Bez kategorii
Like

Jakie jest Prawo (czy Lewo) dziś?

26/01/2007
542 Wyświetlenia
0 Komentarze
48 minut czytania
no-cover

Na spotkaniu w sali im.prof.Jana Janowskiego w CK SD zajęte były wszystkie miejsca na parterze i na balkonie. Pełna relacja będzie zapewne w TV ASME – tu chcę tylko przytoczyć celną uwagę kol.Stanisława Michalkiewicza. Ktoś bowiem stwierdził, że nawet III Rzesza i PRL były Państwami Prawa – a kwestionowanie tego teraz, to już horrendum. Na co kol.Michalkiewicz  oświadczył, że co to za „państwo prawa”, skoro nawet nie wiemy, czy p.Hanna Gronkiewicz-Waltzowa jest – czy nie jest –  prezydentką m.st.Warszawy? Od siebie dodam: takie sytuacje się zdarzają – ale wtedy orzekają o tym sądy, a nie dwóch przywódców partyjnych w prywatnej rozmowie. Ile jeden drugiemu zaoferował (nie w gotówce, zapewne, lecz w konfiturach politycznych) – tego nie wiemy. Z tą III […]

0


Na spotkaniu w sali im.prof.Jana Janowskiego w CK SD zajęte były wszystkie miejsca na parterze i na balkonie. Pełna relacja będzie zapewne w TV ASME – tu chcę tylko przytoczyć celną uwagę kol.Stanisława Michalkiewicza. Ktoś bowiem stwierdził, że nawet III Rzesza i PRL były Państwami Prawa – a kwestionowanie tego teraz, to już horrendum. Na co kol.Michalkiewicz  oświadczył, że co to za „państwo prawa”, skoro nawet nie wiemy, czy p.Hanna Gronkiewicz-Waltzowa jest – czy nie jest –  prezydentką m.st.Warszawy?
Od siebie dodam: takie sytuacje się zdarzają – ale wtedy orzekają o tym sądy, a nie dwóch przywódców partyjnych w prywatnej rozmowie. Ile jeden drugiemu zaoferował (nie w gotówce, zapewne, lecz w konfiturach politycznych) – tego nie wiemy.
Z tą III Rzeszą i PRL-em to też nie tak. Były one istotnie „państwami prawa” – i to w wyższym stopniu, niż III RP – jednak w III Rzeszy „Najwyższym Prawem”  była „Wola Fúhrera” (w praktyce: i Gauleiterów), a gdy tow.Zenon Kliszko kazał zwolnić skazanych w absurdalnym procesie „taterników” śp.Stefan Kisielewski podkreślał, że właśnie TO dowodzi, że PRL nie jest Państwem Prawa – bo sądy sobie skazują (zgodnie z „prawem PRL”) – a II Seretarz każe wypuścić, i to nie Prawo (czy „Lewo”) jest wykonywane, lecz Wola Partii. I to, że Wola Partii jest bliższa sprawiedliwości,  niż ówczesne Lewo, bynajmniej nie polepsza wizerunku PRL w oczach Prawicy, która ceni właśnie Prawo. Nie jakąś mityczną „Sprawiedliwość” (zwłaszcza „społeczną” – lecz Prawo.  
A jakie jest Prawo (czy Lewo) dziś?
WDost Stanisław Kogut (Sądecczyzna, PiS) zaproponował wprowadzenie obowiązku noszenia przez pieszych idących po zmroku po drogach kamizelek odblaskowych. Jest to kolejna próba ograniczania naszej Wolności w imię Bezpieczeństwa – czyli odejście od Prawa w stronę Lewa. Sprawa ta ma, jak zwykle, dwa aspekty.
Po pierwsze – są dwie możliwości. WDostojny pan Senator w dzieciństwie spadł z osła na główkę – albo, co gorsza, uważnie słuchał tego, czego uczą w reżymowych szkołach – i ten trwały uraz pozostał Mu do dzisiaj. Druga: ktoś z Krewnych-i-Znajomych-Pana-Senatora (lub On sam) ma udziały w fabryczce robiącej materiały odblaskowe, szyjącej kamizelki itp. – i wtedy sprawa staje się zrozumiała. Jak zwykle kosztem milionów obywateli mają zarobić Ludzie Pracy (czyli: kapitalista, jego robotnicy, i ekspedienci np. „Biedronki” sprzedający te kamizelki).
Drugi aspekt jest  ważny i zasadniczy.
Przypuśćmy, że taki obowiązek zostanie wprowadzony. I przypuśćmy, że wskutek tego zginie na drogach o 15 osób rocznie mniej. Osób skrajnie niedbałych – nie dbających nawet o własne bezpieczeństwo! Przecież nie tylko nie założyli czegoś odblaskowego, ale szwendali się po niewłaściwej stronie jezdni i nie usunęli przed jadącym samochodem.  
I przypuśćmy  nawet, że nie wystąpi zjawisko (nieuniknione – zapewniam nie jako polityk, lecz jako uczony) iż wskutek wydania  pieniędzy na kamizelki ileś tysięcy kierowców później zmieniło opony na mniej łyse – w wyniku czego zginie rocznie o 20 osób więcej…
I później przeczytamy, że wskutek niedbałości np. operatora suwnicy spadł ciężar zabijając 20 robotników.
Takich wypadków są w Polsce tysiące. Wypadków popełnianych przez ludzi niedbałych.
Pytanie: czy nie byłoby dobrze, by ten operator suwnicy pół roku wcześniej został rozjechany przez samochód?  
Innymi słowy: ludzi na świecie jest raczej za dużo, niż za mało. Jeśli ginie niedbaluch, idiota, nadmierny ryzykant itp – to bardzo dobrze! jest to pozytywna selekcja naturalna, pozbywamy się nie tylko tego osobnika, ale i jego potomstwa (które najprawdopodobniej byłoby jeszcze bardziej niedbałe, głupie lub nadmiernie ryzykanckie). Robimy to nie metodą euthanazji (jak chciał socjalista Hitler) lecz po prostu nie krępując jego Wolności, szanując jego Wolną Wolę, i pozwalając działać  Opatrzności Boskiej – czy Naturze, jak kto woli to nazwać.

