Bez kategorii
Like

Dziś sabbath, wpisu nie ma, …

14/04/2007
404 Wyświetlenia
0 Komentarze
42 minut czytania
no-cover

… pochłonięty jestem odpowiadaniem ponad trzem tysiącom osób oraz robieniem „Najwyższego CZAS!”-u. Ręce odpadają – więc żadne rozdźwięki w PiS-ie nie skłonią mnie do komentowania ich. Jak się PiS rozpadnie – to się zobaczy…    Kto chce coś napisanego dziś przeze mnie poczytać – uwaga: agitka! – to zapraszam na stronę http://www.upr.podlasie.pl/ można też zobaczyć wywiad ze mną w łomżyńskiej prywatnej TV: http://www.tvlomza.pl/materialy2.html Komentarze: Czy są   a t e i ś c i   głosujący na UPR ?! ~ 2007-04-14 23:19 Na przykład JA ~Ateoliberał 2007-04-14 23:24 UPR nie jest partią wyznaniową więc jaki problem? ~AW 2007-04-14 23:33 A T E I Ś C I   powinni czuć się zagrożeni w d***kracji, … … wszak stanowią mniejszość. Lepsza byłaby dla nich republika. […]

0


… pochłonięty jestem odpowiadaniem ponad trzem tysiącom osób oraz robieniem „Najwyższego CZAS!”-u. Ręce odpadają – więc żadne rozdźwięki w PiS-ie nie skłonią mnie do komentowania ich. Jak się PiS rozpadnie – to się zobaczy…

   Kto chce coś napisanego dziś przeze mnie poczytać – uwaga: agitka! – to zapraszam na stronę


http://www.upr.podlasie.pl/


można też zobaczyć wywiad ze mną w łomżyńskiej prywatnej TV:


http://www.tvlomza.pl/materialy2.html

Komentarze:

Czy są   a t e i ś c i   głosujący na UPR ?!

~
2007-04-14 23:19

Na przykład JA

~Ateoliberał
2007-04-14 23:24

UPR nie jest partią wyznaniową więc jaki problem?

~AW
2007-04-14 23:33

A T E I Ś C I   powinni czuć się zagrożeni w d***kracji, …
… wszak stanowią mniejszość. Lepsza byłaby dla nich republika.

~Agnostyk
2007-04-14 23:36

To dało mi do myślenia. A co, jeśli monarcha będzie …
… ateistą, albo socjalistą? Może jednak d***kracja nie jest taka zła?

~konserwa
2007-04-14 23:43

Monarcha nie moze byc socjalista – z oczywistych przyczyn …
… bycia monarcha 🙂

~S.C.
2007-04-14 23:58

MONARCHIA TO USTRÓJ PRZESTĘPCZY I GINACY. NIECH ŻYJE …
… DEMOKRACJA !!!!

~Demokrata
2007-04-15 00:32

A wpis z wczoraj jest po prostu BZDURNY. Oparty o …
… MENTALNOŚĆ PRZESTĘPCY.

~Demokrata
2007-04-15 00:35

Jak zdefiniujesz mentalnosc przestepcy?

~Michal
2007-04-15 01:01

To moja słodka tajemnica

~Demokrata
2007-04-15 01:25

Po prostu niech się tak nie wywyższa, bo czasy szlachty to …
… przeszłość

~Demokrata
2007-04-15 01:28

Japonia była monarchią i co ? I mieliśmy feudalny ucisk, …
… niewolnictwo, II Wojnę Światową, fanatyczny kult wodza, kolektywizm. Odkąd panuje tam demokracja, Japonia świetnie rozwija się, istnieją tam wolne media.

~SDPL
2007-04-15 01:37

GŁOSUJ NA http://blogi-politykow.com/

~bercikx83
2007-04-15 08:03

Piłsudski, Jaruzelski zrobić zamach stanu, to źle, to …
… bandyci. Kali zrobić zamach stanu i to dobrze, bo Kali ogłosić się król i wszyscy go słuchać i wielbić.

~gregd
2007-04-15 09:01

Rozumiem.  Demokracja i socjalizm to ustroje zbiezne i …
… przestepcze.  Uzasadnienie jest moja slodka tajmenica, oplynieta krwia broniacych elitarnosci.

~*
2007-04-15 11:04

Moze wiecej o demokracji dowiesz sie od JKM popatrz  …
… www.JKM.o7.pl

~AW
2007-04-15 11:30

Moralnośc przestępcy : dobrze czyni ten, kto wszystkich …
… zrównuje w prawach i uważa rozum dwóch meneli spod sklepu za równie światły, jak profesora filozofii z UJ.  🙂

~Fantomasz
2007-04-15 12:40

Czy II wojny światowej nie wywołali czasami SOCJALISTA …
… narodowy Hitler z KOMUNISTĄ Stalinem – czyli Twoi PROTOPLAŚCI?

~oszołom
2007-04-15 15:18

Niemcy były demokracją => wojna, głód, holocaust, komory …
… gazowe, zbrojenia, niewolnictwo, miliony ofiar… A za Wilhelma I była wolna prasa i pokój!

