko – rosyjskiej i Rosjanie musieli go bronić. Warszawa w 44r. nie była strategicznym punktem. Niemcy mieli już przegraną wojnę, a komuniści i tak i tak mieli …

~Amen
2007-08-02 00:32

Tylko kto normalny, przewiduje paranoidalne i …
… systematyczne wyburzenia miasta, masowe egzekucje, w sytuacji gdy sam jest sie pod  "dywanikami bombowymi".

~FeliksCzekITa
2007-08-02 06:37

Do Feliksa-NIe mieliśmy wsparcia,systematyczności …
… dostaw,lotnictwa,odpowiedniej ilości broni,odpowiednich kadr,a większość stanowiły "dzieci"z pistoletem na dwóch.

~NIKI
2007-08-02 21:26

Byłbym niezmiernie wdzięczny za wyjaśnienie dlaczego: …
… pensyj, akcyj, partyj itp. ale: pensja a nie "pensyja", akcja, a nie "akcyja", partia, a nie "partyja"?  O zrezygnowanie z tej maniery nawet już nie proszę, bo to …

~Wojciech M
2007-08-02 00:23

było to już wyjaśniane, chodzi o liczbe mnoga. pensja – …
… pensji, pensje – pensyj, akcja – akcji, akcje – akcyj, partia – partii, partie – partyj

~Gie
2007-08-02 00:28

aleś ciemny..przeca chodzi o odróżnienie liczby …
… pojedynczej od mnogiej.

~piter
2007-08-02 00:31

Ta ortografia jest logiczna ,bo ułatwia rozróżnienie …
… dopełniacza liczby pojedynczej i liczby mnogiej ,która "oficjalnie" brzmi identycznie.

~Logicze ?
2007-08-02 00:33

"Skoro nie zrobiła tego w sytuacji, gdy trwało powstanie …
… &#8211; to tym bardziej nie zrobiłaby tego, gdyby powstanie nie wybuchło" – Czyli gdyby powstanie nie wybuchło, Niemcy by siedzieli w Wawie, a Stalin by ich …

~RapiD
2007-08-02 00:29

być może o to chodzilo by narwane"paliaczki" zrobiły …
… porządek z niemcami i ze sobą za jednym razem.Ruscy najpierw musieliby walczyc z niemcami w Warszawie(nawet po czasie,jesli przyjąć że ominęliby miasto zostawiając …

jmacik@op.pl
2007-08-02 12:42

Ten adres jest w zasięgu jeszcze większych SOB niż nasi…

~Rid?ler
2007-08-02 00:31

Niestety głupota polityczna nasza nie zna granic.Cierpimy …
… na brak "swoich" przywódców. Najczęściej są nam podrzucani przez obcych:Piłsudski,Wałęsa (wyprowadził "w pole" 10mln ludzi), KK pewnie też są podrzuceni – …

~alek
2007-08-02 00:36

Termim sukcesor oznacza spadkobiercę – kogoś, kto …
… dziedziczy (dziedzica). Przeczytaj to co napisałeś i zanim uznasz się za najwspanialszego ze wspaniałych poświęć trochę czasu na myślenie.

~Hektor
2007-08-02 07:22

Nie bądź tak surowy-może faktycznie …
… nieszczęśliwie(nieprecyzyjnie )użyty termin .Chodziło człowiekowi o następstwo faktów a nie dziedziczenie(domyśleć się można) -a poza tym myśl bardzo trafna moim zdaniem.

jmacik@op.pl
2007-08-02 12:48

Sukcesor z biedą ustoi, ale lepszy beneficjent. Ale po co …
… tyle wrzawy. Myśl ciekawa. Młoda. Nie plugawa. Niech słowo wewnętrznego ciepła nie wyziębi…Wszyscy jesteśmy Marcinami, skoro czarny Marcin uczy.

~100sik
2007-08-02 16:20

Wielce szanowny Hektorze, słowa "sukcesor" użyłem w …
… przenośni i adresowałem je do ludzi z wyobraźnią. Nie przejmuj się, że jej nie posiadasz, wszak nie wszystkim jest dana. A swoją drogą, to co aż tak Cię dotknęłko w …

~alek
2007-08-02 22:18

pewnie,że nie to,czepił sie drobiazgu a zabolał temat …
… główny.

jmacik@op.pl
2007-08-02 23:42

Roboty huk to popier..dulim o d..pie maryni, a może o …
… wyższości zamysłów Stalina nad zwidami Trockiego. Kogo to teraz obchodzi???  To tak wygląda bieżąca polityka lidera UPR!?  To ja chrzanię to w calej rozciągłości. …

~q
2007-08-02 00:47

Chciałbym zobaczyć minę naszego Prezydenta który zostałby …
… zmuszony do przeczytania i zaakceptowania Pańskiego stanowiska. Ja bym poszedł jeszcze dalej i mogę powiedzieć że żadne polskie święto nie trafia do mego serca, …

~tomek
2007-08-02 00:49

Herr Tomek Volksdojczu,  wiemy , ze obchodzisz zalobe w …
… rocznice smierci Hitlera. Rozumiemy cie szujo – spei*rdalaj do szwablandu

~Akowiec
2007-08-02 01:33

Na Slonsku, w Rudzie, Swietuje sie Urodziny Adolfa, a nie …
… Smierc. W Niemczech ta tradycja dawno zanikla.

~Janusz
2007-08-02 02:41

fanzolisz, jako byś sie moplikiem na k.urwie wyonaczył, …
… pieronie

~100sik
2007-08-02 09:15

Hitler głęboko mnie poruszył ale kto jak nie  Polska …
… pozwoliła mu na to, niemiecka rasa chciała wyciąć dumne polskie buractwo, mogę mieć pretensje do ludzi z przeszłości jak i do tych którzy uprawiajają nadal podobną …

~tomek
2007-08-02 15:43

Tomek; Fanzolenie nie było do Ciebie. Jeśli  nie znasz …
… śląskiego, to trzeba będzie przetłumaczyć.  Ukośnik o Twojej ciekawości miny objaśniam niżej.  Rozumiem Toją gorycz przegranego pokolenia. Niepewności. Wygrana …

~100sik
2007-08-02 16:05

Jego minę zawsze mogę porównać do talerzowej. Tej po …
… przejściu krowy na pastwisku. Dopóki nie wyschnie jest poślizgowa. 🙂 Gratuluję własnego poglądu. Tak trzymaj. Nie wszyscy, ze wszystkim muszą się zgadzać. Nie …

~100sik
2007-08-02 09:19

zastanawiam się czy to jest przypadek że konstytucja …
… przedwojenna zapewniała Rządowi Polskiemu prawo do pełnienia tej funkcji nawet po utracie niepodległości , i skąd wzięto pieniądze na tak długotrwałą emigrację …

~antykleryk
2007-08-02 00:52

Jeżeli już mowa o Żydach, to niech pan wyjaśni "tumanom" …
… ogłupionych przez GW i TVN prawdę o Jedwabnem czy Kielcach, są to fałszowane fakty historyczne np. przez kłamcę i oszczercę Grosa i całe lewactwo, które …

~MacMarc
2007-08-02 00:58

Mowa była nie o Żydach, ale o obchodzeniu świąt …
… narodowych. A Pan proszę Pana może pouczy się trochę gramatyki?