Komentarze:

pierwszy!

~!!
2007-01-26 13:39

ale mądre! ale na temar! brawo! bis!

~Kłanta
2007-01-26 13:58

W sumie te kamizelki mogą mieć sens choć przymus kamizelki …
… w sensie stricte kamizelki nie. Przeciez taki debil szwędający sie plecami do mnie (zakładam ze jade autem) stwarza zagrozenie rowniez i dla mnie a tym …

~woody
2007-01-26 17:22

Racja, bo nawet jak mi się nic fizycznie nie stanie, to …
… psychicznie, po rozjechaniu takiego niewidzialnego, będę załatwiony, nie licząc ciągania po sądach. Kamizelka albo coś równie skutecznego na pieszym mogłaby MNIE …

~Burrak
2007-01-26 17:35

Często wracam z pracy w godzinach 3-4 nad ranem, drogami o …
… szerokości 2 pasów. Normalnie trasę mógłbym pokonać w 15 minut, ale jadę ok. 40, ponieważ muszę wyglądać ubranych na ciemno "palantów" idących plecami do mnie …

~kierowca
2007-01-26 17:39

Panie Januszu a co z Bogu ducha winnymi kierowcami którzy …
… rozjeżdżają tych palantów? Zgadzam się z Panem w 100% ale niestety konsekwencje debilizmu ponoszą w większości niewinni (ot np. taka demokracja;] czy też życie …

~radaner
2007-01-26 18:21

Oj, Ty mi wyglądasz na zwykłego bandytę drogowego. Właśnie …
… przez takie osoby jak Ty nie wolno dawać ludziom świadomości, że wszystko powinno być widać z daleka.  Jeśli Ty chcesz jechać 3 razy szybciej tylko dzięki …

~Żuraw 3C
2007-01-26 19:27

i Tobie wystarczy zwykły przepis prawny, żeby jeździć …
… szybciej ? 🙂  czy taki przepis dla Ciebie oznacza "licencję" na zabijanie nieoznakowanych?? :))

oset@op.pl
2007-01-26 22:28

zgadzam się jak najbardziej. sam nie mam samochodu i …
… zdarzało mi się szwędać po ciemku, ale uświadomił mnie ojciec, który klnie ilekroć jedziemy po zmierzchu przez wieś 🙂

~Gie
2007-01-26 23:40

najlepiej by sie uswiadomilo niewidocznych pieszych …
… (czesto pijanych) jakby kilku z nich poszlo do piachu…. Dlaczego ktos ma placic za ich uswiadamianie poprzez rozne akcje????? Pieszy czuje sie bezkarny, a to z …

~RAMZES
2007-01-27 09:33

Chodzi raczej o to by nie powstał precedens w tej …
… dziedzinie. Jeśli wszyscy będą juz nosić kamizelki, a ludzie nadal będa ginąć , to kolejnym krokiem może być np. zakaz wychodzenia w nocy z domu, kolejnym zakaz jazdy …

~Bolek – agent
2007-01-26 23:33

100 % racji !  i o to chodzi – być wolnym i nie szkodzić …
… innym !  pozdrawiam

oset@op.pl
2007-01-26 23:38

Szczerze mówiąc – dobre to było, Mikknik. (bo zero …
… Michnikowszczyzny 🙂 To teraz czas dobrać się do d…y "porządnym SBekom", bo przez swoje niedbalstwo doprowadzili do upadku PRL i twego idola Jaruzelskiego (herbu …

~Jarek ogareK
2007-01-26 13:59

Merytorycznie – dużo bardzo dobrych pomysłów. Ale …
… graficznie faktycznie kompletna amatorka…

~mikke.fora.pl
2007-01-26 17:15

Zaptaszam na blog sympatyków pana Janusza …
… http://mokka.cafe.pl

~UPRany
2007-01-26 14:29

projekty ulotek UPR, projekty ulotek UPR …
… http://archit1.w.interia.pl

~arc
2007-01-26 15:35

Wiem, że chcesz dobrze, ale te projekty są denne pod …
… względem i merytorycznym i graficznym. Pasują bardziej do Partii Przyjaciół Piwa czy czegoś takiego, a nie normalnej.  Daj to jakiemuś grafikowi, bo wszechobecna …

~Kuba z Irlandii
2007-01-26 16:56

No tak znaki na drodze są też denne należałoby je poprawić …
… graficznie, chłopcy malują je tak niestarannie, wiem że chcą dobrze ale powinni się tym zająć profesjonaliści. 🙂

~car
2007-01-26 17:30

Przekazuje odbiorcy, uczę go, jak wygląda znak minus i nie …
… jest ważne czy to jest pisane piórem czy ołówkiem, minus to kreska i już. Przekazuje im podstawy, które pomogą zrozumieć całe działanie matematyczne jakim jest …

~arc
2007-01-26 18:09

moje zycie, moje cialo, moje decyzje – moja …
… odpowiedzialnosc DRUGI!!

~vv
2007-01-26 13:43

Selekcja naturalna MUSI BYC! a raczej powinna

~nemezis
2007-01-26 13:44

Najpełniejsza selekcja naturalna była w epoce kamienia …
… łupanego. Proponuję się przenieść.