~Antipalestina
2007-04-15 17:09

PRZECIEZ W JAPONII PANUJE MONARCHIA KONSTYTUCYJNA, baranie …
… jeden :/

~Gawi
2007-04-15 19:42

ale tylko oficjalnie niestety

~gawi
2007-04-15 19:51

Na czym opiera sie twierdzenie, ze jest przestepczy? …
… Monarchie realizujace panstwo prawa mialy bardzo niewielki wklad w swiatowo-historyczna przestepczosc, wszelkie totalitaryzmy i zbrodnie braly sie z demokracji (od …

~S.C.
2007-04-15 01:04

Nikt nikomu nic nie narzuca. Wybiera się ludzi jakich się …
… chce i oni stanową prawo. Jak źle stanowią to wybiera się innych. W europie już brak wodzowskich (monarszych) wojen. Na irak jeszcze poczekajmy. W USA sytuacja …

~Demokrata
2007-04-15 01:23

Fakt – w USA władza prezydencka jest tylko trochę …
… silniejsza niż władza prezydencka w krajach UE i od razu mamy Irak. W Rosji władza prezydenta jest jeszcze większa (w rękach jednostki) i mamy czeczenię, siatki agentów …

~SDPL
2007-04-15 01:28

Jak to nikt niczego nie narzuca? Przecież d***kracja …
… narzuca mi co chwilę wolę wiekszości a większość to motłoch , zatem nie gadaj głupot.

~Andzin
2007-04-15 11:45

I Stany Zjednoczone są bogatsze od UE, mało tego – cały …
… swait się z nimi liczy. Rosja też by była bogatsza, gdyby nie 80 lat "DEMOKRACJI ludowej".

~Fantomasz
2007-04-15 12:45

To lepiej niż ci coś narzuca jeden matoł? Który swą …
… wielkość zawdzięcza tylko temu że się urodził?

~Demokrata
2007-04-15 13:07

Twoje gdybanie jest tylko gdybaniem, rzeczywistość jest …
… inna. Kraj putina to autorytarne dziadostwo. ZSRR też nim było.

~Demokrata
2007-04-15 13:09

USA prowadzi prywatne wojny busha za pieniadze wszystkich …
… amerykanów. Twoje gdybanie jest tylko gdybaniem, rzeczywistość jest inna. Kraj putina to autorytarne dziadostwo. ZSRR też nim było. USA prowadzi prywatne wojny …

~Demokrata
2007-04-15 13:11

Dyletanckie zapędy władcy prędzej doprowadzą do wojny, niż …
… głos pokojowo nastawionego ludu.

~liberał z PO
2007-04-15 13:28

Kilka dni temu powiedziałam, a’propo akurat toczącej się …
… lekcji historii, że kiedyś to było o tyle lepiej, jako że można było sobie otruć rządzącego, gdy źle prowadził kraj – a teraz to nawet nie wiadomo, kogo truć. A …

~Joanna
2007-04-15 14:37

Twoje metody nie za bardzo do mnie przemawiaja.

~Demokrata
2007-04-15 15:25

Ten twój "głos pokojowo nastawionego ludu" mieliśmy okazję …
… obserwować przed II Wojną Światową. Hitler sobie hasał, łamiąc nałożone na Niemcy ograniczenia jedno za drugim, i nikt nie zareagował. A gdyby państwa …

~x
2007-04-15 16:04

Wy ciągle o tej II WŚ. Z demokracją jest tak-zdarzyło się, …
… lud nauczył się i więcej tego błędu nie popełni.

~SDemokrata
2007-04-15 19:00

A I sekretarz KC, to niby monarchą nie był?

~mat
2007-04-15 00:32

Nie, byl komunista stojacym na czele partii panstwa …
… ludowo-demokratycznego.

~M.
2007-04-15 01:00

Jednak był autokratą. Niezależnie, czy mamy monarchię, …
… autokrację, czy jakąś tam półdyktaturę, to mechnizmy działania tych ustrojów są niemalże takie same – zamordyzm, represje fizyczne i psychiczne dotykające …

~SDPL
2007-04-15 01:12

A Franco i Pinochet co tu robia? Kilka tysiecy wyrznietych …
… czerwonych demokrtaktow-komunistow to nie sa represje, tylko ratunek dla Narodu. A Bialorus jest demokratyczna, jakby ktos nie wierzyl. Ukraina rowniez.  …

~S.M.
2007-04-15 11:17

Władcę demokratycznego możesz obalić w sposób prosty – …
… poprzez wybory. Żeby obalić monarchę, potrzebna jest krwawa rewolucja.

~liberał z PO
2007-04-15 13:33

Komuch Allende był prezydentem wybranym demokratycznie (i …
… przy tym wyjątkowo krwawym). I NIE DAŁO SIĘ go obalić bez zbrojnej rewolucji (notabene znacznie mniej krwawej od jego rządów).

~x
2007-04-15 17:50

DEMOKRACJA = WOLNOŚĆ MONARCHIA = NIEWOLNICTWO, FEUDALIZM

~SDPL
2007-04-15 00:40

Ciekawe, ciekawe, jesli to matematyczna rownosc, to …
… obalam: wspolczesny Lichtenstein.