~Hektor
2007-08-02 07:31

hektor,uspokój się,czasem treść istotniejsza od pomylonej …
… literki.

jmacik@op.pl
2007-08-02 12:53

Dear MacMarc,bredzisz.Korwin Mikke te tematy o których ty …
… wspominasz już dawno poruszał w swoim tygodniku Najwyższy Czas.Jesteś niedoinformowany.I założę się, sposób oceny tych oczywistych kłamstw jaki przedstawiono w …

~Ozjasz
2007-08-02 07:41

Nie jestem politykierem, czy historykiem, a ta sprawa …
… interesuje mnie z powodu ciągłego powracania do tego tematu jako atak na Polaków i to nie tylko przez Żydów, ale media polskojęzyczne i lewactwo, a z tego co wiem, …

~MacMarc
2007-08-02 10:47

na to wygląda-odszukaj sobie na stronie Stanislawa …
… MIchalkiewicza artykuł(y?) (felietony) na tenże temat.

jmacik@op.pl
2007-08-02 12:58

No to masz kłopoty.  Licz, że parchy z Jedwabna napadli na …
… Polaków przed żniwami podczas mszy. Zamordowali wielu, nakłuwali hostię jedno dziecko na macę zachowali: Henia Błaszczyka… Podejm rzetelną analizę: prawną! …

~100sik
2007-08-02 17:04

MacMarc; Włącz dopalacze.  Jak przed I.szą bitwą pod …
… Tannenbergiem, tak i przed bojem w Jedwabnem odprawiono mszę. I bito w dzwony. Czy było post factum śpiewane Te Deum, brak danych.  Nihil novum sub sole – katolicyzm …

~100sik
2007-08-02 16:37

A co z tym pozwem w sprawie poszkodowanych pod Grenoble? …
… Będzie czy nie?

~Noqa
2007-08-02 01:10

Księża "prosli", by jechać mimo zakazów – z protokołów …
… przesłuchań w prefekturze Grenoble. Kościół ubogich: Wycieczki TAK, odpowiedzialność NIE. 1700 lat jazdy z trzymanką. Za grzywę, jak mówił filmowy Dyzma itd.

~100sik
2007-08-02 08:11

"Jeśli chcemy w przyszłości uniknąć takich tragedyj, …
… MUSIMY osądzić sprawców powstania warszawskiego." Będzie Pan zmieniał prawo (np. ilość lat do przedawnienia sprawy i zasadę "prawo nie działa wstecz"), czy słowo …

~PHILIP
2007-08-02 01:18

Philipie, nie chodzi tutaj o ukaranie winnych, ale …
… osądzenie decyzji dowództwa, która to decyzja była brzemienna w skutkach.Ja wiem, że ciezko jest spojrzeć na Powstanie Warszawskie z innej perspektywy niż z tej do …

~Ozjasz
2007-08-02 07:35

Kurwin, Tylko zyjacy uczestnicy powstania mieliby prawo do …
… jakiego kolwiek sadu. Ty Kurwin, dekowniku, tchorzu i szmalcowniku morda w kubel, Na 1 karabin bylo 3 OCHOTNIKOW – to ich byla decyzja o Powstaniu.

~Leonard3
2007-08-02 01:27

A teraz chłopcze ochłoń, policz do 10, i przeczytaj …
… jeszcze raz to, co napisał JKM. I pokaż palcem, gdzie JKM zarzucił COKOLWIEK żołnierzom AK wykonującym rozkaz o powstaniu. Gdzie JKM zarzucił COKOLWIEK odnośnie …

~a może tak na s…2007-08-02 02:34

LEONARD-ty socjalistyczny kur****onie,Stalin mordował …
… swoich,ale o tobie poj***e nistety zapomniał

~KURWIN
2007-08-02 21:37

Panie Januszu, o ile zrozumiałem pański wpis, potepił pan …
… powstanie warszawskie jako takie, a jednoczesnie uznaje Pan, że walczacy w nim ludzie to ludzie dzielni, szlachetni etc. Zastanawia się pan dlaczego właściwie …

~SamWPracy
2007-08-02 01:29

Kurwin Renegacie, dowodcow AK i powstania to juz Stalin …
… osadzil i zameczyl na smierc. Chcez dokonczyc robote Stalina i Hitlera ty smierdzacy szubrawcu niepolski? Zaprzedany zdrajca na szubienice.!

~leonard3
2007-08-02 01:37

Leonardku.A na co liczył Okulicki,który już raz,wcześniej …
… posmakował Łubianki?Na co liczył ten facet zwany generałem?Patrząc na Jego twarz i oczy zawsze miałem mieszane uczucia

~pawian
2007-08-02 09:03

…u mnie cukier też nie idzie.  Wiedząc o Wilnie, to …
… warszawska awantura będzie zbrodnią (Monter).

~100sik
2007-08-02 16:25

Koziolku Matolku !!Nigdy chyba nawet nie slyszales …
… prawdziwego wystrzalu z BRONI, a na odglos pierdniecia chowasz sie pod lozko. Obchody Rocznicy Powstania dotycza nie  czci politycznych PROWOKATROW ale sa okazja …

~wnerwiony
2007-08-02 01:52

wnerwiony mam nadzieje ze jestes pol inteligentem. Tu nie …
… chodzi o oddanie holdu ludziom. Tylko o swietowanie rocznicy porazki

~Radziu
2007-08-02 02:45

No to takich jak ty trzeba na mnie dwoch ( cwierc …
… inteligentow). Skoro nie rozumiesz co czytasz . nawet nie tlumacze do czasu az przyjdzie was czterech…

~ja
2007-08-02 04:28

brawo – świetny artykuł! 🙂

~sz
2007-08-02 01:55

Kilka pytan dla pana Janusza Korwin-Mikke: Co pan sadzi o …
… postawieniu w Warszawie pomnika (albo tablicy upamientniajacej) wdziecznosci von Bachowi-Zelewskiemu, za ocalenie ludnosci cywilnej? Czy postawa von …

~tez Janusz
2007-08-02 02:32

A może ja ci odpowiem. Pomniki – stawiają ci z odległej …
… przyszłości – gdy już wiadomo "co i jak". Gdy już wiadomo, dlaczego chłopcy z AK poszli w "bezsensowny" bój i dlaczego ZBRODNIARZE nie wymordowali wszystkich, a …

~Chwała powstańc…2007-08-02 02:40

Ale von Bach-Zelewski nie zabil wszystkich tak jak nakazal …
… Adolf. Uratowanie reszty, bylo jego indywidualna inicjatywa. I ochronil wielu cywilow nadajac im status jencow wojennych. Jak by tego nie zrobil nikt by nie …

~Janusz
2007-08-02 02:52

Oto korzenie. Polskiej naiwności. Nic nie robiono bez …
… wiedzy Hitlera. Nawet bachy na Woli w pierwszych dniach powstania, to jego rozkaz czystego pola.