~on.janusz
2007-01-26 15:44

To wszystko PRAWDA !!!

~michal@ko-liber…2007-01-26 13:48

Ja może taką małą laurkę… jedno szczeście, że mamy w …
… Polsce JKM, bo gdyby go zabrakło, to propaganda lewdy by nas przygniotła. A tak, po stresującym dniu, zmęczeni zgiełkiem medialnego hałasu, siadamy do lektury …

~Rafał
2007-01-26 13:57

FAJNY artykul. Pozdrawiam!

~żelezny
2007-01-26 13:51

Dobór naturalny został powstrzymany prrzez tych, którzy …
… najgłośniej krzyczą za teorią ewolucji

~vv
2007-01-26 13:56

Zapraszam na blog sympatyków pana Janusza …
… http://mikka.cafe.pl

~UPRany
2007-01-26 14:31

Zapraszam na blog sympatyków pana Janusza …
… http://mikki.fikki.pl

~UPRany
2007-01-26 14:34

Zapraszam na blog sympatyków pana Janusza …
… http://mikki.fikki.pl

~UPRany
2007-01-26 14:35

10 punktów! Celna i ciekawa uwaga 🙂

~blimko
2007-01-26 14:33

Celny strzał ! Co więcej, te same palanty nie widzą …
… związku pomiędzy "Niewidzialną Ręką Rynku" – w przypadku gospodarki, a "Niewidzialną Ręką Ewolucji", Bogiem lub Naturą.

~gospodarczy dar…2007-01-26 20:52

Bzdura! Prawa natury nie mogą być "powstrzymane" przez …
… człowieka. Co najwyżej można je wykorzystać do swoich celów.

~on.janusz
2007-01-27 10:58

A MIAŁO DZIŚ BYĆ O "WŁASNOŚCI WIRTUALNEJ" !!! A to o …
… "tatrenikach i kliszce" już było. Niech się Pan nie powtarza.

~A_6
2007-01-26 13:56

Też czekam na tekst o "własności intelektualnej". …
… Najbardziej zdziwiło mnie stwierdzenie Pana Janusza (ostatni "Najwyższy czas!"): "Postulaty autorów, choć robią wrażenie absurdalnych, są – niestety – logicznie …

~Hetman_słoniowy
2007-01-26 15:34

Oglądając film korzystasz z pracy tego, kto ten film …
… robił. On go robił na takiej zasadzie: zapłacisz mi – możesz mieć to nagranie, jeśli korzystasz z mojej roboty bez zapłacenia mi – oddam Cię pod sąd. Umowa stoi? …

~wojtek
2007-01-26 16:14

Oglądanie to jeszcze betka. Ale nie możesz ani kopiować …
… ani publicznie odtwarzać. Proponuję się temu przyjrzeć. To tak jakbym kupił rower (załóżmy unikalny) i nie mógł go np. wypożyczać a celach komercyjnych. Każdy, …

~on.janusz
2007-01-26 17:48

robisz zasadniczy błąd w rozumowaniu, on.janusz.  tylko …
… teoretycznie można porównać udostępnienie filmu do udostępnienia roweru.  w przypadku filmu chodzi o POZNANIE roweru, a nie tylko PRZEJECHANIE KAWAŁKA DROGI, a …

oset@op.pl
2007-01-26 22:34

Nie ma błędu. Używasz figur retorycznych aby pozornie …
… zróżnicować doznania. Jazda rowerem może być, bądź to przejechaniem kawałka drogi, bądź to doznaniem przyjemności przemieszczania się tym pojazdem. Oglądanie filmu …

~on.janusz
2007-01-27 00:05

po pierwsze to TWÓRCA określa zasady użytkowania jego …
… dzieła, a nie odbiorca.  poza tym w przypadku filmu ZAWSZE MA ZNACZENIE co oglądasz.  nie mów mi, że nie robi Ci np. różnicy, co oglądasz! 🙂  a do przemieszczenia …

~oset@op.pl
2007-01-27 00:34

Wojtek, właśnie o to chodzi, że nie podzielam poglądu iż …
… pomysł może w ogóle mieć właściciela. Wyobraź sobie, że sam coś napisałeś/utworzyłeś/odkryłeś i korzystasz z tego. Następnego dnia okazuje się, że niezależnie od …

~Hetman_słoniowy
2007-01-27 15:42

czy mamy Wolna Wolę?

~PanSowa
2007-01-26 13:58

Filozof rzekłby – może tak, może nie. Myślałby 10 lat, …
… 100, 1000 i nadal nie znałby odpowiedzi… Dla poprawnego rozwoju cywilizacji musimy uznać, że człowiek ma Wolną Wolę, bez względu na to, co twierdzą filozofowie. …

~abstrakcjonista
2007-01-26 20:58

Jest też mozliwośc zbudowania "poprawnej", choć innej …
… cywilizacij i innego systemu prawnego na bazie przyjętego założenia że człowiek nie ma wolnej woli.  Wówczas wszystko byłoby nieco inne.

~on.janusz
2007-01-27 00:12

Wtedy nie możnaby ludzi skazywać na więzienie lub karę …
… śmierci, gdyż zawsze możnaby użyć argumentu, że dany przestępca nie miał wolnej woli, był "zniewolony" przez społeczeństwo.

~liberał  z…2007-01-27 00:34

…i właśnie podałeś sedno poglądów lewicy!

~x
2007-01-27 00:47

To żadna przeszkoda. Nawet dzisiejsze systemy prawne …
… stosują kary za tzw. czyny nieumyślne, w których ani świadomość ani wolna wola nie gra żadnej roli.

