W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie – donosi portal Wirtualnemedia.pl. Tylko „Puls Biznesu” odmówił umieszczania reklamy podejrzanej spółki.
Wirtualnemedia,pl, powołując się na dane Kantar Media, informuje, że cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold (wyłączając internet) od stycznia do czerwca br. wyniosły 20,56 mln zł, czyli o 10,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Poza tym AG przeznaczyła aż 45,5 mln zł na działania reklamowe linii lotniczych OLT Express.
Z ponad 20 mln zł wydanych na reklamy Amber Gold, 11,9 przypadło na prasę. Wśród tytułów reklamujących firmę znalazły się: "Rzeczpospolita" (2,9 mln zł na reklamy AG), "Gazeta Wyborcza" (2,6 mln zł), "Polska" (1,6 mln zł) i "Dziennik Gazeta Prawna" (0,8 mln zł).
Spółka miała także próbować zamieścić reklamy w "Pulsie Biznesu", ale firma – z powodu niepewnej opinii AG – nie chciała podejmować współpracy. – Amber Gold już w 2009 roku znalazł się na liście ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego, a pierwsze krytyczne informacje o firmie pojawiły się w 2010 roku. Dlatego, chociaż firma przysyłała do działu reklamy "Pulsu Biznesu" zapytania dotyczące zamieszczania swoich reklam, zdecydowaliśmy się ich nie przyjmować – powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Mianowski, marketing manager w Bonnier Business Polska – Nie chcieliśmy tracić wiarygodności – argumentował.
Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amber-gold-wydal-20-mln-zl-na-reklamy-glownie-na-prase
W I połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold wyniosły 20,56 mln zł, z czego 11,9 mln zł ulokowano w prasie – donosi portal Wirtualnemedia.pl. Tylko „Puls Biznesu” odmówił umieszczania reklamy podejrzanej spółki.
Wirtualnemedia,pl, powołując się na dane Kantar Media, informuje, że cennikowe wydatki reklamowe Amber Gold (wyłączając internet) od stycznia do czerwca br. wyniosły 20,56 mln zł, czyli o 10,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Poza tym AG przeznaczyła aż 45,5 mln zł na działania reklamowe linii lotniczych OLT Express.
Z ponad 20 mln zł wydanych na reklamy Amber Gold, 11,9 przypadło na prasę. Wśród tytułów reklamujących firmę znalazły się: "Rzeczpospolita" (2,9 mln zł na reklamy AG), "Gazeta Wyborcza" (2,6 mln zł), "Polska" (1,6 mln zł) i "Dziennik Gazeta Prawna" (0,8 mln zł).
Spółka miała także próbować zamieścić reklamy w "Pulsie Biznesu", ale firma – z powodu niepewnej opinii AG – nie chciała podejmować współpracy. – Amber Gold już w 2009 roku znalazł się na liście ostrzeżeń publicznych Komisji Nadzoru Finansowego, a pierwsze krytyczne informacje o firmie pojawiły się w 2010 roku. Dlatego, chociaż firma przysyłała do działu reklamy "Pulsu Biznesu" zapytania dotyczące zamieszczania swoich reklam, zdecydowaliśmy się ich nie przyjmować – powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Mianowski, marketing manager w Bonnier Business Polska – Nie chcieliśmy tracić wiarygodności – argumentował.
Więcej: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amber-gold-wydal-20-mln-zl-na-reklamy-glownie-na-prase