~100sik
2007-08-02 17:14

A może z drugiej stron.To co Polacy mieli czekac jak  …
… zydzi na transport do Oświęcimia.Gdyby nie żydowska policja w Getcie to powstania by nie było.Policja zydowska traktowała swoich braci gorzej jak niemcy,Dlatego nie …

~prawda
2007-08-02 02:41

Ależ to nie jest prawda im zależy na polsce, na polakach …
… tylko im nie zależy. W latch 30 był taki pomysł w III Rzeszy, aby utworzyć z ziem II RP państwo ze stolicą w lublinie i językiem urzędowym jidisz Zgadnij czyje …

~Póki-co-wolny-c…2007-08-02 07:40

Bardzo bym chciał Pana poznać.  Nigdy jeszcze nie …
… widziałem człowieka, który będąc całkowicie bezmyślnym potrafi pisać. (Mam na myśli umiejętność budowania słów z liter).  A jak Pan sobie radzi z zawiązywaniem butów? …

~Hektor
2007-08-02 08:08

Hektorze, jam ci Agamemnonem. Czarownica za brankę? …
… Powiedz, o czcigodny! czy głupota pochodzi z wadliwej transsubstancjacji? Bo L.Pasteur odkrył fałszywą fermentację wina (skręt drożdży w prawo i w lewo).

~100sik
2007-08-02 17:23

TO WSZYSTKO CO PISZE KOREIN JEST KŁAMSTWEM. CHCE WYBIELAC …
… SWOICH BRACI.A UDZIAŁ ZYDÓW W WYZWOLENIU BYŁ POMOCA ŻYDOWSKICH KOLABORANTÓW KTÓRZY PRACOWALI  DLA NIEMCÓW SZKODZILI POLAKOM I SAMYM ŻYDOM TAKA JEST PRAWDA.NOWEJ …

~prawda
2007-08-02 02:59

www.wolne-slowo.blog.onet.pl

~Wolne Słowo
2007-08-02 03:22

Zrozum cymbale jeden w jakiej sytuacji byli ci dowódcy …
… 1.Ze wschodu nadchodzą  ruscy więc można liczyć, że pokuszą się o łatwe zajęcie dużego miasta zajętego przez powstańców i Warszawa uniknie losu Kijowa. 2.Niemcy …

~Adwokat
2007-08-02 03:59

Zbrodniąbyło wywołanie powstania i sprawców należy osądzić …
… za spowodowanie setek nieświadomych ofiar.

~andrzej
2007-08-02 06:29

Zbrodniąbyło wywołanie powstania i sprawców należy osądzić …
… za spowodowanie setek nieświadomych ofiar.

~andrzej
2007-08-02 06:30

ocena za komentarz 20/10 – !!!! BOSKI wpis !!!! właśnie …
… tak myśle jak Pan – GENIALNY wpis

~chorzowianin
2007-08-02 07:12

WYGRANE powstania polskie to poza wielkopolskim także III …
… powstanie śląskie – pamietajcie o tym

~Ecik
2007-08-02 07:19

Dokładnie. Powstanie warszawskie okazało się bezmyłsną …
… walką okupiona wielką ofiarą z ludzi. Nic nie dało tylko trupy. Powstania Śl;ąskie i Iwlkopolskie były powstaniami wygranymi i efektywnymi. Po co czcić porażki jak …

~~paprocany walc…2007-08-02 09:21

Kiedy powstańcy śląscy zdobyli Berlin? Umkło, albo umknęło …
… mi? Mea culpa.  Jak Niemcy wygrywali, to w buciorach włazili do stolicy danego kraju, by gwałcić, rabować i kontygenta nakładać.  P.Wielkopolskie obronne z …

~100sik
2007-08-02 17:36

Wszyscy o tym wiedzą ale wolą świętować klęski, czcić …
… nieudaczników lub idiotów. Wolą,- bo jest to przykrywka dla własnego lenistwa, głupoty i nieudacznictwa a zgodne z polskim  użalaniem i wrzaskiem do niebios.

~realpol
2007-08-02 07:33

Oczywiście ma Pan rację, lepiej świętować tryumf niż …
… porażki, ale powiem tak, że lepiej niech L*d święci obchody powstania 1944 niż już zupełne s/f jakim było tzw. powstanie w getcie, co w miarę ładnie było pokazane w …

~Póki-co-wolny-c…2007-08-02 07:35

A PROPOS AGENTÓW STALINA WŚRÓD TYCH KTÓRZY WYWOŁALI …
… POWSTANIE W WARSZAWIE. STALIN POWIEDZIAŁ O POWSTANIU PAŃSTWA IZRAEL: "ZAGŁOSUJMY ZA JEGO POWOŁANIEM. TO BĘDZIE TAKA DRZAZGA W ŻOPIE U ARABÓW, ŻE WSZYSTKIE PAŃSTWA …

~Aaron Spelling
2007-08-02 07:40

O, cholera !

~Stefan K.
2007-08-02 07:48

Poprawnie: Klawo, jak cholera! Ale z Gangu Olsena można …
… się pośmiać.

~100sik
2007-08-02 17:11

Autonomia Województwa Śląskiego ukradkiem przywrócona …
… Przeszukując Internetowy System Prawny na stronie Sejmu Rzeczypospolitej możemy przekonać się, że przy pozycji 1945.17.92 (czyli w Dzienniku Ustaw z 1945 roku Nr 17 …

pk99@op.pl
2007-08-02 07:46

A teraz coś z innej beczki. Panie Januszu ciekawi mnie …
… taka rzecz, a mianowicie skoro manifest pkwn i wprowadzenie prl można uznać za zamach stanu i teoretycznie legalne władze były w londynie to skoro odzyskiwałyśmy w …

~Póki-co-wolny-c…2007-08-02 07:47

W zasadzie to z tym jest problem. PKWN uznało sanację za …
… zamach stanu i powoływało się w swoich późniejszych dekretach na konstytucję z 1921 roku, która WYRAŹNIE NAKAZYWAŁA PRZEGLĄD JEJ ZAPISÓW CO 25 LAT. Fakt, że …

~RAŚista
2007-08-02 09:48

Polacy kochają tradycje sarmacko-żydowską. Daje ona pole …
… do fantazji, działania na NIBY, blagierstwa, i poczucia braku odpowiedzialności.Żydzi obronili elity i coś znaczą. A Polacy? unicestwiali elity w powstaniach.