~on.janusz
2007-01-27 10:42

Wtedy nie możnaby ludzi skazywać na więzienie lub karę …
… śmierci, gdyż zawsze możnaby użyć argumentu, że dany przestępca nie miał wolnej woli, był "zniewolony" przez społeczeństwo.

~liberał  z…2007-01-27 00:36

Ja bym chcial, aby politycy, ktorzy wypisuja takie rzeczy …
… skonczyli dzieki pomocy tej suwnicy

~antykorwin
2007-01-26 14:11

Pierwsza czesc – bezdyskusyjna. Nic dodac nic ujac. Druga …
… do mnie nie trafia. Za duzo gdybania. Moze to wlasnie ci na ktorych ktos spuscil cos z suwnicy byli niedbaluchami i olewali zakazy chodzenia nie tam gdzie …

~Huugoo
2007-01-26 14:11

Ci którzy zgineli, byli mniej przystosowani to przeżycia. …
… Ważne, że to nie człowiek (urzędnik, poseł czy ktokolwiek) decyduje o tym, kto jest lepiej perzygotowany, ale właśnie Opatrzność, czy jak kto woli przypadek.

~Magic
2007-01-26 14:57

hmmm… robi pan jak zwykle troche z igly widly,ale nie …
… mowie ze to wszystko to bzdura , kazdy ma wolna wole jak Pan zauwazyl,takich ludzi tez potrzeba , nie jestem pana zwolennikiem ale i nie przeciwnikiem , czytam , …

~FCK
2007-01-26 14:12

Pan to jesteś jak złodziej co krzycząc – łap złodzieja –  …
… samemu "odblaskowe lustereczko spod lady" na na piersi wiesza.

~Nie powiem
2007-01-26 14:16

Zapraszam na blog sympatyków pana Janusza …
… http://mokka.fora.pl

~UPRany
2007-01-26 14:32

ale wiesza z własnej nieprzymuszonej woli a nie dlatego, …
… że mu karzą, a to jest różnica.

~navarra
2007-01-26 14:41

Widzę Panie Januszu kolejne rejony wolności zawłaszczane …
… przez państwo. Przeciwwstawienie sie temu jest dla pojedynczego człowieka bardzo kosztowne, a patrząc na Pańskie wieloletnie wysiłki, – beznadziejne. Tak poza …

~Biały Miś
2007-01-26 14:22

I to jest przykład jak można zdrowe, sensowne postulaty …
… przedstawić w sposób nie do zaakceptowania przez normalnego człowieka. Że nakaz noszenia kamizelek odblaskowym jest idiotyczny – pełna zgoda. Ale argumentować to …

~Martin
2007-01-26 14:30

Też to tak widzę. Bardzo lubię czytać JKM i w wielu …
… sprawach (a nawet w większości) go popieram, ale sposobem swoich wypowiedzi sam często dyskredytuje swoje opinie. Myślę, że to jeden z głównych powodów, dla których …

~Setarkos
2007-01-26 14:37

Dlatego też trzeba w końcu wybrać UPR, a nie JKM. Gdyby ta …
… partia wystawiała kogos bardziej rozważnego przed kamery, a JKM byłby w roli mentora/mentalnego przywódcy partii, to zyskałaby z pewnością większe poparcie. …

~Kuba z Irlandii
2007-01-26 17:57

Dokładnie jestem tego samego zdania! Pisałem to zresztą w …
… innym komentarzu..

~Kuba z Irlandii
2007-01-26 17:53

Racja jest odpowiednio przedstawiona, z tymze JKM …
… prezentuje poziom ludzi co najmniej sprzed II wojny (jesli nie sprzed rewolucji francuskiej) gdzie facetowi mozna bylo smialo powiedziec co sie mysli bo ten nie byl …

~Mulla Komar
2007-01-26 18:37

chyba podstawowym problemem jest właśnie to, że nikt nie …
… stara się przeciwstawić głupocie. a osiągnęliśmy już taki stan, że bez szoku chyba nie da rady w ogóle zwrócić uwagi kontrrozmówcy.  przynajmniej sam odnoszę …

oset@op.pl
2007-01-26 22:58

ocena za komentarz 7/10 – ostatnie zdania, bardzo prawdzwe …
… znacznie podniosły ocenę. Panie Januszu dziękuje za trud codziennego pisania.

~chorzowianin
2007-01-26 14:53

ocena za komentarz 7/10 – ostatnie zdania, bardzo prawdzwe …
… znacznie podniosły ocenę. Panie Januszu dziękuje za trud codziennego pisania.

~chorzowianin
2007-01-26 14:53

Jak Pan zareaguje na poniższy "tekst", Panie Januszu …
… Korwin-Mikke? W "Naszym Dzienniku" z 30 XII ub. r. na str. 6-tej ukazał się "artykuł-wywiad" pod tytułem: "Szerokie otwarcie archiwów IPN jest niedopuszczalne" …

~przytaczacz
2007-01-26 15:02

no cóż, niewiele można tutaj dodać. 🙁 świetnie wpisuje …
… się to w "Michnikowszczyznę" Ziemkiewicza.

oset@op.pl
2007-01-26 23:04

Pan nazywa sie czlowiekiem UCZONYM Panie Januszu. Ale w …
… klasycznym sensie znaczenia slowa "uczony"  czlowiek takowy zna znakomicie greke i lacine. Czy zna Pan , Panie Januszu greke i lacine? Czy czytuje Pan  sobie …

~Marek Tomaszewicz
2007-01-26 15:05

wyluzuj ludziku:)

~ludzik
2007-01-26 16:46

Jeśli by tak rozumieć słowo "uczony", to dziś takimi są …
… chyba wyłącznie filologowie klasyczni i garstka historyków starożytności….. Pozdrawiam Historyk starożytności…. (być może jeszcze) nie "uczony".