~M.
2007-04-15 00:59

Liechtenstein jest mały. Gdyby USA były królestwem, albo …
… Chiny cesarstwem, to "uchowaj nas Boże" !

~SDPL
2007-04-15 01:04

Tak szybko by nas załatwili?

~nobody
2007-04-15 01:11

Pomyśl tylko – kraj wielkości USA, z największym …
… potencjałem nuklearnym na świecie i rządy w rękach jednostki – przecież to skrajna nieodpowiedzialność. Władza musi być bardziej rozparcelowana (jak w demokracji). …

~SDPL
2007-04-15 01:20

Skrajną nieodpowiedzialnością jest powierzanie wszystkiego …
… bandzie debili(noo powiedzmy że 2 odpowiedzialnych 3 nie) wybiernych przez idiotów. Przypominam że rakiety lecą kilka godzin a kadencja trwa kilka lat. Jeszcze …

~nobody
2007-04-15 02:06

W demokracji nie rządzą aż tacy idioci. Jeśli już, to …
… ludzie średnio-inteligentni. Poza tym, państwo demokratyczne posiada wiele instytucji i władza człowieka niodpowiedzialnego natrafia na silny opór władz lokalnych, …

~SDPL
2007-04-15 02:17

Wojna atomowa tak czy siak może być bez pytania o zdanie a …
… dzięki demokracji mamy jeszcze paraliż władzy wykonawczej (no co ja mogę powiedzieć że sprzedanie PKP jest nieodpowiedzialne i jako przedstawiciel instytucji …

~nobody
2007-04-15 02:49

"w demokracji nie rządzą aż tacy idioci",  a ze rzadzą …
… idioci nie tacy a inni juz dyskryminuje demokracje.

~AW
2007-04-15 11:35

Jeden ma walizkę atomową (USA) i drugi ma walizkę atomową …
… (Rosja) i jeszcze żaden z niej nie skorzystał. Ciekawe co by było jakby Iran, za jakiś czas oczywiście, wystrzela rakiety z głowicami nukleralnymi na USA a tam …

~borygo
2007-04-15 12:50

Twój argument z rakietami w kilka godzin jest do du**. …
… Gdyby nie autorytaryzm to arsenałów nuklearnych nie byloby w ogóle. Jest też ryzyko że wlaśnie taki jeden irański idiota coś wystrzeli. Społeczeństwo już nie jest …

~Demokrata
2007-04-15 12:59

Czytałem wasze argumenty za monarchą w wikipedii i są one …
… IDIOTYCZNE, WYSSANE Z PALCA

~Demokrata
2007-04-15 13:02

To że JKM jak małpa nauczył się grac w szachy czy w karty …
… nie oznacza że ma racje.

~Demokrata
2007-04-15 13:03

Na szczęście walizki tej nie może użyć jeden człowiek. …
… Istnieje kilku facetów, którzy mają odpowiednie kody zabezpieczające i potrzebna jest decyzja ich wszystkich. Gdyby walizeczka była w rękach jednago człowieka, to …

~liberał z PO
2007-04-15 13:37

Irańskie? Nie byłbym pewien.

~nobody
2007-04-15 13:59

Oczywiście… To dlatego tak autorytarne państwa jak …
… Wielka Brytania (wszak królestwo) i Francja były sygnatariuszami układu o nieproliferacji z 1968. :> I jak powszechnie wiadomo to autorytarne Ateny napadły i …

~nikodem
2007-04-15 15:42

Wyścig zbrojeń wygenerowała autorytarna ZSRR. Przypadku …
… grecji nie znam, ale z tego co się orientuje chodzi tam o jakieś wysepki, które kiedyś do kogoś tam należały – obrona własności. Podpisanie układu o rozbrojeniu …

~Demokrata
2007-04-15 16:05

A nie widze że zupełnie podajesz tu jakieś przykłady ze …
… starożytności. Masz też jeszcze biblie i potop. Świadczy to o twojej bezradności.

~Demokrata
2007-04-15 16:09

Tia… Nieznający historii skazani są na jej powtarzanie. …
… (oczywiście to Ateny były demokratyczne, Sparta autorytarna, a wojna zakończyła się wygraną Sparty) Tak na marginesie to ciekawe, że jedną z przyczyn wybuchu …

~nikodem
2007-04-15 17:33

Twoi idole z ex UW byli juz u władzy i NA PEWNO nie mieli …
… w tym CO ZROBILI racji jak pokazała rzeczywistość. Tak samo jak (pewnie twoja ulubiona) GW też niekoniecznie ma racje. I co z tego?

~xeen
2007-04-15 19:08

Nie oznacza. Co dalej, 8 klaso?

~**rewfrancuska
2007-04-15 21:00

Pomyśl, przecież miałby takie same możliwości jak …
… prezydent. Równie dobrze można byłoby powiedzieć, że w rękach Prezydenta jest cała władza. Ale widać tu "średniowiecznie" myślenie.