~lopol
2007-08-02 07:51

WIELKI SPISEM ANTY-SOCJALISTYCZNY ROZKRĘCA SIĘ. …
… Imperialista Rupert Murdoch uwija się by na jesieni uderzyć z serią antysocjalistycznych programów dla polskojęzycznego regionu Europy. Ściśle utajniona grupa pisująca …

~B.Nowicka
2007-08-02 08:20

hmm,… Socjalizm to postęp? Chyba poDstęp. A te twoje …
… mury socjalistycznego po(d)stępu są zbudowane na zgniłych fundamentach i jak się L*d opamięta to z twojego po(d)stępu nie zostanie kamień na kamieniu, a właściwie …

~Póki-co-wolny-c…2007-08-02 10:19

Wielce Szanowny Panie Januszu, Z tym świętowaniem klęski …
… przez Żydów to mała przesada: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%99%D7%AA

~Judyta Liberman
2007-08-02 08:23

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:GENTILESCHI_Judith.jpg

~Czy to wygląda …2007-08-02 08:29

Ale podany link jest po hebrajsku 🙁 – prawie nikt tego …
… nie rozumie

~K_6
2007-08-02 13:00

Tu jest ciekawy esej o powstaniu: …
… http://www.upr.org.pl/main/artykul.php?strid=1&katid=74&aid=6001 : fragment, (choć wydźwięk całości trochę inny): "… ukryto, dyrektywę Naczelnego Wodza, gen. Sosnkowskiego, właściwie …

~Geval
2007-08-02 08:27

… racjonalne podejscie do rzeczywistosci doswiadczonego …
… stratega, ale czy aby sam nie zostal wciagniety w spektakularny desant o jeden most za daleko.

~DJ GTW
2007-08-02 08:48

Z tej klęski możnaby uczynić pożytek. Gdyby Polacy mogli …
… powszechnie posiadać broń, wiedza o waleczności młodych ludzi byłaby czynnikiem zniechęcającym do ewentualnej napaśc.

~hubert
2007-08-02 08:29

Gdy dawno temu, w liceum, głośno wypowiadałem swoje, nieco …
… podobne poglądy na temat powstań to byłem uważany przez większość swoich rówieśników za dziwaka. Nauczycielom nawet nie próbowałem nic mówić… (Wśród …

~K
2007-08-02 08:31

"RZECZPOSPOLITA" z dziś strona A8: W tytule: "KOŁTUN …
… POLSKI SPOD ZNAKU LPR LUB UNII POLITYKI REALNEJ STRASZY SPOKOJNYCH LUDZI UNIĄ EUROPEJSKĄ" Panie Januszu ! Szable z dłoń ! Postępowca goń ! Proszę im wysłać odpowiedź …

~Barbalella
2007-08-02 08:41

Artykul jest tu: …
… http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/opinie_070802/opinie_a_2.html

sprutygolf
2007-08-02 16:30

I ma gościu rację – w wojnie nie idzie o to, żeby …
… bohatersko zginąć tylko o to, żeby wygrać i ponieść mniejsze straty niż przeciwnik. Ludzie, którzy zginęli w powstaniu mogliby walczyć gdzie indziej, kiedy indziej i z …

~Bundy
2007-08-02 08:46

Nieczęsto pogląd JKM wzbudza we mnie całkowite poparcie. …
… Tym razem zgadzam się w 100%.  Użalanie się nad sobą oprócz nieprzyjemnego zażenowania które budzi u zdrowego człowieka ma jeszcze jedną implikację – jest ściśle …

~ekspas
2007-08-02 09:13

np. Powstanie Wielkopolskie i Sląskie było efektywne

~~paprocany walc…2007-08-02 09:24

Powstanie Śląskie to nie powstanie zbrojne, a akcja …
… dywersyjna polskiego wywiadu – podobna do tej na Litwie Środkowej

pk99@op.pl
2007-08-02 11:01

NIE PRAWDA!!! Ludzie którzy twierdzą, ze powstanie …
… Warszawskie było nie potrzebne nie wiedzą co piszą! Było spieprzone od początku do końca, źle przygotowane itp. Prawda, ale było potrzebne! Pan JKM nie ma pojęcia …

~     …2007-08-02 09:29

Czyli uważasz za sensowne i potrzebne śmierć tysięcy ludzi …
… i rozwalenie połowy Warszawy? Tylko dlatego, że ludzie chcieli bobić Niemców? I zostało odniesione "moralne" zwycięstwo? Nie trzyma się to kupy. Równie dobrze …

~Adam
2007-08-02 09:59

jest jeszcze gorzej-gdyby się położyli pod niemieckie …
… czołgi nie osłabiliby tak znacznie tej armii a ona mogłaby skuteczniej tłuc ruska.Nadto potem dziesiątki lat trwało budowanie miasta-bardzo łatwo się burzy i niszczy.

jmacik@op.pl
2007-08-02 13:11

Panie Januszu Pan jest idealistą , nie politykiem. Obchody …
… rocznic Powstania (szczególnie tegoroczna) są oczywistą kampanią wyborczą. Na pewno za kulisami stoczona została ostra walka o czas antenowy między PiS a PO. …

~Andrzej Matusze…2007-08-02 09:47

Mój dziadek był powstańcem z AK – dostał za to jakieś …
… medale, ale był też oczywiście represjonowany. W każdym razie był dumny z tego co zrobił i jaką decyzję podjął, jednak z perspektywy czasu uważał PW za kompletny …

~Adam
2007-08-02 09:48

Powstania nie dalo sie zatrzymac. Wystarczy porozmawiac z …
… ludzmi, ktorzy przezyli to powstanie. Zaden dowodca AK nie zatrzymalby powstania. Ludzie byli tak sfrustrowani, ze nie dalo sie tego zatrzymac. I to mowi prawie …

~KW
2007-08-02 10:00

Zgadzam się z JKM. Bzdurna decyzja AK, o której zresztą …
… wiedziały zarówno  NKWD jak i ABWERA, spowodowało że 200 tysięcy ludzi poszło pod chodnik, a zniszczeniu uległa stolica Polski. Czesi nie podskakiwali i maja …

~wzruszony
2007-08-02 10:11

No, no. Ilośc chamskich wpisów powoli zaczyna rosnąć. UPR …
… zaczyna wzbudzać zainteresowanie. Powodzenia Panie Januszu.

~gosc
2007-08-02 10:16

Stalin zrozumial dzieki Powstaniu Warszawskiemu ze Polakow …
… nie da sie zrobic Radzieckiej Republiki.  Jak by byla Radziecka Republika Polska to kazdy Polak z matura zdechlby w Gulagu na Syberii.

~Polak Katolik
2007-08-02 10:34

Patrzcie ilu polonofobow pluje na Powstancow Warszawskich: …
… Glizdy Urbana, folksdojcze ze Slaska, sadysci Bermana, renegaci Polscy, antykatolicy . Na zawolanie Kurwina-Mikke amok nienawisci antypolskiej

~leonard3
2007-08-02 10:43

największą alergię na Polskę masz ty …
… sam"patrioto"-wypisujesz nieustannie bluzgi z drugiej półkuli ziemi .Jak coś zostało spi,,dolone to trzeba to nazwać a nie pozłacać g,wno i robić z niego narodowa relikwię.

jmacik@op.pl
2007-08-02 13:17

Az czego robic relikwie? Z kolaborantow profaszystowskich, …
… pro-sowieckich, prokomunistycznych, kosmopoltow, bez honoru, bez odwagi, oportunistow,renegatow jak ty glizdo z dy*py Urbana?