~Adaś
2007-01-26 18:37

Panie Januszu, rozczarował mnie Pan stwierdzeniem o …
… doborze naturalnym. To może lepiej zlikwidować wszelkie nakazy, zakazy, mamy wolną wolę, a to, że wpadniemy w dół, czy nas samochód potrąci, trudno, selekcja …

~MacMarc
2007-01-26 15:12

Nie zgadzam sie z pochwala smierci " niedbaluchow, idiotow …
… itd.". To, ze byli niedbali na drodze nie znaczy ze byli niedbali w pracy itd. Opatrznosc – OK, tak musi byc, ale smierc to tragedia nawet jesli ginie …

~PP
2007-01-26 15:26

Dlaczego nieustająco zajmuje się Pan drobnymi sprawami, …
… które przy pierwszym wejrzeniu są oczywiście absurdalne i każdy, kto ma rozum to widzi? Dlaczego nie zajmie się Pan tym co dzieje się w odniesieniu do tzw. …

~preslaw
2007-01-26 15:31

Gdzie ten absurd rozumny człowieku?

~car
2007-01-26 16:05

dołączam się do pytania cara – również chciałbym się tego …
… dowiedzieć

oset@op.pl
2007-01-26 23:08

Absurdalny jest pomysł posła Koguta w sprawie kamizelek. …
… "Preslaw", pewnie chce powiedzieć że takie marginalne inicjatywy nie powinny przykuwać uwagi Korwina-Mikke.  To tak jakby usilnie dowodzić że śnieg jest biały, …

~on.janusz
2007-01-27 00:32

Gdy się nosi czerwone okulary to na pewno tego nie widać.

~car
2007-01-27 10:44

Szanowny Panie, z moich obserwacji wynika, że w wypadkach …
… spowodowanych przez nadmiernych ryzykantów giną przede wszystkim ludzie, którzy przypadkowo znaleźli się na drodze takiego wariata. Cała teoria (wyglądająca …

~Lech
2007-01-26 15:32

Ten który jedzie z nadmierną prędkością czyli twój …
… „wariat” jest też człowiekiem niedbałym, ponieważ nie dba o swoje życie jadąc tak szybko i przy okazji nieba i o życie innych. To taki suwnicowy z wpisu …

~car
2007-01-26 16:16

Zgadzam sie z Panem co do idiotycznosci tego przepisu …
… nakazujacego, ale z nieco innego powodu, wydaje mi sie ze to prawo jest bezsensu dlatego, ze wszyscy Ci ktorzy powinni je nosic, czyli w/w niedbaluchy poprostu i …

~Binio
2007-01-26 15:38

A co, chciałbyś za darmo mieć przyjemność przejechania …
… niedbalucha 🙂

~car
2007-01-26 16:21

Zapraszam na blog sympatyków pana Janusza http://mikke.mokka

~UPRany aka USRany
2007-01-26 15:38

Witam panie Januszu. Mam prośbę do Pana czy mógłby się Pan …
… odnieść do następujących spraw: – czy WCz. HG-W zostanie dalej prezydentem stolicy czy nie? – co się stało z WCz. Panem Borowskim, pojawiły się głosy że miał …

~Rafał Drobnik
2007-01-26 16:00

Właśnie szlag mnie trafił! W radiu usłyszałem P. …
… Gronkiewicz -Waltz która, mówiąc o sprawie terminów składania oświadczeń majątkowych, stwierdziła że "sprawiedliwość ma nadrzędne znaczenie wobec prawa". Dodając że …

~krystian dębski
2007-01-26 16:06

Na Twoje pocieszenie WIDZIAŁEM ja p. Gronkiewicz …
… "przepraszała radnych W-wy CZYTAJĄC tekst przeprosin. Trzeba mieć mocno ograniczony umysł, by  nawet nie można bło przeprosić własnymi słowami. Ot doczekaliśmy się …

~2007
2007-01-26 18:56

Dobra to robimy tak. Ja chcę kupić pistolet. W państwie …
… wolności można mi go mieć. Poza tym jest mi potrzebny do zabawy w trafianie do lecących puszek. Tak więc bez problemu dostaje pozwolenie (nie byłem karany) i już …

~Przemek
2007-01-26 16:10

Oczywiście, jest bezpośredni związek między PRZYMUSEM …
… noszenia kamizelki, a zabijaniem ludzi dla rozrywki… taaa…  Właśnie takich durnych komentarzy się obawiałem po przeczytaniu tego artykułu. Po prostu głupi …

~Kuba z Irlandii
2007-01-26 16:52

Sa ważniejsze sprawy niż durne pomysły z kamizelkami. Tyle …
… że Korwin-Mikke wyciąga temat, który jest marginalny w życiu publicznym, i który budzi tylko politowanie a następnie pastwi się nad nim niemiłosiernie. …

~on.janusz
2007-01-26 17:03

bo JKM jest miłośnikiem i obrońcą wolności, widzisz w tym …
… coś złego? pamiętaj że każdy nawet najmniejszy zakaz to kolejny krok w stronę zniewolenia i pociąga za sobą następny i następny…

~burrak
2007-01-26 17:10

Zgadza się. Tylko po co rozmawiać o idiotycznych …
… kamizelkach i czystych samochodach. Aktualnie zmieniane jest prawo karne, prawo pracy i inne. To są tematy do rozmowy. Jak polityk chce coś znaczyć to nie może się …

~on.janusz
2007-01-26 17:20

Prawem karnym można się zajmować w rozmowie z profesorami …
… a nie na blogu. Tu należy pisać o nieskomplikowanych sprawach prostymi słowami

~car
2007-01-26 17:38

Polityk, żeby trafić do wyborców, musi potrafić  KAŻDĄ …
… sprawę przedstawić prostymi słowami.