~felix
2007-04-16 08:05

Republika jest technologią nie religią Jej stosowanie nie …
… ma charakteru religijnego, mistycznego lub mesjanistycznego, republikę wprowadza się po żeby uzyskać przewagę nad innymi państwami, żeby cywilizacji mogła …

~republikan.blog…2007-04-15 16:13

,,Kamienny młot każdy przy odrobinie samozaparcia może …
… zbudować, używać i konserwować. Spalinowa piła łańcuchowa jest urządzeniem o wiele bardziej skomplikowanym i nawet sama obsługa wymaga pewnej nauki. Nauka jest …

~SDemokrata
2007-04-15 19:17

Umiejętności używanie republiki i generalnie poziomu …
… umysłowego społeczeństwa nie da się zadekretować. Cywilizacja sama musi nabrać doświadczenia i wyrobienia politycznego. Sam przymus edukacji nie podnosi poziomu …

~republikan.blog…2007-04-15 23:18

Jestem ateistą, popieram i głosuję na UPR i pod ich …
… rządami nie czułbym się w najmniejszym stopniu zagrożony, bo nawet teraz nie obnoszę się ze swoim wyznaniem (lub raczej jego brakiem) uważając że jest ono wyłącznie …

~Roxx
2007-04-14 23:52

Groziłyby Tobie represje ! Gdybyś zmusił żonę do usunięcia …
… ciąży, zostałbyś powieszony.

~liberał z PO
2007-04-15 00:00

A co ma ateizm do aborcji? Przecież to, czy płód człowieka …
… jest człowiekiem, czy nie, jest sprawą zupełnie pozareligijną. A w kwestii uniemożliwiania mordowania ludzi z premedytacją i większość ateistów, i wierzących …

~jacek fraczyk
2007-04-15 00:39

Poć się i nazywaj sobie aborcję kilkutygodniowego płodu …
… morderstwem człowieka, ale to tylko twoje nazewnictwo. Są ludzie którzy nie uważają tego za człowieka a tymbardziej za morderstwo.

~Demokrata
2007-04-15 13:46

Płód to nie człowiek, więc aborcja nie jest morderstwem. …
… To drugie wynika z pierwszego.

~SDemokrata
2007-04-15 19:21

Że niby płód człowieka nie jest człowiekem? Ho ho. I to ja …
… się "pocę"?:)))

~jacek fraczyk
2007-04-15 23:06

1. Nie zmusiłbym żony do niczego, bo nie jest moją …
… niewolnicą; 2. Jestem przeciwnikiem aborcji.

~Roxx
2007-04-15 14:47

A ja jestem protestantem i równierz popieram UPR, ponieważ …
… jestem przekonany, że jest to najbardziej biblijna partia.

~Sławek
2007-04-15 01:54

Podany w zapytaniu URL /files/video/tvlomza-03.rar nie …
… został odnaleziony na tym serwerze.  TV Lomza

~AW
2007-04-14 23:42

Sam Albert Einstein był "głęboko wierzącym ateistą". F.A. …
… von Hayek też. A i jakiś papież też by się znalazł, pewnie.

~liberał z PO
2007-04-14 23:45

Wypowiedzi autorytetów należy traktować poważnie tylko …
… wtedy, gdy dotyczą one dziedziny, w której owe autorytety są biegłe. A.Einstein był autorytetem, jeśli chodzi o Ogólną Teorię Względności. Jednocześnie był …

~AŁTORYTET
2007-04-14 23:58

Fakt, ciekawe, ze Einstein jest cytowany jak 'filozof …
… spoleczny’, w ktorej to materii byl totalnym dyletantem.

~Maciej
2007-04-15 01:06

Podobnie prof.Steven Hawking – świetny matematyk i spec od …
… teorii czarnych dziur, a plecie takie głupstwa na tematy filozoficzne. Lepiej nie kompromitowałby się.

~filozof
2007-04-15 01:24

Chyba trafiłeś w sedno. Pan Janusz po prostu za dużo grał …
… w szachy i teraz wszystko mu się kojarzy z figurami z szachownicy. Jak coś nie pasuje do szachownicy to po prostu tego nie ma i jest głupie.

~gregd
2007-04-15 09:17

Pan Janusz jest utopistą. Wierzy on, że pojęcia, którymi …
… posługujemy się (tak, czy owak twory niedoskonałej kultury) mają znaczenie absolutne, są idealistyczne i doskonale określone. Otóż bzdura – pojęcia te są …

~liberał z PO
2007-04-15 13:50

Z której uczelni jesteś. UW?

~Demokrata
2007-04-15 15:22

Choć sam jestem człowiekiem wierzącym (ewangelikiem), to …
… nie uważam ateistów za "wynaturzeńców". Wielu z nich, to inteligentni myślący ludzie i sądzę, że prędzej przekonałyby ich racje JKM niż takiej p.Wandy Nowickiej, …

~Marcin
2007-04-14 23:52

Tak Ja też – jestem zatwardziałym Ateuszem i nic mnie nie …
… przekona do tego że bóg (czy Bóg) istnieje.