~Leonard3
2007-08-02 14:01

Katolicyzm Hitlera wymazał Polskę z mapy Europy na 5 lat. …
… Katolicyzm I RP na 123. O to Waćpanu chodzi? Rumunia, Węgry, Bułgaria – obyły się bez pożogi. Most Karola ostał się przez Wełtawę. Nam głupota.

~100sik
2007-08-02 17:43

pisze się i mówi biec na 10000m, a nie biedz:)

~słownik
2007-08-02 10:49

slownik, przestan pie*rdolic

~normalny
2007-08-02 11:25

KOMUNISTOM  BYŁO  NA  RĘKĘ  ABY  POWSTANIE WARSZAWSKIE  …
… WYBUCHŁO .TERAZ  KOMUNA SIĘ  ŚMIEJE ,ŻE  PATRIOTÓW W  KONIA  ZROBIŁA

~Tadeusz Karol
2007-08-02 11:02

Szanowny Panie Januszu. Mój dobry przyjaciel, umiarkowany …
… zwolennik UPR, rozwija skrót UPR jako Utopijno Populistyczny Ruch. Ja sam mam często wątpliwości, czy UPR zajmuje się polityką realną czy utopijną. Czy według …

~lendrom
2007-08-02 11:12

Bardzo dobry komentarz. Dzieki.

~Basia (niekonse…2007-08-02 12:01

Pozwolę sobie wtrącić się w Pańską rozmowę z JKM.  …
… Podniesiony problem da się dobrze i prosto ująć w kategoriach cybernetycznych. Po pierwsze istnieje kwestia zdefiniowania celu jaki jest do osiągnięcia. Po drugie …

~ekspas
2007-08-02 13:18

dlaczegoś przypomniał mi pan dialog z "seksmisji" tym …
… swoim długachnym tekstem,po długich próbach zdefiniowania myśli Stuhr(Maksymilian) już zrezygnowany upraszcza ją nieco :"no,,chciałbym zaproponować pożycie …

jmacik@op.pl
2007-08-02 22:39

Pańska subtelna ironia skłania mnie do przytoczenia innej …
… sceny z filmu "Rejs", z którą kojarzy się Pański pierwszy wywód. Mam na myśli rozmowę intelektualisty z KO-wcem w transie pogrążających się w wiślanej wodzie.  …

~ekspas
2007-08-03 12:08

Pieeeeeeeeeeeee…olisz jak ……( brak słów ).

~plum
2007-08-03 00:40

Dzisiejsza Rzepa biada nad dziećmi, którym daje się …
… karabiny w różnych Afrykach i Azjach i posyła w bój, ale przecież w Warszawie (Parszawie – jak mawiał śp. Cat-Mackiewicz) stoi do dziś pomniczek Małego Powstańca dla …

~pzdzio
2007-08-02 11:23

Nigdy nie pojmę dlaczego w naszym narodzie jest tak …
… niewielu normalnych, rozsądnych ludzi. Nie można wszystkiego zwalać na komunę, trudną historię, propagandę. Odrobina pamięci, samodzielność w myśleniu i wyprowadzaniu …

~yale
2007-08-02 11:37

Jak zwykle chodziło  władzę. Może ci w Londynie naprawdę …
… wierzyli, że miejscowi zdobędą Belweder i zachowają go do ich powrotu. Wiara w zdobycie władzy zaślepia trzeźwą ocenę?  mojelustro

~pavel
2007-08-02 11:48

Nie mogę nic powiedzieć. O powstaniu mam minimalną wiedzę. …
… Jednak uważam, ze ten dzień TRZEBA upamiętniać. Jak pan zauważył-ze względu na tych ochotników. Bo bierna postawa w tamtych czasach nic by nie dała. Idąc …

~www.tusias-worl…2007-08-02 11:50

…Jednakże przyznaję, że miał pan rację sądząc, że …
… powstanie było nieprzemyślane i niezaplanowane. Tak jak wszystkie nasze powstania. I tu się zgadzamy.

~www.tusias-worl…2007-08-02 11:54

Będą wybory. Populizm i Socjalizm rozpoczął kampanię …
… reklamową w telewizorze. Nie będzie koalicji PO-PiS.

~Bwana Kubwa
2007-08-02 11:56

Skoro Polacy mogli iść z wojskiem stalinowskim na Niemców …
… przez Polskę, to mogliby też umówić się z Adolfem, że on się wycofa, zostawi połowę sprzętu i Polska stanie się buforem chroniącym Rzeszę przed Azją. Tylko …

~BETON
2007-08-02 12:07

Dobry Człowieku, fantasta z ciebie! W 1943r. o żadnej …
… umowie z Niemcami nie mogło być już mowy! Polacy woleli ginać lub ich wszystkich wybić jak pluskwy!  Ponadto zostawienie ani połowy ani całego sprzętu nic by już …

~Ręce Opadają
2007-08-02 15:24

Gdyby Niemcy użyli organu myślowego, to by się …
… zorientowali, że zasobów Związku Radzieckiego nie przeskoczą, a własnych mają niewiele. Poza tym mogli się w temacie zorientować z danych szpiegowskich. Po prostu Stalin w …

~BETON
2007-08-02 16:27

W sensie wojskowym ma Pan oczywiście rację. Jednak nie …
… można pomijać kwestii politycznych. Chyba zdaje Pan sobie rację z tego, że istniało niemało "naszych" komuchów, którzy z radością uczyniliby z Polski kolejną …

~Attyla
2007-08-02 12:10

Mysle ze to nie jest zydowska tradycja, ale raczej …
… chrzescijanska. Wspominamy z czcia smierc Chrystusa, i w naszym narodzie jest tez jakies przeczucie ze wszystko sie nie konczy na tej ziemskiej polityce, ale ma ona …

~Basia
2007-08-02 12:14

Chociaż dzisiaj nie ma już Amalekitów, to jednak stale …
… odżywa duch ich ekstremizmu. Bo czyż zabijanie bezbronnych ludzi w zamachach to nie ich szaleńcza metoda? Atakować tam gdzie są słabi i bezbronni, tak by zabić jak …

~ja…
2007-08-02 13:01

http://fzp.jewish.org.pl/zaglada.html

~ja…
2007-08-02 13:06

Basiu – ot, idylla.  Elita, czy Wielkich Emigracji, czy …
… obecna, porzuca ciemnotę i fanatyzm polski. Rodem z Watykanu. Nawet Mickiewicz papież zme(r)dał po francusku, że milczy i tańczy w Wiedniu, gdy Polskę rozebrano. …

~100sik
2007-08-02 17:55

Nie mieliśmy wielu spektakularnych zwycięstw, a porażek i …
… owszem. Gdyby nie wybuchały kolejne powstania pod zaborami, prawdopodobnie nie doszłoby do powstania Polski w Wersalu(te wystąpienia dawały zachodnim politykom …

~eeee
2007-08-02 12:41

Racja panie Januszu! Trzeba skończyć z tym umartwianiem …
… się… W ogóle dlaczego Święto Odzyskania Niepodległości 11 listopada nie jest radosnym dniem? Czy odzyskanie niepodległości to coś smutnego? Dla Polaków chyba tak.