~on.janusz
2007-01-26 18:21

A czy tego właśnie JKM nie robi ?

~Żuraw 3C
2007-01-26 19:35

ale to zawsze własnie od błachostek się zaczyna, a kończy …
… na rzeczach poważniejszych, jak wolność słowa, czy tajemnica korespondencji

oset@op.pl
2007-01-26 23:18

Oka, może nie ma. Więc zróbmy tak. Nie chcesz włączać w …
… nocy śwateł to jedź po ciemku! Oprócz siebie zabijesz pewnie kilku innych ludzi ale co z tego. Wolność ponad wszystko. Najwyżej cię skażą, albo nie jak nie …

~Przemek
2007-01-26 17:14

tak tylko że teraz zwykłemu człowiekowi bardzo trudno …
… wejść w posiadanie broni legalnie a pierwszy lepszy bandzior kupi se ją spokojnie na czarnym rynku.. i kto ma przewagę? a twój zazdrosny sąsiad może zrobić to samo …

~burrak
2007-01-26 17:31

ale o co Ci chodzi? 🙂  przeciwż dokładnie możesz to robić …
… i możesz jeździć bez świateł.  durny przepis Ci w tym nie przeszkodzi !! 🙂  musi JEDYNIE istnieć prawo karania tych, którzy krzywdzą innych.  bezsensem jest …

oset@op.pl
2007-01-26 23:21

przecież teraz możesz zrobić to samo ale np. siekierą więc …
… nie rozumiem twojego wywodu, a poza tym w państwie JKM policja szybko by cie złapała bo zajmowała by się głównie ściganiem morderców i złodziei a nie polowała …

~burrak
2007-01-26 17:06

Durnie potwornie jest co piszesz. Ale zakładając, że …
… będzie jak mówisz i że wpadniesz na tak głupi pomysł, żeby strzelać do ludzi, to dzięki temu, że każdy będzie mógł mieć broń szybko zostaniesz unieszkodliwiony przez …

~Żuraw 3C
2007-01-26 19:33

Pocieram Pana !

~UPRany
2007-01-26 21:02

Panie Januszu, pointa jak zwykle trafna, ale do ludzi …
… trzeba prostym językiem pisać w prostych słowach (większości przynajmniej) Teraz zaraz paru zakrzyczanych, zaplutych warchołów zacznie Pana od faszysty wyzywać, …

~Kuba z Irlandii
2007-01-26 16:18

Gdy nazywa się idiotę idiotą nie ma w tym nic nagannego.

~car
2007-01-26 16:34

"Kuba z Irlandi" ma rację. Gdyby Korwin-Mikke znienił …
… formę swoich wypowiedzi i używał mniej epitetów, zapewne miałby więcej zwolenników. Ten styl przekazu trafia tylko do marginesu wyborczego.

~on.janusz
2007-01-26 17:14

Mam wrażenie, że wyznajesz zasadę poprawności politycznej …
… ,czyli lepiej napisać rozumny inaczej.

~car
2007-01-26 17:43

np. mógłby przyjąć styl Wielce Czcigodnego Andrzeja …
… Leppera wtedy mógłby uzyskać jakieś 10%, a może powinien nauczyć się tak pięknie kłamać jak Jego Eminencja Aleksander Kwaśniewski i przy pomocy operacji plastycznej …

~gra_pozorów
2007-01-26 17:48

OK, a co musiałby mówić pan Janusz, żebyś oddał na niego …
… głos? 🙂

oset@op.pl
2007-01-26 23:24

Dobre pytanie. W kwestii powstrzymania zapędów państwa do …
… ograniczania wolności jednostki, jako sposobu na zapobieganie przestępstwom i skierowania całej tej energii na ściganie i karanie rzeczywistych a nie …

~on.janusz
2007-01-27 12:26

Popieram pana

~fan
2007-01-26 16:22

Panie Januszu! Państwo musi dbać o swoich niewolników! Nie …
… raz Pan to mówił i tu się ukrywa powód. Dodatkowo – im mniej osób będzie poszkodowanych, tym mniejsza dziura w ZUSie i NFZcie, za kamizelki zapłacą piesi a za …

~nik
2007-01-26 16:24

niby tak, ale w progrmie JKMa jest likwidacja ZUSu, czyli …
… jednego z głównych powodów kretyńskich, niewolniczych przepisów, które muszą być uchwalone "dla naszego dobra".

oset@op.pl
2007-01-26 23:28

I Tu ma pan racje, panie Januszu, selekcja Naturalna, w …
… sposob Naturalny, smiem napisac wiecej tzw Kara Boska. Tekst BDB

~user
2007-01-26 18:16

Szanowny Panie Korwinie. Mam wrażenie, że lekko się Pan …
… potknął w interpretacji jednoznacznie kretyńskiego projektu. Nie ma najmniejszego logicznego uzasadnienia dla podobnych "beknięć" w mózgach WDost panów posłów, …

~Liebelust
2007-01-26 18:25

Nie mieszaj do wszystkiego państwa, zostaw tę decyzję …
… matkom.