~zacny
2007-04-14 23:29

Oj, Synku… Starość i choroba CIebie przekona, zobaczysz …
… jeszcze. Jesteś młody i UPaRty, ale z wiekiem nabierzesz pokory i dystansu do wiary. "Jak trwoga, to do Boga" – jeszcze zobaczysz. Będziesz na kolanach do …

~koliberant
2007-04-14 23:33

Nie mów chop , znam ludzi którzy do końca nie wierzyli . …
… Ja mam nadzieję ,że też się nie złamię, chociaż nie moge powiedzeć ,że nie. Przez to ,iż cos takiego było mi wpajane od dziecka ciężko będzie się temu …

~Andzin
2007-04-15 12:25

A kto twierdzi, że BÓG jest jakimś tam siwobrodym …
… facecikiem ?  Nie jest powiedziane, Czym lub Kim ON jest.

~Polak – katolik
2007-04-14 23:48

Wymiękniesz jeszcze, zobaczysz – jak ci się kolano zegnie 🙂

~Miętczak
2007-04-15 00:03

Nic? A Bóg by Pana przekonał? Chociaż Bóg to właściwie …
… "nikt" a nie "nic", czyli może Jego tym samym Pan jednak mimowolnie wykluczył…

~jacek fraczyk
2007-04-15 00:54

Są i zapewne stanowią większy odsetek, niż ateiści …
… głosujący na PiS, LPR, PSL.

~ateusz-skarabeusz
2007-04-14 23:30

Zaryzykowałbym stwierdzenie że WIĘKSZOŚĆ wyborców UPR to …
… ateiści!

~ateista
2007-04-14 23:33

Czy ja wiem…wszyscy (!) ateisci jakich znam, glosuja na …
… SLD/LSD i podobne, wiec jestescie tu naprawde wyjatkiem.  A wierze w to, ze religia moglaby naprawde rozkwitac w modelu proponowanym przez UPR – po prostu nikt …

~S.M.
2007-04-14 23:41

Na razie wiadomo tylko o jednym ateiście-wyborcy UPR (a …
… wiadomo to bo podpisuje się "ateista" w komentarzach na blogu). To jakoś mało na większość… choć w TV publicznej pewnie jakiś redaktorek od 1% podsumowałby to …

~jacek fraczyk
2007-04-15 00:45

E, tam – ja jestem ateistą i kolibrem, a nie żadnym tam …
… libertarianinem.

~MIM UW
2007-04-15 14:39

A przepraszam jest ich dwóch – zapomnialem o Ateoliberale

~jacek fraczyk
2007-04-15 00:51

http://www.manifest.rox.pl/

~http://www.mani…2007-04-14 23:43

Daleko nie szukając – ja!

~Pisakk
2007-04-15 00:27

Ja i moja żona 🙂

~Aneta&Jarek
2007-04-15 00:51

Tak, ja też.

~ateista
2007-04-15 10:29

Witam, Jak zapewne wiecie, pan Aleksander Kwaśniewski …
… uciekł kilka dni temu przed wywiadem z red. Sakiewiczem. Nadal nikt nie zadał mu trudnych pytań, na które pewnie niezbyt wygodnie byłoby mu odpowiadać: redaktorzy …

~mg
2007-04-15 14:46

Tak, są. Przynajmniej jeden. Ja.

~devris
2007-04-15 18:34

A co? Chcesz być pierwszy?

~upr
2007-04-15 20:38

JA

~**rewfrancuska
2007-04-15 21:07

Chuck Norris doesn’t play god. Playing is for children.

~Chuck Norris Te…2007-04-14 23:21

SONDAŻ  WYBORCZY !! http://blogi-politykow.com

~GŁOSUJ  !!
2007-04-14 23:25

A może lepiej podzielić UPR na: 1. UPR ko-liberałów 2. UPR …
… – libertarain ? Rozbici uzyskamy więcej głosów.

~Mie-e-e-e-tek
2007-04-14 23:22

…i żadna połówka nie wejdzie do sejmu, dostając po 3%. …
… Dziękuję, postoję.

~x
2007-04-14 23:34

Może jednak ynteligencja postępowa RP zadbała by o swoje …
… interesy na kształt niemieckiej FDP, tam w zależności od kaju związkowego-regionu wyborczego osiągają wyniki wyborcze od 2% do 7%.

~echelon
2007-04-15 02:04

Dzięki temu, że pseudo-prawica podzielona jest na PiS i …
… PO, opanowała większość w Sejmie. Może coś w tym jest. Sytuację udało sprowadzić się do takiej, że ludzie wybierają pomiędzy jedną centro-prawicą, a inną …

~PO-PiS
2007-04-14 23:40

Ja dziękuję za taką skrajnie lewicową pseudo-prawicę… …
… Prawda jest taka, że gospodarczo PiS stoi obecnie daleko na lewo od SLD…

~prawus
2007-04-15 00:24

Dokładnie , słabo prawicowe są te dwie partyje.

~Andzin
2007-04-15 12:29

Panie Januszu, czy mógłby Pan coś wydrukować p.Bogusława …
… Wolniewicza w "Najwyższym Czasie"?? Ten pan świetnie mówi i pisze!

~Rysiu
2007-04-14 23:28

Popieram.