~PanRysio
2007-08-02 12:43

www.zarzew.pl. Zapraszam!

~Narodowiec
2007-08-02 13:00

szkoda że tak dużo polityków zgania błędy Polaków na to że …
… "najprawdopodobniej byli agentami sowieckimi" (niemieckimi, żydowskimi, rosyjskimi itp.). Do podejmowania tak głupich decycji nie potrzeba być agentem i …

~aaa
2007-08-02 13:32

Panie Januszu, których agentach sowieckich pan pisze?????

~realpolitik
2007-08-02 13:45

Panie Januszu, których agentach sowieckich pan pisze?????

~realpolitik
2007-08-02 13:45

Największym świętem narodowym będzie przejęcie władzy …
… przez UPR. Innych przejęć już nie będzie, bo UPR nie jest partią demokratyczną i władzy nie odda.

~kapitalista-wawa
2007-08-02 13:57

Nie bylo szans w 1944 i nie bylo szans w 1939r.  Trzeba …
… bylo sie Hitlerowi podlozyc w 1939, Pojsc z nim na Moskwe. Hitler by wygral i Zydow by wyrznal az po Palestyne. Oto wedlug bydlaka Mikke pozadana Historia Polski.

~Zdegustowany
2007-08-02 14:08

Porządne państwo powinno mieć regularną armię zawodową …
… jako podstawę. Do tego płatną zawodową rezerwę i do tego pospolite ruszenie obywateli wyposażonych głównie w broń posiadaną na codzień (np. według fasonu …

~wróg klasowy
2007-08-02 14:09

Odnosnie sytuacji strategicznej: na losy II WŚ to …
… Powstanie rzeczywiście nie miało praktycznie żadnego wpływu, ale, jestem przekonany, miało strategicznie ważny wpływ na dalsze losy Polski. Pokazaliśmy bowiem światu …

~Lesio
2007-08-02 14:14

"Przywódcy powstania powinni stanąć przed sądem".  Janusz …
… Korwin Mikke (wydawca &#8222;Najwyższego Czasu", polityk UPR), dla PRAWY.PL:  Rzeczywiście jest tak, że powstania stricte narodowe takie jak Wielkopolskie czy …

~ja…
2007-08-02 14:16

Zwracam sie do sadu Armii Krajowej o wydanie wyroku i …
… wykonanie wyroku na zdrajcy Polski,Renegacie Korwinie Mikke za spotwarzenie i splugawienie pamieci meczennikow bohaterow Polski Walczacej.

~KEDYW
2007-08-02 14:17

Wolalbym czcic bitwe o Monte Cassino. Tez straszna jatka. …
… Ale stala za tym idea: "Polska potrzebuje spektakularnego zwyciestwa jakiego nie bylo od 300 lat". Teraz jest to rzecz z ktorej moge byc jako Polak dumny – bo …

~pp
2007-08-02 14:20

DOKLADNIE TAK

sprutygolf
2007-08-02 16:42

Sobieski, to zdrajca jak Sapieha i Radziwiłł. Ten trzeci z …
… musu. Tamci wespół do Szweda poszli z wyboru, jako i Kordecki śluby poddańcze składał Vivat Carolus Gustavus rex! Klęską Jana III S. jako już króla, był udział …

~100sik
2007-08-02 18:07

Pan JKM pomija bardzo istotne kwestie: – Powstanie …
… Warszawskie było częścią większej akcji wyzwalania miast organizowanej przy wycofywaniu się niemców w dużej części kraju! – Gdy rosjanie zaczeli walczyc z polakami, …

~zły
2007-08-02 14:24

Bardzo silna wola przetrwania Narodu,dała górę.We …
… wszstkich 'epizodach’, o tym świadczą działania przez historię oceniane..Zdania nie zmienię. Prawo pisane i nie pisane,nic tu do gadania nie mają. To samo tyczy się …

~ja…
2007-08-02 14:35

jasne operaje wachlarz, burza na wilenszczyznie

~chlebowskifun
2007-08-02 23:11

jasne operaje wachlarz, burza na wilenszczyznie

~chlebowskifun
2007-08-02 23:11

Zdarzyło się pewnego razu, że Unia Europejska posiadła …
… złomowisko w samym środku pustyni. Unia orzekła, że ktoś może dokonać kradzieży ze złomowiska, zatem stworzyła stanowisko nocnego stróża i zatrudniła do tej pracy …

~jaś
2007-08-02 14:34

Jaś, tyś fenomen.Gdziś był,jak Cię nie było.Trza było …
… głośno o tym mówić swego czasu.No,a teraz,to musztarda po obiedzie.Brak wyobrażni na każdym kroku objawia się,wszak mądry Polak po szkodzie.

~ja…
2007-08-02 14:41

Od początku nie był potrzebny nocny stróż, ale to już …
… nieliczni zauważą.

~kapitalista-wawa
2007-08-02 16:35

U nas też administracja wszelkiej masci obrzydliwie się …
… rozmnaża. Urzędnicy nie odpowiadają za nic, niekompetencja i papierologia rosną w zawrotnym tempie. Nic dziwnego, że drobni przedsiębiorcy klną na takie państwo …

~ ola
2007-08-02 19:59

Demagogia Panu z uszu wystaje, Panie Januszu. Coraz …
… bardziej leci Pan pod publiczke. Zniesmaczyl mnie ten wpis do cna.