~car
2007-01-26 18:44

Nie chodzi o przestrzeganie prawa tylko o posunięcia …
… przeciwnika politycznego po usunięciu prezydenta Warszawy. Targi polityczne to normalne rzecz. Sam Pan w nich uczestniczył gdy był Pan w Sejmie. Gorzej będzie jeżeli …

darkow_guzice@au…2007-01-26 18:26

Na poparcie tezy: wiozłem kiedyś Francuza przez Trójmiasto …
… i co chwiłę ktoś przebiegał przez ulice nie w miejscu dla pieszych. Francuz b. zdziwiony powiada: "u nas takich nie ma – wszystkich już dawno rozjechaliśmy. …

~1/38mln
2007-01-26 18:45

PROSZE o DAWOS

~mory
2007-01-26 18:46

Jak zwykle świetne przykłady i super logika, co tu dodać.. …
… Uczmy się od Korwina!  Jeśli ktos uważa, ze pisze zbyt mądrze, to niech tłumaczy na prostszy język.

~uczeń
2007-01-26 18:48

Gaudi, projektant kościoła Sagrada Familia w Barcelonie …
… tez zginął w podobnym wypadku. Czy uznałby go Pan za głupiego niedbalucha?

~szermak
2007-01-26 19:33

ale jak zginął? przygnieciony przez idiotę, który powinien …
… był umrzeć zanim doprowadził do jego śmierci, czy jak? 🙂

oset@op.pl
2007-01-26 23:31

właśnie nie. Zginął pod kołami tramwaju, a ściślej biorąc …
… w szpitalu trzy dni później, nie odzyskawszy przytomności. Był najprawdopodobniej ogarniety myślami na temat swojego dzieła życia, czyli Sagrada Familia …

~szermak
2007-01-26 23:53

czyli to był zwykły wypadek.  jakie więc "normy" mogłyby …
… go przed tą śmiercią obronić ?

oset@op.pl
2007-01-26 23:58

niby wszystko się zgadza,ale przez tych niedbaluchów jakiś …
… kierowca np Pan może iść siedzieć lub rozwalić się na drzewie jak mniej jest widoczny dany palant na drodze.

~adamko
2007-01-26 19:47

jeśli kierowca jest idiotą i nie stosuje prędkości do …
… warunków i skrzywdzi kogoś – MUSI za to odpowiedzieć.  przepis noszenia odblaskowych kamizelek niczego nie zmieni.  a może dać podstawę do tego, żeby ROZGRZESZYĆ …

oset@op.pl
2007-01-26 23:33

Proponuję nakazać wszystkim pieszym zakładanie bokserskich …
… ochraniaczy na zęby,oczywiście dla ich dobra, żeby sobie ich nie wybili na kszywym chodniku.

~Yeti
2007-01-26 19:58

Szanowny Panie Prezesie, co do nadmiernego ryzykanta nie …
… ma pan racji. Owszem, tacy giną częściej i szybciej – ale pozostawiają po sobie potomstwo, i to liczne! Kobiety uwielbiają ryzykantów i często chca im się na …

~Xmasta
2007-01-26 20:08

Pocieram Pana!

~UPRany
2007-01-26 21:01

marnie Ci wychodzi to ośmieszanie UPR.. w dodatku …
… podnosisz wskaźniki odwiedzić i komentarzy :))

~UPRany
2007-01-27 01:22

no nie do końca się zgadzam, ale ok 😉 pozdr

~Kamil Pawelak
2007-01-26 20:24

Głosujcie na Blog Roku na portalu . JKM ma podobno szanse …
… na podium. Roztrzygnięcie 2 lutego.

~malg1123
2007-01-26 21:12

co do pieszych, to bzdury Pan pisze, bo: 1.często ofiarami …
… są dzieci nie rozumiejący świata; 2. przy potrąceniu pieszego cierpi też kierowca- często wypada z drogi, ma uszkodzone auto, jest ciągany po sądach.

~podatnikV8
2007-01-26 22:04

Też nie rozumiesz… 🙂 dziećmi mają sie zajmować …
… rodzice!! Albo niech im nakazują uwage albo kamizelki – ich problem!

~Dorosły
2007-01-26 23:23

Nakazują? Dzieciom należy dawać przykład, a nie nakazywać. …
… Dzieci podpatrują zachowania, nie koniecznie słuchają nakazów…

~mariusz
2007-01-27 04:11

ale o Ci chodzi dokładnie ?

oset@op.pl
2007-01-26 23:35

" Ludzi jest duzo "  i to  –  j a k i c h…

thod@op.pl
2007-01-26 22:40

dzis na uw mialo miejsce spotkanie zorganizowane przez …
… "dziennik"z neokonserwatywnym publicysta Normanem Podhoretzem, ktory opowiadal o polityce amerykanskiej na bliskim wschodzie.Stoi na stanowisku, ze amerykanska …

~kamil trzaska, …2007-01-26 23:40

To pewne, że opon już nie kupię kiedy wydam kasę na sześć …
… kurteczek! Z tą ocalałą piętnastką to się Pan myli panie Januszu. Trupów przybędzie bo nosiciele kurteczek pewni swego przestaną po prostu uważać. To Państwo …

~Rafał W
2007-01-26 23:55

nie bardzo rozumiem zdania: "pozbywamy się nie tylko tego …
… osobnika, ale i jego potomstwa (które najprawdopodobniej byłoby jeszcze bardziej niedbałe, głupie lub nadmiernie ryzykanckie)". czemu "najprawdopodobniej"? czy …

~Gie
2007-01-27 00:05

Genom? dlaczego genom? Pan Janusz nie wspomniał ani słowa …
… o genach. To oczywiście, nie jest reguła, że dzieci alkoholika są alkoholikami, ale bardzo dużo zależy od wzorców zachowania wynoszonych z domu (ja nie wierzę w …

~mariusz
2007-01-27 04:07

Nie wiem czy dobrze, ale skojarzyło mi się z "Nagrodami …
… Darwina". Kurwin chyba to czytał ostatnio i mu się poprzestawiało…

~aToMiStYkA
2007-01-27 01:22

widzę, że przeciwników JKM i UPR stać tylko na taki …
… poziom…

~UPRany
2007-01-27 02:30

Czytajac ten idiotyczny tekst zastanawiam sie jak to …
… mozliwe ze autor nie jest jeszcze po tamtej stronie. Malo tego, on zdazyl splodzic nowe pokolenie idiotow. Smutne…..