~UPRany
2007-04-15 22:29

UPR pójdzie do wyborów z partią Jurka ? Ja byłbym jak …
… najbardziej za… Zapraszam: http://grzelak.salon24.pl/index.html

~mg
2007-04-14 23:29

Jeśli tak się stanie, to będzie pierwszy raz odkąd …
… pamiętam żebym nie zagłosował na UPR. Niestety taki sojusz mógłby tylko oznaczać, że co prawda będzie konserwatywnie acz niezbyt liberalnie 😛 Choć sam dystansuję się …

~nikodem
2007-04-15 16:47

On niedobrze. Pójdzie Fama i będzie głosił, że JKM ma …
… cykliczne spotkania z psychoterapeutką…

~Kazek Mlycorz
2007-04-14 23:36

są nawet idioci

~selzer
2007-04-14 23:38

Obejrzałem łomżyński wywiad. Jak to jest że prowadzącego …
… słychać idealnie, a JKMa z zakłóceniami rodem z kosmodromu? Bynajmniej nie sugeruję działania bezpieki itd., ale jeśli taka sama jakość dźwięku była w TV, można …

~Roxx
2007-04-14 23:57

Raz: JKM zawsze niestety niewyraźnie mówi :(. Dwa: …
… brzmiało jakby mikrofon miał źle ustawiony. Rzeczywiście można było się bardziej postarać. Z drugiej strony, JKM wyglądał na bardzo zmęczonego (niewyspanego?). Jeśli …

~telewidz
2007-04-15 00:28

Ja też obejrzałam, ale niestety (choś jestem zwolenniczką …
… UPR-u) nie mogłam wytrwać do końca właśnie z powodu tych dzwięków w mikrofonie Pana Janusza… Wobec tego mój apel: Panie Januszu – proszę zwracać uwagę na …

~niewiasta
2007-04-15 00:30

Droga niewiasto, dzisiaj sie mowi przez cyfrowe korektory …
… barwy dzwieku, i to od operatora dzwieku zalezy czy glos wygladzi, i bedzie anielski i przyjemny dla ucha, czy wprowdzi bialy szum i bedzie chrypa. Georga B. …

~echelon
2007-04-15 00:55

Przyznaje, że na technologiach komunikacyjnych sie nie …
… znam…niestety widze jednak opłakany efekt… I jesli to akurat nie jest zalezne od Pana Janusza, to dykcja juz tak… A tak nawiasem: zastanawia mnie dlaczego …

~niewiasta
2007-04-15 01:12

Typ psychologiczny choleryka wzpadalo by wziaść pod uwagę …
… http://pl.wikipedia.org/wiki/Nerwica

~echelon
2007-04-15 01:59

Należałoby nie obrażać bezpodstawnie ludzi …
… http://pl.wikipedia.org/wiki/Imbecyl

~reakcjonista
2007-04-15 15:33

Należałoby nie karmić… …
… http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

~zabójca trolli
2007-04-15 16:46

Oj, chyba reżymowa TV Łomża źle podpięła Panu Januszowi …
… mikrofon, co ruszył ramionami, trzaski i szumy zagłuszały wszystko, co mówił…

~Marek
2007-04-15 00:33

Panu Mazurowi "sprezentowałem" dziś o północy mail …
… następującej treści: Temat: Kłamstwo w żywe oczy albo afera blogowa Szanowny Panie, W jednym z numerów WPROST napisał Pan o blogach polityków co następuje: "Pierwszy …

~REALISTA
2007-04-15 00:03

Facet się nazywa "Mazurek"…

~ręce opadają
2007-04-15 00:29

Oczywiście, że Mazurek nie Mazur (według tego co w blogu, …
… bo artykułu nie czytałem). Szybko pisałem więc mogłem zjeść ostatnie dwie literki. Miałem kiedyś wykładowcę Mazura więc może się zasugerowałem. Wychodzi na to, …

~REALISTA
2007-04-15 02:31

Sory :). Liczba komentarzy z błędnym nazwiskiem pod …
… poprzednimi wpisami mnie po prostu załamała. Wyszło chyba na to, że UPRowcy nie umieją czytać :P. Ale spoko, p. Mazurek z pewnością ma filtr na mailu i nie dotrze do …

~ręce (już nie) …2007-04-15 04:00

A czy to nie była "Polityka" ?

~liberał z PO
2007-04-15 00:55

Adres r.mazurek@wprost.pl, na który się słało ochrzany …
… sugerowałby, że jednak to nie była Polityka:)

~jacek fraczyk
2007-04-15 01:04

Korwinie Mikke Januszu kiedy dasz sobie wreszcie spokój z …
… polityką a pisaniem blogów tym bardziej, a Twoja UNR to tragedia

~sobtor
2007-04-15 00:19

Mam nadzieję, że będzie to co najmniej dzień po tym jak Ty …
… dasz sobie spokój z wysyłaniem swoich wypocin w internet.

~niefrasobliwy
2007-04-15 00:31

FAXnij to Kwachowi, a stracisz pare megabaniek $$$$, …
… Boeing and McDonnell Douglas are said to have beaten France to a $6 billion contract to supply Airbus jets to Saudi Arabia, thanks to Echelon intercepts of faxes and …

~echelon
2007-04-15 00:45

Hehe, wszystko umiera – i tylko ty tu siedzisz i wszystko …
… czytasz coś smęcąc pod nosem? Jeszcze dodaj, że wiadomo że będzie 1% głosów. A ja ci mówię że będzie 67% głosów za.

