Bez kategorii
Like

20 mln zł na reklamę Amber Gold w prasie. Tylko „Puls Biznesu” odmówił

17/08/2012
520 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie – donosi portal Wirtualnemedia.pl. Tylko „Puls Biznesu” odmówił umieszczania reklamy podejrzanej spółki.

0


Wirtualnemedia,pl, powołując się na dane Kantar Media, informuje, że cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold (wyłączając internet) od stycznia do czerwca br. wyniosły 20,56 mln zł, czyli o 10,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Poza tym AG przeznaczyła aż 45,5 mln zł na działania reklamowe linii lotniczych OLT Express.

Z ponad 20 mln zł wydanych na reklamy Amber Gold, 11,9 przypadło na prasę. Wśród tytułów reklamujących firmę znalazły się: "Rzeczpospolita" (2,9 mln zł na reklamy AG), "Gazeta Wyborcza" (2,6 mln zł), "Polska" (1,6 mln zł) i "Dziennik Gazeta Prawna" (0,8 mln zł).

Spółka miała także próbować zamieścić reklamy w "Pulsie Biznesu", ale firma – z powodu niepewnej opinii AG – nie chciała podejmować współpracy. – Amber Gold już w 2009 roku znalazł się na liście ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego, a pierwsze krytyczne informacje o firmie pojawiły się w 2010 roku. Dlatego, chociaż firma przysyłała do działu reklamy "Pulsu Biznesu" zapytania dotyczące zamieszczania swoich reklam, zdecydowaliśmy się ich nie przyjmować – powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Mianowski, marketing manager w Bonnier Business Polska – Nie chcieliśmy tracić wiarygodności – argumentował.

Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amber-gold-wydal-20-mln-zl-na-reklamy-glownie-na-prase

0

Bez kategorii
Like

20 mln zł na reklamę Amber Gold w prasie. Tylko „Puls Biznesu” odmówił

17/08/2012
0 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie – donosi portal Wirtualnemedia.pl. Tylko „Puls Biznesu” odmówił umieszczania reklamy podejrzanej spółki.

0


Wirtualnemedia,pl, powołując się na dane Kantar Media, informuje, że cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold (wyłączając internet) od stycznia do czerwca br. wyniosły 20,56 mln zł, czyli o 10,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Poza tym AG przeznaczyła aż 45,5 mln zł na działania reklamowe linii lotniczych OLT Express.

Z ponad 20 mln zł wydanych na reklamy Amber Gold, 11,9 przypadło na prasę. Wśród tytułów reklamujących firmę znalazły się: "Rzeczpospolita" (2,9 mln zł na reklamy AG), "Gazeta Wyborcza" (2,6 mln zł), "Polska" (1,6 mln zł) i "Dziennik Gazeta Prawna" (0,8 mln zł).

Spółka miała także próbować zamieścić reklamy w "Pulsie Biznesu", ale firma – z powodu niepewnej opinii AG – nie chciała podejmować współpracy. – Amber Gold już w 2009 roku znalazł się na liście ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego, a pierwsze krytyczne informacje o firmie pojawiły się w 2010 roku. Dlatego, chociaż firma przysyłała do działu reklamy "Pulsu Biznesu" zapytania dotyczące zamieszczania swoich reklam, zdecydowaliśmy się ich nie przyjmować – powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Mianowski, marketing manager w Bonnier Business Polska – Nie chcieliśmy tracić wiarygodności – argumentował.

Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amber-gold-wydal-20-mln-zl-na-reklamy-glownie-na-prase

0

Jan Pi

938 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
343758