Dziecko idzie do żłobka, mama wraca do pracy po urlopie macierzyńskim, a w wolnym czasie wspólnie z tatą zajmuje się dzieckiem i domem. Za tę bajkę Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej zapłaciliśmy blisko 5 mln zł – podaje regiopraca.pl.
Na kampanię "Mama ma" Ministerstwo Pracy wydało 4,8 mln złotych. To cztery spoty (po dwa do radia i TV), nadawane w najlepszym czasie antenowym– informuje "Metro" . Pieniądze pochodzą z funduszy unijnych.
W jednym ze spotów młoda mama prowadzi synka do żłobka, a w pracy dostaje awans. Tata to świetny pracownik, który ma czas zająć się córką. Pojawiają się też czarne charaktery: zły pracodawca i wredna szefowa. Na koniec otrzymujemy odesłanie do strony: www.zlobki.mpips.gov.pl.
Dr Patrycja Dołowy, wiceprezeska Fundacji MaMa była ministerialnym spotem zachwycona dopóki nie włączyła dźwięku. "Przecież wszyscy wiemy, że miejsc w żłobkach nie ma, a klubiki czy opiekunowie to rzadkość" – mówi.
Więcej:
http://www.regiopraca.pl/portal/rynek-pracy/wiadomosci/zamiast-na-zlobki-ministerstwo-wydalo-prawie-5-mln-zl-na-ich-reklame
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."