~asael
2007-04-15 04:15

+ Wielce Szanowny p. Januszu, proszę o odpowiedź! Właśnie …
… przeglądam aukcje na allegro, znalazłem Pana książkę: Vademecum Ojca… i zastanawia mnie, dlaczego promował Pan ją recenzją p. Daniela Passenta ? Względy …

~mg
2007-04-15 01:04

W filmie na stronie: http://www.tvlomza.pl/materialy2.html …
… są okropne problemy z dźwiękiem. W czasie wywiadu tam prawdopodobnie problem z mikrofonem. JKMa bardzo trudno zrozumieć. Irytujące.

~problem z dźwię…2007-04-15 02:52

Niestety 🙁 Potwierdzam 🙁 Irytujące i zniechecające do …
… dalszego słuchania 🙁

~niewiasta
2007-04-15 03:12

To jeszcze raz ja 🙂 Zadziwiło mnie, że nikt nie zwrócił …
… uwagi na jakość dźwięku z mikrofonu w czasie nagrania. Podobnie denerwujące, że dźwięku nie poprawiono (ktoś już pisał o wygładzaniu dźwięku). Szkoda …

~asael
2007-04-15 04:11

umieścili mikrofon JKM w WC..

~AW
2007-04-15 11:42

albo nalozyli efekt robota :/

~Gie
2007-04-15 12:52

Dwoisz się i troisz ale ludzie są mądrzejsi niż myślisz. …
… Jesteś  świetną zabawką. Taką maskotką, myślenia 19 wieku.

~res
2007-04-15 07:26

Ato do kogo z tą maskotką? Chyba nie do mnie?

~misiu uszaty
2007-04-15 09:19

Cieszy się Pan,że był w tvłomża. zrobili Panu dowcip , …
… proszę posłuchać prowadzącego i samego siebie. Pana można z trudem zrozumieć, szkoda. Może trzeba złożyć protest?, nie wiem.  pozdrowienia

~mirekliwak@wp.pl
2007-04-15 09:31

Witam pana (JKM). Z lektury pańskiego bloga wyłania  się …
… obraz pana jako osoby pełnej energii zaangażowanej w wieke wyczrpujących przedsięwzięć. Ciekaw jestem czy proporcja między nakładami pracy a  konsumpcją …

~Zygmund
2007-04-15 10:19

A szkoda bo  w dniu ludzi bezdomnych Pan powinien  zabrac …
… głos.nie mam takiej  siły przebicia a i los już mnie pokarał w  mych wypocinach to Panu opowiem. „Agonia" Przyglądam się z trwogą nadchodzącej wiośnie, …

~bosman zdzich
2007-04-15 10:30

Wzruszające, k***a. Oczywiście mówię z przekąsem.

~abc
2007-04-15 11:14

Ale korba! Zmarnujesz pan i Sabbath i Dzień …
… Pański-niedzielę,na odpisywanie 3000 swoich fanek i fanów. A efekt tej mordęgi?…:~(

~Janka fr.
2007-04-15 11:10

Stały elektorat, trzeba nadmienić że większośc …
… aparatczyków, będących teraz na opasłych emeryturach idzie jak w  ogień za SLD, i podobnym nomenklaturowym partyją.

~politolożka
2007-04-15 11:39

ta, 3000 krasnolódków … jak w temacie …

~mowisie
2007-04-15 12:32

… bluel*dków

~muwisie
2007-04-15 13:53

www.liberalis.blog.onet.pl

~www.liberalis.b…2007-04-15 13:05

Zamieściłem temtaty o Korwinie na poniższych forach z …
… Podlasia. Dalej, do dzieła. Internet to główna nasza nadzieja. J. Korwin-Mikke jest wszak najpopularniejszym bloggerem w Polsce.  …

~vicemichnik
2007-04-15 13:56

moze ktos nagra dzisiejsze JKM w radio Vox FM?

~AW
2007-04-15 18:01

jak myślicie, czy JKM wypadnie dziś w radiu ŹLE, FATALNIE …
… czy KOSZMARNIE? radio to tylko GŁOS! zrozumienie korwina bez możliwości czytania z ust może okazać się niemożliwe…

~sz
2007-04-15 14:19

Stawiam na "FATALNIE" :).

~prawus
2007-04-15 15:40

Boże jak patrze na nasz rzad to mi sie slabo robi- i …
… dziwic sie ze wszystcy stad wyjezdzaja…. matko kochana

~olciaaa
2007-04-15 14:27

Uśmiałem się z jednego tekstu w wywiadzie z Łomży: -"Jak …
… Pan widzi rolę dla takich miast jak Łomża w Polsce?" -"Tak samo jak dla wsystkich miast na świecie."

