Rynek usług świadczonych w Internecie rośnie z dnia na dzień. Firmy muszą być widoczne w sieci. Mimo to wciąż warto w inwestować w klasyczne formy reklamowe. Przekonaj się, dlaczego.
Oczywistością jest, że nowoczesny przedsiębiorca stale poszukuje nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą wartość i zasięg reklamy. Wszystkie informacje o danej firmie można obecnie znaleźć w Internecie. Kampanie reklamowe coraz częściej korzystają z social media. Może wydawać, że inwestowanie w klasyczne, drukowane formy reklamowe są niepraktyczne i nie ekologiczne. Nic bardziej mylnego. Papier posiada zupełnie inny potencjał. Część klientów znajduje daną firmę w Internecie, w większości przypadków wtedy, kiedy szuka konkretnej oferty. Wydrukowane ulotki, wizytówki czy katalogi, często trafiają do potencjalnych klientów mimochodem. Drukowane materiały marketingowe mają tę przewagę, że angażują więcej zmysłów od materiałów zamieszczonych w Internecie. Poza tym profesjonalnie wydrukowane materiały, wysokiej jakości, świadczą o prestiżu firmy, pozytywnie wpływają na umacnianie świadomości marki, a przy tym stanowią doskonałe uzupełnienie działalności w social mediach.
Ekologia coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, również w poligrafii. Pojawiają się bardziej ekologiczne maszyny, farby i materiały. Coraz więcej firm i osób przykłada do tego wagę. Świadomie wybierając materiały i dostawców, dbamy o środowisko i w pośredni sposób dajemy znać o naszym dojrzałym i odpowiedzialnym podejściu do zasobów. Promowanie proekologicznych wyborów konsumenckich i odpowiedzialność za środowisko sprawia, że ekodruk, to druk przyszłości. Drukarnie internetowe, takie jak np. JKB Print, oferują możliwość wyboru ekologicznego papieru z widocznymi włóknami podkreślającymi ekologiczny charakter. Papier z recyklingu jest równie efektowny jak tradycyjny. Dzięki temu można zaprojektować wyróżniającą się wizytówkę czy zaproszenie.
Planując firmowe zamówienia wydruku takich formatów jak wizytówki, broszury, personalizowane koperty czy zaproszenia pojawia się problem wybrania najlepszej z możliwych drukarni internetowych. Wybór nie jest oczywisty, ponieważ drukarnie internetowe, takie jak np. JKB Print, rywalizują ze sobą o uznanie klientów. Wszystkie one stawiają na dobrze zorganizowany panel składania zamówień. Ma być przejrzysty, wygodny i eliminować ryzyko błędu. Oferty mogą różnić się między sobą, dlatego wybór nie musi być oczywisty. Pamiętajmy jednak, że podejmując właściwy wybór, możemy pomóc środowisku, a tym samym naszej kampanii.