~Pieszy
2007-01-27 06:23

Przez przypadek natknąłem się na bardzo rzeczowy tekst …
… traktujący o homosiach i ich ekspansji przy aprobacie środowisk "postępowych" – gorąco polecam: http://prawica.net/node/3154

~mOOrage
2007-01-27 08:01

Panie JKM kto Pana w tym Boże kraju słucha?Gdyby tak było …
… to życie byłoby dużo łatwiejsze.Życzę wytrwałości.

~lech121
2007-01-27 08:53

Tak jest UDZIAłOWCY i nie tylko w kamizelkowni ale i w …
… znakowni na 100m15znaków,kto na to zwraca uwagę?

~lech121
2007-01-27 08:56

Post ma jeden poważny feler. Jeśli chodzi o przepis …
… dotyczący pani HGW to jest jasny jak mało który. I wiadomo, że straciła już mandat. I nie decyduje o tym sąd. Sąd może zdecydować, że była pani prezydent musi ponieść …

~pebert
2007-01-27 09:54

Panie Januszu a co jeżeli będę jechał autem i ten idiota …
… wpadnie mi do kabiny? Wtedy ten idiota bez kamizelki zamieni się w pocisk, który mnie zabije. Drugi wariant wychodząc z założenia że odruchowo nacisnę na …

~Cygan
2007-01-27 14:06

Zgadzam sie w 100%. Jednak zawsze pozostaje tylko jedna …
… kwestia mianowicie kiedy jakiś uważny kierowca dajmy na to rozjedzie takiego opisanego idiotę to mu się udowodni, że to on zawinił i co dalej? w imię tej sekcji …

~A.Sz
2007-01-27 14:15

Czasami Pan JKM przesadza. Zupełnie, jakby prowokował, …
… robił polityczny happening lub specjalnie zrażał do siebie potencjalnych wyborców. Kiedy mówi o zapinaniu pasów przez kierowcę, można przyznać mu rację. W końcu …

~Kurp Biały
2007-01-27 14:51

Zauważ że rowerzysta może ograniczyć twoją wolność do …
… szybkiej jazdy przy wyprzedzaniu bo podmuch wywołany przejazdem może zepchnąć go do rowu, i będziesz jechał 20 km na godzinę, wówczas nie będzie potrzebna kamizelka …

~car
2007-01-27 18:24

Aby obejrzeć wypowiedź o której mowa, należy zapłacić …
… 12złotych. Dla mnie za dużo. Czy nie zgodzi się pan sprzedać mi tego filmiku za 5zl? Na 12zł mnie nie stać, złodziejstwem się brzydzę, chcę zobaczyć co ma pan do …

~mosfet@tlen.pl
2007-01-27 22:46

Jakby Pan ocenił rządy w IV RP. Czy to tylko socjalizm, …
… czy może coś więcej?

~sympatyk
2007-01-27 23:08

Szanowny Panie między tym co Pan  głosi a tym co Pan …
… dotychczas zrobił jest  jest taka różnica, że nie powierzył bym Panu  butów do wyczyszczenia.  Jedno jest pewne  Pańskie ego i próżność   są nadęte do wyjątkowych …

~Tom
2007-01-27 23:22

Żenadą to Twój wpis jest. To Ty dyskredytujesz jedynie. …
… Kontestować to byle idiota potrafi. Zrób coś konstruktywnego z zensem i zajmij miejsce JKMa.

~Bardak
2007-01-28 10:50

~Tom
2007-01-28 14:28

~Tom
2007-01-28 14:28

z tymi kamizelkami to nie jest takie glupie. natomiast …
… zbrodnia jest PRZYMUSOWE MUNDUROWANIE UCZNIOW.  po pierwsze placa za to rodzice (w wypadku darmowych ubranek dalej rodzice jako podatnicy), po drugie uniform NIE …

~terier
2007-01-28 21:24

w wiekszosci sie zgodze,tylko pozostaje problem tego …
… kierowcy ktorego potem ciagaja po sadach i musi udwadniac ze to nie jego wina

~krzysiek
2007-01-29 09:17

oczywiście jestem za pozytywną naturalną selekcją ludzi …
… niedbałych, idiotów czy nadmiernych ryzykantów, o której pisze JKM, ale umiem sobie wyobrazić i taką sytuację , że idącego drogą owego osobnika bez kamizelki …

~andzol
2007-01-29 15:28

Kto widział film "Idiocracy"?  Mam wrażenie, że twórcy …
… filmu chyba troche przesadzili… za poźno w czasie umiejscowili akcję filmu 🙂 "Idiotokrację" widać, słychać i czuć na każdym kroku… a wszystko zawdzięczamy TV.

~creator3d
2007-01-29 15:28

Każdy przymus w jakiejkolwiek formie jest nie dopuszczalny.

~Stary Barman
2007-01-30 13:07

Misiaczku wbijający sobie nóż w brzóch….( tak kiedyś …
… podały media)  nie zgadzam się z wypowiedzią o kamizelkach. Proponuję szarfy i taniej i z "wolnością"

~ANA
2007-02-05 16:14

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
343758