~mokon
2007-04-15 14:36

proste rozwiązanie. Wszyscy myślą, że dla Świeradowa, …
… Łomży, Lyonu, Wolfsburgu jest jakiś specjalny program dla miasta. Tego nauczyli nas socjalisci. A po prostu miasto to miasto

~Mokon
2007-04-15 14:41

JKM Pachołki z telewizji publicznej …

~orwellek
2007-04-15 15:11

Bez przesady. Położenie, tradycja, zagospodarowanie …
… przestrzenne, ludzka mentalność nie są wszędzie takie same. Oczywiście, że liberał będzie w to ingerował w minimalnym stopniu, ale wiedze na ten temat powinien mieć.

~Fritz Lang
2007-04-15 20:09

Słuchałem tego wywiadu w telewizji łomżyńskiej. …
… Prowadzącego było słychać głośno i wyraźnie, a Pana tak, jakby Pan nie siedział 2 metry dalej, ale mówił z drugiego pokoju.

jlv
2007-04-15 15:02

Panie Januszu, dlaczego w 1999r. nie pojechał Pan do …
… Augusto Pinocheta do Anglii z Panem Wołkiem, Kamińskim, Markiem Jurkiem. Przecież Pan Pinocheta popiera a z w/w Panami Pan nie pojechał.Dlaczego?

~Grzegorz
2007-04-15 15:40

a) nie znałem p.Generała osobiście b) nie wiedziałrem, że …
… wyjeżdżają c) brak czasu i brak nadmiaru pieniędzy.

JKM
2007-04-15 20:33

Pnie Januszu wszystko okey tyko zebys pan tym panom w …
… czarnch sukienkach w dope nie wlazil

~moze trza tak
2007-04-15 16:30

"pochłonięty jestem odpowiadaniem ponad trzem tysiącom …
… osób" – a mówiłem żeby założyć grupę… możnaby odpowiedzieć wszystkim na raz w ciągu 2 minut.

~sz
2007-04-15 17:27

WWW.VETOPOZNANIA.PL – serwis konserwatywno-liberalny

~vetopoznania
2007-04-15 18:14

Obejżałem filmiki. Z całym szacunkiem dla tej "telewizji", …
… ale żal mi troche Pana, że musi takie miejsca odwiedzać zamiast ogólnopolskich stacji. Z Podlasia nie jestem, ale życze powodzenia. Choć trzeba się zgodzić w …

~Fritz Lang
2007-04-15 18:14

MĄDROŚC  I  MEDRCY  TO  GATUNEK  GINĄCY  .BO   DLA   …
… WŁADZY   MOTŁOCH  MUSI   BYĆ  GŁUPI .TYLKO BÓG  CHCE  BY  CZŁOWIEK  BYŁ  MĄDRY

~Tadeusz Karol
2007-04-15 18:16

MĄDROŚC  I  MEDRCY  TO  GATUNEK  GINĄCY  .BO   DLA   …
… WŁADZY   MOTŁOCH  MUSI   BYĆ  GŁUPI .TYLKO BÓG  CHCE  BY  CZŁOWIEK  BYŁ  MĄDRY

~Tadeusz Karol
2007-04-15 18:17

Czytaliście szanowni Państwo to: …
… http://socjalliberal.blox.pl/2007/04/Unia-Polityki-Realnej-polityczna-sekta.html Jakiemuś socjałliberałowi przyśniło się że jesteśmy SEKTĄ:) dziś już nie można być chyba tak do końca …

~śmiechu warte
2007-04-15 19:36

Komentarz do programu "Ring": W Wielkiej Brytanii, tak się …
… składa, kara chłosty w szkołach publicznych nie obowiązuje od 1987 roku, a w latach 1998-2003 została zakazana również w szkołach prywatnych. [Kilka lat temu …

~w. wolf
2007-04-15 20:18

Właśnie tak: stosuje się. Tak: wbrew euro-lewu. (a nie …
… bryt-prawu!)

JKM
2007-04-15 20:30

Ma ktoś może to nagranie z VOX? Niestety się nie załapałem.

~gość
2007-04-15 23:18

Także przyłączam się do prośby o nagranie z VOX-u.Mój …
… adres: arnuaa@gmail.com

~Arnua(płci męsk…2007-04-15 23:37

Ja też bym prosil.. To dziwne swoja droga ze nie sa te …
… programy dostepne u nich na stronie..

~vvvirt
2007-04-16 10:25

Mówi Pan do Polaków jak ojciec do dzieci, które i tak …
… zrobią swoje. O ile dzieci można zrozumieć to Polaków trudno. Czy nie denerwuje to Pana. Ps. Gratuluję dzieci.

~W miarę mądry P…2007-04-16 21:46

Zlikwiduj ZUS – http://www.zlikwidujzus.com – Zlikwiduj …
… Zakład Utylizacji Szmalu!!! – Chcemy mieć wybór – koniec z przymusem ubezpieczeń! – http://www.zlikwidujzus.com –

~Chuck Norris Te…2007-04-23 00:32

Zlikwiduj ZUS – http://www.zlikwidujzus.com – Zlikwiduj …
… Zakład Utylizacji Szmalu!!! – Chcemy mieć wybór – koniec z przymusem ubezpieczeń! – http://www.zlikwidujzus.com

~Chuck Norris Te…2007-04-25 22:14

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
343758