~Zenon Ziembiewicz
2007-08-02 14:42

Z tymi powstaniami, to święta racja, ale jak widać, ludzie …
… nie zawsze kierują się logiką, częściej emocjami. Dodałbym tu jednak mało znany fakt, o wywiezieniu przed Powstaniem Warszawskim dużej ilości broni z Warszawy. …

~Ręce Opadają
2007-08-02 15:18

Rece opadaja na ilosc tchorzostwa, podlosci i …
… obrzydliwosci ludzi ktorzy sciagaja po sztandary zdrajcy Mikke. Jezeli by zyl w czasie wojny kurwin Mikke bylby polskim Quislingiem handlujacym zebami zydowskimi

~Antyfaszysta
2007-08-02 16:34

no i niech ci w koncu opadna na stałe bys nie bredzil tu …
… wiecej leonardzie3

jmacik@op.pl
2007-08-02 23:15

Panie JKM –  Pan – Polak, a zapomina Pan o  polskiej …
… naturze? Wszystkie  wymienione Powstania i szarża w wąwozie – to takie polskie "uderzenie "głową w mur", które czasem się udawało np.: pod Cecorą, Kircholmem, czy …

~kavika
2007-08-02 15:44

Dziś powstanie nie jest potrzebne. Wystarczy ruszyć d*pę z …
… fotela i oddać głos na UPR. Ale wcześniej trzeba ruszyć głową, a to już jest akrobacja ponad możliwości przeciętnego Polaka. Siedzą d*pą na fotelu i oglądają …

~co za upadek!
2007-08-02 16:32

Na UPR potrzebna jes kilka serii z karabinu maszynowego …
… aby oczyscic Polske z UPieRdliwych zdrajcow, tchorzy, faszystow Kurwina Sadysty

~AKowiec
2007-08-02 16:39

uczyń nam łaskę i strzel sobie w ten durny łeb leonardzie

jmacik@op.pl
2007-08-02 23:18

Narod Polski zada od sadu Armii Krajowej wyroku stryczka …
… dla Korwina Mikke za upodlenie pamieci bochaterow narodowych Powstania Warszawskiego i dlugoletnia dzialalnosc antypolska.

~KEDYW
2007-08-02 16:43

Lubię Pana, ale w tym przypadku (uroczyste obchodzenie …
… Powstania) Pan po prostu bredzi.

~Mariusz
2007-08-02 16:45

Szanowny Panie Januszu, chciałbym prosić, by poświęcił Pan …
… trochę uwagi e-reprint (?) artykułu z "Gościa Niedzielnego", zamieszczony na wiadomości.onet.pl: http://wiadomosci.onet.pl/1428786,2677,kioskart.html Tytuł w/w …

~Leszko
2007-08-02 17:10

"Przesladowany jak kierowca" super artykul  Tomasza …
… Cukiernika  http://www.nczas.com/?a=show_article&id=3810 poza tym licznik na blogu wreszcie daje nam argument popularnosci JKM i idei wolnorynkowych oby tak dalej KKK …

~KKK
2007-08-02 17:11


… http://portalwiedzy.onet.pl/4869,7455,1350647,1,czasopisma.html

~woody
2007-08-02 17:30

Polska odzyskała niepodległość w 1956r. ? To jakaś nowa …
… wersja historyji 🙂 Albo dla Pana JKM niepodległość znaczy zupełnie co innego niż ja sobie wyobrażam.

~źdźiwjony
2007-08-02 18:05

Hm. w 1956 zmniejszył się zakres zawłaszczenie państwa …
… satelickiego Moskwy. W szkole wieszno: łyse godło i takiegoż obcinacza rąk z Gumółką po prawej. Po 1989 zawłaszczenie Polski jest absolutne, a w szkole powieszono …

~100sik
2007-08-02 18:21

Zapraszam na bloga szefa mlodziezowki – …
… www.dariuszklimczak.blog.onet.pl

~wawa
2007-08-02 18:07

nie to że się czepiam ale topoprostu flaki z olejem  :/ …
… jedne wielkie nudyyyyyyyyyy :

~azazaz
2007-08-02 18:18

Podaj przepis. Oliwę mam od chłopa. Z Katanii. Może być? …
… Włosi lubią na gęsto w tomacie i pukniętyn sąbkiem czosnku. Ale tylko z olejem? Toć jak austriacy fasolę z olejem, co drugi dzień, a walą na okrągło. Czy po …

~100sik
2007-08-02 18:27

NIE dla ”legalizacji” tych i owych specyfików! SLD …
… ostatnią szansą na wolność, czyli:  http://tiny.pl/597f Zapraszam serdecznie!

~A.C.
2007-08-02 18:36

100sik na pożegnanie wyciąga wniosek: Jeżeli teraz by …
… Niemcy, albo inny okupant weszliby do nas, to Powstanie Warszawskie Nr 2 zakończymy pełny sukcesem zdobycia Berlina, albo innej stolicy naszego okupanta innego.  …

~100sik
2007-08-02 18:41

ale Warszawa i tak miała być zburzona Panie Januszu…

~dziadekzabił4sz…2007-08-02 18:52

Panie Januszu, chcę wierzyć w to wszystko co Pan mówi, jak …
… (nie) w obietnicę wyborczą. Kiedy się Pana czyta, rozum otwiera się coraz szerzej i szerzej! Niestety, ma Pan 100% racji i tylko jest obawa, czy to nie absurd. …

~Bożena
2007-08-02 18:59

Trudno odmowic Pana rozumowaniu w temacie logiki…

thod@op.pl
2007-08-02 19:18

Witam,  Wiecie dlaczego Pan Korwin nie wygrywa wyborów?    …
… – Bo ludzie są za głupi, żeby na jego głosować!!!!!!!!

~moHeRzGoretexu
2007-08-02 19:22

Korwin Mikke nie wygrywa wyborów bo podziwia go tylko …
… durna młodzież bez prawa głosu, która myśli że on jest cool (a tak naprawdę jest nawiedzony)!

~a jak
2007-08-02 19:29

choć z d***kracją ma rację!

~a jak
2007-08-02 19:33

No cóż, jaso widać, że JKM ma rację. Historia zatoczyła …
… koło. Przepadły szlachetne idee niepodległosciowe, W-wa została zniszczona, polegli młodzi ludzie… wobec braku wyrażnych perspektyw na jakobądż podległość, SAMI …

~ ola
2007-08-02 20:25

UP(n) – Unia Polityki (nie)Realnej.  Wejdz na …
… www.socjaldemokrata.blog.onet.pl

tophic@op.pl
2007-08-02 21:06

spadaj na drzewo.-nawet programu UPR nie chce ci sie …
… przeczytać a wydajesz o nim osąd.Po co tu szukasz rozmowców skoro twierdzisz,że program UPR to dziecinada?

jmacik@op.pl
2007-08-02 23:24

Muszę z przykrością stwierdzić, że z fana Pańskich …
… poglądów staję się powolutku ich przeciwnikiem. Bardzo cenię elokwencję i tym podobne sprawy, którymi Pan może przycmić niemalże każdego, ale ta ocena Powstania jest …

~wiedzmean
2007-08-02 21:29

Po pierwsze propaganda sowiecka znacznie przekolorowała …
… liczbę poległych . Po drugie gdyby AK nie wywołała powstania zrobiłaby to AL a w tedy i tak wszyscy by się włączyli do walki, ty razem pod hasłami komunistów. Po …

~franz
2007-08-02 21:39

Fatalne przygotowanie militarne powstania jest faktem i …
… zgodze sie, ze za to mozna przywodcow pociagac do odpowiedzialnosci, ale nie za jego kleske!!! Mozna by, gdybac co by sie stalo gdyby gen. Sosabowski skoczyl nie …

~stachuc@wp.pl
2007-08-02 21:41

Jedna prośba. Ortograficzna. W związku ze zdaniem: (tu …
… cytuję: ) "Czy sportowcowi mającemu za chwilę biedz na 10.000 m". Pisze się: BIEC

~Mag
2007-08-02 22:05

Daj spokój z drobiazgami.

~legat
2007-08-02 23:28

Bardzo interesujący wpis z 31 lipca – o Stalinie. …
… Wyjątkowo mi się podobał! Proszę o więcej podobnych!

~Hetman_słoniowy
2007-08-02 22:14

Panie Oszolomie Korwin!!! Niby stara sie pan pisac "na …
… temat" i obiektywnie, ale jak zwykle wychodzi na jaw  "oszolomstwo". To ze w Warszawie zostalo wybitych 200.000 cywili , normalny czlowiek nie moze przypisac …

~Rey
2007-08-02 22:43

Nie wysilaj sie Rey! Pan Korwin i tak wie wszystko …
… najlepiej, najlogiczniej i najsluszniej

~Naj
2007-08-02 23:03

no więc chyba roztropnie byłoby nie wywoływać tej …
… bójki?kto tu jest oszolomem?

jmacik@op.pl
2007-08-02 23:31

Najbardziej roztropnie byloby gdyby Polska byla podzielona …
… miedzy Rosje a Niemcy. Ty wielce roztropny roztropniku. A pozatym dzieci powinny juz spac

~tata
2007-08-02 23:41

tato,skoro jesteś starszy to nie mogę żadnej taryfy …
… ulgowej zastosować do wypowiedzi w emocjach,(a może jesteś mamą?-kobiecie można to wybaczyć).MYŚLENIE -SZCZEGÓLNIE W SPRAWACH TAK POWAŻNYCH JAK POWSTANIA WYMAGA …

jmacik@op.pl
2007-08-02 23:49

Rey!!!! Grasz w szachy???? Znasz sie na matematyce???? …
… Potrafisz robic pieniadze na malolatach i oszolomach???? Jestes narcyzem?????? Jak choc na jedno z tych pytan odpowiesz NIE to nie zabieraj glosu

~czlonek WODZA
2007-08-02 23:36

Zapewne jest to jedna z koncepcji oceny powstania …
… (potwierdza Pan to koniecznością wykonania oceny-osądu). Ja jestem zdania, że niektóre nieracjonalne zachowania przynoszą niezamierzony korzystny efekt. Przypuszczam, …

~Biały Miś
2007-08-02 22:46

Szanowny panie Januszu Korwin Mikke !!! Ma pan tu tyle …
… idiotycznych wpisów,ze nie wierzę aby pan je czytał. Chciałabym jednak ,aby pan przeczytał,to co pisze .Pisze pan o powstaniu ,że Armia Radziecka mogła przejśc …

~marysia
2007-08-02 22:55

Aaaaaaaaaaa….sio Marysiu

~Kurwin
2007-08-02 23:00

leonard,idź juz spać.i nie zapomnij pampersa prawidłowo …
… założyć

jmacik@op.pl
2007-08-02 23:35

Marysiu. Portal Polonica uwaza i zalicza pana Korwina do …
… Zydow. Jako LPRowka powinnas o tym wiedziec

~ICEK-PRAWY
2007-08-02 23:07

czyli prowokacja syjonu mkj

~rabe
2007-08-02 23:13

Nie lubię Korwina, ale to jest supertekst. Takiego pisania …
… wciąż jest w Polsce za mało.Mam wielu znajomych, którzy myślą o polskich powstaniach i o ich świętowaniu identycznie. Się nabijają co poniektórzy z powstania …

~plum
2007-08-03 01:12

Z I linku wynika ze 16 zostalo osadzonych przez wujka …
… Josefa, ile razy mozna? Pan Sidorowski naczytał się dość wspomnien o Powstaniu Warszawskim moze i widział w pierwszych słowach tego reportarzu na ulicach Mokotowa, …

~DJ GTW
2007-08-03 03:05

zapomniał Pan napisać, że powstańcy warszawscy  łamali …
… prawo III Rzeszy.

~aron
2007-08-03 06:52

JKM pisze: "Ten epizod nie miał najmniejszego wpływu na …
… wojnę sowiecko-niemiecką, bo gdyby Armia Czerwona chciała, to mogła przejść Wisłę wszędzie &#8211; i to tym łatwiej, że część (drobniutka) wojsk niemieckich była …

~hebr
2007-08-03 10:00

Jakiez    to zalosne wydawalobysie, ze czlowiek taki …
… powinien cos rozumiec. Czy zyjac w takich warunkach jak zyli uczestnicy powstania  moglbys takie dyrdymoly pisac i byc z siebie taki zadowolony.        Zapewniam …

~stas1
2007-08-03 11:44

Wielce Czcigodny Panie! Wiele lat temu pytałem mojego ś. …
… p.  Ojca, byłego żołnierza AK o Powstanie. Odpowiedział mi tak: nastroje wśród żołnierzy i ludności cywilnej były takie, że powstanie musiało wybuchnąć. Z …

~Krzysztoff
2007-08-03 17:42

Skąd ten antysemityzm? UPR nigdy nie wyjdźcie po za …
… granicę błędu statystycznego, jeśli będzie starała się zagospodarować elektorat już nawet nie skrajnie prawicowy (Ci są w PiS ew. w LPR) tylko paranoiczny. Z …

~student
2007-08-05 00:58

Powstańcy i ludność Warszawy ofiarami  tradycyjnego planu …
… działania Polaków pod tytułem : JAKOś TO BęDZIE.

~lkj
2007-08-05 08:15

Wszystko to prawda. Jednak oswiecenie ludu to antynomia, …
… bo lud prawdy nie chce i sie jej boi. I dlatego jest Pan "wołającym na puszczy".

~Jacek Łyko
2007-08-05 09:31

Blad ortograficzny? Czyzby? U Pana Korwina??? "Biedz" czy …
… "biec"? Moze  mi sie zdaje.  Jestem tylko kobieta….

~Agata
2007-08-07 13:16

Cała ludność Warszawy przeznaczona była do wymordowania. …
… Całe miasto do zrównania z ziemią. Dzięki Powstaniu choć paręset tysięcy ludzi przeżyło.

~kasiakuksz
2007-08-09 21:03

Apel w sprawie rejestracji stron internetowych jako …
… czasopisma: http://tinyurl.com/39n2ub —

~Chuck Norris Te…2007-08-30 22:33

Apel w sprawie rejestracji stron internetowych jako …
… czasopisma: http://tinyurl.com/39n2ub —

~Chuck Norris Te…2007-08-31 15:32

Apel w sprawie rejestracji stron internetowych jako …
… czasopisma: http://tinyurl.com/39n2ub —

~Chuck Norris Te…2007-08-31 15:32

Tak Zgadzam się, tylko Ci ludzie którzy zgineli w …
… Powstaniu nie mogli by żyć w powojennej Polsce. Wykończyli by ich.

~amri
2008-02-04 17:05

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758